» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
2 / 60
»»

jype ::

Miha 333 je izjavil:

Pridite na podeželje, tu še vedno prideš z avtom pred vrata vsake trgovine, gostilne, pošte. Šele ko sem občasno v Ljubljani, se zavem, kakšen luksuz imamo.
Če se moraš peljat 200m daleč, potem verjetno lahko prepričaš ljudi, da zberejo dovolj zamaškov za en električen invalidski voziček.

dexterboy je izjavil:

Vse to je treba dati v letni strošek in ponuditi prebivalcem BREZPLAČEN mestni prevoz.
To ni švoh ideja, ja. Ali pa zgradit kolesarske, po katerih se bodo ljudje upali vozit, recimo. Skoraj vse nove ceste še vedno zrastejo z neuporabno "skate park" kolesarsko stezo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Pika na i ::

Mare3 je izjavil:

Kaj je razlog vsakodnevnih gneč na Ljubljanski obvoznici popoldan?

Vesoljci.

SimplyMiha ::

Če se moraš peljat 200m daleč, potem verjetno lahko prepričaš ljudi, da zberejo dovolj zamaškov za en električen invalidski voziček.

Za razliko od mest, podeželje nima trgovine na vsakih 200m.

nekikr ::

Problem je v tem, da niti dveh pasov ni, ne na obvoznici, ne na avtocesti. En pas je rezerviran za kamione, prehitevalni je pa za ostala vozila in ta en pas je seveda premalo. Če se pelješ proti morju se moraš peljati skoraj izključno po prehitevalnem pasu ali pa prehitevati tovornjake kot da si na kakšni formuli 1.

Drug problem je pa ta, da ima zdaj seveda vsak svoj avto s katerim gre povsod, bencin je pa dovolj poceni, da se ljudje odpravljajo na izlet v trgovski center po liter mleka. Da odsotnost javnega prometa seveda ne omenjam, ker je to v Sloveniji težak problem. Hitra povezava v vsako izmed milijon vasi in zaselkov pač ni nekaj, kar je realno izvedljivo.

BivšiUser2 ::

harvey je izjavil:

Brez odstavnega pasa se pa sploh ne strinjam, da naredijo to. Odstavni pas mora biti.

Povej to Pomurcem, ki imajo AC brez odstavnega pasu.:D

To je po definiciji že HC. Imamo pri Lendavi celo en košček prave avtoceste. Polnih 130kmh
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

gruntfürmich ::

Mavrik je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

zanimivo kako pa druga velemesta širijo pasove na obvoznicah in avtocestah, samo v sloveniji to povzroča dodatne probleme? najbolje da gremo na enega?
seveda je problem če ti potem vpadnice ne požirajo vozil iz avtoceste, ampak to ni problem večih pasov. že samo tranzit morda zasede 1 cel pas 24/7


Druga velemesta ne počnejo nič od tega in to si si gladko zmislil. Praktično vsa evropska mesta delajo na zmanjšanju avtomobilskega prometa v centrih ker so dosegla meje kapacitet.

pa kaj tebi ni jasno? govorimo o obvoznicah, in tistih je kot dreka in z ogromno pasovi v velemestih
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mavrik ::

gruntfürmich je izjavil:


pa kaj tebi ni jasno? govorimo o obvoznicah, in tistih je kot dreka in z ogromno pasovi v velemestih


In pri katerih izmed teh promet dejansko ne stoji in se premika? Zürich ne nevozen, pri Münchnu na tebi zveličavnih 6 pasovih vse stoji, okoli Frankfurta se nič ne premika, Dunaj je popoldne totalno zabasan, v Barceloni maš srečo če se s tiste gužve premakneš prej kot v 45min. To so mesta s katerimi imam izkušnje - katera tebi zveličavna velemesta so rešila problem gužve z večimi pasovi? Ker logistične raziskave vedno znova kažejo da širjenje cest NIKAKOR NE POMAGA.
The truth is rarely pure and never simple.

ginekk ::

Mare3 je izjavil:

Kaj je razlog vsakodnevnih gneč na Ljubljanski obvoznici popoldan? Vem da takrat večina končuje dopoldansko izmeno ampak to se mi več ne zdi normalno. Vsak dan vse skupaj stoji in premika se zelo počasi, sploh kaj razmišljajo da bi nekako rešili ta problem, ker več kot eno uro iz Medvod do Polja se mi ne zdi normalno.


Po severni obvoznici se vozim v konicah približno zadnjih 8 let, dvakrat do trikrat na teden. Zjutraj je gneča samo do tomačevskega rondoja (iz smeri Primorske), potem se očisti. Popoldan je gneča takisto od rondoja dalje (v obratno smer).

Drastična sprememba je nastala po zadnji prenovi in še kar traja dnevno, zato vrok ni nujno večja količina prometa.
Nekje drugje so morali spremenit režim, da vpliva na obvoznico. Dovolj je ena sama širša cesta ali pa drugi semaforni intervali na vpadnicah do obvoznice.

Čas je da začnejo pospešeno načrtovat nov širši obroč okoli Ljubljane.

(sicer me ne čudi, ker mnogim večja mobilnost pomeni zaprtje ceste, res si potem mobilen)

Invictus je izjavil:

Največji problem je buljenje v telefone ob vsakem ustavljanju...

Preden folku potegne, da je treba speljat, je že pol zelene mimo...


To pa res. Pa ko je gneča - občasno stoječa kolona, se tud osredotočenje preseli iz ceste na telefone. Za lahkoto opazuješ kako nekateri puščajo 20m pred sabo in ne dohajajo pospeševanja kolone.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Utk ::

In pri katerih izmed teh promet dejansko ne stoji in se premika? Zürich ne nevozen, pri Münchnu na tebi zveličavnih 6 pasovih vse stoji, okoli Frankfurta se nič ne premika, Dunaj je popoldne totalno zabasan, v Barceloni maš srečo če se s tiste gužve premakneš prej kot v 45min. To so mesta s katerimi imam izkušnje - katera tebi zveličavna velemesta so rešila problem gužve z večimi pasovi? Ker logistične raziskave vedno znova kažejo da širjenje cest NIKAKOR NE POMAGA.

A praviš, da bi bilo bolje če bi ostali pri 4 pasovnicah?

D3m ::

Ne. Pravi, da ne mara velika mesta.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Markus386 ::

Dokler bodo avtobusi vozili "na koledar", pa še takrat bili nabasani tako, da po dva sedita vozniku v naročju, in dokler bo vlak iz nove gorice do ljubljane vozil štiri ure (čez jesenice seveda), bo pač tako.

Zdaj, lahko se gremo Jypove metode, kjer upočasnimo avte NG-LJ na 5 ur vožnje, da bo vlak hitrejši, lahko pa razširimo vpadnice, več P+R, bolj pogoste avtobuse (pa četudi delajo minus na začetku), moderne vlake (wifi, elektrika za laptop, vrtljivi stoli, itd., da lahko zjutraj še kaj narediš), ki vozijo pogosto, vmes še kake hitre vlake (da imaš lahko P+R tudi v novem mestu, pa greš z vlakom do ljubljane).
Kolo je za vse ne-norce uporabna rešitev nekje tretino leta, torej takrat ko ni premrzlo ali prevroče, ko ne dežuje, in ko ni snega povsod. Pa še to na kratke razdalje, ker 95% ljudi nima tuša na šihtu.

nekikr ::

Mavrik je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:


pa kaj tebi ni jasno? govorimo o obvoznicah, in tistih je kot dreka in z ogromno pasovi v velemestih


In pri katerih izmed teh promet dejansko ne stoji in se premika? Zürich ne nevozen, pri Münchnu na tebi zveličavnih 6 pasovih vse stoji, okoli Frankfurta se nič ne premika, Dunaj je popoldne totalno zabasan, v Barceloni maš srečo če se s tiste gužve premakneš prej kot v 45min. To so mesta s katerimi imam izkušnje - katera tebi zveličavna velemesta so rešila problem gužve z večimi pasovi? Ker logistične raziskave vedno znova kažejo da širjenje cest NIKAKOR NE POMAGA.

To je malček zavajanja. Munchen ima resda 6 pasovnico, ki je ob prometnih urah totalno zabita toda Munchen ima 1,5 milijona prebivalcev. Naša glavna vas ima pod 300.000 prebivalcev in dvopasovnico. Da je zavajanje še hujše - skozi Munchen se stekajo milijoni ljudi v tranzitu in tisti s podeželja/primestja, pri nas pa nekaj deset tisoč okoliških vaščanov/migrantov. Munchen z dvopasovnico bi bil odrezan od sveta, s šestpasovnico pa nekako funkcionira. Širjenje cest VSEKAKOR POMAGA. Če si prepričan, da ne, pa predlagaj Munchnu, da naredijo samo enopasovno hitro cesto in bodo s tem rešili ves problem?

Miha 333 ::

jype je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Pridite na podeželje, tu še vedno prideš z avtom pred vrata vsake trgovine, gostilne, pošte. Šele ko sem občasno v Ljubljani, se zavem, kakšen luksuz imamo.
Če se moraš peljat 200m daleč, potem verjetno lahko prepričaš ljudi, da zberejo dovolj zamaškov za en električen invalidski voziček.

Rad bi te videl na območju razpršene gradnje (2/3 Slovenije) brez avtomobila. Tu imaš dve možnosti: ali greš z avtom, ali pa ne greš nikamor.

dexterboy je izjavil:

Vse to je treba dati v letni strošek in ponuditi prebivalcem BREZPLAČEN mestni prevoz.

To imajo v nekaterih mestih že 10 let.

LeQuack ::

Miha 333 je izjavil:


Rad bi te videl na območju razpršene gradnje (2/3 Slovenije) brez avtomobila. Tu imaš dve možnosti: ali greš z avtom, ali pa ne greš nikamor.


Se pravi pred izumom avta so ljudje samo stali na mestu in razmišljali kako fajn bi blo, če bi nekdo avto izumil?
Quack !

Miha 333 ::

LeQuack je izjavil:

Miha 333 je izjavil:


Rad bi te videl na območju razpršene gradnje (2/3 Slovenije) brez avtomobila. Tu imaš dve možnosti: ali greš z avtom, ali pa ne greš nikamor.


Se pravi pred izumom avta so ljudje samo stali na mestu in razmišljali kako fajn bi blo, če bi nekdo avto izumil?

Točno tako, dve ali tri generacije nazaj se povprečen podeželski človek v celem življenju ni premaknil dlje kot 20 km od kraja rojstva oz. bivanja. V sosednjo vas so šli ob izrednih priložnostih (poroka, pogreb). Še za mojega starega očeta je bila službena pot v 25 km oddaljen večji kraj celodneven podvig. Nekateri so seveda potovali tudi daleč. Ampak ko so šli, so šli za dolgo ali celo za zmeraj. Niso bili to vikend izleti na Dunaj in podobno, ampak so par let varčevali za vozovnico za vlak.

tryhard ::

harvey je izjavil:

Brez odstavnega pasa se pa sploh ne strinjam, da naredijo to. Odstavni pas mora biti.

Povej to Pomurcem, ki imajo AC brez odstavnega pasu.:D

Si morrda mislil hitro cesto?

Avenger ::

Kaj pa če bi naredili še en obroč okoli obvoznice? Oziroma nekaj v smislu obvoza, kjer je najbolj gost tranzit, kaj pa vem, od Kopra proti Mariboru in Kranju. Pa da se vse tovornjake preusmeri tja.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

zmaugy ::

Posebej cestnino za vsakokratni vstop na območje znotraj obvoznice z vozilom na fosilna goriva (na primer 5 EUR) brez možnosti letnega zakupa. In ponudit dober mestni in primestni javni prevoz. Se bojo takoj spraznile ceste in bo lahko en pas v vsako smer za kolesarje.
Plus mesto bo imelo manj svinjski zrak.
Če Zoki naredi to (brez v nebo vpijočih stranskih poslov in izjem za lokalce in posvečene lopove), bom spremenil svoje mnenje o njem.

fikus_ ::

Utopična rešitev: Še en zunanji obroč, namenjen za tranzit!
Sedanji obroč samo za lokalni promet (javni prevoz, EV, Euro 5+, . . , ) Samo Euro 5+ vozila v notranjosti sedanjega obroča.
Dodatno P+R za zaposlene, ki se votijo od drugod.

xx23 ::

Predvsem je treba izboljšati javni promet. O tem govori ta oddaja na Radiu Slovenija (https://radioprvi.rtvslo.si/2018/03/noc.... Glavni problem, ki ga navaja, je nekak, da je shema v glavnem iz leta 1971, kar za danes ni več optimalno.

Simon Koblar predlaga nov potek LPP linij: "Omrežje bi sestavljale 3 glavne linije, dve krožni, šest sekundarnih in več napajalnih prog. Glavne proge bi ves dan obratovalne z visoko frekvenco, na sekundarnih pa bi vpeljali taktne vozne rede. Na prestopnih točkah, ki bi jih bilo več kot danes, pa bi poskusili čim bolj uskladiti vozne rede. Tako bi res več prestopali, a bi v povprečju na prestop čakali le dve minuti in pol, v najslabšem primeru pet minut. Prednost je v tem, da dobiš nekaj zelo kakovostnih, hitrih in pogostih prog namesto zelo številnih prog, kjer avtobusi vozijo zelo poredko."


TESKAn ::

Za včerajšnjo gnečo so "krivi" tudi aavstrijci, ki so imeli praznik in so se vračali s primorske.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

zmaugy ::

TESKAn je izjavil:

Za včerajšnjo gnečo so "krivi" tudi aavstrijci, ki so imeli praznik in so se vračali s primorske.


Če obvoznica ne bi bila polna lokalcev, bi bila gneča kljub Avstrijcem manjša.

xx23 je izjavil:

Predvsem je treba izboljšati javni promet. O tem govori ta oddaja na Radiu Slovenija (https://radioprvi.rtvslo.si/2018/03/noc.... Glavni problem, ki ga navaja, je nekak, da je shema v glavnem iz leta 1971, kar za danes ni več optimalno.

Simon Koblar predlaga nov potek LPP linij: "Omrežje bi sestavljale 3 glavne linije, dve krožni, šest sekundarnih in več napajalnih prog. Glavne proge bi ves dan obratovalne z visoko frekvenco, na sekundarnih pa bi vpeljali taktne vozne rede. Na prestopnih točkah, ki bi jih bilo več kot danes, pa bi poskusili čim bolj uskladiti vozne rede. Tako bi res več prestopali, a bi v povprečju na prestop čakali le dve minuti in pol, v najslabšem primeru pet minut. Prednost je v tem, da dobiš nekaj zelo kakovostnih, hitrih in pogostih prog namesto zelo številnih prog, kjer avtobusi vozijo zelo poredko."




Pa buse na vodik vpeljevat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Invictus ::

TESKAn je izjavil:

Za včerajšnjo gnečo so "krivi" tudi aavstrijci, ki so imeli praznik in so se vračali s primorske.

Ti zahojeni Avstrijci so velik problem, ker jih večina sploh ne zna vozit.

Kar vprašajte kakega Nemca za mnenje o njihovih navadah vožnje na avtocestah ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

freezby ::

Sam se prilagajam in me med 14. in 17. ni na obvoznici in vpadnicah.
Redni stranki sem določil bonus, če me želijo takrat priklicati v LJ in pomaga. Nenazadnje, mora tudi kakšen od njih zraven bit v tem času.
Če sem pa konec v tem časovnem pasu, pa rajši grem kaj po Ljubljani, itak nisem velik v mestu. Najrajši peš, z bicikLJom ali pa tudi trolo - za skok po par postaj v samem centru je čist uporabna.

Zagotovo pa je celostni sistem linij LPP zastarel. Da ne omenjam, da so Urbano in "brezplačno prestopanje v 90 minutah" prodajali kot velenapredek.
Že dolgo nazaj so mi na fakstu ob prelomu tisočletja kazali eno res obsežno študijo z geografskega faksa iz konca 70' let. O nujni vrnitvi tramvaja z osnovnimi tremi linijami. Kao je bil plan, da bi se to gradilo po izgradnji Cankarjevega doma, a po Yugi je udarila kriza, bankrot ... Kakor se spomnim, je Zoki zmagal prve volitve tudi z izpostavljeno obljubo o tramvaju - Koželj je omenjal ravno te tri linije, prva od Viča do Črnuč do konca prve štiriletke - ki pa jo je že sredi mandata pokopal.

Izumljat tople vode ni treba- pogledat Graz/Gradec in še kakšno primerljivo mesto z delujočim javnim prometom ter na delo.

Invictus ::

Dokler bodo ljudje nagrajeni za pot v službo z avto, toliko časa bo gužva...

O slovenskem avtobusnem prevozu pa ne bi, ker to zahteva posebno temo. za 2 milijona folka cel kup podjetij. Jasno, da je drag, ko je treba vzdrževati cel kup administracije...

Je pa res, da javni prevoz ni nikjer na svetu profitabilen, ampak se lepo financira iz državnega/mestnega/občinskega proračuna.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MIHAc27 ::

Jaz sem tudi mnenja, da bi avtobusne linije bilo potrebno malce posodobiti. Trenutno gre skoraj vse skozi center potem se pa po isti poti vozi 5 avtobusov.
Več P+R, da bi tisti izven LJ ne rinili v center, potem pa hitra povezava do teh P+R.

Meni je bil všeč sistem v Berlinu, tam na isti progi pogosto vozita 2 avtobusa, 1 ki ustavi vsako postajo in 1 ki vstavi samo določene (nekje vsako 2.). Na linijah ki vodijo do P+R bi sam uvedel tudi tak sistem.

Tramvaji pa ne vem kaj bi rešili, pa še investicija bi bila verjetno ogromna. Podzemna bi bila rešitev, ampak dvomim da glede na geografske lastnosti Ljubljane izvedljiva.

3p ::

feryz je izjavil:

Za vse nadobudne kolesarčke. Če ne bi bilo avtomobilov, bi se s kolesi še vedno po steptani zemlji vozili. Ne pa po ogromnih zaplatah asfalta, betona in podobno. Kar glavnini kolesarjev niti pod razno ne odgovarja. Raje se družno vozijo po asfaltu in privzeto zavzemajo več placa kot kamion.


Frustriran, ko te kolesarji prehitevajo? >:D

Mavrik ::

Utk je izjavil:


A praviš, da bi bilo bolje če bi ostali pri 4 pasovnicah?


Točneje, pravim da bi bilo bolje iskati alternativne rešitve - učinkovito primestno železnico, boljše P+R sisteme, boljšo tovorno železnico in ostale ukrepe ki spravijo avte dol s cest. Ampak jasno to zahteva dejanski razmislek in ne samo pizdenje čez vožnjo drugih.
The truth is rarely pure and never simple.

Invictus ::

Kako boš imel boljšo tovorno (da ne govorim o potniški) železnico, ko se ves tovor iz Kopra pelje čez center Ljubljane?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mavrik ::

nekikr je izjavil:


To je malček zavajanja. Munchen ima resda 6 pasovnico, ki je ob prometnih urah totalno zabita toda Munchen ima 1,5 milijona prebivalcev. Naša glavna vas ima pod 300.000 prebivalcev in dvopasovnico. Da je zavajanje še hujše - skozi Munchen se stekajo milijoni ljudi v tranzitu in tisti s podeželja/primestja, pri nas pa nekaj deset tisoč okoliških vaščanov/migrantov. Munchen z dvopasovnico bi bil odrezan od sveta, s šestpasovnico pa nekako funkcionira. Širjenje cest VSEKAKOR POMAGA. Če si prepričan, da ne, pa predlagaj Munchnu, da naredijo samo enopasovno hitro cesto in bodo s tem rešili ves problem?


Kako točno to pomaga če pa je mesto totalno paralizirano isto kot Ljubljana? Los Angeles ima še večje ceste v centru in še vedno vse stoji. Še enkrat, ker očitno govorite na pamet:

Building bigger roads actually makes traffic worse
Building highways doesn't reduce gridlock, thanks to "The fundamental law of road congestion."

Teh raziskav je maljon. Lahko tule nakladate še vedno naprej, ampak tudi ko boste zmetali kup svojega denarja v več asfalta boste še vedno ISTO stali v gužvi pred Ljubljano. Denarja, ki bi ga lahko vložili v to da druge avte spravite stran.

Invictus je izjavil:

Kako boš imel boljšo tovorno (da ne govorim o potniški) železnico, ko se ves tovor iz Kopra pelje čez center Ljubljane?


Na isti način ko ga imajo v tebi izjemno priljubljeni tujini! Saj si bil tam a ne? Baje.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

jype ::

Miha 333 je izjavil:

Rad bi te videl na območju razpršene gradnje (2/3 Slovenije) brez avtomobila. Tu imaš dve možnosti: ali greš z avtom, ali pa ne greš nikamor.
S kolesom lahko v manj kot 16 urah pridem s Hodoša do Sečovelj. Prav zanima me, kje je to "območje razpršene gradnje".

Razumem, da avtomobile _morajo_ uporabljat tam, kjer je do prve trgovine 2 uri vožnje z avtomobilom, ne pa v Sloveniji, kjer še peš lahko prideš kamorkoli v doglednem času.

3p ::

PARTyZAN je izjavil:

Če razširiš cesto samo privabiš še več vozil, in imaš identičen problem, samo v večjem obsegu. Kvaliteten javni prevoz in dobra infrastruktura za pešce in kolesarje je rešitev, ki jo iščete.


Potrebno je priznati, da je s tem pravilom mogoče konec. Količina pleha se je pač zadnjih 100 let povečevala. Zdaj ko se že vsak sam pelje v svojem pick-up-u na šiht, v trgovino in na fitnes, ne vem, koga bi še lahko privabili.

jype ::

3p je izjavil:

Zdaj ko se že vsak sam pelje v svojem pick-up-u na šiht, v trgovino in na fitnes, ne vem, koga bi še lahko privabili.
Še drugo polovico ljudi, ki trenutno ne uporabljamo osebnih avtomobilov (a jih bomo kmalu morali, ker bodo vse prometne površine smrtonosne za vse, ki niso zaščiteni s poltretjo tono pleha).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

3p ::

Invictus je izjavil:

Edina rešitev za promet v Ljubljani je ukinitev potnih stroškov.

Potem se folku ne bo več splačalo vozit iz periferije v Ljubljani, ampak se bodo morale firme preseliti na periferijo...


Ne serji.

Tole bi povzročilo revolucijo, tako kot radarji v Mariboru ali poskus obdavčitve nepremičnin.

Ni junaka, ki bi to dal v svoj program.

feryz ::

3p je izjavil:

feryz je izjavil:

Za vse nadobudne kolesarčke. Če ne bi bilo avtomobilov, bi se s kolesi še vedno po steptani zemlji vozili. Ne pa po ogromnih zaplatah asfalta, betona in podobno. Kar glavnini kolesarjev niti pod razno ne odgovarja. Raje se družno vozijo po asfaltu in privzeto zavzemajo več placa kot kamion.

Frustriran, ko te kolesarji prehitevajo? >:D
Niti ne, le žvau se mi preveč smili, da bi jo direkt povozil.
Niso pa vsi mojega mnenja in tako lahko občasno beremo v novicah o takih zadevah.

jype ::

feryz je izjavil:

Niti ne, le žvau se mi preveč smili, da bi jo direkt povozil.
Niso pa vsi mojega mnenja in tako lahko občasno beremo v novicah o takih zadevah.
No, dokler umirate več kot desetkrat pogosteje kot biciklisti, se mi zdi da je jasno, kdo zmaguje.

nekikr ::

Mavrik je izjavil:

nekikr je izjavil:


To je malček zavajanja. Munchen ima resda 6 pasovnico, ki je ob prometnih urah totalno zabita toda Munchen ima 1,5 milijona prebivalcev. Naša glavna vas ima pod 300.000 prebivalcev in dvopasovnico. Da je zavajanje še hujše - skozi Munchen se stekajo milijoni ljudi v tranzitu in tisti s podeželja/primestja, pri nas pa nekaj deset tisoč okoliških vaščanov/migrantov. Munchen z dvopasovnico bi bil odrezan od sveta, s šestpasovnico pa nekako funkcionira. Širjenje cest VSEKAKOR POMAGA. Če si prepričan, da ne, pa predlagaj Munchnu, da naredijo samo enopasovno hitro cesto in bodo s tem rešili ves problem?


Kako točno to pomaga če pa je mesto totalno paralizirano isto kot Ljubljana? Los Angeles ima še večje ceste v centru in še vedno vse stoji. Še enkrat, ker očitno govorite na pamet:

Building bigger roads actually makes traffic worse
Building highways doesn't reduce gridlock, thanks to "The fundamental law of road congestion."

Teh raziskav je maljon. Lahko tule nakladate še vedno naprej, ampak tudi ko boste zmetali kup svojega denarja v več asfalta boste še vedno ISTO stali v gužvi pred Ljubljano. Denarja, ki bi ga lahko vložili v to da druge avte spravite stran.

Invictus je izjavil:

Kako boš imel boljšo tovorno (da ne govorim o potniški) železnico, ko se ves tovor iz Kopra pelje čez center Ljubljane?


Na isti način ko ga imajo v tebi izjemno priljubljeni tujini! Saj si bil tam a ne? Baje.

Zakaj potem LA ne naredi kolovoza in se s tem reši pretiranega prometa?

Markus386 ::

jype je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Rad bi te videl na območju razpršene gradnje (2/3 Slovenije) brez avtomobila. Tu imaš dve možnosti: ali greš z avtom, ali pa ne greš nikamor.
S kolesom lahko v manj kot 16 urah pridem s Hodoša do Sečovelj. Prav zanima me, kje je to "območje razpršene gradnje".

Razumem, da avtomobile _morajo_ uporabljat tam, kjer je do prve trgovine 2 uri vožnje z avtomobilom, ne pa v Sloveniji, kjer še peš lahko prideš kamorkoli v doglednem času.


Z avtom pa v treh urah. Če greš otroke peljat soline pogledat, rabiš z biciklom dve nočitvi v hotelu, z avtom je pa to sobotni izlet.

Je pa lepo, da je končno nekaj predlogov tukaj v pravi smeri - gremo narest javni prevoz boljši/hitrejši/prijaznejši, in ne samo "5eur za vstop v ring", ipd. To, da grejo proge čez center je precej slabo, če hočeš iz kateregakoli "kraka" ljubljane v kateregakoli drugega, moraš čez center. Pomojem bi brez problema vozili avtobusi tudi po servisnih cestah ob obvoznici ali obvoznici sami. Torej postaja na celovški pri obvoznici, pa naslednja na dunajski, naslednja na letališki, zaloški, litijski, rudnik, ižanka, barjanka, mestni log, tržaška, brdo, podutiška, in nazaj na celovški. Par avtobusov, ki krožijo v obe smeri po ringu, pa je.

Potem je nekaj črnih pik v sami ljubljani (tako za avte kot buse), in to je tisto križišče pri ortotu (šmartinska, topniška, linhartova), kjer je imho treba porušit vse, zavoj pri bavarcu iz smeri bežigrada proti železniški postaji, Roška cesta (in zavoj na dolenjko) pa začetek/konec zaloške (pri kliničnem) (lahko da sem še kako pozabil). Če bi se te deli porihtali, razširili, morda celo kak rondo ali kaj drugega tam naredilo, ali pa speljalo promet okoli, ... ali pa porušilo vse, in naredilo celoten del na novo, bi bil celo kak dodaten BUS pas na cesti, pa tudi za avte bi šlo hitreje. S tem dobimo tudi krožne proge po "notranjem ringu".

Potem pa samo še povišat frekvenco avtobusov. Trenutno naprimer stojiš v gužvi pri astri, vidiš avtobus ravno speljuje iz postaje, in si misliš "jutri grem tudi jaz z busom", ko pelje hitro mimo tebe po BUS pasu. Potem pricijaziš počasi do razstavišča, vidiš isti ta bus, ki stoji na postaji, in ljudi, ki se bašejo gor, notri pa nabasani kot sardine. ...pa si rečeš "meh, grem rajši z avtom". Ta izkušnja je naprimer popolnoma drugačna od recimo pariškega metroja, ali pa nadzemnega RER-a, kjer prideš na postajo, piše 2 minute do naslednjega metroja, 4 do še naslednjega, prideš gor, veš, da moraš čez celo mesto, pa dokler šteješ postaje, da vidiš kje si, si že skoraj na cilju. In če prestopaš, greš z metroja ven, in te pri izhodu čaka bus prav tako na 2 minute, in se pelješ dalje. In to vse z isto mesečno izkaznico. Zdaj pa primerjajte to izkušnjo z Ljubljansko, kjer prideš dol pri glavni postaji, kjer busi praktično peljejo na koledar. Sploh recimo nedelja zvečer, ko se študenti vračajo domov. Torej sledi pešačenje do bavarca. Sinhronizacije busov/vlakov seveda ni, torej sledi čakanje. Če greš iz gorenjske do recimo mestnega loga, bi lahko šel do viča tudi z vlakom, a seveda tisti krak ni sinhroniziran z gorenjskim, pa je hitreje če pešačiš na bus. Če pa slučajno greš na vlak do rožne, moraš pa od postaje pešačit čez tiste mini tunelčke pod progo in do tržaške, kjer čakaš isti bus, ki je še vedno na bavarskem dvoru. Aja, pa še dodatno karto si moral plačat za vlak do viča, pa seveda še za bus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

NooB ::

Mare3 je izjavil:

Kaj je razlog vsakodnevnih gneč na Ljubljanski obvoznici popoldan? Vem da takrat večina končuje dopoldansko izmeno ampak to se mi več ne zdi normalno. Vsak dan vse skupaj stoji in premika se zelo počasi, sploh kaj razmišljajo da bi nekako rešili ta problem, ker več kot eno uro iz Medvod do Polja se mi ne zdi normalno.


Podatki pravijo, da je iz leta v leto vse več in več pleha na Severni obvoznici:
http://www.di.gov.si/si/delovna_podrocj...
LP, JAZ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NooB ()

zmaugy ::

@Markus386:

Seveda da je treba zaračunat za vstop z vozilom na fosilno gorivo v območje znotraj obvoznice (in to toliko, da se občasnim obiskovalcem ne pozna, za redno uporabo je pa predrago), ker dugače ne boš nikoli spravil kamotnih riti iz avtomobilov na javni prevoz. In ne moreš furat javnega prevoza z visoko frekvenco, če se nihče z njim ne vozi, ker te slej ko prej vprašajo po zdravju. Torej lahko kakšen mesec ali dva, potem se pa mora nekaj zgodit.


@invictus:

Ukinitev potnih stroškov kar tako je neumnost. Ker ljudje, ki se vozijo dnevno v LJ v službo, niso tam zato, ker jim nekdo da miloščino, ampak ker opravljajo delo, ki ga nekdo potrebuje dovolj močno, da je pripravljen plačati plačo plus potne stroške. Se pravi da rabiš alternativo temu, to pa je kombinacija dela od doma in boljšega javnega prevoza. S tem da bi moral biti povdarek na modernizaciji železniškega prometa in ne na cestah. In da bi morali podjetjem, ki omogočajo delo od doma, dati ekološke in družinske davčne olajšave - za vsakega zaposlenega posebej sorazmerno številu dni, ko lahko dela od doma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

feryz ::

A vi boste kar od doma pometali ceste, praznili kante za smeti, plužili ceste, polnili police itd?
Očitno so tukaj na tem forumu samo birokrati, za katere je vseeno, ali se prikažejo na šihtu, ali pa kar doma spijo in visijo na netu.
Zato pa vam mora nekdo priti v Ljubljano in opraviti fizikalna dela namesto vas. Pa še davke plačati, da vi lahko spite dalje.

jype ::

Markus386 je izjavil:

Z avtom pa v treh urah. Če greš otroke peljat soline pogledat, rabiš z biciklom dve nočitvi v hotelu, z avtom je pa to sobotni izlet.
Kolikokrat na dan pa pelješ otroke gledat soline?

Invictus ::

zmaugy je izjavil:


@invictus:

Ukinitev potnih stroškov kar tako je neumnost. Ker ljudje, ki se vozijo dnevno v LJ v službo, niso tam zato, ker jim nekdo da miloščino, ampak ker opravljajo delo, ki ga nekdo potrebuje dovolj močno, da je pripravljen plačati plačo plus potne stroške. Se pravi da rabiš alternativo temu, to pa je kombinacija dela od doma in boljšega javnega prevoza. S tem da bi moral biti povdarek na modernizaciji železniškega prometa in ne na cestah. In da bi morali podjetjem, ki omogočajo delo od doma, dati ekološke in družinske davčne olajšave - za vsakega zaposlenega posebej sorazmerno številu dni, ko lahko dela od doma.

Ne ni. Slovenija je tu unikum. Nihče ne plačuje potnih stroškov. Sploh pa ne po KM oddaljenosti do službe. Da ne govorim, da je to včasih konkreten številski korektiv plače.

Določene države poznajo davčne olajšave, ampak te ne gredo v nebo.

Kako ljudje pridejo v službo, je njihov problem, ne problem države. Saj so sami sprejeli službo in podpisali pogodbo.

Se bodo pa določeni ljudje preselili ali pa poiskali službo drugje. Mogoče se bodo pa firme preselile ven iz Ljubljane. Ker večina je tam preprosto zato, ker je lastnik tam.

Seveda ga ni junaka politika, ki bi upal dregnit v to zmedo, ki je ostanek delovne zakonodaje Jugoslavije.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

njyngs ::

Invictus je izjavil:

Dokler bodo ljudje nagrajeni za pot v službo z avto, toliko časa bo gužva...


Zakaj se potem hvališ, da ti firme plačujejo pot v Njemačko in verjetno tudi hotele, ko moraš tam prenočit? Verjetno bi bilo najboljše, da ljudje niste nagrajeni za pot v službo in prenočišče tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

zmaugy ::

feryz je izjavil:

A vi boste kar od doma pometali ceste, praznili kante za smeti, plužili ceste, polnili police itd?
Očitno so tukaj na tem forumu samo birokrati, za katere je vseeno, ali se prikažejo na šihtu, ali pa kar doma spijo in visijo na netu.
Zato pa vam mora nekdo priti v Ljubljano in opraviti fizikalna dela namesto vas. Pa še davke plačati, da vi lahko spite dalje.


Malce dvomim, da se veliko fizikalcev vozi zelo od daleč v Ljubljano, ane...

Invictus je izjavil:

zmaugy je izjavil:


@invictus:

Ukinitev potnih stroškov kar tako je neumnost. Ker ljudje, ki se vozijo dnevno v LJ v službo, niso tam zato, ker jim nekdo da miloščino, ampak ker opravljajo delo, ki ga nekdo potrebuje dovolj močno, da je pripravljen plačati plačo plus potne stroške. Se pravi da rabiš alternativo temu, to pa je kombinacija dela od doma in boljšega javnega prevoza. S tem da bi moral biti povdarek na modernizaciji železniškega prometa in ne na cestah. In da bi morali podjetjem, ki omogočajo delo od doma, dati ekološke in družinske davčne olajšave - za vsakega zaposlenega posebej sorazmerno številu dni, ko lahko dela od doma.

Ne ni. Slovenija je tu unikum. Nihče ne plačuje potnih stroškov. Sploh pa ne po KM oddaljenosti do službe. Da ne govorim, da je to včasih konkreten številski korektiv plače.

Določene države poznajo davčne olajšave, ampak te ne gredo v nebo.

Kako ljudje pridejo v službo, je njihov problem, ne problem države. Saj so sami sprejeli službo in podpisali pogodbo.

Se bodo pa določeni ljudje preselili ali pa poiskali službo drugje. Mogoče se bodo pa firme preselile ven iz Ljubljane. Ker večina je tam preprosto zato, ker je lastnik tam.

Seveda ga ni junaka politika, ki bi upal dregnit v to zmedo, ki je ostanek delovne zakonodaje Jugoslavije.


Na koncu je vse to problem države - pod črto. Ker na koncu imamo zaradi tega vsi zamaške na cestah in ogromno onesnaževanja, katerega ceno bomo ultimativno vsi plačali. Ljudje so si glede na trg nepremičnin in zakone uredili svoja življenja in to boš težko spremenil.
Lahko rineš z glavo skozi zid in ne prideš nikamor ali pa prilagodiš okoliščine, na katere imaš vpliv, dejanskemu stanju in pri tem zasleduješ širše koristi, kot je na primer bolj ekološki način delovanja države.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Invictus ::

njyngs je izjavil:

Invictus je izjavil:

Dokler bodo ljudje nagrajeni za pot v službo z avto, toliko časa bo gužva...


Zakaj se potem hvališ, da ti firme plačujejo pot v Njemačko in verjetno tudi hotele, ko moraš tam prenočit? Verjetno bi bilo najboljše, da ljudje niste nagrajeni za pot v službo in prenočišče tam.

Saj mi ne.

Sam višjo dnevno postavko imam, če sem onsite...

Ravno tako bi se lahko ostali, ki se vozijo dlje, pogajali, da imajo višjo plačo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

freezby ::

MIHAc27 je izjavil:

Tramvaji pa ne vem kaj bi rešili, pa še investicija bi bila verjetno ogromna. Podzemna bi bila rešitev, ampak dvomim da glede na geografske lastnosti Ljubljane izvedljiva.


Prvič ne tramvajem zaradi ogromne investicije, potem pa za podzemno? Podzemna v Ljubljani - barje!, vsaj 3x premajhno mesto! - je totalni no go.

Ne primerjajte zdaj Pariza, Dunaja in velikih mest. Dajte si res priklicat mesta s podobno velikostjo in težo glede na okolico. Graz je najbližji in še po razporeditvi izredno podobno mesto z reko, grajskim grišem, baročnim starim mestom in okoli njega center iz vrhunca K.u.K. monarhije. Dober primer je tudi Bonn, pravtako v rangu 300 tisoč prebivalcev, nekdanja prestolnica, ki ima še zdaj ogromno zveznih služb in s tem povezano dnevno migracijo birokratov in podporne delovne sile.

Povsod v srednje velikih mestih do ranga 800 tisoč ljudi je hrbtenica delujočega javnega prometa tramvaj, S-Bahn, cestna železnica. Kaj bi to rešilo? Tirna vozila imajo prednost, čakajo samo v največjih križiščih oz. predvsem križajoče tramvaje. Višja povprečna hitrost, udobje in nič neposrednih emisij.

Ogromna investicija? Da, seveda, a vsako leto, desetletje odlašanja samo še draži zadevo. A ravno od Viča prek centra do Stožic ne bi bila nemogoča zadeva z enim znosnim zneskom v 4-letnem mandatu. Potem se bi moralo izrabilo obstoječe železniško omrežje znotraj Ljubljane in pripadajoči prostor (že od centra do BTC bi moral vozit en normalen mestni vlak). A predpogoj je izpeljava tovornega promega mimo Ljubljane. In ravno pri vsem tej smešnici o 2. tiri pogrešam celovite rešitve, pogleda na železnice v Sloveniji. A se bo gradila železniška obvoznica do Zaloga? kako naprej rešiti ozko grlo Ljubljana - Zidani Most. Vsekakor pa gre pri Ljubljani za državni problem, ne pa zgolj mestni.

Potni stroški so slovenski socialni korektiv. Se strinjam, da nepotreben, a rad bi videl političnega junaka, ki bi ga odpravil. A kljub nepotnim stroškom, se mesta po Evropi vseeno večinoma spopadajo z gnečami, zastoji. Morebiti bi kratkoročno odprava res izboljšala pretočnost, a ni to dolgoročna rešitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: freezby ()

Invictus ::

zmaugy je izjavil:


Na koncu je vse to problem države - pod črto. Ker na koncu imamo zaradi tega vsi zamaške na cestah in ogromno onesnaževanja, katerega ceno bomo ultimativno vsi plačali. Ljudje so si glede na trg nepremičnin in zakone uredili svoja življenja in to boš težko spremenil.
Lahko rineš z glavo skozi zid in ne prideš nikamor ali pa prilagodiš okoliščine, na katere imaš vpliv, dejanskemu stanju in pri tem zasleduješ širše koristi, kot je na primer bolj ekološki način delovanja države.

Ni res.

problem je v mentaliteti ljudi, ki mislijo, da je povračilo potnih stroškov njihova ustavna pravica. pa ni, gre samo za en butast in celo škodljiv zakon.

Podjetja se bodo hitro prilagodila, pa še bolje jim bo, ker jim ne bo pri izplačilu plači treba skrbeti za še eno postavko.

Zaposleni bodo pa pač zahtevali višje plače, če jih bo delodajalec hotel obdržati...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

njyngs ::

Invictus je izjavil:

njyngs je izjavil:

Invictus je izjavil:

Dokler bodo ljudje nagrajeni za pot v službo z avto, toliko časa bo gužva...


Zakaj se potem hvališ, da ti firme plačujejo pot v Njemačko in verjetno tudi hotele, ko moraš tam prenočit? Verjetno bi bilo najboljše, da ljudje niste nagrajeni za pot v službo in prenočišče tam.

Saj mi ne.

Sam višjo dnevno postavko imam, če sem onsite...

Ravno tako bi se lahko ostali, ki se vozijo dlje, pogajali, da imajo višjo plačo.

Bi se lahko. Ampak pri potnih stroških ti država ne vzame, pri višji plači pa vzame. Firme pa tudi ne bodo šenkale "potni stroški x2" pri plači, da boš dobil enako ven v primeru ukinitve potnih stroškov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

Invictus ::

njyngs je izjavil:


Bi se lahko. Ampak pri potnih stroških ti država ne vzame, pri višji plači pa vzame. Firme pa tudi ne bodo šenkale "potni stroški x2" pri plači, da boš dobil enako ven v primeru ukinitve potnih stroškov.

Na začetku ne.

Poem bodo pa videle, da ne dobijo delavcev, pa bodo morale... Ali pa zapreti štacuno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: njyngs ()
««
2 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149197 (35437) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919919 (15556) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931270 (21356) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581640 (71049) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132993 (27394) BigWhale

Več podobnih tem