Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
njyngs ::
Jaz sem takoj za tvoj predlog (v primeru enakega končnega TRR nakazila), tudi pri pokojnini se bo poznalo. Ampak za tako stvar moraš na glavo obrnit cel sistem in mišljenje ljudi. Torej je NO-GO, ker slovenci nimajo dometa za to.
edit: Predlagaj izbris dal po pomoti.
edit: Predlagaj izbris dal po pomoti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
zmaugy ::
Na koncu je vse to problem države - pod črto. Ker na koncu imamo zaradi tega vsi zamaške na cestah in ogromno onesnaževanja, katerega ceno bomo ultimativno vsi plačali. Ljudje so si glede na trg nepremičnin in zakone uredili svoja življenja in to boš težko spremenil.
Lahko rineš z glavo skozi zid in ne prideš nikamor ali pa prilagodiš okoliščine, na katere imaš vpliv, dejanskemu stanju in pri tem zasleduješ širše koristi, kot je na primer bolj ekološki način delovanja države.
Ni res.
problem je v mentaliteti ljudi, ki mislijo, da je povračilo potnih stroškov njihova ustavna pravica. pa ni, gre samo za en butast in celo škodljiv zakon.
Podjetja se bodo hitro prilagodila, pa še bolje jim bo, ker jim ne bo pri izplačilu plači treba skrbeti za še eno postavko.
Zaposleni bodo pa pač zahtevali višje plače, če jih bo delodajalec hotel obdržati...
Povračilo potnih stroškov se res sliši malce utopično in socialistično, ampak lahko ima tudi pozitivne učinke.
Delodajalec ima možnost se temu izognit in si znižati stroške poslovanja, če dovoli delo od doma. Očitno to ni tako pomembna postavka, ker večina delodajalcev tega ne omogoča preveč radostno, tudi če bi lahko. Delo od doma ima številne pozitivne učinke za ljudi in bi jih lahko imelo (poleg neposrednih finančnih) tudi za delodajalce, ker so zaposleni lahko bolj zadovoljni. Na koncu lahko to pomeni tudi nižje najemnine poslovnih prostorov etc. Je pa potrebno pri tem premagati ovire v kmetavzarskih glavah delodajalcev, ki hočejo svoje sužnje imeti pod prsti 100 % časa.
Ima tudi blagodejen učinek na cene nepremičnin v Ljubljani - povzroča namreč, da te niso še bolj noro napihnjene in da lahko v Ljubljani živijo tudi navadni Ljubljančani in ne zgolj direktorji, turisti in oligarhi.
In na koncu to, da po celi Sloveniji živijo ljudje, ki delajo v Ljubljani, le-to povezuje in približuje celi Sloveniji, ki je - let’s face it - precej majhna državica.
Rabimo urejene in hitre železnice in boljši mestni in primestni promet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Glugy ::
Tako je. Za delo od doma rabiš samo motivacijo ljudi. Eni vedno pridejo zravn pa začnejo jamrat kak je delo od doma neresno; da motivacija pade pa nevem kaj. Glej če lepo organiziraš delo imaš tud delavca pod komando. Še vedno se lahko vsake 2 tedna - 4 tedne lahko dogovorite za sestanke pa v živo vidte pa je. Al pa se zmente za penale če delo ni opravljeno v uglednem času. Sej se da vse se da sam v Sloveniji so delodajalci preveč zapečkarji za to da bi dovolil delo od doma za resne; poštene; delovne; motivirane ljudi.
Miha 333 ::
Rad bi te videl na območju razpršene gradnje (2/3 Slovenije) brez avtomobila. Tu imaš dve možnosti: ali greš z avtom, ali pa ne greš nikamor.S kolesom lahko v manj kot 16 urah pridem s Hodoša do Sečovelj.
Vsa čast, ampak to verjetno počneš ko imaš dopust. Mislil sem na vsakodnevne opravke. Trgovina, banka, pošta, otroke v vrtec in nazaj, ... Ob službi in ostalih obveznostih.
Prav zanima me, kje je to "območje razpršene gradnje".
Malo trolaš, kajne? Odpri google maps, satelitski pogled in približaj katerokoli območje Slovenije izven mest. Videl boš na široko razmetane posamične hiše. Najbolj tipični primeri pa so Haloze, Slovenske Gorice, Litijski hribi, Polhograjsko hribovje.
Razumem, da avtomobile _morajo_ uporabljat tam, kjer je do prve trgovine 2 uri vožnje z avtomobilom, ne pa v Sloveniji, kjer še peš lahko prideš kamorkoli v doglednem času.
Kot sem rekel, če želiš urediti zadeve ob službi in ostalih obveznostih in imeti kaj od dneva, ne boš pešačil 2 uri v trgovino in nazaj (in nosil nakupljeno). Dostikrat še en avto pri hiši ni dovolj.
Markus386 ::
jype ::
Kot sem rekel, če želiš urediti zadeve ob službi in ostalih obveznostih in imeti kaj od dneva, ne boš pešačil 2 uri v trgovino in nazaj (in nosil nakupljeno). Dostikrat še en avto pri hiši ni dovolj.Skratka, preselili ste se v hišo na samem, da bi uživali v idili, zdaj se pa z dvema avtomobiloma vozite v mesto, ker na podeželju nimate vrtca, šole, trgovine, službe in urada za trošenje časa?
Kolikokrat na dan pa se lahko pelješ 16 ur v eno smer?Ti boš moral prvi odgovoriti na vprašanje.
Markus386 ::
Delo od doma bi marsikaj rešilo. Ukinitev prevoza na delo tudi. Ali pa vsaj omejitev na npr. 20km. Trenutno je Ljubljana pač idealna lokacija, ker je geografsko na sredi slovenije, in je vsem v povprečju najbližja. Drugo vprašanje pa je, zakaj se razne firme ala Celtra in podobne selijo v strogi center (kongresni trg), in ne na zunanji rob ringa...
Zaračunavanje vstopa v ring pa ne gre.. vsaj ne v zunanji ring, ker imaš znotraj ringa praktično vse, od btc-ja, rudnika, kmalu ikee, pa do industrijskih con, poslovnih središč, itd. Ne moreš primerjat npr. Letališke ali pa stegen z centrom Londona.
Zaračunavanje vstopa v ring pa ne gre.. vsaj ne v zunanji ring, ker imaš znotraj ringa praktično vse, od btc-ja, rudnika, kmalu ikee, pa do industrijskih con, poslovnih središč, itd. Ne moreš primerjat npr. Letališke ali pa stegen z centrom Londona.
Invictus ::
DDrugo vprašanje pa je, zakaj se razne firme ala Celtra in podobne selijo v strogi center (kongresni trg), in ne na zunanji rob ringa...
Fetiš lastnikov, nič drugega...
Pa TR3 je precej prazen.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
3p ::
Kot sem rekel, če želiš urediti zadeve ob službi in ostalih obveznostih in imeti kaj od dneva, ne boš pešačil 2 uri v trgovino in nazaj (in nosil nakupljeno). Dostikrat še en avto pri hiši ni dovolj.Skratka, preselili ste se v hišo na samem, da bi uživali v idili, zdaj se pa z dvema avtomobiloma vozite v mesto, ker na podeželju nimate vrtca, šole, trgovine, službe in urada za trošenje časa?
Kolikokrat na dan pa se lahko pelješ 16 ur v eno smer?Ti boš moral prvi odgovoriti na vprašanje.
Ob obstoječi zakonodaji gre tudi za kombinacijo racionalne optimizacije stroškov + lokalne folklore.
Država delodajalcu nalaga plačilo prevoza. Ob tem plačilu se odreče obdavčitvi.
Zato je pač bolj racionalno namesto trosobno stanovanje v Ljubljani kupiti bajto 40 km iz mesta. Namesto da bi dal 200000+€ za stanovanje si za 150000 postaviš bajto.
1) Namesto stanovanja imaš bajto. Win.
2) Namesto v zasmrajenem, zameglenem in pokvarjenem mestu živiš v idili. Win.
3) Do trgovine se odpelješ z avtom in tam parkiraš. Win.
4) Delodajalec ti plača prevoz. Namesto enega avta imaš pri bajti dva. In večja. Win.
5) Lahko pizdakaš kako je za vse tvoje probleme (ni optike, luknje na cesti do tvoje bajte) kriv center. Win.
6) Dve uri na dan imaš v avtu mir. V miru preklinjaš vse ostale in ne rabiš prenašati lastne familije. Win.
Obča korist te zakonodaje pa bi lahko bila?
-Nekaj ljudi si poleg minimalca nacepa še malo prevoznine (če se organizirajo). Marsikak lokalni podjetnik bi prevoz takoj po spremembi zakonodaje ukinil, plače pa obdržal na enakem znesku.
-En del ljudi je bolj zadovoljen zaradi točk 1-6?
Gambino ::
Edina rešitev za promet v Ljubljani je ukinitev potnih stroškov.
Potem se folku ne bo več splačalo vozit iz periferije v Ljubljani, ampak se bodo morale firme preseliti na periferijo...
Točno tako. Tudi sam sem istega mnenja. Ljudje bodo začel delat v svojem okolju, kar je tudi prav ne da se po cestah vozijo po dve uri na dan!
Miha 333 ::
Kot sem rekel, če želiš urediti zadeve ob službi in ostalih obveznostih in imeti kaj od dneva, ne boš pešačil 2 uri v trgovino in nazaj (in nosil nakupljeno). Dostikrat še en avto pri hiši ni dovolj.Skratka, preselili ste se v hišo na samem, da bi uživali v idili, zdaj se pa z dvema avtomobiloma vozite v mesto, ker na podeželju nimate vrtca, šole, trgovine, službe in urada za trošenje časa?
Ne, nikamor se nismo preselili (v mesto se sploh nočemo) in da, uživamo v idili. Ker poleg tega, da nas redno obiskujejo srne in veverice, z avtom opravimo nakupovanje v pol ure, v Ljubljani pa toliko časa rabiš, da prideš v trgovski center in iz njega. Če moraš v 2 trgovini na različnih koncih, je to takoj lahko 2 uri. Pa pozabil sem te vprašati, kako s kolesom pripelješ tedensko zalogo hrane (ker sicer moraš v trgovino vsak dan).
zavajon ::
Delodajalec ima možnost se temu izognit in si znižati stroške poslovanja, če dovoli delo od doma.
Kako naj bi npr. rudarjem ali trgovkam omogočili delo od doma?
Edina rešitev za promet v Ljubljani je ukinitev potnih stroškov.
Potem se folku ne bo več splačalo vozit iz periferije v Ljubljani, ampak se bodo morale firme preseliti na periferijo...
Točno tako. Tudi sam sem istega mnenja. Ljudje bodo začel delat v svojem okolju, kar je tudi prav ne da se po cestah vozijo po dve uri na dan!
dvomim, da bi se firme zaradi tega selile. Morda pa bodo ljudje postali bolj mobilni in jim pogostejše selitve ter redkejši nakupi nepremičnin ne bodo tako nemogoči ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
Gambino ::
Kot sem rekel, če želiš urediti zadeve ob službi in ostalih obveznostih in imeti kaj od dneva, ne boš pešačil 2 uri v trgovino in nazaj (in nosil nakupljeno). Dostikrat še en avto pri hiši ni dovolj.Skratka, preselili ste se v hišo na samem, da bi uživali v idili, zdaj se pa z dvema avtomobiloma vozite v mesto, ker na podeželju nimate vrtca, šole, trgovine, službe in urada za trošenje časa?
Ne, nikamor se nismo preselili (v mesto se sploh nočemo) in da, uživamo v idili. Ker poleg tega, da nas redno obiskujejo srne in veverice, z avtom opravimo nakupovanje v pol ure, v Ljubljani pa toliko časa rabiš, da prideš v trgovski center in iz njega. Če moraš v 2 trgovini na različnih koncih, je to takoj lahko 2 uri. Pa pozabil sem te vprašati, kako s kolesom pripelješ tedensko zalogo hrane (ker sicer moraš v trgovino vsak dan).
V mestu so lokalne trgovine, kjer imaš do tja 5 minut, tako da ne bluzi. Od šihta do doma imam 10 minut, kar pomeni da na dan porabim 20 minut, ti pa porabiš mnogo več, kar je neumnost. Življenje je kratko in da bi ga zabil na cesti je neumnost. In vseeno živim v delu mesta, kjer imam okoli gozd, travne zelenice, kmetije, ...
Vse kar imaš ti, samo dosti bližje!
Invictus ::
Lokalne trgovine so večinoma shit...
Za kruh in mleko še, vse ostalo je pod nivojem...
Vaum, to je pa novo, kmetje kot razlog za dražjo nepremičnino. Očitno vonj po dreku privlači ;).
Za kruh in mleko še, vse ostalo je pod nivojem...
Vaum, to je pa novo, kmetje kot razlog za dražjo nepremičnino. Očitno vonj po dreku privlači ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Gambino ::
Lokalne trgovine so večinoma shit...
Za kruh in mleko še, vse ostalo je pod nivojem...
Vaum, to je pa novo, kmetje kot razlog za dražjo nepremičnino. Očitno vonj po dreku privlači ;).
Lokalne trgovine v Ljubljani imajo še zmeraj dosti več na izbiro, kot kake lokalne na vaseh. Niti ne smrdi, razen takrat, ko kmet poliva gnojnico po travi, tako da ni panike. Nepremičnine pa so definitivno dražje kot na vaseh to se strinjam, ampak z razlogom.
looser ::
Gambino, odlično, kaj ti naj rečem, ti pač ne potrebuješ avta, sploh, če se ti življenje vrti samo na daljici stanovanje-služba-trgovina.
Gambino ::
Gambino, odlično, kaj ti naj rečem, ti pač ne potrebuješ avta, sploh, če se ti življenje vrti samo na daljici stanovanje-služba-trgovina.
Imam avto vendar se ob lepem vremenu zapeljem raje s kolesom do šihta. Vseeno pa ni to edina razdalja, ki jo vozim z avtom, na kar namiguješ. Ob lepih vikendih se seveda zapeljemo kam dlje kot do službe!
gruntfürmich ::
gruntfürmich je izjavil:
pa kaj tebi ni jasno? govorimo o obvoznicah, in tistih je kot dreka in z ogromno pasovi v velemestih
In pri katerih izmed teh promet dejansko ne stoji in se premika? Zürich ne nevozen, pri Münchnu na tebi zveličavnih 6 pasovih vse stoji, okoli Frankfurta se nič ne premika, Dunaj je popoldne totalno zabasan, v Barceloni maš srečo če se s tiste gužve premakneš prej kot v 45min. To so mesta s katerimi imam izkušnje - katera tebi zveličavna velemesta so rešila problem gužve z večimi pasovi? Ker logistične raziskave vedno znova kažejo da širjenje cest NIKAKOR NE POMAGA.
To je malček zavajanja. Munchen ima resda 6 pasovnico, ki je ob prometnih urah totalno zabita toda Munchen ima 1,5 milijona prebivalcev. Naša glavna vas ima pod 300.000 prebivalcev in dvopasovnico. Da je zavajanje še hujše - skozi Munchen se stekajo milijoni ljudi v tranzitu in tisti s podeželja/primestja, pri nas pa nekaj deset tisoč okoliških vaščanov/migrantov. Munchen z dvopasovnico bi bil odrezan od sveta, s šestpasovnico pa nekako funkcionira. Širjenje cest VSEKAKOR POMAGA. Če si prepričan, da ne, pa predlagaj Munchnu, da naredijo samo enopasovno hitro cesto in bodo s tem rešili ves problem?
mavrik pač misli da je super če se ostane na dvopasovnici tudi v velemestih, ne dojame pa da nobena površina ne bo pretočna če se VSI prebivalci tja odpravijo ob določeni uri...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
looser ::
Odlično, Gambino, kaj ti naj še enkrat rečem. Mi pač naredimo tedenske nakupe, ker nimamo res prav vsak dan čas za trgovino, niti ne spravimo vsega na kolo. Ker pišeš v množini, imaš, domnevam, svojo družino. Tudi prav, če ste vsi na takšni razdalji (vrtci, šole, fakultete), da je vse dosegljivo peš oz. s kolesom in v lepem vremenu. Eni te sreče pač nimamo, od sedaj naprej se pa tudi zavedamo svoje inferiornosti in neracionalnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: looser ()
looser ::
gruntfürmich je izjavil:
mavrik pač misli da je super če se ostane na dvopasovnici tudi v velemestih, ne dojame pa da nobena površina ne bo pretočna če se VSI prebivalci tja odpravijo ob določeni uri...
Res je, verjetno se je samo nerodno izrazil, fajn bi bilo spremljat tudi, kako se spreminja vozne navade, število vozil in prebivalstva, afordabilnost, velikost mest, itn. Zagotovo pa ne bi bilo nikakršne gneče, če bi bil točno 0 pasov ali pa neskončno mnogo. samo to je zdaj že filozofiranje, česar pa, domnevam, se tudi mavrik ni nameraval iti. No, bo sam pojasnil, nisem njegov odvetnik :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: looser ()
zmaugy ::
Delodajalec ima možnost se temu izognit in si znižati stroške poslovanja, če dovoli delo od doma.
Kako naj bi npr. rudarjem ali trgovkam omogočili delo od doma?
Edina rešitev za promet v Ljubljani je ukinitev potnih stroškov.
Potem se folku ne bo več splačalo vozit iz periferije v Ljubljani, ampak se bodo morale firme preseliti na periferijo...
Točno tako. Tudi sam sem istega mnenja. Ljudje bodo začel delat v svojem okolju, kar je tudi prav ne da se po cestah vozijo po dve uri na dan!
dvomim, da bi se firme zaradi tega selile. Morda pa bodo ljudje postali bolj mobilni in jim pogostejše selitve ter redkejši nakupi nepremičnin ne bodo tako nemogoči ;)
Ah, ker največ Slovencev dela v rudnikih? A ti res verjameš, da se trgovke množično vozijo iz Maribora v ljubljanski Mercator delat za blagajno?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
gruntfürmich ::
Na koncu je vse to problem države - pod črto. Ker na koncu imamo zaradi tega vsi zamaške na cestah in ogromno onesnaževanja, katerega ceno bomo ultimativno vsi plačali. Ljudje so si glede na trg nepremičnin in zakone uredili svoja življenja in to boš težko spremenil.
Lahko rineš z glavo skozi zid in ne prideš nikamor ali pa prilagodiš okoliščine, na katere imaš vpliv, dejanskemu stanju in pri tem zasleduješ širše koristi, kot je na primer bolj ekološki način delovanja države.
Ni res.
problem je v mentaliteti ljudi, ki mislijo, da je povračilo potnih stroškov njihova ustavna pravica. pa ni, gre samo za en butast in celo škodljiv zakon.
Podjetja se bodo hitro prilagodila, pa še bolje jim bo, ker jim ne bo pri izplačilu plači treba skrbeti za še eno postavko.
Zaposleni bodo pa pač zahtevali višje plače, če jih bo delodajalec hotel obdržati...
Povračilo potnih stroškov se res sliši malce utopično in socialistično, ampak lahko ima tudi pozitivne učinke.
Delodajalec ima možnost se temu izognit in si znižati stroške poslovanja, če dovoli delo od doma. Očitno to ni tako pomembna postavka, ker večina delodajalcev tega ne omogoča preveč radostno, tudi če bi lahko. Delo od doma ima številne pozitivne učinke za ljudi in bi jih lahko imelo (poleg neposrednih finančnih) tudi za delodajalce, ker so zaposleni lahko bolj zadovoljni. Na koncu lahko to pomeni tudi nižje najemnine poslovnih prostorov etc. Je pa potrebno pri tem premagati ovire v kmetavzarskih glavah delodajalcev, ki hočejo svoje sužnje imeti pod prsti 100 % časa.
Ima tudi blagodejen učinek na cene nepremičnin v Ljubljani - povzroča namreč, da te niso še bolj noro napihnjene in da lahko v Ljubljani živijo tudi navadni Ljubljančani in ne zgolj direktorji, turisti in oligarhi.
In na koncu to, da po celi Sloveniji živijo ljudje, ki delajo v Ljubljani, le-to povezuje in približuje celi Sloveniji, ki je - let’s face it - precej majhna državica.
Rabimo urejene in hitre železnice in boljši mestni in primestni promet.
pozitivne učinke ima lahko samo enostavna zakonodaja in minimalno birokracije. niti delodajalci nimajo kmetavzarske glave; te imajo po večini njihovi leni delavci kateri menijo da so bogovi in da jim delo samo po sebi pripada.
eno plačilo za opravljeno delo in to je to. kaj pa z njim počneš in kako preživiš pa je tvoja stvar. ne pa da gre del za socialo, del za penzijo, del za porodniški, del za zdravstvo, in tako naprej na 100 delov, potem pa še 100 različnih olajšav, pa še in še...
folk naj si vse sam plača in sam varčuje za penzijo in zdravnika, država pa si naj vzame najnujnejše za servisiranje prebivalstva in čisto nič drugega.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
zmaugy ::
Aha. Zakaj se sploh trudit z zakonodajo? Dajmo anarhijo in zakon močnejšega, ane? Vse ostalo je itak brezveze in ovira gospodarsko rast.
Pa ukinimo varovanje okolja, ker to vse ovira gospodarsko rast, ane? Freedom, hell yes!
Pa ukinimo varovanje okolja, ker to vse ovira gospodarsko rast, ane? Freedom, hell yes!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
ginekk ::
DDrugo vprašanje pa je, zakaj se razne firme ala Celtra in podobne selijo v strogi center (kongresni trg), in ne na zunanji rob ringa...
Fetiš lastnikov, nič drugega...
Pa TR3 je precej prazen.
Iz prve roke povem TR3 je overrated, ker ima kronični problem parkirišč, stavba je zastarela, edino kar je fino bit v centru za čas kosila in stranke vozit malo okoli. To je dobro kvečjemu samo za prodajne izpostave.
gruntfürmich ::
Aha. Zakaj se sploh trudit z zakonodajo? Dajmo anarhijo in zakon močnejšega, ane? Vse ostalo je itak brezveze in ovira gospodarsko rast.
Pa ukinimo varovanje okolja, ker to vse ovira gospodarsko rast, ane? Freedom, hell yes!
ne dojameš zapisanega, ker imaš pred sabo samo jugonostalgijo in lepe spomine na represijo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Invictus ::
Iz prve roke povem TR3 je overrated, ker ima kronični problem parkirišč, stavba je zastarela, edino kar je fino bit v centru za čas kosila in stranke vozit malo okoli. To je dobro kvečjemu samo za prodajne izpostave.
To je meni jasno, sploh kar je šel še IBM ven, lastniki in top management bodo tako dobili spodaj plačana parkirišča, ostali bodo pa že... Ko jih šljivi...
Pač mladih mulcev bo veselih, ker gre lahko takoj po šihtu ven ob Ljubljanico na pir, starejši s familijo bodo pa kleli pol ure vsak dan da pridejo na obvoznico .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
zmaugy ::
gruntfürmich je izjavil:
Aha. Zakaj se sploh trudit z zakonodajo? Dajmo anarhijo in zakon močnejšega, ane? Vse ostalo je itak brezveze in ovira gospodarsko rast.
Pa ukinimo varovanje okolja, ker to vse ovira gospodarsko rast, ane? Freedom, hell yes!
ne dojameš zapisanega, ker imaš pred sabo samo jugonostalgijo in lepe spomine na represijo...
Ti ne dojameš, da ne moreš dolgoročno imeti tortice in jo hkrati pojesti. In tvoj poskus ugibanja o meni kaže, na to, da v “čitanju” ljudi morda nisi najboljši in da upam da to ni tvoj day job.
Drugače pa država, ki ustreza tvojim idejam, že obstaja:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
WildChild ::
Kaj je razlog vsakodnevnih gneč na Ljubljanski obvoznici popoldan? Vem da takrat večina končuje dopoldansko izmeno ampak to se mi več ne zdi normalno. Vsak dan vse skupaj stoji in premika se zelo počasi, sploh kaj razmišljajo da bi nekako rešili ta problem, ker več kot eno uro iz Medvod do Polja se mi ne zdi normalno.
20km + 20km s kolesom se bos fajn narekreiral, ce imas zdrave noge :)
Ce imate se lijak v WC ju si pa zmagal, da se mal osvezis, ko prides na siht. Bivsi sodelavc je vsak dan naredu slabih 20km v eno smer na siht zjutraj okrog 6:50 se je pa mal umiu v lijaku.
in da mood
Spock83 ::
looser ::
Ja, pametne firme imajo tudi tuše ravno za takšne športnike.
Kaj pa predlagaš? Zaenkrat ni drugačnega mehanizma v uporabi. So torej ti vozači odgovorni za regionalno (ne)razvitost? In to naj ti vozači rešijo, ehm, do naslednje plače ali kako si si to zastavil? Ti vozači odžirajo delo?
Ja, verjetno je precej res, kar si napisal, ampak do realizacije tega bo, ehm... 3 dni po volitvah?
Pa pomagalo bi, če vozači ne bi bili nagrajeni za to, da se vozijo v službo z avtomobilom iz drugega konca države.
Kaj pa predlagaš? Zaenkrat ni drugačnega mehanizma v uporabi. So torej ti vozači odgovorni za regionalno (ne)razvitost? In to naj ti vozači rešijo, ehm, do naslednje plače ali kako si si to zastavil? Ti vozači odžirajo delo?
(not really) future reference
Ja, verjetno je precej res, kar si napisal, ampak do realizacije tega bo, ehm... 3 dni po volitvah?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: looser ()
Sparkxl ::
Samo ste pa žabice res face, nimaš kaj. Ta kotlina ima 250k prebivalcev + tranzit + dnevni migranti. Po vseh merilih je to kar imate zdaj v obliki obvoznice puna kapa. Kaki dodatni pasovi? Živite v mestu, sicer po velikosti svetlobna leta oddaljeno od drugih evropskih prestolnic, ampak ajde, je mesto. In v mestih je gužva. Torej cest imate prek zadosti, manjka pa vam na vseh drugih področjih. Prvo bi bilo tisto v glavi. 1 žabica - 1 avto - parking pred vrati - v roku 15 minut max ... na tem področju bo treba najprej začet.
Za vse miljone, ki bi se stekli v dodatne pasove, vam Zoki naredi javni promet taki da vam še bodo v Londonu fauš.
Potem so tu še kolesa, električna enosledna vozila, car sharing, car pooling, železnica, avtobus - tu bi se moralo začeti delat, ne pa na dodatnih pasovih.
Za vse miljone, ki bi se stekli v dodatne pasove, vam Zoki naredi javni promet taki da vam še bodo v Londonu fauš.
Potem so tu še kolesa, električna enosledna vozila, car sharing, car pooling, železnica, avtobus - tu bi se moralo začeti delat, ne pa na dodatnih pasovih.
zmaugy ::
Tudi mene malo čudi, da Zoki ne zalaufa mestni promet projekta, težki milijoni bi se obrnili. A ni ostalo obrtnikov, ki bi gradili? A mora nujno bit supermarket projekt?
Hmm, samo razmišljam koliko avtobusov na vodik bi lahko kupili in novih šoferjev zaposlili za ceno Stožic. Koliko so že stale? 100 milijonov? Ne, 43 milijonov za fuzbalplac. Ne vem sicer koliko za vse ostalo...
Hmm, samo razmišljam koliko avtobusov na vodik bi lahko kupili in novih šoferjev zaposlili za ceno Stožic. Koliko so že stale? 100 milijonov? Ne, 43 milijonov za fuzbalplac. Ne vem sicer koliko za vse ostalo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
njyngs ::
Zoki tega ne dela, ker je že tolko podjetnikov nafukal in jih ni izplačal, da sploh več nočejo sodelovat v takih projektih.
zavajon ::
Delodajalec ima možnost se temu izognit in si znižati stroške poslovanja, če dovoli delo od doma.
Kako naj bi npr. rudarjem ali trgovkam omogočili delo od doma?
Ah, ker največ Slovencev dela v rudnikih? A ti res verjameš, da se trgovke množično vozijo iz Maribora v ljubljanski Mercator delat za blagajno?
Ne, ampak verjamem, da se marsikatera trgovka vozi v službo iz Grosuplja, Vrhnike ali Medvod.
Pa verjamem, da je več trgovk kot IT-jevcev, ki lahko delajo od doma.
Ne bi bil presenečen, če bi bilo tudi rudarjev več kot IT-jevcev.
Point mojega posta je bil, da je delo od doma možno le za manjši del delovnega ljudstva .
zmaugy ::
Zoki tega ne dela, ker je že tolko podjetnikov nafukal in jih ni izplačal, da sploh več nočejo sodelovat v takih projektih.
Bo moral ustanovit gradbeno firmo v mestni lasti... O sranje, upam da tole ne bere veliko ljudi, da ne bi kdo dobil kakšne ideje...
Delodajalec ima možnost se temu izognit in si znižati stroške poslovanja, če dovoli delo od doma.
Kako naj bi npr. rudarjem ali trgovkam omogočili delo od doma?
Ah, ker največ Slovencev dela v rudnikih? A ti res verjameš, da se trgovke množično vozijo iz Maribora v ljubljanski Mercator delat za blagajno?
Ne, ampak verjamem, da se marsikatera trgovka vozi v službo iz Grosuplja, Vrhnike ali Medvod.
Pa verjamem, da je več trgovk kot IT-jevcev, ki lahko delajo od doma.
Ne bi bil presenečen, če bi bilo tudi rudarjev več kot IT-jevcev.
Point mojega posta je bil, da je delo od doma možno le za manjši del delovnega ljudstva .
Vozit se iz Grosuplja, Vrhnike ali Medvod v Ljubljano se mi ne zdi neka nacionalna tragedija, dokler se to dogaja z javnim prevozom.
Mimogrede, koliko trgovk pa misliš da si lahko privošči nepremičnino v Ljubljani? A potem naj Ljubljana ostane brez trgovk?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
The Player ::
Podobno temo smo že imeli in doživljam "deja vu", ko jo prebiram, saj je bilo polno konfliknih mnenj, na koncu pa nič in je šlo vse lepo v pozabo.
Ena izmed rešitev, ki bi razbremenila mesto je definitivno javen prevoz. Ampak naj se vsak vpraša in iskreno odgovori: Ali bi se res peljal z busom/vlakom?
Enostavno so se ljudje tako razvadli in gredo povsod z avtom pa čeprav živijo v centru mesta (poznam ljudi, ki se pelejo v center mesta iz LJ situle ). Stojiš v vsakem primeru, če si v avtu ali busu in večina ljudi se bo potem raje odločila za avto. Potem busi niso redni in jih moraš čakati, pri avtu tega ni, si samostojen se sam odločaš kdaj in po kateri poti greš, z avtom si bolj komot in ko končaš s šihtom se ti res ne da še na busu se jajcat...Na koncu ugotoviš, da je v vsakem primeru bolje imeti avto in se ljudje posledično ne peljejo z javnim prevozom.
Dokler te mentalitete ne boste rešili, vam tudi mega sodoben javni prevoz ne bo pomagal.
Ena izmed rešitev bi bila, da z nakupom mesečne LPP urbane dobiš še brezplačen vlak (v obroču LJ okolice oz. LPP mreže) za smer od tvojega kraja do centra mesta. Tako bi lahko velik del prometa preusmeril iz cesta na železnice. To so sicer že prakticirali, ampak so imeli ta privilegij samo študentje.
Potem še P+R, ki ga toliko ljudi hvali. Koliko ljudi ga res uporablja in ali je sploh praktičen? Kot redni uporabnik javnega prevoza se mi ni nikoli zdel niti praktičen niti nisem videl, da bi ga kdo sploh uporabljal.
Da ne bomo ostali z idejami samo na tem forumu. Oddajte svoj predlog na povezavo na spodnjo spletno stran in upajmo, da bo kdo od odgovornih kaj naredil. Preidimo iz besed k dejanj
https://pobude.ljubljana.si/
Ena izmed rešitev, ki bi razbremenila mesto je definitivno javen prevoz. Ampak naj se vsak vpraša in iskreno odgovori: Ali bi se res peljal z busom/vlakom?
Enostavno so se ljudje tako razvadli in gredo povsod z avtom pa čeprav živijo v centru mesta (poznam ljudi, ki se pelejo v center mesta iz LJ situle ). Stojiš v vsakem primeru, če si v avtu ali busu in večina ljudi se bo potem raje odločila za avto. Potem busi niso redni in jih moraš čakati, pri avtu tega ni, si samostojen se sam odločaš kdaj in po kateri poti greš, z avtom si bolj komot in ko končaš s šihtom se ti res ne da še na busu se jajcat...Na koncu ugotoviš, da je v vsakem primeru bolje imeti avto in se ljudje posledično ne peljejo z javnim prevozom.
Dokler te mentalitete ne boste rešili, vam tudi mega sodoben javni prevoz ne bo pomagal.
Ena izmed rešitev bi bila, da z nakupom mesečne LPP urbane dobiš še brezplačen vlak (v obroču LJ okolice oz. LPP mreže) za smer od tvojega kraja do centra mesta. Tako bi lahko velik del prometa preusmeril iz cesta na železnice. To so sicer že prakticirali, ampak so imeli ta privilegij samo študentje.
Potem še P+R, ki ga toliko ljudi hvali. Koliko ljudi ga res uporablja in ali je sploh praktičen? Kot redni uporabnik javnega prevoza se mi ni nikoli zdel niti praktičen niti nisem videl, da bi ga kdo sploh uporabljal.
Da ne bomo ostali z idejami samo na tem forumu. Oddajte svoj predlog na povezavo na spodnjo spletno stran in upajmo, da bo kdo od odgovornih kaj naredil. Preidimo iz besed k dejanj
https://pobude.ljubljana.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
zmaugy ::
Imam preprosto rešitev: potni stroški, ki so nek socialistični relikt, naj živijo v tem duhu - naj jih bo možno izkoristiti zgolj za javni prevoz, kar pomeni, da zaposleni pove s katerim javnim prevozom se vozi in se ta del nakaže tja ali da se vsem zaposlenim odpre kartica javnega prevoza, na katero se vsak mesec nakaže ustrezen znesek, kartica pa se lahko koristi samo na dani relaciji za javni prevoz ali kaj podobnega.
Ni vrag da se uporaba javnega prevoza ne bi povečala, zmanjšala pa bi se gneča in toplogredni izpusti.
Ni vrag da se uporaba javnega prevoza ne bi povečala, zmanjšala pa bi se gneča in toplogredni izpusti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Invictus ::
Kot prvo, bi morali javni prevoz v Sloveniji združit pod eno podjetje in ga predvsem poceniti. Sploh letne in mesečne karte.
Praktično po celi Evropi so združili vlake (vsaj na lokalni ravni), avtobuse, podzemno, tramvaje, karkoli pač imajo pod eno karto.
Potem pa obstaja cel kup različnih modelov zaračunavanja kart, kjer si najdeš sebi ugodno. Ampak je vse tako narejeno, da se mesečna karta preprosto splača...
Seveda bi potem lahko država rekla, da je za zaposlenega neobdavčena samo kupljena karta za javni prevoz, avto pač ne. Ampak bo spet ogenj v strehi...
Praktično po celi Evropi so združili vlake (vsaj na lokalni ravni), avtobuse, podzemno, tramvaje, karkoli pač imajo pod eno karto.
Potem pa obstaja cel kup različnih modelov zaračunavanja kart, kjer si najdeš sebi ugodno. Ampak je vse tako narejeno, da se mesečna karta preprosto splača...
Seveda bi potem lahko država rekla, da je za zaposlenega neobdavčena samo kupljena karta za javni prevoz, avto pač ne. Ampak bo spet ogenj v strehi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()
zmaugy ::
To se mi zdi povsem OK. Če komu to ne bo všeč, se lahko potnim stroškom tudi odpove. V večjih evropskih mestih so res razne variante javnega prevoza združene in ljudje dejansko uporabljajo javni prevoz.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
gruntfürmich ::
v sloveniji, v razsulem stanju kot je javni promet, bi moral biti javni prevoz zastonj. takoj. da bi se kdo sploh želel s tem skropucalom voziti.
potem kasneje pa dodajati relacije, gostoto voženj, velike parkirne površine za avte v predmestjih...
potem kasneje pa dodajati relacije, gostoto voženj, velike parkirne površine za avte v predmestjih...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
zmaugy ::
Javni prevoz je razsut, ker se vsak pizdek pelje s svojim avtom 100 metrov. In ker nihče ni vlagal v javni promet že desetletja.
Nikoli ne bom pozabil sodelavke, ki se je v službo vozila z avtom cca 300 metrov daleč. Zato da je pokazala, da ima avto - verjetno. Ne najdem druge pametne razlage.
V velikih mestih je uporaba avtomobila v mestu popolna neumnost - ob podzemni železnici in tramvaju.
Nikoli ne bom pozabil sodelavke, ki se je v službo vozila z avtom cca 300 metrov daleč. Zato da je pokazala, da ima avto - verjetno. Ne najdem druge pametne razlage.
V velikih mestih je uporaba avtomobila v mestu popolna neumnost - ob podzemni železnici in tramvaju.
Markus386 ::
No no.. ni treba pretiravat.
Vsi vemo koliko časa traja vožnja iz recimo btcja do črnuč z avtobusom (tudi v nedeljo popoldne, ko je vse prazno), in koliko traja z avtom. Pa od šiške do brda. ...pa tudi od nove gorice do ljubljane. Popravite me, če se motim, ampak še ne dolgo nazaj se recimo ob nedeljah ni dalo do leclerca na rudniku, ker 27ka pač ni peljala ob nedeljah. Ups.
Vsi vemo koliko časa traja vožnja iz recimo btcja do črnuč z avtobusom (tudi v nedeljo popoldne, ko je vse prazno), in koliko traja z avtom. Pa od šiške do brda. ...pa tudi od nove gorice do ljubljane. Popravite me, če se motim, ampak še ne dolgo nazaj se recimo ob nedeljah ni dalo do leclerca na rudniku, ker 27ka pač ni peljala ob nedeljah. Ups.
zavajon ::
Imam preprosto rešitev: potni stroški, ki so nek socialistični relikt, naj živijo v tem duhu - naj jih bo možno izkoristiti zgolj za javni prevoz, kar pomeni, da zaposleni pove s katerim javnim prevozom se vozi in se ta del nakaže tja ali da se vsem zaposlenim odpre kartica javnega prevoza, na katero se vsak mesec nakaže ustrezen znesek, kartica pa se lahko koristi samo na dani relaciji za javni prevoz ali kaj podobnega.
Ni vrag da se uporaba javnega prevoza ne bi povečala, zmanjšala pa bi se gneča in toplogredni izpusti.
Kaj pa tisti, ki nimajo možnosti javnega prevoza? Ali pa jaz, ki se vozim v službo z biciklom?
Se mi zdi, da bi bila daleč najbolj preprosta rešitev ta, da bi enostavno ukinili povračilo potnih stroškov.
Pa se vozi z avtom, vlakom, se teleportiraj, se preseli bližje službi, ... kakor ti pač drago.
Invictus ::
Ukinitev je definitivno najboljša stvar...
Potem pa nekaj davčnih olajšav za transport, ne glede na to ali je avto, kolo, skiro ali javni prevoz...
Potem pa nekaj davčnih olajšav za transport, ne glede na to ali je avto, kolo, skiro ali javni prevoz...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
zmaugy ::
Imam preprosto rešitev: potni stroški, ki so nek socialistični relikt, naj živijo v tem duhu - naj jih bo možno izkoristiti zgolj za javni prevoz, kar pomeni, da zaposleni pove s katerim javnim prevozom se vozi in se ta del nakaže tja ali da se vsem zaposlenim odpre kartica javnega prevoza, na katero se vsak mesec nakaže ustrezen znesek, kartica pa se lahko koristi samo na dani relaciji za javni prevoz ali kaj podobnega.
Ni vrag da se uporaba javnega prevoza ne bi povečala, zmanjšala pa bi se gneča in toplogredni izpusti.
Kaj pa tisti, ki nimajo možnosti javnega prevoza? Ali pa jaz, ki se vozim v službo z biciklom?
Se mi zdi, da bi bila daleč najbolj preprosta rešitev ta, da bi enostavno ukinili povračilo potnih stroškov.
Pa se vozi z avtom, vlakom, se teleportiraj, se preseli bližje službi, ... kakor ti pač drago.
Kdor nima možnosti javnega prevoza? Ta je malo za lase privlečena, ane? Če stanuješ 100 metrov stran od službe, greš pač peš. Če se voziš s kolesom, pač ne koristiš vseh možnih ugodnosti, ki so na voljo.
Ampak če se zasleduje širši interes, je delodajalcu bolj v interesu plačati potne stroške kot ustrezno povišati neto plačo, državi (in vsem ljudem) pa je v interesu ljudi spraviti na javni prevoz, da se zmanjša onesnaževanje okolja, gneča in stroški vzdrževanja cest. Torej...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
tryhard ::
Javni prevoz je razsut, ker se vsak pizdek pelje s svojim avtom 100 metrov. In ker nihče ni vlagal v javni promet že desetletja.
Nikoli ne bom pozabil sodelavke, ki se je v službo vozila z avtom cca 300 metrov daleč. Zato da je pokazala, da ima avto - verjetno. Ne najdem druge pametne razlage.
V velikih mestih je uporaba avtomobila v mestu popolna neumnost - ob podzemni železnici in tramvaju.
Zato, ker me karta v eno smer stane toliko, kot štirikolo popapca v obe smeri.
Dodam še neugoden čas vožnje, zaradi linije javnega prometa vsaj še 50 odstotkov daljša pot in čas potovanja 3x takšen kot s štirikolom.
Za šiht takoj menjam štirikolo za bus, a ga bom prej za kolo. Čas vožnje ostane enak kot z busom, stroške nabave pa pokrijem v dveh mesecih.
ginekk ::
Ukinitev je definitivno najboljša stvar...
Potem pa nekaj davčnih olajšav za transport, ne glede na to ali je avto, kolo, skiro ali javni prevoz...
Po moje tud, ampak ne zaradi gneče na cesti, temveč zlorab - folk je prijavljen v KP, MS, NG, v bistvu pa živi v LJ in vleče potne stroške. Potni stroški nikakor ne odtehtajo celotnih stroškov lastništva avta, morda odtehtajo edino porabljeno gorivo.
Avto je drugač kar velik statut osebne svobode, z njimi si mobilen v smislu hitrosti in časa bolj kot s čimerkoli. Po službi greš lahko čisto kamor hočeš. Šele ko bo javni prevoz porabil manj časa bodo začeli ljudje - tudi mestni prebivalci - migrirat nanj.
Jaz živim 20km iz Lj centra, na vasi, ni šans da avto zamenjam s čimerkoli, sploh ko pomislim da moram dostikrat spotoma še otroke razvozit/pobirat Bicikel? Hehe, nisem mazohist. K sreči pa imam tako službo, da mi ni treba vsak dan hodit, ker počasi postaja obup. Decentralizacija javnih služb ven iz LJ ali vsaj na nekam na obrobje bi morda pomagala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
zmaugy ::
Javni prevoz je razsut, ker se vsak pizdek pelje s svojim avtom 100 metrov. In ker nihče ni vlagal v javni promet že desetletja.
Nikoli ne bom pozabil sodelavke, ki se je v službo vozila z avtom cca 300 metrov daleč. Zato da je pokazala, da ima avto - verjetno. Ne najdem druge pametne razlage.
V velikih mestih je uporaba avtomobila v mestu popolna neumnost - ob podzemni železnici in tramvaju.
Zato, ker me karta v eno smer stane toliko, kot štirikolo popapca v obe smeri.
Dodam še neugoden čas vožnje, zaradi linije javnega prometa vsaj še 50 odstotkov daljša pot in čas potovanja 3x takšen kot s štirikolom.
Za šiht takoj menjam štirikolo za bus, a ga bom prej za kolo. Čas vožnje ostane enak kot z busom, stroške nabave pa pokrijem v dveh mesecih.
Koliko pa te stane mesečna karta?
Neugodni vozni redi bi postali ugodnejši z večjo uporabo, enako čas in linija potovanja.
Stroške nabave česa pokriješ v dveh mesecih? Kolesa ali avta?
Ukinitev je definitivno najboljša stvar...
Potem pa nekaj davčnih olajšav za transport, ne glede na to ali je avto, kolo, skiro ali javni prevoz...
Po moje tud, ampak ne zaradi gneče na cesti, temveč zlorab - folk je prijavljen v KP, MS, NG, v bistvu pa živi v LJ in vleče potne stroške. Potni stroški nikakor ne odtehtajo celotnih stroškov lastništva avta, morda odtehtajo edino porabljeno gorivo.
Avto je drugač kar velik statut osebne svobode, z njimi si mobilen v smislu hitrosti in časa bolj kot s čimerkoli. Po službi greš lahko čisto kamor hočeš. Šele ko bo javni prevoz porabil manj časa bodo začeli ljudje - tudi mestni prebivalci - migrirat nanj.
Jaz živim 20km iz Lj centra, na vasi, ni šans da avto zamenjam s čimerkoli, sploh ko pomislim da moram dostikrat spotoma še otroke razvozit/pobirat Bicikel? Hehe, nisem mazohist. K sreči pa imam tako službo, da mi ni treba vsak dan hodit, ker počasi postaja obup. Decentralizacija javnih služb ven iz LJ ali vsaj na nekam na obrobje bi morda pomagala.
A ni v šolah organiziran prevoz otrok? Samo vprašam... Drugače pa po službi, če delaš v mestu in se voziš z avtom, se najprej gužvaš ven iz mesta, predno lahko greš kamor hočeš. Meni to sploh ne odgovarja. Če hočeš iti nekam v mestu, potem ne vem zakaj bi moral premikati svoj pleh iz točke A v točko B. Stopiš na javni prevoz in si tam.
Če pa hočeš priti ven iz mesta, je pa tudi hitreje z vlakom na primer. Ali pa s kolesom mimo kolone luzerjev, ki čakajo in bentijo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
gruntfürmich ::
Javni prevoz je razsut, ker se vsak pizdek pelje s svojim avtom 100 metrov. In ker nihče ni vlagal v javni promet že desetletja.
zato pa nima smisla za to srovščino od javnega prevoza sploh kaj kasirat. zastonj in folku se naenkrat ne bo zdelo tako tragično hoditi na bus. potem pa po korakih naprej...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49203 (35443) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19919 (15556) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31270 (21356) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81640 (71049) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32993 (27394) | BigWhale |