» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
5 / 60
»»

darksamurai ::

sesobebo je izjavil:

neka precej modra in razgledana oseba je v času načrtovanja parkirne hiše pod Vodnikovim trgom dejala:
Graditi parkirno hišo v centru, da bi zmanjšali promet, je tako, kot fukat za nedolžnost.


misel se z lahkoto aplicira tudi na širjenje obvoznice.


Obstoječi javni prevoz niti približno ni na nivoju, da bi sploh lahko razmišljali o kakšnih radikalnih ukrepih omejitve osebnih avtomobilov. LPP liniji 1 in 6 že pri trenutnih potrebah nista dovol pretočni. Za kakršno koli radikalno spremembo bi morali okrepiti javni prevoz za 3-4x.

gruntfürmich ::

zmaugy je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

a tole ceno:


?


Le zapomni si svojo objavo.

ti si pa zapomni tiste ppm-e in kako malo je to dejansko, da te tako fopajo z lažmi
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

zmaugy ::

darksamurai je izjavil:

sesobebo je izjavil:

neka precej modra in razgledana oseba je v času načrtovanja parkirne hiše pod Vodnikovim trgom dejala:
Graditi parkirno hišo v centru, da bi zmanjšali promet, je tako, kot fukat za nedolžnost.


misel se z lahkoto aplicira tudi na širjenje obvoznice.


Obstoječi javni prevoz niti približno ni na nivoju, da bi sploh lahko razmišljali o kakšnih radikalnih ukrepih omejitve osebnih avtomobilov. LPP liniji 1 in 6 že pri trenutnih potrebah nista dovol pretočni. Za kakršno koli radikalno spremembo bi morali okrepiti javni prevoz za 3-4x.


Če Zoki uvede vstopnino na območje znotraj obvoznice za vozila na fosilna goriva, lahko takoj začne nabavljat avtobuse na vodik, s katerimi lahko ojača javni prevoz. Pa še za kakšno tortico bi verjetno ostalo.

gruntfürmich je izjavil:

zmaugy je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

a tole ceno:


?


Le zapomni si svojo objavo.

ti si pa zapomni tiste ppm-e in kako malo je to dejansko, da te tako fopajo z lažmi


Kako, če je to tako malo, da ima tako velik učinek na te rastline iz tvoje fotke?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

zavajon ::

jype je izjavil:

Most v Mostarju je bil iz 16. stoletja, pa je bil, preden ste ga vozniki motornih vozil podrli, še vedno popolnoma funkcionalen za pešce in kolesarje.

Kako pa veš, da je bil tisti topničar voznik motornega vozila?

energetik ::

gruntfürmich je izjavil:

ti si pa zapomni tiste ppm-e in kako malo je to dejansko, da te tako fopajo z lažmi
Je res malo? 600ppm je blizu, za nas morda še ne, za naslednje generacije pa ja.

The effects of CO2 on adults at good health can be summarized to:

    normal outdoor level: 350 - 450 ppm
    acceptable levels: < 600 ppm
    complaints of stiffness and odors: 600 - 1000 ppm
    ASHRAE and OSHA standards: 1000 ppm
    general drowsiness: 1000 - 2500 ppm
    adverse health effects may be expected: 2500 - 5000 ppm
    maximum allowed concentration within a 8 hour working period: 5000 - 10000 ppm  
    maximum allowed concentration within a 15 minute working period: 30000 ppm 


https://www.engineeringtoolbox.com/co2-...

Invictus ::

zavajon je izjavil:

jype je izjavil:

Most v Mostarju je bil iz 16. stoletja, pa je bil, preden ste ga vozniki motornih vozil podrli, še vedno popolnoma funkcionalen za pešce in kolesarje.

Kako pa veš, da je bil tisti topničar voznik motornega vozila?

A misliš, da je kanon pripeljal s kolesom?

Če ga je, je bila to eko zrušitev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

joze67 ::

Invictus je izjavil:

A misliš, da je kanon pripeljal s kolesom?
Kaj pa ratne tradicije narodna i narodnosti (RTNN)? Partizani so topove "peš" premikali, zakaj ne bi še novodobni ustaši?

SimplyMiha ::

Ne boste verjeli, a včasih so vozili tovor s konji ter govedom!

jype ::

joze67 je izjavil:

zakaj ne bi še novodobni ustaši?
Ker so naciji, naciji pa vemo, da vozijo dizle.

SimplyMiha je izjavil:

Ne boste verjeli, a včasih so vozili tovor s konji ter govedom!
Grozno, kako potratno.

gruntfürmich je izjavil:

ti si pa zapomni tiste ppm-e in kako malo je to dejansko, da te tako fopajo z lažmi
Anticepilci ste vsi isti.

starfotr ::

Če Zoki uvede vstopnino na območje znotraj obvoznice za vozila na fosilna goriva, lahko takoj začne nabavljat avtobuse na vodik, s katerimi lahko ojača javni prevoz. Pa še za kakšno tortico bi verjetno ostalo.


Vodik je fail. Mnogo bolje je, da nabavijo več CNG busov in izpodrinejo dizel.

EXTRA W ::

Tramvaj oziroma metro je rešitev. Vsako malo manj zeleno mesto ga že ima, zakaj ga ne bi imela tudi ljubljana.
Ali pa rikše.

nekikr ::

Tramvaj bi še šel, ampak čemu, če imaš posebne linije za avtobuse? Za rikše smo prelen narod, za metro smo pa bistveno premajhni.

EXTRA W ::

Uvozimo kitajce za rikše, saj jih ne manjka. Saj nisi pomislil da bi slovenec vozil rikšo?

zmaugy ::

starfotr je izjavil:

Če Zoki uvede vstopnino na območje znotraj obvoznice za vozila na fosilna goriva, lahko takoj začne nabavljat avtobuse na vodik, s katerimi lahko ojača javni prevoz. Pa še za kakšno tortico bi verjetno ostalo.


Vodik je fail. Mnogo bolje je, da nabavijo več CNG busov in izpodrinejo dizel.


Zakaj je vodik fail? Saj se da vodik narediti tudi iz obnovljivih virov. Poleg tega se lahko pri klasični proizvodnji vodika iz metana pri tem nastali CO2 (ki nastane na eni lokaciji) prestreže in odvaja na primer v dolgotrajno podzemno skladiščenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

SimplyMiha ::

Metro v Ljubljani? Prej podmornica.

Kar niti ni tako slabo. Nima vsako mesto podvodnega metroja.

jype ::

Superboyy ::

A mogoče kdo ve kako pride do tega, da se ustavi prvi avto na prehitevalnem pasu, recimo okoli izvoza nove jarše v smer proti štajerski?

Mi ni čist jasno zakaj pride do tega - a se vsak dan ob 16h ena budala 100 metrov pred izvozom spomni, da bi šla rada ven?

Al se nekdo iz voznega pasu spomne, da mogoče pa ne bo čakal na vse, ki grejo na izvoz in se vrine na prehitevalni pas in zaštopa ostale za sabo (ki namesto zmerne vožnje naglo zavirajo in rabijo neki časa, da nazaj pospešijo)?

energetik ::

To ta drugo.

KAVINSKY ::

Superboyy je izjavil:

Mi ni čist jasno zakaj pride do tega - a se vsak dan ob 16h ena budala 100 metrov pred izvozom spomni, da bi šla rada ven?



Zna bit to, in potem pride do domino efekta zaviranja. Tudi če prvi upočasni na 80 in se uštuli v luknjo, vsak naslednji avto pa upočasni za faktor 5km/h manj od avta pred seboj se 16. avto v koloni zaustavi.

Tudi kjer ni izvozov se zna to zgoditi, večkrat sem že stal na štajerki ali primorki. Potem pa naprej speljal. Nesreče nikjer...

Od tega je veliko na youtubu:

Bellzmet ::

Edina rešitev je 3-pasovnica za (razvrščeno po prioriteti):
1. celotno Lj obvoznico (seveda skupaj z več pasovi za izvoze na AC krake, predvsem na primorsko AC)
2. primorsko AC vsaj do Vrhnike
3. štajersko AC do Maribora
4. gorenjsko AC vsaj Kranja
5. dolenjsko AC do Šmarje-Sap

Za vse, ki se peljejo po obvoznici in AC (dopust, tranzit, migracije iz mesta v mesto,...) pa nehajte sanjati o javnem prevozu in kolesu. To je uporabno samo znotraj mesta. Tukaj nekateri mislijo, da se bomo vsak dan v Kamnik fural s kolesom...pa še fasunge za cel teden vmes kupil. Utopija.

lp

gruntfürmich ::

3 pasi definitivno na avtocestah, ampak tudi zgraditi vzporedno obvoznico okoli ljubljane ni slaba ideja, po vzoru drugih mest; avtostrada eno, mestne obvoznice/vpadnice drugo
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

Bellzmet je izjavil:

Edina rešitev je 3-pasovnica za (razvrščeno po prioriteti):
1. celotno Lj obvoznico (seveda skupaj z več pasovi za izvoze na AC krake, predvsem na primorsko AC)
2. primorsko AC vsaj do Vrhnike
3. štajersko AC do Maribora
4. gorenjsko AC vsaj Kranja
5. dolenjsko AC do Šmarje-Sap

Za vse, ki se peljejo po obvoznici in AC (dopust, tranzit, migracije iz mesta v mesto,...) pa nehajte sanjati o javnem prevozu in kolesu. To je uporabno samo znotraj mesta. Tukaj nekateri mislijo, da se bomo vsak dan v Kamnik fural s kolesom...pa še fasunge za cel teden vmes kupil. Utopija.

lp

Izgradnja javnega prometa je cenejša in učinkovitejša. Problem je le v proračunu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

zmaugy ::

Bellzmet je izjavil:

Edina rešitev je 3-pasovnica za (razvrščeno po prioriteti):
1. celotno Lj obvoznico (seveda skupaj z več pasovi za izvoze na AC krake, predvsem na primorsko AC)
2. primorsko AC vsaj do Vrhnike
3. štajersko AC do Maribora
4. gorenjsko AC vsaj Kranja
5. dolenjsko AC do Šmarje-Sap

Za vse, ki se peljejo po obvoznici in AC (dopust, tranzit, migracije iz mesta v mesto,...) pa nehajte sanjati o javnem prevozu in kolesu. To je uporabno samo znotraj mesta. Tukaj nekateri mislijo, da se bomo vsak dan v Kamnik fural s kolesom...pa še fasunge za cel teden vmes kupil. Utopija.

lp


Zakaj s kolesom? Z vlakom.

Bellzmet ::

Ja z vlakom je OK se strinjam. Samo glede uporabnosti? Npr. se moraš že z avtom peljat do vstopne postaje za vlak. Potem na vlak (upaš, da ga ne zamudiš), vožnja z vlakom tudi ni super speed. Potem te vlak da dol na postaji in moraš še peš/busom do službe. In vse to ponovit za domov.

Če maš pa avto pa samo pelješ, greš še po nakupih, lahko direkt po otroka v vrtec...skratka bistveno bolj simpl. Tudi vzpostavljanje P+R v Ljubljani (in še so v planu dodatni) cilja na to, da bo vožnja z avtom še dolgo aktualna. Seveda bi pa morali skladno s tem tudi dodati pasove na AC in obvoznici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

zavajon ::

gruntfürmich je izjavil:

3 pasi definitivno na avtocestah, ampak tudi zgraditi vzporedno obvoznico okoli ljubljane ni slaba ideja, po vzoru drugih mest; avtostrada eno, mestne obvoznice/vpadnice drugo

Po vzoru katerega mesta z 270.000 prebivalci?

Bellzmet ::

Ne smeš gledat samo koliko prebivalcev ima mesto, ampak tudi koliko je mesto tranzitno, koliko ljudi hodi v njega v službo, ipd.

gruntfürmich ::

zavajon je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

3 pasi definitivno na avtocestah, ampak tudi zgraditi vzporedno obvoznico okoli ljubljane ni slaba ideja, po vzoru drugih mest; avtostrada eno, mestne obvoznice/vpadnice drugo

Po vzoru katerega mesta z 270.000 prebivalci?

recimo dosti italjanskih mest ima vzporedno z svtocesto še mestno dvopasovnico
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

energetik ::

Bellzmet je izjavil:

Ja z vlakom je OK se strinjam. Samo glede uporabnosti? Npr. se moraš že z avtom peljat do vstopne postaje za vlak. Potem na vlak (upaš, da ga ne zamudiš), vožnja z vlakom tudi ni super speed. Potem te vlak da dol na postaji in moraš še peš/busom do službe. In vse to ponovit za domov.

Če maš pa avto pa samo pelješ, greš še po nakupih, lahko direkt po otroka v vrtec...skratka bistveno bolj simpl. Tudi vzpostavljanje P+R v Ljubljani (in še so v planu dodatni) cilja na to, da bo vožnja z avtom še dolgo aktualna. Seveda bi pa morali skladno s tem tudi dodati pasove na AC in obvoznici.
Vlak je hiter, vsaj na moji relaciji (Notranje Gorice- Tivoli). 9min. Ampak baje je drugje počasnejši.

ginekk ::

Debata se je skoraj že prelevila v kolesarji proti avtomobilistom. Pa jo še jaz nadaljujem in to v stilu posploševanja, ker očitno drugače ne gre.

Jype ima očitno problem z avti, ne samo avtomobilisti. Za kolesarit v avto prometu moraš bit itak malo trčen, ker je prenevarno. Za rekreacijo je super.

Drugač, če je potrebno komu redno dosledno psihofizično stanje in znanje CPP, so to kolesarji v prometu.
Vozijo zadeti po stohastično prikrojenih pravilih.

Lahko bi politizirali ali je družba naprednejša, če obstane na kolesih, da bi bile dnevne migracije odvisne od kolesarjanja in bi bilo vse prikrojeno izključno javnemu prometu in kolesom. Trdim da bi se večina zdajšnjih aktivnosti upočasnila. Morda je to dobro. Ostane več časa za zadevanje in ljubljenje.

Invictus ::

Saj praktično vsi mediji pljuvajo po kolesarjih. Dvomim da se kak novinar vozi s kolesom in piše članke o tem.

Naj najprej uredijo kolesarsko infrastrukturo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

klemenSLO ::

energetik je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

Ja z vlakom je OK se strinjam. Samo glede uporabnosti? Npr. se moraš že z avtom peljat do vstopne postaje za vlak. Potem na vlak (upaš, da ga ne zamudiš), vožnja z vlakom tudi ni super speed. Potem te vlak da dol na postaji in moraš še peš/busom do službe. In vse to ponovit za domov.

Če maš pa avto pa samo pelješ, greš še po nakupih, lahko direkt po otroka v vrtec...skratka bistveno bolj simpl. Tudi vzpostavljanje P+R v Ljubljani (in še so v planu dodatni) cilja na to, da bo vožnja z avtom še dolgo aktualna. Seveda bi pa morali skladno s tem tudi dodati pasove na AC in obvoznici.
Vlak je hiter, vsaj na moji relaciji (Notranje Gorice- Tivoli). 9min. Ampak baje je drugje počasnejši.


Morda se že drugo leto obeta gradnja novega postajališča vlaka v Vnanjih goricah. Korak k mobilnosti :)
Primer: Lani sem šel 2x iz Not. Gorc z vlakom v center. Super... vlak.. pelje 13 minut do centra. Ampak... Pol pa peške do postaje in čakanje.... in preden prideš na dug konc ljubljane ..skupaj 1h in 15 minut od doma. Z avtom pa 25 min če ni gužve do 35 če je gužva.
Ni računice.
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

Zgodovina sprememb…

jype ::

klemenSLO je izjavil:

Ni računice.
Ni računice, ker je asfaltirane že polovica države. Zdaj bi vi radi asfaltirali še drugo polovico. Me prav zanima, kakšna bo šele potem računica za javni prevoz, da o tem, da uničujete vse okoli sebe, ko se vozite v lastnih osebnih avtomobilih, sploh ne izgubljamo besed. UKC in NIJZ vsako leto objavita, koliko ljudi predčasno umre zaradi onesnaženja zraka zaradi prometa. Kajenje na javnih mestih smo že prepovedali, prepoved uporabe vozil na motor z notranjim izgorevanjem v bližini naselij bo moral biti pa naslednji korak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

tasotusire ::

ginekk je izjavil:


Lahko bi politizirali ali je družba naprednejša, če obstane na kolesih, da bi bile dnevne migracije odvisne od kolesarjanja in bi bilo vse prikrojeno izključno javnemu prometu in kolesom. Trdim da bi se večina zdajšnjih aktivnosti upočasnila. Morda je to dobro. Ostane več časa za zadevanje in ljubljenje.


Kdo bo pa jypetu dostavil nutelo v bljižnji trgovski center? Kamion seveda ne, ker jih bo ukinil.

Hinavci seveda protestirajo proti vsemu kar se njih nikjer ne dotakne, boli jih k. če drugi najebejo. Iste fore delajo s sirijskimi 35 letnimi otroci iz afrike.
Tko je ko si hinavska bedastoča s plešo in vampom kot pokalom za celotne življenske dosežke.

xx23 ::

Invictus je izjavil:

Saj praktično vsi mediji pljuvajo po kolesarjih. Dvomim da se kak novinar vozi s kolesom in piše članke o tem.

Naj najprej uredijo kolesarsko infrastrukturo...


Se strinjam. Projektanti kolesarskih poti bi se mogli kdaj usest na kolo in v živo spobat, kaj so naredili. Res je sicer, da se je v zadnjih letih pojavilo nekaj dobrih rešitev (še vedno veliko premalo), prej je bilo pa precej slabo na tem področju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xx23 ()

D3m ::

tasotusire je izjavil:

ginekk je izjavil:


Lahko bi politizirali ali je družba naprednejša, če obstane na kolesih, da bi bile dnevne migracije odvisne od kolesarjanja in bi bilo vse prikrojeno izključno javnemu prometu in kolesom. Trdim da bi se večina zdajšnjih aktivnosti upočasnila. Morda je to dobro. Ostane več časa za zadevanje in ljubljenje.


Kdo bo pa jypetu dostavil nutelo v bljižnji trgovski center? Kamion seveda ne, ker jih bo ukinil.

Hinavci seveda protestirajo proti vsemu kar se njih nikjer ne dotakne, boli jih k. če drugi najebejo. Iste fore delajo s sirijskimi 35 letnimi otroci iz afrike.
Tko je ko si hinavska bedastoča s plešo in vampom kot pokalom za celotne življenske dosežke.


A ni nor na "sladki greh"?
|HP EliteBook|R5 6650U|

jype ::

Vse to loh begunci peš znosijo v štacune za manj denarja kot je stal avtocestni križ, pa je jype sit in naziji jezni.

xx23 je izjavil:

Se strinjam. Projektanti kolesarskih poti bi se mogli kdaj usest na kolo in v živo spobat, kaj so naredili. Res je sicer, da se je v zadnjih letih pojavilo nekaj dobrih rešitev (še vedno veliko premalo), prej je bilo pa precej slabo na tem področju.
Večino teh reči v Sloveniji še vedno projektirajo cestarji, ki niso še sedeli na biciklu.

V resnejših državah pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ahac ()

tasotusire ::

jype je izjavil:

Vse to loh begunci peš znosijo v štacune za manj denarja


A, razumem. Njih lahko plačamo ceneje za delo ker so begunci. Sem mislil da zahtevaš enakopravnost in ne večjih dobičkov za kapitaliste.

Don't Eat Romaine Lettuce, CDC Says, as E. Coli Outbreak Widens

Seveda master rasa obarvanih transporterjev in pridelovalcev hrane za white devilja je res ideja ki lahko zraste samo na zelenjaku človeka z izjemno high time preference.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ahac ()

jype ::

Njih lahko plačamo, ker vi nočete tega delat (bi raje z dizli uničevali naravo in ljudi okoli sebe, kot šli pet minut peš).

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

tasotusire ::

jype je izjavil:

Njih lahko plačamo, ker vi nočete tega delat


A razumem, postavil si hipotezo da avtohtonci so lenuhi medtem ko so migranti superiorni zagreti garači.

A mi lahko razložiš zakaj potem živijo vsi v teh šit-holih? Če so tako marljivi, zakaj doma ne zgradijo te napredne civilizacije, ampak še naprej ostajajo v stanju kot ji prikazano na sliki?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ahac ()

njyngs ::

Se strinjam z jype. Nič več cest delat. Asfaltirane površine izključno za rabo za motoriziran promet. Pešči na pločnike! Kolesarji se pa naj spravijo na makadam in travo. Ne smemo si dopustiti izgradnjo novih cest in krčenja narave samo zato, ker kolesarji izrivajo vozila s cest. Ne vem kaj sploh biciklisti iščejo na cesti, če so taki naravoljubi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

Invictus ::

xx23 je izjavil:


Se strinjam. Projektanti kolesarskih poti bi se mogli kdaj usest na kolo in v živo spobat, kaj so naredili. Res je sicer, da se je v zadnjih letih pojavilo nekaj dobrih rešitev (še vedno veliko premalo), prej je bilo pa precej slabo na tem področju.

Baje obstaja zdaj ena struja, ki bo naredila Ljubljano malo bolj kolesarjem prijazno :D in malo manj avtom prijazno >:D.

In ima tudi podporo župana, kar zna pomagati...

njyngs je izjavil:

Ne vem kaj sploh biciklisti iščejo na cesti, če so taki naravoljubi!

Nagajamo avtomobilistom,m da ne kršijo prometnih predpisov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

KAVINSKY ::

jype je izjavil:

klemenSLO je izjavil:

Ni računice.
Ni računice, ker je asfaltirane že polovica države. Zdaj bi vi radi asfaltirali še drugo polovico. Me prav zanima, kakšna bo šele potem računica za javni prevoz, da o tem, da uničujete vse okoli sebe, ko se vozite v lastnih osebnih avtomobilih, sploh ne izgubljamo besed. UKC in NIJZ vsako leto objavita, koliko ljudi predčasno umre zaradi onesnaženja zraka zaradi prometa. Kajenje na javnih mestih smo že prepovedali, prepoved uporabe vozil na motor z notranjim izgorevanjem v bližini naselij bo moral biti pa naslednji korak.



Mislim, da imaš velik bias proti avtomobilom in ne vidiš težave.

Javni promet je slab. Kako lahko z avtom v gneči prideš na cilj prej kot z vlakom in avtobusom na prednostnih progah. Prometna shema LPP je še iz časov, ko je tramvaj vozil, me ne bi čudilo, da je kje še vrisan. Kje je logika, da če hočeš iz severa na jug, moraš prej celi center prevoziti. Saj ne gremo vsi dol pri Razstavišču. In dokler bo to tako ne pričakovat, da bodo ljudje koristili javni prevoz.

Prezgodnja smrt ali zapravljanje časa na javnem prometu. Ena in ista reč.

r3dkv1c4 ::

Ali bi se res peljal z busom/vlakom?



Z vlakom ali busom se je zelo lepo peljat.Kadar vozijo.Bolj poredko ampak takrat je fajn.

Dokler bo pa javni prevoz dražji od prevoza ene osebe z avtom, do takrat je to zgolj turistična opcija.
Za dnevne migracije pa za večino ni rentabilno.

Vse ostale blodnje o Zokiju, žabicah, itd.... so brezpredmetne.

Drugace pa en nasvet za tiste lenuhe, ki hocejo svojo limuzino parkirat pred vrati sluzbe v centru Lj.

Kupite si kolo in avto puscajte na obrobju ljubljane.
Kolo in gas v center.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

jype ::

KAVINSKY je izjavil:

Javni promet je slab.
Jasno, saj ne more biti boljši, če ga nihče ne uporablja. Zakaj ga ne uporablja? Ker smo zapravili polovico državnega denarja za gradnjo in širjenje cest, namesto da bi ga za optimizacijo prometa.

RedDrake ::

jype je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

Javni promet je slab.
Jasno, saj ne more biti boljši, če ga nihče ne uporablja. Zakaj ga ne uporablja? Ker smo zapravili polovico državnega denarja za gradnjo in širjenje cest, namesto da bi ga za optimizacijo prometa.

Evo, en realen - anekdotni - primer.
Tast, ki živi v okolici Kobarida, mora na CT v LJ (mora prit tešč, ponavadi je naročen nekje med 8h in 10h)
Ima opcije:
a) gre z avtomobilom, štart tam okoli 6h (2h je optimistično za to relacijo, ampak ok)
b) gre z edinim avtombusom, ki štarta ob 13:40, ups, mora prenočiti v LJ in pot traja več kot 24h da se vrne nazaj domov
c) gre z avtomobilom do Mosta na Soči, se vsede na vlak, gre v Jesenice, tam prestopi in konča v LJ.
d) se vsede na kolo ob 22h prejšnji dan in malo za zdravje šibne čez Vršič

JP v sami LJ je še relativno na nivoju. Problem je, da je periferija v treh k, sistem je pa dovolj centraliziran, da ima vsak dan _VELIKO_ ljudi pot v prestolnico.
Klinc, sem že bil v MB med delavniki in je bilo tam precej manj ljudi od drugod, kot jih vidiš v LJ.

Invictus ::

RedDrake je izjavil:


Tast, ki živi v okolici Kobarida, mora na CT v LJ (mora prit tešč, ponavadi je naročen nekje med 8h in 10h)

A lahko še kak bolj butast primer. A je vsak dan na CT pregledu ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zavajon ::

RedDrake je izjavil:

d) se vsede na kolo ob 22h prejšnji dan in malo za zdravje šibne čez Vršič

Naj gre raje Tolmin -> Idrija -> Logatec. Je samo en klanec do Godoviča, pa ni tako hud :D

jype ::

Invictus je izjavil:

A lahko še kak bolj butast primer. A je vsak dan na CT pregledu ?
Čeprav drži, da ta primer ni relevanten za gnečo na obvoznici, je kljub temu to primer, ki ga mora javni prevoz, če naj bo uporaben, pokriti.

Invictus ::

Če bo večina dnevnih migrantov uporablja javni prevoz, bo le ta pacient brez problemov prišel na CT in tam celo dobil parkirno mesto.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

3p ::

tasotusire je izjavil:


Hinavci seveda protestirajo proti vsemu kar se njih nikjer ne dotakne, boli jih k. če drugi najebejo. Iste fore delajo s sirijskimi 35 letnimi otroci iz afrike.
Tko je ko si hinavska bedastoča s plešo in vampom kot pokalom za celotne življenske dosežke.


Volitve so blizu, ampak kako točno so se te dotaknili sirski otroci, da si jih privlekel v temo o gneči na obvoznici?

Ali si hotel alegorično povedati, da imate avtomobilisti s kolesarji tako hude probleme, kot z begunci/migranti (ki jih večina še videla ni od blizu)?
««
5 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149244 (35484) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919921 (15558) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931272 (21358) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581661 (71070) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132999 (27400) BigWhale

Več podobnih tem