Forum » Na cesti » Naletel na skalo na cesti – znak kamenje pada
Naletel na skalo na cesti – znak kamenje pada
skalanacesti ::
V četrtek zvečer sem na regionalni cesti Celje - Laško tik za odcepom Košnica z osebnim vozilom povozil skalo. Na vozišče sta se z pobočja prikotalili dve skali, ena večja (cca 90 x 30 cm ) in ena manjša ( cca 40 x 30 cm ) ter nekaj večjih in manjših kamnov, kateri so se razsuli po obeh voznih pasovih. Na mojem voznem pasu je ostala manjša, na nasprotnem pa večja skala
Ko sem pripeljal na mesto trčenja sem naprej zagledal skalo na sredi mojega voznega pasu, zato sem refleksno brez zaviranja zavil v levo z namenom da skalo obvozim. V tem trenutku pa sem zagledal drugo še večjo skalo ki je zapirala nasproti vozeči pas. V tem momentu sem imel na izbiro:
o Ali še enkrat zavijem levo in skušam obvoziti še večjo skalo pri čemer bi zagotovo trčil v odbojno ograjo
o ali pa zavijem nazaj desno in skušam zvoziti vmes med skalama.
Izbral sem slednje, in seveda zapeljal čez >>manjšo<< skalo pri čemer sem poškodoval vozilo. V ponedeljek je ogled vozila, kjer vidna bo škoda, ki pa bozagotovo velika( odbijač , kiler , karter, oljna puma v karterju so zagotovo uničeni, ostalo bo ugotovljeno naknadno )
Dodam naj še da je cca 15-20 sekund pred tem iz nasprotne smeri pripeljal drugi voznik, kateri se tudi kljub izogibanju, ni mogel izogniti skali ki je ležala na njegovem voznem pasu in je tudi poškodoval svoje vozilo.
Pred odcepom Košnica je postavljen znak za omejitev 60 km/h, na mestu nesreče nekaj deset metrov od odcepa velja omejitev 90 km/h. V križišču odcepa za Košnico je postavljen : znak kamenje pada v dolžini 300m.
Na pobočju s katerega so priletele skale je deloma zaščiteno z varovalnimi mrežami in ograjo, katere pa ne varujejo celotnega pobočja.
Vozilo katero sem vozil nima kasko zavarovanja.
Zanima me kakšne so bile vaše izkušnje v takem primeru ?
Kaj lahko pričakujem z strani zavarovalnice Sava pri kateri ima cestno podjetje zavarovano odgovornost?
Ko sem pripeljal na mesto trčenja sem naprej zagledal skalo na sredi mojega voznega pasu, zato sem refleksno brez zaviranja zavil v levo z namenom da skalo obvozim. V tem trenutku pa sem zagledal drugo še večjo skalo ki je zapirala nasproti vozeči pas. V tem momentu sem imel na izbiro:
o Ali še enkrat zavijem levo in skušam obvoziti še večjo skalo pri čemer bi zagotovo trčil v odbojno ograjo
o ali pa zavijem nazaj desno in skušam zvoziti vmes med skalama.
Izbral sem slednje, in seveda zapeljal čez >>manjšo<< skalo pri čemer sem poškodoval vozilo. V ponedeljek je ogled vozila, kjer vidna bo škoda, ki pa bozagotovo velika( odbijač , kiler , karter, oljna puma v karterju so zagotovo uničeni, ostalo bo ugotovljeno naknadno )
Dodam naj še da je cca 15-20 sekund pred tem iz nasprotne smeri pripeljal drugi voznik, kateri se tudi kljub izogibanju, ni mogel izogniti skali ki je ležala na njegovem voznem pasu in je tudi poškodoval svoje vozilo.
Pred odcepom Košnica je postavljen znak za omejitev 60 km/h, na mestu nesreče nekaj deset metrov od odcepa velja omejitev 90 km/h. V križišču odcepa za Košnico je postavljen : znak kamenje pada v dolžini 300m.
Na pobočju s katerega so priletele skale je deloma zaščiteno z varovalnimi mrežami in ograjo, katere pa ne varujejo celotnega pobočja.
Vozilo katero sem vozil nima kasko zavarovanja.
Zanima me kakšne so bile vaše izkušnje v takem primeru ?
Kaj lahko pričakujem z strani zavarovalnice Sava pri kateri ima cestno podjetje zavarovano odgovornost?
- spremenilo: skalanacesti ()
Miha 333 ::
Iz lastnih izkušenj lahko pričakuješ odgovor v smislu, da mora voznik po ZPrCP vedno voziti s takšno hitrostjo, da lahko ustavi pred morebitno oviro na cesti (avto, skala, kolesar, otrok, ...). Kar je povsem res in nasplošno večina ljudi vozi v ovinke "na slepo". Tvoja oteževalna okoliščina je tudi znak za padajoče kamenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Aston_11 ::
Cestna služba ima dolžnost, da cesto pregleda 1x dnevno. Če je to storila, skale opazila, pa jih ni odstranila, je podana njihova odgovornost. Če je dolžnost opravila, skal pa ni bilo, so pa bile pozneje, njihove odgovornosti ni. Torej ne boš dobil ničesar.
Drugače pa, razmere na cesti, itak. Pa ne mi o tem, da si instiktivno zavijal. Instiktivno bi zaviral. Priznaj, da si vozil prehitro, tako kot vsi, itak nima vpliva na nič.
Drugače pa, razmere na cesti, itak. Pa ne mi o tem, da si instiktivno zavijal. Instiktivno bi zaviral. Priznaj, da si vozil prehitro, tako kot vsi, itak nima vpliva na nič.
janezvalva ::
zaradi poledice sem zletel s ceste, poškodoval avto, policaji na terenu so mi šli na roko pa zapisali,
da ni kriva moja vožnja temveč stanje na vozišču.
ko sem zahteval zapisnik, da bi predložil zavarovalnici ter tožil cestno podjetje,
se je zapisnik priročno "izgubil"
v glavnem, če dobiš primer, je tko kot če bi zadel sedmico
da ni kriva moja vožnja temveč stanje na vozišču.
ko sem zahteval zapisnik, da bi predložil zavarovalnici ter tožil cestno podjetje,
se je zapisnik priročno "izgubil"
v glavnem, če dobiš primer, je tko kot če bi zadel sedmico
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
bastadu ::
janezvalva je izjavil:
zaradi poledice sem zletel s ceste, poškodoval avto, policaji na terenu so mi šli na roko pa zapisali,
da ni kriva moja vožnja temveč stanje na vozišču.
Kolikor vem je v takšnih primerih krivda izključno voznikova, ker se ni prilagodil razmeram na vozišču ...
Qcube ::
Meni se tudi zdi da bi bilo bolj pravilno da bi zaviral in se ustavil, nato postavil trikotnik in poklical da pridejo počistit. ali vsaj bi poskusil sam potisnit skalo s ceste. Že to da si zavijal okoli nje pomeni da si vozil prehitro oz. tudi če bi jo obvozil bi bilo zanimivo vedet kaj bi potem naredil, ali bi peljal dalje ali ne.
zobnik ::
Ne boš nič dobil, ker je bil tam znak in nisi imel kaska.
Je tud men na cesti Cerkno-Tolmin pred avtom uletel manjši kamen je samo po podvozju zaropotalo. Takoj po tem scenariju na varnem ustavil in pregledal stanje vozila.
Je tud men na cesti Cerkno-Tolmin pred avtom uletel manjši kamen je samo po podvozju zaropotalo. Takoj po tem scenariju na varnem ustavil in pregledal stanje vozila.
...:TOMI:... ::
Poznam primer, ko je nekdo poklical policijo in jim sporočil, da je na vozišču skala. Kmalu zatem, ko je poklical, je nekdo trčil v skalo. Nato so klicatel kaznovali, ker ni zavaroval cestišča in je povzročil večjo ogroženost, kot bi bila, če bi označil in zavaroval mesto, kjer je bila skala.
Tako, da, svetujem vam, da se obnašate nečloveško in ne obvestite policije v tem primeru.
Glede zapisnika pa pokliči na 113 in jim povej, da želiš zapisnik ter naj ga najdejo ali napišejo ponovno. Ti si upravičen do zapisnika!
Tako, da, svetujem vam, da se obnašate nečloveško in ne obvestite policije v tem primeru.
Glede zapisnika pa pokliči na 113 in jim povej, da želiš zapisnik ter naj ga najdejo ali napišejo ponovno. Ti si upravičen do zapisnika!
Tomi
skalanacesti ::
@Aston_11: če bi divjal, bi zaviral na polno....Tako pa ravno zato ker sem čez Košnico peljal po omejitvi (60 kmh), in sem po koncu omejitve pospešil ter zagledal skale, sem mislil da bo bom lahko skalo obvozil. Žal pa je tam bila druga še večja.....
Qcube: par deset metrov naprej sem ustavil izven vozišča, pogledal avto kaj je bilo zagledal veliko luknjo in se odpravil nazaj odstranit skalo. Isto je naredil voznik ki je pripeljal iz nasprotne smeri. Meni "moje" skale ni bilo treba odstranit, ker sem jo z mojim naletom odrinil na rob ceste, "njegovo" pa je drugi voznik povlekel z ceste ravno v momentu ko sem prišel do točke trčenja.
Qcube: par deset metrov naprej sem ustavil izven vozišča, pogledal avto kaj je bilo zagledal veliko luknjo in se odpravil nazaj odstranit skalo. Isto je naredil voznik ki je pripeljal iz nasprotne smeri. Meni "moje" skale ni bilo treba odstranit, ker sem jo z mojim naletom odrinil na rob ceste, "njegovo" pa je drugi voznik povlekel z ceste ravno v momentu ko sem prišel do točke trčenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: skalanacesti ()
shadeX ::
Tako, da, svetujem vam, da se obnašate nečloveško in ne obvestite policije v tem primeru.
Tudi če s tem ogrožaš človeško življenje?
mirator ::
Imel sem podobno izkušnjo z ostanki počene pnevmatike tovornega vozila na avtocesti LJ-KP. Pnevmatiko tovornjaka je moralo raznesti tik pred mojim prihodom, vendar tovornjaka nisem videl več. Kosi pnevmatike so bili razmetani po celotnem cestišču in takoj ko sem jih opazil sem zmanjšal hitrost (vozil sem med 110 - 140 km/h), vendar se enemu večjemu kosu nisem mogel več varno izogniti. Zapeljal sem čez njega, počilo je kot iz topa, zato sem nekoliko naprej ustavil na odstavnem pasu in pogledal posledice. Bilo je nekaj odgrnjene barve, maska je odstopila in nekoliko je bil oškrbljen žaromet.
Poklical sem na DARS, kjer so mi svetovali, naj najprej dobim zapisnik prometne policije, potem pa avto odpeljem na ocenitev škode. Prometni policist se je o dogodku prepričal in napisal zapisnik ter mi zaželel veliko sreče pri odškodninskem zahtevku. Enako tudi na cenitvi, ocenili so škodo in mi zaželeli srečo.
Od DARSA sem potem dobil prijazen dopis, da pač škode, ki je nastala zaradi neznanega voznika ne morejo kriti. Prav tako so me razsvetlili, da po zakonu stanje cestišča pregledajo dvakrat dnevno, da pa ne morejo imeti na vsakem km ekipe za odpravljanje takšnih posledic.
To zadnje sicer povsem razumem, vendar če sem plačal cestnino, bi pričakoval, da DARS del cestnine nameni tudi za takšna zavarovanja.
Torej ti tudi jaz želim veliko sreče.
Poklical sem na DARS, kjer so mi svetovali, naj najprej dobim zapisnik prometne policije, potem pa avto odpeljem na ocenitev škode. Prometni policist se je o dogodku prepričal in napisal zapisnik ter mi zaželel veliko sreče pri odškodninskem zahtevku. Enako tudi na cenitvi, ocenili so škodo in mi zaželeli srečo.
Od DARSA sem potem dobil prijazen dopis, da pač škode, ki je nastala zaradi neznanega voznika ne morejo kriti. Prav tako so me razsvetlili, da po zakonu stanje cestišča pregledajo dvakrat dnevno, da pa ne morejo imeti na vsakem km ekipe za odpravljanje takšnih posledic.
To zadnje sicer povsem razumem, vendar če sem plačal cestnino, bi pričakoval, da DARS del cestnine nameni tudi za takšna zavarovanja.
Torej ti tudi jaz želim veliko sreče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
PandaFlow2 ::
janezvalva je izjavil:
zaradi poledice sem zletel s ceste, poškodoval avto, policaji na terenu so mi šli na roko pa zapisali,
da ni kriva moja vožnja temveč stanje na vozišču.
Popolnoma logicno, ker bi morale biti ceste 24/7/365 v taksnem stanju, da se jih da zvoziti vsaj s 150% omejitve hitrosti na 15 let starih kitajskih gumah z negativnim profilom.
bbbbbb2015 ::
Imel sem podobno izkušnjo z ostanki počene pnevmatike tovornega vozila na avtocesti LJ-KP. Pnevmatiko tovornjaka je moralo raznesti tik pred mojim prihodom, vendar tovornjaka nisem videl več. Kosi pnevmatike so bili razmetani po celotnem cestišču in takoj ko sem jih opazil sem zmanjšal hitrost (vozil sem med 110 - 140 km/h), vendar se enemu večjemu kosu nisem mogel več varno izogniti. Zapeljal sem čez njega, počilo je kot iz topa, zato sem nekoliko naprej ustavil na odstavnem pasu in pogledal posledice. Bilo je nekaj odgrnjene barve, maska je odstopila in nekoliko je bil oškrbljen žaromet.
Poklical sem na DARS, kjer so mi svetovali, naj najprej dobim zapisnik prometne policije, potem pa avto odpeljem na ocenitev škode. Prometni policist se je o dogodku prepričal in napisal zapisnik ter mi zaželel veliko sreče pri odškodninskem zahtevku. Enako tudi na cenitvi, ocenili so škodo in mi zaželeli srečo.
Od DARSA sem potem dobil prijazen dopis, da pač škode, ki je nastala zaradi neznanega voznika ne morejo kriti. Prav tako so me razsvetlili, da po zakonu stanje cestišča pregledajo dvakrat dnevno, da pa ne morejo imeti na vsakem km ekipe za odpravljanje takšnih posledic.
To zadnje sicer povsem razumem, vendar če sem plačal cestnino, bi pričakoval, da DARS del cestnine nameni tudi za takšna zavarovanja.
Torej ti tudi jaz želim veliko sreče.
Jaz sem imel tri izkušnje (pač več izkušenj in km) in nobenkrat nisem dobil čisto nič:
a) plastika ki je ponavadi pod motorjem, je ležala sredi avtoceste. Veter (ali vozilo pred mano) je švignilo mimo in plastiko toliko dvignilo, da se je zabila in potegnila pod mojim avtom in poškodovala mojo tako ta isto plastiko in uničila senzor za nadzor obratov
b) vozil sem se po Dolenjskem. Luknja je bila taka, da sem kljub 12km/h z blatnikom in auspuhom (katalizatorjem) podrsal in predvsem katalizator je bil problem med katalizatorjem in izpušno cevjo, ker je počil. To sem dal zavariti, ker nisem hotel dati 1200 EUR za cel nov del auspuha, samo sem imel težave na vsakem tehničnem, kjer so me sumljivo gledali, češ da sem katalizator ven vzel.
c) na avtocesti je bil kup snega, zelo je snežilo, zabil sem se z levim sprednjim kolesom v ta kup - da ne dolgovezim... Kljub 100km/h tam kjer je dovoljeno 130km/h sem povsem uničil avto.
Za c) so mi policaji napisali še položnico, cestar pa se je z mano peljal (avta nisem imel več) in mi razlagal, ko malemu sumljivcu, poznamo mi take, ko se (pre)hitro vozijo.
Letno (torej letno, ne v petih letih) prevozim med 60 in 100 tisoč km. Nikoli nisem povzročil nesreče, a take stvari me jezijo.
Edina rešitev je dashcam. Odkar se vozim v glavnem po tujini, nobenih težav, niti žarnica ni crknila.
Sprijaznite se, da so ceste v Sloveniji usrane. To se da pomagati z dashcam, seveda pa se morate voziti po pravilih.
Miha 333 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
c) na avtocesti je bil kup snega, zelo je snežilo, zabil sem se z levim sprednjim kolesom v ta kup - da ne dolgovezim... Kljub 100km/h tam kjer je dovoljeno 130km/h sem povsem uničil avto.
Not sure if trollin... 130 km/h je zgornja omejitev, ne spodnja ... Dovoljeno je toliko, kot dopuščajo razmere na cesti, vendar ne več kot 130 km/h.
Mare2 ::
skalanacesti je izjavil:
@Aston_11: če bi divjal, bi zaviral na polno....Tako pa ravno zato ker sem čez Košnico peljal po omejitvi (60 kmh), in sem po koncu omejitve pospešil ter zagledal skale, sem mislil da bo bom lahko skalo obvozil. Žal pa je tam bila druga še večja.....
skalanacesti, a "bremze" ti delajo? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
bbbbbb2015 ::
Meni se tudi zdi da bi bilo bolj pravilno da bi zaviral in se ustavil, nato postavil trikotnik in poklical da pridejo počistit. ali vsaj bi poskusil sam potisnit skalo s ceste. Že to da si zavijal okoli nje pomeni da si vozil prehitro oz. tudi če bi jo obvozil bi bilo zanimivo vedet kaj bi potem naredil, ali bi peljal dalje ali ne.
Čisto na kratko: vsak, ki zagleda oviro, se mora v hipu odločiti, kaj bo:
a) zavrl
b) se izognil
c) pospešil (če je ovira npr. žival, ki hoče čez cesto)
d) kombinacija naštetega
Vedno sem smatral, da je a) nekako najbolj ziher. Pa sem po letih izkušenj ugotovil, da ni tako.
Enkrat sem naglo ustavil, ta za mano ni reagiral pravočasno, je zaviral, ter zavijal = jarek
To je bila njegova nesreča in moja sreča, ker če bi samo zaviral, bi se točno vame zabil.
Tako da ne sodi druge. Nobena od opcij nič ne govori o hitrosti.
Konkreten problem pa je bil, ker je eden tujec ustavil na ostrem ovinku na izvozu s hrvaških avtocest. Cestarji trave niso pokosili, nič se ni videlo.Jaz sem ga zagledal in za las ustavil. Ta za mano se je peljal po moje z zadostno varnostno razdaljo, a nekaj je bilo, da ni čakal, da bo treba hard-core bremzati. Videl je, da se bo zabil pa je malo zavil, avto je takoj zasukalo in ga vrglo s ceste, da nič ni ostalo od njega.
Oni ta prvi lolek, oni Madžar, se je poscal do konca, V HIPU V AVTO IN naprej.
Ta drugi, ko je bil ves razbit, bi bilo bolje, da bi mene in Madžara, ki je scal ob cesti, obvozil po levi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Aston_11 ::
To je posledica gonjenja. Uni zadaj misli, da na dirki, uni spredaj isto. Potem uni spredaj še nekaj opazi, ta zadaj pa itak nima kdaj. Oba pa gonita. Enim in istim se bedarije dogajajo, as always.
SambaShare ::
To je posledica gonjenja. Uni zadaj misli, da na dirki, uni spredaj isto. Potem uni spredaj še nekaj opazi, ta zadaj pa itak nima kdaj. Oba pa gonita. Enim in istim se bedarije dogajajo, as always.
Ah daj ne utrujaj s tem svetništvom. Ne veš kaj je bilo ne pri OP-u, ne tule. OP je prišel z jasni vprašanjem, obdrži pridige zase.
Aston_11 ::
SambaShare je izjavil:
Ah daj ne utrujaj s tem svetništvom. Ne veš kaj je bilo ne pri OP-u, ne tule. OP je prišel z jasni vprašanjem, obdrži pridige zase.Taka so dejstva. Čudne stvari se dogajajo enim in istim. Očitno sem ti stopil na žulj. Vzemi persen, pomirja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
mirator ::
Meni se je to zgodilo prvič, pa sem najmanj 3 x na teden na avtocesti. Torej nisem eden in isti. Res pametuješ, ko se bo pa tebi zgodilo boš pa jokal (če seveda sploh voziš avto)
Tukaj ne moreš govoriti o razmerah na cesti, ker do nepričakovane ovire pač ni bilo nič. Prepočasna (po tvoje verjetno ziher) vožnja pa je ravno tako nevarna.
bbbbbb2015 je izjavil:
c) na avtocesti je bil kup snega, zelo je snežilo, zabil sem se z levim sprednjim kolesom v ta kup - da ne dolgovezim... Kljub 100km/h tam kjer je dovoljeno 130km/h sem povsem uničil avto.
Not sure if trollin... 130 km/h je zgornja omejitev, ne spodnja ... Dovoljeno je toliko, kot dopuščajo razmere na cesti, vendar ne več kot 130 km/h.
Tukaj ne moreš govoriti o razmerah na cesti, ker do nepričakovane ovire pač ni bilo nič. Prepočasna (po tvoje verjetno ziher) vožnja pa je ravno tako nevarna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
Daniel ::
@bbbbbb2015:
Podobno situacijo sem videl enkrat na Ptuju. 2 ali 3je se vključujemo iz stranske ceste in čakamo, da se sprosti promet. Na glavni cesti stoji mladenka in čaka, da jo nekdo pobere. Pripelje se avto in naglo zavre, da ustavi mladenki. Za tem avtom je naslednji še ustavil, tisti za njim pa ne (starejši v obeh vozilih) in je nabasal tistega pred njim. Ko je prvi videl, kaj se je zgodilo, ga v trenutku ni bilo nikjer več. Je v tem primeru po zakonu prvi sploh kaj kriv ali je kriv samo tretji zaradi prekratke varnostne razdalje?
Podobno situacijo sem videl enkrat na Ptuju. 2 ali 3je se vključujemo iz stranske ceste in čakamo, da se sprosti promet. Na glavni cesti stoji mladenka in čaka, da jo nekdo pobere. Pripelje se avto in naglo zavre, da ustavi mladenki. Za tem avtom je naslednji še ustavil, tisti za njim pa ne (starejši v obeh vozilih) in je nabasal tistega pred njim. Ko je prvi videl, kaj se je zgodilo, ga v trenutku ni bilo nikjer več. Je v tem primeru po zakonu prvi sploh kaj kriv ali je kriv samo tretji zaradi prekratke varnostne razdalje?
N0t0ri0us ::
če je dal vse 4 ni nič kriv.
Kolikor vem, je prepovedano zavirat in ustavljat sredi ceste brez razloga.
Kolikor vem, je prepovedano zavirat in ustavljat sredi ceste brez razloga.
Miha 333 ::
@bbbbbb2015:
Podobno situacijo sem videl enkrat na Ptuju. 2 ali 3je se vključujemo iz stranske ceste in čakamo, da se sprosti promet. Na glavni cesti stoji mladenka in čaka, da jo nekdo pobere. Pripelje se avto in naglo zavre, da ustavi mladenki. Za tem avtom je naslednji še ustavil, tisti za njim pa ne (starejši v obeh vozilih) in je nabasal tistega pred njim. Ko je prvi videl, kaj se je zgodilo, ga v trenutku ni bilo nikjer več. Je v tem primeru po zakonu prvi sploh kaj kriv ali je kriv samo tretji zaradi prekratke varnostne razdalje?
Na splošno, če ni fizičnega stika, vozilo ni udeleženec prometne nesreče.
krho ::
Nič ne boš dobil. Podobna izkušnja kot mirator, s to razliko, da je bilo pri meni to na regionalni cesti. Nagazil sem pa kovinski blok s približno 50km/h (omejitev 70). Tisti, ki je bil pred mano se je ravno za las izognil. Sam sem imel na izbiro, ali se zaletim v tistega, ki je vozil po drugem voznem pasu ali nagazim. Za nameček je bilo vse skupaj še na mostu.
Razbit karter, nosilec roke, potrgana plastika na podvozju.
Razbit karter, nosilec roke, potrgana plastika na podvozju.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
SambaShare ::
Taka so dejstva. Čudne stvari se dogajajo enim in istim.
Daj link na to raziskavo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SaXsIm ()
Aston_11 ::
Raziskavo rabiš?! Preberi v tej temi. Za eno temo je enormno število primerov. Npr. zadnji, ki piše, kako se je prvi izognil, on pa je naletel. Kratka varnostno razdalja, posledično slab nadzor nad cesto. OP npr. kako mu je ratalo spregledati skalo? Vozniku nasproti isto? Ne me jebat, da so to naključja.
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
c) na avtocesti je bil kup snega, zelo je snežilo, zabil sem se z levim sprednjim kolesom v ta kup - da ne dolgovezim... Kljub 100km/h tam kjer je dovoljeno 130km/h sem povsem uničil avto.
Not sure if trollin... 130 km/h je zgornja omejitev, ne spodnja ... Dovoljeno je toliko, kot dopuščajo razmere na cesti, vendar ne več kot 130 km/h.
Poglej, sem naknadno ugotovil, kaj je bilo. Snežni plug je zavil na izvoz. Zakaj ne vem. Na skrajnem levem pasu je pustil en kup.
Ta kup je povzročil nesrečo. Tega kupa uro kasneje več ni bilo. Ali ga je kdo splužil ali se je raztopil, ker je bilo tako vreme. Toplo vreme (+1), snežilo nenormalno, v bistvu je bila plundra.
Kar bi mi pomagalo, bi bil dashcam. Da nekomu pokažem, da sem se normalno peljal 50km, v 51km pa v sneg.
Po 20+ letih na cesti sem pač ugotovil, da so cestarji nemarneži. Ali zaradi premalo denarja ali so nemarni, ker se jih ne kontrolira zadosti.
Vseeno mi je.
Čakam (pa ne iz veselja), da nekdo na cesti umre, bo imel dash cam, nekdo z zadosti denarja pa bo cestarja spravil v zapor za vsaj 5+ let.
Tako kot ono doktorico, ko ni hotela iti na prvo pomoč, ker se ji ni dalo. Nekdo jo je dal na sodišče (nabil na križ) in sodniki so jo obsodili.
Vsaj od takrat vidim, da doktorji pazijo, kaj delajo. Ne trdim, da so super, ampak ne dovolijo si več iti na čik, medtem ko je klic na pomoč.
Magic1 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
c) na avtocesti je bil kup snega, zelo je snežilo, zabil sem se z levim sprednjim kolesom v ta kup - da ne dolgovezim... Kljub 100km/h tam kjer je dovoljeno 130km/h sem povsem uničil avto.
Not sure if trollin... 130 km/h je zgornja omejitev, ne spodnja ... Dovoljeno je toliko, kot dopuščajo razmere na cesti, vendar ne več kot 130 km/h.
Poglej, sem naknadno ugotovil, kaj je bilo. Snežni plug je zavil na izvoz. Zakaj ne vem. Na skrajnem levem pasu je pustil en kup.
Ta kup je povzročil nesrečo. Tega kupa uro kasneje več ni bilo. Ali ga je kdo splužil ali se je raztopil, ker je bilo tako vreme. Toplo vreme (+1), snežilo nenormalno, v bistvu je bila plundra.
Kar bi mi pomagalo, bi bil dashcam. Da nekomu pokažem, da sem se normalno peljal 50km, v 51km pa v sneg.
Po 20+ letih na cesti sem pač ugotovil, da so cestarji nemarneži. Ali zaradi premalo denarja ali so nemarni, ker se jih ne kontrolira zadosti.
Vseeno mi je.
Čakam (pa ne iz veselja), da nekdo na cesti umre, bo imel dash cam, nekdo z zadosti denarja pa bo cestarja spravil v zapor za vsaj 5+ let.
Tako kot ono doktorico, ko ni hotela iti na prvo pomoč, ker se ji ni dalo. Nekdo jo je dal na sodišče (nabil na križ) in sodniki so jo obsodili.
Vsaj od takrat vidim, da doktorji pazijo, kaj delajo. Ne trdim, da so super, ampak ne dovolijo si več iti na čik, medtem ko je klic na pomoč.
Snežilo je nenormalno, torej je bila vidlivost 10-20m in ti si vozil 100km/h, nemarni so pa cestarji?!? A če bi imel nekdo nesrečo in bi ti priletel 100km/h vanj, vse v proscesu ubil, bi bili tudi oni krivi za svojo smrt?
Magic
poweroff ::
Praksa je seveda taka, da vzdrževalci cest niso nikoli ničesar krivi. Je bil pa pred leti en primer, ko je nekdo mislim da ravno zaradi kamenja na cesti tožil vzdrževalca cest in potem na višjem sodišču dobil.
Mimogrede - kdo plačuje odškodnino kmetom zaradi divjadi? Ja, kar lepo lovska družina. Tam se odgovornosti ne prelaga na kmeta, ker da ni z ograjo zavaroval polja.
Mimogrede - kdo plačuje odškodnino kmetom zaradi divjadi? Ja, kar lepo lovska družina. Tam se odgovornosti ne prelaga na kmeta, ker da ni z ograjo zavaroval polja.
sudo poweroff
dreta ::
Kdor se vozi na tem cestnem odseku 90km/h ceprav je taksna omejitev ni pri zdravi pameti. In taksnih je veliko. Ce gre kaj narobe se dejansko nimas kam umaknit / kot v tunelu je.
skalanacesti ::
@Aston_11 : Kako sem spregledal?
Tema, uporaba kratkih luči ter pospeševanje zaradi konca omejitve, kako pa sem nato odreagiral pa je opisano zgoraj.
Za drugega voznika ne vem kako hitro je pripeljal, a policista nista nobenemu od naju niti omenila divjanja ( pardon neprilagojene hitrosti )
Sej če dobro pomislim, preden sem zapeljal v zavoj pri Košnici sem imel dolge luči a sem zaradi konfiguracije terena videl da mi prihaja vozilo nasproti in sem jih ugasnil. Oni pa se je z razbitim avtom umaknil in ustavil na avtobusni...
Če bi dolge nazaj prižgal...
Torej, kljub temu da sta dva voznika ki sta istočasno pripeljala vsak iz svoje strani in razbila svoje avtomobila na skalah ki so zaprle cesto v obe smeri bosta morala sam poravnat nastalo škodo ?
Tema, uporaba kratkih luči ter pospeševanje zaradi konca omejitve, kako pa sem nato odreagiral pa je opisano zgoraj.
Za drugega voznika ne vem kako hitro je pripeljal, a policista nista nobenemu od naju niti omenila divjanja ( pardon neprilagojene hitrosti )
Sej če dobro pomislim, preden sem zapeljal v zavoj pri Košnici sem imel dolge luči a sem zaradi konfiguracije terena videl da mi prihaja vozilo nasproti in sem jih ugasnil. Oni pa se je z razbitim avtom umaknil in ustavil na avtobusni...
Če bi dolge nazaj prižgal...
Torej, kljub temu da sta dva voznika ki sta istočasno pripeljala vsak iz svoje strani in razbila svoje avtomobila na skalah ki so zaprle cesto v obe smeri bosta morala sam poravnat nastalo škodo ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: skalanacesti ()
bbbbbb2015 ::
Snežilo je nenormalno, torej je bila vidlivost 10-20m in ti si vozil 100km/h, nemarni so pa cestarji?!? A če bi imel nekdo nesrečo in bi ti priletel 100km/h vanj, vse v proscesu ubil, bi bili tudi oni krivi za svojo smrt?
Ne cirkusiraj brezveze. Ti po moje sploh ne veš, kaj je 10 ali 20 metrov. Ni sploh v vidljivosti bil problem. Niti ne v snegu, kjer je bila cesta na desnem vozišču suha.
Problem je bil kup snega, čez polovico cestišča. To ni bil metrski kup. Je bil pa dovolj, da je avto odneslo iz smeri.
In kakorkoli, menim, da tega kupa ne bi smelo biti.
In povedal sem že, da v tujini sploh nimam težav. In opažam, da je varnost cest v Sloveniji na psu. In ti povem, da je cestni sklad za avto v eni od evropskih držav za 50% višji, samo ceste pa so spucane.
In ne vem sicer kdo si, ampak ne rabiš me takole napadati.
Čas je pač, da vsem, sploh javnosektorcem, med katere sodijo cestarji, se pove, kaj se želi in kaj se ne želi v Sloveniji.
In sem tudi povedal, da reda ne bo tako dolgo, dokler nekdo ne bo za zapahi za 5+ let, ker bo nekdo mrtev. Takrat se bo nekdo čutil osebno odgovornega, kaj dela na in s cesto.
Pač menim, da Slovenija mora iti skozi proces, kjer se bodo vsi čutili odgovorne. Zaenkrat ne vidim dosti napredka, na cesti pa konkretno nič.
Magic1 ::
Nepadam vse, ki vozijo tako, da ogrožajo še vse ostale v prometu. Zdaj ali si res tak, ali te samo kosistenca izražanja jebe, pa ne vem. Dvakrat si omenil, da je zelo/nenormalno snežilo, vozil si pa 100km/h. Zelo nevarna kombinacija... Kaj je bilo res pa samo ti veš, mi lahko le sklepamo iz tvojega pisanja.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
BorutK-73 ::
Tipični S-T! Takoj se vsi spravjo na OP kako je nevaren in objestneš a sami še nikoli niso doživeli kaj takšnega. Vem pa da je ta odsek nevaren za padanje kamenja, pred 20 leti je kolega v ovinku povozil skalo in uničil karter.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
dreta ::
Tipični S-T! Takoj se vsi spravjo na OP kako je nevaren in objestneš a sami še nikoli niso doživeli kaj takšnega. Vem pa da je ta odsek nevaren za padanje kamenja, pred 20 leti je kolega v ovinku povozil skalo in uničil karter.
A ce bi lezal clovek na cesti bi pa povozil njega? Mas prav. Tipicno S-T.
BorutK-73 ::
Tipični S-T! Takoj se vsi spravjo na OP kako je nevaren in objestneš a sami še nikoli niso doživeli kaj takšnega. Vem pa da je ta odsek nevaren za padanje kamenja, pred 20 leti je kolega v ovinku povozil skalo in uničil karter.
A ce bi lezal clovek na cesti bi pa povozil njega? Mas prav. Tipicno S-T.
lol. Nima človek kaj ležat na cesti!!
dreta ::
Tipični S-T! Takoj se vsi spravjo na OP kako je nevaren in objestneš a sami še nikoli niso doživeli kaj takšnega. Vem pa da je ta odsek nevaren za padanje kamenja, pred 20 leti je kolega v ovinku povozil skalo in uničil karter.
A ce bi lezal clovek na cesti bi pa povozil njega? Mas prav. Tipicno S-T.
lol. Nima človek kaj ležat na cesti!!
lol. Tudi skale ne!!
zobnik ::
Katero avtokamero priporočate, pocen pa da je solidna?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Tilen ::
V kakšne namene jo želiš uporabiti? Za dokazovanje česarkoli namreč ni primerna.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Aston_11 ::
K0K0 ::
Če ti nekdo pripelje po tvoji strani in odbije ogledalo, lahko policaj hitro vidi kdo je bil kriv. Isto velja za vožnjo v rdečo, pa ko se ti en idijot urine v kolono in zmanjša varnostno razdaljo... Kamere niso brez veze.
Kar se tiče reakcije ob oviri je zaviranje še najbolj pravilna rekacija. Sploh če gre za neko manjšo skalo ali srno nimaš kej razmišljat. Pri izmikanju na nasprotni pas lahko pride do čelnega trčenja, lahko povoziš pešča, zapelješ v jarek... Sicer pa ima večino novejših avtomobilov abs tko, da lahko začneš zavirat in potem obvoziš oviro, če vidiš da imaš prostor.
Kar se tiče reakcije ob oviri je zaviranje še najbolj pravilna rekacija. Sploh če gre za neko manjšo skalo ali srno nimaš kej razmišljat. Pri izmikanju na nasprotni pas lahko pride do čelnega trčenja, lahko povoziš pešča, zapelješ v jarek... Sicer pa ima večino novejših avtomobilov abs tko, da lahko začneš zavirat in potem obvoziš oviro, če vidiš da imaš prostor.
Mare2 ::
Katero avtokamero priporočate, pocen pa da je solidna?
Jaz imam kar Samsung Galaxy S6 na nosilcu na šipi.
Pomaga, če voziš počasneje, ko zapade prvi sneg. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Tilen ::
Za dokazovanje česarkoli namreč ni primerna.Bedarija. Zadnji dni trosiš ene same bedarije.
Lahko kdo od pravnikov tukaj pove, če pri nas že obstaja primer na sodišču, kjer bi kdo s kamero iz avtomobila karkoli uspešno dokazoval.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
vostok_1 ::
Jz bom tako rekel...skoraj vsakič ko bi se mi lahko kaj zgodilo na cesti, po treznem razmisleku, sem prišel do zaključka, da sem morda res malo neprimerno vozil.
Ni bilo čisto v vsaki situaciji...ampak deep down i knew i was pushing it. Ene parkrat pa se mi je res zdelo, da se mi godi krivica. But still... razmerje ni 50/50.
Zato tudi sovražim avte kot dnevno prevozno sredstvo...bistveno prevelika odgovornost za premajhen izkupiček.
Ni bilo čisto v vsaki situaciji...ampak deep down i knew i was pushing it. Ene parkrat pa se mi je res zdelo, da se mi godi krivica. But still... razmerje ni 50/50.
Zato tudi sovražim avte kot dnevno prevozno sredstvo...bistveno prevelika odgovornost za premajhen izkupiček.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Floralys ::
Krivi so cestarji, ker so nabili znak namesto, da bi sanirali pobočje. Kriv pa je tudi voznik, ki je vozil tako, da se mi mogel ustavit pred oviro, ki ga je čakala na cesti. Plačal bo voznik - to je jasno.
Miha 333 ::
skalanacesti je izjavil:
Torej, kljub temu da sta dva voznika ki sta istočasno pripeljala vsak iz svoje strani in razbila svoje avtomobila na skalah ki so zaprle cesto v obe smeri bosta morala sam poravnat nastalo škodo ?
Točno tako:
45. člen ZPrCP(okoliščine = znak za padajoče kamenje)
(hitrost vožnje)
(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
bbbbbb2015 je izjavil:
Snežni plug je zavil na izvoz. Zakaj ne vem. Na skrajnem levem pasu je pustil en kup.
Ta kup je povzročil nesrečo.
Ne, nesrečo si povzročil ti:
45. člen ZPrCP
(hitrost vožnje)
(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
Zaradi varnosti vseh udeležencev prosim nehajte že voziti "na slepo".
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Snežni plug je zavil na izvoz. Zakaj ne vem. Na skrajnem levem pasu je pustil en kup.
Ta kup je povzročil nesrečo.
Ne, nesrečo si povzročil ti:
45. člen ZPrCP
(hitrost vožnje)
(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
Zaradi varnosti vseh udeležencev prosim nehajte že voziti "na slepo".
Glede na okoliščine ni bilo za pričakovati kupa snega na cestišču. Vendar glej...
Takrat in še sedaj mislim, da če bi imel dash cam, bi to bilo lahko dokazljivo - najmanj malomarnost nekoga.
Kot sem že večkrat napisal, po moje, sploh ko primerjam slovenske in tuje ceste, še enkrat, po mojem cenjenem mnenju, so cestarji bodisi malomarno ali pa se premalo denarja namenja za core biznis - in ga skozi okno mečejo za svetovalne storitve.
Člen zakona, ki ga navedel, jasno piše "lahko pričakuje". Če se 50 km voziš brez težav, potem na 51km ne more biti kup snega. Glede na to, da vidim tuje ceste, vidim, da so slovenske ceste M.A.L.O.M.A.R.N.O. V.Z.D.R.Ž.E.V.A.N.E.
Ali kako ti naj to napišem, da bo še tebi kapnilo?
bbbbbb2015 ::
Za dokazovanje česarkoli namreč ni primerna.Bedarija. Zadnji dni trosiš ene same bedarije.
Lahko kdo od pravnikov tukaj pove, če pri nas že obstaja primer na sodišču, kjer bi kdo s kamero iz avtomobila karkoli uspešno dokazoval.
Čisto tako generalno ti lahko povem, da taki primeri niti na sodišče ne pridejo. Na sodiščih se najdejo primeri, ko dejansko eden pravi pri zeleni, drugi pravi pri zeleni, živ bog ne more ugotoviti redosleda. Kamera nekoga takoj postavi na laž.
Vame so udarili (na parkirišču) že precej krat. Nikoli nisem bil krivec - pač ljudje ne gledajo, kam zavijajo.
Efekt je vedno enak:
- ljudje skočijo ven, se opravičijo, derejo se, kaj sem naredil kaj sem naredil, ... vse živo.
- čez 25 minut se vklopi racionalni del možganov, pa začnejo ... ti si pripeljal in vame udaril, prehitro si vozil, vzvratno si vozil, sonce je sijalo,...
Vse živo izgovorov.
Najbolj smešno mi je bilo, ko mi je enkrat en dedec odbil odbijač in luč. Pride ven, tiho zastoka, kaj sem storil.
Nato se odkašlja, pa se dere "Ti si kriv!"
Nakar ena stara babnica iz avta zleze, vzame žensko torbico in POČI po glavi dedca, pa mu reče, da te ni sram kako lažeš. Škodo si naredil, zdaj pa še lažeš.
Dobil v sekundi podpisano skico evropskega poročila s priznanjem krivde.
Kamera to vse razreši brez dretja.
Kolikor opažam, se je nek duh poštenosti razblinil. Vsakega, ki mi razbije avto, je treba v prvih 5 minutah zagrabiti ali pa kamera.
Ker sicer se vklopijo izgovori.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
zk_eu ::
Praksa je seveda taka, da vzdrževalci cest niso nikoli ničesar krivi. Je bil pa pred leti en primer, ko je nekdo mislim da ravno zaradi kamenja na cesti tožil vzdrževalca cest in potem na višjem sodišču dobil.
Mimogrede - kdo plačuje odškodnino kmetom zaradi divjadi? Ja, kar lepo lovska družina. Tam se odgovornosti ne prelaga na kmeta, ker da ni z ograjo zavaroval polja.
Praksa tukaj je takšna, da sta država in vzdrževalec cest velikokrat tožena ter izgubita.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48530 (43925) | solatko |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 97538 (88306) | St235 |
» | Prometna nesreča na vhodu v osnovno šoloOddelek: Na cesti | 3719 (2888) | gulfstream |
» | Asteroid obvozil Zemljo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8151 (5431) | cegu |
» | Dogodki na cestah (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 47432 (22120) | flipflop |