» »

Dogodki na cestah

Dogodki na cestah

««
3 / 15
»»

krneki0001 ::

Šernk,
To, da jih ne smejo lovit je sicer neuradno in lovijo jih ne ravno zato, ker je zelo velika verjetnost, da se komu kaj naredi. Enako je z avtomobili, če mu pobegneš z nekim zelo hitrim avtom te tudi ne bodo šli loviti, razen če ne bo z kakega zelo visokega nivoja prišel signal za lov.

pyr0beast - zakaj bi ga počakal, saj imaš prednost in za tabo je kolona, ki čaka, da bo prišla skozi zeleno luč. Torej s čakanjem na nekoga ki izsiljuje ustavljaš promet in delaš še večjo kolono.

Sicer pa, ko si je nekdo s terencem vzel to možnost in takega človeka ni pustil nazaj na pas ter mu razbil avto - ste se vsi vsajali, da to pa pač ni bilo normalno in da se to ne sme dogajat. Tako da teme o tem ne bom nadaljeval.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Hja, nič. Pol pa akcije 'ustavljanje motoristov' narediti in čekirati dokumente ter tablice in talati kazni. Sicer pa tablica ni nastavljena pod kotom, ampak jo na polovici zvijejo in upognejo navzgor, da se ne vidi del registracije, kar čisto zadostuje, da ne dobijo kazni po pošti.

imagodei ::

nebivedu> "Govorim pa za tiste, ki norijo po mestih. Tisti niso moj problem in se ne ukvarjam z njimi. Če pa tak prileti v moj avto (kar se je že dostikrat zgodilo, ker sem res veliko na cesti), pa pač vzamem kuponček..."

Ja, glej, no - ne se zdaj sprenevedat. Jaz ne govorim o tem in v tistem zgornjem sporočilu tudi ti nisi govoril o tem. Napisal si:

"Motorist stalno mene gleda, kdaj bom speljal in jaz pri rdeči luči pohodim gas, spustim sklopko in avto skoči 2 metra naprej, takoj nato pohodim bremzo, motorist pa na polno čez rdečo direktno v križišče."

in nato še:

"Imogodei, občasno mi paše kako štalo na cesti narest."

Zdej mešaš nekaj tiste, ki norijo po mestih, češ da niso tvoj problem. Govoriva pa čisto o nečem drugem, namreč, da ti očitno rad kdaj koga malo podjebavaš oz. mu daješ lekcije.

V smislu tega bi ti na svoje zadnje vprašanje verjetno odgovoril, da bi ti z užitkom stopil na gas, še preden bi se ti uspel vriniti naprej oz. bi se zaletel vanj. Vse, samo da se on ne bi uspel vriniti pred tebe in da bi mu pokazal, kako zelo se moti.

Pihni in če se zares kesaš, bo pojoča travica zapela.
- Hoc est qui sumus -

St@jler ::

Heh, Ljubljana je res svojersten kaos, priznam. Samo tudi drugje po sloveniji ni nič bolje. Če se peljem kam na vzhod, se človek vpraša, koliko od teh ljudi, ki vozijo, je že slišalo za prometne predpise.
Je pa res manj nestrpnosti in trobljenja ter sekiranja (ja s sekiro :)) za volanom.

JohanP ::

Ljubljana je "kaos" tudi zaradi takih, ki se npr. iz MB namesto z vlakom peljejo sami z avtom. Veliko teh potem parkira avto za 4 dni in se za vikend odpelje nazaj. Redko, če kdaj se z avtom odpeljejo delat gužvo na drug konec LJ - ponavadi okrog 15h.

zee ::

+1
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Pyr0Beast ::

Ravno kaos zaradi parkiranih avtov ni, gužva na cesti tudi bolj slaba.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Sicer pa tablica ni nastavljena pod kotom, ampak jo na polovici zvijejo in upognejo navzgor, da se ne vidi del registracije, kar čisto zadostuje, da ne dobijo kazni po pošti.


vsake toliko popolna zapora ceste in vsem takih osebkom trajno odvzeti motor in izpit zanj!!!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

djordjevic ::

Ljubljana je "kaos" tudi zaradi takih, ki se npr. iz MB namesto z vlakom peljejo sami z avtom.

Ja? Poznaš koga ali govoriš na pamet? Sicer pa, ko boš špilal nomada in tovoril vse živo na vlak nedelja/petek, boš lahko sodil. Dotlej ne.

zee ::

Verjetno ne pise na pamet. Parkirisce pred poljubnim studentskim domom (npr. v Rozni dolini, Mestnem logu, pred FDVjem) v LJ med tednom in vikendom to jasno pokaze.

Jaz sem to pocel (se nanasa na "špilal nomada") od gimnazije do certega letnika fakulete. Na zacetku in koncu ter kdaj vmes so prisli starsi z avtom v Ljubljano in odpeljali stvari, ki so bile viska. Se da, problem je bil, da se moral nositi domov umazane cunje.

Kot bonus sem se zaradi tega navadil nositi s sabo na pot samo najnujnejse stvari oz. samo toliko, kolikor lahko udobno nosim na ramenih.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Pyr0Beast ::

Nekateri pač uzemejo avto, ker jih 1. pride ceneje, če se peljeta vsaj 2, 2. ni gužve (v avtu), 3. prideš točno pred bajto/blok.

pyr0beast - zakaj bi ga počakal, saj imaš prednost in za tabo je kolona, ki čaka, da bo prišla skozi zeleno luč. Torej s čakanjem na nekoga ki izsiljuje ustavljaš promet in delaš še večjo kolono.
Ker s tem, ko 'povzročiš' nesrečo delaš še večje zastoje in materialno škodo na večih vozilih.
Če ni varno jt, pač ni varno, j324 ga.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Imogodei, nihče ni nedolžen, zato pojoča travica ne igra pri nikomer.
Ja, tisti, ki norijo niso moj problem, ampak so problem policije in naj se oni z njimi ukvarjajo, sam samo kdaj pa kdaj komu od takih kakšno zakuham, kar si pa ne štejem v slabo.


Pyr0beast
tut če se kdo vame zaleti se ponavadi odpeljem (v veliki večini primerov sem se odpeljal, v enem pa odšlepal še tistega, ki se je zaletel vame). Podvozje mojega avta je narejeno iz 10cmX6cm debelostenskih cevi in na to je našvasana original kljuka, ki jo ščiti še dodatno železen odbijač (vse to je serijsko in brez predelav). Za majhne nesreče pač ne kličem policije, ampak se zmenim sam, če pa voznik noče dat kupončka, potem pa pustim avto kjer je in pokličem policijo, pa potem dobim kuponček tisti, ki se je zaletel pa še kazen. Ampak do sedaj je samo ena ženska težila in težila, ampak so ji potem policaji pokazali in razložili, da je bila ona v prekršku in da je ona povzročiteljica nesreče - priletela je namreč v rondo in ustavila na sredini rondoja tomačevo na sredinskem pasu (ki gre tudi proti trzinu), potem pa kr naenkrat na vso silo zapeljala čez polno črto na zunanji pas (ki gre tudi proti trzinu) in se zaletela v moj avto.

jrtjtejtt ::

pyr0beast - zakaj bi ga počakal, saj imaš prednost in za tabo je kolona, ki čaka, da bo prišla skozi zeleno luč. Torej s čakanjem na nekoga ki izsiljuje ustavljaš promet in delaš še večjo kolono.


S popolnoma strinjam. Sicer pa se meni to še ni zgodilo, oz. če je kdo mel tak namen, mu še ni uspelo, ker jaz skoraj vedno speljem zelo hitro (zato ker me neznosno iritira dejstvo, da nekateri pri zeleni za levo speljujejo kot da bi meli kilo nečesa v hlačah in pol pride skozi križišče manj kot 5 avtov na enkrat).

Se mi pa seveda redno dogajajo pacienti, ki se rinejo pri razvrščanju. V petkih je vedno gužva za na obvoznico in vsi dobro vedo kam gre kteri pas in zakaj je en pas prazen na drugem pa doooolga kolona. Ampak eni frajerji lepo pičijo mimo kolone pol pa tam bliz križišča smernik in se rinejo. Ne samo da s tem iritirajo druge udeležence in se delajo norca iz njih, ampak nardijo še gnečo tam kjer je ni. Takšnih nikoli ne spustim predse, razen če vidim, da je za volanom kak zmeden človek, ki res ne ve kje je.

Glede dnevnih in tedenskih migracij v LJ pa je tko, da se jaz z avtom (sam, včasih dva) v lj pripeljem v 55 min. Če grem na vlak, migracija poteka takole: 25 min do vlak postaje; 10-15 min čakanja na postaji (obvezno, ker vlaki niso nikoli točni, še zamude objavljene na netu so mimo), potem vožnja 1h in 40 min, potem še v povprečju 10 min čakanja na bavarcu in potem še 10-15 min vožnje s trolo = 2h 35min do 2h 45min.

Razlika je slabi dve uri časa. Stroški pa so: avto kuri slabih 8l na 100 in ker mam do lj malo manj kot 100, znese vse skupaj, če prištejem še cestnino 11€. Stroški za vlak so tkole: vozovnica je 5,66 €, stroški za prevoz do žel postaje so bencin za 42km (so jih krili starši, ampak vseen je to strošek) in znašajo 3+€, pol še pa neki malega za trolo, čeprav mam mesečno in se to lepo porazdeli; vse skupaj torej okoli 9€.

Glede dve ur viška pa tkole, jaz za študentsko delo dobim 3,8 na uro, moj prosti čas pa cenim še višje. TAko da se mi avto definitivno splača.

doublemp ::

Se mi pa seveda redno dogajajo pacienti, ki se rinejo pri razvrščanju. V petkih je vedno gužva za na obvoznico in vsi dobro vedo kam gre kteri pas in zakaj je en pas prazen na drugem pa doooolga kolona. Ampak eni frajerji lepo pičijo mimo kolone pol pa tam bliz križišča smernik in se rinejo. Ne samo da s tem iritirajo druge udeležence in se delajo norca iz njih, ampak nardijo še gnečo tam kjer je ni. Takšnih nikoli ne spustim predse, razen če vidim, da je za volanom kak zmeden človek, ki res ne ve kje je.


Nekaj podobnega danes na LJ S obvoznici: klasična gužva za na Celovško (z vzhodne strani) in dolga kolona pod klancem. Vozim po voznem pasu, ko se na lepem 2 osebka odločita, da gospôda bi šla pa na Celovško in sta se šla rint tik pred ograjo, kjer je že na debelo polna črta. Preden so ju spustili, sta egoista že povzročila lep zastoj!

WarpedGone ::

Dogodki na cestah != kakšen avto ma kdo in za kaj potrebuje cisterne ter s čim futra volka.
Ne bomo v čisto vsaki temi, ki vsaj malo smrdi po avtomobilih, razpravljali o čisto vsem povezanim s prometom.
Zbogom in hvala za vse ribe

jrtjtejtt ::

No še en dogodek, ki bi se skoraj končal s tem da nabašem voznika pred mano.

V križišču pri poslovni stavbi BTC stojim na pasu za levo, da se vključim na Šmartinko. Oni pred mano in jaz sva bila že v križišču, sva samo čakala, da se nasproti vozečim prižge rdeča. No ko se to zgodi on pred mano spele, jaz pa tud kar lepo po gasu. Problem tistga križišča je da je mal postrani in kar traja da se vključiš na Šmartinko, tko da dobiš kar lepo hitrost. Nakar en pacient pripiči iz nasprotne smeri, gladko skozi rdečo, on pred mano po premzi, jaz pa se lahko zahvalim bogu, da se na mokri cesti nism zapelu človeku v rit.

Liker ::

Vceraj se je tudi meni dogodila ena zanimiva rec.

Pesacim po Kajuhovi ulici mimo Bauhaus-a, v smeri proti Letaliski in Zaloski pa je bila povsem stojeca kolona. Kar naenkrat po tisti strani po plocniku in kolesarski svigne mimo en Twingo, s kar lepo hitrostjo (cca 40km/h) in potem skoraj zbije kolesarja ki se je pripeljal izza ograja pri trgovini Watt.
Hvalabogu da je Twingo sel tako hitro, ce bi sel malo pocasneje bi ga zagotovo zadel >:D...

Sedaj ze razmisljam da ne bom vec okoli hodil s slusalkami v usesih. Nikoli ne ves kdaj se bo nekdo po plocniku pripeljal, ker se mu pac prevec mudi da bi stal v koloni...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Liker ()

frudi ::

Jaz občasno kolesarim s slušalkami (res občasno - mogoče parkrat letno, medtem ko kolesarim po Ljubljani vsaj skoraj vsak delavnik), ampak takrat res skrajno previdno - počasneje kot običajno in še bolj pozorno spremljam ostale udeležence okrog sebe (motorna vozila, pešče, kolesarje, domače živali na sprehodih...). Bom pa verjetno povsem opustil to prakso - dejansko je takšna vožnja preveč nervozna, da bi sploh imel kaj od te glasbe, ki jo zraven poslušam :).

Sicer sem pa tudi že večkrat doživel bližnja srečanja z vozečimi avtomobili na kolesarskih stezah in pločnikih. Tudi take cvetke, ko ima debil blokiran svoj vozni pas in brez razmišljanja s polovico avta zapelje na kolesarsko, medtem ko po njej vozijo kolesarji in se nato tako pelje še ene 50 m (predvidevam da zato, ker je bil naprej previsok robnik). In to ne naredi lepo počasi in previdno, ampak z ene 20+ km/h (vozil je hitreje od mene na kolesu), ne da bi sploh pogledal, če koga ovira (sem prav gledal debila, ker sem glede na njegovo hitrost pričakoval kakšno neumnost, in dejansko niti za trenutek ni obrnil glave v desno).
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Wrop ::

Prejšnji teden sem šel s kolesom na faks iz Most proti KC. Vozim po cesti okoli pol metra od robnika. Pri (10 metrov naprej) avtobusni postaji Bolnica me prehiti en siv avto in v prvem križišču se odloči zavijati desno. Jaz sem bil za njim. Že zavije in potem se kar ustavi okoli 3 m pred mano, tako da mi delno zapre pot. Jaz sem pred tem predvideval, da bo kar zavil. Na hitro sem pritisnil zavoro in mu lepo podrsal zadnji del avta, sam pa si obdrgil komolec. Ker nisem padel sem šel naprej, pogledal nazaj, če bo kaj motovilil z rokami. Verjetno je se je malo podelal in bil vesel, da ni bilo kaj hujšega. Jaz pa tudi.

Danes pa sem videl pri FF kako so štirje srednješolci prečkali cesto do kemijske SŠ. 5 metrov pred tisto avtobusno, torej okoli 20 metrov pred prehodom za pešce. Boli njih. Ravno takrat se je prižgala rdeča. Avti so z manjšo hitrostjo peljali do semaforja, ti pa so že bli na 1/3 cestišča. Na prvem pasu (proti tržaški) jim je avto ustavil, po drugem pasu (proti tržaški) pa je tudi peljav avto in zgleda da jih ni videl, ko ened izmed njih že stopi na 2 pas. Še sreča, da ga je njegov prijatelj prijel in potegnil nazaj, da je šel avto mimo. Nato (tisti, ki bi letel po zraku) vozniku naglas jebaL mater. Na tretjem pasu ni bilo nobenega avta.

koyotee ::

Malo prej, se peljem na siht, pa dohitim mojo zobozdravnico z vklopljenim zadnjim brisalcem(bog ne daj, da bi dezevalo), levo ogledalo "pospravljeno" do stekla in seveda mobitel v roki. Skoda da imam pregled sele decembra, jebeno slo. zdravstvo
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

jrtjtejtt ::

No, v tejle temi bom pa lahka velik napisal. Včeri grem zvečer iz Cityparka in me na križišču na šmartinki en model skor povozi. Križišče je popolnoma pregledno, pešci smo mel zeleno, gremo čez cesto. Potem pa en model s sivim polom NM registracije pripči iz cityja in krene levo, pa sploh ne vidi nas ljudi na cesti pa čeprav je križišče razsvetljen k novoletna jelka. Še dobr da sm stopil korak nazaj ker drgač bi me direkt nabasal. Eni so res slepi, al pa jih enostavno BK. Ne vem....

aljazh ::

Če ne bi bil že kar obseden z varnostno razdaljo na AC, bi včeraj verjetno pokalo. Vozim po prehitevalnem pasu za neko blondinko v Renault Cliu modre barve z grosupeljskim grbom, nakar se ta (ko je vzporedno z zaviralnim pasom za izvoz) spomne, da bi morala na tem izhodu dol z avtoceste. Ker je bila na voznem pasu počasna kolona avtomobilov, je gospodična na prehitevalnem pasu naglo zavrla na 50-60 km/h, da se je nekako uspela zriniti na vozni pas in nato za las ujeti še izvoz. Seveda je najprej na vso moč zavirala, žmigavec pa dala šele potem, ko je bila že skoraj v celoti na voznem pasu.

Sploh ne razumem folka, ki s prehitevalnega piči direktno na izvoz, kar se dogaja vsak dan na Lj obvoznici. Se je tako težko tistih par sto metrov prej razvrstit na vozni pas, zapeljat na zaviralnega in šele nato zavirati?

Ker ljudje s prehitevalnega pičijo direktno na izvoz potem tudi nastajajo zastoji pred izvozi. Drugače si ne znam razlagati, zakaj se v rush hour vedno naredi zastoj med Bežigradom in Jaršami, od izvoza Jarše dalje pa promet spet steče. Pa ni razlog v tem, da bi bila kolona na izvozu, kot se dogaja recimo na izvozu za Celovško.

para! ::

Sploh ne razumem folka, ki s prehitevalnega piči direktno na izvoz, kar se dogaja vsak dan na Lj obvoznici.


Če to narediš varno in brez oviranja ostalih (torej zapelješ neposredno iz prehitevalnega na izvozni pas), ne padeš na izpitu.

lp
Death before dishonor!

aljazh ::

Malce težko narediš to varno, če so na voznem pasu avtomobili.

jype ::

para!> Če to narediš varno in brez oviranja ostalih (torej zapelješ neposredno iz prehitevalnega na izvozni pas), ne padeš na izpitu.

Žal na obvoznici povečini tega ne počnejo na tak način.

para! ::

Malce težko narediš to varno, če so na voznem pasu avtomobili.


Povdarek je seveda na varno, tako da je edini način, da so vsi pasovi, ki jih sekaš seveda prosti.

lp
Death before dishonor!

kixs ::

Malce težko narediš to varno, če so na voznem pasu avtomobili.


Ravno danes sem tole naredil. Prehiteval vozila na voznem pasu, spremljam dogajanje na pasu za izvoz in ko sem prehitel vsa vozila na voznem, sem sel direkt desno na izvoz. Je pa slo za izvoz Vic iz smeri Brda.

Navadno tega ne pocnem. Danes je bil vozni pas zabasan in se par sleperjev se je vkljucevalo na vozni pas iz smeri KP. Tako sem nadaljeval po prehitevalnem in potem pac sel dol. Brez panike za kogarkoli in tudi moja hitrost je bila zgolj okoli 120km/h pri prehitevanju.

lp

kixs ::

Se peljem en dan po severni LJ obvoznici (Nove Jarse-Bezigrad) in grem dol na izvozu Bezigrad-Center, za smer Crnuce. Se zapeljem ven in ene 100m pred semaforjem, se prikljuci ena cesta iz desne smeri, ki NIMA prednosti. Ker se tu velikokrat vozim, vedno pazim, da ne bo kdo spregledal svoje NE prednosti in zapeljal vame. No, na ta dan, grem spet desno in takoj vidim enega motorista, ki NI pogledal levo ali je prosto in je cisto na pamet zavijal levo, za vkljucitev na pas, ki potem zavije na dunajsko proti centru. Ko sva bila vstric, pobremzam, ga spustim naprej in pohupam, ker ocitno NI bil domacin. On me samo pogleda in prav ne vem ali mu je bilo kaj jasno zakaj hupam?! Po tablici pa je bil Avstrijec.

lp

poweroff ::

Sicer pa še ena moja precej neverjetna dogodivščina včeraj.

Peljem se za Bežigradom in - neverjetno - videl sem kolesarja, ki je USTAVIL pri rdeči luči.

Kaj takega se mi je zgodilo morda nekajkrat v življenju - pa videvam an cesti mnogo kolesarjev.
sudo poweroff

Zgodovina sprememb…

OmegaBlue ::

Please don't feed the trolls.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Utk ::

Ja kolesarji (pa tudi peščci) dostikrat mislijo, da imajo avtomatsko prednost in da bojo vsi drugi gume kurili zarad njih.

Zgodovina sprememb…

jype ::

CrniE> Ja kolesarji (pa tudi peščci) dostikrat mislijo, da imajo avtomatsko prednost in da bojo vsi drugi gume kurili zarad njih.

To bo verjetno zaradi tega, ker je v razvitih državah to dejansko res.

Na Danskem se recimo zelena luč za kolesarje vedno prižge 7 sekund prej kot za avtomobile, zeleni val pa je znotraj območja mestne hitrostne omejitve tempiran na povprečno hitrost kolesarja (17 kilometrov na uro). Ugotovili so, da jih ob bistveno povečani produktivnosti (če se v službo pelješ s kolesom zjutraj ne potrebuješ kave in cigarete, oziroma enournega prebujanja v sedečem položaju, ker ti pritisk dvigne jutranja rekreacija) tudi zdravstvo stane bistveno manj, če z raznovrstnimi ukrepi spodbujajo ljudi k uporabi kolesa za rutinske prevoze.

Pa včeraj smo zvedeli tudi to, da ne zahtevajo obvezne čelade za kolesarje ker so izračunali, da je ceneje, da se vsak dan par deset tisoč najstnic pelje s kolesom, kot da en kolesar na teden ne bi končal v bolnišnici s poškodbami glave (ker najstnice se s čelado pač ne morejo voziti zaradi pričeske).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

poweroff ::

Jype - če kolesar vozi po glavni cesti (ob robu). In se prižge rdeča. Za avtomobile in za pešce. Zakaj kolesar potem ne ustavi?

Ravno tako mora ustaviti. Celo če je prazna cesta mora ustaviti.

In če smo pošteni - v Ljubljani kolesarji REDNO vozijo čez rdeče luči. Redno.
sudo poweroff

jype ::

Matthai> Zakaj kolesar potem ne ustavi?

Ker je butast.

Matthai> In če smo pošteni - v Ljubljani kolesarji REDNO vozijo čez rdeče luči. Redno.

Jaz že ne. Še pri zeleni si ne drznem.

Taras_Bulba ::

Dnevno se tudi avtomobili vozijo v rdečo naprej od Šmartinske proti fužinam ob obvoznici drugi semafor. Včeraj celo šleper. Na tistem križišču nikoli ni speljujem takoj na zeleno, ker moram večinoma spustiti še 2-3 ubežnike.

kixs ::

Ja, js isto redkokdaj s kolesom cez rdeco. Kaksno manjse stransko krizisce, pa se to, ce je res prosto.

Vecinoma pa je potrebno pazit predvsem, ko imas zeleno in kaksen ne-LJ voznik zavija desno... jao!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

username ::

In če smo pošteni - v Ljubljani kolesarji REDNO vozijo čez rdeče luči. Redno.
Oh, to je le del bogatega spektra njihovih vsakdanjih prekrškov. Poleg tega še:
- tudi kjer ni semaforja, izsiljujejo prednost pri vključevanju na glavno cesto
- kolone prehitevajo po desni
- redno vozijo po enosmerni v napačno smer (v centru LJ je to še posebej moderno, pa tudi nevarno in zoprno)
- zelo radi s polno hitrostjo in brez kakršnegakoli opozorila pičijo čez cesto po zebri (ne govorim o prehodih, ki so namenjeni tudi biciklom)

- na pločnikih in peščevih površinah ogrožajo pešce in še nesramno zvonijo, če takoj ne odskočiš
- tudi na prehodu za pešče še nisem doživel, da bi mi kolesar ustavil (pa bi moral!); glede tega so avtomobilisti in (in celo mopedisti) neprimerno bolj kulturni

+ še zvrhan koš nepravilnih/nezakonitih ter tudi nevarnih ravnanj, od naravnost norih vragolij, ko jih moramo ostali reševat, do manjših annoying početij (vozi na cesti, čeprav ima vzporedno lepo kolesarsko stezo - in včasih ima celo hkrati znak za prepoved vožnje biciklom, ampak ne jebe žive sile, zanj kolesarska steza ni dovolj fensi (dva taka kretena z mestnimi bicikli sta ta teden enkrat popldne težila na Večni poti, čeprav je zraven kolesarska pot, na cesti pa ne bi sploh smela vozit)

Resno mislim, da bi tudi za bicikle morala biti obvezna registracija vozila ter neke vrste vozniški izpit, sicer pa nima kaj iskati v prometu. Če veljajo zakoni, morajo veljati za vse.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

frudi ::

Se mi večkrat zgodi, da pripeljem do prehoda za kolesarje, kjer se mi je pred par sekundami prižgala rdeča... seveda ustavim (očitno ne obstajam, ker tega v Ljubljani 'nihče' ne počne :), ampak precej voznikov, ki takrat zavijajo preko mojega prehoda, mi vseeno ustavi in me gleda, ker očitno pričakujejo (verjetno res iz izkušenj), da bom zapeljal v rdečo.

Sicer pa tudi jaz kdaj prevozim kakšno rdečo, tik zatem ko se prižge. Je pa krivo to, da je enostavno ne opazim, dokler ni prepozno; namreč, ko se bližam prehodu, najprej še od daleč preverim luč - če je zelena, se pripravim na prečkanje, kar pomeni, da moram preveriti vsaj 3 ali pa še več smeri, od koder bi mi lahko pot presekal kak avtomobil, kolesar, pešec, karkoli. Dokler se uspem prepričati, da je res varno zapeljati na prehod, se včasih več ne bi mogel ustaviti brez zaviranja na polno. Če se je vmes slučajno prižgala rumena ali rdeča in je sicer prehod varen, pač raje zapeljem preko.
So še druge izjeme, ko pa zavestno zapeljem v rdečo luč - recimo povsem prazna in pregledna križišča ali pa prazni prehodi za pešce/kolesarje izven križišč. Takrat je varneje pač zapeljati skozi rdečo, kot pa čakati zeleno in potencialni promet. V tem trenutku ni prometa in vem, da je varno prečkati - čez pol minute bom sicer imel zeleno, ne vem pa, koliko bo takrat varno.

Bi pa vsaj ENKRAT rad v Ljubljani videl sledeče - da voznik ustavi PRED prehodom za pešce/kolesarje, če je od prehoda naprej cesta zabita in na prehodu še ni pešcev in/ali kolesarjev. Tako bi mi dal jasno vedeti, da se zaveda prisotnosti prehoda in da ne bo kasneje skušal speljati naprej ravno v trenutku, ko bom jaz s kolesom zapeljal pred njegov avtomobil.
Odkar kolesarim po Ljubljani (~2 leti) redno spremljam voznike, kaj počnejo v tej situaciji in dobesedno še nisem doživel, da bi nekdo ustavil pred prehodom in ne na njem. In potem se moram iti loterijo, ko bedaki nato še speljujejo naprej, medtem ko jaz pravilno pri zeleni prečkam prehod pred njihovimi havbami.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

A.J. ::

Kolesarji so res lahko problematični. Lani jeseni sem se peljal v Ljubljani po Prešernovi cesti proti Aškerčevi. Na desni strani je bila, kot ponavadi, kolona parkiranih avtomobilov. Po kolesarski stezi pa se je peljala kolesarka. Sicer sem jo videl, ampak res nisem pričakoval, da bo, ko bova skoraj vzporedno pripeljala do prehoda za pešče, brez da bi kaj pogledala ali nakazala spremembo smeri, zavila na prehod. Seveda izza parkiranega avtomobila! K sreči imam dobre reflekse in avto z ABS-om, pa tudi ona se je vsaj tako kmalu ustavila, da sem jo samo toliko butnil v sprednje kolo, da ji ga je za kakšne tri decimetre prestavilo naprej. Kolo je popravila in se odpeljala naprej.

Glede registracije koles pa ne vem, sam se ukvarjam z BMXom, ki bi ga bolj težko registriral, saj nima nobenih odsevnih teles ali luči, zvonca, pa tudi zavor ne. Res pa je, da se z njim ne vozim ponoči, pa tudi po cesti ali pločniku ne ravno veliko. Pač ni prevozno sredstvo ampak športni rekvizit.
Imam pa dosti boljše reflekse in si upam staviti, da kolo obvladam neprimerno bolje kot povprečen kolesar v Ljubljani. Pa tudi v prometu se na kolesu neprimerno lepše obnašam kot kolesarji, ki jih ponavadi vidim v Ljubljani.

Mislim, da bi za vse uporabnike prevoznih sredstev morali uvesti redna preverjanja CPP na vsakih recimo 5 let, pa da bi dobili izpit za upravljanje motornega vozila, bi morali opraviti vsaj kakšno krajšo verzijo šole varne vožnje.

Glede obnašanja v prometu, predvsem kar se tiče kolesarjev, peščev, tistih ki so na rolerjih in podobno, bi morali že v nižjih razredih osnovne šole naučiti otroke, kako naj se obnašajo. Vsaj to, da naj vedno pogledajo, če je cesta prosta, preden jo prečkajo. Tudi če imajo prednost. Ravno zaradi nekaterih norcev, ki mirno peljejo tudi čez rdeč semafor.

jype ::

Vse, kar naredijo narobe kolesarji in pešci skupaj, v enem letu ne prinese 1% smrtnih žrtev in poškodb, ki jih povzročijo tisti, ki upravljajo s težjimi vozili, zato je razmeroma nesmiselno bentit o tem, kako da se obnašajo kolesarji in pešci in tisti na rolerjih. Znotraj mesta bi morali itak kolesarji in pešci povsod imeti prednost.

A.J. ::

Glede rdečih semaforjev v preglednih kriščih, pa najbrž nisem edini, ki se mu zdi semafor na križišču za Hoferjev logistični center med Dobom in Prevojami ena izmed največjih bedarij na naših cestah, saj se vidi najbrž vsaj kakšnih 500 metrov v vse smeri, pa se se vseeno veselo prižiga rdeča, tudi ko ni nobenega, ki bi hotel zapeljati na glavno cesto.

A.J. ::

Jype: Ampak vseeno lahko kolesarji vsaj nakažejo, da bodo zavili na cesto. ker vozniki res ne morejo ustavljati pred vsakim prehodom, za vsak slučaj, če se bo mogoče tisti kolesar slučajno odločil zaviti na prehod.

EDIT: Seveda, če vidiš pešca ali kolesarja, ki čaka na pločniku pred prehodom, takrat mu ustaviš in gre lepo čez cesto. Problem so tisti, ki se nenadoma odločijo, da bodo prečkali cesto, kar med vožnjo ali hojo po pločniku, in to brez vsakega nakazovanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A.J. ()

Utk ::

jype, govoriš neumnosti. Slovenski kolesarji in pešci skačejo na cesto, ker so se tega naučili na Danskem? Lepo te prosim. Avto je večji, težji, težje se ustavi, pa še na glavni cesti je, nekdo na biciklu pa pričakuje, da se bo vse ustavilo, ko pride blizu prehoda, in da bojo vsi drugi pazili, da se bo lahko s hitrostjo skoraj večjo od avta spustil na cesto, brez da bi pogledu malo naokoli. In ja, zelo veliko je poškodovanih tudi med kolesarji in pešci. Samo itak je zmeraj avto kriv.
Ne rečem tam kjer ima kolesar res prednost, ampak tam, kjer ima avto.

jype ::

A.J.> Jype: Ampak vseeno lahko kolesarji vsaj nakažejo, da bodo zavili na cesto.

Pravzaprav _morajo_. Pa upoštevati vse ostale predpise tudi, kadar je to sploh mogoče (npr. name pogosto kričijo vozniki, ki čakajo, da s kolesom prečkam cesto, da imam itak jaz prednost in zakaj sploh čakam - jaz pa seveda praviloma odvrnem, da ne stavim svoje glave, da se tega dejstva zavedajo tudi vsi vozniki in zato raje počakam).

Treba je pa vseeno pri tem ohraniti občutek za razmerje moči - če se kolesar ubije zaradi lastne napake je seveda hudo, še huje pa je, če voznik motornega vozila zaradi lastne napake ubije nekoga drugega.

CrniE> Slovenski kolesarji in pešci skačejo na cesto, ker so se tega naučili na Danskem?

Na danskem se avtomobili pred prehodi za pešce ali kolesarje ustavijo tudi v primeru, da samo kdo stoji v bližini prehoda - ni treba nič nakazovat namere prečkanja. Če tam preživiš več kot kak mesec, je potem prihod nazaj v Ljubljano zelo stresna izkušnja (po drugi strani pa prihod z balkana v Ljubljano povzroča nasprotne občutke).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

imagodei ::

jype> "Treba je pa vseeno pri tem ohraniti občutek za razmerje moči - če se kolesar ubije zaradi lastne napake je seveda hudo, še huje pa je, če voznik motornega vozila zaradi lastne napake ubije nekoga drugega."

Tole bi jaz povedal takole: nespametno je zaradi principa tvegat glavo. V principu bi voznik moral zavreti in počakati npr. pešca na prehodu. Lahko se pa zgodi, da bo zaradi tega principa voznik zares kriv povzročitve prometne nesreče s težkimi poškodbami ali smrtjo. Pešec bo pa težko poškodovan ali mrtev.

Princip pa tak.
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Pešec pa ne sme it na cesto, če se avto ne more normalno ustavit. Pa tudi če se lahko normalno ustavi, ni to najbolj pametno...morda vidi samo zeleno luč na naslednjem semaforju in bi jo rad še ujel. Jaz ne grem na cesto tako, da bi moral kater avto zarad mene bremzat, razen če sam začne ustavljat.
Na Danskem (pa še kje) se kar naj ustavljajo, ne moreš pa na to računat, niti tam. Še zmeraj bo tudi tam človek, ki skoči na glavno cesto pred avto, čisto sam kriv. Dvomim da piše v katerem zakonu, da mora avto ustavljat tudi če je pešec še 3 metre od prehoda, in morda niti ne bo šel čez.

St@jler ::

Hja, v Ljubljani je tako. Če se peljem z avtom, bentim na kolesarje, če se pa peljem s kolesom, pa bentim na voznike.
Nimaš kaj.
Res je, da je v Lj precejšen kaos glede koles (no verjetno ni tako samo v lj ampak tudi drugje po Sloveniji).
Načeloma se moraš po Ljubljani vozit ves čas pripravljen, da ti kdo skoči pred avto (kolesar in pešec). Glavni vzrok temu so tudi idioti, ki parkirajo direkt za prehodom za pešce, da zapirajo pogled.
Včasih si policija vzame čas in zajebava kolesarje v tivoluju, češ da se tam ne smejo voziti. Seveda ti to dvigne pritisk, ko te je pa malo pred tem skorja zbil en idiot, ki je letel čez trdo rdečo.
Tisti, ki se vam dogaja, da vam desno zavijajoči vozniki dejansko ustavijo, mi morate povedati, kje se vozite. Največkrat se moram jaz ustavljat, ker te butci sploh ne gledajo.
Največji problem pa itaq predstavljajo vozila, parkirana na pol na pločniku, pol na kolesarski. Ti ne ostane druzga, kot it dol na cesto, pa okol.

Nekateri ste tukaj zdaj predstavili kolesarje kot največje prekrškarje v mestu. Ene točke res držijo in imaš kakšne bistre ideje, ala tam po večni poti, ipd., ampak na splošno ni tako grozno.

Utk ::

Niso največi prekrškarji, niso pa niti nč boljši od drugih, zakaj bi pa bli. Sej smo (skoraj) vsi kdaj v avtu, kdaj peš, na biciklu...verjetno se nam ne kultura zamenja če zamenjamo podvozje.

jype ::

CrniE> Niso največi prekrškarji, niso pa niti nč boljši od drugih, zakaj bi pa bli.

Tako nekako, ja. Kultura se z menjavanjem prevoznega sredstva zelo malo spreminja, se pa spreminja nevarnost - peš in na kolesu si nevaren predvsem sebi, v avtomobilu pa predvsem za ostale.

No, jaz sem seveda že vsem dobro znani prometni angelček, zato se mene res ni treba bati.

username ::

jype> Znotraj mesta bi morali itak kolesarji in pešci povsod imeti prednost.
Vendar realnost je taka, da je nimajo. Preberi si kdaj CPP. Mislim da tam ne nikjer piše, da lahko kolesarji vedno vozijo po enosmerni v napačno smer, ignorirajo stop znake in rdeče luči.

Tisti, ki se vam dogaja, da vam desno zavijajoči vozniki dejansko ustavijo, mi morate povedati, kje se vozite.
Jaz se ponavadi vozim z avtom, pa pri zavijanju v križišču vedno gledam če je kolesar, ter tudi ustavim.

Bi pa jaz rad enkrat videl, da bi kdaj kak kolesar ustavil pred prehodom za pešče.


Nekateri ste tukaj zdaj predstavili kolesarje kot največje prekrškarje v mestu.
Čeprav je čisto možno, da so res.

Če ne drugega, se jih vsaj 95% vozi z bicikli, ki so absolutno v nasprotju s predpisi glede tehnične opreme in izpravnosti, kot jih velevajo predpisi. Tako da je večina kolesarjev po defaultu v stalnem prekršku ves čas, ko odpelje od doma.
Tako da ja - kolesarji so vsekakor največji prekrškarji v mestu. Taka je pač realnost, ne morem pomagat.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
««
3 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528124685 (101707) solatko
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38870710 (62430) BigWhale

Več podobnih tem