» »

Kateri majhen avtomobil kupiti

Kateri majhen avtomobil kupiti

1 2 3
4
»

Utk ::

louser je izjavil:

Utk je izjavil:

V twingotu pospesi, ne pa v avtu. Da ne govorimo da ima pri 130 kolk, 4000 obratov? Normalno da pospesuje, pocasi, pri teh obratih. Temu se drugace rece mucenje. In se parkrat bos to naredil in ti bo zakuhal.
Sandero lpg je sicer fajn, ce se hoces poceni pelat. Drugace je pa to tezka sociala.

Sem večkrat gnal atmosferca na 6.5k, po avtocesti pa zmeraj gas do daske in tam okrog 5k obratov. Ni zakuhal nič, le spil je svojo dozo.


Pa je bil ta tvoj atmosferc 0,9 kubičen, zbasan v dno prtljažnika? Se mi je zdelo da ne.
Pa ne gre se za trenutno kuhanje, gre se za posledice dolgoročnega malega pregrevanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Pa kaj ma veze, če je v prtljažnk zaprt, sj je na vodo hlajeno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

facepalm ::

kaksno malo pregrevanje? to da poleti, pri zunanji temp. +40°c doseze voda max 96°c?
ali to vsakdanje pregrevanje do 88°c? pred kratkim se mi je mudilo in je avto zakuhal na 92°c, ker sem ga gnal 80kmph v 3. navkreber skoraj 3km.
sej do 100kkm ga bom se vozil, dokler je garancija. nato ga bo treba prodat preden zariba pri 101kkm.

hojnikb ::

in kaj je narobe, ce je motor na 96C ?
#brezpodpisa

facepalm ::

bo Utk znal povedat.

hojnikb ::

moderni motorji laufajo olje na 100C+, antifriz malo nizje. Olje lahk gre kamot tut cez 120c ob vecjih obrementivah....

da pa motor nebi prenesel par C nihaj je pa tut mal bosa. Sj proizvajalci niso neumno, da bojo delal tako skart motorje.
#brezpodpisa

louser ::

Utk je izjavil:

louser je izjavil:

Utk je izjavil:

V twingotu pospesi, ne pa v avtu. Da ne govorimo da ima pri 130 kolk, 4000 obratov? Normalno da pospesuje, pocasi, pri teh obratih. Temu se drugace rece mucenje. In se parkrat bos to naredil in ti bo zakuhal.
Sandero lpg je sicer fajn, ce se hoces poceni pelat. Drugace je pa to tezka sociala.

Sem večkrat gnal atmosferca na 6.5k, po avtocesti pa zmeraj gas do daske in tam okrog 5k obratov. Ni zakuhal nič, le spil je svojo dozo.


Pa je bil ta tvoj atmosferc 0,9 kubičen, zbasan v dno prtljažnika? Se mi je zdelo da ne.
Pa ne gre se za trenutno kuhanje, gre se za posledice dolgoročnega malega pregrevanja.

1.4 75hp
Rdeče obrate je videl večkrat, kot Tito sonce.

Utk ::

hojnikb je izjavil:

moderni motorji laufajo olje na 100C+, antifriz malo nizje. Olje lahk gre kamot tut cez 120c ob vecjih obrementivah....

da pa motor nebi prenesel par C nihaj je pa tut mal bosa. Sj proizvajalci niso neumno, da bojo delal tako skart motorje.

Reci to fordu za 1,0 ecoboost.
In pri obremenitvah se v resnici skusa temperaturo znizat. Ko se lepo vozis, je temperatura na 105, ko ga pritiskas, pa poskusa temperaturo spravit na 95 in manj. Zakaj, sej je vseeno, ce je vodno hlajen, par stopinj gor dol pa ne bo nic naredilo.

PacificBlue ::

Ja fajn ga ni kuhat, ker ti gre tesnilo na glavi motorja. Drag špas.
Nekoč mi je rele crknil za ventilator hladilnika. Ventilator je delal, tudi ce sem ugasnil avto. Sem ga zasilno vezal na luči, pa neki casa pol nisem to popravljal. Za vožnjo pozimi ali poleti po ravnini- noben problem. Sem pa moral dvakrat stat vmes, na prelazu čez Vršič. Sredi poletja je bilo, sem rabil tri ure, da sem prilezel iz Bovca gor. Na klancu in v vročini je temperatura hitro prišla v rdeče območje.

hojnikb ::

tesnila na glavi niso iz cukra (khm rover khm) tak da tudi marsikaj prenesejo.
#brezpodpisa

Utk ::

Ja, dokler je vse znotraj parametrov, ni nobenga problema. S casom pa ni vec nic znotraj parametrov, in takrat pa ni vec vseeno.

ziga1990 ::

hojnikb je izjavil:

tesnila na glavi niso iz cukra (khm rover khm) tak da tudi marsikaj prenesejo.


do neke mere.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ja, dokler je vse znotraj parametrov, ni nobenga problema. S casom pa ni vec nic znotraj parametrov, in takrat pa ni vec vseeno.


Razsvetli nas, kakšni so ti parametri. Vsaj enega naštej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Vrni se v solo, ce ne poznas nobenga.

PacificBlue ::

hojnikb je izjavil:

tesnila na glavi niso iz cukra (khm rover khm) tak da tudi marsikaj prenesejo.

Koliko pa ves, da prenesejo? a dokler nimas razpokane glave in olja zmesanega z vodo?
Tudi vsi proizvajalci motorjev ne delajo enako kvalitetnih tesnil, zato imajo nekateri avtomobili vec problemov s tem.

matobeli ::

Ja, so jih meli. Leta '45.

No, pa Roverji ;)

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Vrni se v solo, ce ne poznas nobenga.


Tebe sprašujem, ker sumim, da spet mutiš na pamet. Ampak saj to je pri tebi stalna praksa. Bolj malo imaš v glavi pa preveč na jeziku.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Ocitno imas ti bolj malo v glavi ce mislis, da v avtu po 150,000 km, kaj sele kasneje, karkoli dela tako kot pri novem. Pa kaj imam jaz tebi za dokazovat, ce obstaja n primerov masin, ki jim priganjanje skodi, jaz pac sumim, da temu twingotu tudi.

facepalm ::

keyword: "sumim".
sem ze mislil, da je nekaj na tem, pa sem sedaj pomirjen:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Utk ::

Fajn, ti kar goni tega malcka 160 v klance, sej temu je namenjen vsak avto z dolzino 3,5 metre.

facepalm ::

a zdej, ko sem 1x testiral ce je zmozen pospesiti v Visnjegorski klanec v 5., to pocnem ze vsak dan?
moj Twingo redko vidi 130+kmph, poznam pa primer, ki redno goni drugega tceja 150+kmph. so far so good.

se vedno pa mi ni jasno od kod ti teorija, da se konstantno "malo" pregreva.

KAVINSKY ::

In iz riti potegne ekstremni primer, kateri nima veze z realnostjo.

Motor zadaj je reč stara kot zemlja. Velika večina športnih avtov ima 8, 10 ali 12 cilindrov za voznikom in se ne pregrevajo. Zakaj bi se potem mestni avtek z 3 cilindri stopil v Vrhniški klanec?

DePalmo ::

Zanimivo. Torej bi 1.4 8v bencinar na moji bivši 206ki moral zdavnaj sputiti dušo? Sploh pa ker sem kasneje izvedel da so tudi imele težave s tesnilom glave? Še dobro da tega nisem prej vedel in bi ga šparal, tako je pa avto dnevno videl rdeče obrate in je kar laufal ... Isto kasneje na 2.0 bencinarju (isto Peugeot), če se je mudilo se je pač mudilo in sem ga tiščal kot bika, avto star 18 let in je tudi kar laufal. Največ kar se mu je poznalo je, ko sem ga iz Kopra proti Ljubljani teral kolikor je šel in se je temperatura olja dvignila za 10 stopinj. Pa seveda da je skuril pol tanka bencina.

To da se na vsake toliko motor spravi do rdečih obratov je prej zdravo kot škodljivo, bolj škodi avtu vedno umirjena vožnja ali pa vedno na rdečih obratih, to so ekstremi kateri uničujejo vsak motor. Pustimo sedaj ob strani tiste motorje ki so že iz tovarne prišli z napakami, tam ni pomoči pa ni važno kako delaš z njimi.

Sicer pa, a ni to že OT? Kje je kakšen nasvet kateri mali avto kupiti, kako ste uporabniki dejansko zadovoljni in kakšne stroške imate? Raje se kurčite kot v vsaki temi in vsaka tema zaide iz bistva!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DePalmo ()

Siddh ::

Danes je vsak nov avto dovolj dober. Pač kupiš kaj ti je všeč. Rabljenega pa dobro pregledaš, pelješ k kakemu mehaniku.


facepalm ::

DePalmo je izjavil:

Sicer pa, a ni to že OT? Kje je kakšen nasvet kateri mali avto kupiti, kako ste uporabniki dejansko zadovoljni in kakšne stroške imate? Raje se kurčite kot v vsaki temi in vsaka tema zaide iz bistva!

Jaz bi priporocal Twinga, pa si ne upam, ker baje to ni avto.
Sam si lastim avte max leto do dve (rekord je 21 mesecev) in tako bo tudi Twingo odsel v roku enega leta. Kupljen je bil na blef, ker je zeni vsec in nimamo potrebe po velikem avtu. Priznam pa, da mi je prirasel k srcu in nimam pojma s cim bi ga nadomestil. vsak drugi avto, ki ga sprobam, mi je napram Twingotu, "neroden". Ko se enkrat navadis na to majhno zunanjo dimenzijo in dober obracalni krog..

So pa stroski (uradnih) servisov nekje na nivoju vecjih avtov. Do sedaj sem imel 2 redna in sta me prisla okoli 200€ in en izreden 70€. Poraba je med 5 in 5.8l/100 po racunalniku, dejanska pa pol litra manj:)

NikolormousB ::

Priznam pa, da mi je prirasel k srcu in nimam pojma s cim bi ga nadomestil.


Zdaj moraš v drug ekstrem. 5 meterski SUV :)

facepalm ::

Bi me zena povozila takoj, ko bi ugotovila kako speljat:)
Sicer sem jaz gazda v hisi ampak vse moje odlocitve mora ona odobrit:)

Jenga ::

Kaj pa Oplov Adam?

Raindancer ::

Moj glas gre Opel Corsa. Trenutno si ta avto lastim tudi sama. Ker je bil kupljen rabljen, sem dala menjat auspuh lonec in da je šel skozi mali servis, vendar je drugače soliden za vožnjo, če nimaš kakšnih velikih pričakovanj da bo povezljiv z moderno tehniko. Žal pa je treba paziti, ker naj bi bila karoserija precej nagnjena k rjavenju (res pa je, da je moj star okoli 10 let, torej nič novega na tem). 1.3, CDTI, dober pospešek na AC in lepo vodljiv. Edino sem se morala ogledal privaditi, ker sem prej vozila drug avto.

Moj drugi glas gre Hyundai i30. Mašina lepo pospešuje in zna oprostiti tudi kakšen kiks, če prepozno prestaviš, dobro speljuje pri nizkih hitrostih, lepo odzivna. Dober pregled nad okolico (višinsko nastavljiv sedež, ogledala), dobra opora hrbtu, če imaš daljše poti. Če najdeš kakšnega lepo vzdrževanega, sem prepričana, da ti bo dolgo in dobro služil.

Hyundai i20 je pri meni slabo zapisan, ker je precej bolj občutljiv na nizke hitrosti, in ne oprosti, če ga spelješ prepočasi, takrat zna velikokrat ugasnit motor. Vodi se precej bolj grobo kot i30, vendar je v redu za mestne vožnje. Za AC ne morem gotovo trditi.

Renault twingo odsvetujem, ker je premajhen, in v primeru trka ne varuje dovolj. Vsaj starejše verzije so glede tega zelo rizične, novejši modeli naj bi po NCAP testu to napako popravili. Je pa prtljažnik pri najnovejšeem modelu absurdno majhen, da se zagotovi prostor za voznika in sovoznika, potniki zadaj pač morajo malo potrpeti, še zlasti če so višje rasti.

Opel adam - sem ga gledala. Pošteno rečeno, ker lahko veliko izbiraš glede dodatkov ali opreme, se lahko zgodi, če boš hotel novega, da boš prekoračil svoj budget, sploh če gledaš novo verzijo. Ne vem glede vožnje, bi ti priporočala, da greš sprobat, pa da sam vidiš, kako in kaj.

Toyota yaris je opcija, ker je vzdržljiv, nova hibridna verzija ima tudi veliko opreme, ne vem pa,če je večina že všteta v ceno ali je proti plačilo. Je tudi precej prostoren, in če imaš rad elektroniko, tudi povezljiv z modernimi telefoni.

Predlagam ti, da greš naokoli in jih preizkusiš na terenu. Tu ti lahko povemo vse, vendar boš na koncu ti voznik, in je pomembno, da avto leži tebi in tvoji ženi, ne pa nam.

Lep večer,

Randancer
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poceni drugi avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
517509 (5305) Utk
»

nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7111361 (8880) Gr8t
»

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18733270 (25971) IL_DIAVOLO
»

Kateri avto do 6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6312017 (9695) mat xxl
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12122645 (17441) Assassub

Več podobnih tem