» »

Nov avto za 15000€

Nov avto za 15000€

1 2 3
4
5

Janac ::

Utk ::

Ja tist avto, ki ti ni všeč, ga niti ne gledaš, še zmeraj je pa med tistimi, ki ti so kar veliko izbire in variant. Številke se da pa res zmeraj tako obrnit, da se vsak avto "splača", posebej pri novih, kjer so cene kolk tolk znane, pri rabljenih se zmeraj da zbit še kakšnega jurja, in ti lahko postane malo bolj všeč, tudi če ti prej ni bil.
Za foro sem gledal nekega dacia sandero, avto kot avto je gajba, ampak eno leto star z nekimi minimalnimi kilometri je bil tako strašno poceni, da ne moreš da ti ne bi postal všeč :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RejZoR ::

Tanova Dacia Sandero in Logan vbistvu sploh ne izgledata slabo. Sploh Logan mi je celo zelo všeč :) Se pa nekje prodajajo pod Renault znamko, kjer zaradi drugačnega logota nsi še mal lepšo masko. Pa še James May approved avtomobili so ;)
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Brias ::

JC Denton je izjavil:

Tudi jaz sem dolgo razmišljal da se nov avto ne izplača ampak prišel sem do preprostega zaključka, ne morem si privoščiti, da bi bil zaradi okvare brez avta. Če imaš nov avto je možnost takih okvar manjša, obstajajo garancije, ki ti lahko preprečijo morebitni glavobol in seveda vzdržuješ avtomobil, da ti bo služil čim več let. Res pa je da se tudi novi avti kvarijo.


tudi ce vse delas po protokolu in se vec ... te novi avto lahko razocara ..

16 let nazaj sem kupil nov avto, 30k DEM, ne bom govoril katera znamka ...

do 1000KM avta nisem vozil nad 2000rpm ( vsak dan sem naredil par krogov na obvoznici, da hitreje naredim kilometre ) in pri 1000KM naredil prvi servis, olje, filtri ...

do 7500KM avta nisem vozil nad 5000rpm ( ponovno vsak dan obvoznica, kar malo brezveze v tujino ... ) in naredil drugi servis, olje, filtri, odprl se je karter, da se pogleda, ce je kaj ostruzkov ... ...

od 7500KM pa naprej je bil avto ( ko je prisel na delovno temperaturo ) non stop na 6000 - 7500 rpm ...

in servisi na 7500KM ...

takoj sem opazil, da avto ne vlece niti priblizno tako kot testni, da avto pije ze v mestni voznji 3l vec kot testni ( na ACju 4l vec kot testni ), ampak me je kolega/sosed/mehanik pri tej firmi miril, da se mora avto "uteci" ...

pri 15k km je bil avto na servisu in na prvi reklamaciji.. ( star pol leta )
pri 22.500 na servisu in drugi reklamaciji
pri 25.000 na tretji
pri 27k ma cetrti
pri 30k na zadnji, peti, komisijski reklamaciji ...

vsaki enako, da gre avto glede na papirje dovolj hitro in da je poraba enaka kot po papirjih ...

avto je bil, vse skupaj, na reklamaciji 1 mesec in 1 dan ...

kolega je bil skoraj vsak dan pod pritiskom nadrejenih, ces umiri prijatelja ... on se je samo smejal, ces. ... prodali ste mu avto, protokol "ulaufavanja" je speljal kot nobena vasa stranka, nekaj je narobe z avtom, menjajte mu motor, menjajte mu elektroniko, ali pa mu menjajte avto, ....

avto sem prodal ko je bil star eno leto in 1 dan ... nic niso resili ...

vsaj ne z tem avtom ...

nekaj smo se domenili kasneje, ko sem avto ze prodal ....


od rabljenih pa sem dobil tocno to, kar se pricakoval glede na vlozeno ..

skriti adut pri nakupu rabljenega ...

- ob nakupu vzames s seboj mehanika ...
- takoj po tem ko ga kupis, velik servis, jermena, sponarji, dol karter da se takoj pogleda glavna gred, opilki ... das pac svojih 500 - 1500 eur za ta servis, ... olje kupujes fino sintetiko in menjas na 10k ... etc etc ...

10+ rabljenih avtov sem imel, delal na njih od 10k letno, do 350.000 km v 2 letih ... nobenega resnega problema ...

novega avta ne kupim nikoli vec ...

WarpedGone ::

od 7500KM pa naprej je bil avto ( ko je prisel na delovno temperaturo ) non stop na 6000 - 7500 rpm ...

A to naj bi bilo "nekaj dobrega" za ogreto mašino?
Zbogom in hvala za vse ribe

RejZoR ::

Pač si kupu totalna jajca in šel na ignorantski servis. Avto ti je šel na živce, da si ga prodal po 1 let in tle skrivaš znamko in ime servisa. Ugh?

Jezst sem kupil novega, Hyundai i30 prve generacije s faceliftom (je ravno prišel ven takrat) pri Šublju. Prvih 5k kilometrov ga nisem nikoli tiščal in sem ga vozil totalno umirjeno. Zdej pa ga tud pohodim ampak samo ko je mašina lepo ogreta. Če je hladen ga nikoli ne zavrtim nad 3k obratov in bolj kot ne šaltam po tistem kar svetuje onboard sistem.

- prva "okvara" je bila serijska napakica kjer je nov sistem Follow Me Home (FMH) prekomerno praznil akumulator, ko je bil avto ugasnjen. Scenarij, ki smo ga slučajno ujeli, ker je avto 1 teden stal, ker smo šli na morje z enim drugim in je bil mrtev, ko smo se vrnili. Če bi ga uporabljal normalno tega verjetno niti ne bi opazil (oz bi itaq dobil recall, ker so zadevo kasneje dobili v bazo serijskih napak). Zadevo so zrihtali v slabi uri medtem ko sem šel na kavo. Od takrat mi je še 2x stal po 1 teden in ni bilo več te težave.

- druga okvara je bil števec, sta mi naključno oba kazalca za hitrost in obrate padala na nulo in v isti sekundi skočila nazaj kjer bi morala bit. Parkrat sem opazil ta glitch, ki razen tega, da sem opazil napakico ni vplival na samo delovanje, ker se je naredilo tolk hitro, da si obrate in hitrost vedno imel pod nadzorom. Ker je bila sama narava diagnosticiranja tega težavna, ker se je res zelo redko pojavilo, so na servisu prvič preverili vse kontakte in če se bo stvar ponovila naj jih pokličem. Sem jih poklical, da se ponavlja in so mi sami rekli, da bojo naročili nov števec in me poklicali, ko ga dobijo. In čez par dni me res kličejo, pripeljem avto in so mi ga takoj zamenjali. Nobenega pregovarjanja in prepričevanja, so lepo brez vsakega ugovarjanja zrihtali zadevo.

Oboje se je zgodilo v roku nekje pol leta po nakupu. Se nisem metal ob tla, ker se pri toliko elektronke pač lahko kaj pokvari in ker je bil servis povsem korekten se mi izkušnja res nikakor ne more zamerit. Od takrat naprej nisem imel niti ene napakice ali okvare. Skratka, si ne delam utvar, da je pa moj avto popoln. Lej, je imel dve manjši okvari, ampak ker so se vedno rešile brez vsake slabe volje in stroškov, ker je vse krila garancija sem čist happy. Tankam bencin in dam tistih ~130 EUR za redni servis enkrat na leto. To je vse kar imam stroškov s tem avtom. Letos bo star 4 leta in bom imel še 1 leto garancije. Se res ne morem pritoževat nad ničemer.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Utk ::

novega avta ne kupim nikoli vec ...

Če ga ne znaš vlaufat, bolje da ne. Zaradi takih pa jaz ne maram preveč rabljenih. Dvomim, da so ti rekli, da ne smeš čez 2000 obratov. Meni so rekli naj vozim prvih par tisoč med 2000 in 3500, ampak boljše da ne konstantno, ampak malo razgibano. Če voziš novega bencinarja DO 2000 obratov, prostora za razgibavanje nimaš.
O 6000-7500 obratih pa itak škoda besed.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

settler ::

Na forumu avtomobilizem.net je celotna tema o 308-ki. Pa si lahko pogledaš malo, zakaj ga je izbral. Kakor se spomnim, ga je
potem prepričala dobra zvočna izolacija, kjer ji konkurenti ne pridejo blizu (razen mogoče Golf).

sandmat ::

WarpedGone je izjavil:

od 7500KM pa naprej je bil avto ( ko je prisel na delovno temperaturo ) non stop na 6000 - 7500 rpm ...

A to naj bi bilo "nekaj dobrega" za ogreto mašino?


seveda, žrl mu je 4 litre več kot po specifikacijah. Kje dobiš specifikacije za mašino, ki dela na 7.5k obratih? Ti je pil kar 30 namesto le 26 litrov/100 km? Tole me spominja na teme o navijanju procov in reklamiranju skurjenih ...

MeGreat ::

6000-7500 rpm je ogromno. Če voziš na toliko obratih itak da boš imel porabo ogromno, pa tudi za motor to ni ravno najboljše..

Sam na svojem šaltam, takrat ko onboard računalnik pokaže in nad 1700 obrati hoče dati v višjo prestavo (dizel)..... se mi zdi da so konstrukterji že vedeli zakaj takrat šaltati. Oče je s svojim avtom naredil 500k km samo z menjavanjem jermena, nobenih izrednih servisov, pa mislim da na več kot 2500 obratov ni nikoli vozil

Mufasa ::

Kakšnega testnega golfa 6 1.2 TSI ali dizel bi moral dobiti za tam nekje. Garancijo ti seveda morajo dati polno.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Brias ::

@warpedone
avto je imel blokado pri 7800, tako da se nisem kaj prevec sekiral ...

@utk
ne vem, morda si kupil druzinski avto, jaz nisem kupoval druzinskega avta, ampak "bolida" za na cesto .. in to je bilo tudi receno prodajalcem, preden sem avto kupil .. da avta ne bom sparal ...

@megreat
pred nakupom sem enak avto pretestiral .. 1 polni tank, moja voznja, AC in 1 polni tank, moja voznja, ljubljana ... testni je zrl manj, in bil bistveno bolj odziven ...
motor pri novem je ze bil aluminij, pri starem pa se star sistem ...


fantje, motorji so bili pred leti kar bolj vzdrzljivi ...

in tudi kasneje se je izkazalo, kaj je bil "problem" pri avtu ...

testni avto, ki sem ga vozil je imel 5 konjev manj, motor je bil manj prijazen za okolje, a bil je ... ena euro stevilka manj ... in zato so avti z starim motorjem, zrli manj, sli bolj, a bolj unicevali okolje ...



avto, ki sem ga kupil po tem ...

audi s4 2.2 turbo

jaz sem pri tem konkretnem avtu delal servise na 7500km ... vec kot 30 krat ... v zelo kratkem casu ... olja mi je v 7500km znal pozreti do pol litra ... ampak olje v motorju po tem casu ni bilo vec viskozno ... turbina, majhen hladilnik olja, abnormalno majhna kapaciteta olja v sistemu, visoka delovna temperatura motorja, vse to je imelo svoj ceh ...

to se je delalo na 7500km:

- olje
- ROKE ( obnovljene - vedno, 30* v 240.000 KM )
- filtre

to pa se zraven v 2 letih ...

- svecke ( 2* )
- sklopka ( 2* )
- diski ( 3* )
- ploscice ( 6* )
- enkrat je odletel menjalnik, sinhroni ...
- ena preventivna generalka
- ena malenkost na podvozju, tam kjer se vpne roka ...

in to je to ... nic drugega .... gume ne bom stel :)

ko sem avto kupil je imel 50.000 po generalki ( okrog 350.000 realnih )

ko sem ga prodal jih je imel 575.000+ ... in star je bil 5 let :)

in tudi ta avto se je vec ali manj peljal od 6.000 - 7.200 RPM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brias ()

RejZoR ::

Al si avto vozil v tretji prestavi 160 al pa si vozil v 5, 230 km/h. Da imaš dalj časa obrate na tolk visoki številki sta samo ta dva scenarija. In cestni avti enostavno niso delani, da dalj časa obratujejo na takih obratih. Tko da se pol ne čudim, če se je motor sesedel sam vase...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

s6c-gEL ::

Kje je fora da motor tako tiščiš v obrate ? Ni to f1, turbinci imajo itak max moč okoli 5500 rpm.
Kupi si hondo vtec type r/integro ali s2000 če imaš fetiš na +7k obrate in Na motor.Noben drug proizvajalec (razen kakega ferrarija in podobnih eksotov) ne dela motorjev za tvoje obrate.

Za kateri avto, servis je šlo ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

Utk ::

ne vem, morda si kupil druzinski avto, jaz nisem kupoval druzinskega avta, ampak "bolida" za na cesto .. in to je bilo tudi receno prodajalcem, preden sem avto kupil .. da avta ne bom sparal ...
Glih zato mi je čudno, da so ti rekli, da ga vozi DO 2000 obratov prvih 1000 km.

dzinks63 ::

Sicer je vse skupaj offtopic, mogoče celo trolltopic, pa vseeno kot zanimivost. Si izjema, katera potrjuje pravilo. Kje si vozil s takšnimi načini vožnje, v slo po normalnih cestah v splošnem prometu bolj težko, to na nemškem banu ali na dirkališčih po sosednjih državah? Kdo je kupil tvoj rabljeni avtomobil, ko si mu povedal koliko in pod kakšnimi pogoji je bil vožen? Če si vozil v normalnem prometu, si mogoče policist kateremu je marsikaj oproščeno, drugače si moral imeti velik črni fond za kazni, če ti izpita že niso hoteli vzeti, s takšnim načinom vožnje nikakor ne moreš biti v normativih dovoljene hitrosti, razen če si nabijal po mestu v prvi, izven mesta v drugi in po ac v tretji prestavi?

Brias ::

RejZoR je izjavil:

Al si avto vozil v tretji prestavi 160 al pa si vozil v 5, 230 km/h. Da imaš dalj časa obrate na tolk visoki številki sta samo ta dva scenarija. In cestni avti enostavno niso delani, da dalj časa obratujejo na takih obratih. Tko da se pol ne čudim, če se je motor sesedel sam vase...



motor se ni sesedel sam vase, avto, ko je sel od mene, je delal v nulo ... in to ob 575k km ...

avto, ko je bil kupljen, je bil kao 50.000km po generalki ( narejena pri 300.000km ) ... jaz sem avto peljal na preventivno generalko, pri 450.000 km ...


avto je vlekel v peti vec kot 230, sesta se je tudi obrnila do 7200 rpm ...

pa ajde, da malo bolje razmislim, 90% casa je avto delal od 6000 - 7200rpm :)

s6c-gEL je izjavil:

Kje je fora da motor tako tiščiš v obrate ? Ni to f1, turbinci imajo itak max moč okoli 5500 rpm.
Kupi si hondo vtec type r/integro ali s2000 če imaš fetiš na +7k obrate in Na motor.Noben drug proizvajalec (razen kakega ferrarija in podobnih eksotov) ne dela motorjev za tvoje obrate.

Za kateri avto, servis je šlo ?



slo je za uradno kupljeno alfo, ljubljana, naprej pa res ne bom govoril ...

ravno zaradi tega, ker sem napisal, da smo se z prodajalcem dogovorili kasneje, ko sem avto ze prodal ...

pa saj ce si dovolj star, ti je jasno od koga in katero ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brias ()

m0LN4r ::

Pa čepke v ušesih, za pešce :D Ne za voznika, itak da ma 100% izolacijo zvoka :D
Zarad mene bi lahko serijsko montiral blokado na vse avte v mestih na 2900rpm. Bi se onesnaževanje s hrupom ogromno zmanjšalo.

Kaj pa novi polo 2014?
Kdaj, kakšen in za koliko bo na voljo?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

FTad ::

Jaz predlagam, da kupiš Kia Ceed ali Kia Pro Ceed, 1.4 bencinarja (100KM). Hkrati imajo več raziličic glede nabora dodatne opreme, ter 7-letna garancija, kar bi bilo zate ravno dovolj, saj praviš, da bi želel voziti avto do cca 8 let.

Brias ::

dzinks63 je izjavil:

Sicer je vse skupaj offtopic, mogoče celo trolltopic, pa vseeno kot zanimivost. Si izjema, katera potrjuje pravilo. Kje si vozil s takšnimi načini vožnje, v slo po normalnih cestah v splošnem prometu bolj težko, to na nemškem banu ali na dirkališčih po sosednjih državah? Kdo je kupil tvoj rabljeni avtomobil, ko si mu povedal koliko in pod kakšnimi pogoji je bil vožen? Če si vozil v normalnem prometu, si mogoče policist kateremu je marsikaj oproščeno, drugače si moral imeti velik črni fond za kazni, če ti izpita že niso hoteli vzeti, s takšnim načinom vožnje nikakor ne moreš biti v normativih dovoljene hitrosti, razen če si nabijal po mestu v prvi, izven mesta v drugi in po ac v tretji prestavi?



mladost, norost ... takoj, ko sem prisel na AC sem prizgal levi smernik in ga nisem ugasnil, dokler nisem prisel iz AC ...

kazni? :)

kar nekaj sem jih placal, OGROMNO so mi jih odpisali z abolicijo, ker ni bilo nikoli nesrece ...

slaba polovica KM je narejena v tujini ...

avto je od mene odkupil isti prodajalec ki mi ga je prodal, in je tocno vedel kaj se je dogajalo z avtom, namrec on mi je svetoval mehanika, njegovega osebnega prijatelja ...


vem, da sem vozil agresivno ... in ze takrat, sem preden sem sel prehitevati v ovinek vedno najprej pomislil, ali je dovolj prostora, ce mi po svoji strani prileti en z 911ko ali pa en z motorjem, ki ga ze malo odnasa v mojo smer ...

zdej so drugi cajti, cajti EUja, milioni sleperjov, zaradi njih vecina ljudi izletava z 90kmh na prehitevalni pas ... resnicno so bili drugacni casi na cesti ...

tudi jaz sem odrasel, ni teorije da bi vozil enako, tudi ce bi bile ceste bolj prazne ...

sem pa dosti kmalu spoznal, da si dober sofer takrat, ko ti je jasno, da nikoli ne mores predvideti vseh manevrov ljudi na cesti ...

s6c-gEL ::

2 alfi ustrezata, 156 gta in gtv, obe z v6 3.2/3.0 motorjem.156 gta ne more biti, ker je prišla ven šele 2001.
Samo zakaj bi vrtel motor na 7k nima nobenega smisla, ker si že izven max moči in navora (6300 in 5000 rpm).
Alfa Romeo GTV and Spider @ Wikipedia

Brias ::

145QV

testni avto:
I4 2BS TS 1,970 cc 16 DOHC VVT VLIM 150 PS (110 kW; 148 bhp) at 6,400 rpm 187 N?m (138 lb?ft) at 3,500 rpm 10/1995-03/1998

kupljen avto
I4 2BS TS 1,970 cc 16 DOHC VVT VLIM 155 PS (114 kW; 153 bhp) at 6,400 rpm 187 N?m (138 lb?ft) at 3,500 rpm 10/1998-01/2001

ta nov motor, se je pri 6000rpm obnasal kot VTEC pri hondi ... odtrgalo se mu je od 6000 rpm ...

ta star motor je vlekel linearno ..

Mufasa ::

Novi golf ima izolacijo potniške kabine, pred zunanjimi zvoki, na nivoju Mercedesa E klase. Preverjeno. Je pa mislim da ene 18k nova dizl varjanta.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

GrimReaper ::

pa ajde, da malo bolje razmislim, 90% casa je avto delal od 6000 - 7200rpm :)

Ne verjamem. To je razen na AC kjer imaš samo ravno cesto, praktično nemogoče.
Če gledaš povprečno hitrost je enako, lahko voziš vedno 100, pa bo povprečna 60. Tako da tut pri obratih je povprečje okol 4000, pa tudi če precej časa voziš pri 6000.
Izven naselja enkrat pač moraš dat v tretjo, in takrat obrati takoj padejo na 4000. Pa na ravnini daš seveda v peto, kjer imaš komaj 3000. Četrta je pa itak najmanj uporabljana prestava, sam ponavadi iz tretje kar direktno v peto šaltam, uporabna je edino če je res ravna cesta s precej blagimi ovinki.
Da ne govorim da te danes precej ovira promet, in ko imaš pred seboj tovornjak, avtobus, upokojenca ali poraba voznika, lahko traja precej časa preden dobiš priložnost za prehitet, in povprečje obratov ti takoj pade na 3000.

Sam svojega 1.6 vozim tako hitro kot je možno (danes poraba 8,8l, nazajgrede 10,7l), pa je pri 6000-6500 samo nekje 5% časa, tolk da iz druge prestavim v tretjo. Tretja gre pa ok čim so obrati okol 4000, oz. res min. 3500.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Brias ::

@greamreaper

ni treba verjeti, resno ...

avto sem tudi vedno saltal tako, da pade na 6000+, ravno zato, ker se je tam avtu odpulilo ...

tocno vem, kako sem takrat peljal ta avto ... in tocno vem, kako avto peljem sedaj ... in tocno tak tip voznje, mi ti sedaj razlagas ... in verjamem, da ti ne more biti jasno ...

avto je pri saltanju padel za slabih 1500 obratov ...

menjal sem zracni filter konus, KNN, ta velikega, ki ima se v sredini reze za zrak ,,, ampak v tem avtu ga ni bilo mozno uporabljati, ker se ni dalo pogovarjati, tok je bil glasen ...

nato mi ga je prodajalec zamenjal za mali konus ... s tem manjsim je bilo nice...

pravim ti, da si za te case dober da tako vozis :)

16 let nazaj, ni bilo EUja, nic sleperjev ( oz. 500* manj ), folk se se ni tok brigu za porabo in fural svojih 140 po AC, po ravnem, v klanec gor ali v klanec dol ... zdej je nemogoce ...


samo to vam/ti povem ... od kompletne druzbe, sem bil vedno najbolj umirjen voznik ... ki ne reskira ...

drugi cajti so sedaj :)

sandmat ::

Brias je izjavil:


samo to vam/ti povem ... od kompletne druzbe, sem bil vedno najbolj umirjen voznik ... ki ne reskira ...


lahko napišeš registrske folka iz te družbe? Saj veš, da se znamo izognit pa to :)

Brias ::

@sandmat

folk je odrasel, se umiril, to se je dogajalo 16 let nazaj :)

sandmat ::

morda še eno offtopic vprašanje za Briasa: na koliko km si menjal sklopko(in košaro) pri taki vožnji?

Brias ::

kosara se ni menjala, menjala se je sklopka, pri 22k ...

pa ne original ... naredi jo je model, pri intersparu vic, pozabil sem kako se je reklo firmi ( on je takrat edini imel tarox diske in ploscice, celjusti ... )

evo ... kako se je takrat imenovala firma, se vedno ne vem ...

je pa se vedno na istem naslovu:
Tržaška cesta 133
rally-shop.si

in se vedno drzi tarox ( http://www.rally-shop.si/si/10_tarox )

sandmat ::

to je pa kar pogosto. Moja je prva že več kot 200kkm (mestna vožnja).

Blinder ::

Brias je izjavil:

145QV

testni avto:
I4 2BS TS 1,970 cc 16 DOHC VVT VLIM 150 PS (110 kW; 148 bhp) at 6,400 rpm 187 N?m (138 lb?ft) at 3,500 rpm 10/1995-03/1998

kupljen avto
I4 2BS TS 1,970 cc 16 DOHC VVT VLIM 155 PS (114 kW; 153 bhp) at 6,400 rpm 187 N?m (138 lb?ft) at 3,500 rpm 10/1998-01/2001

ta nov motor, se je pri 6000rpm obnasal kot VTEC pri hondi ... odtrgalo se mu je od 6000 rpm ...

ta star motor je vlekel linearno ..


Ta drugi je imel neko variabilno reč, mislim da variabilno dolžino sesalnih kanalov. Zato je pri 6000 spremenil zvok, tebi pa se je zdelo, da takrat bolje vleče. Če bi bil gluh, nebi opazil neke razlike.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mn ::

16 let nazaj, ni bilo EUja, nic sleperjev ( oz. 500* manj ), folk se se ni tok brigu za porabo in fural svojih 140 po AC, po ravnem, v klanec gor ali v klanec dol ... zdej je nemogoce ...


samo to vam/ti povem ... od kompletne druzbe, sem bil vedno najbolj umirjen voznik ... ki ne reskira ...

drugi cajti so sedaj :)


Samo je res to. Se spominjam, da na primorski avtocesti ni bilo nič posebnega da si vozil v koloni pri okoli 180 km/h. Danes bi bil to samomor. Kaj so pa ljudje počeli na magistralkah pa itak ni za opisat. Škarje na škarje. Čudež da ni bilo več mrtvih.

Ne pogrešam tistih časov.

Dadyy ::

Kupil sem testno Mazdo3 z 4430 km, za 14600eur. Je kot nova in sem zelo zadovoljen, 5 let garancije.
Za novo bi moral čakati do sredine avgusta, to mi je bilo rečeno marca tko da.
LP Damjan

sandmat ::

koliko bi stala nova z isto opremo?

Dadyy ::

16860 čez 5 mesecev.
LP Damjan

FireBurn ::

In JC Danton si si že privoščil nov avto :)?

rok1986 ::

Pozdravljeni!

Da ne odpiram nove teme z enako vsebino, bom kar tukaj napisal. Torej s punco kupujeva nov avto v vrednosti do 15.000€.
Pomembno nama je predvsem sledeče :
- avto mora bit prostoren (vendar vseeno nebi vzela karavana, raje limuzino)
- ne iščeva dizla, ampak bencinarja, saj narediva letno do 10.000km (1/3 mestna vožnja, 1/3 avtocesta, 1/3 regionalna)
- pomembna nama je oprema (se pravi avti, ki spadajo v ta segment z osnovno opremo odpadejo)
- moč avta ni toliko pomembna, avto naj ima vsaj kakih 100km
- avto bi se uporabljal za dlje časa, vsaj 8 let.

Hvala za vse vaše nasvete in informacije.


Lp, R

dj_uro ::

rabljen škoda superb
vw-klub.si

D3m ::

videc je izjavil:

Jaz bi ti predlagal C4 z 1.6hdi 90KM motorjem, razen če dobiš za zelo ugodno ceno takega s 110KM.
Ker ne boš divjal bo 90KM zadosti, zadeva ima tempomat, kar pride zelo prav.
Poraba je pa tudi ok.
1.0 Ecoboost (Ford) motorja ne poznam, ga pa dokaj hvalijo. Focus ima tudi 1.6TDCI motor, samo ne vem ali cenovno pride v tvoj rang.
Sam sem navajen na dizla, zato bi mogoče pri bencinarjih pogrešal navor pri nizkih obratih.
Mislim, da imata Citroen in Peugeot celo enak motor, ker sta iz istega koncerna (PSA).
LP.


Rajši 90Km, ki dobro potegne in nima FAP filtra.

Sam imam C4 1.6 HDI 90km. In stegne bolje, kot Golf z 90km. Je pa res, da je slednji še stari PD,C4 pa CommonRail.
|HP ProBook|R5 3500U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

krneki0001 ::

rok1986 je izjavil:

Pozdravljeni!

Da ne odpiram nove teme z enako vsebino, bom kar tukaj napisal. Torej s punco kupujeva nov avto v vrednosti do 15.000€.
Pomembno nama je predvsem sledeče :
- avto mora bit prostoren (vendar vseeno nebi vzela karavana, raje limuzino)
- ne iščeva dizla, ampak bencinarja, saj narediva letno do 10.000km (1/3 mestna vožnja, 1/3 avtocesta, 1/3 regionalna)
- pomembna nama je oprema (se pravi avti, ki spadajo v ta segment z osnovno opremo odpadejo)
- moč avta ni toliko pomembna, avto naj ima vsaj kakih 100km
- avto bi se uporabljal za dlje časa, vsaj 8 let.

Hvala za vse vaše nasvete in informacije.


Lp, R


Dacia duster z malo več opreme in 1.6 16V motorjem. Če res samo 10k kilometrov delata, bo zdržala brez problema vse.

hojnikb ::

al pa kak rapid 1.2
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Janac ::

D3m je izjavil:

videc je izjavil:

Jaz bi ti predlagal C4 z 1.6hdi 90KM motorjem, razen če dobiš za zelo ugodno ceno takega s 110KM.
Ker ne boš divjal bo 90KM zadosti, zadeva ima tempomat, kar pride zelo prav.
Poraba je pa tudi ok.
1.0 Ecoboost (Ford) motorja ne poznam, ga pa dokaj hvalijo. Focus ima tudi 1.6TDCI motor, samo ne vem ali cenovno pride v tvoj rang.
Sam sem navajen na dizla, zato bi mogoče pri bencinarjih pogrešal navor pri nizkih obratih.
Mislim, da imata Citroen in Peugeot celo enak motor, ker sta iz istega koncerna (PSA).
LP.


Rajši 90Km, ki dobro potegne in nima FAP filtra.

Sam imam C4 1.6 HDI 90km. In stegne bolje, kot Golf z 90km. Je pa res, da je slednji še stari PD,C4 pa CommonRail.


A nimaš ti golfa 5 ?

D3m ::

Imam ja. Samo se pozna razlika Golf V 1.9 PD 90km 8-ventilc proti Citroen 1.6 CommonRail 90km 16-ventilc. Citro ima za ene 10-15% večji navor.
|HP ProBook|R5 3500U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

rok1986 ::

dj_uro je izjavil:

rabljen škoda superb

Sva pogledala, vendar nam je tak avto na žalost prevelik, toliko prostora ne potrebujeva, saj nama tole deluje kot še ena ladja v kateri sva že sedaj, torej nekaj manjšega (limuzino).
Gledala sva tudi rapid, bova šla danes pogledat v salon, če nama ustreza.
Še kak drug predlog?
Mogoče ima kdo izkušnje s Peugoet? Gledala sva 308. Ali mogoče Citroen C4?

Lp, R

RedDrake ::

Iz tvojih odgovorov ni najbolj očitno ali kupujeta limuzino (sedana)


ali hatchbacka



Vsi modeli, ki jih naštevaš (308, C4) so hatchbacki.
Če kupuješ hatcha v tem cenovnem razredu, s super opremo, potem so francozi (Renault, Peugeot, Citroen) kralji v tem cenovnem segmentu - morda vržeš še uč na Kio Ceed, če ti ustreza.
Če kupuješ dejansko limuzino, potem glej še Hyundai elantro, ta ti za dobrih 15,5k EUR da vso opremo, ki jo tisti avto premore, kar je super. Pa še zmogljiv 1.6 strojček z 132 KM dobiš.

Sicer pa ne vem, kaj smatraš pod "oprema"? Avtomatska klima? Tempomat? Ogrevan volan? Ogrevani zici? Hlajeni zici? ...
Dvojno avtomatsko klimo recimo imajo za 15k EUR vsi hatchi v golf razredu (razen premium naciwagnov). Pri ostalih stvareh se pa že začne zapletati ...

dj_uro ::

aha, no jaz sem mislil na prostornost, limuzinsko obliko in 15000€...
308, C4 nista limuzinske oblike (torej z ritjo), ampak hothatch oz. hatchback...
potem pa poglejta za škodo octavio...
Rapid je tudi OK, ampak pogojno...ker je slabo narejen in ima ''tehnologijo'' izpred 2-3h let...
vw-klub.si

facepalm ::

Megane 1.2 TCe ?

Vajenc ::

Seat Toledo, v akciji 1.2 turbo bencinar za 10.999EUR. Za moje pojme odlična cena za tako velik avto z VW tehnologijo. Za razliko pa dodatno opremo, če jo rabiš.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vajenc ()

D3m ::

Vajenc a si Loco :P
|HP ProBook|R5 3500U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

rok1986 ::

RedDrake je izjavil:

Iz tvojih odgovorov ni najbolj očitno ali kupujeta limuzino (sedana)


ali hatchbacka



Vsi modeli, ki jih naštevaš (308, C4) so hatchbacki.
Če kupuješ hatcha v tem cenovnem razredu, s super opremo, potem so francozi (Renault, Peugeot, Citroen) kralji v tem cenovnem segmentu - morda vržeš še uč na Kio Ceed, če ti ustreza.
Če kupuješ dejansko limuzino, potem glej še Hyundai elantro, ta ti za dobrih 15,5k EUR da vso opremo, ki jo tisti avto premore, kar je super. Pa še zmogljiv 1.6 strojček z 132 KM dobiš.

Sicer pa ne vem, kaj smatraš pod "oprema"? Avtomatska klima? Tempomat? Ogrevan volan? Ogrevani zici? Hlajeni zici? ...
Dvojno avtomatsko klimo recimo imajo za 15k EUR vsi hatchi v golf razredu (razen premium naciwagnov). Pri ostalih stvareh se pa že začne zapletati ...


Ajoj, nisem vedel, da obstajajo tudi hatchbacki, kaka pa je razlika med njima (limuzina in hatchback)?
Kar se tiče opreme, vsekakor tempomat, el. premik stekel spredaj in zadaj, avtomatska klima (2. področna še bolje), nastavljiv volan, nastavljivi sedeži, navigacije ne potrebujeva (zato so telefoni), mogoče še parkirni senzorji ali kamera, senzor za dež.

Kolikor sem gledal za tole elantro, se mi zdi precej požrešna s porabo, zato odpade. Megane pa nama oblikovno ni všečen...

Vajenc je izjavil:

Seat Toledo, v akciji 1.2 turbo bencinar za 10.999EUR. Za moje pojme odlična cena za tako velik avto z VW tehnologijo. Za razliko pa dodatno opremo, če jo rabiš.


Od seatov nama pride v poštev samo Leon, mogoče še Ibiza, vendar bova morala iti pogledati v živo, kako je s prostornostjo obeh.

Hvala za enkrat za odgovore, so zelo priročni in širijo obzorja.

Lp, R

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rok1986 ()
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9014402 (9348)  
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10315426 (8860) sass628
»

Par vprašanj pred nakupom avtomobila. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7313596 (11046) Miha 333
»

Nakup avtomobila (do 9000€) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5313077 (10884) trololo2

Več podobnih tem