» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
10 / 60
»»

mat xxl ::

Samo so pa smešnice vsakodnevne, ena takih je, da vsi iz Slovenčeve zavijajo na Vodnikovo in potem na Verovškovo do obvoznice AC, smešno je, pa to, da sam v konicah, ko sem že na Verovškovi pridem na obroč veliko hitreje, da grem nazaj preko Vodnikove na Slovenčevo in po njej do obvoznice tako sem vsaj 3 do 5 minut hitrejši, kot norci, ki so že na Slovenčevi pa rinejo po malenkost krajši poti ( cca 250m) v popoln zastoj in to dnevno delajo enako več let ....... nikakor ne dojamejo nihče, da to ni dobra pot in še delajo dodatno gužvo, nam, ki smo že tam in gremo potem dvojno dalj pa je veliko hitreje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

Mr.B ::

tryhard je izjavil:

Etiga, simpl rešitev: Pojačamo dajatve pri registraciji motornih vozil in to počnemo tako dolgo, dokler se osebnega vozila za na šiht več ne bo splačalo voziti.

Da je javni promet zakon, ve tudi mladina in to že ohoho let.
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/najs...

Samo ukini postavko prevoz pri placi. Pa se bodo se vedno vozili z avtom in upali da se vlada zamenja, ker javnega prevoza nej bo se.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

feryz ::

Slovenija se že 10 let zelo intenzivno trudi zmanjšati pretočnost prometa. Pri tem uporablja vsa mogoča sredstva, prednjačijo rondoji, zraven pa še ziljon tabel in omejitev. Eni redkih smo, ki se po odseku ceste vozimo 90 km/h, ko jo pa razrijejo, razširijo, na vsako stran dodajo pločnik in kolesarsko, pa zmanjšajo hitrost na 60 ali 70 km/h.
V navezi s nenormalnim številom radarjev, policajev, redarjev in enimi izmed največjih kazni tukaj naokrog, je jasno, da zraven ljudem v glave poizkušajo vbiti omejitve in kazni, kar posledično vodi v strahovlado elit. Seveda boste takoj skočili in začeli to negirati, vendar je žal temu tako.

Posledično imamo kaos, ki se hitro stopnjuje. In v tolažbo nam je lahko, da bolje ne bo.
In čeprav nekateri idioti kar sami predlagajo nove obdavčitve, omejitve in kazni, to ne bo izboljšalo situacije. Je pa lepo slišati, kako sosedom želijo slabo. In to zgolj zato, ker nimajo druge variante, kot da se z avtom pripeljejo v službo.

Mare2 ::

feryz je izjavil:

Slovenija se že 10 let zelo intenzivno trudi zmanjšati pretočnost prometa.


Kdo je tisti, ki to počne? Prosim, bodi konkretnejši. :)

Slovenije ne more, ker je moja dežela.

jype ::

Mare2 je izjavil:

Kdo je tisti, ki to počne? Prosim, bodi konkretnejši. :)
Vsak, ki osebni avto stlači na cesto med prometno konico.

feryz ::

Pravzaprav tudi vsak, ki stlači svojo rit na bicikel in se spravi v promet med prometno konico.
Verjeti ali ne, v kolikor ni pločnika ali kolesarske, bo v konici kolesar povzročal dosti večje zastoje na cesti, kot avtomobilist.

Bellzmet ::

Aja? Kaj kolesar plača več, kakor nekdo, ki ne kolesari? Za avto plačaš več.

Dejansko jype se pa strinjam s tabo. Čimveč ljudi na ceste, da bo potem za mene v avtu manjša gužva.

jype ::

Bellzmet je izjavil:

Dejansko jype se pa strinjam s tabo. Čimveč ljudi na ceste, da bo potem za mene v avtu manjša gužva.
Tako je. Najbolj enostaven način, da se to doseže, je pošteno nadomestilo za vse stroške, ki so povezani z uporabo osebnega avtomobila. Kakih 20 evrov na dan za vožnjo z osebnim avtomobilom znotraj avtocestnega obroča bi pokrilo skoraj polovico - ostalo polovico pa lahko plačate pri registraciji kot okoljski davek.

Bellzmet ::

No jype kar preveri vse te dajatve že obstajajo. Razumem, da tega ne veš ker še nisi avtomobila registriral. Nekaj podobnega bi potem seveda uvedel tudi za kolesarje, ker tudi kolesarke steze stanejo. Tudi dodatna plačila za zavarovanje za poškodbe, zdravljenje zaradi vdihavanja izpušnih plinov, ipd.

sesobebo ::

feryz je izjavil:

Pravzaprav tudi vsak, ki stlači svojo rit na bicikel in se spravi v promet med prometno konico.
Verjeti ali ne, v kolikor ni pločnika ali kolesarske, bo v konici kolesar povzročal dosti večje zastoje na cesti, kot avtomobilist.


da. ker avto, ki sem ga prehitel, tam stoji zaradi mene, in ne zaradi 30 avtomobilov, ki stojijo pred njim ...

3p ::

feryz je izjavil:


V navezi s nenormalnim številom radarjev, policajev, redarjev in enimi izmed največjih kazni tukaj naokrog, je jasno, da zraven ljudem v glave poizkušajo vbiti omejitve in kazni, kar posledično vodi v strahovlado elit. Seveda boste takoj skočili in začeli to negirati, vendar je žal temu tako.


Še kak QED bi dodal, da bi argument dobil večjo težo. ;((

Lokalna kultura v podalpju je pač taka, da anarhijo ustavi le beton ali pa dovolj visoke redno izterjane kazni. Vsak bi se namreč za skrajšanje svoje poti za 1% vsem ostalim poscal na glavo, če bi šlo. Če je možno kako obiti predpise, ki nam jih mimogrede ne vsiljujejo nekakšne mračne elite, je tod naokoli znak znižane inteligence in sumljive moralne arogance, se teh predpisov držati.

Primeri:

1) Poskusi preprečiti parkiranje na določenem mestu s tablo. Ne gre. Moraš postaviti tiste betonske polkrogle. Dovolj na gosto, da se ne da izmuzniti vmes. In tudi v tem primeru ni izključena kaka nočna delovna akcija premikanja... Poskusi z oznakami na cesti preprečiti ljudem parkiranje na parkirnih mestih za invalide. Ne gre. Moralni invalidi dobro vejo, da policija na zasebnem prakirišču nim pristojnosti.
2) Poskusi brez policaja/kamer preprečiti vožnjo v rdečo. To je pri nas nekakšna osnovna človekova pravica. Če je oni pred tabo lahko peljal v rdečo, lahko tudi ti. Enakopravnost! (Ni pomembno če zadnji trije ki so zapeljali v rdečo potem ostanejo v križišču in zaustavijo ves promet). Če za križiščem stoji policaj in piše listke, gre za inkasanstvo, policijsko državo in vladavino elit. (Kjer, mimogrede, imaš poanto: globe bi morale biti vezane na prihodke.)
3) Z znakom "30" umiri promet pred šolo. Preverite kar sami. Te omejitve vedno veljajo le za druge, manj sposobne voznike, v slabših avtomobilih, v slabših razmerah. Za kateregakoli posameznika imajo le status priporočila. Če na drugi strani ceste ni stacionarnega radarja, ali pa pred šolo še ležečega policaja, je škoda denarja za tablo.
4) Poskusi brez nadzora na avtocesti slovence spraviti s prehitevalnega pasu. Nemogoče. V Murski na avtocesto, tempomat na 130, na prehitevalni pas, potem pa se do Kopra ne umikaš. Vedno je še kdo, ki ga bo še treba prehitet! Pretočnost avtocest se sicer zmanjša za 10%, ampak ko jebe ostale, v Kopru si 3 minute prej. No, nisi, ker ostali počnejo enako. V Kopru si 10 minut pozneje. Če bi vam začeli pisati listke, pa spet... nedemokratična država.

Kazni imamo visoke, radarjev pa očitno še premalo (dvomim, da več kot v sosednjih državah). Zapelji se malo v Italijo. Boš takoj deležen malo Mentorstva. Sicer pa preveri sam, če je kamer pri nas več: https://www.scdb.info/en/karte/.

krneki0001 ::

3p je izjavil:

4) Poskusi brez nadzora na avtocesti slovence spraviti s prehitevalnega pasu. Nemogoče. V Murski na avtocesto, tempomat na 130, na prehitevalni pas, potem pa se do Kopra ne umikaš. Vedno je še kdo, ki ga bo še treba prehitet! Pretočnost avtocest se sicer zmanjša za 10%, ampak ko jebe ostale, v Kopru si 3 minute prej. No, nisi, ker ostali počnejo enako. V Kopru si 10 minut pozneje. Če bi vam začeli pisati listke, pa spet... nedemokratična država.


Jaz sem se sam spravil dol. Sedaj si poiščem dovolj hiter tovornjak (takega, ki vozi nekje med 92 in 94km/h), se postavim zanj, nastavim tempomat na njegovo hitrost in se peljem brez živciranja, brez nervoze z zmanjšano porabo goriva. Čez cestnine gredo tovornjaki okoli 60km/g (satelitsko cestninjenje), ti pa ravno tako čez cestninsko ne smeš hitreje peljati in sem spet lepo za njim.
Mirna vožnja, majhna poraba goriva in nobenega živciranja. Pridem pa spočit 3 minute kasneje na cilj, kot bi če bi norel z vsemi ostalimi.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Sej drugače niti ne gre, če hočeš pol tu pisat, da ti 2,5 bencinar porabi 7 litrov.

Trupl0 ::

Včeraj rabil do medvod iz M Šiška več kot pol ure.
Težava že v tem, da pri križišču, ko se nato celovška zoža, vsi gredo desno proti tacnu in se posledično vse zabuta.
Zakaj že enkrat ne uredijo zavijanje v desno pri rdeči luči...

Potem pa adijo pamet. Do Medvod in potem tudi tam..vsakih 50m semafor, ki hitro zapira križišče.
Nova Špar trgovina vidim, evo ti križišča.
Posledično vse stoji že v Mednem...

saj ni res pa je
If you are going through Hell, keep going !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Trupl0 ()

zavajon ::

3p je izjavil:

Lokalna kultura v podalpju je pač taka, da anarhijo ustavi le beton ali pa dovolj visoke redno izterjane kazni.

Imaš morda kakšen podatek o tem, kako so drakonske kazni ustavile anarhijo? Jaz čakam na ta podatek že vrsto let.
Edino številko, ki sem jo v tem času zasledil, je bil podatek o izpadu proračunskih prihodkov od kazni v času, ko so policaji štrajkali. Sicer sem sam to vedel že prej, ampak takrat je postalo evidentno, da je oblast višala kazni izključno z namenom višjih proračunskih prihodkov, za prometno varnost pa se jim j***.

Vazelin ::

Jankovič bi moral omejiti dostop do mesta vsem smrdljivim dizlom, ki niso občani LJ-. :D Manj gneče in veliko boljši zrak. In manj rakavih obolenj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

krneki0001 ::

zavajon je izjavil:

3p je izjavil:

Lokalna kultura v podalpju je pač taka, da anarhijo ustavi le beton ali pa dovolj visoke redno izterjane kazni.

Imaš morda kakšen podatek o tem, kako so drakonske kazni ustavile anarhijo?


Singapur - vrži ogorek ali pa mogoče papirček od žvečilnega na tla, pa da te vidimo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

ftzj ::

Se spomnete ko je bil enkrat pred 10 plus leti en projekt. Pobuda in nacrt za zgraditev podzemne železnice pod ljubljano? Glavna postaja bi bila pod kongresnim. To bi res skrajsalo cas potovanja, brez semaforjev in zastojev. Vec prometa uspod in manj na cestah. Je pa res, da je drago.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ftzj ()

zavajon ::

Vazelin je izjavil:

Jankovič bi moral omejiti dostop do mesta vsem smrdljivim dizlom, ki niso občani LJ-. :D Manj gneče in veliko boljši zrak. In manj rakavih obolenj!

Torej tudi avtobusom LPP? :D

krneki0001 je izjavil:

zavajon je izjavil:

3p je izjavil:

Lokalna kultura v podalpju je pač taka, da anarhijo ustavi le beton ali pa dovolj visoke redno izterjane kazni.

Imaš morda kakšen podatek o tem, kako so drakonske kazni ustavile anarhijo?


Singapur - vrži ogorek ali pa mogoče papirček od žvečilnega na tla, pa da te vidimo.

se mi zdi, da Singapur še ni del Slovenije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zavajon ()

3p ::

zavajon je izjavil:

3p je izjavil:

Lokalna kultura v podalpju je pač taka, da anarhijo ustavi le beton ali pa dovolj visoke redno izterjane kazni.

Imaš morda kakšen podatek o tem, kako so drakonske kazni ustavile anarhijo? Jaz čakam na ta podatek že vrsto let.


Ja, samo zaračunati jih je potrebno redno, ne enkrat na 10 let.

https://www.rtvslo.si/slovenija/skozi-t...
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()

jype ::

zavajon je izjavil:

Torej tudi avtobusom LPP? :D
Avtobusi LPP vozijo na metan.

Invictus ::

jype je izjavil:

zavajon je izjavil:

Torej tudi avtobusom LPP? :D
Avtobusi LPP vozijo na metan.

A že vsi?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

3p ::

jype je izjavil:

zavajon je izjavil:

Torej tudi avtobusom LPP? :D
Avtobusi LPP vozijo na metan.


Žal le okoli 20% vseh.

feryz ::

3p je izjavil:

zavajon je izjavil:

3p je izjavil:

Lokalna kultura v podalpju je pač taka, da anarhijo ustavi le beton ali pa dovolj visoke redno izterjane kazni.

Imaš morda kakšen podatek o tem, kako so drakonske kazni ustavile anarhijo? Jaz čakam na ta podatek že vrsto let.


Ja, samo zaračunati jih je potrebno redno, ne enkrat na 10 let.

https://www.rtvslo.si/slovenija/skozi-t...
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...


"Po podatkih policije je tri petine voznikov na tem odseku do sedaj vozilo prehitro."

Zdaj mi pa ti razloži, kdo je bebec in za koga točno se piše zakone in omejitve. Tri petine ljudi proti par birokratom. Se pravi par bebcev terorizira, čez prst, 10.000 ljudi dnevno.

V resnici mi ne rabiš razlagati, vprašanje je retorično.

zavajon ::

jype je izjavil:

zavajon je izjavil:

Torej tudi avtobusom LPP? :D
Avtobusi LPP vozijo na metan.

Hmm, nisem vedel, da metan smrdi po nafti in se kadi kot nafta.

feryz ::

Če se kadi kot pri nafti in smrdi po nafti, je zagotovo metan.

zavajon ::

3p je izjavil:

zavajon je izjavil:

3p je izjavil:

Lokalna kultura v podalpju je pač taka, da anarhijo ustavi le beton ali pa dovolj visoke redno izterjane kazni.

Imaš morda kakšen podatek o tem, kako so drakonske kazni ustavile anarhijo? Jaz čakam na ta podatek že vrsto let.


Ja, samo zaračunati jih je potrebno redno, ne enkrat na 10 let.

https://www.rtvslo.si/slovenija/skozi-t...
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

Meni se to ne zdi posledica drakonskih kazni, ampak sekcijskega merjenja hitrosti.

jype ::

zavajon je izjavil:

Hmm, nisem vedel, da metan smrdi po nafti in se kadi kot nafta.
Potem si se vozil za muzejskim avtobusom.

3p ::

zavajon je izjavil:

3p je izjavil:

zavajon je izjavil:

3p je izjavil:

Lokalna kultura v podalpju je pač taka, da anarhijo ustavi le beton ali pa dovolj visoke redno izterjane kazni.

Imaš morda kakšen podatek o tem, kako so drakonske kazni ustavile anarhijo? Jaz čakam na ta podatek že vrsto let.


Ja, samo zaračunati jih je potrebno redno, ne enkrat na 10 let.

https://www.rtvslo.si/slovenija/skozi-t...
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

Meni se to ne zdi posledica drakonskih kazni, ampak sekcijskega merjenja hitrosti.


Res je.

Kazni, ki pride vedno.
Ki se ji ni mogoče izogniti z divjim zaviranjem na prehitevalnem pasu, ko zagledaš škatlo.

feryz ::

Seveda se ji da, kaj pa blebetaš?
Če imaš pa tako slabe oči, da jo prepozno zagledaš, potem upam, da ne voziš.

To ne velja za merilce, skrite za ovinki in po grmovju, to je menda jasno.

zavajon ::

No, saj se mi višina kazni za hitrost niti ne zdi toliko višja kot v drugih evropskih državah. Po mojem je zmagovalec kazen za parkiranje v znesku 200€, če parkiraš na cesti, kjer je znak za prepoved parkiranja.

3p ::

feryz je izjavil:

Seveda se ji da, kaj pa blebetaš?
Če imaš pa tako slabe oči, da jo prepozno zagledaš, potem upam, da ne voziš.

To ne velja za merilce, skrite za ovinki in po grmovju, to je menda jasno.

V teoriji že, v praksi pa balkanski um ne zmore do prvega tunela voziti 70, da bo potem peljal 130. Ko ga hoče prehitevati ata v cliotu mu popusti samokontrola. >:D

Mavrik ::

A lahko malo manj kot cepci nasedate trolu in nesete prckanje okoli koles drugam?
The truth is rarely pure and never simple.

joze67 ::

feryz je izjavil:

"Po podatkih policije je tri petine voznikov na tem odseku do sedaj vozilo prehitro."

Zdaj mi pa ti razloži, kdo je bebec in za koga točno se piše zakone in omejitve. Tri petine ljudi proti par birokratom. Se pravi par bebcev terorizira, čez prst, 10.000 ljudi dnevno.

V resnici mi ne rabiš razlagati, vprašanje je retorično.

Ti bom jaz. par bebcev terorizira čez prst 10.000 bebcev. Ker, iskreno, ti slednji (10k) vozijo prehitro po načelu, bo že šlo. Saj velikokrat gre (tudi na račun drugih, pa širokih toleranc v predpisih pa obilico sreče). Ko pa enkrat ne gre, so krivi vsi drugi, od države, ki ni uspela tam potegniti tako ravne in široke ceste, da bi omogočala v tistem trenutku hitrost, katero si je zamislil, do tistega, ki je takrat peljal očitno narobe (= ne tako, kot si je nesrečnež zamislil).

Odgovornost ni slovenska vrlina.

Horejšio ::

Po LJ obvoznici prehitro voziti je mogoče le po odstavnem pasu al pa po voznem mimo prehitevanja vozila na levi.

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

Horejšio je izjavil:

Po LJ obvoznici prehitro voziti je mogoče le po odstavnem pasu al pa po voznem mimo prehitevanja vozila na levi.


Odvisno ob kateri uri. :)

xx23 ::

En svež primer tega, kar smo že takrat ugotovili. Če zgradiš ceste, bo več avtov v mestu. Če zgradiš kolesarske steze, bo več koles.

zmaugy ::

Pri nas manjka infrastruktura v obliki varnega parkiranja za kolesa. Ne da s sabo nosiš 20kg verig in ključavnic in nato 10 minut zaklepaš kolo.

D3m ::

A misliš nekaj takega?

|HP EliteBook|R5 6650U|

zmaugy ::

Smešno, ampak ne. Takole:

https://cyclesafe.com/bike-room-layout/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

GizmoX ::

Nazadnje sem opazil tole: https://goo.gl/maps/hogEQetjsZx . Sem bil prav presenečen.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

LeQuack ::

GizmoX je izjavil:

Nazadnje sem opazil tole: https://goo.gl/maps/hogEQetjsZx . Sem bil prav presenečen.


A ni to tisti zloglasni hotel Lipa?
Quack !

GizmoX ::

LeQuack je izjavil:

GizmoX je izjavil:

Nazadnje sem opazil tole: https://goo.gl/maps/hogEQetjsZx . Sem bil prav presenečen.
A ni to tisti zloglasni hotel Lipa?
Pa res je to za hotelom Lipa.:)
udirač => uni. dipl. inž. rač.

LeQuack ::

A je kdo opazil da tista gužva ki je bila včasih samo ob petkih po službi, je zdaj vsak dan? Sploh južna obvoznica v smeri Dolenjske, to je klasika, očitno tam proti dolenjskem nekdo vsak dan postavlja kake zapore ali kaj podobnega, ker ni drugega razloga.
Quack !

janezvalva ::

gneča je, ker se dvakrat prepečeni ilegalci po njej sprehajajo.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

Apofis ::

Najbrž, ker je zaprt dovoz do btcja

eeslliw54 ::

mat xxl je izjavil:

Samo so pa smešnice vsakodnevne, ena takih je, da vsi iz Slovenčeve zavijajo na Vodnikovo in potem na Verovškovo do obvoznice AC, smešno je, pa to, da sam v konicah, ko sem že na Verovškovi pridem na obroč veliko hitreje, da grem nazaj preko Vodnikove na Slovenčevo in po njej do obvoznice tako sem vsaj 3 do 5 minut hitrejši, kot norci, ki so že na Slovenčevi pa rinejo po malenkost krajši poti ( cca 250m) v popoln zastoj in to dnevno delajo enako več let ....... nikakor ne dojamejo nihče, da to ni dobra pot in še delajo dodatno gužvo, nam, ki smo že tam in gremo potem dvojno dalj pa je veliko hitreje.


Verjetno si mislil Vodovodno in ne Vodnikovo? Kakorkoli, ne vem če jih gre veliko iz Slovenčeve na Vodovodno in potem na Verovškovo. To nima nobenega smisla, nevem zakaj bi kdo to zavedno delal. Verovškova se zabije, ker je tam nekaj večjih firm (LEK, Orbico, Porsche, Lajovic tuba, T2, Energetika..) in verjetno cca 500 folka konča ob podobnih urah.

energetik ::

Apofis je izjavil:

Najbrž, ker je zaprt dovoz do btcja

Ne, gužva je že iz primorske po južni proti dolenjski. To tudi jaz že dalj časa opažam. Kdo za vraga se v popoldanski konici v takem številu vozi v tej smeri? Verjetno ne dela pol Dolenjske v Postojni in Kopru??
vires in numeris

delavec44 ::

Saj ni treba tako daleč. Mogoče grosupeljčan dela na Brezovici, Vrhniki, Logatcu. Ampak ja, preveč jih je.

Bellzmet ::

Druge rešitve kot 3. pas na obvoznici in vseh AC odsekih pač ni.
««
10 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149234 (35474) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919920 (15557) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931271 (21357) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581656 (71065) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132997 (27398) BigWhale

Več podobnih tem