» »

Kateri majhen avtomobil kupiti

Kateri majhen avtomobil kupiti

1 2
3
4

GreenT ::

Vprašanje če je 10let star BMW bolj varen od novega Clia. ... vprašanje,...

Blond ::

Odvisno zakaj posameznik kupuje oz. potrebuje avto.
Mi imamo doma velikega, novega, varnega, varčnega s katerim delamo večino voženj.
Za "drkanje" med semaforji in parkiranje povsod pa bo Clio ali panda tapravi.
In kaj pomeni varnost BMWja ali Volva za hitrost vglavnem do 50km/h ali max 70 in stanje pred semaforjem?
Ja lahko tudi Boing pade iz lufta.
www.galea.si
Odkup, prodaja in obnova nepremičnin
Posredovanje v prometu z nepremičninami

gojira ::

Jst ti pa predlagam Mazda 2 8-)

The Player ::

Ko ste govorili o stroških vzdrževanja. Kje se lahko preveri kaki bodo stroški vudrževamja pred nakupom vozila?

Jst ti pa predlagam Mazda 2 8-)


Mazde so kar luškane, ima kdo kake izkušnje z njimi?

Mi pa ni jasno kako je lahko Mazda 2 z 1,5 motorjem isto močna kot Opel Corsa z 1,2 motorjem (letnik 2004) 8-O
Kje tiči razlog za to?

Utk ::

Poskusi vozit pa pol reci ce je res isto mocna.

The Player je izjavil:

Ko ste govorili o stroških vzdrževanja. Kje se lahko preveri kaki bodo stroški vudrževamja pred nakupom vozila?

Pri ciganki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

KAVINSKY ::

The Player je izjavil:

Ni pa ni jasno kako je lahko Mazda 2 z 1,5 motorjem isto močna kot Opel Corsa z 1,2 motorjem (letnik 2004) 8-O
Kje tiči razlog za to?


Mazde imajo v bistvu precej de-tunan motor. Če se za primer vzame njihov 2.0 motor (G120 modeli - 120 konjev) in ga čipiraš lahko iz njega potegneš 180 konjev. Pa po navadi na atmosferskih motorjih dobiš do 10 konjev, to so pa številke katere še redki turbo motorji dosežejo.

Utk ::

Mazda 2 z 90 konji ina 9,4 do 100, kar je za turbake z 90 konji nedosegljivo. Da ne govorimo o ostalih, kot je corsa iz 2003.

tony1 ::

KAVINSKY je izjavil:

mercury89 je izjavil:

Hvala za nasvete. Še eno vprašanje kako se obnesejo te 1.0 TSI motorji. Slišiš lahko zelo različna menja. Od tega, da so to super motorji do tega da so to le preveč navite mašine katerih zanesljivost je vprašljiva.


Niso še tako dolgo na trgu, da bi neko zanesljivo statistiko lahko pobral - ampak vsak proizvajalec ima neko verzijo tricilinderskega turbo motorja pa ni nič kaj veliko slišati da bi se kvarili - tudi Fordovi ne, pa imajo 140 konjev.


VWjevi 1.0 TSI (to so motorji z jermenom) so menda sedaj v redu...

gojira ::

The Player je izjavil:

Ko ste govorili o stroških vzdrževanja. Kje se lahko preveri kaki bodo stroški vudrževamja pred nakupom vozila?

Jst ti pa predlagam Mazda 2 8-)


Mazde so kar luškane, ima kdo kake izkušnje z njimi?

Mi pa ni jasno kako je lahko Mazda 2 z 1,5 motorjem isto močna kot Opel Corsa z 1,2 motorjem (letnik 2004) 8-O
Kje tiči razlog za to?


Jst konkretno imam Mazdo 3 in sem izredno zadovoljen. Pred testno vožnjo in nakupom M3 sem testiral en kup turbo mlinčkov ampak me noben ni prepričal. Če bi bila Mazda 2 dovolj velika za moje potrebe, bi jo takoj vzel. Pojdi na testno vožnjo ;)

The Player ::

Utk je izjavil:

Poskusi vozit pa pol reci ce je res isto mocna.

The Player je izjavil:

Ko ste govorili o stroških vzdrževanja. Kje se lahko preveri kaki bodo stroški vudrževamja pred nakupom vozila?

Pri ciganki.


Lol :))

Všeč so mi osebki k so pametni pa pravjo ne kupovat nečesa, česar si ne moreš privoščiti, pol ko jih pa vprašaš za konkreten nasvet pa dobiš tak odgovor 8-)

Ja, sej lahko kličeš po servisih kot nor, ampak ne boš dobil nikol nekega konkretnega odgovora, ampak le približek, pol te pa na rit vrže ko vidš ceno 8-O

Cene servisov (in delov) pa dvomim, da imajo kje javno objavljene?

Utk ::

Ja cenejši avto bo cenejši za vzdrževanje, ampak redni servisi so vsi tu nekje, gume vidis katere ima in kolk stanejo, kdaj bos moral zavore menjat, ti pa ne bo nihce povedal. Kaj sele kdaj bo kaj crknilo. Star bmw sigurno ni poceni za vzdrzevat proti neki daciji za isti denar.

jype ::

The Player je izjavil:

Všeč so mi osebki k so pametni pa pravjo ne kupovat nečesa, česar si ne moreš privoščiti, pol ko jih pa vprašaš za konkreten nasvet pa dobiš tak odgovor 8-)
Nihče ne more vnaprej vedeti, kakšno smolo boš imel s posameznim vozilom - niti pošten prodajalec ne.

GreenT ::

Sej to je svojevrstna ironija....dražji in večji avti imajo verjetno več okvar,..ker majo enostavno več sistemov in stvari notr. Poleg tega so praviloma narejeni z novejšo in seveda manj preizkušeno tehnologijo.

Stari maček ::

Blond je izjavil:

Prej kot v 24 urah vam je uspelo temo spravit offtopic v nategovanje kateri ima večjega ....

Sem jo odprl ker tudi mene zanima z razliko od avtorja kupujem drugi avto rabljen.
Predvsem pa za mestno vožnjo (MB in okolica).

Majhno, okretno, šparovno pri mestni vožnji in z ugodno ceno na prevožen kilometer vključno z stroški.

Jaz vozim tole: bistveno je, da lahko parkiraš na prostorih za motorna kolesa. Imam navitega na 65 km/h, tako, da sploh nisem ovira na cesti. Pa letno zavarovanje je 11 €...

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Mazda 2 z 90 konji ina 9,4 do 100, kar je za turbake z 90 konji nedosegljivo. Da ne govorimo o ostalih, kot je corsa iz 2003.

tale podatek o pospeskih je sila sumljiv, ker 75hp izvedba ma skor 3 sekunde vec.
#brezpodpisa

tony1 ::

V roki imam katalog, za 90 KS motor z ročnim je 9,7 z avtomatikom pa 12 s do 100 na uro.

hojnikb ::

al jim pomaga nizka teza, kratke prestave al je pa podatek malo optimisticen ;)
#brezpodpisa

tony1 ::

Nizka teža.

hojnikb ::

slabih 200kg tezja fiesta z +50hp/+30nm komaj izenaci take pospeske. Nwm no, call me skeptical.
#brezpodpisa

hojnikb ::

https://www.automobile-catalog.com/car/...

tule sicer claimajo 10,6, kar je malo bolj in line z realnostjo.
#brezpodpisa

WhiteAngel ::

mercury89 je izjavil:

Počasi moram zamenjati svoj avto. Kupujem nekaj manjšega. Ogledujem si peugeot 208, citroen c3, renault clio, opel corsa, hyundai i20. Ima kdo kakšne slabe izkušnje s katerim od teh avtomobilov? Ker je denar ovira, gledam te avtomobile z okrog 80 konji. Bi bolj priporočali s 100 konji. Po avtocesti se vozim parkrat na mesec.

Lp


Hyundai i10 in i20 sta dobra avta. Amtosferc 1.0 oz 1.25. Turbobencinarji so mi osebno zanič, ker imajo slabo odzivnost in veliko porabo (ne glede na znamko).

Aja, pa ne glej samo konjev na papirju, ampak ga pojdi peljat.

hojnikb ::

a gutless farcajgi z 1.2 ohne turbine so pa ok :))

dejansko bo turbinc ob primerni voznji skor vedno mel manjso porabo proti podobno zmogljivem atmosfercu mel manjso porabo enostavno zaradi daljsih prestav, direktnega vbrizga, manjsih izgub....

druga stvar je pa, ce ga nazigas, ampak to tut atmosferc potem pije.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Gr8t ::

Tukaj se gleda za realne pospeške:
http://www.zeperfs.com/en/fiche5685-maz...
Do 100 pride, to je pa vse. Če rabi več kot 20s za 80-120 v 5., pomeni da se boš lahko 120 peljal samo na AC (moj 200KM rabi 6,5s). Do 180 pa rabi 2x dlje kot normalen avto s 135KM.
Zdaj vidim zakaj moram vse po vrsti prehitevat, to kar vozite so navadne šajtrge, ok mogoče do prvega Mercatorja in nazaj, sam grem raje peš.

Tole je pa že vozen avto:
http://www.zeperfs.com/en/fiche7137-suz...
Ampak če bi bila cena 13kEUR, ne pa 19-20k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Gr8t ::

Res pa da je še največ odvisno od voznika, grem stavit da če bi bil pred mano 60KM avto in bi voznik šaltal pri 6000, sigurno ne bi rekel da vozi počasi ali pa da me ovira.

tomazic89 ::

Pred kratkim sva z mojo kupovala drugi avto, zanjo.
Probala sva Hyundai Getz, Clio in Smart forfour.

Smart, ne hvala v palsticni trugi se ne bom vozil okrog. Je pa res, da je po zvoku in vibracijah priblizno tako kot v twingo cup dirkalniku, kateri je ravnotako iz pleksija (za razliko od smarta ima kletko =)).

Clio je bil moj favorit, amapk ko sem se vanj usedel po testu Getza, je razlika v prid Getza ocitna.

Getz, vrhunski. Nobenih resnih hib, zivahen, udoben, majhen in zelo uporaben iz vidika prostora.

Ce so novejsi se vedno tako zanesljivi udobni in prakticni, poskusi i10 in i20.

Blinder ::

hojnikb je izjavil:

https://www.automobile-catalog.com/car/...

tule sicer claimajo 10,6, kar je malo bolj in line z realnostjo.


Nasi so namerli 10.1

https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk...

pri 115 km verziji so namerli isto
https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WhiteAngel ::

hojnikb je izjavil:

a gutless farcajgi z 1.2 ohne turbine so pa ok :))

dejansko bo turbinc ob primerni voznji skor vedno mel manjso porabo proti podobno zmogljivem atmosfercu mel manjso porabo enostavno zaradi daljsih prestav, direktnega vbrizga, manjsih izgub....

druga stvar je pa, ce ga nazigas, ampak to tut atmosferc potem pije.


Ne verjamem v manjšo porabo. Če bi tako "počasi" speljeval z vso eko-elektroniko, kot turibnarji speljujejo, bi imel tudi manjšo porabo pri atmosfercu. Turbina in vse okoli nje tudi nekaj tehta, imaš še tu izgubo. Edina prednost turbine je tisti navor, ki ti ga da pri 80km/h v klanec, kjer atmosfercu sapo jemlje in moraš vrtljaje nabiti. Ampak po drugi strani pa atmosfercu ne zmanjka sape v višjih obratih, če moraš kdaj res "hitro" peljati po AC. Z 1.0 turbino in 3 valji ne boš peljal po AC več kot 150 km/h, če se ti bo mudilo. Z 1.2 atmosfercem pač. Govorim za male avteke (i10, i20, twingo, clio).

Blinder ::

Eko elektroniko? O cem to govoris?

Turbina tehta? Turbo motorji so lazji od atmosfercev z isto tezo. Poglej kok je tezek blok motorja.

Tisto o 1.2 NA proti 1.0 turbo na AC pa niti ne komentiram 8-O
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

facepalm ::

WhiteAngel je izjavil:

Ne verjamem v manjšo porabo. Če bi tako "počasi" speljeval z vso eko-elektroniko, kot turibnarji speljujejo, bi imel tudi manjšo porabo pri atmosfercu. Turbina in vse okoli nje tudi nekaj tehta, imaš še tu izgubo. Edina prednost turbine je tisti navor, ki ti ga da pri 80km/h v klanec, kjer atmosfercu sapo jemlje in moraš vrtljaje nabiti. Ampak po drugi strani pa atmosfercu ne zmanjka sape v višjih obratih, če moraš kdaj res "hitro" peljati po AC. Z 1.0 turbino in 3 valji ne boš peljal po AC več kot 150 km/h, če se ti bo mudilo. Z 1.2 atmosfercem pač. Govorim za male avteke (i10, i20, twingo, clio).


Jaz sem s prehodom iz 1.3 85hp N/A na 0.9 90hp tce opazil razliko v porabi - 2l/100km v prid tce-ja. Drugi tce (clio) v druzini ima +- enako porabo.
Ce si navajen na male atmosferce, moras pri voznji malih turbakov paziti na stevec. Na zacetku mi je avto "bezal" proti 150kmph.
Ne vem od kje tebi tako mnenje glede malih N/A in turbo motorjev. ti pa garantiram, da je napacno.

NikolormousB ::

Pospeški do 100kmh ne povejo veliko o dejanski prožnosti motorja, pospeških v prestavah itd. Dva podobno močna avtomobila s podobno težo bosta imela zelo podobne "real world" zmogljivosti, pa če se na glavo postaviš. Je pa razlika od 0 do 100kmh lahko precej visoka, če npr. en z 2. prestavo pride do 100 drug pa mora vmes prestaviti v 3.

tony1 ::

WhiteAngel je izjavil:

mercury89 je izjavil:

Počasi moram zamenjati svoj avto. Kupujem nekaj manjšega. Ogledujem si peugeot 208, citroen c3, renault clio, opel corsa, hyundai i20. Ima kdo kakšne slabe izkušnje s katerim od teh avtomobilov? Ker je denar ovira, gledam te avtomobile z okrog 80 konji. Bi bolj priporočali s 100 konji. Po avtocesti se vozim parkrat na mesec.

Lp


Hyundai i10 in i20 sta dobra avta. Amtosferc 1.0 oz 1.25. Turbobencinarji so mi osebno zanič, ker imajo slabo odzivnost in veliko porabo (ne glede na znamko).

Aja, pa ne glej samo konjev na papirju, ampak ga pojdi peljat.


i10 je zelo dober avto, za svojo ceno se zelo solidno pelje in ima zelo dober ročni menjalnik (jasno je v mazdi še boljši, ampak to je precej dražja :)).

Glede porabe turbo bencincev smo v tej temi že brali izkušnje nekoga s škodo, zelo malo pa porabijo tudi suzukijevi turbo motorji.

Po drugi strani pa so hyundaijevi turbo motorji precej žejni, ampak v i10 so še atmosferci.

Utk ::

WhiteAngel je izjavil:

hojnikb je izjavil:

a gutless farcajgi z 1.2 ohne turbine so pa ok :))

dejansko bo turbinc ob primerni voznji skor vedno mel manjso porabo proti podobno zmogljivem atmosfercu mel manjso porabo enostavno zaradi daljsih prestav, direktnega vbrizga, manjsih izgub....

druga stvar je pa, ce ga nazigas, ampak to tut atmosferc potem pije.


Ne verjamem v manjšo porabo. Če bi tako "počasi" speljeval z vso eko-elektroniko, kot turibnarji speljujejo, bi imel tudi manjšo porabo pri atmosfercu. Turbina in vse okoli nje tudi nekaj tehta, imaš še tu izgubo. Edina prednost turbine je tisti navor, ki ti ga da pri 80km/h v klanec, kjer atmosfercu sapo jemlje in moraš vrtljaje nabiti. Ampak po drugi strani pa atmosfercu ne zmanjka sape v višjih obratih, če moraš kdaj res "hitro" peljati po AC. Z 1.0 turbino in 3 valji ne boš peljal po AC več kot 150 km/h, če se ti bo mudilo. Z 1.2 atmosfercem pač. Govorim za male avteke (i10, i20, twingo, clio).

Prakticno vse kar si napisal je ravno obratno. Samo da ne bo kdo tega resno jemal.
1,0 turbo bencinarja v tem razredu je nemogoce tako pocasi peljat kot je maksimum 1,2 NA masine. Od tod morda mit o porabi...pri enaki voznji je poraba turbaka nizja, je pa res, da se z njim hitro vozis veliko hitreje, ne nujno po koncni hitrosti, ampak pri pospesevanju v klanec in podobno. Ce si z njim v tretjino krajsem casu na vrhu, normalno da malo vec porabi. Na avtocesti se pa pelje 150 v take klance kot jih 1,2 ne zmore niti 130.

In kolk sem za te male turbake v tem razredu, tolk sem proti tem turbakom v visjih razredih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GreenT ::

Na šiht se že 10let vozim Kranj - Loka. To je za tiste k ne veste 10km ceste z omejitvijo 50kmh in skor brez križišč. Itak se igram s porabo,...varčna vožnja, normalna vožnja,... Varčni način je uglavnem ponoč, ko ni nobenga na cest in tempomat na 50kmh. :)

Moja prejšna avtomobila:
Megane 1.6 16V L2012 varčno 5.9L.... normalno 7.8L
Volvo s60 170hp L2003 varčno 6.5L .... normalno 9L

Kar me je pa presenetlo pri 1.0 TSI je pa to, da z ultra varčno vožnjo poraba ni niti tok blazno nižja. 1.0Tsi mi je na enako foro kot zgorej kuril 4.7. Normalno pa ene 5.1L. Tut recimo s tiščanjem in precej divjo vožnjo nad 6 ne prideš.

hojnikb ::

fino bi blo vedet, o kako težkem avtu se tukaj gre 1.6 vs 1.0tsi.

Tudi še tako varčna mašina nebo kaj prida varčna, če bo tiščala 2t težko kravo
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

Pri nas pravtako ni neke blazne razlike v porabi med manjsim in vecjim avtom. Mali brez turbo motorja 120PS, 1150kg 6,2l, vecji je turbo 190ps 1500kg 7,3l/100km, oba bencinarja. Ce jih teram, porabo morda zvisam za pol litra pri majhnen in en liter vecjem, na celi relaciji, ce bi bolj teral bi bilo nevarno. Sem pa ze, ko jih ne teram na omejitvi ali nekoliko cez.

Zgodovina sprememb…

Veselinko ::

Tole zna biti koristno
Best small cars 2018 (and the one to avoid)
https://www.whatcar.com/news/best-small...
Sicer je pa za moje pojme ključna čim daljša garancija, da nimaš nepredvidenih stroškov. Vse ostalo je precej podobno.

matobeli ::

To kar so v whatcar.com zapisal je čisto brez vrednosti. Za njih je najpomembnejši izgled armaturke in velikost ekrana.

Kupce mini segmenta avtomobilov pa najbolj zanima poraba, cena servisa, cena avtomobila, dolžina garancijskega obdobja, splošna zanesljivost...

TheBlueOne ::

Morda je za omenit, da je Panda postala avto za tasce. Menda na letosnjem NCAPU ni dobila niti ene zvezdice. :) Cerpav je treba upostevat, da je avto star in da nima dolocenih sistemov.

"The European crash test agency now examines autonomous emergency braking systems, which are becoming more common on new cars. The Panda, however, doesn't include any form of driverless braking. "

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Ne mi rečt da ima tanov clio/twingo serijsko vgrajeno avtomatsko bremzanje za nalet?

Utk ::

Panda je enako varna kot 10 let nazaj.

facepalm ::

matobeli je izjavil:

Ne mi rečt da ima tanov clio/twingo serijsko vgrajeno avtomatsko bremzanje za nalet?

jp. samo pomagati mu je potrebno s stopalko:))

TheBlueOne ::

matobeli je izjavil:

Ne mi rečt da ima tanov clio/twingo serijsko vgrajeno avtomatsko bremzanje za nalet?


To so videlo kot razlago, niso moje besede. :D Drugace tale Panda ni na trgu deset ampak menda sest let.

Sicer sem bil vedno ljubitelj Pand, se posebej 4x4, ampak tezko pozrem, da ima dve leti mlajsi Twingo stiri zvezdice, Panda pa nic.

KAVINSKY ::

Utk je izjavil:

Panda je enako varna kot 10 let nazaj.


2011 je Panda imela 4 zvezdice. https://www.euroncap.com/en/results/fia...

NCAP je že malo šala. Avto dobi slab score, ker ne piska oz samodejno zavira med tem ko je voznik zatopljen v svoj mobilni telefon.

Bolj problematični se mi zdi dizajnerski vidik novih avtomobilov. Tablica postavljena na vrh armaturke, nepregledni A, B in C mostički in nizka linja pregleda sprednjega stekla (zaradi kota vetrobranske šipe). Z modernimi avti me je malo strah voziti po mestih, kjer je veliko kolesarjev. Enostavno jih spregledaš. V 15+ stari garji vsaj vidiš reči okoli sebe.

matobeli ::

TheBlueOne je izjavil:


ampak tezko pozrem, da ima dve leti mlajsi Twingo stiri zvezdice, Panda pa nic.


Twingo ima **** v letu 2014, v 2018 še ni bil ocenjen. Panda je tudi imela **** v 2012 in Twingo bo tud imel 0 v 2018.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

TheBlueOne ::

matobeli je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:


ampak tezko pozrem, da ima dve leti mlajsi Twingo stiri zvezdice, Panda pa nic.


Twingo ima **** v letu 2014, v 2018 še ni bil ocenjen. Panda je tudi imela **** v 2012 in 0 v 2018.


Sem ravno zelel popraviti krivico do Pande, pa si me prehitel. Mordla le ni za ostalimi.

matobeli ::

Pandica je še vedno kul 8-)

Stari maček ::

matobeli je izjavil:

Pandica je še vedno kul 8-)

Ti pa mrzel, ko tresnes z njo kam...

matobeli ::

Alpa če padeš iz avijona.

bvt ::

bambam20 je izjavil:

mercury89 je izjavil:

Počasi moram zamenjati svoj avto. Kupujem nekaj manjšega. Ogledujem si peugeot 208, citroen c3, renault clio, opel corsa, hyundai i20. Ima kdo kakšne slabe izkušnje s katerim od teh avtomobilov? Ker je denar ovira, gledam te avtomobile z okrog 80 konji. Bi bolj priporočali s 100 konji. Po avtocesti se vozim parkrat na mesec.

Lp



Glede zunanjega izgleda in notranjosti bi jaz rekel Pižo 2008 z 110 konjskim motorjem.

Peugeot je Pežo ne Pižo.

louser ::

Utk je izjavil:

V twingotu pospesi, ne pa v avtu. Da ne govorimo da ima pri 130 kolk, 4000 obratov? Normalno da pospesuje, pocasi, pri teh obratih. Temu se drugace rece mucenje. In se parkrat bos to naredil in ti bo zakuhal.
Sandero lpg je sicer fajn, ce se hoces poceni pelat. Drugace je pa to tezka sociala.

Sem večkrat gnal atmosferca na 6.5k, po avtocesti pa zmeraj gas do daske in tam okrog 5k obratov. Ni zakuhal nič, le spil je svojo dozo.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poceni drugi avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
517538 (5334) Utk
»

nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7111403 (8922) Gr8t
»

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18733369 (26070) IL_DIAVOLO
»

Kateri avto do 6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6312037 (9715) mat xxl
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12122678 (17474) Assassub

Več podobnih tem