Forum » Na cesti » Dogodki na cestah
Dogodki na cestah
AngelOfDeath ::
ksz
Če bi hotel pisat o "junakih" ki ne poznajo cpp-ja bi lahko vsak dan eno zgodbico napisal, pa se mi ne da.
Vidim pa da tudi tukaj je precej junakov, ki poznajo samo kaj bi oni drugi morali delat, nase pa pozabijo.
Kako že gre tisto: prvo pometi pred svojim pragom...
Če bi hotel pisat o "junakih" ki ne poznajo cpp-ja bi lahko vsak dan eno zgodbico napisal, pa se mi ne da.
Vidim pa da tudi tukaj je precej junakov, ki poznajo samo kaj bi oni drugi morali delat, nase pa pozabijo.
Kako že gre tisto: prvo pometi pred svojim pragom...
edit: Slovnica
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AngelOfDeath ()
poweroff ::
Hja, to, da kolesarji voztijo v rdečo luč, pa policija ne ukrepa, po mojem mnenju spodbuja kršenje predpisov. Ravno zato bi jih morali kaznovati.
Da bi avto zapeljal v rdečo vidim le redko, kolesarje pa kot rečeno praviloma vedno.
Da bi avto zapeljal v rdečo vidim le redko, kolesarje pa kot rečeno praviloma vedno.
sudo poweroff
Buggy ::
O zagovornikih kolesarstva in njihovih manirah raje ne bom, ker se mi ne da pisati ... lahko pa ze iz profila tukajsnih zagovornikov potegnemo paralelo kako razmisljajo
Moram pa priznati, da je bila danes zame res velika skusnjava. Pred mesecom mi je nek "varen" voznik, med tem ko sem ga prehiteval (da se ne bo kdo zapicil - cisto po pravilih, s smerokazom in se vedno dosti pod omejitvijo), brez da bi se preprical o mojem manevru (ceprav sem bil ze vzporedno z njim) skocil na sosednji pas, kjer sem hvala bogu dobrim refleksom resil njegov avto ter tudi svoj, vecjih poskodb. Skratka, model mi je dal kuponcek imam pa na desnem blatniku poskodbo od njegovega kolesa.
Grem danes iz zavarovalnice (kjer sem malodane moral se prositi za nadomestni avto za cas popravila - ustrezljivost ko ti kaj rabis je premo sorazmerna z usluzljivostjo ko se odlocas za zavarovalnico - Besen sem bil ko ris), ko mi na Dunajski cesti v LJ med tem ko zelim zaviti desno na semaforju kjer so imeli kolesarji ze kar nekaj casa rdeco, ze prej vzporedno pelje neka mlada dama in tudi z glavo ni trznila, ce kdo zavija desno (sem jo pa videl) in je sla nonsalantno dosti hitro cez rdeco. Priznam in me je sram, samo sem res razmisljal, da nebi zabremzal in bi se mi nalimala z svojo hitrostjo na ze poskodovan blatnik.
Potem sem pa pomislil...morda pa je to ena izmed takih, ki se na forumu hvali kako vzorna udelezenka v prometu je ...in sem si premislil :)
Moram pa priznati, da je bila danes zame res velika skusnjava. Pred mesecom mi je nek "varen" voznik, med tem ko sem ga prehiteval (da se ne bo kdo zapicil - cisto po pravilih, s smerokazom in se vedno dosti pod omejitvijo), brez da bi se preprical o mojem manevru (ceprav sem bil ze vzporedno z njim) skocil na sosednji pas, kjer sem hvala bogu dobrim refleksom resil njegov avto ter tudi svoj, vecjih poskodb. Skratka, model mi je dal kuponcek imam pa na desnem blatniku poskodbo od njegovega kolesa.
Grem danes iz zavarovalnice (kjer sem malodane moral se prositi za nadomestni avto za cas popravila - ustrezljivost ko ti kaj rabis je premo sorazmerna z usluzljivostjo ko se odlocas za zavarovalnico - Besen sem bil ko ris), ko mi na Dunajski cesti v LJ med tem ko zelim zaviti desno na semaforju kjer so imeli kolesarji ze kar nekaj casa rdeco, ze prej vzporedno pelje neka mlada dama in tudi z glavo ni trznila, ce kdo zavija desno (sem jo pa videl) in je sla nonsalantno dosti hitro cez rdeco. Priznam in me je sram, samo sem res razmisljal, da nebi zabremzal in bi se mi nalimala z svojo hitrostjo na ze poskodovan blatnik.
Potem sem pa pomislil...morda pa je to ena izmed takih, ki se na forumu hvali kako vzorna udelezenka v prometu je ...in sem si premislil :)
PINki ::
Se vračam s prijatelji domov iz Lunaparka iz BTCja. Pa se en model odloči s Škodo Fabio kao da bo nekej driftu pa kuru gume. In je obrate šponal do konca in se peljal v krogu in kmalu izgubil nadzor in se zaletel v drevo. Vsi v smeh, on pa ponosno odvozi še nekaj krogov in se nato odpelje.
zee ::
Ta je pa dobra, ej.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
krneki0001 ::
Bi pa vsaj ENKRAT rad v Ljubljani videl sledeče - da voznik ustavi PRED prehodom za pešce/kolesarje, če je od prehoda naprej cesta zabita in na prehodu še ni pešcev in/ali kolesarjev. Tako bi mi dal jasno vedeti, da se zaveda prisotnosti prehoda in da ne bo kasneje skušal speljati naprej ravno v trenutku, ko bom jaz s kolesom zapeljal pred njegov avtomobil.
Odkar kolesarim po Ljubljani (~2 leti) redno spremljam voznike, kaj počnejo v tej situaciji in dobesedno še nisem doživel, da bi nekdo ustavil pred prehodom in ne na njem. In potem se moram iti loterijo, ko bedaki nato še speljujejo naprej, medtem ko jaz pravilno pri zeleni prečkam prehod pred njihovimi havbami.
Jaz se vedno ustavim pred semaforjem tudi, če je zelena luč na njem, če vidim da je kolona in bi ostal v križišču, ko bi se prižgala rdeča luč. Enako delam pred prehodi za pešce. Sicer tisti za mano trobijo pa se derejo, ampak ko odprem vrata ali celo stopim ven in pomaham z maglite baterijo ponavadi nehajo in začnejo gledat v tla. Če pa ne nehajo, pa prestavim v vzvratno in počasi zapeljem nazaj proti takem osebku.
krneki0001 ::
buggy,
jaz imam vedno podobne pomisleke na koncu šmartinke, ko se iz obvoznice pripeljejo iz dolenjske ali štajerske strani na šmartinko in vedno zaprejo pas za zavijanje levo na obvoznico, ki gre proti rondoju tomačevo. Ima me, da enkrat sploh nebi počakal pri moji zeleni luči, ampak bi tistega, ki je ostal v križišču odpeljal s sabo na obvoznico - zabil bi se vanj z bullbarom na voznikovo stran in ga potiskal po hribu dol do obvoznice (do tam bi mu najbrž že gume scvrlo, ker bi bil postavljen prečno na moj avto), nakar bi ga obvozil in se odpeljal dalje.
jaz imam vedno podobne pomisleke na koncu šmartinke, ko se iz obvoznice pripeljejo iz dolenjske ali štajerske strani na šmartinko in vedno zaprejo pas za zavijanje levo na obvoznico, ki gre proti rondoju tomačevo. Ima me, da enkrat sploh nebi počakal pri moji zeleni luči, ampak bi tistega, ki je ostal v križišču odpeljal s sabo na obvoznico - zabil bi se vanj z bullbarom na voznikovo stran in ga potiskal po hribu dol do obvoznice (do tam bi mu najbrž že gume scvrlo, ker bi bil postavljen prečno na moj avto), nakar bi ga obvozil in se odpeljal dalje.
Kami ::
nebivedu, ti se mi prav smiliš. V vsaki temi fantaziraš kako bi nekaj s svojim avtom.
Dobi si neko pametno delo, ne pa da v vsaki temi pišeš svoje fantazijske zgodbice, ki nikogar ne zanimajo.
Dobi si neko pametno delo, ne pa da v vsaki temi pišeš svoje fantazijske zgodbice, ki nikogar ne zanimajo.
kmetek ::
Hja, to, da kolesarji voztijo v rdečo luč, pa policija ne ukrepa, po mojem mnenju spodbuja kršenje predpisov. Ravno zato bi jih morali kaznovati.TA JE PA DOBRA, vsak jih je več, prosim ozrite se na realnost, da ljudje ne jebejo rdeče več.
Da bi avto zapeljal v rdečo vidim le redko, kolesarje pa kot rečeno praviloma vedno.
PINKi: še policijo bi moral poklicati, da ga oglobijo.
zee ::
strinjam se z nebivedu-jem. če bi imel kakšno pametno vozilo (think Patria 8x8), bi tiste, ki se uštulijo v križišče tako, da drugi ne morejo v/iz križišča, odrinil stran.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
šernk ::
strinjam se z nebivedu-jem. če bi imel kakšno pametno vozilo (think Patria 8x8), bi tiste, ki se uštulijo v križišče tako, da drugi ne morejo v/iz križišča, odrinil stran.
vas ni nihče naučil da predno zapelješ v križišče moraš počakati in omogočiti vsem ki so v križišču, da le tega varno zapustijo??
sicer pa ja nekateri res ne poznajo tega da bi pred seboj pustili prostor za zaviti na kakšen odcep in se s tem blokira promet v obe smeri
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
AngelOfDeath ::
strinjam se z nebivedu-jem. če bi imel kakšno pametno vozilo (think Patria 8x8), bi tiste, ki se uštulijo v križišče tako, da drugi ne morejo v/iz križišča, odrinil stran.
vas ni nihče naučil da predno zapelješ v križišče moraš počakati in omogočiti vsem ki so v križišču, da le tega varno zapustijo??
sicer pa ja nekateri res ne poznajo tega da bi pred seboj pustili prostor za zaviti na kakšen odcep in se s tem blokira promet v obe smeri
Te ni še dobeden učil da ne smeš zapeljati v križišče če veš da boš ostal na sredini le-tega ?
edit: Slovnica
imagodei ::
zee> "strinjam se z nebivedu-jem. če bi imel kakšno pametno vozilo (think Patria 8x8), bi tiste, ki se uštulijo v križišče tako, da drugi ne morejo v/iz križišča, odrinil stran."
Idiotizem.
Prvič, zelo dvomim, da bi to zares naredil. Samo praviš tako. To me spominja na osnovno šolo, k smo se včasih razpizdil na kakšnega sošolca ali na prfoksa, potem pa: "O, k bi mel šrotarco zdejle, ga tko ustrelim..."
Drugič, če se drugi v prometu obnašajo ko bedaki, se tebi ni treba. Defenzivna vožnja je ključ do dolgega življenja. Pač, potrpiš, preklinjaš v svojem avtu, mu z udarcem po glavi daš vedeti, da je kreten. Potem pa mirno počakaš in odpelješ dlje po svoji poti.
Kot sem zapisal v eni drugi temi - tudi pešci se lahko iz principa na prehodu mečejo pod avtomobile - ker če pešec stopi na nesemaforiziran prehod, mora voznik pač zavreti in spustiti pešca mimo. Ni pa preveč praktično, da bi zaradi principa testiral, koliko vozniki poznajo CPP in kako dobre bremze imajo.
Idiotizem.
Prvič, zelo dvomim, da bi to zares naredil. Samo praviš tako. To me spominja na osnovno šolo, k smo se včasih razpizdil na kakšnega sošolca ali na prfoksa, potem pa: "O, k bi mel šrotarco zdejle, ga tko ustrelim..."
Drugič, če se drugi v prometu obnašajo ko bedaki, se tebi ni treba. Defenzivna vožnja je ključ do dolgega življenja. Pač, potrpiš, preklinjaš v svojem avtu, mu z udarcem po glavi daš vedeti, da je kreten. Potem pa mirno počakaš in odpelješ dlje po svoji poti.
Kot sem zapisal v eni drugi temi - tudi pešci se lahko iz principa na prehodu mečejo pod avtomobile - ker če pešec stopi na nesemaforiziran prehod, mora voznik pač zavreti in spustiti pešca mimo. Ni pa preveč praktično, da bi zaradi principa testiral, koliko vozniki poznajo CPP in kako dobre bremze imajo.
- Hoc est qui sumus -
zee ::
Hotel sem poudariti, da me izredno moti, ko ljudje silijo v krizisce, ceprav je ocitno, da jim v doticnem zelenem valu ne bo uspelo zaviti in se odstraniti iz krizisca.
Ja, zase lahko recem, da se vedno ustavim, ce vidim, da mi ne bo zneslo. Se mi je pa ze dostikrat zgodilo, da nisem mogel zaviti (npr. iz Dunajske na obvoznico, smer Koper), ker se je iz smeri Crnuc nasralo toliko ljudi, da so mi efektivno preprecili zavijanje.
Ja, zase lahko recem, da se vedno ustavim, ce vidim, da mi ne bo zneslo. Se mi je pa ze dostikrat zgodilo, da nisem mogel zaviti (npr. iz Dunajske na obvoznico, smer Koper), ker se je iz smeri Crnuc nasralo toliko ljudi, da so mi efektivno preprecili zavijanje.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
krneki0001 ::
Na šmartinki se to dogaja vsak dan. Tisti ki vozijo po šmartinki do obvoznice, se ne ustavijo tudi če vidijo da bodo stali v križišču, ampak se rinejo v križišče. Tisti, ki pa prihajajo iz dolenjske ali štajerske obvoznice pa delajo enako. Iz šmartinke na obvoznico lahko pride mogoče 15 avtomobilov iz dveh pasov, ker en pas mora čakat skoraj do rdeče luči, da se iz križišča odplejejo tisti, ki zavijajo iz obvoznice na šmartinko. In to se dogaja vsakodnevno, policajev pa ni, če pa so so na drugi strani in ustavljajo tiste, ki gredo iz obvoznice od rondoja tomačevo proti šmartinki in ne dajo žmigavca za zavijanje levo in gledajo na drugo stran, naredijo pa nič. Ljudje zaradi njih pa še počasneje vozijo skozi križišče in povzročajo še večje zastoje.
krneki0001 ::
nebivedu, ti se mi prav smiliš. V vsaki temi fantaziraš kako bi nekaj s svojim avtom.
Dobi si neko pametno delo, ne pa da v vsaki temi pišeš svoje fantazijske zgodbice, ki nikogar ne zanimajo.
Samo zate
"Spoštovani! Smo skupina voznikov iz Ljubljane, ki nam je dokončno pregorela varovalka in smo se odločili, da bomo sami naredili red, tam kjer ga država in njeni aparati ne naredijo. Dovolj nam je neprestane vožnje skozi rdečo luč, izsiljevanja prednosti, vrivanja ob prometnih konicah, brezvestnih kolesarjev in mularije s sfriziranimi skuterji, ki ustrahujejo normalno vzgojene ljudi, ki udeležbo v prometu dojemamo tudi kot moralno odgovornost do drugih. Šestero se nas je organiziralo in pred vsemi, ki vozijo na naših cestah, obljubljamo, da bomo striktno spoštovali prometne predpise in red na cestah in se obnašali strpno do tistih, ki se vedejo enako. Ne bomo pa več tolerirali vseh omenjenih objestnežev in bomo s svojimi vozili (trije nissan patroli, dva landcruiser in en pajero) brez zadržkov učinkovito opravili z zdraharji. Nadeli smo si ime Prava policija in bomo z našimi terenci, ki so dobro oklepljeni z rolbari, marsikateremu kretenu naredili nevozen avto, ampak to v situacijah, v katerih sami ne bomo kršili prometnih predpisov. Brez težav bomo na streho obrnili vse tiste, ki se bodo vrivali v kolonah, ali pridivjali v križišče že dolgo po tem, ko jim bo svetila rdeča luč. Prav tako bomo zaprli pot kolesarjem, ki se vse prepogosto peljejo kar po cesti v nasprotni smeri prometa, ko bomo zagledali motoriste brez čelad in tablic, kako drvijo skozi rdečo luč, bomo samo pogledali stran. Naši dvotonski terenci bodo opravili svoje.
V ta korak smo bili prisiljeni, ker se število tistih, ki so nad vsemi predpisi in zakoni, v naši prestolnici veča iz dneva v dan, policisti pa tavajo v temi. Naša dejanja bodo v vaših očeh morda sporna, sami pri sebi pa smo razčistili, da je to edina pot.
Poudarjamo, da bomo dosledno spoštovali vsa cestno prometna pravila še naprej in pazili na druge udeležence v prometu, le za tiste, ki se požvižgajo na vse, ne bomo več odgovarjali. Ti bodo v situacijah, v katerih izzivajo usodo, odgovorni sami zase in bodo slej ko prej naleteli na enega od nas, ki jim ne bomo več popuščali. Vse incidente, v katere smo bili po nedolžnem vpleteni, bomo tudi sprotno objavljali na internetni strani, kdaj in kje, pa vas bomo še obvestili."
Pyr0Beast ::
Prav tako bomo zaprli pot kolesarjem, ki se vse prepogosto peljejo kar po cesti v nasprotni smeri prometa, ko bomo zagledali motoriste brez čelad in tablic, kako drvijo skozi rdečo luč, bomo samo pogledali stran.
.. točno sem vedu, da mi bojo tiste ERA ploščise enkrat prav prišle .. [>:D]
.. točno sem vedu, da mi bojo tiste ERA ploščise enkrat prav prišle .. [>:D]
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
krneki0001 ::
Nebivedu, imaš kak link?
Ni linka, so ga umaknl zaradi policije. So pa vsi tile možakarji odvetniki ali tožilci ali pa sedijo na vplivnih delovnih mestih.
So pa enga "revčka" v BMW-ju na kajuhovi pripravl do tega, da se je zjokal ker bo moral plačat kr nekaj stroškov popravila svojega avta in nissana patrola, objestno vožnjo (500 evrov), izsiljevanje(500 evrov), povzročanje nesreče(250 evrov), nepravilno vožnjo skozi križišče(250 evrov), pospeševanje s cviljenjem gum(250 evrov) in povzročitev splošne nevarnosti (300 evrov). Poleg tega si je nakopal še civilno tožbo odvetnika katerega je izsilil. Pa ker se ni lepo obnašal do policajev, so mu ti še nabili 250 evrov kazni za žaljenje uradne osebe. Uglaven stroškov bo imel več kot 8000 evrov in obisk sodišča, kjer bo še dodatno moral kaj plačati.
Zgledalo je pa takole: Iz pasu za vožnjo naravnost je namreč tipček zaplejal levo in se hotel pred enega od teh vrinit, ki pa je slučajno pritisnil napačno pedalo (namesto bremze je na polno pohodil gas) in odbil bmw-ja v luč ob cesti zraven postaje.
w1: odstranjen del, ki citira brisan post.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Ziga Dolhar ::
nebivedu: če misliš, da to ni kršenje prometnih predpisov, si rahlo v zmoti ;-).
(No, pa saj ne da bi tebe ali tvoje to kakorkoli motilo.)
(No, pa saj ne da bi tebe ali tvoje to kakorkoli motilo.)
https://dolhar.si/
krneki0001 ::
Žiga, ne, meni se to da vozim po svojem pasu za zavijanje levo (za mano pa 500m dolga kolona) in nekoga iz pasu za vožnjo naravnost ne spustim na moj pas ne zdi kršenje prometnih predpisov. Še posebej pa ne, če to tip dela, ker se mu ne da, tako kot ostalim, čakat v koloni.
Če se pa on zaleti vame, ker me je izsilil, pa mislim, da je on kriv za povzročeno nesrečo, še posebeja pa to na kajuhovi, kjer se ljudje vozijo s pasu za naravnost čez avtobusno postajališče in se rinejo potem v kolono. Zaradi takih in tistih, ki se še kr lepo v že tako polno križišče kr zapeljejo skozi rdečo, je potem taka gužva v ljubljani, ker ostali, ki imajo od križišča naprej prosto, ne morejo skozi križišče.
Če se pa on zaleti vame, ker me je izsilil, pa mislim, da je on kriv za povzročeno nesrečo, še posebeja pa to na kajuhovi, kjer se ljudje vozijo s pasu za naravnost čez avtobusno postajališče in se rinejo potem v kolono. Zaradi takih in tistih, ki se še kr lepo v že tako polno križišče kr zapeljejo skozi rdečo, je potem taka gužva v ljubljani, ker ostali, ki imajo od križišča naprej prosto, ne morejo skozi križišče.
Tear_DR0P ::
danes sem gledal enga talenta - jasno je bilo videti da je s poroke prišel - leva in desna črta sta bili najboljši prijateljici njegovega avta, tudi bankina je bila kul - nasproti vozeča vozila pa so ga prisilila v sunkovito zavijanje - bolj trzanje, tudi obcestne svetilke so imele enako vlogo.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
andrejrak ::
Me je kar malo razkurilo, ko berem kake pišete o kolesarjih. Možno da je treba kolesarje razdeliti na 2 dela. Rekreative in tiste, ki se recimo peljejo v trgovino, na faks, šolo ,...
Sebe štejem med rekreativne kolesarje in bi rekel pa lepo upoštevam vse prometne predpise. Res se ne spomnim, da bi kdaj peljal čez rdečo luč na semaforju (tudi če je prazna cesta ne).
Se pa res kdaj peljem po cesti, čeprav je zraven kolesarska steza. To pa zato ker je po kolesarski stezi praktično nemogoče peljati. Na stezi je polno sprehalajcev s psi, penzjonistov, ljudje z vozički in otroki. In jaz naj vsake 15 sekund prosim če se mi umaknejo. Primer take kolesarke steze je mimo živalskega vrta v LJ.
lp
Sebe štejem med rekreativne kolesarje in bi rekel pa lepo upoštevam vse prometne predpise. Res se ne spomnim, da bi kdaj peljal čez rdečo luč na semaforju (tudi če je prazna cesta ne).
Se pa res kdaj peljem po cesti, čeprav je zraven kolesarska steza. To pa zato ker je po kolesarski stezi praktično nemogoče peljati. Na stezi je polno sprehalajcev s psi, penzjonistov, ljudje z vozički in otroki. In jaz naj vsake 15 sekund prosim če se mi umaknejo. Primer take kolesarke steze je mimo živalskega vrta v LJ.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenila: andrejrak ()
Buggy ::
Danes spet ponedeljek...kolone na regionalkah (in avtocesti - NM), da jim ne vidis konca...mi pa se vedno intenzivno gradimo avtocestni kriz, da bo se vec tranzita pa se vinjete bomo dali po moznosti 10 dnevne. Kaj bi posodabljali regionalke...mah premalo politicnih tock pa se te so lokalno usmerjene.
Ko pa smo pri pacientih...danes v sluzbo vozim za voznikom, ki je vozil za nekim Saxo-jem modre barve, ki je v obmocju 90 Km/h vozil 40-50km/h (sicer je bila rahlo ovinkasta cesta z deli ravnine).
Vozimo mi cca 10 minut za njim ker ni bilo mozno prehitevati, nakar na delu kjer je bila ravnina, avto pred mano nakaze manever in zacne prehitevati. Istocasno mozakar v Saxoju pospesi, ker pa je bil voznik, ki ga je prehiteval v pospskih hitrejsi mu je prsel ze vzporedno nakar zacne saxo zavijati proti njemu ?!?
Jaz to vse spremljam za njim. Ko ga prehiti se saxo-jar vrne na svojo provokativno voznjo z 50km/h.
Na naslednjem delu kjer je bilo mozno prehitevati se spravim prehitevati jaz, a mi ob nakazanem manevru zacne zapirati sosednji pas....
Vzamem telefon ga z roko prislonim k sipi...vozim za nijm nekaj casa z telefonom tako da ga je videl...in na naslednjem odseku je star prdec zgleda zagrabil za finto saj se ni upal ponoviti manevra z zapiranjem.
Ker se mi je mudilo v sluzbo si nisem vzel casa, da bi mu je... mat..., sem pa samo gledal kje bo kaksen polcaj, da se ustavim in ga skupaj pocakava (za to bi se pa tudi potrudil)
Ko pa smo pri pacientih...danes v sluzbo vozim za voznikom, ki je vozil za nekim Saxo-jem modre barve, ki je v obmocju 90 Km/h vozil 40-50km/h (sicer je bila rahlo ovinkasta cesta z deli ravnine).
Vozimo mi cca 10 minut za njim ker ni bilo mozno prehitevati, nakar na delu kjer je bila ravnina, avto pred mano nakaze manever in zacne prehitevati. Istocasno mozakar v Saxoju pospesi, ker pa je bil voznik, ki ga je prehiteval v pospskih hitrejsi mu je prsel ze vzporedno nakar zacne saxo zavijati proti njemu ?!?
Jaz to vse spremljam za njim. Ko ga prehiti se saxo-jar vrne na svojo provokativno voznjo z 50km/h.
Na naslednjem delu kjer je bilo mozno prehitevati se spravim prehitevati jaz, a mi ob nakazanem manevru zacne zapirati sosednji pas....
Vzamem telefon ga z roko prislonim k sipi...vozim za nijm nekaj casa z telefonom tako da ga je videl...in na naslednjem odseku je star prdec zgleda zagrabil za finto saj se ni upal ponoviti manevra z zapiranjem.
Ker se mi je mudilo v sluzbo si nisem vzel casa, da bi mu je... mat..., sem pa samo gledal kje bo kaksen polcaj, da se ustavim in ga skupaj pocakava (za to bi se pa tudi potrudil)
poweroff ::
Nadeli smo si ime Prava policija ...
Ni linka, so ga umaknl zaradi policije.
Zaradi katere policije so ga umaknili - Prave ali Napačne?
Sicer pa ON TOPIC: takole delanje štale in izzivanje je tudi problematično.
1. Ker gre za viligantizem - jemanje pravice v svoje roke.
2. Ker veča število prometnih nesreč.
3. Ker daje slab zgled drugim (vsak, ki se mu bo zazdelo, da pozna zakon in ima dovolj velikega terenca bo šel delit rpavico)
4. Ker je nezakonito po ZVCP (krši načela defenzivne vožnje in zaupanja v druge udeležence v prometu).
sudo poweroff
WarpedGone ::
Včeraj zvečer se peljem skozi Celje.
Na semaforju pri Lidlu stojimo na rdeči, cesta je dvopasovna, pred mano trije avtomobili. Prižge se zelena in tam spredaj na desnem pasu zacvilijo gume. Ok, mamo junaka. Tip pelje naprej do križišča pri pošti, kjer desni vozni pas postane pas za zavijanje desno, od križišča naravnost naprej je namreč le en vozni pas - nanj prideš po levem pasu. Da desni žmigavc nato pa sredi križišča sunkovito zavije na levi pas in nadaljuje naravnost naprej po njem - s še vedno vklopljenim desnim žmigavcem. V tistem pa po radiju pove da je ta vikend bilo 5 mrtvih...
Na semaforju pri Lidlu stojimo na rdeči, cesta je dvopasovna, pred mano trije avtomobili. Prižge se zelena in tam spredaj na desnem pasu zacvilijo gume. Ok, mamo junaka. Tip pelje naprej do križišča pri pošti, kjer desni vozni pas postane pas za zavijanje desno, od križišča naravnost naprej je namreč le en vozni pas - nanj prideš po levem pasu. Da desni žmigavc nato pa sredi križišča sunkovito zavije na levi pas in nadaljuje naravnost naprej po njem - s še vedno vklopljenim desnim žmigavcem. V tistem pa po radiju pove da je ta vikend bilo 5 mrtvih...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
imagodei ::
Včeraj vozim proti Radovljici mimo Brezij in Črnivca. Prometa nobenega posebnega, pač običajna obremenitev cestišča, vozimo v krajši koloni kakih 80-90. Nenadoma mimo mene po desni (cesta je magistralka, omejitev 100) pripelje kreten v črnem avtu, possibly golfu z LJ registracijo. Na mestu, kjer me je prehitel se začne izvoz za Črnivec. Tip malo počaka (verjetno da bi videl, če bo vozilo pred mano zapeljalo desno na izvoz, kako pozorno od njega), nato pa spet po gasu mimo tega pred mano. Takoj po izvozu se magistralka konča in zoža (ni več odstavnega pasu, nadaljuje se običajna regionalka/lokalna cesta z omejitvijo 90). No, tip je dobro preračunal in še brez težav zapeljal nazaj na cesto. Res, krasen voznik, ni kaj.
Škoda, da potem ni zapeljal na Radovljico, kamor sem bil namenjen jaz, ker sem bil odločen, da bi peljal za njim in ga skloftal ko otroka.
@nebivedu,
glede na to, da je "link umaknjen" zaradi policije, se mi zastavlja vprašanje, od kod ti takšne insiderske informacije...? Upps, a nimaš ti enega dvotonca in bullbare gor montirane?!
Škoda, da potem ni zapeljal na Radovljico, kamor sem bil namenjen jaz, ker sem bil odločen, da bi peljal za njim in ga skloftal ko otroka.
@nebivedu,
glede na to, da je "link umaknjen" zaradi policije, se mi zastavlja vprašanje, od kod ti takšne insiderske informacije...? Upps, a nimaš ti enega dvotonca in bullbare gor montirane?!
- Hoc est qui sumus -
gruntfürmich ::
čakam pred semaforjem dons ponoč, pa gledam v levi semafor, nisem pa nič gledal na zebro. in ko se prižge zelena, jst hočem spelat, nakar mi sopotnica reče: glej jo peško; kr tko, ker je bilo nenavadno da se folk šeta ponoč. in če mi ne bi ona tega rekla, bi jst imel to peško že na haubi!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
šernk ::
no da ne bomo le nad našimi vozniki se jezili:
nekaj dni nazaj sem bil v italiji. vozimo v koloni 4 avtomobilov po ozki enosmerni ulici. nakar se tista ki je bila pred nami ustavi, da bo bočno parkirala. mi smo bili zaustavljeni praktično skoraj vzporedno z parkirnim prostorom, ker se je vse skupaj ustavilo zelo na hitro. ko smo se mi komaj dobro ustavili, je ženska pred nami že začela vzratno voziti da bo parkirala. vse kar je gledala je bilo le desno zunanje ogledalo. seveda sem na silo prestavil v vzratno (menjalnik je kar grdo zaškripal ) in se premaknil nazaj kar mi je pač pustil avto za mano prostora. še vedno mi ni jasno kako se mi je uspelo izogniti oplaženju, lahko pa rečem le da je šlo za milimetre in ne centimetre. seveda se je med tem še veselo pogovarjala z sopotnico
nekaj dni nazaj sem bil v italiji. vozimo v koloni 4 avtomobilov po ozki enosmerni ulici. nakar se tista ki je bila pred nami ustavi, da bo bočno parkirala. mi smo bili zaustavljeni praktično skoraj vzporedno z parkirnim prostorom, ker se je vse skupaj ustavilo zelo na hitro. ko smo se mi komaj dobro ustavili, je ženska pred nami že začela vzratno voziti da bo parkirala. vse kar je gledala je bilo le desno zunanje ogledalo. seveda sem na silo prestavil v vzratno (menjalnik je kar grdo zaškripal ) in se premaknil nazaj kar mi je pač pustil avto za mano prostora. še vedno mi ni jasno kako se mi je uspelo izogniti oplaženju, lahko pa rečem le da je šlo za milimetre in ne centimetre. seveda se je med tem še veselo pogovarjala z sopotnico
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
krneki0001 ::
@nebivedu,
glede na to, da je "link umaknjen" zaradi policije, se mi zastavlja vprašanje, od kod ti takšne insiderske informacije...? Upps, a nimaš ti enega dvotonca in bullbare gor montirane?!
Imam, imam, ampak nimam nissana al itoyote ali pajerota. Jst imam majhnega terenčka, ki pa je za cliote dovolj.
d0rK ::
Se ena s kolesarske perspektive.
En klosar iz Celja me je danes skoraj zbil ko je sunkovito zapeljal iz Tobacne proti Trzaski. Tam je vidna zebra pa ga to ni ustavilo.
Kot vedno sem tudi sam preveril, ce slucajno kdo prihaja, pa me je vseeno presnetil. Manjkali so milimetri pa bi me odbiu direkt na
Trzasko. In to sploh ni bilo prvic. Veliko voznikov ne ustavi pred zebro ampak pogumno zapeljejo naprej pa ko jebe pesce in kolesarje.
En klosar iz Celja me je danes skoraj zbil ko je sunkovito zapeljal iz Tobacne proti Trzaski. Tam je vidna zebra pa ga to ni ustavilo.
Kot vedno sem tudi sam preveril, ce slucajno kdo prihaja, pa me je vseeno presnetil. Manjkali so milimetri pa bi me odbiu direkt na
Trzasko. In to sploh ni bilo prvic. Veliko voznikov ne ustavi pred zebro ampak pogumno zapeljejo naprej pa ko jebe pesce in kolesarje.
frudi ::
Tisti izvoz pri Tobačni je itak živa mora za kolesarje...
Kot prvo moraš paziti na avtomobile, ki iz Tržaške zavijajo proti Tobačni - ti so po mojih izkušnjah še najbolj obzirni in sem imel z njimi še najmanj težav. Precej hujši so običajno vozniki, ki zavijajo od Tobačne na Tržaško, pri tem pa so pozorni samo na avtomobile na desnem pasu Tržaške. Ti debili običajno tudi ustavijo tako, da blokirajo prehod za pešce in/ali kolesarje, ne glede na to, koliko le-teh skuša v tistem trenutku prečkati prehod.
Poleg tega so tu še pešci, ki tudi večinoma enostavno ignorirajo kolesarsko stezo in prehod za kolesarje; včasih pa tudi nimajo izbire, ker kak debil z avtomobilom blokira prehod za pešce.
In na koncu moraš paziti še na kolesarje, ki ti prihajajo iz nasprotne smeri. Kot da ni dovolj že ostalih distrakcij na tem prehodu, moraš nato trošit pozornost še na teh debilih, ki jim ni jasno, da je tam ENOSMERNA kolesarska steza (na eni strani omejena z ograjo, na drugi pa z robnikom, tako da se je fizično nemogoče umakniti s steze - na srečo je dovolj široka za dve kolesi).
Kot prvo moraš paziti na avtomobile, ki iz Tržaške zavijajo proti Tobačni - ti so po mojih izkušnjah še najbolj obzirni in sem imel z njimi še najmanj težav. Precej hujši so običajno vozniki, ki zavijajo od Tobačne na Tržaško, pri tem pa so pozorni samo na avtomobile na desnem pasu Tržaške. Ti debili običajno tudi ustavijo tako, da blokirajo prehod za pešce in/ali kolesarje, ne glede na to, koliko le-teh skuša v tistem trenutku prečkati prehod.
Poleg tega so tu še pešci, ki tudi večinoma enostavno ignorirajo kolesarsko stezo in prehod za kolesarje; včasih pa tudi nimajo izbire, ker kak debil z avtomobilom blokira prehod za pešce.
In na koncu moraš paziti še na kolesarje, ki ti prihajajo iz nasprotne smeri. Kot da ni dovolj že ostalih distrakcij na tem prehodu, moraš nato trošit pozornost še na teh debilih, ki jim ni jasno, da je tam ENOSMERNA kolesarska steza (na eni strani omejena z ograjo, na drugi pa z robnikom, tako da se je fizično nemogoče umakniti s steze - na srečo je dovolj široka za dve kolesi).
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
energetik ::
@frudi je opisal realno stanje v LJ - kolesarjenje je zelo stresna dogodivščina, pomislite na to tisti, ki samo kritizirate kolesarje. Saj ne rečem, da jih tudi veliko vozi nevarno in proti predpisom, ampak vsaka vožnja skozi LJ (po kolesarski stezi) je adrenalinska. Skor na vsakem križišču te zbije kakšen pacient, ki zavija desno, zapelje pred kolo in ti zapre pot, še hujši so pa pešci, ki kot kure skačejo po kolesarski in se še celo nočejo umakniti. No tud nekateri kolesarji so pacienti, ko vozijo nasproti po stezi; pa zarad mene naj se vozjo, samo naj se odmaknejo, če grem pravilno nasproti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
St@jler ::
pozabil si še na avtomobile parkirane na kolesarski stezi.
Sam sem imel ravno zaradi teh skakljajočih pešcev nesrečo na dalamtinovi. Se peljem po kolesarki od slovenske mimo metalke po dalmatinovi. Kar naenkrat pride gospod ven iz banke in meni nič tebi nič stopi na kolesarsko 1m pred mano. Sem zavijal, vendar sem ga vseeno povozil čez nogo (gleženj), nisem ga pa k sreči direktno zadel. No zadeva se je končala tako, da je imel on zlomljeno nogo, jaz pa skrivljeno balanco, poleg tega pa je bil obravnavan še za 10.000 SIT kazni. Vem, ker sem bil klican kot priča na sodišče. Če je bil obtožen, ne vem.
Najhuje je zdaj, ko so kekci tako pametno postavili te nove avtobusne postaje. Ljudje pa ko ovce, noben ne pogleda. Na koncu, ko zvoniš, pa fašeš še kakšne psovke od mam'c, kako smo neobzirni vozniki ipd.
Sam sem imel ravno zaradi teh skakljajočih pešcev nesrečo na dalamtinovi. Se peljem po kolesarki od slovenske mimo metalke po dalmatinovi. Kar naenkrat pride gospod ven iz banke in meni nič tebi nič stopi na kolesarsko 1m pred mano. Sem zavijal, vendar sem ga vseeno povozil čez nogo (gleženj), nisem ga pa k sreči direktno zadel. No zadeva se je končala tako, da je imel on zlomljeno nogo, jaz pa skrivljeno balanco, poleg tega pa je bil obravnavan še za 10.000 SIT kazni. Vem, ker sem bil klican kot priča na sodišče. Če je bil obtožen, ne vem.
Najhuje je zdaj, ko so kekci tako pametno postavili te nove avtobusne postaje. Ljudje pa ko ovce, noben ne pogleda. Na koncu, ko zvoniš, pa fašeš še kakšne psovke od mam'c, kako smo neobzirni vozniki ipd.
krneki0001 ::
No tud nekateri kolesarji so pacienti, ko vozijo nasproti po stezi; pa zarad mene naj se vozjo, samo naj se odmaknejo, če grem pravilno nasproti.
Kolesarji so ravno tako udeleženci v prometu kot avtomobilisti. Torej če avtomobili ne smejo po nasprotnem pasu vozit, naj to velja tudi za kolesarje. Zakaj bi pa bili kolesarji izjeme in priviligirani. Srčno upam, da bodo policaji začeli bolj upoštevati take zadeve in kolesarje kaznovat s kaznimi podobnimi avtomobilistom za prevoženo rdečo luč in vožnjo po nasprotnerm pasu ter za nevožnjo po kolesarski poti(ko se vozijo po cesti ob tem da imajo kolesarsko pot zraven).
Utk ::
Kolko je meni znano, obstaja tudi za kolesarje neka omejitev hitrosti, pa tudi čez prehod ne smejo kar it s polnim gasom, tudi če majo prednost, zeleno in ne vem kaj. Sej meni je vseeno, samo ne se čudit situacijam, če se teh stvari ne držite. Jaz ne vem kako lahko avto pride na tržaško, če se ne zapelje na prehod in gleda, če gre kater avto iz leve. Če gre kdo z biciklom z leve, se bo verjetno avto prej ustavil, če gre z desne, pa bog pomagaj. Itak se tist bicikl vozi v nasprotno smer, naj tolk bolj pazi.
St@jler ::
Hm maš kakšno povezavo za to?
Vem da je omejitev na površini za pešce (pločniku) in sicer se morša voziti s peščevo hitrostjo, t.j. nekje 4-5km/h. Takisto velja za rolerje ipd. Za kolesarje na kolesarskih pa še nisem slišal za omejitev.
Hudič je na Celovški, Tržaški ipd, kje so priključki in je treba paziti še na debile, ki se vozijo kontra po kolesarski
Vem da je omejitev na površini za pešce (pločniku) in sicer se morša voziti s peščevo hitrostjo, t.j. nekje 4-5km/h. Takisto velja za rolerje ipd. Za kolesarje na kolesarskih pa še nisem slišal za omejitev.
Hudič je na Celovški, Tržaški ipd, kje so priključki in je treba paziti še na debile, ki se vozijo kontra po kolesarski
A.J. ::
Včeraj se je našel eden s črnim BMWjem trojko, seveda z zatemnjenimi stekli, ki je po dovozu na avtocesto pripeljal najbrž okrog 150 (jaz sem vozil okrog 110), prehitel po njem mene in še enega pred menoj, nato zavil čez vozni pas na prehitevalnega, prehitel še belega clia in takoj pred njim spet čez vozni pas na izvoz. Clio je panično zavrl in ga je malo zaneslo na prehitevalni pas in potem spet v desno na voznega. Samo čakal sem, da ga bom zagledal na izvozu v ograji. K sreči ga nisem. Najbrž pa ni manjkalo veliko. Idiot v bmwju se je ustavil na semaforju, in me je imelo da bi šel še jaz dol z avtoceste in ga zmlatil kot ***. Pa saj mu itak ne bi pomagalo. To je bilo od priključka LJ-Moste do LJ-Sostro.
A. Smith ::
Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.
Kljikot!
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
St@jler ::
Aha, no tega nas pri izpitu za kolo niso učili :) Good to know.
Drugače pa mislim, da so to neki splošni predpisi za evropo. En primer recimo, je omemba prikolice za kolo, ki je pri nas prepovedana.
Drugače pa mislim, da so to neki splošni predpisi za evropo. En primer recimo, je omemba prikolice za kolo, ki je pri nas prepovedana.
energetik ::
Še enkrat: jaz sem govoril o situacijah, ko se pelješ z biciklom lepo po predpisih. Nism jaz kriv, da jih veliko kolesari brezglavo.
Po mojm je edina rešitev, da se kolesarske steze spelje nekje izven območja pločnikov in cest (primer Večna pot) ali pa fizično loči od ceste in pločnika. Pa še v tem primeru bi imel paciente, ki bi tam parkirali avte, rolali ali pa šli na sprehod z otroškimi vozički po stezi - kot je praksa na kolesarski ob Večni poti, kjer se valijo trume pešcev in rolarjev, čeprav nimajo tam kaj iskati in imajo na drugi strani ceste sprehajalno pot.
Po mojm je edina rešitev, da se kolesarske steze spelje nekje izven območja pločnikov in cest (primer Večna pot) ali pa fizično loči od ceste in pločnika. Pa še v tem primeru bi imel paciente, ki bi tam parkirali avte, rolali ali pa šli na sprehod z otroškimi vozički po stezi - kot je praksa na kolesarski ob Večni poti, kjer se valijo trume pešcev in rolarjev, čeprav nimajo tam kaj iskati in imajo na drugi strani ceste sprehajalno pot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Ejsi_Disi ::
Evo, tole je pa v Ljubljani stalnica (stranska cesta na Celovško). Spredaj pred rdečim Seatom je pa policija. BMW je moral celo vzporedno počakat nekaj časa. Policija pa? Nikome ništa!
Rock n' roll ain't noise pollution!
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: OmegaBlue ()
Utk ::
Ja in? Če ne bi blo večjega kriminala po ljubljanskih ulicah...
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: WarpedGone ()
username ::
Srčno upam, da bodo policaji začeli bolj upoštevati take zadeve in kolesarje kaznovat s kaznimi podobnimi avtomobilistom za prevoženo rdečo luč in vožnjo po nasprotnerm pasu ter za nevožnjo po kolesarski poti(ko se vozijo po cesti ob tem da imajo kolesarsko pot zraven).Se pridružujem tej želji. Sicer se bojim, da prav kamlu ne bo uresničena - ampak če bomo tiho, ne bo nikoli.
Poleg tega bi policisti morali preverjati tudi tehnično ustreznost biciklov. Če nimaš luči in vsega ostalega, se pač ne smeš voziti po javnih cestah/stezah. Če se kljub temu voziš, plačaj kazen. Če velja za avtomobile, naj še za kolesa.
Spet pa ponavljam idejo, da bi tudi za kolesa veljala registracija in obvezno zavarovanje, ker prav tako lahko povzročijo poškodbe in škodo. Sicer bi bile premije zelo nizke, ampak če moraš zavarovati katerokoli vozilo na cesti, zakaj ne kolesa?
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
energetik ::
In potem naj zavarujemo še svoje čevlje, ker kot pešci lahko povročimo nesrečo...
Če nardijo obvezno registracijo, grem stavit, da se bo 3/4 manj ljudi vozilo z bicikli. Že tako je težko prepričat folk, da je kolo v mestu najhitrejše in najčistejše prevozno sredstvo, s tem bi pa praktično vzeli voljo do takega prevoza še nam, ki ga uporabljamo. Da ne rečem, da ga ogromno ljudi uporablja kot sredstvo za rekreacijo po gozdnih cestah, kolovozih - kaj boš tam z registracijo..
Če nardijo obvezno registracijo, grem stavit, da se bo 3/4 manj ljudi vozilo z bicikli. Že tako je težko prepričat folk, da je kolo v mestu najhitrejše in najčistejše prevozno sredstvo, s tem bi pa praktično vzeli voljo do takega prevoza še nam, ki ga uporabljamo. Da ne rečem, da ga ogromno ljudi uporablja kot sredstvo za rekreacijo po gozdnih cestah, kolovozih - kaj boš tam z registracijo..
jrtjtejtt ::
Srčno upam, da bodo policaji začeli bolj upoštevati take zadeve in kolesarje kaznovat s kaznimi podobnimi avtomobilistom za prevoženo rdečo luč in vožnjo po nasprotnerm pasu ter za nevožnjo po kolesarski poti(ko se vozijo po cesti ob tem da imajo kolesarsko pot zraven).Se pridružujem tej želji. Sicer se bojim, da prav kamlu ne bo uresničena - ampak če bomo tiho, ne bo nikoli.
Poleg tega bi policisti morali preverjati tudi tehnično ustreznost biciklov. Če nimaš luči in vsega ostalega, se pač ne smeš voziti po javnih cestah/stezah. Če se kljub temu voziš, plačaj kazen. Če velja za avtomobile, naj še za kolesa.
Spet pa ponavljam idejo, da bi tudi za kolesa veljala registracija in obvezno zavarovanje, ker prav tako lahko povzročijo poškodbe in škodo. Sicer bi bile premije zelo nizke, ampak če moraš zavarovati katerokoli vozilo na cesti, zakaj ne kolesa?
Ne bi imel nič proti registraciji ipd., če bi bilo za kolesarje poskrbljeno vsaj približno tako kot za avtomobile. Recimo vsepovsod kolesarske steze, lepo ločene od pešpoti, ponekod še z več pasovi, kjer je dost "prometa", ali pa še bolje, na vsaki strani avtomobilske ceste, dva kolesarska vozna pasova v nasprotni smeri. Ne pa da se peleš po stezi in pol naenkrat lepo znak prepovedano za kolesarje, pa delaj pol kar hočeš.
Pa da ne rečem za kolesarske potim izven mest, naj si gredo odgovorni mal v nemčijo pogledat. Vsaj tam kjer sem jst bil so mel na vasi kolesarske poti. In to ne kr neki, kot je pri nas, pol metra rdeče poštrihanega na cesti, ampak lepo ločeno od ceste, široko okol meter, meter in pol!
Dokler pa tega ni, pa jaz ne bom plačal nič. Kdo bi pa od vas plačal registracijo, nadomestilo za uporabo cest, če cest sploh ne bi bilo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jrtjtejtt ()
bluefish ::
kar pa se tiče polne opreme koles - dokler ti mimogrede ukradejo še tako staro in oskubljeno kolo je kaj takega malo verjetno. Policija pa je pri iskanju ukradenih koles praktično neučinkovita, čemur se seveda ni za čuditi.
energetik ::
@Roky, tako je. Ko bo pa narejena kompletna mreža kolesarskih stez v mestih in tudi med mesti (recimo LJ-Kranj, itd), ločene od ceste in lepo urejene, in ko bom lahko parkiral dobro opremljeno kolo za 300€+ brez strahu, da ga ukradejo, potem pa lahko uvedejo minimalne registracije.
jype ::
Na poti iz Ljubljane do Enschede (Nizozemska) neprekinjene kolesarske steze ni bilo samo na relaciji Ljubljana - Korensko sedlo. Od tam naprej je bilo 1450 kilometrov kolesarske steze, več kot 90% pa je bilo take, da sva dva komot vozila vštric.
Na poti nazaj je bil vagon za prevoz koles nameščen v vseh vlakih, razen na relaciji od Jesenic do Ljubljane.
Tako da ne nakladat o tem kako naj biciklisti upoštevajo prometne predpise. Ko bo enkrat v Ljubljani znotraj avtocestnega obroča prepovedan promet z motornimi vozili, se mi bo pa zdelo smiselno govoriti o tem kako so biciklisti na boljšem.
Na poti nazaj je bil vagon za prevoz koles nameščen v vseh vlakih, razen na relaciji od Jesenic do Ljubljane.
Tako da ne nakladat o tem kako naj biciklisti upoštevajo prometne predpise. Ko bo enkrat v Ljubljani znotraj avtocestnega obroča prepovedan promet z motornimi vozili, se mi bo pa zdelo smiselno govoriti o tem kako so biciklisti na boljšem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123408 (100430) | solatko |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69555 (61275) | BigWhale |