Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
starfotr ::
Pojdimo na čisto na enostavno razlago.
Reko poglobiš, razširiš in zravnaš zavoje. Te zablode iz preteklosti sedaj spravljamo nazaj v prvotne struge ampak primer je identičnen.
Točno to naredimo s cestami. Jih razširimo, zravnamo da ni ovinkov in je hitrost višja in "poglobimo" - to je da uvedemo več pasov.
Ko pride deževje in se reka napolni, zasede kompletno strugo, kolikor jo je na voljo. Ko pride do področja, kjer ni več teh pogojev, se reka razlije izven struge. In to mesto se zgodi slej ko prej.
Torej, ne glede kaj narediš, si rekla vzame prostor. Če ni to bolj zgoraj po strugi, je pa bolj dol vodno.
Isto je v na cestah. Ti narediš široke ceste, vendar na neki točki se vse skupaj razlije. Hočeš ali pa nočeš. In ko se razlije je še huje, kot če bi se razporeditev in distribucija prometa/vode zgodila na širšem območju in ne skoncentrirano na omejeni površini.
Pač zablode ljudi so, da se zadeve rešuje s še več. Vi komot rešujete težave na ta način. Izvolite. Vendar dečki, ne z mojim denarjem. Kar svojega potrošite za to lekcijo.
Reko poglobiš, razširiš in zravnaš zavoje. Te zablode iz preteklosti sedaj spravljamo nazaj v prvotne struge ampak primer je identičnen.
Točno to naredimo s cestami. Jih razširimo, zravnamo da ni ovinkov in je hitrost višja in "poglobimo" - to je da uvedemo več pasov.
Ko pride deževje in se reka napolni, zasede kompletno strugo, kolikor jo je na voljo. Ko pride do področja, kjer ni več teh pogojev, se reka razlije izven struge. In to mesto se zgodi slej ko prej.
Torej, ne glede kaj narediš, si rekla vzame prostor. Če ni to bolj zgoraj po strugi, je pa bolj dol vodno.
Isto je v na cestah. Ti narediš široke ceste, vendar na neki točki se vse skupaj razlije. Hočeš ali pa nočeš. In ko se razlije je še huje, kot če bi se razporeditev in distribucija prometa/vode zgodila na širšem območju in ne skoncentrirano na omejeni površini.
Pač zablode ljudi so, da se zadeve rešuje s še več. Vi komot rešujete težave na ta način. Izvolite. Vendar dečki, ne z mojim denarjem. Kar svojega potrošite za to lekcijo.
jypeepyj ::
Avtobus je najbolj možno zastarelo prevozno sredstvo in dehumanirizan način prevoza oseb.
Počasen, neučinkovit, šoferji leni, agresivni proti kolesarjem in avtomobilom. Prevoz od A do B bi se v MO ljubljana moral meriti z enomestno številko v minutah, torej max 9 minut do kamorkoli, če bi komplet zaprl ljubljano za avte in bi imel samo javni prevoz. Dokler tega ni naj mi ne hodijo s predlogi.
Počasen, neučinkovit, šoferji leni, agresivni proti kolesarjem in avtomobilom. Prevoz od A do B bi se v MO ljubljana moral meriti z enomestno številko v minutah, torej max 9 minut do kamorkoli, če bi komplet zaprl ljubljano za avte in bi imel samo javni prevoz. Dokler tega ni naj mi ne hodijo s predlogi.
jypeepyj ::
starfotr, razmišljaš 3 namesto 4 dimenzionalno.
Te današnje/jutrišnje ceste so čisto ok za defenzivno samovozeča avtonomna vozila. Ko posadiš slovenčka za volan gre vse v cvet pa nima veze kakšne so/bodo ceste.
Te današnje/jutrišnje ceste so čisto ok za defenzivno samovozeča avtonomna vozila. Ko posadiš slovenčka za volan gre vse v cvet pa nima veze kakšne so/bodo ceste.
GupeM ::
Ko pride deževje in se reka napolni, zasede kompletno strugo, kolikor jo je na voljo. Ko pride do področja, kjer ni več teh pogojev, se reka razlije izven struge. In to mesto se zgodi slej ko prej.
Zdaj pa še enkrat preberi kaj si napisal. Naj ti pomagam:
Ko pride deževje = ko preko Slovenije rinejo trume turistov na Hrvaško ali s Hrvaške.
Torej, ko deževja ni, se reka tam ne razliva, kjer se je včasih razlivala. To pomeni, da od 365 dni na leto, bo težava namesto 280 dni na leto, samo še 40 dni na leto. Petki, sobote in nedelje poleti + nekaj praznikov. Danes pa je poleg zgoraj omenjenih, problematičen še skoraj vsak delovni dan.
starfotr ::
Razliva se vsak dan ob jutrih in popoldnevih. Ko pritisnejo tujci pa se še malo bolj zabije.
Ampak to je povsem dobro. Problem je samo, da so zastoji premalo intenzivni. Ljudje bi morali vsako jutro 2 uri stat v koloni, ko se vozijo na delo. Tako bi izgubili vsaj 3 ure v eno smer in to bi bilo čudovito.
Ampak to je povsem dobro. Problem je samo, da so zastoji premalo intenzivni. Ljudje bi morali vsako jutro 2 uri stat v koloni, ko se vozijo na delo. Tako bi izgubili vsaj 3 ure v eno smer in to bi bilo čudovito.
mirator ::
Ko pride deževje in se reka napolni, zasede kompletno strugo, kolikor jo je na voljo. Ko pride do področja, kjer ni več teh pogojev, se reka razlije izven struge. In to mesto se zgodi slej ko prej.
Najprej neustrezna prispodoba z vtičnicami, sedaj pa še z vodnimi strugami. Na vse kriplje se trudiš dokazati svoj prav, da razširitev cestič posledično pomeni več avtomobilov. Pa to sam veš, da ni res. Se pa vseeno strinjam s tabo, da razširitev obvoznice ne bi prinesla rešitve (priznam, da sem najprej tudi jaz to napačno sklepal), ker kot sem že nekje v začetku te debate v enem postu omenil, da je problem v izvozih iz obvoznice.
Bom pa se še jaz za primer poslužil vode. To je tako, kot če imaš v neko posodo napeljano več dotokov in več odtokov vode. Dotoki so v redu, problem pa nastane, ker odtoki niso sposobni odvajati enake količine vode, zato se v posodi nivo dviga. Torej je rešitev ali povečati odtoke ali pa povečati število odtokov. Povečanje volumna posode problema ne bi rešilo.
Če gremo nazaj na obvoznico. Obvoznica je v moji primerjavi posoda, število voznih pasov volumen posode, dotoki so uvozi in odtoki izvozi.
starfotr ::
Ko že omenjaš vodovod in posode.
Vodovodi imajo vodohrane - rezervarje, kjer se shrani voda. Vodovodi nimajo tako zmogljivih vrtin in črpalk, da bi lahko v istem momentu načrpale tako količino vode, kot jo zahteva sistem ob konicah. Zato jo črpajo ponoči, da čez dan lahko zadostijo potrebam.
Isto se zgodi pri elektriki - črpalna hidroelektrna je en element, ki poskrbi za to.
V elektroniki imaš pa npr. kondenzatorje za ta namen.
Ampak v prometu pa ne moreš tega naredit. Ker promet je "just in time". In je edina rešitev da ni zastojev, da se zmanjša število vozil na problematičnem območju.
Tudi internet ima "rezervarje". Začne se že v tvojem brskalniku, kjer imaš cache, tvoj ponudnik montiran ima proxy od npr. gugla, dela se peering, da se zmanjša promet v tujino itd.
Samo ceste so pač taka stvar, kjer to ni mogoče.
Zato se je treba poslužit drugih metod. Ampak če ti to ni jasno, potem ti je brez veze govorit.
In ja, elektro in vodovodi imajo dovolj debel presek kabla in cevi, da omogoča pretok v času največjih potreb. Če bi želel to isto narediti za Ljubljano, potem bi karikiram potreboval 20 pasovnico do vseh ulic. Kar pa upam da ti je jasno ni fizično izvedljivo niti se finančno ne izplača. In oboji imajo omejitve, nima vsak uporabnik na voljo njihovih kapacitet v neomejenem. Ker te kapacitete se kar precej drago plača. In pri elektriki če greš preko zakupljene moči, dobiš penale.
Vsem, ki zjutraj/popoldne stojijo na cesti in delajo zastoje, nabiti penale ker zasedajo cestno omrežje, pa se stvari uredijo same od sebe. Pri elektriki imaš tudi tarife in ob bolj obremenjenem času več plačaš.
Vodovodi imajo vodohrane - rezervarje, kjer se shrani voda. Vodovodi nimajo tako zmogljivih vrtin in črpalk, da bi lahko v istem momentu načrpale tako količino vode, kot jo zahteva sistem ob konicah. Zato jo črpajo ponoči, da čez dan lahko zadostijo potrebam.
Isto se zgodi pri elektriki - črpalna hidroelektrna je en element, ki poskrbi za to.
V elektroniki imaš pa npr. kondenzatorje za ta namen.
Ampak v prometu pa ne moreš tega naredit. Ker promet je "just in time". In je edina rešitev da ni zastojev, da se zmanjša število vozil na problematičnem območju.
Tudi internet ima "rezervarje". Začne se že v tvojem brskalniku, kjer imaš cache, tvoj ponudnik montiran ima proxy od npr. gugla, dela se peering, da se zmanjša promet v tujino itd.
Samo ceste so pač taka stvar, kjer to ni mogoče.
Zato se je treba poslužit drugih metod. Ampak če ti to ni jasno, potem ti je brez veze govorit.
In ja, elektro in vodovodi imajo dovolj debel presek kabla in cevi, da omogoča pretok v času največjih potreb. Če bi želel to isto narediti za Ljubljano, potem bi karikiram potreboval 20 pasovnico do vseh ulic. Kar pa upam da ti je jasno ni fizično izvedljivo niti se finančno ne izplača. In oboji imajo omejitve, nima vsak uporabnik na voljo njihovih kapacitet v neomejenem. Ker te kapacitete se kar precej drago plača. In pri elektriki če greš preko zakupljene moči, dobiš penale.
Vsem, ki zjutraj/popoldne stojijo na cesti in delajo zastoje, nabiti penale ker zasedajo cestno omrežje, pa se stvari uredijo same od sebe. Pri elektriki imaš tudi tarife in ob bolj obremenjenem času več plačaš.
Mato989 ::
Ko pride deževje in se reka napolni, zasede kompletno strugo, kolikor jo je na voljo. Ko pride do področja, kjer ni več teh pogojev, se reka razlije izven struge. In to mesto se zgodi slej ko prej.
Najprej neustrezna prispodoba z vtičnicami, sedaj pa še z vodnimi strugami. Na vse kriplje se trudiš dokazati svoj prav, da razširitev cestič posledično pomeni več avtomobilov. Pa to sam veš, da ni res. Se pa vseeno strinjam s tabo, da razširitev obvoznice ne bi prinesla rešitve (priznam, da sem najprej tudi jaz to napačno sklepal), ker kot sem že nekje v začetku te debate v enem postu omenil, da je problem v izvozih iz obvoznice.
Bom pa se še jaz za primer poslužil vode. To je tako, kot če imaš v neko posodo napeljano več dotokov in več odtokov vode. Dotoki so v redu, problem pa nastane, ker odtoki niso sposobni odvajati enake količine vode, zato se v posodi nivo dviga. Torej je rešitev ali povečati odtoke ali pa povečati število odtokov. Povečanje volumna posode problema ne bi rešilo.
Če gremo nazaj na obvoznico. Obvoznica je v moji primerjavi posoda, število voznih pasov volumen posode, dotoki so uvozi in odtoki izvozi.
Bi rešilo težave dodaten pas, to zagotovo... samo moral bi bit zazidan v linijo ki bi peljala od Blagovice do Brezovice... torej cilj bi bil da promet (avti izključno) odbrzi MIMO LJ in se izogne kaosu
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
mirator ::
In je edina rešitev da ni zastojev, da se zmanjša število vozil na problematičnem območju.S tem se strinjam, vse ostalo, kar si natvezil pa je demagogija.
Treba se je torej vprašati, kako zmanjšati št. vozil na problematičnem območju, ki ga predstavlja izvoz. Eden način, ki pa je utopija, je zmanjšanje št. avtomobilov na uvozih, drugi s povečanjem pretočnosti izvozov in tretji z dodatnimi izvozi (kar pa se že dogaja na vzhodni obvoznici).
starfotr ::
Saj veš kaj je alternativa avtu. Kolo, hoja, javni prevoz, prevoz z avtom, kjer je število oseb v avtu večje od 1 itd.
Največji problem je samo 1 človek v avtu.
Niso problem kamioni, niso problem turisti in tranzit. Problem je avto z 1 človekom.
Največji problem je samo 1 človek v avtu.
Niso problem kamioni, niso problem turisti in tranzit. Problem je avto z 1 človekom.
m0LN4r ::
Itak, poisci sliko, ki je bila prilimana kjer so samo kamioni oz. tranzit gor.
Izven jutranje konice vidis samo to.
Izven jutranje konice vidis samo to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
starfotr ::
Ni mi treba gledat enkratnega dogodka z ene kamere. Ker imamo števce prometa in statistiko za daljše obdobje na voljo.
m0LN4r ::
Ti lahko stejes, vazna je porazdelitev cez dan.
Lahko si predstavljas kot cevi, ki se zdruzijo na eni tocki in po njih se kotalijo vecji in manjsi kamencki.
Vecji kamencki so tam od jutra do sutra in po pogostosti zasedejo vec kot 50% cevi.
2x na dan pa morajo mimo teh vecjih kamenckov, manjsi kamencki.
Ja nastane guzva, normalno. Resitev je, da se razsiri cevi, da se lahko manjsi kamencki lazje prebijajo mimo velikih kamenckov.
Tam kjer se zdruzijo cevi, mora biti se vecja cev, ne pa ista.
Razsiritev cevi hkrati lazje loci tranzitne kamencke od commuting kamenckov.
Dokler se pa vse pretaka po ozkih ceveh in po _premalo_ ceveh, bos pac imel ozka grla.
Cilj igre pa je spraviti cimvec kamenckov cim hitreje do cilja v vse smeri.
Sicer obstajajo simulacije, ki bi ti pokazale, kje so ozka grla, ampak cemu ane?
Vse je ena velika linearna konstanta. Vsi se vozijo ob isti uri v isto smer, med ostim A in B, ostalih udelezencev pa sploh ni.
Lahko si predstavljas kot cevi, ki se zdruzijo na eni tocki in po njih se kotalijo vecji in manjsi kamencki.
Vecji kamencki so tam od jutra do sutra in po pogostosti zasedejo vec kot 50% cevi.
2x na dan pa morajo mimo teh vecjih kamenckov, manjsi kamencki.
Ja nastane guzva, normalno. Resitev je, da se razsiri cevi, da se lahko manjsi kamencki lazje prebijajo mimo velikih kamenckov.
Tam kjer se zdruzijo cevi, mora biti se vecja cev, ne pa ista.
Razsiritev cevi hkrati lazje loci tranzitne kamencke od commuting kamenckov.
Dokler se pa vse pretaka po ozkih ceveh in po _premalo_ ceveh, bos pac imel ozka grla.
Cilj igre pa je spraviti cimvec kamenckov cim hitreje do cilja v vse smeri.
Sicer obstajajo simulacije, ki bi ti pokazale, kje so ozka grla, ampak cemu ane?
Vse je ena velika linearna konstanta. Vsi se vozijo ob isti uri v isto smer, med ostim A in B, ostalih udelezencev pa sploh ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
WhiteAngel je izjavil:
Z zelo znanim lj svetnikom, kolesarjem, smo vložili podubo za blokado vozil starejših od 3 let v širši mestni obroč.
Se moraš pa res veliko peljat s kolesom, da je po treh letih fuč.
Zoki kral se strinja, ker se že 15 let ne vozi s svojim avtom, vsi so kavzi "sponzorski", (kdo je tukaj "sponzor" in kdo sponzor? ), vedno znova čisto novi - in nikoli slabši od serije 7...
Pol pa ne poznaš dobro zokija. Njegov osebni avto je bil nazadnje toyota hillux. Sinovi se pa vozijo z tem kar opisuješ.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kotanyi ::
Ja nastane guzva, normalno. Resitev je, da se razsiri cevi, da se lahko manjsi kamencki lazje prebijajo mimo velikih kamenckov.
Tam kjer se zdruzijo cevi, mora biti se vecja cev, ne pa ista.
Razsiritev cevi hkrati lazje loci tranzitne kamencke od commuting kamenckov.
Dokler se pa vse pretaka po ozkih ceveh in po _premalo_ ceveh, bos pac imel ozka grla.
Cilj igre pa je spraviti cimvec kamenckov cim hitreje do cilja v vse smeri.
Sicer obstajajo simulacije, ki bi ti pokazale, kje so ozka grla, ampak cemu ane?
Vse je ena velika linearna konstanta. Vsi se vozijo ob isti uri v isto smer, med ostim A in B, ostalih udelezencev pa sploh ni.
Ne, rešitev po butalsko so vrnitev cestne infrastrukture na leto 1899, sanje dremarije o mamah na elektro skirojčkih, o kolesarjih pa pešcih, ene 10-15 miljard bomo vrgli v železnice, zaprli kar celo Ljubljano za avto smrduhe, nabili davke na vse kar je na štirih kolesih vključno z nakupovalnim vozičkom, nakar bo denar rastel na drevesih, inflacije ne bo, gužve ne bo več, medvedi bodo vegetarijanci pa jih ne bo več treba odstreljevat, pa police v štacunah se bodo kar same filale z eko brezogljično robo lokalne pridelave.
Še butasti Evropi povemo da so bebci ko se gredo optimizacijo cestnih tokov pa širitve tropasovnic na štiri in več, pa smo zmagal. Druga Švica, takorekoč
Jaz sem samo vesel, da SLO cestarji, kekci kot drugače so, še vseeno niso tako za luno kot razni stari fotrasti talibani tule gor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
eriCartman ::
In je edina rešitev da ni zastojev, da se zmanjša število vozil na problematičnem območju.S tem se strinjam, vse ostalo, kar si natvezil pa je demagogija.
Treba se je torej vprašati, kako zmanjšati št. vozil na problematičnem območju, ki ga predstavlja izvoz. Eden način, ki pa je utopija, je zmanjšanje št. avtomobilov na uvozih, drugi s povečanjem pretočnosti izvozov in tretji z dodatnimi izvozi (kar pa se že dogaja na vzhodni obvoznici).
Ni mi jasno zakaj bi bila rešitev samo zmanjšanje števila avtomobilov - rešitev je več, tudi kakšna, ki je trenutno še ne poznamo. Najlažje je nabit davke pa takse pa pristojbine pa omejitve pa kazni, pa ... Začetek reševanja bi moral biti ponujena alternativa, ki bi bila boljša(cenejša, hitrejša, bolj varna, enostavna, zanimiva, ...), da bi se posamezniki sami, brez prisile, odločili zanjo - korenček (ki pa naj ne bo ta heroinski, ki je prvič zastonj, kasneje pa nuja in to plačljiva)
starfotr ::
Prvotne ideje ali alternative nikoli ne morejo biti v vseh lastnostih superiorne.
Za vsako stvar je tako.
Avto ima plus, da je individualno sredstvo, medtem ko javni prevoz je deljeno.
Javni prevoz je cenejši, ni individualno sredstvo in treba se je prilagodit voznemu redu.
Nobeno, prav nobeno ni idelano. Je samo približek oz. manjše zlo.
Če povzamem, radi bi individualni poceni javni prevoz. To je unicorn.
Za vsako stvar je tako.
Avto ima plus, da je individualno sredstvo, medtem ko javni prevoz je deljeno.
Javni prevoz je cenejši, ni individualno sredstvo in treba se je prilagodit voznemu redu.
Nobeno, prav nobeno ni idelano. Je samo približek oz. manjše zlo.
Če povzamem, radi bi individualni poceni javni prevoz. To je unicorn.
Magic1 ::
In zakaj bi potem nekaj prepovedal, če je alternativa le pogojno uporabna?
Če se hočejo na silo rešit prometa, lahko uvedejo satelitsko cestninjenje in nabijejo 0,2€ na kilometer. Bo takoj prazna cesta, pa gospodarstvo tudi.
Če se hočejo na silo rešit prometa, lahko uvedejo satelitsko cestninjenje in nabijejo 0,2€ na kilometer. Bo takoj prazna cesta, pa gospodarstvo tudi.
Magic
Mato989 ::
Prvotne ideje ali alternative nikoli ne morejo biti v vseh lastnostih superiorne.
Za vsako stvar je tako.
Avto ima plus, da je individualno sredstvo, medtem ko javni prevoz je deljeno.
Javni prevoz je cenejši, ni individualno sredstvo in treba se je prilagodit voznemu redu.
Nobeno, prav nobeno ni idelano. Je samo približek oz. manjše zlo.
Če povzamem, radi bi individualni poceni javni prevoz. To je unicorn.
Ne, problem je ker ima javni prevoz preveč minusov...
Glavni minus javnega prevoza pa je izguba časa...
Od doma do avta imam 17 korakov (ko pridem iz bloka)
Od doma do železniške imam 700m (5min)
Vlak potrebuje (BREZ ZAMUD kar praktično nikdar ni) od Ptuja do Celja 47 min (IC) nazaj pa 1h 17min!!!
Avto potrebuje od Ptuja do Celja na povprečen dan 50min
Od vlaka potrebujem do delovnega mesta še 1,8km ali dobre 13 min hoje
Od avta potrebujem do službe še cca 20-60 korakov (odvisno kje parkiram)
Hkrati pa še vedno potrebuješ privat prevoz zato ker marsikaj pa ne moreš z busom in vlakom dosežt brez gromozanske izgube časa... Če hočem it k sorodniku v neko vas kamor bus pelje samo 3x na dan, kaj naj?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mato989 ::
Vsi bodo šli na javni prevoz takrat ko bo ta toliko boljši da bo vsak butl to videl... če ne bo, pač ne bodo šli...
Si predstavljate da bi vas država silila v uporabo Slovenskega smartphona namesto appla in samsunga zato da bi 5 let plačevali nekaj da se izboljša (MORDA) Ker ideje o prepovedih avtov in obveznem LPP ali busom je točno to... država bi nas rada preko prepovedi in davkov prikrajšala za boljše opcije zato da bi financirali njeno slabo opcijo
Si predstavljate da bi vas država silila v uporabo Slovenskega smartphona namesto appla in samsunga zato da bi 5 let plačevali nekaj da se izboljša (MORDA) Ker ideje o prepovedih avtov in obveznem LPP ali busom je točno to... država bi nas rada preko prepovedi in davkov prikrajšala za boljše opcije zato da bi financirali njeno slabo opcijo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kotanyi ::
Ker ideje o prepovedih avtov in obveznem LPP ali busom je točno to... država bi nas rada preko prepovedi in davkov prikrajšala za boljše opcije zato da bi financirali njeno slabo opcijo
Ne država - tako zabita direkcija za ceste vseeno ni. Priletni oča pa podobni - pa so.
Dejstvo je pač, da je izboljševanje infrastrukture in odpravljanje ozkih grl proces, ki se mora konstantno odvijat če želiš sodobno in optimalno prometno infrastrukturo. Pri nas pa smo glede izboljševanja železnic vrgli puško v koruzo že tam nekje l. 1950, kolesarskih nihče rajši sploh omenja ne, cesta se pa tudi resno dotaknemo enkrat na 30 let.
Rešitev hohštaplerskih talibanov tule gor pa je - dejmo vržt puško v koruzo še pri cestah! Oziroma, če že vlagamo, vlagajmo tako da bo gužva še večja, ker potem bo šel folk na - električni skiro?!?
Genialno, ni kej.
Magic1 ::
Sej skiro je kar fajn za lepe dni. Samo je kar nevarno. Ne vem no, kašnen bo izkupiček, če povečamo količino poškodb iz tega naslova. Tudi velika količina skirojev, gre vsem zelo hitro v nos.
Magic
kotanyi ::
Sej skiro je kar fajn za lepe dni. Samo je kar nevarno. Ne vem no, kašnen bo izkupiček, če povečamo količino poškodb iz tega naslova. Tudi velika količina skirojev, gre vsem zelo hitro v nos.
Simpl! Če bo gužva na pločnikih prevelika, bomo uvedli novo tarifo na - skiro. Pa omejili hitrost na 6kmh. Če še to ne bo pomagalo - šikane na pločnike. Tako bomo prisilili folk v bolj zdrave alternative. Hoja je zdrava!
Če bo potem gužva še zaradi pešcev - simpl! Davek na čevlje! Večja številka, več plačaš. Pa vietkongovce najamemo da nam postavijo pasti. To bo zmanjšalo gužvo za najmanj 20%. Vsa stroka pravi tako! Sem prebral na wired!
#ostanidoma bo nazaj!
starfotr ::
Ker ideje o prepovedih avtov in obveznem LPP ali busom je točno to... država bi nas rada preko prepovedi in davkov prikrajšala za boljše opcije zato da bi financirali njeno slabo opcijo
Ne država - tako zabita direkcija za ceste vseeno ni. Priletni oča pa podobni - pa so.
Dejstvo je pač, da je izboljševanje infrastrukture in odpravljanje ozkih grl proces, ki se mora konstantno odvijat če želiš sodobno in optimalno prometno infrastrukturo. Pri nas pa smo glede izboljševanja železnic vrgli puško v koruzo že tam nekje l. 1950, kolesarskih nihče rajši sploh omenja ne, cesta se pa tudi resno dotaknemo enkrat na 30 let.
Rešitev hohštaplerskih talibanov tule gor pa je - dejmo vržt puško v koruzo še pri cestah! Oziroma, če že vlagamo, vlagajmo tako da bo gužva še večja, ker potem bo šel folk na - električni skiro?!?
Genialno, ni kej.
Že toliko desetletij vlagamo v ceste, pa imamo vedno večje probleme
Človek bi pričakoval izboljšanje. Danes zabiješ isto ali več časa na cesti, kot včasih, ko ni bilo avtocest za isto relacijo. Jak napredek.
In sedaj je treba vlagat še milijarde in milijarde vsako leto, da bi stanje še slabše na koncu :) Res krasna strategija. Če si gradbenik. In če želiš prodajat avte.
kotanyi ::
Že toliko desetletij vlagamo v ceste, pa imamo vedno večje probleme
Človek bi pričakoval izboljšanje. Danes zabiješ isto ali več časa na cesti, kot včasih, ko ni bilo avtocest za isto relacijo. Jak napredek.
In sedaj je treba vlagat še milijarde in milijarde vsako leto, da bi stanje še slabše na koncu :) Res krasna strategija. Če si gradbenik. In če želiš prodajat avte.
Imaš mal težavc z realnostjo. Nič od tega, kar si povedal, namreč ne drži.
Bi rekel da je precej bolj verjetno, da te tepe to, da si že malce starejšega datuma, pa se malce preveč romantično spomniš mladosti, ko si leta 1962 v fičkotu romantično 5 ur trajbal takrat še bujno ženkico pa dva majhna mulca v kamp Lucija. Pa še lučka je bila po kolk, 3 dinarje?
Morda je počasi čas da se izprežeš iz takih debat.
GupeM ::
Že toliko desetletij vlagamo v ceste, pa imamo vedno večje probleme
Človek bi pričakoval izboljšanje. Danes zabiješ isto ali več časa na cesti, kot včasih, ko ni bilo avtocest za isto relacijo. Jak napredek.
In sedaj je treba vlagat še milijarde in milijarde vsako leto, da bi stanje še slabše na koncu :) Res krasna strategija. Če si gradbenik. In če želiš prodajat avte.
Se strinjam. Če ne bi bilo cest, tudi prometa ne bi bilo. Kar bi bilo zelo zdravo za družbo, ker bi bil razvoj tako počasen, da nam ne bi bilo treba brat staregafotra in bi ga morala poslušati samo njegova familija. Ostali v njegovem plemenu bi ga že zdavnaj s kolom po glavi, če ga ne bi že kakšen družinski član.
feryz ::
Vse sorte filozofije tukaj, kako naj bi se obdavčilo in prepovedalo popolnoma vse.
Politiki uporabljajo enako retoriko in enako metodo, se pravi tiščanje glave v pesek.
Medtem čisto potiho vsak resen vir navaja vsaj 10 procentno (tudi do 20 in več) povečanje prometa na AC v naslednjih par letih.
Ampak zakaj bi zdaj ukrepali, ko je že skoraj vsak dan problem?
Bomo rajši še naprej tiščali glavo v pesek in držali pesti, da nas bo mogoče obšlo.
Dokler ne bo totalnega kolapsa.
A da vlagamo v ceste, pravite? AC je zastavil Tito, ko je bilo na cestah par fičkotov in konjske vprege. In razen popravil lukenj, je še točno taka, kot je bila tiste dni.
Res ogromno vlagamo v ceste, ja. V prepovedi in omejitve in nove načine kasiranja. Drugega malo ali nič.
Ups, in protizvočne ograje, da jim ne delam krivice.
Politiki uporabljajo enako retoriko in enako metodo, se pravi tiščanje glave v pesek.
Medtem čisto potiho vsak resen vir navaja vsaj 10 procentno (tudi do 20 in več) povečanje prometa na AC v naslednjih par letih.
Ampak zakaj bi zdaj ukrepali, ko je že skoraj vsak dan problem?
Bomo rajši še naprej tiščali glavo v pesek in držali pesti, da nas bo mogoče obšlo.
Dokler ne bo totalnega kolapsa.
A da vlagamo v ceste, pravite? AC je zastavil Tito, ko je bilo na cestah par fičkotov in konjske vprege. In razen popravil lukenj, je še točno taka, kot je bila tiste dni.
Res ogromno vlagamo v ceste, ja. V prepovedi in omejitve in nove načine kasiranja. Drugega malo ali nič.
Ups, in protizvočne ograje, da jim ne delam krivice.
WizzardOfOZ ::
In sedaj je treba vlagat še milijarde in milijarde vsako leto, da bi stanje še slabše na koncu :) Res krasna strategija. Če si gradbenik. In če želiš prodajat avte.
In kam vlagajo te milijarde? V glavno os lendava koper in lendava gorica, da so lahko proga za tovorni promet, ker smo železnico že uničili. Sej drugam se ne vlaga skoraj nič. Ostalo je bolj ko ne "sama jama".
Če en kamion, normalno napolnjen, uniči cesto kot 20.000 avtomobilov (uradni zaznamek), potem povprečno 9200 kamionov na dan naredi škode kot 184 milijonov avtomobilov. NA DAN!!!
Seveda moramo to mi to popravljanje avtocest z davki plačat, ker DARS ne pobere toliko cestnine, da bi to lahko na račun cestnin popravil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
cvalsr ::
Če en kamion, normalno napolnjen, uniči cesto kot 20.000 avtomobilov (uradni zaznamek)
Velika bedarija. Kot da bi obstajala kaka znanstvena raziskava na to temo.
Je pač neka "znanstvena avtoriteta" narobe postavila decimalno vejico, tako kot pri špinači.
Pri 10x manjši številki bi malce pomislil, da je mogoče res.
WizzardOfOZ ::
tudi če je 10x manjša cifra, je to še vedno kot da bi šlo po obvoznici 18 milijonov avtomobilov na dan. In to dela konkretno škodo našim cestam. Sej nebi rekel, če bi Slovenja kaj imela od tega, ampak večinoma (70%) je prevoza od Madžarske do Italije, popravila pa plačujemo mi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
tony1 ::
Če en kamion, normalno napolnjen, uniči cesto kot 20.000 avtomobilov (uradni zaznamek)
Velika bedarija. Kot da bi obstajala kaka znanstvena raziskava na to temo.
Je pač neka "znanstvena avtoriteta" narobe postavila decimalno vejico, tako kot pri špinači.
Pri 10x manjši številki bi malce pomislil, da je mogoče res.
Sam sem zasledil podatek, da en poln šleper uniči cesto toliko kot 50.000 avtomobilov.
50.000 avtov je šlo dnevno po Celovški preden so odprli Šentviški tunel, toliko za občutek.
mirator ::
Zdaj ste zopet zašli iz teme. V tej temi nas ne zanima škoda, ki jo na cestah povzročajo tovornjaki ampak gužva na obvoznici.
Gužvo sicer res povzročajo tudi tovornjaki, vendar za gužvo na obvoznici niso krivi. Kriva je premajhna pretočnost izvozov. Pretočnost pa se lahko izboljša samo na tri načine, kot je že bilo omenjeno: utopično zmanjšanje vozil na izvozih ali razširitev izvozov ali povečanje števila izvozov.
Seveda rešitev na kolo za zdravo telo ali uporaba javnega prevozo, kot tudi 5 oseb v posameznem vozilu, niti slučajno problema ne reši.
Gužvo sicer res povzročajo tudi tovornjaki, vendar za gužvo na obvoznici niso krivi. Kriva je premajhna pretočnost izvozov. Pretočnost pa se lahko izboljša samo na tri načine, kot je že bilo omenjeno: utopično zmanjšanje vozil na izvozih ali razširitev izvozov ali povečanje števila izvozov.
Seveda rešitev na kolo za zdravo telo ali uporaba javnega prevozo, kot tudi 5 oseb v posameznem vozilu, niti slučajno problema ne reši.
Tatankas ::
Izboljšanje javnega prometa na relaciji MB-LJ in decentralizacija JU iz LJ. Vse ostalo je bluz.
feryz ::
In to, po možnosti, zastonj. Javni prevoz za Ljubljančane in Mariborčane.
Vsi ostali, ki ne vidimo ne avtobusa, ne vlaka, naj se pa jebemo. In plačujemo ta "zastonj".
Vsi ostali, ki ne vidimo ne avtobusa, ne vlaka, naj se pa jebemo. In plačujemo ta "zastonj".
WizzardOfOZ ::
eni plačamo davkov ogromno. pa vseeno ne grem na lpp, ker je neuporaben.
krožne linije proti centru bi 2 x več prinesle, kot pa ena linija skozi celo mesto na drugo stran mesta.
pa nič nismo zašli. vsaki 2 leti se obvoznica obnavlja, kar še dodatno naredi zastoje. pa se ne obnavlja zarad 120k avtomobilov na dan, ampak zarad 9000 kamioniv dnevno, ki se po tej obvoznici vozi.
krožne linije proti centru bi 2 x več prinesle, kot pa ena linija skozi celo mesto na drugo stran mesta.
pa nič nismo zašli. vsaki 2 leti se obvoznica obnavlja, kar še dodatno naredi zastoje. pa se ne obnavlja zarad 120k avtomobilov na dan, ampak zarad 9000 kamioniv dnevno, ki se po tej obvoznici vozi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
mirator ::
feryz ::
A to je rešitev? Svaka ti čast.
Ampak ok, saj plačam tudi marmor in fikuse v Bruslju, pa me tam tudi nikoli ne bo.
Zakaj pa ne? Zakonodajalci so tam kjer so zato, da pišejo zakone, raja pa časti.
Ampak ok, saj plačam tudi marmor in fikuse v Bruslju, pa me tam tudi nikoli ne bo.
Zakaj pa ne? Zakonodajalci so tam kjer so zato, da pišejo zakone, raja pa časti.
GupeM ::
Seveda je to rešitev. Vsi v Ljubljano, da ta postane dvomilijonsko mesto. Ker potem gužve kar naenkrat ne bo več. Pa vsi moramo biti znotraj ringa, da ne bo obvoznica spet zabasana.
starfotr ::
Jaz poznam ene dobre projektante in izvajalce iz Italije, kateri lahko pomagajo pri mreži okoli Ljubljane. Imajo tudi reference. Tudi trasa je že dolgo določena.
m0LN4r ::
Iskreno, Ce bi imeli ceste siroke in razvejane kot v nemciji okol vecjih mest, bi 100k migrantov okoli LJ zgledale ceste napol prazne.
Problem je 100k ish "vozil" ne pa 780k avtov.
Pogovarjamo se o res majhnem prometu in gostoti prinas. Pickin dim.
Problem je 100k ish "vozil" ne pa 780k avtov.
Pogovarjamo se o res majhnem prometu in gostoti prinas. Pickin dim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
eriCartman ::
Izboljšanje javnega prometa na relaciji MB-LJ in decentralizacija JU iz LJ. Vse ostalo je bluz.
Tale drugi del je tudi po mojem mnenju ključen - JU ven iz vseh večjih mest, naj malo razširijo kakšne industrijske cone ob avtocestah pa jih nabašejo tja, pa morda zraven še kakšen izvoz/uvoz zraven, čeprav to ne bo taka težava, saj kapljajo na delovna mesta celo dopoldne.
Potem bi se seveda preselila v tisto bližino tudi marsikatera druga delovna mesta, od hrane, kafičev, trgovinic, čistilnic, drkalnic, ...
fikus_ ::
Povej to zaposlenim v JU, bodo takoj v luftu, da to pa že ne gre!
PS Beri, sedaj so blizu trgovin in ostalega, da marsikaj postorijo med uradno malico/kosilom.
PS Beri, sedaj so blizu trgovin in ostalega, da marsikaj postorijo med uradno malico/kosilom.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
tonttu ::
Iskreno, Ce bi imeli ceste siroke in razvejane kot v nemciji okol vecjih mest, bi 100k migrantov okoli LJ zgledale ceste napol prazne.
Problem je 100k ish "vozil" ne pa 780k avtov.
Pogovarjamo se o res majhnem prometu in gostoti prinas. Pickin dim.
Zato v Nemciji ni vsak dan vec 10km kolon. Glede na to da si kao veliko v Nemciji, predvidevam da se nisi bil v Munchenu, Frankfurtu, Stuttgartu, Berlinu itd., ker ce bi bil, bi cisto vsako jutro in vsak popoldan (pa se kaj vmes) videl, kako se stvar zabase tako, da so vse guzve v Sloveniji skupaj en majcken pickin dim v primerjavi z eno samo kolono gor.
LeQuack ::
WizzardOfOZ je izjavil:
eni plačamo davkov ogromno. pa vseeno ne grem na lpp, ker je neuporaben.
krožne linije proti centru bi 2 x več prinesle, kot pa ena linija skozi celo mesto na drugo stran mesta.
pa nič nismo zašli. vsaki 2 leti se obvoznica obnavlja, kar še dodatno naredi zastoje. pa se ne obnavlja zarad 120k avtomobilov na dan, ampak zarad 9000 kamioniv dnevno, ki se po tej obvoznici vozi.
Obvoznica se obnavlja zato da se denar razdeli med zaslužne, ne zato ker bi bila obrabljena. Primer je npr. trenutna obnova severne obvoznice, ki se obnavlja vsako leto znova.
Quack !
Magic1 ::
Prava komedija cela tema. Se skoraj v istem stavku predlaga decentralizacija in hkrati vsi v Lj. živet.
Magic
mirator ::
Jaz se v tej temi z marsičem, ne strinjam s stališči @starifoter.
Se pa strinjam z njim (ne v tem, da bi bil tretji pas vzrok povečanju vozil), da tretji pas ne bi razrešil težav. Kot sem že večkrat omenil, je rešitev samo v zagotovitvi večje pretočnosti izvozov. Kako pa to rešiti, ne vem, vem pa, da ne bo poceni. Kaj bi tretji pas doprinesel zmanjšanju konic? Vedeti moramo, da vsak, ki se vpelje na nekem dovozu na obvoznico, želi nekje obvoznico zapustiti. In tam, kjer jo želi zapustiti, bo naletel na gnečo.
Ne vem več v kateri temi, vendar sem pred časom, nekje izjavil, da ko zapelješ na obvoznico, postaneš njen ujetnik.
Pa tudi kaj pa je tranzit oz. kaj za obvoznico to pomeni? Naj ne bi zapolnjeval ljubljanskih cest in se iz vpadnic preko obvoznice izogni Ljubljani. Samo tranziti so Gorenjska: Ljubljana, Dolenjska, Primorska, Štajerska in potem permutacija teh regij. Torej je bila narejena napaka, da se obvoznica koristi tudi za lokalni promet? No to pa bi mogoče lahko rešil treji pas, vendar s pogojem, da se izvozi za tranzit temu prilagodijo.
Se pa strinjam z njim (ne v tem, da bi bil tretji pas vzrok povečanju vozil), da tretji pas ne bi razrešil težav. Kot sem že večkrat omenil, je rešitev samo v zagotovitvi večje pretočnosti izvozov. Kako pa to rešiti, ne vem, vem pa, da ne bo poceni. Kaj bi tretji pas doprinesel zmanjšanju konic? Vedeti moramo, da vsak, ki se vpelje na nekem dovozu na obvoznico, želi nekje obvoznico zapustiti. In tam, kjer jo želi zapustiti, bo naletel na gnečo.
Ne vem več v kateri temi, vendar sem pred časom, nekje izjavil, da ko zapelješ na obvoznico, postaneš njen ujetnik.
Pa tudi kaj pa je tranzit oz. kaj za obvoznico to pomeni? Naj ne bi zapolnjeval ljubljanskih cest in se iz vpadnic preko obvoznice izogni Ljubljani. Samo tranziti so Gorenjska: Ljubljana, Dolenjska, Primorska, Štajerska in potem permutacija teh regij. Torej je bila narejena napaka, da se obvoznica koristi tudi za lokalni promet? No to pa bi mogoče lahko rešil treji pas, vendar s pogojem, da se izvozi za tranzit temu prilagodijo.
m0LN4r ::
10km kolone ti to na pamet malo ali pa si mislil, ce jih vseskup sestejes?Iskreno, Ce bi imeli ceste siroke in razvejane kot v nemciji okol vecjih mest, bi 100k migrantov okoli LJ zgledale ceste napol prazne.
Problem je 100k ish "vozil" ne pa 780k avtov.
Pogovarjamo se o res majhnem prometu in gostoti prinas. Pickin dim.
Zato v Nemciji ni vsak dan vec 10km kolon. Glede na to da si kao veliko v Nemciji, predvidevam da se nisi bil v Munchenu, Frankfurtu, Stuttgartu, Berlinu itd., ker ce bi bil, bi cisto vsako jutro in vsak popoldan (pa se kaj vmes) videl, kako se stvar zabase tako, da so vse guzve v Sloveniji skupaj en majcken pickin dim v primerjavi z eno samo kolono gor.
Zakaj nisi odgovoril na celotni stavek? Rekel sem, da pri 100k vozilih bi bile taksne ceste napol prazne.
Ce pa ze omenjas neke kolone, vem da pac nakladas. Kolona je ce je slucajno kaksna nesreca, pa se _nikoli_ nisem bil v kilometerski koloni, ce ni bilo nesrece.
Aja pa se enkrat, tam se obrne 10x tolko vozil, kot okoli ljubljane, tak bos ti povedal zakaj se v LJ ne more obrnit vec kot 100k avtov.
Ti si bil verjetno 2x v guzvi, ker sta se prevrnila dva tovornjaka in zaradi tega mislis, da je to vsak dan tako, ce se pelje 100k avtov? Lol
100k avtov ni nic. Se enkrat, problem je drugje.
Zacnite jamrat, ko se bo okol LJ vozlo miljon delavcev na dan.
Hecno je da pridem hitreje v center Munchna, kot v center LJ, pa je tam 10x tolko prometa. Hecen si tontu
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Invictus ::
Hecno je da pridem hitreje v center Munchna, kot v center LJ, pa je tam 10x tolko prometa. Hecen si tontu
No ja, Muenchen ni ravno mesto, ki bi bilo znano po tekočem prometu.
Zjutraj, iz avstrijake strani, par km kolone. Na vseh vpadnicah, sploh ob ponedeljkih.
Nisi ravno izbral pravega mesta .
Ja, ob vikendih je res prazno, med tednom pa poraz... Folk raje hodi na vlak, če ga ima blizu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49349 (35589) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19951 (15588) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31308 (21394) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81857 (71266) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33029 (27430) | BigWhale |