Forum » Na cesti » Poplava rabljenih dizlov
Poplava rabljenih dizlov
krneki0001 ::
Trenutna električna infrastruktura v sloveniji zdrži polnjenje 10.000 avtomobilov naenkrat. Da bi jih polnili 100.000 naenkrat, bomo morali postavit še ene 2 komada teš6 in kompletno novo omrežje za prenos te elektrike, torej nekje vsaj 20 milijard evrov vložka. Na kaj takega pa po moje elektro podjetja niso pripravljena, pa država tudi ne.
Ravno pri tovornjakih bo elektrika lahko zmagala, ker je lahko del prikolice baterija. Samo par predpisov in zakonov bodo morali spremeniti (teža zaradi baterij).
Na avtocesti je hibrid popolnoma neuporaben oz. slabši od dizla. Žal.
Prvic, dizel je finito. Drugic, to je pomembno samo za tiste, ki se veliko vozijo po avtocesti. Jaz imam vinjeto, pa me poraba po avtocesti ne zanima, ker se ne tolk vozim po njej, tretjina avtov ali pa se vec pa niti vinjete nima.
dizel je na žalost še daleč od finitoja. Veliko je še industrij, kjer bo dizel še dolgo prisoten (zetorji, mani itd..)
Ravno pri tovornjakih bo elektrika lahko zmagala, ker je lahko del prikolice baterija. Samo par predpisov in zakonov bodo morali spremeniti (teža zaradi baterij).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
hojnikb ::
problem bo nastal, ker bo takšen tovornjak n-krat dražji od dizlskega izvedenke, bo težji (spet problem, ker potem nemorš tolk tovora pelat) in seveda čas ter omrežje polnjenja.
dokler bo nafta po kilometrov cenejša, bodo prevozniki kr vztrajal pri tem.
dokler bo nafta po kilometrov cenejša, bodo prevozniki kr vztrajal pri tem.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Rok Woot ::
Jaz še vedno vozim avensisa 2004 letnik, diesel. Kupil novega, dela ko urca, okoli 300k km. A ni ekološko že to, da se novega ne dela. Avto rabim predvsem za daljše razdalje, ko grem na počitnice itd. Bi kupil kaj drugega pa se mi ne splača. Oziroma če se mi, me prepričajte. Sem bil v toyotini trgovini, sem vprašal prodajalca, pa bo zdržal ta hibrid 15 let, pa se mi je smejal, seveda boste že prej menjali avto ... Mislim wtf ...
S tem, da dam za primerljivo velikega hibrida 40k, veš koliko je to nafte ...
S tem, da dam za primerljivo velikega hibrida 40k, veš koliko je to nafte ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rok Woot ()
Utk ::
Na avtocesti je hibrid popolnoma neuporaben oz. slabši od dizla. Žal.
Prvic, dizel je finito. Drugic, to je pomembno samo za tiste, ki se veliko vozijo po avtocesti. Jaz imam vinjeto, pa me poraba po avtocesti ne zanima, ker se ne tolk vozim po njej, tretjina avtov ali pa se vec pa niti vinjete nima.
dizel je na žalost še daleč od finitoja. Veliko je še industrij, kjer bo dizel še dolgo prisoten (zetorji, mani itd..)
Pri zetorjih je bil dizel že prej, in bo še en čas, to je nepomembno za to temo.
roCkY ::
Na avtocesti je hibrid popolnoma neuporaben oz. slabši od dizla. Žal.
Prvic, dizel je finito. Drugic, to je pomembno samo za tiste, ki se veliko vozijo po avtocesti. Jaz imam vinjeto, pa me poraba po avtocesti ne zanima, ker se ne tolk vozim po njej, tretjina avtov ali pa se vec pa niti vinjete nima.
Dizel bo finito, ko bo vsa hrana pridelana brez njega in pripeljana v mesta. Do takrat pa ... bo minilo še ohoho desetletij.
Kapljica v morje bo, kar se zmanjšanja CO2 emisj tiče, eventuelna 100% menjava dizla za EV za osebni transport sploh dokler se bo praktično vsa zanje potrebna energija proizvedla iz fosilnih goriv.
Morda velja v tole temo linkat še tole na temo vodika. Saj verjetno večinoma raje gledamo vloge kot beremo.
Utk ::
problem bo nastal, ker bo takšen tovornjak n-krat dražji od dizlskega izvedenke, bo težji (spet problem, ker potem nemorš tolk tovora pelat) in seveda čas ter omrežje polnjenja.
dokler bo nafta po kilometrov cenejša, bodo prevozniki kr vztrajal pri tem.
Sam sebe negiraš. Pri tovornjakih je pomemben samo strošek na km. Cena tovornjaka, čeprav za navadne smrtnike visoka, je tako nizka, da proti celemu strošku ne pomeni skoraj nič. Tovornjak vozi 15 let, ta čas bo strošek šoferja 400,000 eurov, prevozil bo vsaj 1,5 mio km in za to gorivo, cestnine itd. bo šlo vsaj 600 jurjev. Če je tovornjak v štartu 100 jurjev dražji ne pomeni nič, če se potem na elektriko vozi 3x cenejše.
Dizel bo finito, ko bo vsa hrana pridelana brez njega in pripeljana v mesta. Do takrat pa ... bo minilo še ohoho desetletij.
Ta tema je o osebnem prevozu, ne pa o ladjah, kosilnicah in ne vem čem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
roCkY ::
Jaz še vedno vozim avensisa 2004 letnik, diesel. Kupil novega, dela ko urca, okoli 300k km. A ni ekološko že to, da se novega ne dela. Avto rabim predvsem za daljše razdalje, ko grem na počitnice itd. Bi kupil kaj drugega pa se mi ne splača. Oziroma če se mi, me prepričajte. Sem bil v toyotini trgovini, sem vprašal prodajalca, pa bo zdržal ta hibrid 15 let, pa se mi je smejal, seveda boste že prej menjali avto ... Mislim wtf ...
S tem, da dam za primerljivo velikega hibrida 40k, veš koliko je to nafte ...
Če ti špila zvozi dokler se te ne naveliča ali jo boš moral menjat zaradi kakih drugih zadev.
A ti niso najprej rabljenga hibrida ponujali? Meni so ga preden sem sploh dobro do besede prišel. Leto staraga. Nato pa na spoznavni vožnji s prodajalcem najprej baterijo filat proti Britofu po obvoznici in nazaj v Kranj. ahjej. Me je že minilo, čeprav hrbet je resda takoj rekel tole ne bo pravo neglede na ostalo.
Sem bil v isti situaciji le da sem moral Avensisa malo mlajšega od omenjenega menjat ker me je hrbet začel nenormalno matrat v njem. Zaradi višine nisem mogel sedeža dati zadosti visoko in sedeti pokonci. SUV je bil edina opcija ker MPV so prenizki pickupi previsoki za vstop in izstop.
Ker štroma ni v tem segmentu je pač dizel.
RAV4 hibrid je spil na testnem krogu 3-4 dcl več od konkurenčnih dizlov. Itak pa sem od malega na dizlih razen nekaj električarjev se je znašlo v uporabi in mi je glasnost dizla prej plus kot breme zaradi občutka koliko je motor obremenjen. Bencin mi smrdi. In ga ne prenesem. Še kosilnica je električna že nekaj časa.
Raje imam štrom, če se je treba sukat okoli. Ni pa mi hujšga smradu kot regeneracija tiar 4 diesel delovnega motorja. Se sprašujem, če je to res EKO sprejemljivo. A drugačnega motorja se za nekatere uporabe ne da več dobiti.
Skratka bili smo malo intuziasti pred par leti. Sem takrat skoraj teslo 3 "zacahnal". Ampak je že hrbet malo zbadal... in brez da reče to je to pač ne gre. Sedaj sem nekako bolj realist kar se tega tiče. EV za cesto čez 10 + let, če se trenutnemu kaj ne pripeti. Morda prej EV dostavnik, če se bodo stvari ustrezno ugodno obračale?
Srečno v 2019 vsem!
PrimozR ::
Ja ni alternative, simpl. Razen če uspeš voziti bencinarja na enaki porabi, kot dizla. S tem, kar je na trgu, z učinkovitostjo samih motorjev, energetsko gostoto goriv in ceno obeh, pač ne prideš mimo dizla. As simple as that. Mora biti poraba bencinarja bistveno nižja, da se splača.
Utk ::
Seveda je. Kupi si avto, ki si ga lahko privoscis. Ce je pomembna samo cena, je to dacia na plin. Ce hoces kaj vec, pa pac placaj porabo, ne se zgovarjat da pac rabis passata, in zato kupit starega, zvrtat dpf in govorit da je dizel zakon. 60 kkm letno je manj kot 200 na dan, to naredis s skoraj vsakim elektricnem in prisparas vsaj 3 jurje na leto na gorivu proti cemurkoli, razen daciji na plin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
oiwedfhjweif ::
PrimozR ::
Seveda je. Kupi si avto, ki si ga lahko privoscis. Ce je pomembna samo cena, je to dacia na plin. Ce hoces kaj vec, pa pac placaj porabo, ne se zgovarjat da pac rabis passata, in zato kupit starega, zvrtat dpf in govorit da je dizel zakon. 60 kkm letno je manj kot 200 na dan, to naredis s skoraj vsakim elektricnem in prisparas vsaj 3 jurje na leto na gorivu proti cemurkoli, razen daciji na plin.
Kaj pa če ne delaš vsak dan 200 km ampak občasno več pa se pač nabere na leto 60k km? Sicer pa, kdo ti da garancijo pri Dacii na plin? Oz. kdo je zvalidiral ta avto s plinom?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
FTad ::
oiwedfhjweif je izjavil:
Torej, kakšno alternativo lahko predlagate nekomu, ki letno naredi od 30-60kkm z dizlom?Novega dizla.
Ce delas 60, se preseli.Če vozi službeno, pa lahko pri kakšni luštni stranki prespi
Osebno delam 30kkm, od tega jih je sicer samo 35km dnevno (dom-sluzba-dom), ampak vse po avtocesti...ob vikendih, pa naredim tudi do 600km včasih 2-3x mesečno, tako da se kar nabere...
Torej zaenkrat mi ostane vseeno le dizel. idealno bi bil hibrid dizel+elektrika :)
Utk ::
Stari maček ::
Tebi se ne zdi logično, ampak za traktoriste je to najbolj normalna stvar na svetu. Jajcat se po mestu 5 km, pol pa prisilno na ac, da traktor ne rikne. Glavno da se špara, pa nima veze koliko stane.
Kar se pa teme tiče, sem prodajal pred kratkim golfa tsi. Ceno sem navil, v upanju da se najde kako tele, če ne jo pač znižam. Ma kaki, avto prodan za malenkost manj prvemu ki je klical. Klicali pa so ko zmešani.
Stric lani prodajal superba 2.0 zetor. Avto v nulo, slo poreklo bla bla bla...ni šel nikamor. Prodan šele po 1 mesecu s ceno precej pod pričakovano.
In to je realnost ki čaka traktoriste v naslednjih letih. Traktorje bote prodajali za bakšiš, ker tega noben več nebo hotel imeti
Mi poiščeš kakega Transporterja ali pa Multivana na bencin, prosim?
Seveda je. Kupi si avto, ki si ga lahko privoscis. Ce je pomembna samo cena, je to dacia na plin. Ce hoces kaj vec, pa pac placaj porabo, ne se zgovarjat da pac rabis passata, in zato kupit starega, zvrtat dpf in govorit da je dizel zakon. 60 kkm letno je manj kot 200 na dan, to naredis s skoraj vsakim elektricnem in prisparas vsaj 3 jurje na leto na gorivu proti cemurkoli, razen daciji na plin.
Kaj pa če ne delaš vsak dan 200 km ampak občasno več pa se pač nabere na leto 60k km? Sicer pa, kdo ti da garancijo pri Dacii na plin? Oz. kdo je zvalidiral ta avto s plinom?
Plinske Dacie dobiš iz tovarne. Ko sem bil lani v Romuniji, je redkokateri taksist vozil kaj drugega. So pa večinoma imele na števcih 400.000 do 500.000 km....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari maček ()
Sparkxl ::
FTad ::
Torej, kakšno alternativo lahko predlagate nekomu, ki letno naredi od 30-60kkm z dizlom?
Zakaj bi iskal alternativo? Za take kilometre je dizl. Saj temu je bil v štartu namenjen. Problem je nastal, ko so dizl stlačli v vsako piksno, ki dela 10km dnevno.
Saj je pravzaprav ne iščem. Vprašanje je letelo bolj na zagovornike bencinarjev in EV fanov.
Bolj me zanima, kako bo stanje čez 2-10let. Čez cca 2 leti imam namen menjati avto, kupiti novejšega in ga imeti za 5-8 let. A bo takrat dizel sploh še dovoljen v mestih itd...
TOP ::
Dizel bo še dovoljen sej tudi v Nemčiji ni vse tako,kot reklamirajo,ugotovili so da ima še ogromno ljudi stare dizle in kaj potem bi hodili peš.Nimajo vsi za nove avte,tako da dizli bodo še vozili.Mene bolj muči zapičili so se proti avtom,kaj pa kamjoni,kaj bodo stem naredili vsi so dizli.Električarji bodo pa kdaj čez 30 let.
K0l1br1 ::
Tole z bencinarji in vs dizli je blejanje ovc. Zdavnaj ugotovljeno. Sploh ker so argumetni vs dizli enaki kot so vs bencinarji. Sploh če pogledaš s stališča kakšnega kolesarja, je isto, ko če gladaš debato renoja ali vw za 15 jurjev s stališča nekega bwjaša, ki je dal za avto 150 jurjev, 15 jurjev pa samo za sedeže.
Sparkxl ::
Kaj bi naj s kamioni naredili? Eni res ne razumete v čem je problem dizlov. Problem je izključno in samo v mestih, kjer se vsaka prdalica danes vozi na dizl 4km in s tem povzroča enormno onesnaževanje z nox delci.
Dizl bo ostal tam kjer je bil v osnovi namenjen: kamioni, kombiji, industrija, kmetijstvo. In s tem tudi nič ji narobe. Pospešeno pa izginja iz vozil za kratke relacije.
V avtomobilih za dolge proge pa bo še lep čas ostal in vsaj jaz ne vidim v tem nobenega problema, pa sem velik zagovornik bencincev in hibridov
Dizl bo ostal tam kjer je bil v osnovi namenjen: kamioni, kombiji, industrija, kmetijstvo. In s tem tudi nič ji narobe. Pospešeno pa izginja iz vozil za kratke relacije.
V avtomobilih za dolge proge pa bo še lep čas ostal in vsaj jaz ne vidim v tem nobenega problema, pa sem velik zagovornik bencincev in hibridov
K0l1br1 ::
krneki0001 ::
Stari maček je izjavil:
Mi poiščeš kakega Transporterja ali pa Multivana na bencin, prosim?
Ene 5 jih pa najdeš celo na avto.netu
Kaj bi naj s kamioni naredili? Eni res ne razumete v čem je problem dizlov. Problem je izključno in samo v mestih, kjer se vsaka prdalica danes vozi na dizl 4km in s tem povzroča enormno onesnaževanje z nox delci.
Dizl bo ostal tam kjer je bil v osnovi namenjen: kamioni, kombiji, industrija, kmetijstvo. In s tem tudi nič ji narobe. Pospešeno pa izginja iz vozil za kratke relacije.
V avtomobilih za dolge proge pa bo še lep čas ostal in vsaj jaz ne vidim v tem nobenega problema, pa sem velik zagovornik bencincev in hibridov
Ne bo, elektrika bo izpodrinila dizla, ker je na dolgi rok cenejša z manj okvarami.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Stari maček ::
krneki0001 je izjavil:
Stari maček je izjavil:
Mi poiščeš kakega Transporterja ali pa Multivana na bencin, prosim?
Ene 5 jih pa najdeš celo na avto.netu
Kaj bi naj s kamioni naredili? Eni res ne razumete v čem je problem dizlov. Problem je izključno in samo v mestih, kjer se vsaka prdalica danes vozi na dizl 4km in s tem povzroča enormno onesnaževanje z nox delci.
Dizl bo ostal tam kjer je bil v osnovi namenjen: kamioni, kombiji, industrija, kmetijstvo. In s tem tudi nič ji narobe. Pospešeno pa izginja iz vozil za kratke relacije.
V avtomobilih za dolge proge pa bo še lep čas ostal in vsaj jaz ne vidim v tem nobenega problema, pa sem velik zagovornik bencincev in hibridov
Ne bo, elektrika bo izpodrinila dizla, ker je na dolgi rok cenejša z manj okvarami.
Bencinarjev iz prejšnjega tisočletja, ja....
krneki0001 ::
Novih ni, ker ste kupci tako želeli. Če bi bila želja, bi jih tudi izdelovali.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Sparkxl ::
Problem je izključno in samo v mestih, kjer se vsaka prdalica danes vozi na dizl 4km in s tem povzroča enormno onesnaževanje z nox delci.In bencinski isto. S stališča kolesarja pa sploh dvoje packonov na kupu.
daj prosim lepo ne seri gluposti na pamet. Kaj bencinski isto? Dokler ni bil skoraj vsak avto dizl, problema ni bilo, 3 min guglanja namesto sranja tu, ti bo razširilo obzorje. In to ti pišem iz stališča kolesarja, ki se vsak dan vozi v službo s kolesom. Ko gre bencinc mimo, ne voham nič. Ko ga mrzli neogret dizl prižge mimo (99%), smrdi u božjo mater. Sploh kaki francozi pod euro 6 so taka svinjarija da bi jih morali najkasneje jutri direkt v prešo poslat
K0l1br1 ::
Kaj bencinski isto? Dokler ni bil skoraj vsak avto dizl, problema ni bilo,Isto svinja s stališča kolesarja. Do takrat, dokler ni bil vsak avto dizel, so uporabljali še svinec. Če pa slučajno misliš, da je fajn dihati zrak, ki ga spusti za sabo dizel ali bencinar, potem se seveda motiš. To, da bencinarji ne onesnažujejo, so blodnje, to da onesnažujejo manj kot dizli, pa je samo en izmed izgovorov onasnaževalcev z bencinarji. Sem že utk-ju dostikrat pisal, kako slabo se diha šele za bencinjarjem s slabim katalizatorjem. Teh je polno, v klanec pod obremenitvijo pa to nič ne dela. In dihaš amoninijak in kaj vem kaj.
A tako praviš. googlam naj, da bom dihal čist zrak. Ok bom, vendar zrak bo tak, kot ga boste bencinarji pustili za sabo, dizlov itak ni več, so ogrožena vrsta.
EDIT: spregledal, da ti paše kolesariti v zraku, ki ga za sabo pustijo bencinarji. Good for ju. Meni ne paše, zrak je še vedno umazan. Ali morda trdiš, da zrak, ki ne smrdi, ki ga spusti benzinar za sabo, ni umazan? Vsak dan zvem(o) nekaj novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
krneki0001 ::
Zakaj se pa moraš s kolesom vozit po cestah? Po naravi se daj, tam kjer ni izpuhov.
Jaz nikoli nisem razumel poante: "Zdravo živim na kolesu", ker se vsi vozite med izpuhi in tam dobite trojno dozo vse svinjarije vase. V avtih imamo vsaj ogljene filtre in nekaj svinjarije poberejo, poleg tega nisi zadihan, kot med vožnjo bicikla.
Jaz nikoli nisem razumel poante: "Zdravo živim na kolesu", ker se vsi vozite med izpuhi in tam dobite trojno dozo vse svinjarije vase. V avtih imamo vsaj ogljene filtre in nekaj svinjarije poberejo, poleg tega nisi zadihan, kot med vožnjo bicikla.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
K0l1br1 ::
krneki0001 je izjavil:
Zakaj se pa moraš s kolesom vozit po cestah?
Bi se in se, žal se s trenutno warp tehnologijo ne morem izogniti cestam,
kot tudi efekti slabega zraku nočejo ostati samo v gabaritih ceste.
Bencinarji se nočejo izogniti naravi, dizli tudi ne.
krneki0001 ::
Tam kot se jaz zadnje čase z bencinarjem vozim, tudi kolesarjev ni. Kak redek planinec mimo pride, to je pa tudi vse.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
PrimozR ::
Kaj bi naj s kamioni naredili? Eni res ne razumete v čem je problem dizlov. Problem je izključno in samo v mestih, kjer se vsaka prdalica danes vozi na dizl 4km in s tem povzroča enormno onesnaževanje z nox delci.
Dizl bo ostal tam kjer je bil v osnovi namenjen: kamioni, kombiji, industrija, kmetijstvo. In s tem tudi nič ji narobe. Pospešeno pa izginja iz vozil za kratke relacije.
V avtomobilih za dolge proge pa bo še lep čas ostal in vsaj jaz ne vidim v tem nobenega problema, pa sem velik zagovornik bencincev in hibridov
NOx niso ravno delci, temveč je plin. Bolj kot NOx so dejansko problem delci (saje). Pa moderni turbobencinarji prav tako generirajo NOx ter delce, s tem da so njihovi delci še manjši, kot pri dizlih, kar je še bolj nevarno. Pa poleg delcev imaš še kapljice ogljikovodikov, itd.
Starejši bencinarji so z vidika emisij manj problematični, kar se tiče NOx-ov in delcev, ampak imajo tudi BISTVENO več CO2 izpustov ter jasno večjo porabo. Ker so kompresije manjše, s tem izkoristki, itd. Zaradi izkoristkov in porabe, ker je to edino, kar je važno, se je šlo na male mlinčke s turbinami in direktnim vbrizgom. Da je to izpadlo kul, je pa omogočil nerealen testni cikel, v praksi pa ti motorji potem nažigajo porabo.
Aston Martin bo v Valkyrie vgradil V12 atmosferca, ki ga je razvil Cosworth. V štartu so šli na vbrizgavanje v sesalni kolektor, ker je bla glavna skrb pri motorju to, da pride čez emisijske teste (poleg moči, teže, itd., ampak to so bile pač zahteve, ki jih je podal Newey - na drugi strani so jih omejevale emisije). Port injection je emisijsko boljši od direct injectiona, je pa poraba višja. Ampak pri takšnem avtu se pač ne sekiraš za porabo. Povprečni voznik se pa.
Catch-22. Nočete, da avti kurijo, nočete, da svinjajo, zaradi cikla smo pa dobili šparovne svinje. Ampak nihče pa ne menja na čistega potrošnika, ki generira CO2, ker to pač udari po žepu.
Bencinarji se nočejo izogniti naravi, dizli tudi ne.
V naravi na kolesu srečam precej malo avtomobilov. Samo v pravo naravo moraš ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
krneki0001 ::
Meni je za porabo vseeno, zato je moj "daily car" štirikolesno gnan 2500ccm N/A bencinar.
Za porabo pa mi je vseeno, ker ima avto tako zelo malo izrednih okvar, da samo na servisih prišparam za vso razliko do kakega šparovca. Avto ima 400k kilometrov, pa je v zadnjih 160k kilometrih poleg rednih servisov bilo treba menjat en sam ležaj (pa še tega sem zamenjal ob rednem servisu, cena 63€) in prvo wide lambdo (na autodocu stane 88 evrov). Servise delam sam, servis pride pa okoli 42 evrov, odkar imajo na mimovrste 4 litre predpisanega olja (shell helix 10W40) za 15 evrov.
https://www.mimovrste.com/motorna-olja/...
Za porabo pa mi je vseeno, ker ima avto tako zelo malo izrednih okvar, da samo na servisih prišparam za vso razliko do kakega šparovca. Avto ima 400k kilometrov, pa je v zadnjih 160k kilometrih poleg rednih servisov bilo treba menjat en sam ležaj (pa še tega sem zamenjal ob rednem servisu, cena 63€) in prvo wide lambdo (na autodocu stane 88 evrov). Servise delam sam, servis pride pa okoli 42 evrov, odkar imajo na mimovrste 4 litre predpisanega olja (shell helix 10W40) za 15 evrov.
https://www.mimovrste.com/motorna-olja/...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
Tudi starejši bencinarji nimajo tako strašansko velike porabe. Definitivno so pa manj pokvarljivi od turbo avtomobilov. V zadnjih 160k sem imel na mojem "dailyju" izredno samo en ležaj (63€) in lambdo(88€) za zamenjat, pa ima avto 400k prevoženih. Redni servisi so pa smešno poceni, sploh odkar je 4 litre predpisanega olja (shell helix 10W40) na mimovrste skoraj 15 evrov (14,7€). Pa je "daily" štirikolesno gnani 2500ccm avto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35963 (5448) | turan |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109266 (68148) | Berserker |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66833 (47297) | blay44 |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32694 (30049) | WarpedGone |
» | Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28465 (25888) | IceIceBaby |