Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
kotanyi ::
Kot sem že večkrat omenil, je rešitev samo v zagotovitvi večje pretočnosti izvozov. Kako pa to rešiti, ne vem, vem pa, da ne bo poceni. Kaj bi tretji pas doprinesel zmanjšanju konic? Vedeti moramo, da vsak, ki se vpelje na nekem dovozu na obvoznico, želi nekje obvoznico zapustiti. In tam, kjer jo želi zapustiti, bo naletel na gnečo.
Ena elegantnejših rešitev tega problema ki sem jo že večkrat srečal na zahodu, npr. v Franciji. Na izvozih ni semaforjev ali križišča, samo obvezno zavijanje desno z vključevalnim pasom na vpadnico. Če iz izvoza želiš zavit levo, pa je par 100m od konca izvoza krožišče kjer nato mirno izbereš svojo smer.
En primer dokaj preproste in poceni rešitev ki kar dobro deluje. Seveda ne trdim da je za povsod ker cestar pač nisem, ampak tam kjer je možna, izboljša pretočnost. Če bi to naredili npr. na Brezovici in pred Hofer (kjer je prostora dovolj) postavili krožišče, bi bilo najbrž stanje takoj boljše.
Taki in podobni preprosti koncepti niso ne dragi, ne zahtevni za uporabnike. Samo tega se pri nas nekako ne znamo it. Miljardo, al pa nič.
tonttu ::
10km kolone ti to na pamet malo ali pa si mislil, ce jih vseskup sestejes?Iskreno, Ce bi imeli ceste siroke in razvejane kot v nemciji okol vecjih mest, bi 100k migrantov okoli LJ zgledale ceste napol prazne.
Problem je 100k ish "vozil" ne pa 780k avtov.
Pogovarjamo se o res majhnem prometu in gostoti prinas. Pickin dim.
Zato v Nemciji ni vsak dan vec 10km kolon. Glede na to da si kao veliko v Nemciji, predvidevam da se nisi bil v Munchenu, Frankfurtu, Stuttgartu, Berlinu itd., ker ce bi bil, bi cisto vsako jutro in vsak popoldan (pa se kaj vmes) videl, kako se stvar zabase tako, da so vse guzve v Sloveniji skupaj en majcken pickin dim v primerjavi z eno samo kolono gor.
Zakaj nisi odgovoril na celotni stavek? Rekel sem, da pri 100k vozilih bi bile taksne ceste napol prazne.
Ce pa ze omenjas neke kolone, vem da pac nakladas. Kolona je ce je slucajno kaksna nesreca, pa se _nikoli_ nisem bil v kilometerski koloni, ce ni bilo nesrece.
Aja pa se enkrat, tam se obrne 10x tolko vozil, kot okoli ljubljane, tak bos ti povedal zakaj se v LJ ne more obrnit vec kot 100k avtov.
Ti si bil verjetno 2x v guzvi, ker sta se prevrnila dva tovornjaka in zaradi tega mislis, da je to vsak dan tako, ce se pelje 100k avtov? Lol
100k avtov ni nic. Se enkrat, problem je drugje.
Zacnite jamrat, ko se bo okol LJ vozlo miljon delavcev na dan.
Hecno je da pridem hitreje v center Munchna, kot v center LJ, pa je tam 10x tolko prometa. Hecen si tontu
No kot kaze je tole "kako po Nemciji hodim in zivim gor" zgolj trolanje, v resnici pa si nekje v Halozah in v zivljenju se nisi bil niti do Maribora. Priznam da nisem ravno vsak teden gor, sem pa po recimo vsaj ene 15x na leto tam okoli in razen ene nedelje precej zgodaj zjutraj, se mi se ni naredilo da bi slo brez zastojev. In ce bo kdo omenjal Munchen kot mesto brez kolon, je to znak, da v zivljenju se nikoli ni bil cez mejo. V Munchnu se ti kolone, no sorry ne kolone, pac pa zgoscen promet, ki se premika 30-40km/h zacno vsaj 5km pred ringom. Vsako jutro (ja kaksne nedelje in "jutro" ob 3am so izjeme), ne enkrat na leto, ko se dva tovornjaka prevrneta. Ko se prevrneta dva tovornjaka, rabijo 8-10h da jih spravijo s ceste in AC zopet odprejo, pa se naslednjih nekaj ur, da potem spucajo vec 10km kolono. Tudi to sem ze kar nekajkrat dozivel. Tako da nemske ceste, sploh okoli vecjih mest, niso ravno sinomim za pretocnost.
feryz ::
A vi to primerjate žabarsko mini vas z ogromnim mestom?
Koliko že Munchen naredi prometa? Za tri Slovenije?
Temu primerno se tudi robe in prometa vali mimo.
Ampak ja, tudi tam imajo gužvo, torej je normalno, da je tudi pri nas. V žabarskemu selu.
Koliko že Munchen naredi prometa? Za tri Slovenije?
Temu primerno se tudi robe in prometa vali mimo.
Ampak ja, tudi tam imajo gužvo, torej je normalno, da je tudi pri nas. V žabarskemu selu.
BojanOgnjeni ::
BojanOgnjeni ::
A vi to primerjate žabarsko mini vas z ogromnim mestom?
Koliko že Munchen naredi prometa? Za tri Slovenije?
Temu primerno se tudi robe in prometa vali mimo.
Ampak ja, tudi tam imajo gužvo, torej je normalno, da je tudi pri nas. V žabarskemu selu.
Ja, je pa tudi 10x bolj pripravljen na tako količino avtomobilov, Ljubljanske ceste so bile pa narejene za 1 avto na dve družini.
Spokajte se na tedanje standarde pa ne bo v Ljubljani nobenega problema s prometom.
feryz ::
Vsako mesto je bilo narejeno za tak standard.
Včasih so celo imeli en konjski fijakar za celo ulico.
Ampak eni so se premaknili naprej, drugi pa študirajo kako bi se premaknili nazaj.
Včasih so celo imeli en konjski fijakar za celo ulico.
Ampak eni so se premaknili naprej, drugi pa študirajo kako bi se premaknili nazaj.
BojanOgnjeni ::
Vsako mesto je bilo narejeno za tak standard.
Včasih so celo imeli en konjski fijakar za celo ulico.
Ampak eni so se premaknili naprej, drugi pa študirajo kako bi se premaknili nazaj.
Tretji bomo pa ostali kjer smo, ker nam nic ne manjka. Turisti naj se pa guzvajo naorkog, prav sekirali se ne bomo za vas, se manj pa bomo sirili obvoznico, da se vas bo se vec zgrinjalo v Ljubljano.
Briga nas. Uzivaj v guzvi jutri, pridem mimo za en izvoz malo pobremzat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BojanOgnjeni ()
feryz ::
Ojoj, izpusti naslavljanje mene. Jaz v žabarijo ne zahajam ravno pogosto.
Ko pa že moram, po službeni dolžnosti, imam točen urnik, kdaj se tega grem. Ko je relativno dostopno in prazno.
Med rush hour ne hodim v Ljubljano, pa makar sem ob ..., ni važno koliko keša. Rajši preskočim.
Ko pa že moram, po službeni dolžnosti, imam točen urnik, kdaj se tega grem. Ko je relativno dostopno in prazno.
Med rush hour ne hodim v Ljubljano, pa makar sem ob ..., ni važno koliko keša. Rajši preskočim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
BojanOgnjeni ::
Ojoj, izpusti naslavljanje mene. Jaz v žabarijo ne zahajam ravno pogosto.
Ko pa že moram, po službeni dolžnosti, imam točen urnik, kdaj se tega grem. Ko je relativno dostopno in prazno.
Med rush hour ne hodim v Ljubljano, pa makar sem ob ..., ni važno koliko keša. Rajši preskočim.
Torej se nehaj trolati v debate, ki se te ne ticejo. Raje poskrbi, da ne boste dobili spet zupana, ki bo z desno roko kradel, z levo pa kazal na Ljubljano, kako so oni krivi, da ste revezi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BojanOgnjeni ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
eni plačamo davkov ogromno. pa vseeno ne grem na lpp, ker je neuporaben.
krožne linije proti centru bi 2 x več prinesle, kot pa ena linija skozi celo mesto na drugo stran mesta.
pa nič nismo zašli. vsaki 2 leti se obvoznica obnavlja, kar še dodatno naredi zastoje. pa se ne obnavlja zarad 120k avtomobilov na dan, ampak zarad 9000 kamioniv dnevno, ki se po tej obvoznici vozi.
Obvoznica se obnavlja zato da se denar razdeli med zaslužne, ne zato ker bi bila obrabljena. Primer je npr. trenutna obnova severne obvoznice, ki se obnavlja vsako leto znova.
Bi rekel, da se pa ne voziš prav dosti po njej. Od tomačevega proti razcepu se je vsako samo preplastila zgornja plast, debela 10cm, spodaj je bilo pa nepopravljano. Trenutno se je pa vse stran odkopalo in se dela konkretno na novo vse skupaj, ker niti vode ni več normalno požiralo in so bile ob hujšem deževju konkretne luže, ki ne sodijo na hitro cesto.
Rondo, ki pa se dela, je pa zaradi "preveč" obiska BTC-ja. Pred ikeo so imeli na leto čez 22 milijonov ljudi obiska, odkar je ikea odprta imajo 32 milijonov ljudi obiska. En izmed največjih trgovskih centrov na svetu ima 60 milijonov ljudi obiska letno, ampak ima speljano 8 pasovno avtocesto do njega, pri nas pa do BTC pripelje dvopasovnica z enim pasom zabasanim s tovornim prometom in dvema vhodoma/izhodoma v in iz BTC-ja na obvoznico.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
c23po ::
starfotr ::
Škoda limat podatke. Ker jih večina prisotnih v te temi večinoma ignorirajo. Če oni vidijo kamione na cesti ne pa avtov (1:9) je razmerje med kamioni in avti v povprečju, jim pač ne moreš pomagat.
Dejstvo je, da želijo širše ceste in izvoze ter več pasov. Vse ostalo jih ne zanima.
Prav tako je npr. Amsterdam kot svetel zgled pač neatraktivno mesto. Recimo druga mesta so pa boljši primeri za njih, ko je treba zagovarjat več pasov.
Dejstvo je, da želijo širše ceste in izvoze ter več pasov. Vse ostalo jih ne zanima.
Prav tako je npr. Amsterdam kot svetel zgled pač neatraktivno mesto. Recimo druga mesta so pa boljši primeri za njih, ko je treba zagovarjat več pasov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
feryz ::
BojanOgnjeni je izjavil:
Torej se nehaj trolati v debate, ki se te ne ticejo. Raje poskrbi, da ne boste dobili spet zupana, ki bo z desno roko kradel, z levo pa kazal na Ljubljano, kako so oni krivi, da ste revezi.Ljubljanska obvoznica se me ne tiče? Kako pa naj pridem v Kranj? Čez škofjeloško hribovje?
Ta vaš kaos se tiče popolnoma vseh Slovencev. Sicer ste rešitev že podali. Zabetoniranje vseh izvozov na obvoznici v center žabarije in bo promet lažje stekel.
m0LN4r ::
Minhen: 10 km, 20 min 10 s
Ljubljana: 10 km, 13 min 20 s
vir: https://www.tomtom.com/traffic-index/
To pa ni glih vzporedno s stevilom vozil
Škoda limat podatke. Ker jih večina prisotnih v te temi večinoma ignorirajo. Če oni vidijo kamione na cesti ne pa avtov (1:9) je razmerje med kamioni in avti v povprečju, jim pač ne moreš pomagat.
Dejstvo je, da želijo širše ceste in izvoze ter več pasov. Vse ostalo jih ne zanima.
Prav tako je npr. Amsterdam kot svetel zgled pač neatraktivno mesto. Recimo druga mesta so pa boljši primeri za njih, ko je treba zagovarjat več pasov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
energetik ::
Nene, ta 4-5 pasovnica 10km iz centra Amsterdama je samo privid. Amsterdam je ja povsem zaprt za motorni promet.
vires in numeris
Likalnik ::
Minhen: 10 km, 20 min 10 s
Ljubljana: 10 km, 13 min 20 s
vir: https://www.tomtom.com/traffic-index/
najverjetneje se v Minkenu v tem času prepelje več vozil, kot pa pri žabarjih v enakem času.....
Invictus ::
Brez ure ni ravno relevantno.
Ko sem predaval na Nizozemskem, so me prosili naj zaključim ob pol treh, da se jim ne bo treba gužvati.
TomTom je bil ob 15:30 rdeč...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
starfotr ::
Ah, sveta forumska preproščina.
Amsterdam ima 220 kvadratnih kilometrov (skupno) in 920 k prebivalcev. 5300 prebivalcev/km^2
Lj ima 164 km^2, 300 k prebivalcev on 1700 prebivalcev/km^2.
63 % prebivalcev Amsterdama kolesari dnevni. Koliko pa v LJ? 0,63 %? Na dan prevozijo 2 milijona km s kolesi. Koliko pa v LJ?
Seveda glupe buče izpostavijo samo glupe argumente.
Minhen ima 1,5 M prebivalcev in 310 km^2. Gostota pa je 4800 ljudi na kvadratni kilometer.
Torej v vsakem primeru je primerjava števila pasov pri nas (2) vs. tujina (>2) povsem neumestna. Saj imamo pri nas mnogo manj prebivalcev. Tako, da je širitev neumnost in metanje denarja stran.
Tranzit se komot spelje čez tuje države, če bi slučajno kdo prišel na to idejo kaj bomo z romunčki, ki furajo.
Glede na to, da nas zahodne trgovine ignorirajo in nam ne pošiljajo zadev, zakaj bi morali mi njim pustiti tranzit potem?
Amsterdam ima 220 kvadratnih kilometrov (skupno) in 920 k prebivalcev. 5300 prebivalcev/km^2
Lj ima 164 km^2, 300 k prebivalcev on 1700 prebivalcev/km^2.
63 % prebivalcev Amsterdama kolesari dnevni. Koliko pa v LJ? 0,63 %? Na dan prevozijo 2 milijona km s kolesi. Koliko pa v LJ?
Seveda glupe buče izpostavijo samo glupe argumente.
Minhen ima 1,5 M prebivalcev in 310 km^2. Gostota pa je 4800 ljudi na kvadratni kilometer.
Torej v vsakem primeru je primerjava števila pasov pri nas (2) vs. tujina (>2) povsem neumestna. Saj imamo pri nas mnogo manj prebivalcev. Tako, da je širitev neumnost in metanje denarja stran.
Tranzit se komot spelje čez tuje države, če bi slučajno kdo prišel na to idejo kaj bomo z romunčki, ki furajo.
Glede na to, da nas zahodne trgovine ignorirajo in nam ne pošiljajo zadev, zakaj bi morali mi njim pustiti tranzit potem?
gruntfürmich ::
Brez ure ni ravno relevantno.
zgrešil si point.
anticestarji nas prepričujejo da v amsterdamu sploh ni cest, tu pa vidimo 5 pasov.
kar je čisto logično za večje evropsko mesto, samo anticestarjem ne...
zakaj bi morali mi njim pustiti tranzit potem?
edini pametni argument s strani anticestarjev, zakaj ne rabimo še enega pasa.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
m0LN4r ::
Brez ure ni ravno relevantno.
Ko sem predaval na Nizozemskem, so me prosili naj zaključim ob pol treh, da se jim ne bo treba gužvati.
TomTom je bil ob 15:30 rdeč...
Ja ampak, verjetno so mislili na guzvanje z bicikli al ne?
Ah, sveta forumska preproščina.
Amsterdam ima 220 kvadratnih kilometrov (skupno) in 920 k prebivalcev. 5300 prebivalcev/km^2
Lj ima 164 km^2, 300 k prebivalcev on 1700 prebivalcev/km^2.
63 % prebivalcev Amsterdama kolesari dnevni. Koliko pa v LJ? 0,63 %? Na dan prevozijo 2 milijona km s kolesi. Koliko pa v LJ?
Seveda glupe buče izpostavijo samo glupe argumente.
Minhen ima 1,5 M prebivalcev in 310 km^2. Gostota pa je 4800 ljudi na kvadratni kilometer.
Torej v vsakem primeru je primerjava števila pasov pri nas (2) vs. tujina (>2) povsem neumestna. Saj imamo pri nas mnogo manj prebivalcev. Tako, da je širitev neumnost in metanje denarja stran.
Tranzit se komot spelje čez tuje države, če bi slučajno kdo prišel na to idejo kaj bomo z romunčki, ki furajo.
Glede na to, da nas zahodne trgovine ignorirajo in nam ne pošiljajo zadev, zakaj bi morali mi njim pustiti tranzit potem?
Kaksen % je kurb v LJ in kaksen v Amszterdamu?
To si pa zanalasc izpustil?
Kar se tice gostote obstaja tabela, ljubljana je dokaj nizko na svetovni ravni. Moras kr scrollat dol.
Recimo:
A vidis kje je LJ https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
starfotr ::
Seveda je nizko.
Ampak to pa samo zato, ker v blatnem dolu še niste nikoli izkusili kaj gužva sploh je. Radi bi pa avtocesto do vsazga hofra. Po hofr ceni.
Ampak to pa samo zato, ker v blatnem dolu še niste nikoli izkusili kaj gužva sploh je. Radi bi pa avtocesto do vsazga hofra. Po hofr ceni.
m0LN4r ::
Kaksna guzva neki, sej pa je redka poseljenost in samo nekaj avtekov. Nekaj ne stima.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mirator ::
Očitno ste se sedaj našli na kupu sami trollmakers.
Govora je o gužvi na ljubljanski obvoznici, vi pa o Münchnu, Amsterdamu, Blatnem dolu itd.
Kakor koli gledate skozi svoj zorni kot, je dejstvo, da je Ljubljana kot glavno mesto Slovenije, središče politike in gospodarstva. Torej je logično, da so proti Ljubljani usmerjeni vsi prometni tokovi in dnevni dotok vozil v obvoznico, ni problem samo Ljubljane. Res je mogoče, da so v času projektiranja Ljubljanske obvoznice projektanti napačno ocenili porast prometa, vendar so bili na žalost omejeni s strani tako državne in mogoče še slabše, mestne politike oz. jim je politika dala projektno nalogo. Bistveno bolje bi bilo, če bi namesto obvoznice, za tranzit naredili H izvedbo, kjer ne bi bilo dnevnih migracij v in izven Ljubljane. Res ne vem, zakaj bi ves tranzit moral potekati skozi Ljubljano?
To o kolesarjenju, pešačenju itd pa je v tej temi res trolanje.
Govora je o gužvi na ljubljanski obvoznici, vi pa o Münchnu, Amsterdamu, Blatnem dolu itd.
Kakor koli gledate skozi svoj zorni kot, je dejstvo, da je Ljubljana kot glavno mesto Slovenije, središče politike in gospodarstva. Torej je logično, da so proti Ljubljani usmerjeni vsi prometni tokovi in dnevni dotok vozil v obvoznico, ni problem samo Ljubljane. Res je mogoče, da so v času projektiranja Ljubljanske obvoznice projektanti napačno ocenili porast prometa, vendar so bili na žalost omejeni s strani tako državne in mogoče še slabše, mestne politike oz. jim je politika dala projektno nalogo. Bistveno bolje bi bilo, če bi namesto obvoznice, za tranzit naredili H izvedbo, kjer ne bi bilo dnevnih migracij v in izven Ljubljane. Res ne vem, zakaj bi ves tranzit moral potekati skozi Ljubljano?
To o kolesarjenju, pešačenju itd pa je v tej temi res trolanje.
starfotr ::
Prepoved ICE vozil po letu 20xx je v bistvu ultimativna pogruntavščina. Folk jih bo veselo kupil, polnit jih pa ne bo imel kje. Torej ni polnih baterij, ni prometa. In je posledično manj gneče čez nekaj let.
Kakšna stvar jim pa tudi uspe sem ter tja.
Kakšna stvar jim pa tudi uspe sem ter tja.
c23po ::
Minhen: 10 km, 20 min 10 s
Ljubljana: 10 km, 13 min 20 s
vir: https://www.tomtom.com/traffic-index/
To pa ni glih vzporedno s stevilom vozil
Seveda. V Nemčiji imajo zgledno porihtano. Veliko število vozil in daljše potovalne čase.
m0LN4r ::
Sej ne da se niti razumel nisi da 10km v Münchnu ni enako 10km po LJ vasici.
Zdaj pa bos se rekel, da se v obcini LJ premakne vec vozil na minuto kot v obcini München?
Pejt na google maps pa prerisi LJ na München, da ti bo jasno v kaksnem merilu je 10km na enem in drugem premeru.
Zdaj pa bos se rekel, da se v obcini LJ premakne vec vozil na minuto kot v obcini München?
Pejt na google maps pa prerisi LJ na München, da ti bo jasno v kaksnem merilu je 10km na enem in drugem premeru.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BojanOgnjeni ::
Res je mogoče, da so v času projektiranja Ljubljanske obvoznice projektanti napačno ocenili porast prometa, vendar so bili na žalost omejeni s strani tako državne in mogoče še slabše, mestne politike oz. jim je politika dala projektno nalogo. Bistveno bolje bi bilo, če bi namesto obvoznice, za tranzit naredili H izvedbo, kjer ne bi bilo dnevnih migracij v in izven Ljubljane.
To ne reši ničesar. Naslednji moment, ko boš spraznil/razširil obvoznico, se bo na njo prelilo pol Ljubljane, ki je sedaj v večini ne uporablja, ker je preveč zabita - in spet bo gužva. Širine, ki bi jo potreboval, da pogoltne obvoznica vse, pa ni ekonomsko opravičljivo graditi.
Bojo pač tisti, ki imajo težave z lastnim delanjem gužve na obvoznici, sami našli rešitve problema, ki ga sami ustvarjajo.
Recimo, da se spokajo iz nje, ali pa naj pač preživijo življenje v koloni. Njihov problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BojanOgnjeni ()
feryz ::
Kdo se bo prelil, ki se zdaj ne?
Biciklisti? Tisti, ki se s sekundnim lepilom limajo na asfalt?
Aja, folk se bo začel množično panoramsko voziti po obvoznici. Ker je glih fraj.
Biciklisti? Tisti, ki se s sekundnim lepilom limajo na asfalt?
Aja, folk se bo začel množično panoramsko voziti po obvoznici. Ker je glih fraj.
mirator ::
BojanOgnjeni je izjavil:
Res je mogoče, da so v času projektiranja Ljubljanske obvoznice projektanti napačno ocenili porast prometa, vendar so bili na žalost omejeni s strani tako državne in mogoče še slabše, mestne politike oz. jim je politika dala projektno nalogo. Bistveno bolje bi bilo, če bi namesto obvoznice, za tranzit naredili H izvedbo, kjer ne bi bilo dnevnih migracij v in izven Ljubljane.
To ne reši ničesar. Naslednji moment, ko boš spraznil/razširil obvoznico, se bo na njo prelilo pol Ljubljane, ki je sedaj v večini ne uporablja, ker je preveč zabita - in spet bo gužva. Širine, ki bi jo potreboval, da pogoltne obvoznica vse, pa ni ekonomsko opravičljivo graditi.
Bojo pač tisti, ki imajo težave z lastnim delanjem gužve na obvoznici, sami našli rešitve problema, ki ga sami ustvarjajo.
Recimo, da se spokajo iz nje, ali pa naj pač preživijo življenje v koloni. Njihov problem.
Nič od mojega nisi razumel. H izvedba je mišljena precej km od ljubljane, obstoječa obvoznica bi pa dejansko služila dnevnim migracijam v Ljubljano. Tranzit, ne samo tovornjaki, tudi razni dopustnikarji, ki jih Ljubljana ne zanima, bi bili od Ljubljanskega obroča umaknjeni. Je pa seveda ta moja ideja zaenkrat še utopija, sploh če bi uspel umik transportnih vozil na železnico.
energetik ::
Danes je en tak fin dan za popolni kolaps obvoznice. A te AT in DE res nimajo nič za delat, da imajo vsake 2 tedna frej, za vsak možni praznik?
Zabito je že vse cel dan, nesreče pa kot po tekočem traku. Ne samo da se jim da vsake 2 tedna prevozit pol Evrope, še vozit ne znajo.
Ampak inženirček pravi, da smo dnevni migranti ob 10h dopoldne ustavili J-obvoznico.
Zabito je že vse cel dan, nesreče pa kot po tekočem traku. Ne samo da se jim da vsake 2 tedna prevozit pol Evrope, še vozit ne znajo.
Ampak inženirček pravi, da smo dnevni migranti ob 10h dopoldne ustavili J-obvoznico.
vires in numeris
BojanOgnjeni ::
BojanOgnjeni je izjavil:
Res je mogoče, da so v času projektiranja Ljubljanske obvoznice projektanti napačno ocenili porast prometa, vendar so bili na žalost omejeni s strani tako državne in mogoče še slabše, mestne politike oz. jim je politika dala projektno nalogo. Bistveno bolje bi bilo, če bi namesto obvoznice, za tranzit naredili H izvedbo, kjer ne bi bilo dnevnih migracij v in izven Ljubljane.
To ne reši ničesar. Naslednji moment, ko boš spraznil/razširil obvoznico, se bo na njo prelilo pol Ljubljane, ki je sedaj v večini ne uporablja, ker je preveč zabita - in spet bo gužva. Širine, ki bi jo potreboval, da pogoltne obvoznica vse, pa ni ekonomsko opravičljivo graditi.
Bojo pač tisti, ki imajo težave z lastnim delanjem gužve na obvoznici, sami našli rešitve problema, ki ga sami ustvarjajo.
Recimo, da se spokajo iz nje, ali pa naj pač preživijo življenje v koloni. Njihov problem.
Nič od mojega nisi razumel. H izvedba je mišljena precej km od ljubljane, obstoječa obvoznica bi pa dejansko služila dnevnim migracijam v Ljubljano. Tranzit, ne samo tovornjaki, tudi razni dopustnikarji, ki jih Ljubljana ne zanima, bi bili od Ljubljanskega obroča umaknjeni. Je pa seveda ta moja ideja zaenkrat še utopija, sploh če bi uspel umik transportnih vozil na železnico.
Ne, ti nisi razumel, čisto nič drugače ne bo, obvoznica bo še vedno polna, namesto tistih, ki gredo mimo, bo polna tistih, ki sicer danes ne grejo na oboznico.
Pravilna rešitev je, da oboznico v večini uporablja tranzit, ekonomski migranti pa se nehajo preseravat po njej in predsedlajo na javni potniški promet.
Saj veš, obvoznica. Ne migrantnica.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BojanOgnjeni ()
energetik ::
BojanOgnjeni je izjavil:
Ne, ne plačujem ogromnih davkov zato, da se bo tranzit udobno vozil mimo, ampak zase!
Ne, ti nisi razumel, čisto nič drugače ne bo, obvoznica bo še vedno polna, namesto tistih, ki gredo mimo bo polna tistih, ki sicer danes ne grejo na oboznico.
Pravilna rešitev je, da oboznico v večini uporablja tranzit, ekonomski migranti pa se nehajo preseravat po njej in predsedlajo na javni potniški promet.
Saj veš, obvoznica. Ne migrantnica.
vires in numeris
BojanOgnjeni ::
BojanOgnjeni je izjavil:
Ne, ne plačujem ogromnih davkov zato, da se bo tranzit udobno vozil mimo, ampak zase!
Ne, ti nisi razumel, čisto nič drugače ne bo, obvoznica bo še vedno polna, namesto tistih, ki gredo mimo bo polna tistih, ki sicer danes ne grejo na oboznico.
Pravilna rešitev je, da oboznico v večini uporablja tranzit, ekonomski migranti pa se nehajo preseravat po njej in predsedlajo na javni potniški promet.
Saj veš, obvoznica. Ne migrantnica.
Potem se pa gužvaj. Tvoj problem.
Poleti ti bojo še kakšen pas zaprli, še kakšne turiste boš dobil za zraven... kako ti bo fino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BojanOgnjeni ()
Invictus ::
Sej ne da se niti razumel nisi da 10km v Münchnu ni enako 10km po LJ vasici.
Zdaj pa bos se rekel, da se v obcini LJ premakne vec vozil na minuto kot v obcini München?
Pejt na google maps pa prerisi LJ na München, da ti bo jasno v kaksnem merilu je 10km na enem in drugem premeru.
Muenchen ima iste probleme kot Ljubljana, sam ko je sranje, je 20x večje.
Parkrat skoraj zamudil letalo, ker se je nekdo zaletel nekje na vzhodni vpadnici.
Ob petih popoldne gužva za popizdit... Zjutraj isto.
Prespal pri kolegu, šel na job zjutraj z njim, za popizdit. Odkril cel kup luštnih koncev za živet, sploh če delaš od doma...
Hodil vsak teden ob ponedeljkih zjutraj v Muenchen, stali smo 10 km pred mestom. Sam sel lahko potem spizdil do službe po nekih lokalnih potem.
Nobeno veliko mesto ni biser prometa...
Delal v Frankfurtu, mi sodelavec reče naj delam raje od doma, ker se mu ne ljubi vozit dnevno v Frankfurt. 15 km 1 uro...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
gruntfürmich ::
evo, še več pričakujte: https://www.rtvslo.si/slovenija/poleti-...
jasno, ko pa vsi rinete isti čas na hrvatijo.
in še par komentarjev na temo danske in nizozemske, kar si naši anti-cestarji radi zmišljujejo in naravnost lažejo:
skratka kdor misli da na zahodu nimajo 6-pasovnih avtocest in se prevažajo samo s kolesi je navaden levi psihopat!
jasno, ko pa vsi rinete isti čas na hrvatijo.
in še par komentarjev na temo danske in nizozemske, kar si naši anti-cestarji radi zmišljujejo in naravnost lažejo:
Pa še nekaj o Nizozemski:
www.roadtraffic-technology.com/projects...
Res je, na Nizozemskem se avtoceste malo gradi, ker je omrežje že bolj ali manj dokončano. Se jih pa nadgrajuje in širi, brez skrbi. In najbolj obremenjeni odseki na nizozemskih cestah imajo precej več kot 4 pasove in še vedno obstajajo projekti širitev.
Ha-ha se vidi, da še nikol nisi vozi avta na Nizozemskem. Tam sploh nisem vozil po dvopasovnih AC v eno smer ampak več. Obroč okoli Amsterdama ima celo 6, 7 pasov v eno smer skupaj torej 12-14 pasov. Ob konicah se še odstavni pas spremeni v voznega... pa nikjer ne voziš manj kot je omejitev hitrosti. Nikjer nisem doživel nobenga zastoja. Ja oni ko so gradili, so mislili 50 in več let vnaprej. Pri nas pa .... groza...
skratka kdor misli da na zahodu nimajo 6-pasovnih avtocest in se prevažajo samo s kolesi je navaden levi psihopat!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
feryz ::
Zanimivo je, da vse kar DARS gradi, gradi strogo za dvopasovnico. So z mislimi v prihodnosti, ko bodo vse te uvoze podirali in delali na novo. In še enkrat kasirali. Če bo res kdaj tretji pas.
Jaz se sicer dosti bolj nagibam k temu, da bomo namesto tretjega pasu dobili prepovedi in omejitve. Ali pa ceste zgolj za bogataše. Raja pa peš. Kimov režim.
Jaz se sicer dosti bolj nagibam k temu, da bomo namesto tretjega pasu dobili prepovedi in omejitve. Ali pa ceste zgolj za bogataše. Raja pa peš. Kimov režim.
Mato989 ::
Velik problem je ker folk tudi ne zna vozit... nimajo feelinga za pretočnost in logiko.
Za začetek bi osebe nad 65 morale izgubit izpit (to bi pretočnost povišalo za 100%)
Kar se pa avtoceste tiče, pa kot pravim, nabit tovornjakarjem take cene da bo juhej... pa osebnim avtom tudi... gremo na kilometrino plačevat, meni je prav, 1x letno se peljem po AC.
Za začetek bi osebe nad 65 morale izgubit izpit (to bi pretočnost povišalo za 100%)
Kar se pa avtoceste tiče, pa kot pravim, nabit tovornjakarjem take cene da bo juhej... pa osebnim avtom tudi... gremo na kilometrino plačevat, meni je prav, 1x letno se peljem po AC.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
energetik ::
Mato Solušns d.o.o. Odstavni paz za penzote pa pk pk pk.Mato s "Follow me" napisom in utripajočimi lučkami, potem se na počivališču lepo uredi ostalo, tableta/injekcija/dušik, po želji.
vires in numeris
feryz ::
Sem imel gazda, ko sem še tlačanil za švabsko firmo. Star je bil 82 let.
Ko smo šli iz Minhna do Ljubljane, nisi imel niti osnovnih pogojev, da ostaneš za njim.
Preden smo se ostali privlekli v Ljubljano, je on že kosilo pojedel, kavico popil in še en pir čez ruknil.
Pa tudi takrat nisem imel nežne noge.
Ko smo šli iz Minhna do Ljubljane, nisi imel niti osnovnih pogojev, da ostaneš za njim.
Preden smo se ostali privlekli v Ljubljano, je on že kosilo pojedel, kavico popil in še en pir čez ruknil.
Pa tudi takrat nisem imel nežne noge.
Miki N ::
Mato Solušns d.o.o. Odstavni paz za penzote pa pk pk pk.Mato s "Follow me" napisom in utripajočimi lučkami, potem se na počivališču lepo uredi ostalo, tableta/injekcija/dušik, po želji.
Ali še bolj svinjska s kakimi tablami ki vabijo na "posebne ugodnosti za upokojence" pri naslednjem izvozu ...
GupeM ::
gruntfürmich je izjavil:
evo, še več pričakujte: https://www.rtvslo.si/slovenija/poleti-...
Haha. Kera izjava:
Šibka točka, kjer bo vse obstalo, bo čez poletno turistično sezono tudi ljubljanska obvoznica. "V poletni turistični sezoni ne bomo odpirali nobenih novih gradbišč. Potrudili se bomo, da bodo ta gradbišča, ki so zdaj aktivna, čim prej zaprta. Pričakujemo, da bomo do konca avgusta vsa dela med Zadobrovo in Dunajsko končali," sklene Zvonko Zavasnik.
A se ne bi raje potrudili, da bi končali PRED!!! začetkom navala, ne na koncu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
energetik ::
To je krivda izvajalcev, ki si zagotovijo dela na N-deloviščih in potem kolobarijo med njimi. Namesto da bi vse sile poslali na 1 delovišče in ga hitro dokončali. Seveda je krivda tudi na naročniku, ki ne predvidi norih penalov, če se ne dokonča do roka. Itak, če so vse zmenjeni med sabo. Mi pa gledamo neskončna delovišča, kjer 1 km ceste rihtajo po 2 leti.
vires in numeris
Mato989 ::
Seveda, ker so glupe pogodbe... to bi moralo bit predpisano delo 16h na dan... da se konča asap in pol penali razen če je dokazano dež seveda
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
mirator ::
To je krivda izvajalcev, ki si zagotovijo dela na N-deloviščih in potem kolobarijo med njimi. Namesto da bi vse sile poslali na 1 delovišče in ga hitro dokončali. Seveda je krivda tudi na naročniku, ki ne predvidi norih penalov, če se ne dokonča do roka. Itak, če so vse zmenjeni med sabo. Mi pa gledamo neskončna delovišča, kjer 1 km ceste rihtajo po 2 leti.
Glede na tvoj post, se mi zdi, da ti storitveno dejavnost bolj malo poznaš. Saj nočem zagovarjati ne naročnika v tem primeru je država, niti glavnega ali glavnih nosilcev posla (ti so namreč največkrat kar inženiring, ki vedno potegnejo profit tudi na račun kakšnega uničenega podizvajalca). Problem je namreč, da ima vsak glavni nosilec posla nekaj podizvajalcev in vsak od teh tudi še nekaj itd. Ko je razpis, začnejo glavni ponudniki zbirati svoje podizvajalce, ti pa zopet svoje. Glavni pogoj pri javnih naročilih pa je največkrat najnižja cena in posledično enako za izbiro podizvajalcev in podizvajalcev podizvajalcev itd. Tukaj pa nastopi še nek faktor, ki ga javnost ne pozna. Ker moraš dati najnižjo možno ceno, da posel dobiš, se ti lahko zgodi, da zaradi zamud drugih ustvariš izgubo. Tako je nujno, da imaš istočasno več odprtih delovišč, sicer laho greš kar na socialo.
Mato989 ::
To je krivda izvajalcev, ki si zagotovijo dela na N-deloviščih in potem kolobarijo med njimi. Namesto da bi vse sile poslali na 1 delovišče in ga hitro dokončali. Seveda je krivda tudi na naročniku, ki ne predvidi norih penalov, če se ne dokonča do roka. Itak, če so vse zmenjeni med sabo. Mi pa gledamo neskončna delovišča, kjer 1 km ceste rihtajo po 2 leti.
Glede na tvoj post, se mi zdi, da ti storitveno dejavnost bolj malo poznaš. Saj nočem zagovarjati ne naročnika v tem primeru je država, niti glavnega ali glavnih nosilcev posla (ti so namreč največkrat kar inženiring, ki vedno potegnejo profit tudi na račun kakšnega uničenega podizvajalca). Problem je namreč, da ima vsak glavni nosilec posla nekaj podizvajalcev in vsak od teh tudi še nekaj itd. Ko je razpis, začnejo glavni ponudniki zbirati svoje podizvajalce, ti pa zopet svoje. Glavni pogoj pri javnih naročilih pa je največkrat najnižja cena in posledično enako za izbiro podizvajalcev in podizvajalcev podizvajalcev itd. Tukaj pa nastopi še nek faktor, ki ga javnost ne pozna. Ker moraš dati najnižjo možno ceno, da posel dobiš, se ti lahko zgodi, da zaradi zamud drugih ustvariš izgubo. Tako je nujno, da imaš istočasno več odprtih delovišč, sicer laho greš kar na socialo.
To ni naš problem... to je problem inženiringa, za ljudi bi bilo veliko bolje, če bi firma se prijavila in izvedla projekt all hands on deck in šla na naslednjega...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
BojanOgnjeni ::
gruntfürmich je izjavil:
skratka kdor misli da na zahodu nimajo 6-pasovnih avtocest in se prevažajo samo s kolesi je navaden levi psihopat!
Kdor pa misli, da si kdorkoli misli, da se po zahodu prevazajo samo s kolesi je pa narcisoiden bebec, ki ima o sebi previsoko menje še, ko reče samemu sebi bebec.
Zanimivo je, da vse kar DARS gradi, gradi strogo za dvopasovnico. So z mislimi v prihodnosti, ko bodo vse te uvoze podirali in delali na novo. In še enkrat kasirali. Če bo res kdaj tretji pas.
Srž se skriva v zadnjem stavku. DARSu je jasno, da ne bo nikoli tretjega pasu, ker naredi preveč težav tam kjer se tretji pas neha.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BojanOgnjeni ()
Likalnik ::
Velik problem je ker folk tudi ne zna vozit... nimajo feelinga za pretočnost in logiko.
Za začetek bi osebe nad 65 morale izgubit izpit (to bi pretočnost povišalo za 100%)
Kar se pa avtoceste tiče, pa kot pravim, nabit tovornjakarjem take cene da bo juhej... pa osebnim avtom tudi... gremo na kilometrino plačevat, meni je prav, 1x letno se peljem po AC.
Tovornjakarjem bi ti nabil cene? pa veš, da če oni zvišajo ceno prevoza, da se to pozna pri končni ceni...potem boš pa spet jokal, ko se bodo osnovne življenske potrebščine podražile.
Tovarnjakarji opravljajo svojo službo...on mora biti na cesti, če hoče Mato zjutraj ob 8:00 v Lidlu kupiti Parkside orodje za svojo garsonjero....če je pa ne bo dobil bo pa spet "galama" kako so naše police prazne...
Mato989 ::
Velik problem je ker folk tudi ne zna vozit... nimajo feelinga za pretočnost in logiko.
Za začetek bi osebe nad 65 morale izgubit izpit (to bi pretočnost povišalo za 100%)
Kar se pa avtoceste tiče, pa kot pravim, nabit tovornjakarjem take cene da bo juhej... pa osebnim avtom tudi... gremo na kilometrino plačevat, meni je prav, 1x letno se peljem po AC.
Tovornjakarjem bi ti nabil cene? pa veš, da če oni zvišajo ceno prevoza, da se to pozna pri končni ceni...potem boš pa spet jokal, ko se bodo osnovne življenske potrebščine podražile.
Tovarnjakarji opravljajo svojo službo...on mora biti na cesti, če hoče Mato zjutraj ob 8:00 v Lidlu kupiti Parkside orodje za svojo garsonjero....če je pa ne bo dobil bo pa spet "galama" kako so naše police prazne...
Zanimivo da je Mato dobil vso orodje tudi 10 let nazaj pa ni bilo tako zabasanih cest
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49322 (35562) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19942 (15579) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31303 (21389) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81849 (71258) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33018 (27419) | BigWhale |