» »

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila

«
1
2 3 4

gojira ::

Zdravo,

Situacija je sledeča. Trenutno imam že precej zgonjen Renault Clio 1.4 16V, letnik 2006 z 170k km. Poleg vizualnih poškodb mašina že spušča zabavne zvoke, sklopka ni več to to itd. Menjan je bil potovalni računalnik, motorčki za brisalce, ročka za smernik,....

Skratka odločil sem se, da bi zamenjal avto za nekaj novejšega. Ciljam na avto, ki nebi bil starejši od 3 let. Lahko je tudi nov. Predvidevam, da bencinar, ker povprečno dnevno več kot 50km ne naredim. Čez vikend pa malo več zaradi izletov ampak se mi zdi, da to ne opraviči nakup dizla?

Kar se tiče velikosti, mi je Clio ok, če pa bi bil avto malenkost večji pa me to nebi prav nič motilo. Definitivno velike ladje zaenkrat odpadejo. Če bo občasna potreba po dodatnem prostoru (letni dopust na morje), se mi zdi, da je truga za na streho povsem ok?

Budget je nastavljen na cca 15 000eu. Če pa avto upraviči višjo ceno, sem pripravljen odštet tudi do 20 000eu.

Ker o avtih nimam pojma in jih znam samo tankat ter peljat do serviserja, bi prosil za nasvet pri izbiri avta. Pravtako nimam kakih hudih preferenc glede značke na pokrovu motorja. Edino Renaulta nebi več imel. Avto se kupuje za naslednjih 6,7,8 let...

Hvala

steev ::

Za ta denar že nov avto te velikosti dobiš. Kak ford focus mogoče?
:|

janezvalva ::

Dr_M ::

Kia Ceed ali Hyundai i30, za cca 20.000 bi bil ze kar ok.
Drugace pa mogoce suzuki vitara, novo z dvokolesnim pogonom in 1.6 bencinarjem dobit za slabih 15 jurjev. Res je SUV, ampak ce te to ne moti (dejansko ni prevelik), je dober avto.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

dxx ::

Še en glas za Dacia!

K0l1br1 ::

Med 15 in 20 kEUR je mogoče izbrati ravno vse mogoče.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: gojira ()

gojira ::

Dacia opdate, ker jo poznam in mi ni všeč v noben pogledu.

Kaj pa Opel astra, VW Golf, Mazda 3, Škoda Rapid spaceback? Gledam malo avto.net in vidim, da znajo bit znotraj mojega budgeta.

Za Vitaro sem slišal da je ok, ampak mi te SUV trenutno res ne potegnejo. Čeprav, nikoli ne reci nikoli :)

Kaj pa glede mašin? Katere so kaj ok? Mislim predvsem na bencinarje.

koyotee ::

Pri Vitari boš sam za gume dal 300-400€. Sploh pa je tko bolj ena nepremičnina, 12s do 100km/h.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

bambam20 ::

al1976 ::

Cx3 se nova dobi za 17k... bistveno bolje kot clio za 14k.

V osnovi ze sodoben 2.0 bencinar.

hojnikb ::

za ta denar mas novga clio 1.2tce...
#brezpodpisa

kingsix ::

ford focus, honda civic, mazda 3, renault megane, hyundai i30..izbire je kar veliko.

anketar ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

d4vid ::

hojnikb je izjavil:

za ta denar mas novga clio 1.2tce...


Ki ima vecjo porabo kot konkurenca, npr. Skoda Fabia 1.2 tsi...
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

radmannsdorf ::

rekel je da renault in dacia odpade.

gojira ::

Res je, renault in dacia odpate. Renault odpade ker ga imam in na podlagi izkusenj si ga ne zelim vec. Ker je pa okrog 15k pleha malo morje se mi pa tudi sanja ne kaj bi nabavil.

Ce si kdo lasti Mazdo 3, Golfa, Astro, i30, Ceed ali Rapida bi bil vesel osebnih mnenj oz. izkusenj.

Pa se ena stvar. Kaj je s tem, ko eni trdijo da je nakup na lizing cenejsi kot gotovina?

NikolormousB ::

Ce si kdo lasti Mazdo 3, Golfa, Astro, i30, Ceed ali Rapida bi bil vesel osebnih mnenj oz. izkusenj.


Ne bo pomagalo. Lastniki bodo v veliki večini navijali za svoj avto, ocene lastnikov so precej subjektivne. Če že, poglej kakšne teste na netu, pa tudi novinarji se včasih vpičijo v stvari, ki so mogoče za koga povsem nepomembne. Primer: Nekateri orgazmirajo na "kvalitetno plastiko", drugim je popolnoma vseeno kakšen je na otip tisti kos plastike pod volanom.

Najboljše boš naredil, če narediš nek ožji izbor avtomobilov, ki so ti všeč oz. imajo to kar od avta želiš, potem pa greš na testno vožnjo in se odločiš. Slabega avtomobila danes ne boš dobiš, razlike v okvarah so majhne, garancije večinoma 5 let (vsaj kot možnost za doplačilo)...

Pa se ena stvar. Kaj je s tem, ko eni trdijo da je nakup na lizing cenejsi kot gotovina?


Pod črto je gotovina skoraj vedno cenejša. Je pa res, da ne toliko kot včasih. Popusti na lizinge so lahko precej visoki in v veliki meri izničijo obresti, ki jih plačaš.

Poleg tega ti pri lizingu ostane keš na TRRju, če se kaj zalomi imaš rezervo, ti ni treba prodajati avtomobila, vsaj ne na silo.

Dieu ::

Ponekod (predvsem Opel, Citroen, etc) dobiš večji popust na leasing kot na gotovino, le vprašaj jih za obe cifri. Potem je samo na tebi, da najdeš leasing nekje ker se lahko zmeniš, da ga naslednji mesec odplačaš ali pa v roku enega leta. Win-win.
I was blind but now I see!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dieu ()

N0t0ri0us ::

a ima kdo izkušnje koliko popusta še dajo pri mazdi? Recimo za mazdo 3 revolution, katera ima ceno tam okrog 20.000€. Pri renoju vem, da dobiš kar ogromen popust, medtem ko pri nemcih je tega bolj malo...

GrimReaper ::

Pri Oplu je do 4 leta lizing ceneje kot gotovina, recimo pri 24k€ avtu dobiš 3k€ popusta, ravno toliko je obresti če vzameš lizing na 4 leta, če vzameš na 2 leti si že profitiral 1.500€.
Ne vem zakaj bi bile ocene subjektivne, taki ne vem kaj imajo od tega. Sam lahko za mojo Astro rečem da je brez napak, jih pa ima dosti probleme s škripajočo plastiko, pa 1.4T motorjem se je počasi že prijel sloves kot VW-jevim TSI, ostali motorji so pa ok.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Mavrik ::

N0t0ri0us je izjavil:

a ima kdo izkušnje koliko popusta še dajo pri mazdi? Recimo za mazdo 3 revolution, katera ima ceno tam okrog 20.000€. Pri renoju vem, da dobiš kar ogromen popust, medtem ko pri nemcih je tega bolj malo...


Mazde komaj delajo tako hitro kot jih prodajajo zato večinoma popustov praktično ni. Na tako opremo recimo da si lahko izprosiš kakšno navigacijo, zimske feltne in popust pri barvi. Kaj več pa pri meni niso hoteli niti slišat.
The truth is rarely pure and never simple.

damjan1980 ::

GrimReaper je izjavil:


pa 1.4T motorjem se je počasi že prijel sloves kot VW-jevim TSI, ostali motorji so pa ok.


Kakšen pa je ta sloves?

RedDrake ::

Nimam osebno mazde 3, ampak jo je kupila tašča. Ima 2.0 bencinski motor, "ta švoh" izvedbo. Poraba je super za tako poskočno mašino, Avto se po regionalkah odlično pelje ker ima konkretno medosno (cca 5 do 10 cm več kot avti istega razreda).
Oprema je sicer v osnovni verziji (ki jo ima tašča) malce bolj "meh" v primerjavi s kakšnim korejcem ali VAGom za isti denar, ampak so pa drugi bonbončki. Recimo 10 let brezplačne asistence na cesti _kjerkoli_ v Evropi.
Vsekakor priporočam!
Aja, pa to ni avto, kjer bi vzel denar v kuverti šel v salon in ga odpeljal. Se čaka minimalno kak mesec, oz celo 3 ali 4, če si picajzl za barvo/opremo. Kot je rekel Mavrik, prodajajo se hitreje, kot jih lahko delajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

fikus_ ::

Predvsem pri motorjih glej, da ne boš vzel kakšnega po prostornini podhranjenega, po moči pa naspidiranjega motorja (npr Ford 1.0 Eco.... in ostali proizvajalci.).
Pri mestni vožnji do ~ 50 km/h resda pije malo, ko je pa potrebna moč (regionalke, AC) pa moraš pritisniti na gas, pa zadeva tudi konkretno pije.

Sedaj pa pričakijem, da se bodo usipale pripombe kastnikov takšnih mlinčkov. Dejstvo je, da so tudi priozvajalci mlinčkov ugotovili, da to ni prava pot/rešitev, bila je bolj kot ne samo modna muha.

RedDrake ::

fikus_ je izjavil:

Predvsem pri motorjih glej, da ne boš vzel kakšnega po prostornini podhranjenega, po moči pa naspidiranjega motorja (npr Ford 1.0 Eco.... in ostali proizvajalci.).
Pri mestni vožnji do ~ 50 km/h resda pije malo, ko je pa potrebna moč (regionalke, AC) pa moraš pritisniti na gas, pa zadeva tudi konkretno pije.

Sedaj pa pričakijem, da se bodo usipale pripombe kastnikov takšnih mlinčkov. Dejstvo je, da so tudi priozvajalci mlinčkov ugotovili, da to ni prava pot/rešitev, bila je bolj kot ne samo modna muha.

Pije manj ali enako kot večji motor s primerljivo močjo, v vseh pogojih.

koyotee ::

RedDrake je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Predvsem pri motorjih glej, da ne boš vzel kakšnega po prostornini podhranjenega, po moči pa naspidiranjega motorja (npr Ford 1.0 Eco.... in ostali proizvajalci.).
Pri mestni vožnji do ~ 50 km/h resda pije malo, ko je pa potrebna moč (regionalke, AC) pa moraš pritisniti na gas, pa zadeva tudi konkretno pije.

Sedaj pa pričakijem, da se bodo usipale pripombe kastnikov takšnih mlinčkov. Dejstvo je, da so tudi priozvajalci mlinčkov ugotovili, da to ni prava pot/rešitev, bila je bolj kot ne samo modna muha.

Pije manj ali enako kot večji motor s primerljivo močjo, v vseh pogojih.


Pa vendar se bolj matra in je bolj obremenjen.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

RedDrake ::

koyotee je izjavil:


Pa vendar se bolj matra in je bolj obremenjen.

Motor ni živo bitje, in se nič ne matra.
Ima krivuljo navora/moči in kako jo doseže je stvar dizajna motorja.
Lahko pa po strojniško/fizikalno razložiš zakaj se motim.

koyotee ::

višji obrati pri enaki hitrosti pomenijo večjo obrabo.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

hojnikb ::

except mali turbinarji ne rabijo visokih obratov, da dosežejo uporabno moč-
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

koyotee ::

 no ja, navor majo kar hitro, moči pa ne tolk

no ja, navor majo kar hitro, moči pa ne tolk

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

fikus_ ::

"Pije manj ali enako kot večji motor s primerljivo močjo, v vseh pogojih. "
Jaz pa trdim, da pije podobno, kot močnejši motor!
So pa pri višjih obremenitvah oz. oddani moči mehanski deli bolj obremenjeni in s tem življenjska doba krajša. Dela višje obrate za primerljivo moč in s tem podvrženi večji obrabi, . . . --> krajša življenjska doba.
Pa ne mi pisat, da so v te motorje vgrajeni boljši materiali!

Utk ::

koyotee je izjavil:

višji obrati pri enaki hitrosti pomenijo večjo obrabo.

To sploh ni res. Obstaja pač nek optimum porabe in obrabe, ne nujno pri istih obratih, seveda, nikakor pa ni ta optimum pri "čim nižjih obratih", niti za obrabo niti za porabo.
Veliko moči pri zelo nizkih obratih veliko bolj uničuje motor kot ista moč pri 2x višjih obratih.

D3m ::

Predlagam OPu, da bišče Opel, Mazda,...itd. salon in se usede, potipa, pregleda in posledično odpelje na testno vožnjo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

NikolormousB ::

Dela višje obrate za primerljivo moč


Ne. Fordov 1.6 bencinar iz prejšnjega Focusa ima npr. enako moč kot 1.0 ecoboost. 125 konjev pri 6000 obratih. Pri navoru je razlika očitno v prid turbo motorja.

1.6 NA - 159 Nm / 4000 rpm
1.0 t - 170 Nm / 1400 - 4500 rpm

koyotee ::

Utk je izjavil:

koyotee je izjavil:

višji obrati pri enaki hitrosti pomenijo večjo obrabo.

To sploh ni res. Obstaja pač nek optimum porabe in obrabe, ne nujno pri istih obratih, seveda, nikakor pa ni ta optimum pri "čim nižjih obratih", niti za obrabo niti za porabo.
Veliko moči pri zelo nizkih obratih veliko bolj uničuje motor kot ista moč pri 2x višjih obratih.


Dvomim, da se ti voziš vedno na optimum. Jaz rabim v 6. prestavi cca 2000rpm za 100km/h. 1.0 mlinček pa verjetno vsaj 3000rpm v 5. prestavi.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

RedDrake ::

koyotee je izjavil:

Dvomim, da se ti voziš vedno na optimum. Jaz rabim v 6. prestavi cca 2000rpm za 100km/h. 1.0 mlinček pa verjetno vsaj 3000rpm v 5. prestavi.

Nikoli imel mlinčka, eh?
1.2 TSI v Škodi Yeti, pri cca 2700 obratih 130km/h v šesti prestavi.

Poglej to krivuljo od 1.6 N/A Ford mašine, primerjaj s tisto zgoraj od 1.0 turbota in povej, kateri da več moči pri koliko obratih?
Potem se pa opraviči.


1.0 Turbo



Opazi, da ima turbo mlinček pri 2k RPM že 50KM in pri 3k RPM že 80KM (kar je _VEČ_ kot dovolj za AC vožnjo 130-140).
NA po drugi strani ima 80KM nekje okoli 3700 RPM, 50KM pa šele pri cca 2600-2700 RPM.

Očitno je, da se NA mašina bolj "matra", ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

NikolormousB ::

koyotee je izjavil:

Utk je izjavil:

koyotee je izjavil:

višji obrati pri enaki hitrosti pomenijo večjo obrabo.

To sploh ni res. Obstaja pač nek optimum porabe in obrabe, ne nujno pri istih obratih, seveda, nikakor pa ni ta optimum pri "čim nižjih obratih", niti za obrabo niti za porabo.
Veliko moči pri zelo nizkih obratih veliko bolj uničuje motor kot ista moč pri 2x višjih obratih.


Dvomim, da se ti voziš vedno na optimum. Jaz rabim v 6. prestavi cca 2000rpm za 100km/h. 1.0 mlinček pa verjetno vsaj 3000rpm v 5. prestavi.


Obrati so odvisni od menjalnika, ne od motorja.

fikus_ ::

Pa kje vam je logika?! Da mlinčki dosegajo primerljivo moč/navor so bolj obremenjeni, kot klasika! Delajo z višjimi tlaki, mehanski deli so bolj obremenjeni! Pri višjih tlakih se pojavljajo višje temperature, pri zgorevanju nastaja več svinjarije, ki jo potem katalizatorji dokaj uspešno čistijo. Pri teh bencinarjih nastajajo tudi saje v večjem obsegu v primerjavi z atmosferskimi bencinci, katere pa sedaj nihče ne meri!
Če vam to ne potegne, da proizvajalci ne hvalijo/reklamirajo več teh mlinčkov, kot ob zsčetku uvajanja, se lahko zamislite. Ponujajo jih še vedno, ker pač morajo prodati določeno število mlinčkov, da pokrijejo stroške razvoja!
Pa sem govoril že s parimi lastniki mlinčkov. Eni so navdušeni in jih hvalijo, drugi pa povedo, da so razočarani, predvsem pri porabi. Pri malih obratih je mala poraba in mala moč (primerno za mestno vošnjo), ko pa gredo na regionalko ali AC pa rabiš večjo moč, torej višje obrate in s tem poraba ni nič manjša, kot pri bolj konkretnem motorju.

RedDrake ::

Statistika in fizika pravita da se motite.

al1976 ::

Po moje s temle Mazdinem motorju za naslednjih 10let ne mores falit. V CX3 je to najceneje kar gre: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

Utk ::

RedDrake je izjavil:

Statistika in fizika pravita da se motite.

Motis se ti. Vec moci, vec dela, pri istih obratih, pomeni vecjo obremenitev, ne glede na turbo in vse. Tako tudi fizika pravi.

fikus_ ::

Enim se ne da dopovedati! Saj karakteristike (navor in moč) sta lahko primerljiva, je pa dejstvo, da se mora mali mlinček bolj truditi kot navaden atmosferc. In ta mali mlinček se bo prej utrudil!
Fizika je za vse enaka in za 1,5 t pleha spravit iz točke A v točko B porabiš teoretično enako količino energije pri mlinčku kot pri atmosfercu. S tem da ti bo mlinček prej omagal.

NikolormousB ::

je pa dejstvo


Link plz.

Utk ::

Če so nižji obrati, mora biti za isti izhod večja obremenitev, kakšen link bi ti rad, na fiziko osnovne šole?
To je kot da bi nesel 10x 10 kg po stopnicah ali pa enkrat 100 kg, kaj te bo prej in bolj fentalo? Pri človeku še lahko filozofiramo, pri motorju je pa jasno, da 100 kg. Ker še noben motor ni crknu od preveč narejenih obratov v svoji življenjski dobi.

RedDrake ::

Utk je izjavil:


Motis se ti. Vec moci, vec dela, pri istih obratih, pomeni vecjo obremenitev, ne glede na turbo in vse. Tako tudi fizika pravi.

Res je, več moči, več dela, višje temperature, ipd ...
Ampak če bi to bila ta "obremenitev in matranje" bi pomenilo, da bi morali vsi turbodizli pocrkat že po 100kkm, pa pri nas še vedno ni problem kupit rabljenega z 130 250kkm in ga potem voziti še nadaljnih 150kkm.
Večje sile bi bile problem, če bi ti vzel 1.2 mašino, in ji v domači delavnici nataknil kak malce večji turbo, naštimal da bi bilo tam kak bar, bar pa pol "boosta". Potem bi vse skupaj hitro vzel vrag - če bi avto tiščal do konca.

koyotee ::

RedDrake je izjavil:

Utk je izjavil:


Motis se ti. Vec moci, vec dela, pri istih obratih, pomeni vecjo obremenitev, ne glede na turbo in vse. Tako tudi fizika pravi.

Res je, več moči, več dela, višje temperature, ipd ...
Ampak če bi to bila ta "obremenitev in matranje" bi pomenilo, da bi morali vsi turbodizli pocrkat že po 100kkm, pa pri nas še vedno ni problem kupit rabljenega z 130 250kkm in ga potem voziti še nadaljnih 150kkm.
Večje sile bi bile problem, če bi ti vzel 1.2 mašino, in ji v domači delavnici nataknil kak malce večji turbo, naštimal da bi bilo tam kak bar, bar pa pol "boosta". Potem bi vse skupaj hitro vzel vrag - če bi avto tiščal do konca.


99% turbodizlov s tako kilometrino se začne s prostornino 1.9, nevem zakaj niso delali 1.0 turbodizlov?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Invictus ::

Motorji zdržijo toliko časa, kolikor se proizvajalci odločijo.

Za te male turbe mlinčke najbrž niso ravno predvideli življenske dobe 1.000.000 km. Čeprav bi lahko. Samo ne vem kdo bi plačal 2-3x več zanje...

Zato pač crknejo prej. In ker se modeli bolj menjajo tukaj, pač delov prej zmanjka oz. so precej dražji.

Sicer pa vedno dobiš neoriginalne dele za bolj popularne avte, ki so včasih celo boljši od originala.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RedDrake ::

Utk je izjavil:

Če so nižji obrati, mora biti za isti izhod večja obremenitev, kakšen link bi ti rad, na fiziko osnovne šole?
To je kot da bi nesel 10x 10 kg po stopnicah ali pa enkrat 100 kg, kaj te bo prej in bolj fentalo? Pri človeku še lahko filozofiramo, pri motorju je pa jasno, da 100 kg. Ker še noben motor ni crknu od preveč narejenih obratov v svoji življenjski dobi.


Odvisno, kako velik je cilinder, kako je izoblikovana komresijska komora, kakšne so ojnice, ipd ...
Še dobro, da obstajajo dvigala, takšna za 100 kg in takšna za 10 ton. Ziher se tisto za 10 ton prej pokvari!!!11!
Višji obrati obrabljajo druge komponente ICE motorja, kot pa recimo višja kompresija (aka turbo polnjenje), ali pa recimo višje sile (več moči pri manj obratih).
Pač vsak parameter vpliva na druge stvari. Trdit, da so strojniki velikih firm retardirani, ker, jaz - Janez 'spod kozolca, pa že bolje vem kako se dizajnira moderen motor, je smešno, žal. Kakor se sliši odpičeno, bi kak korenje3 tu lahko povedal več informativnega kot random rekla-kazala mojstri.

Utk ::

Ampak če bi to bila ta "obremenitev in matranje" bi pomenilo, da bi morali vsi turbodizli pocrkat že po 100kkm, pa pri nas še vedno ni problem kupit rabljenega z 130 250kkm in ga potem voziti še nadaljnih 150kkm.

Kot so ti že napisali, dizli imajo vseeno večje kubatore, jasno tudi boljše materiale, ki jih imajo jasno tudi mali mlinčki. Vprašanje samo, če so res "dovolj boljši". Sicer se pa dizli ne vozijo na polno, vozi dizla na 1100 obratih stalno s polnim gasom pa boš videl, da bo res tudi 100,000 km postalo problem. Male mlinčke dejansko moraš kar pošteno pritiskat, če se hočeš premikat.

Še dobro, da obstajajo dvigala, takšna za 100 kg in takšna za 10 ton. Ziher se tisto za 10 ton prej pokvari!!!11!

Tisto za 10 ton je precej dražje. Motorji so danes vsi poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Blinder ::

koyotee je izjavil:

višji obrati pri enaki hitrosti pomenijo večjo obrabo.


Dej clovek utihni ze enkrat, ce nimas pojma..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119270 (4669) jest10
»

Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17822352 (17287) Raindancer

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624104824 (84139) gddr85
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12122637 (17433) Assassub
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21462316 (46082) kljhjkhkjh

Več podobnih tem