» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
40 / 47
»»

feryz ::

Na pralni stezi avto daš v N in ga ne "ugasneš". Itak se sam "ugasne".

solatjek ::

energetik je izjavil:

Ne, potem neha. Zakaj pa ne probaš sam?

Malo je strahu prisotnega, da kaj ne zjebem. Bom probal, vidim, da je Toyota kar nekak trotl ziher in ti nekaj, kar ne smeš, tako ne dovoli.

Eno vprašanje še imam glede števcev. Nastavil sem prikaz tlaka v gumah. Tega si nikakor ne zapomni, ko avto ponovno vklopim, je vedno namesto tlaka prikazan zaslon s pretoki energije. Je komu uspelo to obdržati na števcu po izklopu in ponovnem vklopu?

tony1 ::

" Malo je strahu prisotnega, da kaj ne zjebem. Bom probal, vidim, da je Toyota kar nekak trotl ziher in ti nekaj, kar ne smeš, tako ne dovoli."

Brez skrbi, menjalnik upravlja računalnik, nič takega, kar bi bilo zares škodljivo, ti ne bo pustil narediti.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Potem me pa prosim popravi :)

Samo za popolne tepce pomeni "množično" 100%. A pol se danes ne kupuje bencinarjev množično, ker jih ni 100%? Ampak kaj bi to razlagal tepcu, ki še kaj bolj enostavnega ne razume...

To najbrž nekomu drugemu odgovorjaš, ker meni očitno ne. Če pa da, potem si pa prosim še enkrat preberi o čem teče beseda.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Potem me pa prosim popravi :)

Samo za popolne tepce pomeni "množično" 100%. A pol se danes ne kupuje bencinarjev množično, ker jih ni 100%? Ampak kaj bi to razlagal tepcu, ki še kaj bolj enostavnega ne razume...

To najbrž nekomu drugemu odgovorjaš, ker meni očitno ne. Če pa da, potem si pa prosim še enkrat preberi o čem teče beseda.

Nisem nič pomešal, čist jasno je:

Gregor P:: včeraj, 12:07:35
Le da še nismo tam, da bi ljudje res hoteli množično kupovati EV-je. To čakamo sedaj na leto 2035.
Utk:: včeraj, 12:09:06
10, 20, 30%, odvisno od države, ni množično? Kdaj pa bo?
Gregor P:: včeraj, 12:09:31
Ja predvidoma leta 2035. Vsaj takšne so javne napovedi (torej od oblasti/države vsiljene).

Gregor P ::

In kje ti vidiš teh famoznih 100%?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Pa ti si res zabit. Leta 2035 naj bi bilo 100%, ko bojo če bojo ostali prepovedani.
Ne vem zakaj bi drugače sploh omenjal leto 2035, ker nič drugega posebnega se ne bo takrat zgodilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Jaz sem le rekel, da bomo takrat lahko podajali bolj relevantne ocene, ali bomo dosegli napovedi ali ne ... nakar si ti meni vsilil teh 100% (kar sploh ni logike, če bomo pa še vedno lahko vozili stara oz. rabljena klasična vozila itd.; tudi če bodo države dejansko vztrajale pri prepovedih).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Se pravi ne znaš povedat kaj točno se bo zgodilo leta 2035, da bi takrat kaj posebnega videli. Če ni logike, da bo leta 2035 kaj posebnega, ker še zmeraj ne bojo vsi avti na cesti električni, potem res ne vem zakaj omenjaš to leto.
Se pravi se ne motim, če pravim, da nimaš pojma kaj govoriš.

solatjek ::

Obračamo sem in tja, ni pomembno, dejstvo je, da od vseh ljudi, ki jih poznam (sorodstvo, sodelavci, znanci, prijatelji...) in nekako naredim povprečje, lahko rečem, da na 100 ljudi 2 do 3 ljudje vozijo električni avto, hibride pa kakšnih 10 do 12. Ostalo je stara zaloga, čisti bencin/dizel, ki jih ljudje pač niso zavrgli (zakaj bi jih) in jih tudi 2035 ne bodo.

Pričakovati pa je, glede na to, da EV še vedno ni tako zelo priljubljen, vsak posameznik zase ve, zakaj (velik vzrok je, da je težava polnjenje, predvsem ljudje, ki živijo v blokovskih naseljih, avta pač nimajo možnosti polniti doma). Blokovska naselja pa so tam, kjer je koncentracija prebivalstva največja. Torej večina verjetno ne bo kupila EV.

Glede na dejstvo, da se dandanes dizla skoraj ne dobi več, večina bencincev pa je že mehko, normalno ali priključno hibridiziranih, je pač trenutni trend, da se kupi hibrid, ker kaj dosti izbire praktično ni. In če že "moram" kupiti hibrida, bo to pač Toyota, ki je postavila standard pri hibridizaciji v svojih 25 letih izkušenj in se ostali lahko le zgledujejo. In če to dejstvo prenesem v naslednjih nekaj let, pomeni, da bo Toyota še naprej prodajala hibride kot sveže žemljice...

Lahko pa, da se motim in razmišljam popolnoma napačno. Čas bo pokazal.

dunda ::

Lepo si tole napisal. Škoda, ker ni gumba za všeček.
https://www.kacnje.eu

Utk ::

Jaz nisem za to, da se karkoli prepove, ampak zdaj so EV že bistveno cenejši od pluginov, kmalu bojo tudi od navadnih hibridov. ICE bojo odmrli po naravni poti, ne zarad prisile.
Ker če nek električni clio stane 20 jurjev, bencinski pa 18, potem ni logike kupovat bencinarja. Pa bi znalo bit v par letih že celo obratno. Blokarji si bojo pa morali uredit najprej normalne legalne parkinge, da ne bojo parkirali po travi in pločnikih, potem pa še razpeljat štekarje. Normalni si bojo, zarukanci pač ne, tam bojo obsojeni na 20 let stare avte, kaj bo to naredilo iz vrednosti njihovih stanovanj bo pa tudi njihov problem.

Sparkxl ::

Prav osvežilno je prebrati post od salajteka iz resničnega sveta, ampak potem pride utk in mora to takoj pokvarit s svojo ideologijo, ki z realnostjo nimajo nobenega stika.
Prav neverjetno je, da je ded napisal 6 stavkov in prav vsak je ideološko sanjanje.

Bi pa rekel, da je tudi pri meni tako. Na 100 so ca. 3, ki vozijo EV. In to so kopije utk. Ideološki opranci. Kupili so rabljene, ker za nove nimajo. Ampak cene novih so naravnost fantastične in vsi drugi bi jih morali kupiti, samo oni ne. In ti 3 imajo te EVje neke male kante za okrog bajte in po mestu, taglavni avto pa je na nafto. Ampak vsi drugi pa bi morali kupiti nove evje za zelo ugodnih 60k €.

Utk ::

Seveda spet ne bo nobenga citata o tem, da sem napisal karkoli od tega kar ti praviš, da si mojega "prebral" (v narekovajih, ker brat itak ne znaš).

c3p0 ::

EV s spodobnim range, torej realnih vsaj 300km ob vsakem letnem času in za spodobno ceno (enako ali manj kot primerljiv ICE avto). Potem ga vzamem, ko bom menjaval. A striktno kot drugi avto, ker je useless za daljša potovanja med sezono.

Drugače ne. Hibrid Toyota je pa že pri hiši.

Novelty faktorja pri EV že vsaj 2 leti več ni. Dolgočasna bela tesla bolj spada v svet "you'll own nothing and be happy".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

_Sajmon_ ::

Utk, imet blokovce za zarukance je kar prehuda. Še zdaleč ni enostavno naredit električni priključek za polnjenje pri bloku, celo pod blokom ne, če imaš parkirni boks, pa naj bodo še vsi za to. So taki in drugačni razlogi, predvsem omrežje ne zdrži. Poznam prijatelja, ki živi na vasi. Sosed ima električni avto in polnjenje doma, ampak na ta račun, ker je že sosed pokuril/zase rezerviral toliko elektrike, on je ne more imet brez nadgradnje podzemnih kablov.

Drugo vprašanje mi je, koliko lastnikov EV-jev ima polnjenje omogočeno tudi doma, ali kdo ve? Predvsem bi me zanimalo to za države na severu Evrope, kjer je delež prodanih EV-jev že zelo velik. Jaz pač EVja brez polnjenja doma ne bi vzel, pa čeprav bi ga z veseljem imel (letos razmišljam kupit nov avto).

Se strinjam s teboj Utk, da bodo morda EV-ji skoraj toliko dragi kot tisti s klasičnim motorjev ali celo cenejši (a lahko tudi na račun tega, da bodo se klasiki iz takih ali drugačnih zahtev podražili), ampak klasiki ne bodo izginili. Jaz sem tudi mnenja, da se delež EVjev počasi ustavil oz. bo zelo počasi napredoval.

Utk ::

Utk, imet blokovce za zarukance je kar prehuda.

Kje sem to napisal? Spet nekaj izmišljate.

Sosed ima električni avto in polnjenje doma, ampak na ta račun, ker je že sosed pokuril/zase rezerviral toliko elektrike, on je ne more imet brez nadgradnje podzemnih kablov.

Kaj? Kake varovalke ima kdo in kake bi rad imel? Jaz ko sem kupil TČ in EV nisem nikogar vprašal niti sporočal kolk elektrike "rabim".

Drugo vprašanje mi je, koliko lastnikov EV-jev ima polnjenje omogočeno tudi doma, ali kdo ve? Predvsem bi me zanimalo to za države na severu Evrope, kjer je delež prodanih EV-jev že zelo velik. Jaz pač EVja brez polnjenja doma ne bi vzel, pa čeprav bi ga z veseljem imel (letos razmišljam kupit nov avto).

Elektro energija je letos vklopil opcijo počasnejšega polnjenja na nekaterih polnilnicah. Pomeni, da plačaš 22 centov na kwh, kar je čisto primerljivo s tem kar plačaš doma, ne garantirajo ti pa hitrosti polnjenja - kar ti ne bi bilo garantirano niti če bi polnil doma in tudi doma ne bi polnil z 22 ali pa niti 11 kw. Seveda je teh polnilnic zdaj še veliko premalo, ampak očitno se da tudi z "domačo" ceno elektrike it nek posel.

Se strinjam s teboj Utk, da bodo morda EV-ji skoraj toliko dragi kot tisti s klasičnim motorjev ali celo cenejši (a lahko tudi na račun tega, da bodo se klasiki iz takih ali drugačnih zahtev podražili), ampak klasiki ne bodo izginili. Jaz sem tudi mnenja, da se delež EVjev počasi ustavil oz. bo zelo počasi napredoval.

Na bencin se boste vozili tisti s preveč denarja, jaz ga tolk nimam. Bom raje še kako stanovanje kupil na ta račun. Če vas bo veliko takih, hvala bogu. Samo potem ne jamrat...

Sparkxl ::

Čakaj malo, pomeni da tvoj hibrid več ne vozi na bencin, amppak samo na štrom?

Utk ::

Z njim se vozimo minimalno. Rabimo pa 2 avta, imamo 2 od zmeraj. Na silo menjat se ne splača, ker z njim ne prevozimo tolk. Jaz pač preračunam, nisem versko blazen kot vi, ki čakate na nemogoče pogoje, da boste kupili EV, medtem pa mečete denar skoz okno, čeprav bi že zdaj lahko kupili dovolj poceni EV, ki se bi splačal in prek goriva sam sebe odplačeval.

Sparkxl ::

Aha torej se voziš na bencin? Očitno imaš preveč denarja. Tebi še zdaj ni potegnilo, da velika večina ljudi sploh noče ev? Od kot ti ideja da so vsem boljši? In strošek ni tu noben faktor. Če bi bil, bi vsi vozili dacije.

Utk ::

Vozim se na bencin ko je to nujno. S prikolico, prtljažnikom za kolesa itd, ker tak EV res stane 40 jurjev in se mi ne splača za tistih 10,000 km letno, ki jih še naredim na bencin. Je pa tudi toyota dost blizu po vožnji električnemu, ne čist, ampak dost blizu. Če bi imel nekega dizla z ročnim menjalnikom...jajks. Bi res premislil, če mi se splača trpet ali vseeno vržt 40 jurjev v normalen avto.

Tebi še zdaj ni potegnilo, da velika večina ljudi sploh noče ev?

To si me z nekom zamešal. Jaz nikoli nikjer nisem rekel, da imam večino ljudi za pametne. Ravno obratno, večina je idiotov.

Od kot ti ideja da so vsem boljši?

Iz logičnega sklepanja in prakse.

In strošek ni tu noben faktor. Če bi bil, bi vsi vozili dacije.

Res je. Veliko večji faktor od stroška je pamet. Te pa ni.

Sparkxl ::

Pod črto, po tvoje je vsak ki noče ev in ne kupi ev idiot, brez pameti? Torej ene 99%? Si morda pomisli, glede na to, da si v 1%, ti problem?

Utk ::

Če noče EV iz nekih verskih razlogov, je idiot, tako je. Če ga noče, ker je to racionalno premislil in izračunal, je vse v redu. Ampak ta bo čez 2 leti oz. ko bo spet kupoval drug avto to še enkrat preračunal in se še enkrat odločil. Verski fanatik ne bo.

Si morda pomisli, glede na to, da si v 1%, ti problem?

Zakaj bi bil jaz problem, meni je fajn. Naredil sem čez 30,000 km na elektriko, za vsa polnjenja sem dal cca 100 evrov, pa 2x sem menjal kabinski filter za 10 evrov. Do konca leta bom na blizu 50,000, vsaj 45, in ne planiram več nobenga servisa, niti menjave gum niti nič.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Seveda spet ne bo nobenga citata o tem, da sem napisal karkoli od tega kar ti praviš, da si mojega "prebral" (v narekovajih, ker brat itak ne znaš).

Vse kar počneš tu na forumu je, da nas v glavnem žališ ... in pa da še vedno ne vemo od kod tebi teh 100%, ki nam jih vsiljuješ v debato?!?

Vse pa kar sem jaz napisal je (z drugimi besedami), da danes morda res še težko ocenjujemo, kakšen delež EV-jev bo oz. se bo zares prijel in da moramo počakati vsaj do leta 2035 za neke objektivne številke/procente - ker takšne so pač vse te uradne napovedi, načrti, projekcije, da bo leto 2035 tisto mejno leto za to.

Moje osebno mnenje pa je seveda dosti bolj črnogledo, ampak se zdaj ne mislim ponavljati zakaj; no razen morda tega, da bi danes tudi sam kupil hibrida, če bi kupoval novo vozilo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Vse kar počneš tu na forumu je, da nas v glavnem žališ ...

Žalitev za zdravo pamet je to kar pišeš ti, spet tu:

in pa da še vedno ne vemo od kod tebi teh 100%, ki nam jih vsiljuješ v debato?!?

Ti stalno omenjaš leto 2035. Edina stvar za katero se danes računa, da se bo takrat zgodila je, da bojo od takrat prepovedani pogoni, ki v vožnji ustvarjajo co2. Ti pa sprašuješ od kod meni 100%.

Vse pa kar sem jaz napisal je (z drugimi besedami), da danes morda res še težko ocenjujemo, kakšen delež EV-jev bo oz. se bo zares prijel in da moramo počakati vsaj do leta 2035 za neke objektivne številke/procente - ker takšne so pač vse te uradne napovedi, načrti, projekcije, da bo leto 2035 tisto mejno leto za to.

Ne, nobenih drugih napovedi ni za leto 2035 kot to kar sem napisal. In tako slaboumen si, da ne znaš povezat kaj ima prepoved pogonov, ki v vožnji ustvarjajo co2, leta 2035 s 100%, ki jih bomo bojda takrat videli.

Ti praviš, da bomo videli kaj bo z množičnostjo leta 2035, ko vse drugo prepovejo. Kot da množičnost pomeni samo 100%. Leta 2032, če bo NA PRIMER "samo" 80% novih avtov na elektriko, se nam še ne bo niti približno sanjalo ali je z njimi možno preživet, ali so se "množično" prijeli ali kaj takega. Ne, čakat bomo morali na leto 2035. Ko bo edina sprememba, da bojo ostali (ki ustvarjajo co2 med vožnjo) prepovedani.

Napovedi pravijo, da bo leta 2025 EV v praktično vsakem razredu on-pair po ceni z ICE. Take napovedi so zunaj že vsaj 6-7 let, niso od letos, da ne bo kdo pameten. Zaenkrat kar dobro kaže, da bomo tu nekje. Potem imajo ljudje še najmanj 10 let časa, da to skapirajo, da EV ni nič dražji za kupit, je pa cenejši in boljši za uporabljat. Kot pri vsaki drugi stvari, pametnejši bojo skapirali hitreje. Mislim da je to logično.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

Utk je izjavil:

Jaz nisem za to, da se karkoli prepove, ampak zdaj so EV že bistveno cenejši od pluginov, kmalu bojo tudi od navadnih hibridov. ICE bojo odmrli po naravni poti, ne zarad prisile.
Ker če nek električni clio stane 20 jurjev, bencinski pa 18, potem ni logike kupovat bencinarja. Pa bi znalo bit v par letih že celo obratno. Blokarji si bojo pa morali uredit najprej normalne legalne parkinge, da ne bojo parkirali po travi in pločnikih, potem pa še razpeljat štekarje.

A strošek tega "urejanja parkingov" je vštet v tistih 20 jurjev?

Utk je izjavil:

Ampak ta bo čez 2 leti oz. ko bo spet kupoval drug avto to še enkrat preračunal in se še enkrat odločil.

Ja, čez 10 ali 20 let bo morebiti res bolje kupiti EV. Zdaj ni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Blinder ::

Utk je izjavil:


Ker če nek električni clio stane 20 jurjev, bencinski pa 18, potem ni logike kupovat bencinarja.


Če bodo obesili sedanjih 5 €/100 km trošarin, ki so sedaj na bencinskih tudi na električne, bo električni avto zgubil svojo glavno prednost
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mikhaair ::

Blinder je izjavil:

Utk je izjavil:


Ker če nek električni clio stane 20 jurjev, bencinski pa 18, potem ni logike kupovat bencinarja.


Če bodo obesili sedanjih 5 €/100 km trošarin, ki so sedaj na bencinskih tudi na električne, bo električni avto zgubil svojo glavno prednost

Prednost da ne smrdiš naokoli z dizlom?
Če bo proračunu ostalo 5 Eur več na 100 km, ki ne bodo šli arabcem in rafinerijam, pa četudi perjad&co pokradejo polovico, anm še vedno ostane ohoho denarja za razvoj omrežij, zalogovnikov in elektrarn.

energetik ::

mikhaair je izjavil:

Blinder je izjavil:

Utk je izjavil:


Ker če nek električni clio stane 20 jurjev, bencinski pa 18, potem ni logike kupovat bencinarja.


Če bodo obesili sedanjih 5 EUR/100 km trošarin, ki so sedaj na bencinskih tudi na električne, bo električni avto zgubil svojo glavno prednost

Prednost da ne smrdiš naokoli z dizlom?
Če bo proračunu ostalo 5 Eur več na 100 km, ki ne bodo šli arabcem in rafinerijam, pa četudi perjad&co pokradejo polovico, anm še vedno ostane ohoho denarja za razvoj omrežij, zalogovnikov in elektrarn.
O čem ti to? Trošarina in DDV od bencina že zdaj ne gresta Arabcem.
Zakaj se vedno notri vleče smrdljive dizle? Izpuh sodobnega hibrida je (razen prve minute ali dveh) brez vonja in strupenih emisij.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

feryz ::

Ti pa že dolgo nisi videl novega "smrdljivega" dizla, vidim.
Ker so daleč od tega, kar pišeš.
Najbrž sklepaš po kakšnem golfu 1 in podobnem. Za katerem se kadi kot iz TEŠ. Rožice, torej.

Utk ::

A strošek tega "urejanja parkingov" je vštet v tistih 20 jurjev?

Ne, strošek urejanja parkingov se bo pokril iz porabljene elektrike. Ali bo to naredil Petrol in bojo blokarji plačali prek dražje elektrike, ali bojo naredili sami in sami plačali, in zato ceneje polnili. Eno in drugo se splača, ker je rezerve proti ceni nafte dovolj.

Ja, čez 10 ali 20 let bo morebiti res bolje kupiti EV. Zdaj ni.

Kakor komu.

Če bodo obesili sedanjih 5 EUR/100 km trošarin, ki so sedaj na bencinskih tudi na električne, bo električni avto zgubil svojo glavno prednost

Elektrika je cenejša od nafte, tudi če jo delaš iz nafte. Ko enkrat EV stane enako kot ICE, je vseeno tudi če 100 km stane enako, ampak težko bojo to naredili, ker je elektriko težko carinit. Če boš plačal nek davek na 100 km, bo pa ta enak za EV in za ICE, in se boš spet na elektriko cenejše vozil.

Izpuh sodobnega hibrida je (razen prve minute ali dveh) brez vonja in strupenih emisij.

Huh, reku je "razen"...ta razen ni tako mimogrede, mimogrede.


Ti pa že dolgo nisi videl novega "smrdljivega" dizla, vidim.
Ker so daleč od tega, kar pišeš.

ICE, dizli in bencinarji, seveda smrdijo, ampak smo tako navajeni na ta vonj da ga več ne zaznavamo. Odseli se nekam, sej maš keš, izven civilizacije za pol leta in potem prileti nazaj direkt v žabarijo, pa boš sigurno opazil, da nekaj pa vseeno smrdi.

Še večji problem je pa da ti filtri par let še nekako delajo, ampak življenska doba avta je 20 let. Če bi šli strogo preverjat te vse filtre po 10 letih, bi malokater preživel ta tehnični. Potem bi se videl realen strošek vzdrževanja nekega ICE, ko bi treba mašinco res v nulo zrihtat, drugače bi menjal katalizator vsako drugo leto, pa še to ne za tistega najcenejšega, ki že v štartu itak ni dober.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

mikhaair je izjavil:


Če bo proračunu ostalo 5 Eur več na 100 km, ki ne bodo šli arabcem in rafinerijam, pa četudi perjad&co pokradejo polovico, anm še vedno ostane ohoho denarja za razvoj omrežij, zalogovnikov in elektrarn.


Genialna računica! Aja pozabil si povedati s čim bomo nadomestili to arabsko nafto

feryz ::

On jo s sončnico.
Čeprav ponoči fila. Ampak to so nepomembni detajli.

solatjek ::

Znanec, ki dela na elektro, pravi, da se v električno omrežje vsa leta zelo malo vlaga in da naše omrežje niti približno ne zdrži obremenitev, ki bi jo prinesla večja količina električneg voznega parka. Kaj hitro lahko doživimo popolni mrk, ker se bo omrežje sesedlo.

Sedaj smo nekako živeli v obdobju, ko je elektrike bilo vedno viška, predvsem ponoči, zato smo stimulirani s cenejšo elektriko ponoči. Ko bomo enkrat imeli toliko EV, ki jih bo vsak polnil ponoči, bo elektrike ponoči kar naenkrat premalo. Kaj bo takrat s ceno ponoči? Težko verjamem, da bo nočna poraba še vedno stimulirana.

Kaj hitro se tudi lahko zgodi, da bo država trošarine za gorivo nekako želela nadomestiti na elektriki, saj je to ogromen izpad financ za državo. Zagotovo bodo nekaj naštudirali, potem EV kar naenkrat ne bo imel več prednosti.

Utk ::

Meni TČ porabi vsaj 2x tolk elektrike kot EV. In glih tako, ali pa še bolj, ponoči kot EV. Tudi trenutna moč je pri TČ večja. Da ne govorimo da je ta 2x večja poraba skoncentirana v par mesecev pozimi, EV pa razporejen čez celo leto. In TČ imamo vsaj 10 v ulici, EV pa samo enga.
Če je kaj narobe z omrežjem, se bo to veliko prej pokazalo zarad TČ kot pa zarad avtov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Utk je izjavil:

Izpuh sodobnega hibrida je (razen prve minute ali dveh) brez vonja in strupenih emisij.

Huh, reku je "razen"...ta razen ni tako mimogrede, mimogrede.
No, če povprečna pot znaša 30min, potem tista minuta skoraj mimogrede...

Utk je izjavil:

Elektrika je cenejša od nafte, tudi če jo delaš iz nafte.
Tole ne more držati, razne če nafto kuriš v navadnem ICE vozilu, pa še tam vprašanje.
Če pa jo skuriš v Atkinsu pri skoraj 40% izkoristka in gre pri tem večina navora direktno mehansko na kolesa, ne bo proizvodnja štroma iz nafte/prenos/polnjenje/inverter nikoli cenejša.
TE Brestanica na dizel ima npr. 38% izkoristka. Zdaj pa to pomnoži z vsemi ostalimi izkoristki...
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

feryz ::

Utk je izjavil:

Meni TČ porabi vsaj 2x tolk elektrike kot EV. In glih tako, ali pa še bolj, ponoči kot EV. Tudi trenutna moč je pri TČ večja. Da ne govorimo da je ta 2x večja poraba skoncentirana v par mesecev pozimi, EV pa razporejen čez celo leto. In TČ imamo vsaj 10 v ulici, EV pa samo enga.
Če je kaj narobe z omrežjem, se bo to veliko prej pokazalo zarad TČ kot pa zarad avtov.
Ja tebi. In še dvem v kilometrskem radiju okrog tebe.
Ampak najbrž veš, da bi takih, kot si ti, torej naveza TČ + 2x EV, politiki in štromarji radi imeli še par sto tisoč več.
Pa čeprav že danes jokajo in bi radi zaračunavali dobesedno vse. Manjke, viške, zrak, vodo.

Utk ::

Če pa jo skuriš v Atkinsu pri skoraj 40% izkoristka in gre pri tem večina navora direktno mehansko na kolesa, ne bo proizvodnja štroma iz nafte/prenos/polnjenje/inverter nikoli cenejša.

Nafta tudi ne pride v rezervoar brez izgub.

TE Brestanica na dizel ima npr. 38% izkoristka.

Ja, ta starina. Novejše grejo proti 60.

Ampak najbrž veš, da bi takih, kot si ti, torej naveza TČ + 2x EV, politiki in štromarji radi imeli še par sto tisoč več.

Tudi če damo avte iz enačbe ven, stanje ne bo bistveno drugačno. Omrežje bo ali izboljšano ali pa crknilo.

No, če povprečna pot znaša 30min, potem tista minuta skoraj mimogrede...

No no. Potem bi bil v kakšni garažni hiši čisto ok zrak, ker do tam vsi pridejo ogreti. Pa ni glih tako, a ne da?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mikhaair ::

energetik je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Blinder je izjavil:

Utk je izjavil:


Ker če nek električni clio stane 20 jurjev, bencinski pa 18, potem ni logike kupovat bencinarja.


Če bodo obesili sedanjih 5 EUR/100 km trošarin, ki so sedaj na bencinskih tudi na električne, bo električni avto zgubil svojo glavno prednost

Prednost da ne smrdiš naokoli z dizlom?
Če bo proračunu ostalo 5 Eur več na 100 km, ki ne bodo šli arabcem in rafinerijam, pa četudi perjad&co pokradejo polovico, anm še vedno ostane ohoho denarja za razvoj omrežij, zalogovnikov in elektrarn.
O čem ti to? Trošarina in DDV od bencina že zdaj ne gresta Arabcem.
Zakaj se vedno notri vleče smrdljive dizle? Izpuh sodobnega hibrida je (razen prve minute ali dveh) brez vonja in strupenih emisij.

Kako o čem?
Od 10 Eur za gorivo ICE vozila gre polovica kameltrajbarjem.
Od 10 Eur elektrike za EV ostane vse v SI. Razen v primeru pametnih menedžerjev, ki elektriko poceni prodajo v tujino, da jo dražjo uvažamo.
Če smo pa tolk bebavi, da ne znamo elektrike proizvajat, skladiščit še s kakšno dodatno ČHE, prodajat in kupovat smotrno, bomo pač drkali ICE še nekaj časa. Kar sicer v primeru HVO 100 dizle niti ni slabo. Ne vem pa kolk je energetsko zahtevno pridobivanje le tega, zna biti, da je tudi to lahko dober način shranjevanja elektrike?

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Kot da množičnost pomeni samo 100%. Leta 2032, če bo NA PRIMER "samo" 80% novih avtov na elektriko, se nam še ne bo niti približno sanjalo ali je z njimi možno preživet, ali so se "množično" prijeli ali kaj takega. Ne, čakat bomo morali na leto 2035. Ko bo edina sprememba, da bojo ostali (ki ustvarjajo co2 med vožnjo) prepovedani.

Ti si mislim praktično edini, ki trmari s temi 100 %. Če bi že danes bil % EV višji, potem seveda ne rabimo čakati na leto 2035. Ampak ker je vedno več črnogledih novic glede EV in ker nekateri (subjektivno) menimo, da tile težko-baterijski tehnološko zastareli EV-ji niso to, moramo slednji pač kljub temu biti le toliko pošteni, da pač obstaja velika verjetnost, da se motimo na podlagi sedanjega stanja in da bo to leta 2035 pač drugače in se bodo lahko podale bolj objektivne ocene. Eni pa pa pač menite, da je to že dano dejstvo.

Tako da prosim dovolj trmarjenja in vsiljevanja teh tvojih 100 % v debato in ne polagaj nam več tvojih besed "v usta".:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Se pravi še zmeraj ne veš zakaj sploh omenjaš leto 2035.

težko-baterijski tehnološko zastareli EV-ji

Zastareli proti čemu? Dizlu z dvojno sklopko? Drži se ti raje...česa sploh, sej o ničemur nimaš pojma.

Gregor P ::

Nismo v temi o EV, tako da dovolj tega.

Skratka hibrid je še danes prava izbira, sploh od Toyote.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrStein ::

Od 10 Eur za gorivo ICE vozila gre polovica kameltrajbarjem.

Ne, ne gre.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Fluido ::

stalo je stara zaloga, čisti bencin/dizel, ki jih ljudje pač niso zavrgli (zakaj bi jih) in jih tudi 2035 ne bodo.

Očitno nisi seznanjen z dejstvom, da se prepoved ICE avtov leta 2035 nanaša samo na nakup novih avtomobilov, na stare že obstoječe pa ne. Težava je da se kratkovidni ljudje radi penijo za stvari, brez da bi se pozanimal za kaj točno sploh gre.

Pričakovati pa je, glede na to, da EV še vedno ni tako zelo priljubljen, vsak posameznik zase ve, zakaj (velik vzrok je, da je težava polnjenje, predvsem ljudje, ki živijo v blokovskih naseljih, avta pač nimajo možnosti polniti doma). Blokovska naselja pa so tam, kjer je koncentracija prebivalstva največja. Torej večina verjetno ne bo kupila EV.

Dve stvari. V Sloveniji v blokovskih naseljih živi samo 30 % prebivalstva (statistika statističnega urada), to nikakor ni večina. Kot drugo pa, tudi v blokovskih naseljih se da urediti domače polnjenje električnih avtomobilov, ja, nekoliko težje kot v hiša, pa vendar se da, kar dokazujejo številne države po svetu (pa tudi v Sloveniji).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

Fluido ::

In če to dejstvo prenesem v naslednjih nekaj let, pomeni, da bo Toyota še naprej prodajala hibride kot sveže žemljice...

Ja nekaj let sigurno še. Potem pa naj kar pripravijo svoj lasten grob, kajti rabili ga bodo (v kolikor bodo trmasto vztrajali proti EVjem).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

Fluido ::

Jaz nisem za to, da se karkoli prepove, ampak zdaj so EV že bistveno cenejši od pluginov, kmalu bojo tudi od navadnih hibridov. ICE bojo odmrli po naravni poti, ne zarad prisile.

Tako je, se povsem strinjam, pa ne samo od navadnih hibridov, kmalu bodo EVji cenejši za nakup od primerljivih bencinarjev, že danes so pri nekaterih modelih (Tesla model 3 recimo). Električna Opel Mokka je samo za 1500 EUR dražja od primerljivega bencinskega modela iste moči z avtomatskim menjalnikom. Glede prepovedi bi rad dodal, da je ta tam samo zaradi usmeritve proizvajalcev in za zmanjšanje njihovega tveganja (torej prepoved je koristna iz tega vidika), procent kupcev ki jih bo prepoved affectala leta 2035 bo zanemarljiv, ker bodo vsi ostali EV kupili že po naravni poti.
EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

Fluido ::

Sparkxl je izjavil:

Prav osvežilno je prebrati post od salajteka iz resničnega sveta, ampak potem pride utk in mora to takoj pokvarit s svojo ideologijo, ki z realnostjo nimajo nobenega stika.
Prav neverjetno je, da je ded napisal 6 stavkov in prav vsak je ideološko sanjanje.

Bi pa rekel, da je tudi pri meni tako. Na 100 so ca. 3, ki vozijo EV. In to so kopije utk. Ideološki opranci. Kupili so rabljene, ker za nove nimajo. Ampak cene novih so naravnost fantastične in vsi drugi bi jih morali kupiti, samo oni ne. In ti 3 imajo te EVje neke male kante za okrog bajte in po mestu, taglavni avto pa je na nafto. Ampak vsi drugi pa bi morali kupiti nove evje za zelo ugodnih 60k EUR.


Tole je zelo zaostal pogled na situacijo, zaradi dreves ne vidiš gozda, podobno kot pred desetletji Kodak ni sprevidel da digitalni fotoaparati zamenjujejo klasične. Na Norveškem je že 90 % vseh novih avtov električnih, ostale države z zaostankom par let temu sledijo. Tudi glede cene ni tako kot praviš, obstajajo dosti cenejši EVji kot pa 60kEUR, marsikateri električni model je že zelo podobne cene za nakup kot primerljiv bencinar, nekateri so celo manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

Gregor P ::

Norveška s cca. 5 mio prebivalci letno investira okoli 4 milijarde evrov v to (vir: nafta).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

solatjek ::

feryz je izjavil:

Utk je izjavil:

Meni TČ porabi vsaj 2x tolk elektrike kot EV. In glih tako, ali pa še bolj, ponoči kot EV. Tudi trenutna moč je pri TČ večja. Da ne govorimo da je ta 2x večja poraba skoncentirana v par mesecev pozimi, EV pa razporejen čez celo leto. In TČ imamo vsaj 10 v ulici, EV pa samo enga.
Če je kaj narobe z omrežjem, se bo to veliko prej pokazalo zarad TČ kot pa zarad avtov.
Ja tebi. In še dvem v kilometrskem radiju okrog tebe.
Ampak najbrž veš, da bi takih, kot si ti, torej naveza TČ + 2x EV, politiki in štromarji radi imeli še par sto tisoč več.
Pa čeprav že danes jokajo in bi radi zaračunavali dobesedno vse. Manjke, viške, zrak, vodo.

Na prvi pogled je vse super, nove tehnologije, s katerimi varčujemo, EV, TČ, SE. Sliši se super (morda tudi je), vendar nekateri smo skeptiki in pač raje počakamo, da drugi nabavijo in da čas pokaže ob vseh plusih tudi minuse.
Tako je dandanes že znano:
- SE lahko zagori, saj izpostavljenost panelov in napeljave, spojev… neugodnim vremenskim vplivom naredi svoje, gasiti je težko
- panele lahko stolče toča, kar je zadnja leta bolj pravilo kot izjema, glede na vreme, zavarovalnice so bodo zagotovo prilagodile in kaj hitro se lahko zgodi, da jih ne bodo več hotele zavarovati
- življenjske dobe panelov ne poznamo, niti ne vemo, kakšne stroške bomo nosili, ko jih bo nekdo odpeljal v razgradnjo
- TČ, super, kako dolgo bo delala, 10, 15 let? Strošek menjave lahko hitro doseže prihranke
- EV, življenjska doba baterije? Nissan Leaf npr. ima kar težave, s tem da baterija ni dobavljiva.

Potem je tu še faktor država, ki si namišljuje, kako bi iz vsega tega še ona kaj potegnila, kot so si omislili npr. plačevanje odvodnjavanja po kvadraturi strehe, čeprav so žlebi speljani v kanalizacijo za njih velik plus, saj spira kanalizacijske cevi…

Poznam malo ljudi, ki imajo sončnice, prav tako malo ljudi z EV, še manj s TČ, da bi pa kdo imel vse troje, pa sploh ne. Vse je super, ko bo čas pokazal, da je to vse res dobro, da ima ugodno življensko dobo brez večjih stroškov vzdrževanja, takrat bom razmišljal o nakupu in takrat kupil že n-to izboljšano verzijo vsega tega in ne začetnih prototipov.

Osebno mi je všeč, da nekdo testira namesto mene, kar pa jaz seveda plačam v tem času z višjimi stroški. So bili projekti, kjer so se ljudje pač nasankali, recimo peleti…. seveda pa so projekti, ki se obnesejo.

Da se vrnem k avtomobilom. Nekoč je za razdalje pač bil dizel, ker je ugoden v porabi in se res poceni voziš. Praktično ne poznam dizlaša, ki pri vzdrževanju svojega ugodnega dizla ne bi škrtaril na servisih, dal odstraniti DPF filter, eliminirati EGR, iskal kje se najceneje obnovi turbino…. In vse te predelave še danes gredo na tehničnem skozi….

tony1 ::

"Poznam malo ljudi, ki imajo sončnice, prav tako malo ljudi z EV, še manj s TČ, da bi pa kdo imel vse troje, pa sploh ne."

Ata, takih ljudi je cel kup. Natankajte poln tank in pejte malo v civilizacijo pogledat kaj ima folk na strehah in parkirano ob bajti. TČ imajo pa tako vse novogradnje že 10 let...

Razmislek o požarni varnosti je seveda na mestu, mora pa biti jasno še nekaj: večina ljudi je vse te investicije (razen EV, ki je najdražji) že samo v nekaj letih že odplačala (netmetering, ogrevanje s TČ v primerjavi s KO). In potem je (stroškovno) čisto vseeno, če ti odpizdi nulo na TČ in jo moraš zamenjati ali pa če poči kakšen panel izven garancije...

Seveda ni prav, da to subvencioniramo vsi drugi, ampak takšna družba pač smo: vsi subvencioniramo bogate, ker imajo ti denar in vpliv. Tako pač je, in ne bo več drugače, Tito je že umrl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()
««
40 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21936332 (5817) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45379750 (31174) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84099188 (61954) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150788 (40859) -valvoline-

Več podobnih tem