Forum » Na cesti » Izrek za vožnjo na cestah
Izrek za vožnjo na cestah
mitja73 ::
SimplyMiha je izjavil:
Pošljite vprašanje zadolženemu ministrstvu (kje je zdaj ministrstvo za promet? Infrastruktura ali notranje zadeve?), bodo morali znati odgovorit.
Nepoznavanje zakonov ne opravičuje.
Uporaba varnostnega pasu pa je obvezna tudi za ljudi ki dostavljajo. Že samo to da misliš da obstaja taka izjema v zakonu več pove o tebi kot vse ostalo ....
mitja73 ::
Mi je reku kolega, kateremu je reku kolega ki je bil policist leta 18xx .....
Malo lastnega razmišljanja preden pride v igro tipkovnica je koristnega.
Malo lastnega razmišljanja preden pride v igro tipkovnica je koristnega.
SimplyMiha ::
Ravno to "malo lastnega razmišljanja" privede to tega sranja na cestah, ker si vsak voznik domišlja svoje in po svoje tolmači predpise. Če hočeš voziti po predpisih, moraš vozit tako, kot določa država, ne kot ti govori "zdrava pamet".
In kdo najbolje pozna te predpise?
Pristojno ministrstvo, upam vsaj. Zato, če niste sigurni glede kateregakoli predpisa, naslovite vprašanje nanje, namesto da po nepotrebnem žalite sodelujoče v debati.
In kdo najbolje pozna te predpise?
Pristojno ministrstvo, upam vsaj. Zato, če niste sigurni glede kateregakoli predpisa, naslovite vprašanje nanje, namesto da po nepotrebnem žalite sodelujoče v debati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
MuadDib ::
SimplyMiha je izjavil:
Pošljite vprašanje zadolženemu ministrstvu (kje je zdaj ministrstvo za promet? Infrastruktura ali notranje zadeve?), bodo morali znati odgovorit.
Nepoznavanje zakonov ne opravičuje.
Uporaba varnostnega pasu pa je obvezna tudi za ljudi ki dostavljajo. Že samo to da misliš da obstaja taka izjema v zakonu več pove o tebi kot vse ostalo ....
Zal se prevec zanesem na poznavanje zakona izvajalcev le-tega. To pac pove o meni dovolj. Res sem takrat kazen tudi sprejel in tudi ne bi bil nic kaj razocaran (nad opravljanjem dela policistke), ce ne bi bila le-ta tako arogantna. Seveda sem se poskusil zmeniti na licu mesta (prva kazen v 7 letih vozniskega - opozorilo bi bilo dovolj), vendar o tem ni hotela niti slisati nicesar (zgleda imajo zenske v policiji nekaksno tradicijo v necloveskosti). Kazen je kazen, in to sem se ISTI dan povedal prijatelju (ki je policist) ob kavi. Ta mi je pa nato povedal da mi sploh ne bi smela kazni napisat. Ko je vprasal kako je izgledala policistka, pa ko sem mu jo opisal, se je pa kar zdrznil in mi rekel da sem imel smolo, ker sem naletel na eno preseratorko, ki misli da je boga za jajca prijela, ker je policistka in ima celo partnerja na visokem polozaju. Pac to je realnost dandanes, da si lahko policistke (namenoma zenske, ceprav nisem sexist) privoscijo marsikaj, ce imajo kaksnega na visokem polozaju (spet namenoma moski, ceprav nisem sexist, ampak je jasno da zenske zvijajo moske okrog prsta kdaj se jim zazljubi in to zelo pogosto pocnejo).
V vsakem primeru pa nima to veze s samo voznjo ampak le s kaksnim kosom varnosti v prometu (kar je seveda moja stvar, ce pri tem ne ogrozam koga drugega!).
St235 ::
Torej dalje ustrajaš pri brezvezni zgodbi, ki si jo sestavil zato, da lahko smetiš po formu?
Daj ne nabijaj v tri dni, ker omenjena izjema ne obstaja ne v tem ne v prejšnjem zakonu in kaj je tvoj namišljen prijatelj povedal pač ni argument.
Realnost je taka, da danes lahko vsak naklada in žali vse povprek in pričakuje, da bo celo požel odobravanje.
In vsak, ki trdi, da brez uporabe varnostnega pasu ogroža samo sebe je kreten, ki nima pojma o čem govori.
Kater del na prejšnji strani citiranega člena zakona, ki predpisuje uporabo varnostnega pasu je tako nerazumljiv, da bi rabil interpretacijo pristojnega ministrstva?
Daj ne nabijaj v tri dni, ker omenjena izjema ne obstaja ne v tem ne v prejšnjem zakonu in kaj je tvoj namišljen prijatelj povedal pač ni argument.
Realnost je taka, da danes lahko vsak naklada in žali vse povprek in pričakuje, da bo celo požel odobravanje.
In vsak, ki trdi, da brez uporabe varnostnega pasu ogroža samo sebe je kreten, ki nima pojma o čem govori.
SimplyMiha je izjavil:
Ravno to "malo lastnega razmišljanja" privede to tega sranja na cestah, ker si vsak voznik domišlja svoje in po svoje tolmači predpise. Če hočeš voziti po predpisih, moraš vozit tako, kot določa država, ne kot ti govori "zdrava pamet".
In kdo najbolje pozna te predpise?
Pristojno ministrstvo, upam vsaj. Zato, če niste sigurni glede kateregakoli predpisa, naslovite vprašanje nanje, namesto da po nepotrebnem žalite sodelujoče v debati.
Kater del na prejšnji strani citiranega člena zakona, ki predpisuje uporabo varnostnega pasu je tako nerazumljiv, da bi rabil interpretacijo pristojnega ministrstva?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
krneki0001 ::
...
In vsak, ki trdi, da brez uporabe varnostnega pasu ogroža samo sebe je kreten, ki nima pojma o čem govori.
Če si sam v avtu, koga pa ogrožaš, če nisi pripet?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: zee ()
Robi :P ::
krneki0001 je izjavil:
...
In vsak, ki trdi, da brez uporabe varnostnega pasu ogroža samo sebe je kreten, ki nima pojma o čem govori.
Če si sam v avtu, koga pa ogrožaš, če nisi pripet?
Sebe in v filmskem scenariju avto v katerega se zabiješ ker boš poletel njemu v kabino in dirket v njega...
St235 ::
krneki0001 je izjavil:
...
In vsak, ki trdi, da brez uporabe varnostnega pasu ogroža samo sebe je kreten, ki nima pojma o čem govori.
Če si sam v avtu, koga pa ogrožaš, če nisi pripet?
Kaj pa, če nisi sam? Dajmo ne zgubljat časa z racionaliziranjem neumnih odločitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
krneki0001 ::
Če nisi sam se pa privežeš, ane.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
St235 ::
ja, o takem racionaliziranju idiotizmov govorim.
Predvsem pa je osnovan predpostavka, da se do 200m ne rabiš privezovat in ne to ali se privezuješ, ko si sam.
Predvsem pa je osnovan predpostavka, da se do 200m ne rabiš privezovat in ne to ali se privezuješ, ko si sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
MuadDib ::
Torej dalje ustrajaš pri brezvezni zgodbi, ki si jo sestavil zato, da lahko smetiš po formu?
Daj ne nabijaj v tri dni, ker omenjena izjema ne obstaja ne v tem ne v prejšnjem zakonu in kaj je tvoj namišljen prijatelj povedal pač ni argument.
Realnost je taka, da danes lahko vsak naklada in žali vse povprek in pričakuje, da bo celo požel odobravanje.
In vsak, ki trdi, da brez uporabe varnostnega pasu ogroža samo sebe je kreten, ki nima pojma o čem govori.
Ce zelim smetit po forumu, se to pocne na bistveno drugacen nacin (imas ogromno kandidatov tudi tukaj na st).
Zgodbo sem "sestavil" pac po lastnih izkusnjah in se ti krepko opravicujem, da je ujela kancek tvojih superiornih oci in se delila s teboj. Se enkrat pa se moram opraviciti, da sem pil kavo z "namisljenim" prijateljem, ki je policaj in da sem privzel, da bo kot policaj poznal zakonodajo, zaradi cesar zadeve nisem preverjal (in ponovno opravicilo, ce bi slucajno spet videl tole nadaljevanje "sestavljene" zgodbe).
Glede na to, da razmisljas, kako vsak (lahko) naklada in zali vse povpreko, mi da zelo za mislit kaksen clovek si ti (ne bi te zelel kakorkoli uzaliti, vendar ponavadi na taksne stvari mislijo ravno tisti, ki to tako pocnejo).
Brez kakrsnega koli poznavanja ozadja si me OBDOLZIL, da je moja zivljenjska izkusnja neresnicna (vzamem za zalitev, saj me s tem obsojas na laznjivca)!
Kar me pa zanima in te prosim, da tvoje izkusnje delis z menoj, je, kako ne ogrozas samo sebe, ce nimas privezanega pasu (se opravicujem za svoj kretenizem)?
Pa ne mi zdaj hodit, da letis skozi sipo pa take jajce, ker se nisem nikogar videl zapustiti vozila skozi sipo pri do 50kmh (govorimo o voznji 200m)!!!
Mare2 ::
Kdo pravi, da se ni treba pripet? Kje si to bral?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
St235 ::
Kar me pa zanima in te prosim, da tvoje izkusnje delis z menoj, je, kako ne ogrozas samo sebe, ce nimas privezanega pasu (se opravicujem za svoj kretenizem)?
ne rabiš več kot 200m in 50km/h:
Mare2 ::
Grozno. A je dovoljeno take videe tu gor popat?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
St235 ::
Kdo pravi, da se ni treba pripet? Kje si to bral?
Ja, prjatu policaj mu je povedal.
Grozno. A je dovoljeno take videe tu gor popat?
Najbolj grozno pri tem je, da se nato še vedno najdejo ljudje, ki razlagajo, da za 200m pa res ne rabiš varnostnega pasu, ker ja nikogar ne ogrožaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
MuadDib ::
Kar me pa zanima in te prosim, da tvoje izkusnje delis z menoj, je, kako ne ogrozas samo sebe, ce nimas privezanega pasu (se opravicujem za svoj kretenizem)?
ne rabiš več kot 200m in 50km/h:
in ze smo na zadnjem sedezu pri visji hitrosti od 50kmh... in seveda pri daljsi voznji od 200m!
saj ne recem, dober poskus, vendar pa se postavi v mesto in pelji 50kmh... zraven tega pa bodi zbran na cesti (drugace lahko kar lepo oddas voznisko!).
St235 ::
Daj si poglej prvi posnetek pa mi razloži kaj točno se tam ne more zgodit v 200m in pri 50km/h?
Tale zadnji stavek pa sploh zmaga, nisem vedel da si se vpisal v solatkov klub super voznikov, ki s prilagajanjem fizikalnih pravil in supermanovimi refleksi lahko 110% verjetnostjo trdijo, da oni ne morejo bit udeleženi v prometni nesreči.
Tale zadnji stavek pa sploh zmaga, nisem vedel da si se vpisal v solatkov klub super voznikov, ki s prilagajanjem fizikalnih pravil in supermanovimi refleksi lahko 110% verjetnostjo trdijo, da oni ne morejo bit udeleženi v prometni nesreči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
MuadDib ::
Daj si poglej prvi posnetek pa mi razloži kaj točno se tam ne more zgodit v 200m in pri 50km/h?
Tale zadnji stavek pa sploh zmaga, nisem vedel da si se vpisal v solatkov klub super voznikov, ki s prilagajanjem fizikalnih pravil in supermanovimi refleksi lahko 110% verjetnostjo trdijo, da oni ne morejo bit udeleženi v prometni nesreči.
Nikoli nisem rekel, da ne morem biti udelezen v prometni nesreci, niti ne, da je ne morem povzrociti, vendar pa ne mores gledat v spegl, pol pa naenkrat SPREGLEDAT stojecega vozila. V takem primeru voznisko stran!
Vozi defenzivno, glej da imas prilagojeno hitrost, da lahko vedno ustavis na polovico vidne razdalje, pa bo vse ok. Se pa seveda zgodi kaksen odvzem prednosti ali kaj takega, vendar je verjetnost tako majhna, da se ti to zgodi na 200m, sploh ce ni nobenega krizisca vmes!
Pa ne mesaj me s solatkotom, ce imas ti (predvidevam) zafrustrirano zivljenje.
SimplyMiha ::
Torej dalje ustrajaš pri brezvezni zgodbi, ki si jo sestavil zato, da lahko smetiš po formu?
Daj ne nabijaj v tri dni, ker omenjena izjema ne obstaja ne v tem ne v prejšnjem zakonu in kaj je tvoj namišljen prijatelj povedal pač ni argument.
Realnost je taka, da danes lahko vsak naklada in žali vse povprek in pričakuje, da bo celo požel odobravanje.
In vsak, ki trdi, da brez uporabe varnostnega pasu ogroža samo sebe je kreten, ki nima pojma o čem govori.
SimplyMiha je izjavil:
Ravno to "malo lastnega razmišljanja" privede to tega sranja na cestah, ker si vsak voznik domišlja svoje in po svoje tolmači predpise. Če hočeš voziti po predpisih, moraš vozit tako, kot določa država, ne kot ti govori "zdrava pamet".
In kdo najbolje pozna te predpise?
Pristojno ministrstvo, upam vsaj. Zato, če niste sigurni glede kateregakoli predpisa, naslovite vprašanje nanje, namesto da po nepotrebnem žalite sodelujoče v debati.
Kater del na prejšnji strani citiranega člena zakona, ki predpisuje uporabo varnostnega pasu je tako nerazumljiv, da bi rabil interpretacijo pristojnega ministrstva?
Pa kaj je z vašo fukncionalno pismenostjo? Nisem jaz tisti, ki ne razume zakona. Tistim, ki ga ne, sem dal predlog, da vprašajo pristojne za pojasnilo.
Bomo zdaj začeli pozorneje brati ali pa bomo še naprej divje mahali po vsem?
St235 ::
Kdo pa govori o tem, da ne razumeš zakona? Ima pa kar nekaj ljudi težave z njim in me je zanimalo kateri del je tako neskončno zapleten, da rabi posebno interpretacijo.
In bodi pripet s pasom kot določajo prometni predpisi in zdrava pamet.
Vozi defenzivno, glej da imas prilagojeno hitrost, da lahko vedno ustavis na polovico vidne razdalje, pa bo vse ok. Se pa seveda zgodi kaksen odvzem prednosti ali kaj takega, vendar je verjetnost tako majhna, da se ti to zgodi na 200m, sploh ce ni nobenega krizisca vmes!
In bodi pripet s pasom kot določajo prometni predpisi in zdrava pamet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
SimplyMiha ::
To je res. No, verjetno bi bolj verjeli pristojni osebi kot pa cestnemu guruju. Če vprašajo tebe, jih bo še vedno razžiral dvom, če pa vprašajo urad, pa je zadeva zaključena.
St235 ::
Pa saj to je najbolj žalostno. Kdo za vraga lahko reče, da ima končano osnovno šolo hkrati pa ne razume sledečega stavka:
Med vožnjo morajo biti osebe v motornem vozilu na vseh sedežih, kjer so vgrajeni varnostni pasovi, pripete na način, ki ga je predvidel proizvajalec vozila glede na konstrukcijo zadrževalnega sistema.
Med vožnjo morajo biti osebe v motornem vozilu na vseh sedežih, kjer so vgrajeni varnostni pasovi, pripete na način, ki ga je predvidel proizvajalec vozila glede na konstrukcijo zadrževalnega sistema.
AndrejO ::
Tisti, ki je spregledal, da ima prometna policija tudi nekaj diskrecijske pravice, potem pa so to pomešali z "zakonom".
Če policist domačinu zagodrnja, da naj pazi, ampak da mu za 100 ali 200m še ne bo pisal kazni in tudi ne začne postopka, potem si lahko ta domačin umisli marsikaj. Tudi to, da je to neko splošno pravilo (ne, ni) ali pa, da kaj takšnega celo piše v zakonu (tudi ne).
Če policist domačinu zagodrnja, da naj pazi, ampak da mu za 100 ali 200m še ne bo pisal kazni in tudi ne začne postopka, potem si lahko ta domačin umisli marsikaj. Tudi to, da je to neko splošno pravilo (ne, ni) ali pa, da kaj takšnega celo piše v zakonu (tudi ne).
solatko ::
Lakotnik29 - Prosil bi te, da me ne omenjaš v vsaki bedariji, pri kateri se oglašaš.
Da pa prilije malo ognja na tvoj prepotentni pravniški EGO - ni mi jasno, kako je toliko voznikov preživelo, ko varnostnih pasov sploh ni bilo, kako je preživelo toliko privezanih voznikov, ko ni bilo naslonjal za glavo in kako je sploh še kdo živ, ko je bila omejitev v mestih 60km/h in škatle s katerimi so se tedaj udeleženci vozili, brez vseh varnostnih dodatkov, ki jih imajo vozila danes.
To, da poizkušam zahebat fiziko si si gladko malo izmislil ti, ki fizike, kot pravnik praviloma ne znaš prav dobro izkoristit v svoj prid, kar se tiče pa samega vozniškega potenciala, je pa znano, da so vozniki z več izkušnjami (če so prave) in z vsakodnevnim treningom, neprimerno bolj usposobljeni za upravljanje vozila v vsakodnevnem prometu, kot pa vozniki, ki uporabljajo samo znanje pridobljeno v AŠ in spoštovanje zmedene zakonodaje in še bolj zmedenih oznak.
Da pa prilije malo ognja na tvoj prepotentni pravniški EGO - ni mi jasno, kako je toliko voznikov preživelo, ko varnostnih pasov sploh ni bilo, kako je preživelo toliko privezanih voznikov, ko ni bilo naslonjal za glavo in kako je sploh še kdo živ, ko je bila omejitev v mestih 60km/h in škatle s katerimi so se tedaj udeleženci vozili, brez vseh varnostnih dodatkov, ki jih imajo vozila danes.
To, da poizkušam zahebat fiziko si si gladko malo izmislil ti, ki fizike, kot pravnik praviloma ne znaš prav dobro izkoristit v svoj prid, kar se tiče pa samega vozniškega potenciala, je pa znano, da so vozniki z več izkušnjami (če so prave) in z vsakodnevnim treningom, neprimerno bolj usposobljeni za upravljanje vozila v vsakodnevnem prometu, kot pa vozniki, ki uporabljajo samo znanje pridobljeno v AŠ in spoštovanje zmedene zakonodaje in še bolj zmedenih oznak.
Delo krepa človeka
bambam20 ::
Pa saj to je najbolj žalostno. Kdo za vraga lahko reče, da ima končano osnovno šolo hkrati pa ne razume sledečega stavka:
Med vožnjo morajo biti osebe v motornem vozilu na vseh sedežih, kjer so vgrajeni varnostni pasovi, pripete na način, ki ga je predvidel proizvajalec vozila glede na konstrukcijo zadrževalnega sistema.
Nič ni potrebno. Vsak se sam odloči ali se bo pripel. Kdo bo meni govoril in kratil pravico o osebnem odločanju.
St235 ::
Tukaj se pač motiš. Predpis je predpis in če tebi ni všeč, potem boš svojo neumnost upam da čim pogosteje plačal v obliki EUR in ne v obliki mrtve žene/punce/otroka.
Kaj točno bi rad povedal? Da varnostni pasovi, nasloni za glavo in ostali varnostni elementi v avtomobilih ne služijo ničemur?
Normalno, ker zagotovo nisi ti trdil, da z prestavljenem v nižjo brzino lahko skrajšaš zavorno pot.
Lakotnik29 - Prosil bi te, da me ne omenjaš v vsaki bedariji, pri kateri se oglašaš.
Da pa prilije malo ognja na tvoj prepotentni pravniški EGO - ni mi jasno, kako je toliko voznikov preživelo, ko varnostnih pasov sploh ni bilo, kako je preživelo toliko privezanih voznikov, ko ni bilo naslonjal za glavo in kako je sploh še kdo živ, ko je bila omejitev v mestih 60km/h in škatle s katerimi so se tedaj udeleženci vozili, brez vseh varnostnih dodatkov, ki jih imajo vozila danes.
Kaj točno bi rad povedal? Da varnostni pasovi, nasloni za glavo in ostali varnostni elementi v avtomobilih ne služijo ničemur?
To, da poizkušam zahebat fiziko si si gladko malo izmislil ti, ki fizike, kot pravnik praviloma ne znaš prav dobro izkoristit v svoj prid,
Normalno, ker zagotovo nisi ti trdil, da z prestavljenem v nižjo brzino lahko skrajšaš zavorno pot.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Lakotnik29 - Čudno, da dirkači ne uporabljajo samo zavor, temveč si pred ovinki pomagajo z menjalnikom, saj bi sicer imeli zavore samo za en krog. Ne bom se spuščal s teboj v debato, saj nisi naredil osnovnega preizkusa, ki sem ti ga svetoval v temi, v kateri si zanikal splošno znana dejstva o delovanju motorja.
Dokler ne izvedeš saj tega, da ob menjavi v nižjo brzino opazuješ števec hitrosti in ne potrdiš, da hitrost v nižji brzini zelo hitro pade, se nimava kaj pogovarjat.
Če boš o tem razpravljal s kolegi pravniki, boš bolj malo zvedu, vprašaj kakšnega bivšega rally voznika ali kakšnega motorista, ki bi bil že pokojni, če bi zaviral samo z zavorami.
Dokler ne izvedeš saj tega, da ob menjavi v nižjo brzino opazuješ števec hitrosti in ne potrdiš, da hitrost v nižji brzini zelo hitro pade, se nimava kaj pogovarjat.
Če boš o tem razpravljal s kolegi pravniki, boš bolj malo zvedu, vprašaj kakšnega bivšega rally voznika ali kakšnega motorista, ki bi bil že pokojni, če bi zaviral samo z zavorami.
Delo krepa človeka
St235 ::
Dokler ne izvedeš saj tega, da ob menjavi v nižjo brzino opazuješ števec hitrosti in ne potrdiš, da hitrost v nižji brzini zelo hitro pade, se nimava kaj pogovarjat.
Popolnoma nič hitreje, kot če zaviram samo z zavorami.
Ampak ja, saj vemo, da zate fizika ne velja in se ob prestavljanju vklopi ektradimenzionalna sila, ki preprečuje kolesom, da zdrsnejo.
Če boš o tem razpravljal s kolegi pravniki, boš bolj malo zvedu, vprašaj kakšnega bivšega rally voznika ali kakšnega motorista, ki bi bil že pokojni, če bi zaviral samo z zavorami.
Tale je pa nova. Ne samo, da prestavljanje skrajšuje zavorno pot mimo vseh fizikalnih pravil ampak, z zaviranjem samo z zavorami pravzaprav ogrožaš lastno življenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
krneki0001 ::
Dokler ne izvedeš saj tega, da ob menjavi v nižjo brzino opazuješ števec hitrosti in ne potrdiš, da hitrost v nižji brzini zelo hitro pade, se nimava kaj pogovarjat.
Popolnoma nič hitreje, kot če zaviram samo z zavorami.
Ja drži, ampak samo v enem primeru. In to je, če imaš v vozilu avtomatski menjalnik.
Ne vem zakaj potem kamioni zavirajo vsi z menjalnikom in zakaj imajo avtobusi magnetno zavoro na kardanu, če so pa bremze dovolj?
Si že kdaj videl zakurjene zavore, ali pa še bolje, na črnokalskem klancu dodaten pas nekam v hrib, ali pa na korensjskem sedlu dodatno izletno cono?
No, to je za take, ki znajo zavirat samo z zavorami. Ko se zavorno olje pregreje in zavre, pedal pade notri in avto se ne ustavlja več. In takrat taki potrebujejo izletno cono, da se tam nekje v pesku ustavijo in pokličejo vlečno službo, brez da bi ostale v nevarnost spravljali.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
St235 ::
mešaš hruške in jabolka. A sem kje trdil, da z motorjem ne moreš ali celo ne smeš zavirat? Ali celo, da to ni priporočljivo v določenih okoliščinah?
Ne moreš pa na račun menjalnika nič hitreje ustavit kot bi z zavorami.
Daj si razčisti o čem sploh teče debata.
Zavorna pot pri zaviranju z motorjem in zavorami ni popolnoma NIČ krajša kot pri vozilu kjer zaviraš samo s zavorami. Oziroma drugače povedano, na račun zaviranja z motorjem ne moreš zavorne poti nič bolj skrajšat kot bi jo lahko s zavorami.
Ne moreš pa na račun menjalnika nič hitreje ustavit kot bi z zavorami.
Daj si razčisti o čem sploh teče debata.
Ja drži, ampak samo v enem primeru. In to je, če imaš v vozilu avtomatski menjalnik.
Zavorna pot pri zaviranju z motorjem in zavorami ni popolnoma NIČ krajša kot pri vozilu kjer zaviraš samo s zavorami. Oziroma drugače povedano, na račun zaviranja z motorjem ne moreš zavorne poti nič bolj skrajšat kot bi jo lahko s zavorami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mare2 ::
Baje tudi vinjete ne rabiš imeti, če greš do 100 metrov od svojega doma (stalnega prebivališča.) :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
MuadDib ::
Zavorna pot pri zaviranju z motorjem in zavorami ni popolnoma NIČ krajša kot pri vozilu kjer zaviraš samo s zavorami. Oziroma drugače povedano, na račun zaviranja z motorjem ne moreš zavorne poti nič bolj skrajšat kot bi jo lahko s zavorami.
Odvisno od razmerja zaviranja sprednjih in zadnjih zavor. Pri starejsih avtih, brez (nevarnega) ABS-a, se je dalo zelo lepo opazit, da so sprednja kolesa obstala prej kot zadnja, ce si zaviral le z zavorami. Kakor hitro pa se uporabis motor, pa se to razmerje spremeni, za kar lahko dam solatkotu prav, da JE MOZNO, da se ustavi vozilo z zaviranjem z motorjem prej.
Seveda pa z raznimi (kao) varnostnimi dodatki, kot je abs, asistent pri zaviranju, sistem proti zdrsavanju itd, so vzeli vso veselje do voznje marsikomu, s tem pa (naj bi) povecali varnost v prometu, saj je (oz naj bi bil) voznik bolj skoncentriran na cesto (ali pa telefonski pogovor oz. pisanje smsov).
Baje tudi vinjete ne rabiš imeti, če greš do 100 metrov od svojega doma (stalnega prebivališča.) :)
Res je, razen ce zapeljes na avtocesto oz. cesto rezervirano za motorna vozila v teh 100 metrih. Pa se takrat se lahko pritozis, saj v vecini primerov prometna signalizacija ni ustrezna!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MuadDib ()
solatko ::
Poizkusi zavirati pri 160+ samo z zavorami in mi povej, čez koliko časa se boš ustavil, potem pojdi ven in potipaj feltne. Mi boš potem povedal, za koliko zaviranj imaš samo zaviranje z zavorami.
V končni fazi pa v tej temi pustimo na miru načine zaviranja, ti Lakotnik pa lahko obnoviš temo v kateri smo dali že vse skoz in bomo tam nadaljevali, ko boš izvedel preizkuse, ki so ti bili ponujeni tam.
Sicer ti pa še vedno ostane kak bivši ali sedanji rally voznik, ki ti bo te stvari bolje razložil.
Pri hitrosti do 100 res ni velike razlike, če je cesta suha, če pa je vlažna ali posuta s peskom, se pa pridobi kar nekaj m.
V končni fazi pa v tej temi pustimo na miru načine zaviranja, ti Lakotnik pa lahko obnoviš temo v kateri smo dali že vse skoz in bomo tam nadaljevali, ko boš izvedel preizkuse, ki so ti bili ponujeni tam.
Sicer ti pa še vedno ostane kak bivši ali sedanji rally voznik, ki ti bo te stvari bolje razložil.
Pri hitrosti do 100 res ni velike razlike, če je cesta suha, če pa je vlažna ali posuta s peskom, se pa pridobi kar nekaj m.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
MasterTade ::
No v mojem kraju je kultura v prometu kar problem..
Vozim v coni 30, na rit se mi nalepi ford mislim da galaxy in mi bliska ko zmešan vse dokler ne greva vsak v svojo smer čeprav sem nakonc vozu že prek 40kmh in se omejitev bolj ko ne držim..
Zjutraj grem s kolesom do prehoda in čakam da kdo ustavi. In ko mi en ustavi grem lepo čez a se na sredini ustavim ker vidim, da se bojo čez prehod peljali vsaj še 3 avtomobili z nezmanjšano hitrostjo, da jim ja ne bi mogel prekrižat poti..
Grem peš čez prehod pri zeleni luči, avto mi trobi ker me je mogu počakat pred prehodom da sm čez pršu..ne ne hodm počas
Policijski avtomobil parkiran sred prehoda za pešce pred banko.hm, da bi mu redar dal listek
Vozim v coni 30, na rit se mi nalepi ford mislim da galaxy in mi bliska ko zmešan vse dokler ne greva vsak v svojo smer čeprav sem nakonc vozu že prek 40kmh in se omejitev bolj ko ne držim..
Zjutraj grem s kolesom do prehoda in čakam da kdo ustavi. In ko mi en ustavi grem lepo čez a se na sredini ustavim ker vidim, da se bojo čez prehod peljali vsaj še 3 avtomobili z nezmanjšano hitrostjo, da jim ja ne bi mogel prekrižat poti..
Grem peš čez prehod pri zeleni luči, avto mi trobi ker me je mogu počakat pred prehodom da sm čez pršu..ne ne hodm počas
Policijski avtomobil parkiran sred prehoda za pešce pred banko.hm, da bi mu redar dal listek
krneki0001 ::
MasterTade je izjavil:
No v mojem kraju je kultura v prometu kar problem..
Vozim v coni 30, na rit se mi nalepi ford mislim da galaxy in mi bliska ko zmešan vse dokler ne greva vsak v svojo smer čeprav sem nakonc vozu že prek 40kmh in se omejitev bolj ko ne držim..
Zakaj si sploh pospeševal na 40? Voziš po omejitvi. Če mu kaj ni všeč, naj pa prehiti.
MasterTade je izjavil:
Zjutraj grem s kolesom do prehoda in čakam da kdo ustavi. In ko mi en ustavi grem lepo čez a se na sredini ustavim ker vidim, da se bojo čez prehod peljali vsaj še 3 avtomobili z nezmanjšano hitrostjo, da jim ja ne bi mogel prekrižat poti..
Postaviš prednje kolo tako naprej, da ti ga odbije po tleh. Pokličeš policijo in se bodo naučili ustavljati pred prehodi za pešce. Povzročitev nesreče in neustavljanje pred prehodom za pešce, to je koliko, kot da bi se čez rdečo luč peljal? 1200 evrov in 18 točk? Se bodo hitro naučili.
MasterTade je izjavil:
Grem peš čez prehod pri zeleni luči, avto mi trobi ker me je mogu počakat pred prehodom da sm čez pršu..ne ne hodm počas
Ignoriraš. Kot da ga ni. To take najbolj boli, neupoštevanje in ker nisi pogledal kakšen avto ima.
MasterTade je izjavil:
Policijski avtomobil parkiran sred prehoda za pešce pred banko.hm, da bi mu redar dal listek
Če niso ravno ropa raziskovali,... Včasih si mu lahko na havbo skočil pa potem na streho in na zadnjo havbo, pa si potem moral zelo hitro laufat, enako tudi s taksisti. Ne vem koliko imajo danes kondicije policaji in taksisti, ampak včasih, ko sem bil res v kondiciji, sem si to lahko privoščil parkrat na teden. Zanimiva adrenalinska izkušnja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
MasterTade ::
@nebivedu haha dobri respondi..No kolesa zarad bebcev res ne bi žrtvoval :D..Še sam ne vem zakaj sem hotu čimprej stran od onega voznika, bil sem blizu doma in sem ga mel že poln k. ^^ Naslednič mu operem šipe
m0LN4r ::
Ena aktualna, sicer je za mlade voznike: http://diepresse.com/home/panorama/oest...
V sloveniji bi pa lahko rekli za celotno populacijo. Kdor opazuje promet po mestu mu nebo čudno.
- četrtek: (razlagova, semafor - rdeča->zelena) gospa v rumenem avtu telefonira cel čas, potem pa pri NoviKBM se vozi po levi strani z kotačem po parkiriščih in pri občini cukne volan desno...
V sloveniji bi pa lahko rekli za celotno populacijo. Kdor opazuje promet po mestu mu nebo čudno.
- četrtek: (razlagova, semafor - rdeča->zelena) gospa v rumenem avtu telefonira cel čas, potem pa pri NoviKBM se vozi po levi strani z kotačem po parkiriščih in pri občini cukne volan desno...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Aston_11 ::
krneki0001 je izjavil:
...
In vsak, ki trdi, da brez uporabe varnostnega pasu ogroža samo sebe je kreten, ki nima pojma o čem govori.
Če si sam v avtu, koga pa ogrožaš, če nisi pripet?
Lahko pa tudi tako: ogrožaš mene, ki bom pripet in se bo neka budala zabil vame, zaradi česar me bodo odpeljali v bolnico, kjer se bodo najprej ukvarjali s tabo, vate se je spet pribil neka budala, vendar tebi ne bi bilo nič, ker pa nisi bil privezan, si razsut in si prioriteta. In vsi čakamo zaradi tega, ker se ti je zazdelo, da nobenega ne ogrožaš. Nato se najde še par takih, ki enako razmišljajo in kradejo zdravnikom cajt, zavarovalnicam pa denar, ker se je potrebno ukvarjati z njimi, pa se jim ne bi bilo treba, če bi bili privezani ali pa vsaj bistveno manj. Nato se črpa solde iz zavarovanja, ker ti plačujejo bolniško in številne terapije. Nato trpi cel zdravstveni sistem, ker ostaja brez denarja, ker je večina ljudi pri nas prepričana, da nobenega ne ogroža ne z varnostnim pasom, ne s kajenjem, ne z nobeno rečjo. Nato ogroziš svojo familijo, ker ostane brez družinskega člana, ki pomembno prispeva v družinski proračun, otroci ostanejo lačni, brez izobrazbe, brez stanovanja in končajo na cesti. Nato trpi žena, ker ji domov pripeljajo invalida, ker ni bil privezan in otroci, ker so imeli pametnega očeta, ker je mislil, da se veže izključno zaradi sebe. Nato trpi naključni mimoidoči, ker država pobere od tebe in ostalih manj davkov, zaradi česar naresejo dolgovi in se je potrebno zadolževati - najprej na ravni familije, vendar ker vas je ogromno s takim razmišljanjem, na ravni države.
In ko se na kupu najde cel kup egoistov, ki po njihovo nobenega ne ogroža, zaradi česar se jim ni potrebno držati nobenega pravila, ne glede pasa, ne glede hitrosti, ne glede ničesar, pridemo tja, kjer smo.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
...
In vsak, ki trdi, da brez uporabe varnostnega pasu ogroža samo sebe je kreten, ki nima pojma o čem govori.
Če si sam v avtu, koga pa ogrožaš, če nisi pripet?
Lahko pa tudi tako: ogrožaš mene, ki bom pripet in se bo neka budala zabil vame, zaradi česar me bodo odpeljali v bolnico, kjer se bodo najprej ukvarjali s tabo, vate se je spet pribil neka budala, vendar tebi ne bi bilo nič, ker pa nisi bil privezan, si razsut in si prioriteta. In vsi čakamo zaradi tega, ker se ti je zazdelo, da nobenega ne ogrožaš. Nato se najde še par takih, ki enako razmišljajo in kradejo zdravnikom cajt, zavarovalnicam pa denar, ker se je potrebno ukvarjati z njimi, pa se jim ne bi bilo treba, če bi bili privezani ali pa vsaj bistveno manj. Nato se črpa solde iz zavarovanja, ker ti plačujejo bolniško in številne terapije. Nato trpi cel zdravstveni sistem, ker ostaja brez denarja, ker je večina ljudi pri nas prepričana, da nobenega ne ogroža ne z varnostnim pasom, ne s kajenjem, ne z nobeno rečjo. Nato ogroziš svojo familijo, ker ostane brez družinskega člana, ki pomembno prispeva v družinski proračun, otroci ostanejo lačni, brez izobrazbe, brez stanovanja in končajo na cesti. Nato trpi žena, ker ji domov pripeljajo invalida, ker ni bil privezan in otroci, ker so imeli pametnega očeta, ker je mislil, da se veže izključno zaradi sebe. Nato trpi naključni mimoidoči, ker država pobere od tebe in ostalih manj davkov, zaradi česar naresejo dolgovi in se je potrebno zadolževati - najprej na ravni familije, vendar ker vas je ogromno s takim razmišljanjem, na ravni države.
In ko se na kupu najde cel kup egoistov, ki po njihovo nobenega ne ogroža, zaradi česar se jim ni potrebno držati nobenega pravila, ne glede pasa, ne glede hitrosti, ne glede ničesar, pridemo tja, kjer smo.
Samo bedasto posploševanje. Osebno se mi jebe ali boš ti ali kdo drug čakal v kliničnem. Važno da mene prvega zaflikajo, potem ste pa šele ostali. Lahko ti pa tudi rečem takole. Bolje delaj, več delaj, boš dobil boljšo plačo, plačaj več davkov in boš imel lahko 2 klinična centra, pa ti ne bo treba čakat ko bodo mene skupaj sestavljal.
Pa še ena stvar - v kliničnem je možno naenkrat v večih sobah skupaj sestavljat ljudi, samo uprava ne dovoli, ker je to predrago. Tako da spet - več davkov, pa ne bo več tako drago.
Začuda je bilo včasih manj mrtvih v naseljih, omejitev vnosa alkog+hola je bila višja, hitrost je bila omejena na 60km/h, kar je še 10km/h več od danes in se ni bilo treba privezovat, pa vzglavnikov tudi ni bilo na sedežih. Res je bilo manj avtomobilov, ampak so bili pa tisti zato mnogo bolj nevarni.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
ZaphodBB ::
Začuda je bilo včasih manj mrtvih v naseljih, omejitev vnosa alkog+hola je bila višja, hitrost je bila omejena na 60km/h, kar je še 10km/h več od danes in se ni bilo treba privezovat, pa vzglavnikov tudi ni bilo na sedežih. Res je bilo manj avtomobilov, ampak so bili pa tisti zato mnogo bolj nevarni.
In tisti avti so bili dražji, se pravi si jih običajno nekultivirano govedo ni moglo privoščiti.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Aston_11 ::
krneki0001 je izjavil:
Osebno se mi jebe ali boš ti ali kdo drug čakal v kliničnem.Ne dvomim v to. Zato pa je tako kot je.
krneki0001 ::
Začuda je bilo včasih manj mrtvih v naseljih, omejitev vnosa alkog+hola je bila višja, hitrost je bila omejena na 60km/h, kar je še 10km/h več od danes in se ni bilo treba privezovat, pa vzglavnikov tudi ni bilo na sedežih. Res je bilo manj avtomobilov, ampak so bili pa tisti zato mnogo bolj nevarni.
In tisti avti so bili dražji, se pravi si jih običajno nekultivirano govedo ni moglo privoščiti.
Se mi zdi, da čeprav smo bili balkanska sržava, nismo imeli tako balkanskega razmišljanja takrat. Danes ko pa bežimo iz balkana, se pa mnogo bolj balkansko obnašamo.
krneki0001 je izjavil:
Osebno se mi jebe ali boš ti ali kdo drug čakal v kliničnem.Ne dvomim v to. Zato pa je tako kot je.
Če si bolj poškodovan imaš prednost pri "sestavljanju skupaj". Če imaš pa samo površinske poškodbe, ki niso življensko nevarne, lahko pa tistih par ur počakaš.
Sem bil vedno trezen na žurkah in sem moral ogromnokrat peljat kolege v kliničnega in smo čakali tudi po 5 ur, da so poškodbe pokrpal in da smo šli domov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
m0LN4r ::
Začuda je bilo včasih manj mrtvih v naseljih,
Katerih časih to?
Ko je bilo več avtov pri hiši, kot šoferjev?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
Takrat, ko je folk še pazil kako gre čez cesto, saj niso na FB obveščali sledilce, čez kateri prehod gredo trenutno. Če bi se pešci in kolesarji takrat obnašali, kot se danes, bi bilo po mestih na tisoče mrtvih in ogromno dela bi imeli komunalci, ko bi morali čistit kri z asfalta.
Danes je pač pešec car, ima vse pravice skočit na havbo vozila in vedno je kriv voznik. Takrat smo imeli NNP - nič nas ne sme presenetiti in smo se tudi v prometu, pametni, obnašali v tem stilu - pazili smo nase.
Danes pa neki glupi predpisi o prednosti, uravnavajo naše obnašanje, ampa tako kot takrat, pri Sv.Petru ti ne pomaga kaj dosti, da si imel prednost.
V vsakem primeru je vozilo bolj vidno, kot pešec, kolesar ali motorist, prva dva se tudi ustavita lažje, kot 1,5+t težko vozilo.
Napaka voznika, lahko pomeni smtr drugega udeleženca, napaka pešca ali kolesarja, pomeni njuno invalidnost ali smrt, ne glede na predpise, prednost in velik EGO.
Danes je pač pešec car, ima vse pravice skočit na havbo vozila in vedno je kriv voznik. Takrat smo imeli NNP - nič nas ne sme presenetiti in smo se tudi v prometu, pametni, obnašali v tem stilu - pazili smo nase.
Danes pa neki glupi predpisi o prednosti, uravnavajo naše obnašanje, ampa tako kot takrat, pri Sv.Petru ti ne pomaga kaj dosti, da si imel prednost.
V vsakem primeru je vozilo bolj vidno, kot pešec, kolesar ali motorist, prva dva se tudi ustavita lažje, kot 1,5+t težko vozilo.
Napaka voznika, lahko pomeni smtr drugega udeleženca, napaka pešca ali kolesarja, pomeni njuno invalidnost ali smrt, ne glede na predpise, prednost in velik EGO.
Delo krepa človeka
ZaphodBB ::
Takrat, ko je folk še pazil kako gre čez cesto, saj niso na FB obveščali sledilce, čez kateri prehod gredo trenutno. Če bi se pešci in kolesarji takrat obnašali, kot se danes, bi bilo po mestih na tisoče mrtvih in ogromno dela bi imeli komunalci, ko bi morali čistit kri z asfalta.
Danes je pač pešec car, ima vse pravice skočit na havbo vozila in vedno je kriv voznik. Takrat smo imeli NNP - nič nas ne sme presenetiti in smo se tudi v prometu, pametni, obnašali v tem stilu - pazili smo nase.
Danes pa neki glupi predpisi o prednosti, uravnavajo naše obnašanje, ampa tako kot takrat, pri Sv.Petru ti ne pomaga kaj dosti, da si imel prednost.
V vsakem primeru je vozilo bolj vidno, kot pešec, kolesar ali motorist, prva dva se tudi ustavita lažje, kot 1,5+t težko vozilo.
Napaka voznika, lahko pomeni smtr drugega udeleženca, napaka pešca ali kolesarja, pomeni njuno invalidnost ali smrt, ne glede na predpise, prednost in velik EGO.
Ata, dejte nehat no. Kdo vas bo pa poslušal. Pa tele tablete vzamte.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
m0LN4r ::
O tem ne mislim razpravljat, ker so mi tako mišlječi vozniki UBILI mamo od prijatelja, medtem ko je šla z hčerko na sprehod...
In to na bankini v vasi na neprometni cesti...
Tako so uničili eno mlado (otroka vrtec in OŠ) in srečno družino. Očitno je dans it na sprehod, nekaj zelo nevarnega. Nikol ne veš kdo te bo zbil.
Hvala za razumevanje.
In to na bankini v vasi na neprometni cesti...
Tako so uničili eno mlado (otroka vrtec in OŠ) in srečno družino. Očitno je dans it na sprehod, nekaj zelo nevarnega. Nikol ne veš kdo te bo zbil.
Hvala za razumevanje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
m0LN4r - Se dogaja, sploh izven urbanih naselij, kjer so ljudje navajeni nosit temnejša oblačila. Sicer pa prometno razvite države poskrbijo, da so pešpoti in kolesarske poti stran od cest, kjer se odvija motorni promet, te ceste pa prečkajo ljudje čez mostičke ali v podhodih, tako, da zelo težko pride do srečanj različnih vrst prometnih udeležencev.
Veš za napako v prometu ni potrebno veliko, dovolj je en pogled na radio, garmin ali telefon, namesto na cesto in je že sranje. Potem pa vzamimo v obzir še način na katerega se pri nas z lahkoto pride do izpita, ne glede na psihofizične lastnosti bodočih voznikov, slabo socialno in družbeno stanje, pa imaš kaos, zaradi katerega umirajo tudi nedolžni.
In niso samo tako misleči vozniki, temveč tako misleča vsa populacija te države.
Za varen promet ni dovolj samo hebat voznike, temveč je potrebno delo na vseh področjih, tudi in predvsem naučit ljudi, kako naj pazijo v prometu predvsem sebe, ne glede na predpise, ki naj bi jih varovali, služijo pa izključno polnjenju proračuna.
Zakaj se radarji v conah 30 praviloma postavljajo ponoči in ne takrat, ko je promet najgostejši ravno z najšibkejšimi udeleženci. Zakaj so policijske kontrole z merjenjem hitrosti na koncu naselij, tik ob tabli za konec ali malenkost prej? Koliko tam uplivajo na varnost v prometu?
Zakaj na vseh kritičnih mestih ne postavijo tabel z merjenjem hitrosti, ki dokazano uplivajo na umiritev prometa?
Zakaj ne uporabljamo maket policistov, ki ravno tako umirijo promet?
Včasih sem imel navado, da sem nasprotivozeče opozarjal na policijsko kontrolo tam, kjer sem vedel, da vozijo hitreje, če prav kontrole ni bilo, nikoli pa nisem blendal tam, kjer je kontrola bila. Ob opozarjanju na kontrolo je vsem, brez izjeme, padla hitrost pod omejitev.
Ne zaradi varnosti, temveč drakonskih kazni.
Vprašajte Nemca, koliko neobravnavanih prekrškov naredi letno z vozilom, kolesom ali peš, kolikokrat pa te policaji obravnavajo pri nas?
Sicer pa je Slovenija tako majhna, da je redko kak prebivalec, ki mu promet ni vzel znanca ali sorodnika, pa se vseeno obnašamo po cestah kot idioti, vozimo pijani ali nesposobni za to opravilo, slabo predvidevamo ali sploh ne,....... in teh problemov še tako dober zakon ne bo uredil, pa še tako visoke kazni tudi ne.
Zelo malo je ljudi, ki bi narejen izpit vrgli v smeti, ker niso sposobni obnašanja v prometu, tisti brez vozniškega izpita pa tako veljajo za čudake, pa če prav gre za najkompleksnejše človekovo opravilo, pri katerem si ne moreš vzeti nekaj minutnega počitka glave, rok ali nog.
Veš za napako v prometu ni potrebno veliko, dovolj je en pogled na radio, garmin ali telefon, namesto na cesto in je že sranje. Potem pa vzamimo v obzir še način na katerega se pri nas z lahkoto pride do izpita, ne glede na psihofizične lastnosti bodočih voznikov, slabo socialno in družbeno stanje, pa imaš kaos, zaradi katerega umirajo tudi nedolžni.
In niso samo tako misleči vozniki, temveč tako misleča vsa populacija te države.
Za varen promet ni dovolj samo hebat voznike, temveč je potrebno delo na vseh področjih, tudi in predvsem naučit ljudi, kako naj pazijo v prometu predvsem sebe, ne glede na predpise, ki naj bi jih varovali, služijo pa izključno polnjenju proračuna.
Zakaj se radarji v conah 30 praviloma postavljajo ponoči in ne takrat, ko je promet najgostejši ravno z najšibkejšimi udeleženci. Zakaj so policijske kontrole z merjenjem hitrosti na koncu naselij, tik ob tabli za konec ali malenkost prej? Koliko tam uplivajo na varnost v prometu?
Zakaj na vseh kritičnih mestih ne postavijo tabel z merjenjem hitrosti, ki dokazano uplivajo na umiritev prometa?
Zakaj ne uporabljamo maket policistov, ki ravno tako umirijo promet?
Včasih sem imel navado, da sem nasprotivozeče opozarjal na policijsko kontrolo tam, kjer sem vedel, da vozijo hitreje, če prav kontrole ni bilo, nikoli pa nisem blendal tam, kjer je kontrola bila. Ob opozarjanju na kontrolo je vsem, brez izjeme, padla hitrost pod omejitev.
Ne zaradi varnosti, temveč drakonskih kazni.
Vprašajte Nemca, koliko neobravnavanih prekrškov naredi letno z vozilom, kolesom ali peš, kolikokrat pa te policaji obravnavajo pri nas?
Sicer pa je Slovenija tako majhna, da je redko kak prebivalec, ki mu promet ni vzel znanca ali sorodnika, pa se vseeno obnašamo po cestah kot idioti, vozimo pijani ali nesposobni za to opravilo, slabo predvidevamo ali sploh ne,....... in teh problemov še tako dober zakon ne bo uredil, pa še tako visoke kazni tudi ne.
Zelo malo je ljudi, ki bi narejen izpit vrgli v smeti, ker niso sposobni obnašanja v prometu, tisti brez vozniškega izpita pa tako veljajo za čudake, pa če prav gre za najkompleksnejše človekovo opravilo, pri katerem si ne moreš vzeti nekaj minutnega počitka glave, rok ali nog.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22446 (19143) | Utk |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35525 (33277) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123493 (100515) | solatko |