Forum » Na cesti » Dogodki na cestah
Dogodki na cestah
ivanuscha ::
Sej CrniE&Co pravimo samo to, da na preglednih cestah in ob dobrih razmerah ne prenašamo počasnetov, še posebej ne tam kjer je omejitev 90. Nima noben vzroka se drlajsat 70 po ravni pregledni cesti. Pa jih je že na takih cestah ogromno, samo zavirajo promet in nervirajo folk!
solatko ::
Še slabše pa je, ko se razni modeli ne upajo skozi ovinke, spustijo na 50-60, takoj ko zagleda ravnino pa piči do 90. Res je, da te za vsakim ovinkom lahko čaka nepredvidena ovira, zato je pametno (in to počnejo vsi dobri vozniki), pred takim ovinkom prestavit v nižjo prestavo, saj ti že z odvzemom gasa, motor zaustavi za cca 20km/h, če pa še malo bremzo stisneš imaš takoj 5o ali celo manj, če pa to narediš v peti ali šesti brzini, se pa sploh ne pozna, ko spustiš gas, če pa na to še bremzaš, ti po navadi začne avto plesat po cesti, ker praviloma se v ovinku ne bremza, ampak se zmanjšuje hitrost z menjalnikom (enako na spolzki cesti ali poledici). Prvo pravilo je da si zbran in skoncentriran na posel, ki ga opravljaš in na cesti je to pač vožnja. Če se slučajno ne počutim dobro za vožnjo, pač vozi žena ali sin, ali pa uporabim taxi, bus ali vlak. Vsekakor nastane problem, če te nekaj na cesti preseneti in nisi dovolj skoncentriran, saj po navadi zaradi tega reagiraš popolnoma narobe. Dostikrat se je bolje reševati z gasom, kot z bremzo, nikoli pa se ne rešuje z bremzanjem na polno (tudi z ABS-om je zavorna pot pre dolga). Vsi dobri vozniki zavirajo 70% z motorjem in ostalo z zavorami. Sploh je problem, da pre več voznikov računa na ABS, ESP, 4WD, ne zavedajo pa se, da fizika ne deluje enako, kot te naprave. Osebno znucam zavorni disk (normalna obraba) na približno 300.000 prevoženih kilometrov, ko sem začel voziti, mi noben ni zdržal čez 100k (kratka varnostna razdalja, za zaviranje nisem uporabljal motorja, pred ovinki, neenakomerna vožnja, zaviranje pred semaforji), vse to se da uravnavati z motorjem in majhno uporabo zavor (le za čist ustavt ali hitro znižanje hitrosti). Res pa taka vožnja pomeni veliko dela z menjalnikom (zato so ga pa naredil), kar pa nekaterim dela sive lase.
jype ::
solatko> Še slabše pa je, ko se razni modeli ne upajo skozi ovinke, spustijo na 50-60, takoj ko zagleda ravnino pa piči do 90.
No, vidiš - jaz, ko se začne ravnina in če je nasprotni pas prost, vztrajam pri nizki hitrosti in se spravim skrajno desno, da me kdorkoli je za mano lažje prehiti. Praviloma prav nič ne okleva. Če po nekaj minutah vožnje ni možnosti, da bi me prehitel, se pa odstranim s ceste. Tistih 30 sekund, ki jih s tem izgubim, me ne stane popolnoma nič v primerjavi z nevarnostmi, ki bi si jih privoščil povprečni voznik, ker "ga delam nervoznega".
No, vidiš - jaz, ko se začne ravnina in če je nasprotni pas prost, vztrajam pri nizki hitrosti in se spravim skrajno desno, da me kdorkoli je za mano lažje prehiti. Praviloma prav nič ne okleva. Če po nekaj minutah vožnje ni možnosti, da bi me prehitel, se pa odstranim s ceste. Tistih 30 sekund, ki jih s tem izgubim, me ne stane popolnoma nič v primerjavi z nevarnostmi, ki bi si jih privoščil povprečni voznik, ker "ga delam nervoznega".
solatko ::
Če res počneš to (kar je seveda pravilno in fer), si eden od stotih, ki jih vsak teden dohitim na naših cestah (zelo redko uporabljam AC), večina jih vozi tako, da če bi bila kakšna možnost radiranja (kot v risankah), bi vsak teden vsaj eno veliko pelikanovo radirko znucal.
Pyr0Beast ::
Še ostali ? ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Tomi ::
Koliko vas je v tej temi funkcionalno pismenih in koliko zgolj trmastih in glede na lastno avtoriteto najbolj modrih?
metrodusa.blogspot.com
Invictus ::
Tomi -> dober odgovor :-)
Mene osebno najbolj motijo ljudje, ki v ovinkih ne morejo ostati na svojem pasu. Če ni cesta ravno 5 m široka, tako silijo na nasprotni pas. Taka je recimo cesta na Jezersko, kjer polovica folka seka ovinke. Sicer malo, ampak preveč za moj dober občutek.
LP I.
Mene osebno najbolj motijo ljudje, ki v ovinkih ne morejo ostati na svojem pasu. Če ni cesta ravno 5 m široka, tako silijo na nasprotni pas. Taka je recimo cesta na Jezersko, kjer polovica folka seka ovinke. Sicer malo, ampak preveč za moj dober občutek.
LP I.
T0RN4D0 ::
Če so ovinki pregledni (inu ni nikogar nasproti ter te nihče ne namerava prehitet) je sekanje ovinkov čist kul stvar =)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
šernk ::
Če so ovinki pregledni (inu ni nikogar nasproti ter te nihče ne namerava prehitet) je sekanje ovinkov čist kul stvar =)
še sploh nekaterih ki so samomorilski če jih ne sečeš...
vsako dnevno se vozim skozi ovinek ki če ga sečeš ga spelješ z 90 in več brez problemov, če greš pa po svojem pasu je pa 60 že kar kriza, ker dobesedno se kar prelomi sploh ni lepo vpeljan in izpeljan. povrhu vsega imaš pa še levo in desno zid. če srečaš z avtom tovornjak je že kar kritična situacija, medtem ko dva tovornjaka ne gresta skupaj skozi ovinek
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Tilen ::
vsako dnevno se vozim skozi ovinek ki če ga sečeš ga spelješ z 90 in več brez problemov, če greš pa po svojem pasu je pa 60 že kar kriza, ker dobesedno se kar prelomi sploh ni lepo vpeljan in izpeljan. povrhu vsega imaš pa še levo in desno zid. če srečaš z avtom tovornjak je že kar kritična situacija, medtem ko dva tovornjaka ne gresta skupaj skozi ovinek
Tabla pred nevarnim delom pa je slučajno 50, ne?
Tabla pred nevarnim delom pa je slučajno 50, ne?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Ziga Dolhar ::
Pravilno, da ga seces. Saj imas pravico peljati 90! Ce bi se kaj zgodilo, je pa tudi moralno odgovoren nacrtovalec!
https://dolhar.si/
šernk ::
Tabla pred nevarnim delom pa je slučajno 50, ne?
tabla je 50-100m za ovinkom za omejitev 60 ker sledi manjše naselje. nevarnega dela ni označenega nikjer
Pravilno, da ga seces. Saj imas pravico peljati 90! Ce bi se kaj zgodilo, je pa tudi moralno odgovoren nacrtovalec!
tam nikoli ne grem 90, ga pa redno sečem pri vsaki hitrosti, če le ni nikogar ki mi pripelje nasproti, ker enostavno hitri zasuki volana niso prijetni
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
darkolord ::
ker enostavno hitri zasuki volana niso prijetni
Da bi pa hitrost zmanjšal pa verjeto še nisi pomislil...
šernk ::
ker enostavno hitri zasuki volana niso prijetni
Da bi pa hitrost zmanjšal pa verjeto še nisi pomislil...
sem že omenil da se ga niti z 60 ne spelje lepo brez sekanja???
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
darkolord ::
In kaj ti to dejstvo pove? Da je ovinek pač tak, da se ga seka.
(Al pa da je 60 morda še preveč?)
(Al pa da je 60 morda še preveč?)
šernk ::
In kaj ti to dejstvo pove? Da je ovinek pač tak, da se ga seka.
(Al pa da je 60 morda še preveč?)
da je ovinek najslabše narejen od vseh skozi katere sem kadarkoli peljal. sicer pa kje piše da sem v prekršku če ga sečem in s tem ne ogrožam nikogar??? črta je prekinjena, tako da to dovoljuje vožnjo čez njo
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
KoMar- ::
Vožnja z neprilagojeno hitrostjo, miško. Četudi je omejitev 90, to ne pomeni, da ti ni potrebno prilagoditi vožnje razmeram na cestišču (vreme, ovinki,...)
perci ::
Miško, ovinek ni ena izmed razmer na cestišču. Ovinek je cestišče. Razmere so recimo razpoke v cestišču, led, dež, megla...štekaš?
Tomi ::
Lahko ne o ovinkih? Prestavljanje vseh zapisov v novo temo ni bilo ad hoc.
Sicer pa opažam, da tujci zadnje čase zelo neprevidno vozijo na naših AC. Ta vikend sem bil na obeh glavnih turističnih poteh, KP-Lj in Lj-Jesenice, in vedno, ko je bilo treba posredovati pri vožnji, je kakšen tujec z recimo 100-110 prišel predme. Na primorski AC je to še posebej nadležno, ker se mi zdi, da je tam promet že v osnovi malo hitrejši.
Sicer pa opažam, da tujci zadnje čase zelo neprevidno vozijo na naših AC. Ta vikend sem bil na obeh glavnih turističnih poteh, KP-Lj in Lj-Jesenice, in vedno, ko je bilo treba posredovati pri vožnji, je kakšen tujec z recimo 100-110 prišel predme. Na primorski AC je to še posebej nadležno, ker se mi zdi, da je tam promet že v osnovi malo hitrejši.
metrodusa.blogspot.com
flipflop ::
Ti turisti se vozijo po več ur skupaj, in jim vse postane rutina. Sploh ne gledajo več kje in kako se vozijo, kar na pamet. Predvsem Čehi in ostala kompanija iz vzhoda zna s kakim manevrom opozorit nase.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123765 (100787) | solatko |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69974 (61694) | BigWhale |