Forum » Na cesti » Resnica o škodljivosti dizlov
Resnica o škodljivosti dizlov
zmaugy ::
Zanimiv dokumentarec DW o diesel hypu. Med drugim lepo pokaže, da je namestitev merilnih mest v mestih na smešnih lokacijah, da je kvaliteta zraka v stanovanjih ob prometnicah slabša kot zunaj - zaradi NOx, ki se sproščajo pri kuhanju in ogrevanju s plinom - koncentracije v stanovanjih so zaradi tega lahko nekajkrat višje kot zunaj.
Po drugi strani se iz prometa dajejo vozila, ki so v povsem uporabnem stanju, s čimer se seveda onesnažuje okolje, saj ljudje potem kupijo nova vozila, ki jih je treba proizvesti in ki so potem velikokrat bencinci, ki bolj onesnažujejo s CO2 emisijami (to zadnje je moj komentar).
Je bil pa komičen komentar študenta v stanovanju ob šest pasovnici, ki je po opravljenih meritvah dejal, da bo v prihodnosti med kuhanjem imel odprta okna, da bo malo več svežega zraka v stanovanju
Po eni strani je dobro, da se je cela dieselgate afera zgodila, ker je to bila brca v rit avtomobilski industriji, da se premakne stran od fosilnih goriv, ampak zdaj pa lahko malo ustavimo konje in si na tej poti ne delamo škode, ker masovna menjava voznega parka za bencince ta trenutek namesto za plugin hibride/EVje v nekaj letih, je kontraproduktivna in zgolj povečuje onesnaževanje okolja.
Po drugi strani se iz prometa dajejo vozila, ki so v povsem uporabnem stanju, s čimer se seveda onesnažuje okolje, saj ljudje potem kupijo nova vozila, ki jih je treba proizvesti in ki so potem velikokrat bencinci, ki bolj onesnažujejo s CO2 emisijami (to zadnje je moj komentar).
Je bil pa komičen komentar študenta v stanovanju ob šest pasovnici, ki je po opravljenih meritvah dejal, da bo v prihodnosti med kuhanjem imel odprta okna, da bo malo več svežega zraka v stanovanju
Po eni strani je dobro, da se je cela dieselgate afera zgodila, ker je to bila brca v rit avtomobilski industriji, da se premakne stran od fosilnih goriv, ampak zdaj pa lahko malo ustavimo konje in si na tej poti ne delamo škode, ker masovna menjava voznega parka za bencince ta trenutek namesto za plugin hibride/EVje v nekaj letih, je kontraproduktivna in zgolj povečuje onesnaževanje okolja.
- spremenilo: zmaugy ()
Sparkxl ::
Lepa pravljica, ljubitelje teh ekoloskih biserov pa ze caka naslednji udarec- visanje davka na dizl v eu
https://www.bloomberg.com/news/articles...
https://www.bloomberg.com/news/articles...
zmaugy ::
Pravljica ker? Medtem so se emisije CO2 na novo registriranih vozil v letu 2017 povečale glede na leto prej. Ker se je več kupovalo bencince.
Glupi državni aparati pa pač koristijo priliko, da povišajo davke, kjer jih lahko.
Glupi državni aparati pa pač koristijo priliko, da povišajo davke, kjer jih lahko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Machete ::
Le zakaj tebi nihče ne časti karte nekam kjer ni interneta. .
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
s1m0n ::
Dokler ni resnih alternativ kot vozila na fosilna goriva bo pač takšno kot je...
Mesta / gosto naseljeni deli so edine točke kjer se proti temu sploh, da kaj ukrepat.
Mesta / gosto naseljeni deli so edine točke kjer se proti temu sploh, da kaj ukrepat.
MxxW5 ::
Dizli seveda so škodljivi. Vem, da se je o tem brezveze meniti na Slo-Techu, kjer večina meni, "da ga ni čez 1.9 TDI, letnik 1997", ampak jeba. Dejstva so dejstva. Seveda dizli oddajajo manj CO2 kot bencinarji, po drugi strani pa zmečejo v zrak ogromno drobnih delcev, ki povzročajo bolezni in smrt. Drobne delce izpuhavajo tudi moderni turbobencinarji, tako da.... internal combustion motor is finished. It's over. Done deal. Mrtva tehnologija. Še kakšnih 10 ali 20 let, pa ne le, da se ne bodo več prodajali, tudi prepovedani bodo.
Ampak Dieselgate s tem nima nobene veze, kar se rado zamolči. Dieselgate pomeni, da so vodilni zaposleni pri VW naklepno in iz koristoljubnih razlogov goljufali regulativne organe na obeh straneh Atlantika, posledice teh kaznivih dejanj pa so slabši zrak, bolezni in smrti (Volkswagen emissions scandal @ Wikipedia. Več sto ljudi je umrlo zaradi tega. Absolutno noro je, da ti ljudje še niso v zaporu. Dokazan je namreč tako naklep (in to tisti najzavržnejši, koristoljubje) kot tudi povzročena škoda - https://arstechnica.com/tech-policy/201... .
Zelo jasno je treba povedati: vodilni v VW so se zavestno odločili, da bodo zato, da prihranijo (in zaslužijo) denar, v zrak, ki ga dihamo, izpustili nekaj desetkrat več drobnih delcev, kot bi jih smeli glede na predpise. S svojim ravnanjem do povzročili (tudi) smrt. Če jaz pobijem 60 ljudi, bom do smrti v zaporu, čez lužo pa grem na električni stol. Vodilni v VW pa so se večinoma upokojili z milijoni odpravnine.
Ampak Dieselgate s tem nima nobene veze, kar se rado zamolči. Dieselgate pomeni, da so vodilni zaposleni pri VW naklepno in iz koristoljubnih razlogov goljufali regulativne organe na obeh straneh Atlantika, posledice teh kaznivih dejanj pa so slabši zrak, bolezni in smrti (Volkswagen emissions scandal @ Wikipedia. Več sto ljudi je umrlo zaradi tega. Absolutno noro je, da ti ljudje še niso v zaporu. Dokazan je namreč tako naklep (in to tisti najzavržnejši, koristoljubje) kot tudi povzročena škoda - https://arstechnica.com/tech-policy/201... .
Zelo jasno je treba povedati: vodilni v VW so se zavestno odločili, da bodo zato, da prihranijo (in zaslužijo) denar, v zrak, ki ga dihamo, izpustili nekaj desetkrat več drobnih delcev, kot bi jih smeli glede na predpise. S svojim ravnanjem do povzročili (tudi) smrt. Če jaz pobijem 60 ljudi, bom do smrti v zaporu, čez lužo pa grem na električni stol. Vodilni v VW pa so se večinoma upokojili z milijoni odpravnine.
jest10 ::
v zrak, ki ga dihamo, izpustili nekaj desetkrat več drobnih delcev, kot bi jih smeli glede na predpise.
Hec pa je, da imajo VW dizli praktično najmanjše izpuste v primerjavi z drugimi dizli.
MxxW5 ::
v zrak, ki ga dihamo, izpustili nekaj desetkrat več drobnih delcev, kot bi jih smeli glede na predpise.
Hec pa je, da imajo VW dizli praktično najmanjše izpuste v primerjavi z drugimi dizli.
Novi nemški dizli (razviti od afere naprej) so bistveno čistejši. Novi Mercedesovi, BMWjevi in WV dizli dosegajo in presegajo regulativne standarde, in to v rednem prometu, ne v laboratoriju. Ampak, saj to je še huje, ne? Iz tega dejstva lahko namreč kot laik izpeljem, da do Dieselgatea ni prišlo zaradi tehničnih razlogov, ampak zaradi finančnih. Dizle se da precej očistiti, ampak to je za proizvajalce drago. Kar preprosto pomeni, da so dali vodilni pri VW na tehtnico denar in človeška življenja in se odločili za denar. Razvili so kompleksen sistem goljufanja regulatorjev, da bi prihranili denar, pri čemer so se zavedali posledic svojih dejanj (onesnaženje, bolezen in smrt). Jebeno open-and-shut case.
zmaugy ::
Dizli seveda so škodljivi. Vem, da se je o tem brezveze meniti na Slo-Techu, kjer večina meni, "da ga ni čez 1.9 TDI, letnik 1997", ampak jeba. Dejstva so dejstva. Seveda dizli oddajajo manj CO2 kot bencinarji, po drugi strani pa zmečejo v zrak ogromno drobnih delcev, ki povzročajo bolezni in smrt. Drobne delce izpuhavajo tudi moderni turbobencinarji, tako da.... internal combustion motor is finished. It's over. Done deal. Mrtva tehnologija. Še kakšnih 10 ali 20 let, pa ne le, da se ne bodo več prodajali, tudi prepovedani bodo.
Ampak Dieselgate s tem nima nobene veze, kar se rado zamolči. Dieselgate pomeni, da so vodilni zaposleni pri VW naklepno in iz koristoljubnih razlogov goljufali regulativne organe na obeh straneh Atlantika, posledice teh kaznivih dejanj pa so slabši zrak, bolezni in smrti (Volkswagen emissions scandal @ Wikipedia. Več sto ljudi je umrlo zaradi tega. Absolutno noro je, da ti ljudje še niso v zaporu. Dokazan je namreč tako naklep (in to tisti najzavržnejši, koristoljubje) kot tudi povzročena škoda - https://arstechnica.com/tech-policy/201... .
Zelo jasno je treba povedati: vodilni v VW so se zavestno odločili, da bodo zato, da prihranijo (in zaslužijo) denar, v zrak, ki ga dihamo, izpustili nekaj desetkrat več drobnih delcev, kot bi jih smeli glede na predpise. S svojim ravnanjem do povzročili (tudi) smrt. Če jaz pobijem 60 ljudi, bom do smrti v zaporu, čez lužo pa grem na električni stol. Vodilni v VW pa so se večinoma upokojili z milijoni odpravnine.
Afera se je nanašala na NOx izpuste. Pod črto pa ti tale dokumentarec postavi vse skupaj v perspektivo - če živiš ob zelo prometni nemški cesti, kjer na merilnem mestu ob semaforju koncentracije NOx presegajo dopustne koncentracije, boš v stanovanju zaradi kuhanja na plin in ogrevanja na etažno plinsko peč izpostavljen nekajkrat višjim koncentracijam NOx kot ob cesti. Nisem še zasledil gibanja za odstranitev plinskih štedilnikov in peči iz stanovanj.
Idiotizem je na vrat na nos zdaj odstranit dizle iz prometa, ko ni dovolj alternativnih možnosti, ker bojo ljudje posegli po bencincih, ki so ekološko še slabši. Poleg tega s tem stimuliraš novo proizvodnjo nepotrebnih reči, s čimer dodatno onesnažuješ okolje.
Pametno in ekološko bi bilo vzpodbujati menjavo voznega parka za EVje in plugin hibride in pa predelave ICE vozil na elektriko, ne pa se osredotočiti na eno slabo rešitev in s tem vzpodbujati, da se ljudje odločijo za še slabšo, ki je trenutno manj nepopularna.
Sicer pa si poglej video.
zmaugy ::
Nadalje teze o mrtvih zaradi NOx izpustov dizlov so v prispevku označene za malone idiotske. Primerjali so umrljivost in življensko dobo na podeželju s tistimi v mestu. Razlika je dizel? Wtf?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
juroz ::
Dokler ni resnih alternativ kot vozila na fosilna goriva bo pač takšno kot je...
Mesta / gosto naseljeni deli so edine točke kjer se proti temu sploh, da kaj ukrepat.
Pa saj je so že resne alternative. Kolo.
Če ne morš do tja s kolesom se preseli. Drugače extra davek, če se še vedno ne preseliš ali kupiš kolesa -> davek. Simpl.
MxxW5 ::
zmaugy: video bom pogledal. Ampak vse skupaj sem napisal zato, ker jebeno ne prenesem relativiziranja Dieselgatea. IMO gre za afero, ki je hujša in bolj gnusna od Fordove afere Pinto v sedemdesetih (Ford je izračunal, da bo ceneje plačevati odškodnine žrtvam, kot predelati sistem dovoda goriva). Odgovorni bi morali v zapor do smrti.
Kaj je pametno sedaj narediti, je obsežno vprašanje, za katerega nimam ne časa, ne dovolj podatkov. Ne pravim, da se motiš, bi pa takole na hitro rekel, da je za nas verjetno najslabša rešitev ta, da pridejo k nam med reveže na Balkan tisoči in tisoči dizlov, ki so jih Nemci izločili iz prometa (EURO 3 in 4).
Kaj je pametno sedaj narediti, je obsežno vprašanje, za katerega nimam ne časa, ne dovolj podatkov. Ne pravim, da se motiš, bi pa takole na hitro rekel, da je za nas verjetno najslabša rešitev ta, da pridejo k nam med reveže na Balkan tisoči in tisoči dizlov, ki so jih Nemci izločili iz prometa (EURO 3 in 4).
juroz ::
Prodajmo dizle in pejmo na križarjenje: http://www.avtomanija.com/default.asp?r...
Ne bodi offtopic.
Avte obdavčit, ljudi ki jih še vedno vozijo pa tudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: juroz ()
Magic1 ::
Dokler ni resnih alternativ kot vozila na fosilna goriva bo pač takšno kot je...
Mesta / gosto naseljeni deli so edine točke kjer se proti temu sploh, da kaj ukrepat.
Pa saj je so že resne alternative. Kolo.
Če ne morš do tja s kolesom se preseli. Drugače extra davek, če se še vedno ne preseliš ali kupiš kolesa -> davek. Simpl.
Kera idiotska fora je pa to? Če nisi dosti blizu, se preseli?!? A ženino službo in otrokov vrtec/šolo tudi?
A vse preselit v Ljubljano? Kdo bo pa plačal že za zdaj extra draga stanovanja?
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Sparkxl ::
Nadalje teze o mrtvih zaradi NOx izpustov dizlov so v prispevku označene za malone idiotske. Primerjali so umrljivost in življensko dobo na podeželju s tistimi v mestu. Razlika je dizel? Wtf?!
Pa ti to svabom kar tak verjames? Jaz od adac afere 1/2, od dieselgate dalje jim verjamem 0
koyotee ::
Sem vozil in še vozim dizla, naslednji bo pa bencinar, da malo izenačim onesnaževanje.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Markus386 ::
Saj Zoki draži avtobuse, da bodo avti še bolj ugodni :) Pa če še to ni zadosti, jih bo še manj peljalo!
Magic1 ::
Ne bo ravno izbire, saj v centru ne moreš več kje parkirat čez dan. Garažne hiše so omejene pa še drage. Izven centra pa imaš že povsod cone in je mesečna karta drobiž v primerjavi z parkirnino.
Magic
Markus386 ::
Jaz samo zagovarjam, da naredimo buse boljše, cenejše, pogostejše, hitrejše, bolj optimalne proge, četudi z minusom na začetku. Ker dražje+še redkejše ni ravno stvar, ki bi te motivirala it na bus.
Blazz ::
Pravljica ker? Medtem so se emisije CO2 na novo registriranih vozil v letu 2017 povečale glede na leto prej. Ker se je več kupovalo bencince.
Glupi državni aparati pa pač koristijo priliko, da povišajo davke, kjer jih lahko.
in emisije CO2 so zračunali kako? Tako da so pač pogledali CO2 emisije, ki so prijavljene za vsako vozilo, ki pa vsi vemo da so za lase privlečene. Ta podatek o več emisijah je zatorej brezvezen. Obenem tudi ni zraven podatka, da se emisije niso mogoče povečevale zato ker je bilo nasplošno kupljenih več vozil? Kam pa pašejo še številke o emisijah vozil ki so bili odjavljeni iz prometa? :) skratka slab argument....
Utk ::
Blazz, sej v resnici ne vejo ali se je CO2 povečal ali ne. Točno tako kot si napisal, oni seštejejo CO2 za vsak posamezen avto in rečejo, da vsi prevozijo enako in izračunajo za kolk procentov se je flotno CO2 povečal. V resnici nimajo pojma.
harmony ::
Minvajl mas v banana drzavah se zmeraj tovornjake iz 70tih, golf dvojke iz 90tih ipd sit.
Webmojster ::
Ah.. ni lepšega kot tisti temni dizelski oblak, ki ga vidiš za temi čistimi avti...
Pa še te vonjave prijetne .. mmmm.
Hvala dizlaši za čisti zrak.
Pa še te vonjave prijetne .. mmmm.
Hvala dizlaši za čisti zrak.
Mare2 ::
Webmojster je izjavil:
Ah.. ni lepšega kot tisti temni dizelski oblak, ki ga vidiš za temi čistimi avti...
Pa še te vonjave prijetne .. mmmm.
Hvala dizlaši za čisti zrak.
Ni za kaj. A zato se mi nekateri, ki vozijo za mano, lepijo na zadek avta (beri - vozijo tik za mano na prekratki varnostni razdalji)? :) Ker jim diši? :)
m0LN4r ::
Vazno je, da bo nemska avtoindustrija spet mela nekaj novega za prodajati, dizli so bili neunicljivi in se je prodalo premalo novih avtov. Zdaj pa strasiti ljudi z vseh koncev naj si kupujejo drage elektroavte in se preden jih odplacajo, bodo vse te baterija za v smeti in predrage za menjat, ter litijeve tovarne bodo okolje spremenile v puscave.
No potem pridejo nove baterije in lahko komaj tezko odplacan EV spet peljete na odpad in placate takso za "nevarne odpadke" da si nabavite novi, se drazji EV z novo baterijo.
Zasluzili pa bodo v avtoindustriji zelo fino, na en ali na drug nacin. Zravn pa se drzava kasira z visanjem davkov. Z roko v roki se dela politika in industrija.
No potem pridejo nove baterije in lahko komaj tezko odplacan EV spet peljete na odpad in placate takso za "nevarne odpadke" da si nabavite novi, se drazji EV z novo baterijo.
Zasluzili pa bodo v avtoindustriji zelo fino, na en ali na drug nacin. Zravn pa se drzava kasira z visanjem davkov. Z roko v roki se dela politika in industrija.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Oberyn ::
Zelo jasno je treba povedati: vodilni v VW so se zavestno odločili, da bodo zato, da prihranijo (in zaslužijo) denar, v zrak, ki ga dihamo, izpustili nekaj desetkrat več drobnih delcev, kot bi jih smeli glede na predpise. S svojim ravnanjem do povzročili (tudi) smrt. Če jaz pobijem 60 ljudi, bom do smrti v zaporu, čez lužo pa grem na električni stol. Vodilni v VW pa so se večinoma upokojili z milijoni odpravnine.
Eh. Hamburger, pomfri in koka kola jih pobijejo za par redov velikosti več, kar vodilni v tej industriji zelo dobro razumejo. Da sploh ne omenim prekletega tobaka. Ampak itak brez veze kaj rečt. Brez zveze, ker gromovniki te pol zmeljejo.
K0l1br1 ::
Webmojster je izjavil:
Ah.. ni lepšega kot tisti temni dizelski oblak, ki ga vidiš za temi čistimi avti...V bistvu hvala bencinarjem za čiščenje zraka.
Pa še te vonjave prijetne .. mmmm.
Hvala dizlaši za čisti zrak.
starfotr ::
Dejstvo je, da je iz ene enote surove nafte mogoče narediti omejno količino dizla in bencina. S tem, da se bencina naredi več, kot dizla. Torej, že naravno je, da dizlov ne moremo imeti več, kot bencinarjev, ker potem imamo presežek bencina in manjko dizla. Zato iz EU izvažamo bencin in uvažamo dizel, ker ga imamo premalo. Kar je čista bedarija. Že tako gre veliko energije za prevoz nafte do rafinerij, potem pa še to. Tega pa nihče ne da v kalkulacijo on3snaževanja.
MxxW5 ::
Zelo jasno je treba povedati: vodilni v VW so se zavestno odločili, da bodo zato, da prihranijo (in zaslužijo) denar, v zrak, ki ga dihamo, izpustili nekaj desetkrat več drobnih delcev, kot bi jih smeli glede na predpise. S svojim ravnanjem do povzročili (tudi) smrt. Če jaz pobijem 60 ljudi, bom do smrti v zaporu, čez lužo pa grem na električni stol. Vodilni v VW pa so se večinoma upokojili z milijoni odpravnine.
Eh. Hamburger, pomfri in koka kola jih pobijejo za par redov velikosti več, kar vodilni v tej industriji zelo dobro razumejo. Da sploh ne omenim prekletega tobaka. Ampak itak brez veze kaj rečt. Brez zveze, ker gromovniki te pol zmeljejo.
Eno je zakonito ravnanje, drugo pa nezakonito, kaznivo ravnanje. Hitra hrana in tobak sta legalna (da ne govorim, da ti ju nihče ne tlači v gobec), kar je storil VW pa je kaznivo. Kaznivemu ravnanju pa mora slediti kazenska sankcija. In upam, da bo sledila. Takšnega zavržnega ravnanja namreč nobena normalna družba ne sme prenašati.
zmaugy ::
Pravljica ker? Medtem so se emisije CO2 na novo registriranih vozil v letu 2017 povečale glede na leto prej. Ker se je več kupovalo bencince.
Glupi državni aparati pa pač koristijo priliko, da povišajo davke, kjer jih lahko.
in emisije CO2 so zračunali kako? Tako da so pač pogledali CO2 emisije, ki so prijavljene za vsako vozilo, ki pa vsi vemo da so za lase privlečene. Ta podatek o več emisijah je zatorej brezvezen. Obenem tudi ni zraven podatka, da se emisije niso mogoče povečevale zato ker je bilo nasplošno kupljenih več vozil? Kam pa pašejo še številke o emisijah vozil ki so bili odjavljeni iz prometa? :) skratka slab argument....
Tukaj imaš link:
https://www.jato.com/co2-emissions-rise...
Blazz, sej v resnici ne vejo ali se je CO2 povečal ali ne. Točno tako kot si napisal, oni seštejejo CO2 za vsak posamezen avto in rečejo, da vsi prevozijo enako in izračunajo za kolk procentov se je flotno CO2 povečal. V resnici nimajo pojma.
Ker seveda to na milijonskih številkah ne pokaže trenda realnega stanja? A če v enem letu vsi novi avti postanejo V8 5000+ kubični bencinci bi tudi hotel podatke o številki noge za vsakega kupca posebej?
Ej, kaj pa če vsi dizel vozniki še ekstra previdno vozijo in še manj onesnažujejo? Da se razumemo, tudi takšen argument ni nič boljši od tvojega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
fikus_ ::
Saj v izpustih ne merijo, prav tako ni kakšnih omejitev v zakonodaji. Naj kdo popravi, če ima kakšen vir.
GreenT ::
Čist tko razmišlam. Zakaj je problem s folkom, ki živi ob cestah,....na splošno za zdravje voznikov se pa noben ne sekira? Ko se peleš nekam po avtocesti par ur sigurno več svinarije vdihneš kot nekdo k žvi ob kaki prometni cesti? Mislm predvsem na to, da maš izpuh le kak meter al dva pred sabo?
Blazz ::
Pravljica ker? Medtem so se emisije CO2 na novo registriranih vozil v letu 2017 povečale glede na leto prej. Ker se je več kupovalo bencince.
Glupi državni aparati pa pač koristijo priliko, da povišajo davke, kjer jih lahko.
in emisije CO2 so zračunali kako? Tako da so pač pogledali CO2 emisije, ki so prijavljene za vsako vozilo, ki pa vsi vemo da so za lase privlečene. Ta podatek o več emisijah je zatorej brezvezen. Obenem tudi ni zraven podatka, da se emisije niso mogoče povečevale zato ker je bilo nasplošno kupljenih več vozil? Kam pa pašejo še številke o emisijah vozil ki so bili odjavljeni iz prometa? :) skratka slab argument....
Tukaj imaš link:
https://www.jato.com/co2-emissions-rise...
Blazz, sej v resnici ne vejo ali se je CO2 povečal ali ne. Točno tako kot si napisal, oni seštejejo CO2 za vsak posamezen avto in rečejo, da vsi prevozijo enako in izračunajo za kolk procentov se je flotno CO2 povečal. V resnici nimajo pojma.
Ker seveda to na milijonskih številkah ne pokaže trenda realnega stanja? A če v enem letu vsi novi avti postanejo V8 5000+ kubični bencinci bi tudi hotel podatke o številki noge za vsakega kupca posebej?
Ej, kaj pa če vsi dizel vozniki še ekstra previdno vozijo in še manj onesnažujejo? Da se razumemo, tudi takšen argument ni nič boljši od tvojega.
hvala za link. Kot sem mi je zdelo:
Volume-weighted average CO2 emissions are calculated by multiplying the CO2 emissions rating of each car version by the volumes achieved by that version in a given timescale, totalling this product for all versions, then dividing by the total volume of all versions.
vzeli so "za lase privlečen" rating, potem pa so ga ponderirali. Pač porast CO2 je tudi če bi bili te ratingi resnični lahko tudi zaradi tega ker je pač folk kupil avte, ki proizvajajo več CO2 , in nima lih korelacije z upadom dizlov. Pa BTW CO2 rating se dvigne, zniža že če vzameš drugačne ali večje gume (videl na lastne oči pri VW).
Egidij88 ::
Kaj lahko narediš za svoje zdravlje: Ne kadiš, zmerno z alkotom, cukrom, maščobami, rekreiraš se, imaš razčiščeno v glavi...
Kaj ne moreš: Ustaviti tovarn, nukleark, letal, avtov...
Aja, plastične slamice lahko prepovemo!
Kaj ne moreš: Ustaviti tovarn, nukleark, letal, avtov...
Aja, plastične slamice lahko prepovemo!
Utk ::
Ker seveda to na milijonskih številkah ne pokaže trenda realnega stanja? A če v enem letu vsi novi avti postanejo V8 5000+ kubični bencinci bi tudi hotel podatke o številki noge za vsakega kupca posebej?
Ej, kaj pa če vsi dizel vozniki še ekstra previdno vozijo in še manj onesnažujejo? Da se razumemo, tudi takšen argument ni nič boljši od tvojega.
Realno stanje dobiš tako, da pogledaš kolk goriva se je v nekem letu porabilo v državi. Ja, ta poraba niha tudi sama od sebe, vpliva pa na njo veliko bolj vse drugo kot tista malenkost več ali manj prodanih dizlov ali bencinarjev v enem letu.
Gledat samo avte je neumno. Hladen 2000 kubicni dizel, ali pa 1600, ima hladen tudi veliko porabo, zlahka vecjo kot nek majhen bencinarček. Zato dizel silit povsod ni smiselno, niti zarad co2 ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
bambam20 ::
Pravljica ker? Medtem so se emisije CO2 na novo registriranih vozil v letu 2017 povečale glede na leto prej. Ker se je več kupovalo bencince.
Logično, da se kupuje več bencince, saj jim je uspelo naredit, da so ti odzivni v nizkih obratih, kar včasih ni bilo mogoče in poraba je višja liter in pol..
svecka ::
Je bil pa komičen komentar študenta v stanovanju ob šest pasovnici, ki je po opravljenih meritvah dejal, da bo v prihodnosti med kuhanjem imel odprta okna, da bo malo več svežega zraka v stanovanju
Lahko ti povem, da je dosti znanstvenih študij opravljenih bilo glede življenja ob večpasnovnicah (vem , ker sem moral za fax iskati članke glede onesnaženja zraka), kjer so opravljali večletne raziskave in prišli do ugotovitev, da obstaja korelacija med večpasovnico in rakom. Na kratko: čimveč cestnih pasov imaš ob hiši, večja je kožnost za različne oblike rakavih obolenj na stara leta.
Tako, da ne bit novodobna "mama" ki verjame vsaki stvari z youtuba.
bbbbbb2015 ::
Vazno je, da bo nemska avtoindustrija spet mela nekaj novega za prodajati, dizli so bili neunicljivi in se je prodalo premalo novih avtov. Zdaj pa strasiti ljudi z vseh koncev naj si kupujejo drage elektroavte in se preden jih odplacajo, bodo vse te baterija za v smeti in predrage za menjat, ter litijeve tovarne bodo okolje spremenile v puscave.
No potem pridejo nove baterije in lahko komaj tezko odplacan EV spet peljete na odpad in placate takso za "nevarne odpadke" da si nabavite novi, se drazji EV z novo baterijo.
Zasluzili pa bodo v avtoindustriji zelo fino, na en ali na drug nacin. Zravn pa se drzava kasira z visanjem davkov. Z roko v roki se dela politika in industrija.
Tako je. Ni dvoma, da dizli (in bencinarji) onesnažujejo zrak. So pa doktorji lepo povedali, da nihče še ni natančno koreliral slabega zraka v mestih, s številom mrtvih. Dejstvo je da v mestu ljudje umrejo malo prej, samo je več drugih dejavnikov, recimo gibanje in podobno.
Kot drugo, normalno, da Merklici paše nizka meja 40 ug/m3, ker to pomeni, da je treba spakirati Euro 3 avte in jih nadomestiti z Euro 4. Euro 4 pa z Euro 5. Euro 5 pa z Euro 6. Ker Nemci so ves čas šopali ta pleh.
Težava se je pojavila, ko so se pojavili okoljevarstveniki, ki so nastavili merilce na robu ceste in samo da avto štarta pri semaforju, prebije to mejo.
Zdaj je čas za radikalen preobrat - EV. Zdaj ne bi o detajlih, od kod elektrika pride.
Ampak push je nenormalen. Jaz sem za en moj Euro 5 diesel dobil na tehničnem (v Belgiji) "grozilno" brošuro. Da je tak avto v središču mesta dovoljen SAMO do leta 2024. In razlago blah blah blah blah, o električnem avtu. Na zadnji strani, majkemi, z malim napisano, da Euro 6 avto tudi pride v poštev za lastništvo.
Tak da vsi so "zapeli" za ta usran električni avto. Moj šef si je že nabavil 740e in se lepo fura okrog s tem čudom.
Temu se reče napredek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
zmaugy ::
Je bil pa komičen komentar študenta v stanovanju ob šest pasovnici, ki je po opravljenih meritvah dejal, da bo v prihodnosti med kuhanjem imel odprta okna, da bo malo več svežega zraka v stanovanju
Lahko ti povem, da je dosti znanstvenih študij opravljenih bilo glede življenja ob večpasnovnicah (vem , ker sem moral za fax iskati članke glede onesnaženja zraka), kjer so opravljali večletne raziskave in prišli do ugotovitev, da obstaja korelacija med večpasovnico in rakom. Na kratko: čimveč cestnih pasov imaš ob hiši, večja je kožnost za različne oblike rakavih obolenj na stara leta.
Tako, da ne bit novodobna "mama" ki verjame vsaki stvari z youtuba.
https://www.aivc.org/sites/default/file...
stran 3
in
https://www.eea.europa.eu/data-and-maps...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
jest10 ::
bbbbbb2015 ::
Dejstvo je, da je iz ene enote surove nafte mogoče narediti omejno količino dizla in bencina. S tem, da se bencina naredi več, kot dizla. Torej, že naravno je, da dizlov ne moremo imeti več, kot bencinarjev, ker potem imamo presežek bencina in manjko dizla. Zato iz EU izvažamo bencin in uvažamo dizel, ker ga imamo premalo. Kar je čista bedarija. Že tako gre veliko energije za prevoz nafte do rafinerij, potem pa še to. Tega pa nihče ne da v kalkulacijo on3snaževanja.
Saj se zavedaš, da to ni čisto res?
V rafinerijah surovo nafto "krekajo". V tem procesu poskušajo znižati težke destilate (med drugim mazut in diesel) in povečati število lahkih (bencini in letalsko gorivo):
Fluid catalytic cracking @ Wikipedia
Prvi si je to zmislil Burton:
William Merriam Burton @ Wikipedia
ki je sicer menda umrl bogat (delal je za Standard Oil). Glede na dokumentarec, ki sem ga gledal, je bila rafinacija surove nafte "vnetljiv biznis". Moral si imeti jajca velikosti košarkarske žoge, da si vse skupaj segrel nad temperaturo vnetišča v zaprtem bojlerju. Menda so ugotovili, do kod morajo greti surovo nafto, ko so zakovice na ojačitvah začele pokati in izpadati.
Bolj "trial & error" zadeva. Je pa Burton umrl naravne smrti, ne v brizantni ekploziji surove nafte.
Ni se pa vse končalo srečno:
Texas City Refinery explosion @ Wikipedia
So pa Burtonovi sodelavci sodelovali s tistim občutkom 'I could die today'.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
bbbbbb2015 ::
mogoče so pa eko:
Teli so legalni v USA, kar je kretenizem prve klase.
Kreten si v bistvu ti. Te dežele ne razumeš, sploh ne vem, če si bil kdaj v ZDA. In če si bil, ne vem, če si gledal prave stvari.
No jaz sem bil večkrat in bom rekel takole:
ZDA so velika država. Vsi njihovi tehnološki standardi so nižji. Na primer govorni kanal v EU je 64 kbit/s, v ZDA je 56 kbit/s. Njihova voltaža je 120V, naša je 230V. Pri nas je normalno, da ima hiša 3-fazno elektriko, oni niso toliko vezani na to, ena faza jim zadostuje. Mi imamo visoko kapacitetne transformatorje v betonskih stavbah, oni imajo sračje gnezdo na lesenem drogu.
Pri nas je normalno, da imaš (dosti dražjo!) radialno, asimetrično, tubeless, nizkoprofilno gumo na avtu. Pri nas se ljudje tudi na avtocestah vozijo 130km/h do 160km/h (pustimo omejitve).
Pri nas je omejitev hitrosti 130km/h.
V Ameriki je normalno, da imaš ne-radialno, simetrično, visoko profilno balonasto gumo s šlauhom. Zaradi tega so omejitve hitrosti daleč višje:
Speed limits in the United States @ Wikipedia
Tam si komot lahko kupiš staro garo ali najameš pleh. Občutek je - drugačen. To vse plava. Že če začneš laufati avto več kot 70 milj/uro, se ne počutiš sigurnega. Tam so veliki avti normalni. In četudi si kupiš (ai najameš) evropski avto, nekega micenega VW passata, je problem, da maš tak avto z radialnimi asimetričnimi gumami, pol pa zabremzaš, pa nekoga hitro dobiš v rit.
Poleg tega v srednjih ZDA živiš v sub-urb okolju, to greš kupovat in robo namečeš v kamionet od barve za penzlanje, do piva. Tam ne kupuješ vsak dan. Kolikor sem gledal v San Franciscu (urbano okolje) še v mestu ljudje kupujejo velike količine vsega.
Pri nas v Spodnjih Rovtah zaviješ z glavne ceste - ter zaviješ na - slab asfalt. Potem pa stokanje in zavijanje z očmi. Oni teh težav nimajo. Če v San Franciscu zaviješ z glavne poti z mostu (kolesarili smo), imaš s šodrom nasuto cesto, ki jo občasno poravnajo. To ledvice izgubiš, če se s kolesom poskušaš prebiti. Z avtom pa je pač tako, da itak imao neke omejitve, do kam lahko greš v "park" s plehom, ampak v EU bi ti bilo 4-5 starega avta zelo žal. Tam šoder udarja po plehu in tam je to normalno.
Drugačna dežela, pač.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35924 (5409) | turan |
» | Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20527 (15398) | -valvoline- |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50216 (40287) | -valvoline- |
» | Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25520 (19422) | krneki0001 |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 198970 (159132) | BigWhale |