Forum » Na cesti » Dogodki na cestah
Dogodki na cestah
AngelOfDeath ::
Vsako omejitev, ki jo predpišeš, bo določen procent udeležencev kršil navzgor, še večji pa navzdol. Če je omejitev nekje 40 na uro, se najdejo modeli, ki zaradi varnosti vozijo 20 ali 30 (pa ne z biciklom). Zakon bi moral predpisati, da je vsaka vleka voznega toka pod omejitvijo - prometni prekršek, s sankcijo polovične višine, kot je to za prekoračitev. Če znajo policaji merit prehitre, bi morali, prav tako pre počasne.
Zakoni tebi niso najbolj znani ali ? Si policaj ?
Hitrost vožnje
30. člen
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(6) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
Kolona so 3 avtomobili.
edit: Slovnica
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AngelOfDeath ()
A.J. ::
Pod omejitvami? Misliš znotraj omejitev?
Ja, po zakonu je tudi vožnja s 50, kjer je omejitev 90, znotraj omejitev. Zdi se mi, da razumeš, da nisem imel tega v mislih.
Mislim pa, da lahko vsak od nas prizna, da je malo zoprno tako voziti, še posebej, če cesta očitno dopušča vožnjo z 90 in več km/h. Ampak nekaterim se zdi, da vsem čisto ustreza njihova polžja vožnja, pri kateri se počutijo dovolj varno in tudi pomislijo ne, da bi se mogoče vsake toliko časa umaknili, da se normali vozniki odpeljejo mimo. Samo to je problem.
EDIT: sem dodal, na kaj se moj post nanaša.
Ja, po zakonu je tudi vožnja s 50, kjer je omejitev 90, znotraj omejitev. Zdi se mi, da razumeš, da nisem imel tega v mislih.
Mislim pa, da lahko vsak od nas prizna, da je malo zoprno tako voziti, še posebej, če cesta očitno dopušča vožnjo z 90 in več km/h. Ampak nekaterim se zdi, da vsem čisto ustreza njihova polžja vožnja, pri kateri se počutijo dovolj varno in tudi pomislijo ne, da bi se mogoče vsake toliko časa umaknili, da se normali vozniki odpeljejo mimo. Samo to je problem.
EDIT: sem dodal, na kaj se moj post nanaša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A.J. ()
dzinks63 ::
Glede omejitve hitrosti: Hitrost
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu.
Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, nabere kolona vozil in ni mogoče takega vozila varno prehiteti, mora voznik na prvem primernem kraju zapeljati toliko izven vozišča, da ga kolona varno prehiti ali pelje mimo.
Tole določbo skoraj nobeden ne spoštuje, do sedaj še nisem opazil, da je kdo dal prostor hitrejšim vozilom, če jih je le ta brez upravičenega razloga zadrževal za sabo.
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu.
Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, nabere kolona vozil in ni mogoče takega vozila varno prehiteti, mora voznik na prvem primernem kraju zapeljati toliko izven vozišča, da ga kolona varno prehiti ali pelje mimo.
Tole določbo skoraj nobeden ne spoštuje, do sedaj še nisem opazil, da je kdo dal prostor hitrejšim vozilom, če jih je le ta brez upravičenega razloga zadrževal za sabo.
solatko ::
darkolord - Prekršek je vsaka vožnja pod dovoljeno mejo, če je za teboj kolona in jo vlečeš 80 tam, kjer je dovoljeno 90, si v prekršku za 120€, maš pa srečo, ker naši policaji še niso pogruntal, da zaradi takih kršiteljev, nastajajo hude prometne nesreče.
V zakonu je še posebej navedeno tisto na kar se zgovarjaš ti <50%, ampak to je že druga pesem. Govorimo o zadrževanju kolon, pri hitrosti, ki je nižja od dovoljene, pa če je to 5km/ ali več.
V zakonu je še posebej navedeno tisto na kar se zgovarjaš ti <50%, ampak to je že druga pesem. Govorimo o zadrževanju kolon, pri hitrosti, ki je nižja od dovoljene, pa če je to 5km/ ali več.
Tomi ::
Še en prispevek, da ne bo samo pravnega prepira. Zadnjič na Derčevi pri M hotelu (sicer izven prehoda) prečkam cesto proti parkirišču ZD Šiška. Na levo ni bilo nikogar, na desni pa je en Polo ravno pripeljal na ležeče policaje in je bilo še več kot dosti časa za prečkanje. Ravno, ko stopim na cesto, pa nek prepotenten ***** prehiti Pola na ležečem policaju, stopi po plinu in me skoraj povozi. Omejitev tam je 30 (max. 40).
metrodusa.blogspot.com
solatko ::
Kaj maš pa za delat na cesti izven prehoda, tam so na vsakih 50 m.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Tomi ::
Kaj maš pa za delat na cesti izven prehoda, tam so na vsakih 50 m.
Če nisi opazil, sem povedal, da sem bil tudi sam načeloma v prekršku, samo veliko manjšem kot voznik Audija. Prehitevanje na prehodu za pešče/ležečem policaju, prekoračitev hitrosti, ogrožanje varnosti - gre za okoliš šole, ZD in še bolnišnice.
Zakaj nisem šel čez prehod? Moč navade, izkušnje, ipd. Enostavno ni potrebe, ker je promet okoli načeloma počasen/redek, prehod pa malo s poti.
metrodusa.blogspot.com
jype ::
St@jler> Pa se kdo? Ne.
To je laž. Med vožnjo od Kvarnera do Ljubljane preko Delnic sem se na primernem kraju ustavil več kot dvajsetkrat. Hitreje od omejitve pač ne nameravam voziti, pa kljub zavarovanju zoper poškodbe divjadi na cesti se na rizičnih odsekih (še posebej ponoči) raje odpovem najvišji dovoljeni hitrosti in tako praviloma tudi varno ustavim oziroma se izognem trčenju. Med to vožnjo k sreči samo enkrat.
To je laž. Med vožnjo od Kvarnera do Ljubljane preko Delnic sem se na primernem kraju ustavil več kot dvajsetkrat. Hitreje od omejitve pač ne nameravam voziti, pa kljub zavarovanju zoper poškodbe divjadi na cesti se na rizičnih odsekih (še posebej ponoči) raje odpovem najvišji dovoljeni hitrosti in tako praviloma tudi varno ustavim oziroma se izognem trčenju. Med to vožnjo k sreči samo enkrat.
solatko ::
jype - izjeme potrjujejo pravila. Na sto počasnetov, se morda umakneta dva, pa še to zelo poredko.
Pyr0Beast ::
Boljš kot nič ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
No, na sto počasnetov se res morda umakneta le dva, na sto divjakov jih pa pač sto prehiteva na nevarnih odsekih. Če želite varnejše ceste, potem se vzdržite takšnega prehitevanja, pa bo, ane?
solatko ::
Tistih divjakov je 90 takih, ki bi radi samo to, da vozijo na zgornji meji omejitve, ne pa 20% počasneje, prehitevajo pa na nevarnih mestih zato, ker se zaradi prekratke varnostne razdalje v koloni, ki pelje 70 nimajo, ko začnejo enkrat prehitevat, kam umaknit. Bistvo varne vožnje in občutno zmanjšanje nesreč je, da pač hitrejšega spustimo mimo na mestu, ki je za vse udeležence varen, potem pa naj dirka, do prvega radarja, to pa ni več zadeva tistih, ki ustvarjajo počasne kolone - teh enostavno ne sme bit, pa bodo naše ceste 90% bolj varne. Tistih 10% procentov divjakov, bo pa divjalo ne glede na kazni, omejitve, nevarnost na cesti - so pač neprilagojeni in tudi nikoli ne bodo, tako kot tistih 10% nepopravljivih pijančkov, ki jim v gostilni veselo ploskamo, ko pripovedujejo svoje pijansko - vozniške dogodivščine, namesto da bi jim tisti trenutek, ko bi se začeli hvalit, razbili gobec. Ko pa se kaj hudega zgodi, smo pa polni moralnega mačka, kako se to ne sme in kakšne vse sankcije bi proti temu sprejeli. Enako je, ko se "motoristi" hvalijo, kako blizu 300 si šli na navadni cesti, kjer si verjetno še Rossi ne bi upal dosti čez omejitev, ko pa se zgodi tragedija kot pri Litiji, so pa polni forumi za in proti. Dokler bodo taki cepci za ostale HEROJI, toliko časa ne bo reda na naših cestah. Vsi exstremi so škodljivi.
Pyr0Beast ::
Tistih divjakov je 90 takih, ki bi radi samo to, da vozijo na zgornji meji omejitve, ne pa 20% počasneje, prehitevajo pa na nevarnih mestih zato, ker se zaradi prekratke varnostne razdalje v koloni, ki pelje 70 nimajo, ko začnejo enkrat prehitevat, kam umaknit.
Pa niti ne. Če je cesta s polno črto, nimaš kaj prehitevat, pa če gre model 5 na uro.
Pa niti ne. Če je cesta s polno črto, nimaš kaj prehitevat, pa če gre model 5 na uro.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
flipflop ::
Res je, potrebno je globoko vdihnit in se zadržat, sicer lahko povzročiš še večjo pizdarijo.
Saladin ::
Pa niti ne. Če je cesta s polno črto, nimaš kaj prehitevat, pa če gre model 5 na uro.
Ehm - takega lahko prehitiš (če to lahko storiš varno, če ne bo kmalu prekinjene črte ali križišča, če se nabira kolona za takim avtom in če dlje časa ne more/noče pospešt in se ne umakne na kak odvoz).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Binji ::
Ce vozi vozilo pod 50% omejitve hitrosti, ga lahko prehitis tudi preko polne crte kolikor se spomnim z avtosole. Seveda ti zdrava pamet pove, da ne smes prehitevati ravno v ovinek, itd..
jype: odvisno od tvoje definicije "divjaka". Dejstvo pa je, da tudi prepocasni vozniki niso zazeleni, zato pa tudi je zakon, da se morajo umakniti. Kar se dogaja priblizno enako pogosto kot srednje velik cudez. Tako da se mi zdi neumno, da bi bili taki pa "opraviceni" pri krsenju zakona.
jype: odvisno od tvoje definicije "divjaka". Dejstvo pa je, da tudi prepocasni vozniki niso zazeleni, zato pa tudi je zakon, da se morajo umakniti. Kar se dogaja priblizno enako pogosto kot srednje velik cudez. Tako da se mi zdi neumno, da bi bili taki pa "opraviceni" pri krsenju zakona.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
St@jler ::
Se strinjam s tem, da smo slovenceljni še vedno preveč popustljivi in sočutni s tistimi, ki dobijo kazni. Vedno je v stilu "ja so lih njega dobil" in "vedno tam kasirajo denar". Ne rečem, da policaji ne pobirajo na določenih mestih dodatne cestnine, ampak tudi tam verjetno ne kaznujejo tistih, ki peljejo po omejitvah.
Vsi, ki dobijo kazni so revčki in se bodo težko prebijali skozi mesec s tistim, kar jim preostane. Jah, jebiga, prej bi mislil na to
Vsi, ki dobijo kazni so revčki in se bodo težko prebijali skozi mesec s tistim, kar jim preostane. Jah, jebiga, prej bi mislil na to
darkolord ::
Tako da se mi zdi neumno, da bi bili taki pa "opraviceni" pri krsenju zakona.
Niso ničesar "opravičeni". Vsi naj se držijo zakona, pa bo v redu. Je pa sicer res, da je smrtnih žrtev naposredno zaradi prepočasne vožnje zelo malo, če sploh kaj...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
šernk ::
Tistih divjakov je 90 takih, ki bi radi samo to, da vozijo na zgornji meji omejitve, ne pa 20% počasneje, prehitevajo pa na nevarnih mestih zato, ker se zaradi prekratke varnostne razdalje v koloni, ki pelje 70 nimajo, ko začnejo enkrat prehitevat, kam umaknit.
tisti ki vozi prepočasi krši 1 zakon, tisti ki gre prehitevat pa krši?? hmmm 4?? morda več???
prehitevanje čez polno črto, prehitevanje kolone, najbrž sledi še prehitevanje v škarje, prehitra vožnja,... še kakšnega bi se dalo dobiti
torej vi opravičujete z enim prekrškom počasneta, 4 ali več vaših prekrškov???
edit: typo
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
Binji ::
Da ne bo pomote.. takim, ki grejo v skarje prehitevat, po moznosti se v nepregleden ovinek in to se v koloni 20+ avtomobilov bi najraje vzel voznisko in/ali se jajca. So mi do zdaj ze precej zivcev in gume pobrali...
Ampak gre pa mi tudi to na zivce, da so ljudje, ki se cijazijo po preglednih cestah 60km/h ali tako prepricani v pravilnost svojega nacina voznja, da se ne umaknejo, ali pa preprosto nesposobni celo tega videti, da guzvo delajo.
Ampak gre pa mi tudi to na zivce, da so ljudje, ki se cijazijo po preglednih cestah 60km/h ali tako prepricani v pravilnost svojega nacina voznja, da se ne umaknejo, ali pa preprosto nesposobni celo tega videti, da guzvo delajo.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
b ::
Zato je pa treba imet močnejši avto, da se da take hitro in varno prehitet, ko je možno. Če pa ni možno, se pa pač počaka pa potrobi ko si enkrat mimo, da se bo vsaj zavedal, da ne dela prav. Moj naslednji avto bo predvidoma imel slabih tristo konjev, pa ne zato, da bi me nekateri tu okarakterizirali za divjaka (kar po mojem nisem, čeprav se omejitev ne držim 100% striktno, večinoma pa), ampak zato, da bom lahko varneje prehiteval.
Še primer, komu se potrobi: prejšnji teden se peljem dol čez Rebrnice, vsaj polovico poti s solidno hitrostjo (po par ravninah do 80, ovinki okrog 50 ali malo manj, odvisno od tega kakšen je asfalt in koliko je ovinek oster), nakar naletim na dva tovornjaka pred sabo (20-30km/h), za njima pa do mene še ene 4-5 avtov. Prvi je bil nekdo v majhnem rdečem jajčku tipa yaris (ali kaj podobnega, ne spomnim se), ki je vozil od kamiona pa do tega, da je naredil 50+ metrski gap, tako da je bila praktično nemogoča enakomerna vožnja, ampak je bilo skos treba pazit, kaj počne, s kolono je delal kot z mehom. Jasno je, da za kakšno prehitevanje ni bilo možnosti, ampak če ga ne bi bilo, bi ju do Podnanosa verjetno lahko prehiteli vsi, ki smo bili zadaj, sploh spodaj, ko se malo odpre. Pa ni šlo. No ja. Potem se peljemo skozi Podnanos, pa do začetka hitre ceste (spet ni noben prehiteval, ker je bilo malo več prometa nasproti, pa še un jajček spredaj se je čudno obnašal - vsaj kamioni so tukaj lepo pospešili do ene 80, kar je čisto OK), nakar pridemo do hitre ceste. In kaj se zgodi? Jajček zavije direktno na prehitevalni pas, pol pa ugotovi, da OJEJ! ZDEJ PA PELJEM ŽE 100 PO ŠTEVCU PA NE MOREM PREHITET TEH KAMIONOV!!! In sredi prehitevanja zadnjega kamiona na prehitevalnem pasu začne bremzat, zapelje kolono tistih 10m nazaj, ter se premakne na vozni pas zadaj za kamione.
Evo, takim jaz trobim, ko sem mimo. Zdej me pa linčajte!
Še primer, komu se potrobi: prejšnji teden se peljem dol čez Rebrnice, vsaj polovico poti s solidno hitrostjo (po par ravninah do 80, ovinki okrog 50 ali malo manj, odvisno od tega kakšen je asfalt in koliko je ovinek oster), nakar naletim na dva tovornjaka pred sabo (20-30km/h), za njima pa do mene še ene 4-5 avtov. Prvi je bil nekdo v majhnem rdečem jajčku tipa yaris (ali kaj podobnega, ne spomnim se), ki je vozil od kamiona pa do tega, da je naredil 50+ metrski gap, tako da je bila praktično nemogoča enakomerna vožnja, ampak je bilo skos treba pazit, kaj počne, s kolono je delal kot z mehom. Jasno je, da za kakšno prehitevanje ni bilo možnosti, ampak če ga ne bi bilo, bi ju do Podnanosa verjetno lahko prehiteli vsi, ki smo bili zadaj, sploh spodaj, ko se malo odpre. Pa ni šlo. No ja. Potem se peljemo skozi Podnanos, pa do začetka hitre ceste (spet ni noben prehiteval, ker je bilo malo več prometa nasproti, pa še un jajček spredaj se je čudno obnašal - vsaj kamioni so tukaj lepo pospešili do ene 80, kar je čisto OK), nakar pridemo do hitre ceste. In kaj se zgodi? Jajček zavije direktno na prehitevalni pas, pol pa ugotovi, da OJEJ! ZDEJ PA PELJEM ŽE 100 PO ŠTEVCU PA NE MOREM PREHITET TEH KAMIONOV!!! In sredi prehitevanja zadnjega kamiona na prehitevalnem pasu začne bremzat, zapelje kolono tistih 10m nazaj, ter se premakne na vozni pas zadaj za kamione.
Evo, takim jaz trobim, ko sem mimo. Zdej me pa linčajte!
poweroff ::
Včeraj ob cca. 16h na križišču pred Filozofsko fakulteto v Ljubljani sta se dva vročekrvna voznika stepla v sredi križišča.
Po nekaj minutah vljudnega čakanja, da gospoda končata svoj pretep smo seveda začeli trobiti. Nato pa je neka gospa stopila do njiju in ju prosila če umakneta svoji vozili in se gresta pretepat na kakšno parkirišče, mi pa se mirno odpeljemo dalje.
Padlo je še par udarcev, nato pa sta končala.
Par minut prej je po slovenski po zadnjem kolesu pripeljal motorist - naravnost do dveh policistov, ki sta stala ob cesti. Škoda, ker sem se odpeljal naprej, bi bilo prav zabavno videti kako je spreminjal barve, ko sta ga ustavila. :-)
Po nekaj minutah vljudnega čakanja, da gospoda končata svoj pretep smo seveda začeli trobiti. Nato pa je neka gospa stopila do njiju in ju prosila če umakneta svoji vozili in se gresta pretepat na kakšno parkirišče, mi pa se mirno odpeljemo dalje.
Padlo je še par udarcev, nato pa sta končala.
Par minut prej je po slovenski po zadnjem kolesu pripeljal motorist - naravnost do dveh policistov, ki sta stala ob cesti. Škoda, ker sem se odpeljal naprej, bi bilo prav zabavno videti kako je spreminjal barve, ko sta ga ustavila. :-)
sudo poweroff
Azrael ::
He, he, ta motorist me je spomnil par let nazaj, čakam na bus na Koroški Beli. Zaslišim ropot mopeda, ki se počasi približuje.
Po stranski cesti iz smeri Acronija se počasi pripelje skuter, na njem dva očeladena in dobro napravljena, čeprav je bil vroč poletni dan. Skuter se ustavi pred križiščem (rdeča luč), hrup pa vedno večji.
Nekaj sekund za njima se pripelje en pobič v kratkih hlačah, čelada vgrajena, na nečem kar je bil nekoč Tomos ATX, sedaj pa je bilo vozilo sestavljeno samo iz najnujnejših delov, da se je premikalo. Med nepomembno je sodila tako tablica, luči, izpuh, blatniki...
Poba zviška gleda tista dva na skuterju in veselo navija gas. Ko se je križišče spraznilo poskusi speljati po zadnjem kolesu, čeprav ima na semaforju še vedno rdečo luč. Mopi mu 2x crkne, v tretje mu le uspe odropotati proti Koroški Beli. Za njim pa policijski avto, ki je ravno prišel iz Jesenic. Že pred naslednjim križiščem so imeli nek razgovor.Le o čem so se pogovarjali?
Po stranski cesti iz smeri Acronija se počasi pripelje skuter, na njem dva očeladena in dobro napravljena, čeprav je bil vroč poletni dan. Skuter se ustavi pred križiščem (rdeča luč), hrup pa vedno večji.
Nekaj sekund za njima se pripelje en pobič v kratkih hlačah, čelada vgrajena, na nečem kar je bil nekoč Tomos ATX, sedaj pa je bilo vozilo sestavljeno samo iz najnujnejših delov, da se je premikalo. Med nepomembno je sodila tako tablica, luči, izpuh, blatniki...
Poba zviška gleda tista dva na skuterju in veselo navija gas. Ko se je križišče spraznilo poskusi speljati po zadnjem kolesu, čeprav ima na semaforju še vedno rdečo luč. Mopi mu 2x crkne, v tretje mu le uspe odropotati proti Koroški Beli. Za njim pa policijski avto, ki je ravno prišel iz Jesenic. Že pred naslednjim križiščem so imeli nek razgovor.Le o čem so se pogovarjali?
Nekoč je bil Slo-tech.
Utk ::
Danes ko sm naletel na pokvarjen avto sred dost nepreglednega ovinka, sem se spomnu, da avto, ki stoji na mestu, že po definiciji ne more povzročit prometne nesreče. Kot smo meli nekje problem s tisto nesrečo, ko je en zapeljal na levo, potem čakal pred prehodom, ko ga je nekdo nabil v rit. Tist morda res ne bi smel it levo, ampak nesreče pa ni povzročil.
jype ::
CrniE> Danes ko sm naletel na pokvarjen avto sred dost nepreglednega ovinka, sem se spomnu
Jaz se pa v taki situaciji vedno spomnim na tiste, ki "komot zvozijo tak ovink z 90, tist k ni sposobn ni za na cesto". In na fiziko, ki je na strani previdnih.
Jaz se pa v taki situaciji vedno spomnim na tiste, ki "komot zvozijo tak ovink z 90, tist k ni sposobn ni za na cesto". In na fiziko, ki je na strani previdnih.
šernk ::
pokvarjen avto je bil označen ? pred ovinkom trikotnik ?
kaj pa če prideš pol minute za tistim ko se je pokvaril??? a misliš da se avto sam od sebe označi s trikotnikom?? ne najprej ga moraš dobiti iz avta, nato sestaviti, in nato še hoditi 150m. aja saj res nekateri to storite tu v 1 sekundi...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
Saj res!
Zadnjič je kolega peljal iz Maribora do Ljubljane, ura je bila pol enih zjutraj, na avtocesti razmeroma malo prometa, nenadoma pa zagledava varnostne utripalke na levi strani cestišča. Gospa se je zaletela v varnostno ograjo. Nič posebnega, avtomobil je bil dobro viden že od daleč, gospa je sicer stala na napačni strani varnostne ograje, ampak se je njene bleščeče čeveljce razmeroma dobro videlo, nakar se skoraj zaletiva v črno oblečenega pacienta, ki je stal sredi avtoceste in mahal, predvidoma z namenom da bi ljudje, ko ga opazijo, zmanjšali hitrost. Kolega ga je opazil, ker so varnostne utripalke nenadoma izginile, jaz pa, ko se je pojavil kakih 5 metrov pred avtomobilom. Na avtocesti se seveda (če je promet v tvoji ali nasprotni smeri) vozi z zasenčenimi lučmi, zato je možnost, da bi v črno oblečenega gospoda opazil, še toliko manjša.
Predvidevam, da ni nameraval narediti samomora, si pa težko predstavljam, o čem je razmišljal, ko je sredi noči stal sredi avtoceste oblečen v črno.
Zadnjič je kolega peljal iz Maribora do Ljubljane, ura je bila pol enih zjutraj, na avtocesti razmeroma malo prometa, nenadoma pa zagledava varnostne utripalke na levi strani cestišča. Gospa se je zaletela v varnostno ograjo. Nič posebnega, avtomobil je bil dobro viden že od daleč, gospa je sicer stala na napačni strani varnostne ograje, ampak se je njene bleščeče čeveljce razmeroma dobro videlo, nakar se skoraj zaletiva v črno oblečenega pacienta, ki je stal sredi avtoceste in mahal, predvidoma z namenom da bi ljudje, ko ga opazijo, zmanjšali hitrost. Kolega ga je opazil, ker so varnostne utripalke nenadoma izginile, jaz pa, ko se je pojavil kakih 5 metrov pred avtomobilom. Na avtocesti se seveda (če je promet v tvoji ali nasprotni smeri) vozi z zasenčenimi lučmi, zato je možnost, da bi v črno oblečenega gospoda opazil, še toliko manjša.
Predvidevam, da ni nameraval narediti samomora, si pa težko predstavljam, o čem je razmišljal, ko je sredi noči stal sredi avtoceste oblečen v črno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Azrael ::
Uporaba odsevnega telovnika je v takih primerih obvezna tudi pri nas.
Ne vem, eni so v takih situacijah noro podjetni, nekako po načelu, če ga jaz vidim, me vidi tudi on, kar seveda ni res.
Ne vem, eni so v takih situacijah noro podjetni, nekako po načelu, če ga jaz vidim, me vidi tudi on, kar seveda ni res.
Nekoč je bil Slo-tech.
darkolord ::
jype: jaz sem tudi videl podobnega pacienta...
Ne prav dolgo nazaj sem se zvečer (tema) peljal po avtocesti. Na odstavnem pasu sem zagledal varnostni trikotnik, za njim pa ničesar (nobenih utripalk). Glih k sm že mislu, da je nekdo pač pozabu trikotnik, ko pa sem se peljal mimo, sem malo zatem ene par metrov pred mano videl, da je tam črn avto (s prekrito ali zlo usrano zadnjo tablico, tako da se je ni videlo) in možakar oblečen v črno, ki menjava zadnjo levo pnevmatiko, jasno tako, da je malo "štrlel" na vozni pas.
Ne prav dolgo nazaj sem se zvečer (tema) peljal po avtocesti. Na odstavnem pasu sem zagledal varnostni trikotnik, za njim pa ničesar (nobenih utripalk). Glih k sm že mislu, da je nekdo pač pozabu trikotnik, ko pa sem se peljal mimo, sem malo zatem ene par metrov pred mano videl, da je tam črn avto (s prekrito ali zlo usrano zadnjo tablico, tako da se je ni videlo) in možakar oblečen v črno, ki menjava zadnjo levo pnevmatiko, jasno tako, da je malo "štrlel" na vozni pas.
Invictus ::
Pa niti ne. Če je cesta s polno črto, nimaš kaj prehitevat, pa če gre model 5 na uro.
V bistvu lahko, ker vse kar je vozi manj kot 50% dovoljene hitrosti je ovira na cesti. To pa lahko prehitevaš pri polni črti. Sicer si pa s 5 km/h tudi sam v globokem prekršku ...
LP I.
darkolord ::
V bistvu lahko, ker vse kar je vozi manj kot 50% dovoljene hitrosti je ovira na cesti. To pa lahko prehitevaš pri polni črti.
Od kje ti pa to?
Utk ::
Vse kar gre manj kot 50% mora imet 4 žmigavce, itd, to se lahko prehiteva povsod, kaj pa boš. No, razen če se vseeno nekako premika in je narisano na cesti kaj drugega, križišče ali kaj podobnega.
Meni je na izpitu tovornjak s 4 žmigavci stal na čist nepreglednem ovinku s polno črto, v naselju, kjer se sicer vozi 50, ampak večina jih ne...no, samo malo sem pribremzal, dal v drugo in mimo, če gre kaj nasproti itak ni blo videt. Na koncu ni nič tega omenil, da sem kaj narobe naredu. Pa me bi sigurno tu kdo iz kože dal, kako predrzn sem. Marsikdo bi verjetno ustavil in pol ure premišljeval kaj naredit. Potem sem še sam inštruktorja vprašal, kaj je blo s tem, pa je reku, da tist, ki bi prišel nasproti, bi me moral pričakovat. Tako da glejte tudi na drugo stran kaj se dogaja.
Meni je na izpitu tovornjak s 4 žmigavci stal na čist nepreglednem ovinku s polno črto, v naselju, kjer se sicer vozi 50, ampak večina jih ne...no, samo malo sem pribremzal, dal v drugo in mimo, če gre kaj nasproti itak ni blo videt. Na koncu ni nič tega omenil, da sem kaj narobe naredu. Pa me bi sigurno tu kdo iz kože dal, kako predrzn sem. Marsikdo bi verjetno ustavil in pol ure premišljeval kaj naredit. Potem sem še sam inštruktorja vprašal, kaj je blo s tem, pa je reku, da tist, ki bi prišel nasproti, bi me moral pričakovat. Tako da glejte tudi na drugo stran kaj se dogaja.
imagodei ::
Hmm, mene je inštruktor v avtošoli tudi tako učil. Resda je že preteklo nekaj let od kar sem delal izpit, ampak se dobro spomnim, da mi je, ko sva vozila za nekim počasnim motokultivatorjem, zaukazal naj ga prehitim čez polno črto. Na moje začudenje mi je razložil, da bi na izpitu padel, če ga ne bi prehitel.
- Hoc est qui sumus -
Zheegec ::
Ja, kar je 50% pod omejitvijo je ovira. Ravno tako, kot skala na sredi tvojega pasu :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
poweroff ::
Kar se tiče "pokvarjenih avtomobilov v nepreglednem ovinku"...
Jaz sem imel v zadnjem mesecu dvakrat priložnost videti nekaj takega - na istem ovinku. Enkrat je tipa zaradi neprilagojene hitrosti zaneslo v skale in potem v nepreglednem ovinku na nasprotni pas. Ravno je postavil trikotnik, ko sem pripeljal mimo. Ker je cesta izven naselja, je omejitev 90.
Takrat sem videl, da če pripeljem po omejitvi (ali malo nad njo) nimam šans, da se ustavim.
Par dni kasneje se je v istem ovinku nek starejši gospod spomnil, da bi obrnil.
Fant iz sosednjega kraja, ki je pripeljal tako kot nekaj dni prej jaz ni imel moje sreče.
Zaletel se je na polno, trenutno se zdravi v bolnišnici.
Jaz sem imel v zadnjem mesecu dvakrat priložnost videti nekaj takega - na istem ovinku. Enkrat je tipa zaradi neprilagojene hitrosti zaneslo v skale in potem v nepreglednem ovinku na nasprotni pas. Ravno je postavil trikotnik, ko sem pripeljal mimo. Ker je cesta izven naselja, je omejitev 90.
Takrat sem videl, da če pripeljem po omejitvi (ali malo nad njo) nimam šans, da se ustavim.
Par dni kasneje se je v istem ovinku nek starejši gospod spomnil, da bi obrnil.
Fant iz sosednjega kraja, ki je pripeljal tako kot nekaj dni prej jaz ni imel moje sreče.
Zaletel se je na polno, trenutno se zdravi v bolnišnici.
sudo poweroff
jype ::
Matthai> Fant iz sosednjega kraja, ki je pripeljal tako kot nekaj dni prej jaz ni imel moje sreče.
2 sekundno pravilo deluje tudi v ovinkih. Če vidiš 2 pred seboj za 2 sekundi cestišča, je to za veliko večino okoliščin povsem dovolj, da se izogneš trčenju. Seveda pa to žal ne pomaga, če vozilo, ki pripelje nasproti, nima prilagojene hitrosti.
2 sekundno pravilo deluje tudi v ovinkih. Če vidiš 2 pred seboj za 2 sekundi cestišča, je to za veliko večino okoliščin povsem dovolj, da se izogneš trčenju. Seveda pa to žal ne pomaga, če vozilo, ki pripelje nasproti, nima prilagojene hitrosti.
AngelOfDeath ::
Kar se tiče "pokvarjenih avtomobilov v nepreglednem ovinku"...
Jaz sem imel v zadnjem mesecu dvakrat priložnost videti nekaj takega - na istem ovinku. Enkrat je tipa zaradi neprilagojene hitrosti zaneslo v skale in potem v nepreglednem ovinku na nasprotni pas. Ravno je postavil trikotnik, ko sem pripeljal mimo. Ker je cesta izven naselja, je omejitev 90.
Takrat sem videl, da če pripeljem po omejitvi (ali malo nad njo) nimam šans, da se ustavim.
Par dni kasneje se je v istem ovinku nek starejši gospod spomnil, da bi obrnil.
Fant iz sosednjega kraja, ki je pripeljal tako kot nekaj dni prej jaz ni imel moje sreče.
Zaletel se je na polno, trenutno se zdravi v bolnišnici.
Neprilagojena hitrost...
edit: Slovnica
poweroff ::
Ja, neprilagojena hitrost.
Ampak tam je omejitev 90 in lahko vam povem, da če bi se to zgodilo meni nimam šans, da ustavim.
Morda bi malo potipal po bremzi, to je pa tudi vse.
Če pa bi tam vozil recimo 60 sem pa prekleti počasni voznik, ki omejuje ostale...
Ampak tam je omejitev 90 in lahko vam povem, da če bi se to zgodilo meni nimam šans, da ustavim.
Morda bi malo potipal po bremzi, to je pa tudi vse.
Če pa bi tam vozil recimo 60 sem pa prekleti počasni voznik, ki omejuje ostale...
sudo poweroff
AngelOfDeath ::
Ja, neprilagojena hitrost.
Ampak tam je omejitev 90 in lahko vam povem, da če bi se to zgodilo meni nimam šans, da ustavim.
Morda bi malo potipal po bremzi, to je pa tudi vse.
Če pa bi tam vozil recimo 60 sem pa prekleti počasni voznik, ki omejuje ostale...
Vožnjo moraš prilagodit razmeram na cesti. Če ne vidiš ceste ne dirkaj.
edit: Slovnica
Utk ::
Kje kakšna nesreča se bo zmeraj zgodila, tudi če se vsi držimo predpisov, ampak takšne ponavadi niso tako tragične. To tveganje moraš sprejet ali pa ostat doma. Zato se pa temu potem reče nesreča. Če se nekdo vozi 170 tam kjer se vozi 90, potem pa to ni nesreča. Ker se slej ko prej mora razbit.
Pri 60 tvegaš dost manj kot pri 90, to je res, ampak neka meja mora bit...če ne, jo lahko tudi spustimo na 20, da bo res varno. Sej ne rečem za ta ovinek, če je tako nepregleden, verjetno niti jaz ne bi glih z 90 silil.
Pri 60 tvegaš dost manj kot pri 90, to je res, ampak neka meja mora bit...če ne, jo lahko tudi spustimo na 20, da bo res varno. Sej ne rečem za ta ovinek, če je tako nepregleden, verjetno niti jaz ne bi glih z 90 silil.
imagodei ::
Če je ovinek tako zelo nepregleden, je največkrat tudi dovolj oster, da vožnja z 90 km/h ni odraz prisebnosti voznika. Eno z drugim se dopolnjuje (oster ovinek, nepreglednost) in v tak ovinek avtomobila pač ne tiščiš 90. Noben normalen voznik, ki zagovarja vožnjo po omejitvah oz. do 20% odstopanje navzdol v dobrih vremenskih in voznih, ne bi nikogar označil za počasnelo, če bi skozi tak ovinek peljal 60 km/h. Tak ovinek pač ne pade pod _optimalne vozne razmere_. Pravzaprav sam po sebi ustvarja slabe vozne razmere, katerim se je pač treba prilagoditi.
- Hoc est qui sumus -
poweroff ::
V bistvu sploh ni tako nepregleden. In te zavede. V bistvu je nekje srednje nepregleden.
Hočem samo reči, da vožnja po omejitvah ni vedno smiselna. Včasih ej pametno voziti manj kot "imaš pravico".
Hočem samo reči, da vožnja po omejitvah ni vedno smiselna. Včasih ej pametno voziti manj kot "imaš pravico".
sudo poweroff
McMallar ::
No, tudi če je kdo za tabo greš skozi takšen ovinek toliko, kolikor zmoreš/upaš/misliš da je primerno.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124685 (101707) | solatko |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 70710 (62430) | BigWhale |