» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
51 / 60
»»

Likalnik ::

Mato989 je izjavil:

Likalnik je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Velik problem je ker folk tudi ne zna vozit... nimajo feelinga za pretočnost in logiko.

Za začetek bi osebe nad 65 morale izgubit izpit (to bi pretočnost povišalo za 100%)

Kar se pa avtoceste tiče, pa kot pravim, nabit tovornjakarjem take cene da bo juhej... pa osebnim avtom tudi... gremo na kilometrino plačevat, meni je prav, 1x letno se peljem po AC.


Tovornjakarjem bi ti nabil cene? pa veš, da če oni zvišajo ceno prevoza, da se to pozna pri končni ceni...potem boš pa spet jokal, ko se bodo osnovne življenske potrebščine podražile.
Tovarnjakarji opravljajo svojo službo...on mora biti na cesti, če hoče Mato zjutraj ob 8:00 v Lidlu kupiti Parkside orodje za svojo garsonjero....če je pa ne bo dobil bo pa spet "galama" kako so naše police prazne...


Zanimivo da je Mato dobil vso orodje tudi 10 let nazaj pa ni bilo tako zabasanih cest >:D


Mato je bil 10 let nazaj še v planicah....

mirator ::

Mato989 je izjavil:

mirator je izjavil:

energetik je izjavil:

To je krivda izvajalcev, ki si zagotovijo dela na N-deloviščih in potem kolobarijo med njimi. Namesto da bi vse sile poslali na 1 delovišče in ga hitro dokončali. Seveda je krivda tudi na naročniku, ki ne predvidi norih penalov, če se ne dokonča do roka. Itak, če so vse zmenjeni med sabo. Mi pa gledamo neskončna delovišča, kjer 1 km ceste rihtajo po 2 leti. ;(

Glede na tvoj post, se mi zdi, da ti storitveno dejavnost bolj malo poznaš. Saj nočem zagovarjati ne naročnika v tem primeru je država, niti glavnega ali glavnih nosilcev posla (ti so namreč največkrat kar inženiring, ki vedno potegnejo profit tudi na račun kakšnega uničenega podizvajalca). Problem je namreč, da ima vsak glavni nosilec posla nekaj podizvajalcev in vsak od teh tudi še nekaj itd. Ko je razpis, začnejo glavni ponudniki zbirati svoje podizvajalce, ti pa zopet svoje. Glavni pogoj pri javnih naročilih pa je največkrat najnižja cena in posledično enako za izbiro podizvajalcev in podizvajalcev podizvajalcev itd. Tukaj pa nastopi še nek faktor, ki ga javnost ne pozna. Ker moraš dati najnižjo možno ceno, da posel dobiš, se ti lahko zgodi, da zaradi zamud drugih ustvariš izgubo. Tako je nujno, da imaš istočasno več odprtih delovišč, sicer laho greš kar na socialo.


To ni naš problem... to je problem inženiringa, za ljudi bi bilo veliko bolje, če bi firma se prijavila in izvedla projekt all hands on deck in šla na naslednjega...

Saj načeloma bi se človek s tabo strinjal. Samo problem je v tem, da ni firme, ki bi lahko pokrila celotno področje brez podizvajalcev. Pa seveda še drugi, mogoče precej bolj pereč in težko dokazljiv, ki se imenuje korupcija.

Mato989 ::

Saj načeloma bi se človek s tabo strinjal. Samo problem je v tem, da ni firme, ki bi lahko pokrila celotno področje brez podizvajalcev. Pa seveda še drugi, mogoče precej bolj pereč in težko dokazljiv, ki se imenuje korupcija.


Poglej, če obstaja video dokaz, kako na Kitajskem (IN TUDI V USA) v 1 noči(al 24urah) porušijo nadvoz, porihtajo vse in ga nazaj zgradijo in so zjutraj avti preko, potem pač ni nič narobe če imamo pri nas enak standard...

DA SE... če pa je želja je pa drugo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

mirator ::

Tudi, če je želja se ne da. Prevelika želja vplivnežev je recept za katastrofo. Seveda se da po TV prikazati, kako nek nadvoz porušiti in ga zgraditi v 24 urah. Ti pa temu verjameš? Ala ti vera.

Mato989 ::

mirator je izjavil:

Tudi, če je želja se ne da. Prevelika želja vplivnežev je recept za katastrofo. Seveda se da po TV prikazati, kako nek nadvoz porušiti in ga zgraditi v 24 urah. Ti pa temu verjameš? Ala ti vera.


Torej hočeš trdit da nikjer v praksi tegan iso naredili kjer je bila naročnik država?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BojanOgnjeni ::

Mato989 je izjavil:

Saj načeloma bi se človek s tabo strinjal. Samo problem je v tem, da ni firme, ki bi lahko pokrila celotno področje brez podizvajalcev. Pa seveda še drugi, mogoče precej bolj pereč in težko dokazljiv, ki se imenuje korupcija.


Poglej, če obstaja video dokaz, kako na Kitajskem (IN TUDI V USA) v 1 noči(al 24urah) porušijo nadvoz, porihtajo vse in ga nazaj zgradijo in so zjutraj avti preko, potem pač ni nič narobe če imamo pri nas enak standard...

DA SE... če pa je želja je pa drugo...


Mato, ni želje. Ker če razširiš obvoznico, pomeni, da bo večji pritisk na vpadnice in se bo gužva naredila tam, taka, stoječa. Če hočeš pa razširit vpadnice, moraš porušiti ob vsaki celotno vrsto hiš in potem se zabaše na izhodih vpadnic.

Ali za tiste, ki jim še vedno ne potegne, ne glede ali točiš vodo v steklenico iz soda, cisterne, reke ali morja, vedno bo polna enako hitro in vanjo boš vedno zbasal enako količino vode.

Skratka ni rešitve, samo komedianti tule se pametne delajo "na prvo žogo", tako kot običajno.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

BojanOgnjeni je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Saj načeloma bi se človek s tabo strinjal. Samo problem je v tem, da ni firme, ki bi lahko pokrila celotno področje brez podizvajalcev. Pa seveda še drugi, mogoče precej bolj pereč in težko dokazljiv, ki se imenuje korupcija.


Poglej, če obstaja video dokaz, kako na Kitajskem (IN TUDI V USA) v 1 noči(al 24urah) porušijo nadvoz, porihtajo vse in ga nazaj zgradijo in so zjutraj avti preko, potem pač ni nič narobe če imamo pri nas enak standard...

DA SE... če pa je želja je pa drugo...


Mato, ni želje. Ker če razširiš obvoznico, pomeni, da bo večji pritisk na vpadnice in se bo gužva naredila tam, taka, stoječa. Če hočeš pa razširit vpadnice, moraš porušiti ob vsaki celotno vrsto hiš in potem se zabaše na izhodih vpadnic.

Skratka ni rešitve, samo komedianti tule se pametne delajo "na prvo žogo", tako kot običajno.


Govorim sem o tem da se popravila na avtocestah in cestah vlečejo mesece, medtem pa enake zadeve kje v tujini opravijo v 24 ali 48 urah...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BojanOgnjeni ::

Mato989 je izjavil:

BojanOgnjeni je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Saj načeloma bi se človek s tabo strinjal. Samo problem je v tem, da ni firme, ki bi lahko pokrila celotno področje brez podizvajalcev. Pa seveda še drugi, mogoče precej bolj pereč in težko dokazljiv, ki se imenuje korupcija.


Poglej, če obstaja video dokaz, kako na Kitajskem (IN TUDI V USA) v 1 noči(al 24urah) porušijo nadvoz, porihtajo vse in ga nazaj zgradijo in so zjutraj avti preko, potem pač ni nič narobe če imamo pri nas enak standard...

DA SE... če pa je želja je pa drugo...


Mato, ni želje. Ker če razširiš obvoznico, pomeni, da bo večji pritisk na vpadnice in se bo gužva naredila tam, taka, stoječa. Če hočeš pa razširit vpadnice, moraš porušiti ob vsaki celotno vrsto hiš in potem se zabaše na izhodih vpadnic.

Skratka ni rešitve, samo komedianti tule se pametne delajo "na prvo žogo", tako kot običajno.


Govorim sem o tem da se popravila na avtocestah in cestah vlečejo mesece, medtem pa enake zadeve kje v tujini opravijo v 24 ali 48 urah...


Mhm...

GupeM ::

BojanOgnjeni je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Saj načeloma bi se človek s tabo strinjal. Samo problem je v tem, da ni firme, ki bi lahko pokrila celotno področje brez podizvajalcev. Pa seveda še drugi, mogoče precej bolj pereč in težko dokazljiv, ki se imenuje korupcija.


Poglej, če obstaja video dokaz, kako na Kitajskem (IN TUDI V USA) v 1 noči(al 24urah) porušijo nadvoz, porihtajo vse in ga nazaj zgradijo in so zjutraj avti preko, potem pač ni nič narobe če imamo pri nas enak standard...

DA SE... če pa je želja je pa drugo...


Mato, ni želje. Ker če razširiš obvoznico, pomeni, da bo večji pritisk na vpadnice in se bo gužva naredila tam, taka, stoječa. Če hočeš pa razširit vpadnice, moraš porušiti ob vsaki celotno vrsto hiš in potem se zabaše na izhodih vpadnic.

Ali za tiste, ki jim še vedno ne potegne, ne glede ali točiš vodo v steklenico iz soda, cisterne, reke ali morja, vedno bo polna enako hitro in vanjo boš vedno zbasal enako količino vode.

Skratka ni rešitve, samo komedianti tule se pametne delajo "na prvo žogo", tako kot običajno.

Če je že danes kolona do začetka izvoza in še naprej po odstavnem in celo voznem pasu, pomeni, da je pretočnost izvozov že danes na max. Tega tretji pas ne bo ne poslabšal, ne izboljšal. Bo pa izboljšal pretočnost za tiste, ki gremo mimo Ljubljane, in v tvojo prelepo Ljubljano nimamo namena zapeljat.

BojanOgnjeni ::

GupeM je izjavil:

BojanOgnjeni je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Saj načeloma bi se človek s tabo strinjal. Samo problem je v tem, da ni firme, ki bi lahko pokrila celotno področje brez podizvajalcev. Pa seveda še drugi, mogoče precej bolj pereč in težko dokazljiv, ki se imenuje korupcija.


Poglej, če obstaja video dokaz, kako na Kitajskem (IN TUDI V USA) v 1 noči(al 24urah) porušijo nadvoz, porihtajo vse in ga nazaj zgradijo in so zjutraj avti preko, potem pač ni nič narobe če imamo pri nas enak standard...

DA SE... če pa je želja je pa drugo...


Mato, ni želje. Ker če razširiš obvoznico, pomeni, da bo večji pritisk na vpadnice in se bo gužva naredila tam, taka, stoječa. Če hočeš pa razširit vpadnice, moraš porušiti ob vsaki celotno vrsto hiš in potem se zabaše na izhodih vpadnic.

Ali za tiste, ki jim še vedno ne potegne, ne glede ali točiš vodo v steklenico iz soda, cisterne, reke ali morja, vedno bo polna enako hitro in vanjo boš vedno zbasal enako količino vode.

Skratka ni rešitve, samo komedianti tule se pametne delajo "na prvo žogo", tako kot običajno.

Če je že danes kolona do začetka izvoza in še naprej po odstavnem in celo voznem pasu, pomeni, da je pretočnost izvozov že danes na max. Tega tretji pas ne bo ne poslabšal, ne izboljšal. Bo pa izboljšal pretočnost za tiste, ki gremo mimo Ljubljane, in v tvojo prelepo Ljubljano nimamo namena zapeljat.


Zmeni se s tistimi, ki pa dnevno zabašejo Ljubljano in obvoznico z avtomobili. Z njimi imaš problem, ne z obvoznico.

In tretji pas bo zadevo poslabšal, probaj popiti liter vode po požirkih ali da ti nekdo sod zlije v usta. Popil boš še vedno liter, se bo pa sod izkazal za bistveno bolj neprijetnega.

Veš kaj bi se v primeru tretjega pasu zgodilo? Vsi bi se rinili po vseh treh pasovih v isti izvoz, bile bi nesreče, izsiljevanja, pretepi in popolni zastoji, kjer se ne bi nihče več mogel premakniti nikamor.

Zgodovina sprememb…

kotanyi ::

A se morate res tolko ponavljat z vašimi pravljicami pa butastimi točilniškimi primerjavami?

Vsaj 20x smo že demantirali vaše oksimoronske blodnje o tem, kako razširitev infrastrukture menda neizogibno stanje samo poslabša, pa še kar ne nehate.

Če gostota prometa zraste, mora z njo zrast tudi infrastruktura. Če je danes prometa, lokalnega in tranzitnega, 40% več kot pred 10 leti, infrastruktura obvoznice in avtoceste (tema tele debate) pa ostaja na ravni 1970, bo gužva.

Če smo se leta 1980 trajbali v Portorož 5 ur, danes pa 3, je za to zaslužna širitev infrastrukture z enopasovne na dvopasovno, ne pa morebiti njeno krčenje na - kolovoz?

Pa mogoče bi še tebe poslal klicat v Benetke da je trenutno širjenje avtoceste proti Latisani na šest pasov, ki se ga gredo, totalna brezzvezna neumnost ki bo promet še poslabšala. Spotoma jim omeni še, da naj ustavijo še razvoj železnice proti Milanu, ker če bo več vlakov tamkaj, bo tudi gužva na vlakih večja, kenede?

Pa še flaše vode jim omeni če se ne bodo dovolj smejali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

WizzardOfOZ ::

tranzitni promet v zadnjih 10 letih 400% gor, lokalni promet pa 100% gor v zadnjih 10 letih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

Govorim sem o tem da se popravila na avtocestah in cestah vlečejo mesece, medtem pa enake zadeve kje v tujini opravijo v 24 ali 48 urah...


No pa naštej enako stvar.

asdf_jklc ::

Počakajte da zeleni teroristi uveljavijo svojo agendo. Bo dvosmerna cesta dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

nejc_nejc ::

asdf_jklc je izjavil:

Počakajte da zeleni teroristi uveljavijo svojo agendo. Bo dvosmerna cesta dovolj.


še malo, pa se bo stvar obrnila v zdravorazumske omejitve....:)

c23po ::

nejc_nejc je izjavil:

Govorim sem o tem da se popravila na avtocestah in cestah vlečejo mesece, medtem pa enake zadeve kje v tujini opravijo v 24 ali 48 urah...


No pa naštej enako stvar.

Saj ne bo. Ne loči med popravilom, rekonstrukcijo in izgradnjo. Ta 24/48 je še ena iz vrste "sosedova trava je vedno bolj zelena". Slowenistanc.

jypeepyj ::

Koliko gužve pričakujete jutri zjutraj?

c23po ::

10-15 minut. Tako kot vsak ponedeljek. Pa še kakšnega superšoferja, ki meni, da je dolžina avtomobila varnostna razdalja.

WizzardOfOZ ::

Grem tako zgodaj v službo, da ostali še spijo, vrčam se pa pozno. Tako da ni nobene gužve ne v eno ne v drugo smer.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

energetik ::

jypeepyj je izjavil:

Koliko gužve pričakujete jutri zjutraj?

Kaj pa naj bi bilo jutri posebnega? Spet konec kakšnih švabskih praznikov?
vires in numeris

jypeepyj ::

Ja baje da ja, oz kontra, nek začetek švabarije.
Kaj je s temi debili nizozenmci, danci predvsem pa fakn nemci da 18-36ur preživijo na cesti s PRIKOLCO, zato da rinejo v hrvaško, italijo itd itd.

WizzardOfOZ ::

Odpočit se morajo od službe pa mal namakat v morju.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

A110 ::

Od domzal do centra ravno vec kot 1h voznje...

feryz ::

Zakaj pa hodiš v ponedeljek zjutraj v center Ljubljane?
Drugega niti ni za pričakovati.

WizzardOfOZ ::

Danes zjutraj ob 6:45 ceste od Črnuč do BTC-ja prazne. 7 minut normalne vožnje. Na obvoznici nobene gužve.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

gruntfürmich ::

v soboto so švabi rinli dol...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

feryz ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Danes zjutraj ob 6:45 ceste od Črnuč do BTC-ja prazne. 7 minut normalne vožnje. Na obvoznici nobene gužve.
Ti nisi merodajen. Hodiš s kurami spat in s petelini vstajaš.

Govorimo o normalnih ljudeh, se pravi fikusih, ki se privlečejo okrog devetih na šiht, potem so pa od dvanajstih dalje, v BTC-ju v štacunah do šestnajstih in se končno odvlečejo nazaj ven in LJubljane.

mirator ::

Hm zanimivo, da gneča na obvoznici precej bolj boli, tiste ki jo delajo (to so pač delovni migranti iz ostalih občin), kot pa tiste, ki s tem moramo živeti (Ljubljančani). Če ne verjamete pa poglejte dejstva: Izvoz Kranj okoli 16. ure totalno zabasan, izvoz Brezovica totalno zabasan, kljub podaljšanju izvoza, izvoz na Rudniku proti Kočevju zabasan. Seveda so pa vsi izvozi v Ljubljano zjutraj okoli 8. ure zabasani. Torej, kaj smo krivi tisti, ki živimo v Ljubljani?
In tukaj se strinjam, da bi tretji pas bil samo za tranzit, ne bi pa rešil gužve na izvozih.

Mato989 ::

mirator je izjavil:

Hm zanimivo, da gneča na obvoznici precej bolj boli, tiste ki jo delajo (to so pač delovni migranti iz ostalih občin), kot pa tiste, ki s tem moramo živeti (Ljubljančani). Če ne verjamete pa poglejte dejstva: Izvoz Kranj okoli 16. ure totalno zabasan, izvoz Brezovica totalno zabasan, kljub podaljšanju izvoza, izvoz na Rudniku proti Kočevju zabasan. Seveda so pa vsi izvozi v Ljubljano zjutraj okoli 8. ure zabasani. Torej, kaj smo krivi tisti, ki živimo v Ljubljani?
In tukaj se strinjam, da bi tretji pas bil samo za tranzit, ne bi pa rešil gužve na izvozih.


V osnovi bi vse rešila ukinitev potnih stroškov.... oziroma rešila bi 90%... Ker se noben z 2 gramo pameti ne bi vozil za 1.800 bruto delat v LJ iz Murske ali Maribora niti s Celja... ker bi raje delal v Celju za 1.450 bruto... bi mu več ostalo na konc meseca...

Potem bi pa LJ firme imele samo 2 opciji... plačat LJ dražje da lahko tam tudi bivajo, ali pa preselit firmo na obvoznico oziroma ven iz LJ
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

Mato989 je izjavil:


Potem bi pa LJ firme imele samo 2 opciji... plačat LJ dražje da lahko tam tudi bivajo, ali pa preselit firmo na obvoznico oziroma ven iz LJ

Na Zahodu je to povsem normalno rangiranje plač. Višina plače glede na lokacijo.

Osebno poznam primer iz HP. Če si delalč v Kaliforniji, je bila tvoja plača skoraj 100% višja, kot če si delal nekje v centralni ZDA...

Drug primer, nek moj tečajnik mi je povedal, da je zaradi službe v Londonu za isto delovno mesto dobil 500 funtov več, ker pač stane, da pride tja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

LeQuack ::

Pri nas pa ima tisti ki živi izven Ljubljane veliko prednost. Dobi isto plačo, dosti večje potne stroške, in še ceneje živi ker je ceneje življenje kot v Lj.
Quack !

feryz ::

Pozabil si pa to, da ima 3 ure daljši šiht.
Rajši od gladi crknem, kot da vsak dan 2x stojim na cesti.

Je pa res, da včasih ni bilo tako.
Ko sem bil mulc, sem imel šiht na Rudniku, v Viator stavbi. Ponavadi sem porabil manj časa za prihod ali odhod, kot una koklja, ki je bila doma na Viču.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

ales85 ::

mirator je izjavil:

Hm zanimivo, da gneča na obvoznici precej bolj boli, tiste ki jo delajo (to so pač delovni migranti iz ostalih občin), kot pa tiste, ki s tem moramo živeti (Ljubljančani). Če ne verjamete pa poglejte dejstva: Izvoz Kranj okoli 16. ure totalno zabasan, izvoz Brezovica totalno zabasan, kljub podaljšanju izvoza, izvoz na Rudniku proti Kočevju zabasan. Seveda so pa vsi izvozi v Ljubljano zjutraj okoli 8. ure zabasani. Torej, kaj smo krivi tisti, ki živimo v Ljubljani?
In tukaj se strinjam, da bi tretji pas bil samo za tranzit, ne bi pa rešil gužve na izvozih.

Nisem vedel, da vi, ki zivite v Ljubljani, "nikoli" ne uporabljate obvoznice. In nima nihce sluzbe na drugem koncu Ljubljane.

Kalibri ::

LeQuack je izjavil:

Pri nas pa ima tisti ki živi izven Ljubljane veliko prednost. Dobi isto plačo, dosti večje potne stroške, in še ceneje živi ker je ceneje življenje kot v Lj.

Potni stroški so pa podarjen dnar, si pozabil dodati. To nikakor niso stroški.

starfotr ::

ales85 je izjavil:

mirator je izjavil:

Hm zanimivo, da gneča na obvoznici precej bolj boli, tiste ki jo delajo (to so pač delovni migranti iz ostalih občin), kot pa tiste, ki s tem moramo živeti (Ljubljančani). Če ne verjamete pa poglejte dejstva: Izvoz Kranj okoli 16. ure totalno zabasan, izvoz Brezovica totalno zabasan, kljub podaljšanju izvoza, izvoz na Rudniku proti Kočevju zabasan. Seveda so pa vsi izvozi v Ljubljano zjutraj okoli 8. ure zabasani. Torej, kaj smo krivi tisti, ki živimo v Ljubljani?
In tukaj se strinjam, da bi tretji pas bil samo za tranzit, ne bi pa rešil gužve na izvozih.

Nisem vedel, da vi, ki zivite v Ljubljani, "nikoli" ne uporabljate obvoznice. In nima nihce sluzbe na drugem koncu Ljubljane.


Prebivalci blatnega dola mislijo, da so problem dnevni migranti medtem ko se tudi sami vozijo. Kratkovidnost v glavah je resen problem.

GupeM ::

Danes zjutraj nekaj pred osmo sem se izjemoma peljal iz Ljubljane proti obvoznici. Od Žal proti Obvozni cesti (bivša Nemška). To je šele katastrofa ... Vsi Ljubljančani rinejo iz Ljubljane na obvoznico. Pol pa jamrajo, da smo mi problem, ki se mimo peljemo. Več kot 20 minut sem potreboval od Žal do Obvozne. Na Štajerski smo se premikali meter po meter ...

Nekako mi ni jasno, zakaj toliko Ljubljančanov hodi ven, kjer je itak sam zarukan folk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

byvaxyjy ::

GupeM je izjavil:

Danes zjutraj nekaj pred osmo sem se izjemoma peljal iz Ljubljane proti obvoznici. Od Žal proti Obvozni cesti (bivša Nemška). To je šele katastrofa ... Vsi Ljubljančani rinejo iz Ljubljane na obvoznico. Pol pa jamrajo, da smo mi problem, ki se mimo peljemo. Več kot 20 minut sem potreboval od Žal do Obvozne. Na Štajerski smo se premikali meter po meter ...

Nekako mi ni jasno, zakaj toliko Ljubljančanov hodi ven, kjer je itak sam zarukan folk.


Saj ne, niso nori, da bi tebe gledali. Peljejo se za 1-x uvozov in zavijejo nazaj v mesto.

Saj sem vam pravil, da širjenje obvoznice ne bo rešilo nič, ker bo samo več ljubljančanov na njej.

Zožiti jo je treba.

Da prenehate trmoglavit in greste na javni prevoz. Idioti pa naj se gužvajo po obvoznici skupaj s tovornjaki.

starfotr je izjavil:

Prebivalci blatnega dola mislijo, da so problem dnevni migranti medtem ko se tudi sami vozijo. Kratkovidnost v glavah je resen problem.

Seveda, saj ti se tudi v svoji vasi voziš z avtomobilom mar ne?

Ljubljanske ceste so namenjene ljubljančanom, ne pa ekonomskim migrantom.

In potem se nekaj pritožujete čez "čefurje" (vaša dikcija). Enaki ste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

starfotr ::

Če si v prometu v avtu si problem. Pa če si to priznaš ali pa ne.

Ne glede na to ali si Ljubljančan, Slovenec ali pa zamorec.

LeQuack ::

Kalibri je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Pri nas pa ima tisti ki živi izven Ljubljane veliko prednost. Dobi isto plačo, dosti večje potne stroške, in še ceneje živi ker je ceneje življenje kot v Lj.

Potni stroški so pa podarjen dnar, si pozabil dodati. To nikakor niso stroški.


So podarjen, ker delodajalci nikoli ne gledajo na to kot dodaten strošek. Tudi mene čudi, ampak je res.
Quack !

nejc_nejc ::

Kdo to ne gleda kot strosek?

byvaxyjy ::

starfotr je izjavil:

Če si v prometu v avtu si problem. Pa če si to priznaš ali pa ne.

Ne glede na to ali si Ljubljančan, Slovenec ali pa zamorec.


Ja, ampak, ko ti bo vsak dan prišlo 300 avtomobilov krožiti okrog stanovanja in še zaparkiralo vse okrog njega boš razumel problematiko malo bolj "v detajle".

London lepo zaračunava migrantom vstop v mesto, skrajni čas, da to stori tudi Ljubljana. Da se vozimo po ulicah, ki grejo iz našega občinskega proračuna, ki dobi denar iz naših davkov.

LeQuack je izjavil:

Kalibri je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Pri nas pa ima tisti ki živi izven Ljubljane veliko prednost. Dobi isto plačo, dosti večje potne stroške, in še ceneje živi ker je ceneje življenje kot v Lj.

Potni stroški so pa podarjen dnar, si pozabil dodati. To nikakor niso stroški.


So podarjen, ker delodajalci nikoli ne gledajo na to kot dodaten strošek. Tudi mene čudi, ampak je res.


Tako ali tako je, kdorkoli se vozi "na potne stroške", sam v svojem avtu, na delo, v minusu. Plačilo za pot na delo, niti pod razno ne pokrije amortizacije avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

nejc_nejc ::

London lepo zaračunava migrantom vstop v mesto, skrajni čas, da to stori tudi Ljubljana. Da se vozimo po ulicah, ki grejo iz našega občinskega proračuna, ki dobi denar iz naših davkov.

Odlična ideja, samo potem ne bentit, ko boste vso to vrednost (vsoto vseh faktur), ti oziroma ostali domorodci pokrivali z visjimi cenami uslug. Zaradi mene no panik, takoj prelevim na vas. Ostali bodo pa tudi, ne se bat.

Mato989 ::

Invictus je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Potem bi pa LJ firme imele samo 2 opciji... plačat LJ dražje da lahko tam tudi bivajo, ali pa preselit firmo na obvoznico oziroma ven iz LJ

Na Zahodu je to povsem normalno rangiranje plač. Višina plače glede na lokacijo.

Osebno poznam primer iz HP. Če si delalč v Kaliforniji, je bila tvoja plača skoraj 100% višja, kot če si delal nekje v centralni ZDA...

Drug primer, nek moj tečajnik mi je povedal, da je zaradi službe v Londonu za isto delovno mesto dobil 500 funtov več, ker pač stane, da pride tja.


Tako in to je pravilno, to bi morali pri nas že davno uredit tako
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::

nejc_nejc je izjavil:

London lepo zaračunava migrantom vstop v mesto, skrajni čas, da to stori tudi Ljubljana. Da se vozimo po ulicah, ki grejo iz našega občinskega proračuna, ki dobi denar iz naših davkov.

Odlična ideja, samo potem ne bentit, ko boste vso to vrednost (vsoto vseh faktur), ti oziroma ostali domorodci pokrivali z visjimi cenami uslug. Zaradi mene no panik, takoj prelevim na vas. Ostali bodo pa tudi, ne se bat.



London ima klub temu, da imajo plačljiv vstop v mesto zelo velike probleme s prometom v mestu. So kar med top 10 na svetu po gneči.

Seveda se vedno stroške pretopi dalje. To je seveda jasno.

Zame je mesto brez avta ideal. Danes si ne znate več predstavljat, da bi po centru vozili avti in busi.

Kot si tudi ne znate več predstavljat, da bi stopili v zakajen lokal.

Čeprav je bilo za oboje kar precej proti argumentov. Ki so pa danes že splavali po vodi in nova realnost je lepša in boljša realnost.

Treba pa je začeti neodvisno od tega ali je nekdo prebivalec mesta ali ne zaračunavat enake parkirnine. Bi ljudje v mestu presneto premislili o tem, da bi še imeli svoj avto. In spet bi rešili probleme čez noč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

LeQuack ::

starfotr je izjavil:


Treba pa je začeti neodvisno od tega ali je nekdo prebivalec mesta ali ne zaračunavat enake parkirnine. Bi ljudje v mestu presneto premislili o tem, da bi še imeli svoj avto. In spet bi rešili probleme čez noč.


In pa treba je spremenit pravila da se lahko gradi nove bloke brez minimalno 1 parking na stanovanje. To ubija gradnjo in povečuje promet.
Quack !

feryz ::

Točno to. Če je parkplac plačljiv, naj bo plačljiv za vse.
Kar stanovalci rabijo zase, naj pokupijo in porampajo.

gruntfürmich ::

feryz je izjavil:

Govorimo o normalnih ljudeh, se pravi fikusih, ki se privlečejo okrog devetih na šiht, potem so pa od dvanajstih dalje, v BTC-ju v štacunah do šestnajstih in se končno odvlečejo nazaj ven in LJubljane.

ob takih urah je glavnina gneče že mimo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

London lepo zaračunava migrantom vstop v mesto, skrajni čas, da to stori tudi Ljubljana. Da se vozimo po ulicah, ki grejo iz našega občinskega proračuna, ki dobi denar iz naših davkov.

Odlična ideja, samo potem ne bentit, ko boste vso to vrednost (vsoto vseh faktur), ti oziroma ostali domorodci pokrivali z visjimi cenami uslug. Zaradi mene no panik, takoj prelevim na vas. Ostali bodo pa tudi, ne se bat.



London ima klub temu, da imajo plačljiv vstop v mesto zelo velike probleme s prometom v mestu. So kar med top 10 na svetu po gneči.

Seveda se vedno stroške pretopi dalje. To je seveda jasno.

Zame je mesto brez avta ideal. Danes si ne znate več predstavljat, da bi po centru vozili avti in busi.

Kot si tudi ne znate več predstavljat, da bi stopili v zakajen lokal.

Čeprav je bilo za oboje kar precej proti argumentov. Ki so pa danes že splavali po vodi in nova realnost je lepša in boljša realnost.

Treba pa je začeti neodvisno od tega ali je nekdo prebivalec mesta ali ne zaračunavat enake parkirnine. Bi ljudje v mestu presneto premislili o tem, da bi še imeli svoj avto. In spet bi rešili probleme čez noč.



Ironično je da nekoč se je kadilo v lokalih pa so se rojevali 100x bolj zdravi otroci kot zdaj ko ima vsak 3tji neke odločbe v šolah pa učno pomoč itd... Kot kaže cigarete niso bile glavni problem kot so trdili nekateri >:D
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::

LeQuack je izjavil:

starfotr je izjavil:


Treba pa je začeti neodvisno od tega ali je nekdo prebivalec mesta ali ne zaračunavat enake parkirnine. Bi ljudje v mestu presneto premislili o tem, da bi še imeli svoj avto. In spet bi rešili probleme čez noč.


In pa treba je spremenit pravila da se lahko gradi nove bloke brez minimalno 1 parking na stanovanje. To ubija gradnjo in povečuje promet.


Saj to imajo vsi stari bloki. Niti 1 parkirnega mesta na stanovanje ni. Zato pa blokarji z 2 avtoma na stanovanje parkirajo vsepovsod. Zakaj imajo razni hofri in lidli rampe v Ljubljani? Zaradi migrantov ali zaradi prebivalcev? Mogoče pa rampe ščitijo parkirišča za prebivalce, ko pridejo domov in nimajo kje parkirat, pa gredo do novo nastalega diskonta v bližini.

WizzardOfOZ ::

Seveda je zato treba vsem v ringu ljubljane prepovedat imet avtomobile. Veš kok bo več parkplacov in kok bo manj gužve na cestah. Sej imate LPP pa vlak, se boste pa z JPP vozili naokoli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

««
51 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50137951 (24191) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15917170 (12807) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19927992 (18078) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35572109 (61518) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18131026 (25427) BigWhale

Več podobnih tem