Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
mirator ::
Tretji pas je res nuja, vendar če se ne uredijo tudi izvozi, se ne bo kaj dosti spremenilo.
Bellzmet ::
A za turiste, ki 4 mesece blokirajo AC pri Brezovici? Bojo nemci z avtobusi hodili na hrvaško obalo? Isto velja za nas...bomo z busi in vlakom hodili na morje?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
starfotr ::
3. pas je neumnost.
Karavanke, Ljubelj in ostalo lepo zapremo in spuščamo samo omejeno št. vozil na uro.
Problem solved.
Isto v mesta. Omeji se št. vozil, ki gredo na avtocesto oz. obvoznico, pa bodo zadeve hitro rešene. Mnogo meščanov bluzi s svojimi avti v mestu. Tega ne bi smelo biti. Avto v mestu nima kaj počet. Za take, ki imajo prebivališčr v mestu so busi, kolo in taksi.
Za primestne so primestne linije.
Če bomo gredili ceste, bo več avtov. Če bomo gradili kolesarske, bo več kolesarjev.
Kaj si želimo? Če je to gužva, naj naredijo 17 pasov raje, zakaj samo tretji pas, zakaj bi se tu ustavili, če si nekaj tako zelo želimo?
Case closed.
Karavanke, Ljubelj in ostalo lepo zapremo in spuščamo samo omejeno št. vozil na uro.
Problem solved.
Isto v mesta. Omeji se št. vozil, ki gredo na avtocesto oz. obvoznico, pa bodo zadeve hitro rešene. Mnogo meščanov bluzi s svojimi avti v mestu. Tega ne bi smelo biti. Avto v mestu nima kaj počet. Za take, ki imajo prebivališčr v mestu so busi, kolo in taksi.
Za primestne so primestne linije.
Če bomo gredili ceste, bo več avtov. Če bomo gradili kolesarske, bo več kolesarjev.
Kaj si želimo? Če je to gužva, naj naredijo 17 pasov raje, zakaj samo tretji pas, zakaj bi se tu ustavili, če si nekaj tako zelo želimo?
Case closed.
Bellzmet ::
Hehe kateri komentar:) Potemtakem je še najbolje, da gremo nazaj v kameno dobo, ko so samo Kremenčkovi imeli svoj avto...
Blinder ::
dejte si odpret en forum samo za ljubljanske probleme in ne smetit vsenaokrog s to ljubljano
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
Alexius Heristalski ::
Več pasov za avte in posledično še več avtov najbrž ni rešitev.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Apofis ::
Najbrž, ker je zaprt dovoz do btcja
Ne, gužva je že iz primorske po južni proti dolenjski. To tudi jaz že dalj časa opažam. Kdo za vraga se v popoldanski konici v takem številu vozi v tej smeri? Verjetno ne dela pol Dolenjske v Postojni in Kopru??
Kaj pa vem...k je kakršnokol delo na lj obvoznici se zabloatajo praktično vsi uvozi/izvoz in ceste v lj...vsaj tak občutek mam skoz vsa ta leta...poleti je pa itak zarad turistov še huj
energetik ::
Tole. Enako se počne pri elektro sistemu, če tranzit povzroča zamašitve v SLO, se omeji kapaciteta na mejah. Tržno, na IT meji lahko tudi fizično. Zakaj hudiča DARS nima take pristojnosti?
Karavanke, Ljubelj in ostalo lepo zapremo in spuščamo samo omejeno št. vozil na uro.
Problem solved.
vires in numeris
LeQuack ::
Saj DARS to dela, nenačrtovano preko Ljubljanske obvoznice, kjer se ves promet ustavi in tako omejuje koliko prometa gre skozi.
Quack !
JeBelaCesta ::
podpiram izgradnjo 3. pasu na AC, ampako samo za javni promet oz vozila kjer se peljeta vec kot 2 osebi. Za ostale kazen 1k€ in 8 pik....
lep pozdrav iz višav ;-)
energetik ::
Odlično. Ostali pa pustimo šiht, ali pa se vozimo najmanj 3h dnevno z javnim prevozom.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
starfotr ::
Jah nič. Počakajmo na famozni 3. pas, vrzimo v luft denar, ki ga imamo viška zgleda in potem začnimo nabirat kredit za 4. pas, ker 3. pas ne bo rešil popolnoma nič. In tako dalje, in tako dalje ... Samo, da se nekaj dela. Samo, da oblast, katero plačujemo nekaj dela. Nima veze, če popolnoma zgrešene zadeve delajo, važno da delajo. Isti fenomen je za Zokija. Nekaj je naredil, ostali niso nič naredili. Krade? Nima veze, nekaj je naredil. Je to uporabno? Nima veze, nekaj je naredil, drugi samo kradejo ampak on je pa nekaj naredil.
Volitev ni še nihče izgubil zaradi preveč asfalta. Ok, Popovič je res pretiraval in je vsakemu dal "za pojest" 15 šniclov, ne pa enega. Kaj ti bo 15 šniclov na krožniku, nihče jih ne more pojest.
Volitev ni še nihče izgubil zaradi preveč asfalta. Ok, Popovič je res pretiraval in je vsakemu dal "za pojest" 15 šniclov, ne pa enega. Kaj ti bo 15 šniclov na krožniku, nihče jih ne more pojest.
Magic1 ::
Zakaj smo sploh delali AC, najbolje da bi ostali kar na starih cestah. Bi folk trikrat pomislil, da bi kam šel, ali imel avto. Vlaki bi bili seveda veliko bolj obiskani, folk pa se ure fural vsak dan... Najbolje kar nazaj v jame.
Ena realna rešitev bi bila satelitsko cestninjenje in računanje kilometra glede na količino prometa.
Ena realna rešitev bi bila satelitsko cestninjenje in računanje kilometra glede na količino prometa.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Ahim ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Več pasov za avte in posledično še več avtov najbrž ni rešitev.
A tako to gre? Ce dodamo se dva pasova, bo 100% vec avtov, ce pa jih doamo 10, bo 500% vec avtov? Ali se bodo morda tisti avti, ki so zdaj tam, hitreje premaknili od A do B, pri tem manj casa prebili na mestih, kjer so zdaj azstoji, in s tem pustili tudi vec prostora za moreitne dodatne avtomobile (od kje naj bi ti sicer prisli? pri nas so AC poceni, kdor se zeli voziti po njih, si to vsekakor privosci).
kuall ::
Včeraj so se fakin penzijonisti majali po cestah ker so dobil penzije pa ker je bil dež. Ob 10h zjutraj in zvečer so mi žrli živce, ko bi morala bit cesta prazna.
V petek popoldne je zdj vedno gužva na zahodni obvoznici v smer sever. Rešitev je it čez centr, če rabiš it na vič.
V petek popoldne je zdj vedno gužva na zahodni obvoznici v smer sever. Rešitev je it čez centr, če rabiš it na vič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
LeQuack ::
Koliko procentov voznikov na obvoznici sploh je Slovencev? Jaz bi rekel da smo v manjšini. Dejansko smo avtocesto zgradili za tujce, od katerih nimamo nič, razen onesnaževanja, hrupa in gužve.
Quack !
nekikr ::
Poleti lepo plačujejo cestnino, izven sezone so pa v manjšini (in lepo plačujejo cestnino).
Magic1 ::
Ne vem, pri nas na na šihtu praktično 100% folka uporablja obvoznico. Včasih še celo kdo pride s kolesom, drugače pa vsak s svojim avtom.
Magic
starfotr ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Več pasov za avte in posledično še več avtov najbrž ni rešitev.
A tako to gre? Ce dodamo se dva pasova, bo 100% vec avtov, ce pa jih doamo 10, bo 500% vec avtov? Ali se bodo morda tisti avti, ki so zdaj tam, hitreje premaknili od A do B, pri tem manj casa prebili na mestih, kjer so zdaj azstoji, in s tem pustili tudi vec prostora za moreitne dodatne avtomobile (od kje naj bi ti sicer prisli? pri nas so AC poceni, kdor se zeli voziti po njih, si to vsekakor privosci).
Ja, tako je. Če zgradimo 3. pas bo ŠE SLABŠE. Očitno si to želite vsi v te temi.
https://arstechnica.com/cars/2021/08/pl...
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...
https://www.quora.com/Does-adding-more-...
Zato, če že delamo bedarije, to naredimo čim bolj ugodno. Predlagam 2 nova pasa. To bo namreč pocenilo izgradnjo 4. pasu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
nekikr ::
Govora je o Ljubljani in ne o nekaj milijonskih mestih. Saj razumeš razliko v številkah, kajne? Po tvoje ne bi bilo nobene gneče več, če bi šli na eno makadamsko pot?
starfotr ::
Glede na to, da se gremo tako investicijo je zagotovo bila narejena študija.
In kaj ima veze Ljubljana?
Vzorec je povsod isti, ne glede na število. Širjenje cest ne pomaga. Tako kot pri nas velja, da je 1+1=2, to velja tudi vse povsod drugod po svetu, kjer je mnogo več ljudi.
In kaj ima veze Ljubljana?
Vzorec je povsod isti, ne glede na število. Širjenje cest ne pomaga. Tako kot pri nas velja, da je 1+1=2, to velja tudi vse povsod drugod po svetu, kjer je mnogo več ljudi.
SambaShare ::
To bo šele hec, ko bosta hkrati odprta oba Karavanška tunela. Pa bo poleg obvoznice zabasana še celotna gorenjska AC.
gruntfürmich ::
če se tovornjakov ne losamo potem je boljši javni prevoz samo 1/2 enačbe za zmanjšanje kolon.
mobilnost v 21. stoletju pač ne bi smela biti pod vprašajem; ali pač?
mobilnost v 21. stoletju pač ne bi smela biti pod vprašajem; ali pač?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
starfotr ::
Mobilnost ni enako avto.
Sicer pa zagovorniki širjenja cest, zagotovo boste lahko postregli s podatki in študijami.
Da ne bomo na pamet o tem, kaj se splača in kaj pomaga pri zastojih in gneči.
Sicer pa zagovorniki širjenja cest, zagotovo boste lahko postregli s podatki in študijami.
Da ne bomo na pamet o tem, kaj se splača in kaj pomaga pri zastojih in gneči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
starfotr ::
Sicer pa v velikih mestih prepovedujejo promet v mestih. Hkrati omejujejo hitrost na 30 km/h.
Glede na to, da Slovenija in Ljubljana zelo majhna, mislim da bi bilo prav, da se v vseh mestih zniža hitrost na maksimalno 30 km/h.
Poleg tega bi bilo za 20 km/h treba znižanje tudi ostalih omejitev.
Na AC 110 km/h, HC 80 km/h, izven naselja 70 km/h.
Glede na to, da Slovenija in Ljubljana zelo majhna, mislim da bi bilo prav, da se v vseh mestih zniža hitrost na maksimalno 30 km/h.
Poleg tega bi bilo za 20 km/h treba znižanje tudi ostalih omejitev.
Na AC 110 km/h, HC 80 km/h, izven naselja 70 km/h.
gruntfürmich ::
Mobilnost ni enako avto.
ah seveda ne...
kolesarji ste najbolj retardiran folk na planetu.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
nejc_nejc ::
Starfotr
Vec pasov dolgorocno vec prometa.
To je cisto res.
Problem, je ta, da je ali hitro bo, na mejah drzave input 6 pasovni...ostalo si lahko predstavljaš.
Problem obroca okoli lj. je v tem, da so vsa križišča HC in AC enaka prikljuckom, ne pa spajanjem AC profilov.
Vec pasov dolgorocno vec prometa.
To je cisto res.
Problem, je ta, da je ali hitro bo, na mejah drzave input 6 pasovni...ostalo si lahko predstavljaš.
Problem obroca okoli lj. je v tem, da so vsa križišča HC in AC enaka prikljuckom, ne pa spajanjem AC profilov.
LeQuack ::
Poleti lepo plačujejo cestnino, izven sezone so pa v manjšini (in lepo plačujejo cestnino).
Ta njihova cestnina ne pokrije niti škode, ki jo naredijo na cestišču, kaj šele ostale škode ki sem jo omenil, npr. onesnaževanje, hrup, gužva, itd.
Quack !
Pithlit ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Več pasov za avte in posledično še več avtov najbrž ni rešitev.
A tako to gre? Ce dodamo se dva pasova, bo 100% vec avtov, ce pa jih doamo 10, bo 500% vec avtov? Ali se bodo morda tisti avti, ki so zdaj tam, hitreje premaknili od A do B, pri tem manj casa prebili na mestih, kjer so zdaj azstoji, in s tem pustili tudi vec prostora za moreitne dodatne avtomobile (od kje naj bi ti sicer prisli? pri nas so AC poceni, kdor se zeli voziti po njih, si to vsekakor privosci).
Ja, tako je. Če zgradimo 3. pas bo ŠE SLABŠE. Očitno si to želite vsi v te temi.
https://arstechnica.com/cars/2021/08/pl...
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...
https://www.quora.com/Does-adding-more-...
Zato, če že delamo bedarije, to naredimo čim bolj ugodno. Predlagam 2 nova pasa. To bo namreč pocenilo izgradnjo 4. pasu.
Ah kr lepo 4 pasovnico čez center pa je.
Life is as complicated as we make it...
nekikr ::
mirator ::
Ljubljanska obvoznica se je delala v času, ko še ni bilo takšnega prometa in z napačno oceno, kako hitro se bo naraščalo število vozil. Vse pa je sveda povezano s ceno. Če bi slučajno v času projektiranja obvoznice kdo predlagal, da je treba predvideti tri pasove, bi ga prav gotovo odpeljali na Studenec (psihiatrična bolnica v Ljubljani).
Ampak niso tako problematični pasovi, kot so problematični izvozi. Ti na žalost v konicah, ki pa se čedalje bolj povečujejo, niso sposobni dovolj hitro požirati vseh vozil. Potem pa pride še do kakšne prometne nesreče in imamo kolaps.
Z omejitvami, koliko vozil, kolesarjev itd se lahko hkrati vozi pa res pridemo v neke druge, čudne čase.
Ampak niso tako problematični pasovi, kot so problematični izvozi. Ti na žalost v konicah, ki pa se čedalje bolj povečujejo, niso sposobni dovolj hitro požirati vseh vozil. Potem pa pride še do kakšne prometne nesreče in imamo kolaps.
Z omejitvami, koliko vozil, kolesarjev itd se lahko hkrati vozi pa res pridemo v neke druge, čudne čase.
nekikr ::
Mobilnost ni enako avto.
Sicer pa zagovorniki širjenja cest, zagotovo boste lahko postregli s podatki in študijami.
Da ne bomo na pamet o tem, kaj se splača in kaj pomaga pri zastojih in gneči.
Sam si prilimal povezave na točno to. Mobilnost JE enako avto. In če narediš dodatno cesto se skupni promet poveča. Ti praviš, da je to slabo. Praksa pa pokaže, da je to napredek. 50 let nazaj najbrž ne bi šel za vikend na morje. Slab avto, slabe ceste, cela odisejada. Danes greš pa lahko na vikend izlet. Po tvoji logiki bi bilo pa najbolje, če bi bili vsi v jamah, ker potem nji zastojev, ni napredka.
In, prosim, ne mi z onesnaževanjem in podobnimi jajci. Dokler greš lahko do benetk z avtobusom, da potem letiš na Malorko za samo 19,9€, povratno, ne bom izgubljal besed glede vikend izletov do morja.
SambaShare ::
nekikr ::
To je kretenska izjava. Enako je, če rečemo, da se kljub postavitvi nove elektrarne poraba ne zmanjša ampak ljudje pokurijo toliko več energije za vse kar pač počnejo - kar pomeni višji standard.
starfotr ::
Glede elektrike: Vsi pozivajo k manjši porabi energentov. Še celo energetika, katera živi od tega.
Nekaj je green washing, nekaj je pa to, da nam poraba eksponentno narašča. Skupaj s tem pridemo do tega, da je treba posodabljat omrežja, kar pa stane. In eksponentna rast ni vzdržna.
A sedaj moramo projektirat take kapacitete, da ima vsak kadarkoli na voljo več 100 kW moči ali kaj? Ne gre. Pri internetu lahko to narediš, pri elektriki, vodi, prometu pa tega ne moreš povečat za 10x,100x, 1000x.
Torej, 3. pas je naravnost bizarna stvar. Namesto, da bi se ZASTONJ nekaj naučili iz tujine, kjer so delali ISTE NAPAKE, smo mi tako NEUMNI, da moramo na lastni koži delat identične napake. Iz tujine raje prenesimo dobre prakse. To je: več kakovostno umeščenih kolesarskih stez in površin za pešce, več kakovostnega javnega prometa, manj avtov, manj parkirišč. Mi delamo ravno diametralno nasprotno.
Nekaj je green washing, nekaj je pa to, da nam poraba eksponentno narašča. Skupaj s tem pridemo do tega, da je treba posodabljat omrežja, kar pa stane. In eksponentna rast ni vzdržna.
A sedaj moramo projektirat take kapacitete, da ima vsak kadarkoli na voljo več 100 kW moči ali kaj? Ne gre. Pri internetu lahko to narediš, pri elektriki, vodi, prometu pa tega ne moreš povečat za 10x,100x, 1000x.
Torej, 3. pas je naravnost bizarna stvar. Namesto, da bi se ZASTONJ nekaj naučili iz tujine, kjer so delali ISTE NAPAKE, smo mi tako NEUMNI, da moramo na lastni koži delat identične napake. Iz tujine raje prenesimo dobre prakse. To je: več kakovostno umeščenih kolesarskih stez in površin za pešce, več kakovostnega javnega prometa, manj avtov, manj parkirišč. Mi delamo ravno diametralno nasprotno.
korenje3 ::
A za turiste, ki 4 mesece blokirajo AC pri Brezovici? Bojo nemci z avtobusi hodili na hrvaško obalo? Isto velja za nas...bomo z busi in vlakom hodili na morje?
Za izvoz Brezovica sem že jaz pisal na MOL, pa so rekli da ma to DARS čez.
Bi definitivno morali narediti še vsaj 1 izvoz med brezovico in vrhniko.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
JeBelaCesta ::
A za turiste, ki 4 mesece blokirajo AC pri Brezovici? Bojo nemci z avtobusi hodili na hrvaško obalo? Isto velja za nas...bomo z busi in vlakom hodili na morje?
Za izvoz Brezovica sem že jaz pisal na MOL, pa so rekli da ma to DARS čez.
Bi definitivno morali narediti še vsaj 1 izvoz med brezovico in vrhniko.
saj je že v delu priključek Dragomer:
https://www.delo.si/lokalno/ljubljana-i...
https://www.mojaobcina.si/log-dragomer/...
lep pozdrav iz višav ;-)
SambaShare ::
nekikr ::
Glede elektrike: Vsi pozivajo k manjši porabi energentov. Še celo energetika, katera živi od tega.
Nekaj je green washing, nekaj je pa to, da nam poraba eksponentno narašča. Skupaj s tem pridemo do tega, da je treba posodabljat omrežja, kar pa stane. In eksponentna rast ni vzdržna.
A sedaj moramo projektirat take kapacitete, da ima vsak kadarkoli na voljo več 100 kW moči ali kaj? Ne gre. Pri internetu lahko to narediš, pri elektriki, vodi, prometu pa tega ne moreš povečat za 10x,100x, 1000x.
Torej, 3. pas je naravnost bizarna stvar. Namesto, da bi se ZASTONJ nekaj naučili iz tujine, kjer so delali ISTE NAPAKE, smo mi tako NEUMNI, da moramo na lastni koži delat identične napake. Iz tujine raje prenesimo dobre prakse. To je: več kakovostno umeščenih kolesarskih stez in površin za pešce, več kakovostnega javnega prometa, manj avtov, manj parkirišč. Mi delamo ravno diametralno nasprotno.
Manjša poraba energentov je aktualna od takrat, ko sta se ZDA in Uršula odločila, da bosta s palico dregala medveda. V imenu vseh nas. Pred tem je bilo to opozarjanje kozmetično, predvsem pa debilno. Dokler lahko za 20€ potuješ z letalom v Barcelono in nazaj, dokler celo noč sveti milijon luči na cestah, kot da actomobili ne bi imeli svojih luči, dokler.... naj si zataknejo nekam novcice o vampirskih porabnikih elektrike t.j. adapter, ki pokuri manj od enega (1) wata.
Kaj je vzdržno in ne v resnici ne vemo. Vemo le, da bi lahko ob odsotnosti hiperbirokracije in zelenih bedakov postavili drugi in tretji blok JE.
Nehaj nakladati s temi površinami za pešče, kolesarskimi stezami itd. To je za zraven. Ne more pa nadomestiti mobilnosti izven centrov večjih mest. Če si doma v Šiški potem res lahko opraviš vse poti z električnim skirojem praktično, če si doma pa nekje v vasi za devetimi gorami (se pravi 10km ven iz mesta), greš pa pač z avtomobilom ker je to edina opcija poleg neobstoječega javnega prometa, ki pri taki razpršenosti zaselkov nikdar ne bo rentabilen.
SambaShare je izjavil:
To je kretenska izjava. Enako je, če rečemo, da se kljub postavitvi nove elektrarne poraba ne zmanjša ampak ljudje pokurijo toliko več energije za vse kar pač počnejo - kar pomeni višji standard.
Vprašanje komu. Mogoče bo šlo lahko več Nemcev na morje, OP bo pa na istem.
Ne, OP bo šel pa v Legoland in koristil nemške avtoceste. In hrvaške, ko boš šel tudi sam na morje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
nejc_nejc ::
Kakšno škodo pa naredi avto na cesti?
Tukaj bolj mislim na tovornjake seveda.
Koliko škode pa naredijo na cestišču? V evrih prosim. Da vidimo koliko minusa naredimo na kilometer na tovornjak.
Mislim, da je rang 100x v primerjavi z avtom
Nominalno, je brezpredmetno, ker rabiš "nebroj" podatkov, operirati s povprečjem je brezveze in je zavajajoče.
Nekateri parametri:
PLDP, debelina vozišča, koliko plasti, odvodnja, starost, tip konstrukcije, temperatura okolice, vzdolžna in prečna niveleta vozišča, mahak ali trši bitumen, cement ta ali oni ....in še in še ....in ko to vso množico upoštevaš pred gradnjo in v času uporabe, se ugotovi, da se kakorkoli obrneš sanira po cca 15 - 20 letih. Po celem svetu, ne samo pri nas, da ne bo pomote.
LeQuack ::
Bruselj itak ne bo dovolil tretjega pasu, to ni zeleno. Sami pa smo preveč revni da bi si ga privoščili.
Quack !
Bellzmet ::
Glede elektrike: Vsi pozivajo k manjši porabi energentov. Še celo energetika, katera živi od tega.
Nekaj je green washing, nekaj je pa to, da nam poraba eksponentno narašča. Skupaj s tem pridemo do tega, da je treba posodabljat omrežja, kar pa stane. In eksponentna rast ni vzdržna.
A sedaj moramo projektirat take kapacitete, da ima vsak kadarkoli na voljo več 100 kW moči ali kaj? Ne gre. Pri internetu lahko to narediš, pri elektriki, vodi, prometu pa tega ne moreš povečat za 10x,100x, 1000x.
Torej, 3. pas je naravnost bizarna stvar. Namesto, da bi se ZASTONJ nekaj naučili iz tujine, kjer so delali ISTE NAPAKE, smo mi tako NEUMNI, da moramo na lastni koži delat identične napake. Iz tujine raje prenesimo dobre prakse. To je: več kakovostno umeščenih kolesarskih stez in površin za pešce, več kakovostnega javnega prometa, manj avtov, manj parkirišč. Mi delamo ravno diametralno nasprotno.
Še enkrat. Za mesto kot je Ljubljana, kjer je veliko tranzitnega prometa (tovornjaki, turisti) javni prevoz ni rešitev oz. ne reši ničesar. Oz. po napisanem predlagaš, da naj od Muenchna do Pule naredijo kolesarsko stezo:)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49233 (35473) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19920 (15557) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31271 (21357) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81656 (71065) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32997 (27398) | BigWhale |