» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
4 / 60
»»

Invictus ::

ginekk je izjavil:


Po moje tud, ampak ne zaradi gneče na cesti, temveč zlorab - folk je prijavljen v KP, MS, NG, v bistvu pa živi v LJ in vleče potne stroške. Potni stroški nikakor ne odtehtajo celotnih stroškov lastništva avta, morda odtehtajo edino porabljeno gorivo.

Pustimo te mutibariče, ampak le te precej preverjajo... Ni več tako simple, sploh če si v javnem sektorju. najemajo detektive...

Drugače potni stroški odtehtajo zadevo. ko sem se iz Kranja vozil v Grosuplje, so bili potni stroki dovolj za bencin in kredit ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zmaugy ::

In če bi jih lahko porabil zgolj za javni prevoz, bi bila stvar drugačna.

gruntfürmich ::

zmaugy je izjavil:

Žal nič ni zastonj. Tudi javni prevoz ne. In kar je zastonj, tega se ne ceni.

seveda ni zastonj, ker to vse davkoplačevalci plačamo ker je itq vse v minusu. zato pa da folku odtehta neudobje in zamudo se pa da zastonj. tiste malo več izgube pa ne mora biti tako dramatične.

da se pa ne bi cenilo ker je zastonj pa je še ena bučka iz tvojega bedastega repertoarja, žal...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mr.B ::

Miha 333 je izjavil:

jype je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Kot sem rekel, če želiš urediti zadeve ob službi in ostalih obveznostih in imeti kaj od dneva, ne boš pešačil 2 uri v trgovino in nazaj (in nosil nakupljeno). Dostikrat še en avto pri hiši ni dovolj.
Skratka, preselili ste se v hišo na samem, da bi uživali v idili, zdaj se pa z dvema avtomobiloma vozite v mesto, ker na podeželju nimate vrtca, šole, trgovine, službe in urada za trošenje časa?

Ne, nikamor se nismo preselili (v mesto se sploh nočemo) in da, uživamo v idili. Ker poleg tega, da nas redno obiskujejo srne in veverice, z avtom opravimo nakupovanje v pol ure, v Ljubljani pa toliko časa rabiš, da prideš v trgovski center in iz njega. Če moraš v 2 trgovini na različnih koncih, je to takoj lahko 2 uri. Pa pozabil sem te vprašati, kako s kolesom pripelješ tedensko zalogo hrane (ker sicer moraš v trgovino vsak dan).

Veliko sreče...
Čez 30 let+ ko se boš upokojil, bo tvoja idila kar pozidana. Poglej drugo stran obvoznice recimo pri BTC-ju. Sej slike obstajajo iz 70 desetih let...
Čez 45 let+ ne boš smel vozit avta, boš bolan in odvisen od drugih.
Seveda msiliš, da bo dovolj da boš lahko plačal za dom ostarele, no za to pa rabiš da bo vrednost, tvoje idile narastla in bila pozidana, da bo dovolj za razliko v domu upokojencev.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

zmaugy ::

gruntfürmich je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Žal nič ni zastonj. Tudi javni prevoz ne. In kar je zastonj, tega se ne ceni.

seveda ni zastonj, ker to vse davkoplačevalci plačamo ker je itq vse v minusu. zato pa da folku odtehta neudobje in zamudo se pa da zastonj. tiste malo več izgube pa ne mora biti tako dramatične.

da se pa ne bi cenilo ker je zastonj pa je še ena bučka iz tvojega bedastega repertoarja, žal...


Ah, spet en tvojih ad hominem prispevkov, PNG.

ginekk ::

zmaugy je izjavil:



A ni v šolah organiziran prevoz otrok? Samo vprašam... Drugače pa po službi, če delaš v mestu in se voziš z avtom, se najprej gužvaš ven iz mesta, predno lahko greš kamor hočeš. Meni to sploh ne odgovarja.


Za mesto se kar strinjam. Ampak prej bi rekel da se večina zaposlenih Ljubljančanov vozi z avtom, kot z javnim prevozom in drugim (dejansko ugibam na podlagi znancev, bi bilo zanimivo videt kakšne podatke).

Za osnovno šolo je prevoz organiziran, za ostalo ni. Če pa jih imaš OŠ v drugem kraju (razlogov je lahko več) pa spet ni.
Pa zakaj se ne bi hkrati peljali, če grem že jaz ali žena v službo. Brez skrbi da hodijo precej, tudi s skirojem po avtobusih, ker če lahko zjutraj uskladimo, popoldan ne moremo. Kolo je spet težavno samo iz razloga, da ga ne upaš nikjer več niti pustit (kradejo kot srake).

zmaugy ::

Ja, če so otroci še šoloobvezni, potem je skoraj obvezno stanovat v kraju z osnovno šolo, po možnosti dosegljivo peš. Kljub temu pa ni nujno, da je to Ljubljana, je kar dosti krajev v okolici, ki imajo to infrastrukturo nad čist minimalnim nivojem pošlihtano.
Je pa res noro kako se krade bicikle, včasih tega ni bilo niti približno toliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

korenje3 ::

Mare3 je izjavil:

Kaj je razlog vsakodnevnih gneč na Ljubljanski obvoznici popoldan? Vem da takrat večina končuje dopoldansko izmeno ampak to se mi več ne zdi normalno. Vsak dan vse skupaj stoji in premika se zelo počasi, sploh kaj razmišljajo da bi nekako rešili ta problem, ker več kot eno uro iz Medvod do Polja se mi ne zdi normalno.


problem je ker vsi rinejo na prehitevalni pas. tako pride do efekta kače kjer se promet zgošča ali celo ustavi kot posledica počasne vožnje vozil spredaj.
recept je preprost. tisti ki delajo za pod 2000€ neto/mesec naj ne rinejo na prehitevalni pas.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

jype ::

Miha 333 je izjavil:

Pa pozabil sem te vprašati, kako s kolesom pripelješ tedensko zalogo hrane (ker sicer moraš v trgovino vsak dan).
Trivialno.



Pa ni treba vržt v luft par ton smeti in premikat tono in pol pleha samo zato, ker slaboumneži verjamejo, da se s kolesom ne da.

gruntfürmich je izjavil:

da se pa ne bi cenilo ker je zastonj pa je še ena bučka iz tvojega bedastega repertoarja, žal...
Konzervativci sploh ne znate izračunat, da je vaš osebni prevoz z avtomobili obilno subvencioniran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jero_no1 ::

korenje3 je izjavil:

problem je ker vsi rinejo na prehitevalni pas. tako pride do efekta kače kjer se promet zgošča ali celo ustavi kot posledica počasne vožnje vozil spredaj.
recept je preprost. tisti ki delajo za pod 2000€ neto/mesec naj ne rinejo na prehitevalni pas.


Te daje kompleks večvrednosti?
Ali samo sarkazem... :)
Se pravi, da bi blo za nas reveže s povprečno plačo še najbolš, da hodimo kar peš ali vsaj z busom/vlakom, da vas bogatunčkov ne oviramo na cesti. :P

videc ::

jero_no1 je izjavil:

korenje3 je izjavil:

problem je ker vsi rinejo na prehitevalni pas. tako pride do efekta kače kjer se promet zgošča ali celo ustavi kot posledica počasne vožnje vozil spredaj.
recept je preprost. tisti ki delajo za pod 2000€ neto/mesec naj ne rinejo na prehitevalni pas.


Te daje kompleks večvrednosti?
Ali samo sarkazem... :)
Se pravi, da bi blo za nas reveže s povprečno plačo še najbolš, da hodimo kar peš ali vsaj z busom/vlakom, da vas bogatunčkov ne oviramo na cesti. :P
Potem pa pogledaš na vozni pas, pa so tovornjaki od Maribora do Kopra, z varnostno razdaljo 3m. Če bi dvignili cestnine za tovornjake, pa če bi policija preverjala varnostno razdaljo, bi se že veliko naredilo. Ampak policije ni, če pa je, stoji pa na kakšnem nadvozu in z radarjem meri hitrost avtomobilov, namesto varnostne razdalje tovornjakov.

Lahko pa pogledamo še drug vidik, če bi 50% delovnih mest v javni upravi oziroma po mistrstvih preselili ven iz Ljubljane, bi bilo tudi tega prometa manj.
Pa študentom prepovedati avtomobile. ;)

feryz ::

Evo, gospodje, kot je jure, bi vse popredalčkali tako, kot njim paše.
Verjetno bi predpisali tudi velikost, tip in barvo kolesa v odvisnosti od spola, starosti, statusa in podobno.
Ter kdaj smejo zapreči kareto za bicikl, da ne pride do gužve v BTC-ju.

In lahko bi preorali obvoznico, posadili ajdo in srečno živeli do konca svojih dni.

Invictus ::

Dnevni migranti so dejansko v Ljubljani največji problem. Praktično zaparkirajo center, tudi okoli stanovanjskih blokov. Stanovalci naj se pa jebejo, kje bodo imeli avte...

Sicer bi lahko delali P+R parkirišča, ampak je ta poskus na Viču bolj medel. Zakaj hudiča ne naredijo garažne hiše?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Machete ::

Če si stanovalec centra in nimaš kupljenega svojega parkinga, potem nimaš kaj početi z lastnim avtom in zraven bentiti.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

klemenSLO ::

No danes je bila nesreča pred cestninsko postajo Log proti LJ. Tam zastoji, obvoznica pa tekoča kot že dolgo ne :)
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

nekikr ::

Konzervativci sploh ne znate izračunat, da je vaš osebni prevoz z avtomobili obilno subvencioniran.

No ja, Jurček, saj dobro veš, da je od vseh stvari najbolj subvencionirana ravno vožnja s kolesom. Daleč, daleč najbolj. Nisem namreč še zasledil, da bi kolesarji plačevali prispevek za uporabo cest, čeprav se zelo radi vozimo po njih in zahtevamo vedno boljše vsako leto in da kolesarske poti povežejo vsako vukojebino. Avtomobil je proti "kraji kolesarjev" ena navadna nula.

3p ::

tryhard je izjavil:

Zato, ker me karta v eno smer stane toliko, kot štirikolo popapca v obe smeri.


Javni prevoz, sploh primestni, ni poceni. Pa vseeno. Res znaš izračunati koliko te je stal prevoz s štirikolesnikom v eno smer? (In seveda ni samo gorivo strošek)

jype ::

nekikr je izjavil:

No ja, Jurček, saj dobro veš, da je od vseh stvari najbolj subvencionirana ravno vožnja s kolesom. Daleč, daleč najbolj. Nisem namreč še zasledil, da bi kolesarji plačevali prispevek za uporabo cest, čeprav se zelo radi vozimo po njih in zahtevamo vedno boljše vsako leto in da kolesarske poti povežejo vsako vukojebino. Avtomobil je proti "kraji kolesarjev" ena navadna nula.
Verjetno ne znaš računat, pa si potem narobe izračunal, ali pa si upošteval le majhen del stroškov motornega prometa. Nič ne de, se lahko vsakomur pripeti.

Mavrik ::

zmaugy je izjavil:

Ja, če so otroci še šoloobvezni, potem je skoraj obvezno stanovat v kraju z osnovno šolo, po možnosti dosegljivo peš. Kljub temu pa ni nujno, da je to Ljubljana, je kar dosti krajev v okolici, ki imajo to infrastrukturo nad čist minimalnim nivojem pošlihtano.
Je pa res noro kako se krade bicikle, včasih tega ni bilo niti približno toliko.


Zakaj pa to? Šolski avtobusi so stvar, ki obstaja. Ja, tudi v Sloveniji.
The truth is rarely pure and never simple.

nekikr ::

jype je izjavil:

nekikr je izjavil:

No ja, Jurček, saj dobro veš, da je od vseh stvari najbolj subvencionirana ravno vožnja s kolesom. Daleč, daleč najbolj. Nisem namreč še zasledil, da bi kolesarji plačevali prispevek za uporabo cest, čeprav se zelo radi vozimo po njih in zahtevamo vedno boljše vsako leto in da kolesarske poti povežejo vsako vukojebino. Avtomobil je proti "kraji kolesarjev" ena navadna nula.
Verjetno ne znaš računat, pa si potem narobe izračunal, ali pa si upošteval le majhen del stroškov motornega prometa. Nič ne de, se lahko vsakomur pripeti.


Najbrž res. Me boš razsvetlil koliko kolesar plača za uporabo cest? ALi boš raje vse skupaj zavil v neko eko foro?

gruntfürmich ::

jype je izjavil:

Konzervativci sploh ne znate izračunat, da je vaš osebni prevoz z avtomobili obilno subvencioniran.

subvencioniran... od koga pa če smem uprašat, ko pa že plačujem previsoke davke?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

nekikr je izjavil:

Najbrž res. Me boš razsvetlil koliko kolesar plača za uporabo cest? ALi boš raje vse skupaj zavil v neko eko foro?
Kolesar plača za uporabo cest nekaj deset tisočkrat več od voznika osebnega avtomobila, če upoštevaš količino obrabe cestišča. Razmerje je še bolj absurdno, kot razmerje med tovornjaki in osebnimi avtomobili.

Povprečen biciklist več plača skozi davke na kalorije živil, kot povprečen voznik osebnega avtomobila plača skozi dajatve na gorivo in nadomestila za uporabo cest, predvsem zato, ker avtomobilistu nihče ne zaračuna dejanskih stroškov, temveč zgolj pavšal, več kot tričetrt stroškov, ki izhajajo iz uporabe avtomobila, pa na koncu krije proračun.

gruntfürmich je izjavil:

subvencioniran... od koga pa če smem uprašat, ko pa že plačujem previsoke davke?
Od tistih, ki avtomobilov ne uporabljamo.

feryz ::

Amortizacijo si seveda preskočil. Itak cesto fosilci zgradijo. Zakaj bi tistih par milijonov ali milijard štel zraven.

jype ::

Kolesarska steza se amortizira v več kot 200 letih. Novo avtocesto se preplasti po petih letih. Kdo komu subvencionira izgradnjo je popolnoma jasno.

KAVINSKY ::

jype je izjavil:

Kolesarska steza se amortizira v več kot 200 letih. Novo avtocesto se preplasti po petih letih. Kdo komu subvencionira izgradnjo je popolnoma jasno.


Ja, kolesar subvencionira infrastrukturo z DDVjem iz nakupa kolesarske čelade, oprijetih hlač in soka.

jype ::

Drži. Pa ne le infrastrukture, tudi stroške drugih posledic degradacije okolja.

feryz ::

Dokler ti vse s fosilci k riti zvlečejo, se je lahko kurčiti.
Me zanima, kje so ti bicikel skupaj sklamfali. Ali pa čelado. Ali pa...

jype ::

Všeč mi je, kako vehementno trdite, da je vaša osebna zloraba motornih vozil obvezna komponenta vse industrije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

feryz ::

Zakaj pa zloraba? Reče se uporaba, ne zloraba.
Saj ti tudi tukaj tratiš vire, tako kot vsi ostali, pa te verjetno nič srce ne boli.

D3m ::

A Toyoto imaš še jype?
|HP EliteBook|R5 6650U|

jype ::

Sposodim si kateregakoli od milijonov stoječih vozil, če ga že nujno rabim. Osebnega avtomobila si nikdar nisem lastil.

korenje3 ::

jero_no1 je izjavil:

korenje3 je izjavil:

problem je ker vsi rinejo na prehitevalni pas. tako pride do efekta kače kjer se promet zgošča ali celo ustavi kot posledica počasne vožnje vozil spredaj.
recept je preprost. tisti ki delajo za pod 2000€ neto/mesec naj ne rinejo na prehitevalni pas.


Te daje kompleks večvrednosti?
Ali samo sarkazem... :)
Se pravi, da bi blo za nas reveže s povprečno plačo še najbolš, da hodimo kar peš ali vsaj z busom/vlakom, da vas bogatunčkov ne oviramo na cesti. :P


v bistvu sem več vreden.
drugo je pa to da tisti z višjim dohodkom plačujemo bistveno več v državni proračun, iz katerega so se financirale avtoceste.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

3p ::

Jao, na koncu se bo tema spremenila v jamranje pickup-fahrerjev, da jim uporabniki koles in javnega prevoza vzbujajo slabo vest.

jype ::

Ja, to je resen zločin zoper čustva tistih, ki so pripravljeni podret polovico poslopij in ukinit vse zelene površine, da o ploćnikih in drugi infrastrukturi, ki ni namenjena osebnim avtomobilom sploh ne govorimo - vse samo zato, ker ubožčki stojijo v koloni, kolesarji se pa vozijo mimo.

nekikr ::

jype je izjavil:

Kolesarska steza se amortizira v več kot 200 letih. Novo avtocesto se preplasti po petih letih. Kdo komu subvencionira izgradnjo je popolnoma jasno.

Torej kolesarji plačamo dovolj, da v 200 letih zgradimo tako cesto? Iz katere dajatve točno? DDV na čelado? Ali se samo šlepamo na avtomobiliste in vpijemo, da so subvencionirani? No, to ti počneš, meni je jasno, da ima kolesar cesto podarjeno.
V osnovi je to brezveze, ker četudi bi kolesar prispeval k tej cesti, bi prispeval koliko? 1€ letno? Povsem nepomembno. Ampak ni pa ravno higienično vpiti na ves glas kdo vse je subvencioniran, če si to ravno ti. Če kdo, potem bi se morali pritoževati vozniki motorjev. Oni pa res plačajo veliko glede na obrabo cest z njihove strani.

jype ::

nekikr je izjavil:

No, to ti počneš, meni je jasno, da ima kolesar cesto podarjeno.
Kolesar se ne vozi po avtocesti, pa tudi večino cestne površine, ki jo mora plačati, plača izključno zato, da se po njej vozijo vozila, ki so preširoka in predolga za količino tovora, ki se v njih redno prevaža.

nekikr je izjavil:

Ampak ni pa ravno higienično vpiti na ves glas kdo vse je subvencioniran, če si to ravno ti.
Jaz nisem, ker ne vozim osebnega avtomobila.

nekikr je izjavil:

Če kdo, potem bi se morali pritoževati vozniki motorjev. Oni pa res plačajo veliko glede na obrabo cest z njihove strani.
To se ti zdi, ker ne upoštevaš vseh stroškov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

D3m ::

jype je izjavil:

Sposodim si kateregakoli od milijonov stoječih vozil, če ga že nujno rabim. Osebnega avtomobila si nikdar nisem lastil.


A torej je od žene. My bad.
|HP EliteBook|R5 6650U|

GizmoX ::

Takoj prenehat subvencionirat pločnike! Ali pa vsaj uvesti nov zakon o dajatvi za pešce. A mislijo, da se pločniki pokrijejo iz napraskanega DDV-ja na superge?:D
udirač => uni. dipl. inž. rač.

jype ::

D3m je izjavil:

A torej je od žene.
Nope, still your bad. Žene nimam, partnerka pa nima avtomobila (in ga nikdar ni imela in ga tudi ne potrebuje).

GizmoX je izjavil:

Takoj prenehat subvencionirat pločnike! Ali pa vsaj uvesti nov zakon o dajatvi za pešce. A mislijo, da se pločniki pokrijejo iz napraskanega DDV-ja na superge?:D
Še več - superge pločnike tako malo obrabijo, da se pobran DDV od superg uporablja še za flikanje lukenj na avtocestah.

Most v Mostarju je bil iz 16. stoletja, pa je bil, preden ste ga vozniki motornih vozil podrli, še vedno popolnoma funkcionalen za pešce in kolesarje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

KAVINSKY ::

GizmoX je izjavil:

Takoj prenehat subvencionirat pločnike!


Pa zdravstvo! Saj vendar nismo nič bolani, na nas se pa šlepajo starejši. Še gnečo delajo na bankah ob 8 zjutraj, kot da nimajo celega dneva na razpolago.

D3m ::

jype je izjavil:

D3m je izjavil:

A torej je od žene.
Nope, still your bad. Žene nimam, partnerka pa nima avtomobila (in ga nikdar ni imela in ga tudi ne potrebuje).

GizmoX je izjavil:

Takoj prenehat subvencionirat pločnike! Ali pa vsaj uvesti nov zakon o dajatvi za pešce. A mislijo, da se pločniki pokrijejo iz napraskanega DDV-ja na superge?:D
Še več - superge pločnike tako malo obrabijo, da se pobran DDV od superg uporablja še za flikanje lukenj na avtocestah.

Most v Mostarju je bil iz 16. stoletja, pa je bil, preden ste ga vozniki motornih vozil podrli, še vedno popolnoma funkcionalen za pešce in kolesarje.


Sem mislil napisati partnerka pa sem se premislil vmes.
|HP EliteBook|R5 6650U|

jero_no1 ::

korenje3 je izjavil:

jero_no1 je izjavil:

korenje3 je izjavil:

problem je ker vsi rinejo na prehitevalni pas. tako pride do efekta kače kjer se promet zgošča ali celo ustavi kot posledica počasne vožnje vozil spredaj.
recept je preprost. tisti ki delajo za pod 2000€ neto/mesec naj ne rinejo na prehitevalni pas.


Te daje kompleks večvrednosti?
Ali samo sarkazem... :)
Se pravi, da bi blo za nas reveže s povprečno plačo še najbolš, da hodimo kar peš ali vsaj z busom/vlakom, da vas bogatunčkov ne oviramo na cesti. :P


v bistvu sem več vreden.
drugo je pa to da tisti z višjim dohodkom plačujemo bistveno več v državni proračun, iz katerega so se financirale avtoceste.


Good for you.
Upam, da imajo tvoji otroci boljšo oskrbo v šolah, boljše zdravnike itd...

joze67 ::

D3m je izjavil:

Most v Mostarju je bil iz 16. stoletja, pa je bil, preden ste ga vozniki motornih vozil podrli, še vedno popolnoma funkcionalen za pešce in kolesarje.
Kaj pa če je bila pehota, ki je topove s konji privlekla na položaje?

gruntfürmich ::

jype je izjavil:

Od tistih, ki avtomobilov ne uporabljamo.

to je samo tvoje lažnivo mnenje.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

sesobebo ::

neka precej modra in razgledana oseba je v času načrtovanja parkirne hiše pod Vodnikovim trgom dejala:
Graditi parkirno hišo v centru, da bi zmanjšali promet, je tako, kot fukat za nedolžnost.


misel se z lahkoto aplicira tudi na širjenje obvoznice.

zmaugy ::

nekikr je izjavil:

Konzervativci sploh ne znate izračunat, da je vaš osebni prevoz z avtomobili obilno subvencioniran.

No ja, Jurček, saj dobro veš, da je od vseh stvari najbolj subvencionirana ravno vožnja s kolesom. Daleč, daleč najbolj. Nisem namreč še zasledil, da bi kolesarji plačevali prispevek za uporabo cest, čeprav se zelo radi vozimo po njih in zahtevamo vedno boljše vsako leto in da kolesarske poti povežejo vsako vukojebino. Avtomobil je proti "kraji kolesarjev" ena navadna nula.


Takole vsi subvencioniramo promet vozil na fosilna goriva:



Na to ceno nihče ne pomisli, vendar bomo račun plačali vsi.

gruntfürmich ::

a tole ceno:


?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

darksamurai ::

korenje3 je izjavil:


v bistvu sem več vreden.

stvar perspektive, meni se ne zdiš. :))>:D


drugo je pa to da tisti z višjim dohodkom plačujemo bistveno več v državni proračun, iz katerega so se financirale avtoceste.

Avtocesta se še vedno financira. Skupno gledano je povprečnih državljanov bistveno več, kar pomeni, povprečni državljani financirajo državne projekte. ;)

sesobebo ::

gruntfürmich je izjavil:

a tole ceno:


?


aja, no, ce ze navajamo banalnosti kot vseobce resnice: bujna drevesa, bujen plevel, ter bujna trava veliko bolj unicujejo asfalt, kot kolesarji.

zmaugy ::

gruntfürmich je izjavil:

a tole ceno:


?


Le zapomni si svojo objavo.
««
4 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50137928 (24168) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15917165 (12802) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19927983 (18069) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35572096 (61505) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18131022 (25423) BigWhale

Več podobnih tem