» »

Dogodki na cestah

Dogodki na cestah

««
13 / 15
»»

kriko1 ::

Matthai: mislil sem če imaš fotografijo ki dejansko prikazuje nek prekršek. Jaz na poti domov večkrat vidim kako se pospeši čez rdečo, kljub temu da je že krepko zelena na drugem pasu. Seveda, poleg drugih stvari....

poweroff ::

No, pošlji mi fotko svojega soseda, pa ti z GIMPom narišem poljuben prekršek.

Pol boš pa verodostojno objavil. OK?
sudo poweroff

flipflop ::

kar se pa tiče vključevanja na AC, je pa tako da če se ne uspeš vključiti do konca vključevalnega pasu, lahko potegneš naprej po odstavnem pasu. Ampak zgleda ljudje tega ne vedo, ker je že par kretenov pred mano zabrezmzalo na koncu. Hvala bogu za dobre bremze ...


Zanimivo. Po zakonu sicer tega seveda ni dovoljeno naredit - prevozit polne črte namreč. Ne vem kako to da ti ne uspe pravočasno se vključit na AC, pri tako dolgih pospeševalnih pasovih kot jih imamo v SLO. Sicer pa se 90% folka ne zna pravilno vključit na AC, in potem skačejo na vozni pas pri cca 50km/h, po možnosti se spravijo še prehitevat tistega ki pravilno želi izkoristit pospeševalni pas čimbolj, da se recimo vsaj pri kakšnih 100 vključi na vozni pas.

kriko1 ::

Torej to kar počnejo v tem threadu je prepovedano?
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...

Pyr0Beast ::

// Zanimivo. Po zakonu sicer tega seveda ni dovoljeno naredit - prevozit polne črte namreč. Ne vem kako to da ti ne uspe pravočasno se vključit na AC, pri tako dolgih pospeševalnih pasovih kot jih imamo v SLO.

Lej, če se ne moreš pravočasno vključiti se pač ne moreš. Isiljevanje in povzročanje splošne nevarnosti je pač še bolj kaznivo. Vsekakor pa hitrost meti vsaj 80km/h, preden se sploh poizkusiš vključiti.

Pri novem mestu je en tak pas, ki gre malenkost v hrib. Tam, če imaš malce šibkejšo mašino komaj zmoreš 100ko na koncu pasa. Je pa res, da se gor (na pospeševalni pas) lahko pripelješ skoraj s 60km/h+.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

solatko ::

Seveda je prepovedano - dotični te lahko toži, ampak bi bilo pa fajn take kekce razmetat ke po forumih, pol nej pa iščejo kdo jih je slikal.

Dr_M ::

dotični te lahko toži,

Tozi zaradi cesa?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

flipflop ::

Lej, če se ne moreš pravočasno vključiti se pač ne moreš.


Seveda, zato pa počakaš pri polni črti. A v Italiji kjer imaš na veliko odsekih kakih 100m dolg pospeševalni pas al pa še to včasih ne, nato pa imaš ograjo, bi tudi kr skoznjo zapeljal? Čez polno črto se pač ne pelje, vključit se ti pa ne uspe ravn zarad tega ker že v štartu veš da boš preprosto zapeljal čez polno črto če se ti ne bo izšlo pri brezglavem tiščanju gasa...

Pyr0Beast ::

Seveda, zato pa počakaš pri polni črti.
In se z 10km/h vključuješ na AC ? = SMRT
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

krneki0001 ::

Seveda je prepovedano - dotični te lahko toži, ampak bi bilo pa fajn take kekce razmetat ke po forumih, pol nej pa iščejo kdo jih je slikal.


Uporabniki so anonimni, torej nimamo na avtomobilizmu nobenega podatka kdo je kdo.

Zheegec ::

Seveda, zato pa počakaš pri polni črti.
In se z 10km/h vključuješ na AC ? = SMRT

Da, tako pravi pravilnik. Moraš pač počakati na dovolj veliko prostora na voznem pasu. Je pa tudi slabo, ker se nikjer v avto-šoli ne učiš hitrega pospeševanja in takšnih stvari, ki jih dejansko včasih rabiš :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Saladin ::

Seveda, zato pa počakaš pri polni črti.
In se z 10km/h vključuješ na AC ? = SMRT


Ne vidim tukaj ama nobenega problema.

Če se ti ni uspelo (zaradi katerikoli razloga) pravočasno vključiti na vozni pas avtoceste, počakaš pri polni črti, dokler se ne odpre varna "luknja". kar je ponavadi dokaj hitro (največ minutka - dve). Prej ko slej nabašejo normalni ljudje, ki se umaknejo na pospeševalni pas ali prej malo upočasnijo, da naredijo tu "luknjo".

Prava nevarnost je le situacija, da se tako nabere kolona par vozil na koncu pospeševalnega pasu in da vsi čakajo na luknjo za vključitev.
In da se začne nekdo zadaj iz te kolone vključevat na vozni pas, medtem ko o tem razmišlja prvi v koloni (ki ima tudi prednost in bi ob nepazljivosti znal treščit v prehitevajočega).

Sedaj pa reci - koliko takih kolon na pospeševalnem pasu si videl v življenju?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

msjr ::

No, danes je na Celovški na križišču s Tržno ulico (Stara Cerkev) Honda lepo vzela zadnji del Renaultu obema po moje naredila totalko. Renault je zavijal levo na tržno in se je moral ustaviti pred prehodom, Honda pa ga je napičila v smeri Centra. K sreči nobenmu nič, čeprav je vse letelo naokoli. Tudi avti.

Facti bruti

- Kakor sem jaz videl noben ni vozil čez omejitev
- Renault je moral ustaviti, ker mu je kakor se spomnim kolesar pripičil čez prehod, ni bilo druge
- na tem križišču se je par let nazaj ubil kar nekaj mladincev
- ko sem malo bolj gledal to križišče sem opazil, da vidi avto v smeri Centra, če vozi na desnem pasu max 50 metrov pred sabo, prej 40.

 Rumeni pazi na zelenega in ne opazi rdečega

Rumeni pazi na zelenega in ne opazi rdečega



Zdaj pa tistih +5 km/h čez omejitev ko vsi tupite kako je to neškodljivo in nasploh človeka vredno početje:

Voziš 65 na uro v rumenem avtu, Evo, maš 50m, počekiraš zeleni avto, oz kolono ki zavija levo 1s - maš še 32m.
Ostane ti še štiri metre oz. 0,2 sekunde da le pogledaš desno in opaziš avto, katerega rep štrli na tvoj pas, ker tvoja zavorna pot znaša ~28m.

To je to.

Pyr0Beast ::

Sedaj pa reci - koliko takih kolon na pospeševalnem pasu si videl v življenju?
Natančno 1 :) Na srečo preživel. [:D] Prehitevalni pas je bil poln oz. prehiter za nazaj vključevanje, pospeševalni pa je bil realno dolg cca. 5m, na 'koncu' pa cestarji neki delal. Pa sem nažgal vse štiri utripalke in spustil cca. 5, 6 avtov mimo. (Iz 90+ na cca. 10/uro, glih v 5 dal, pa treba bremzat .. ahh), sicer mi druzga tudi preostalo ni, ko je modelka (če ni bla ravno z X5) neki silila na cesto.

Pač situacija je bila pod (mojo [>:D] ) kontrolo, popolnoma predvidena in nadzorovana. Možnost nesreče = 0.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

St@jler ::

@msjr: v tem primeru je gladko malo renault izsilil hondo. Moral bi pogledati, če gre kolesar, še preden je zavil levo. Tam se čisto dobro vidi v obe smeri kolesarska dovolj daleč.

Pa še ena informacija, kaj učijo v avtošoli:
Punca je ravno na tečaju CPP in jim je predavatelj glede teh pasov za vključevanje povedal, da načeloma na smeš zapeljati čez tisto končno črto, vendar če se ti ne uspe vključiti, je bolje da pelješ naprej, kot da se tam ustaviš.

Matheeew ::

Jap, tako je tudi meni inštruktor povedal, sicer cca. 8 let nazaj. Takrat naj bi prišlo do te spremembe, da so dobili navodila, da se lahko v teh primerih izjemoma prepelje polno črto.
Aja - inštruktor je bil moj fotr :)

klemenSLO ::

Mene pa zelooo razjezi ko stojiš ali pa se počasi voziš v koloni na obvoznicei/avtocesti.... potem pa ugotoviš da je nesreča na DRUGI strani ni da vsi počasi vozijo ker so firbčni... da bi jih vse nekam poslal.....

flipflop ::

Ja, v določenih primerih je res bolje tako, sploh na naših cestah. Ni pa dovoljeno. Kot tudi ni dovoljeno med prehitevanjem prekoračit omejitve hitrosti.

solatko ::

Niti en šofer v Sloveniji ni plačal, če je pri pravilnem prehitevanju prekoračil hitrost tudi za 2X, samo ko se je umaknil na desno, je moral paziti, da ni šel čez omejitev. Pravilo prehitevanja je, da se to izvede čim prej - npr. avto vozi 80, če ga hočeš varno prehiteti, moraš it vsa 110-120. Ta čas tudi če slučajno padeš v radar, te ne bodo kaznovali.

kriko1 ::

solatko: ni res - omejitev 90, vozila je punca od prijatelja.
Kamion pred nami je vozil 70-80, zato ga je prehitela in so jo dobili z radarjem (110) na prehitevalnem pasu. Kazen.

solatko ::

Ker ni zmanjšala, takoj, ko je prišla na desni pas. Po navadi, ne merijo tistih, ki prehitevajo, ker ga itak težko nacilja, je pa nevarnost tist moment, ko si na desnem pasu, da imaš še nekaj časa pre veliko hitrost, saj ti napiše na kakšni razdalji te meri in tudi napiše, da si bil na levem pasu. Ugovor uspe.

flipflop ::

Ne ga biksat, ti bo še kdo verjel.

kriko1 ::

Piše? Kaj, pištola ti izpiše po katerem pasu si vozil?
Videl sem ga kako je ciljal ko je bila še na prehitevalnem pasu - saj to je tudi rekla. Kazen je bila vseeno.

Zheegec ::

Ker ni zmanjšala, takoj, ko je prišla na desni pas. Po navadi, ne merijo tistih, ki prehitevajo, ker ga itak težko nacilja, je pa nevarnost tist moment, ko si na desnem pasu, da imaš še nekaj časa pre veliko hitrost, saj ti napiše na kakšni razdalji te meri in tudi napiše, da si bil na levem pasu. Ugovor uspe.

Seveda je kazen. Pojdi v avtošolo še enkrat izpit delat.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

solatko ::

kriko1 - policaj mora napisati, če te je meril pri prehitevanju, če ne daš ugovor, da je bila meritev narejena med prehitevanjem.
ALIEn3001 - V avtošoli te (saj včasih so) učijo, da prehitiš s čim večjo hitrostjo, potem pa zmanjšaš hitrost na omejitev. Kako boš pa po tvoje prehitel vozilo ki vozi 80, omejitev pa je 90, z 10km/h razlike boš prehiteval kar nekaj časa, misliš, da je to lahko varno.

dzinks63 ::

Če nekdo vozi 80km/h in je omejitev 90km/h, se takih vozil ne prehiteva.

McMallar ::

Če vozi po ravnini 80km/h, takoj ko se pojavijo ovinki pa vozi 40km/h (kjer bi lahko vozil 70), potem se tako vozilo definitivno na prvem primernem in varnem odseku prehiti. Pika.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

solatko ::

V vsakem primeru, za varno prehitevanje MORAŠ prekoračit hitrost.
dzinks63 - daj link, kje to piše.

dzinks63 ::

To nikjer ne piše in ti pove zdrava pamet. Če se pelješ na ralaciji 100km bi teoretično pri konstantni razliki 10km/h prihranil cca 6 minut, v realnih življenskih razmerah na cesti pa še manj. Če pa je relacija krajša, npr. 10km, se pa že pogovarjamo o sekundah. Tako da takih prehitevanj se ne splača. Ne mi sedaj najti izgovora in izjemnega primera, da gre za življenje ali smrt, z takimi vožnjami se ukvarjajo reševalci, gasilci in ostala vozila na nujni vožnji.

McMallar ::

dzinks: se popolnoma strinjam, kar se tiče pridobljenega časa. Ampak, če nekdo pred tabo katastrofalno vozi, bremza na polno pred vsakim preglednim blagim ovinkom, potem takšnega prehitim takoj, ko so izpolnjeni vsi pogoji za varno prehitevanje. Tudi če to pomeni, da moram pospešiti na 110km/h. Še enkrat - ko so izpolnjeni vsi pogoji za varno prehitevanje. V nasprotnem primeru se raje ustavim pa malo zadiham. Kajti nekaj je tudi pomembno - takšna vožnja voznika za teboj tudi psihično utruja. Ni se mi težko voziti 10km/h pod omejitvijo, če vozilo pred mano vozi lepo in tekoče. Takšnega tudi ne prehitevam.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

b ::

@msjr: v tem primeru je gladko malo renault izsilil hondo. Moral bi pogledati, če gre kolesar, še preden je zavil levo. Tam se čisto dobro vidi v obe smeri kolesarska dovolj daleč.


In zakaj je treba gledat tudi tiste kolesarje, ki tam prihajajo z leve oz. iz centra? Kolesarska steza na tisti strani je samo v eno smer, proti centru. V drugo smer pa je na drugi strani ceste.

Komaj čakam, da bom enkrat zgazil enega modrega kolesarja, ki mi bo po napačni strani pripeljal v tisto križišče, ko zavijam levo. Po možnosti ko bo že rdeča na semaforju (za pešče, ker za kolesarje je v tisto smer pač ni).

Ne bom trdil, ker ne vem, ampak veliko možnosti je, da se je omenjeni Renault moral ustavit ravno zaradi kakega takega pacienta na kolesu, ki misli da je vse njegovo. Se mi je zgodilo že prevečkrat. Nazadnje sem to videl danes okrog 16:45 (bil sem prvi na semaforju s Tržne, zavijal sem desno proti mestu), ko je en stručko pripeljal tam v napačno smer, čez prehod za pešče, pa potem zavil levo gor na Tržno. Hkrati je s Celovške zavijal avto, ki je moral zaradi degena kar fino pobremzat, ko se mu je namalal kar naenkrat pred njim na cesti.

P.S.: da me ne bo kdo zamenjal za Pravega Policaja, če bi prišlo do tega, da bi nekoga takega povozil, to gotovo ne bi bilo namerno, pač pa posledica tega, da bi me presenetil s svojo nepravilno vožnjo in ne bi utegnil odreagirati. Dosedaj sem še vsakič bremzal in se umikal vsakemu, ki me je izsilil. Pa najsibo to kolesar, avto, ali kamion. Tudi v svojo škodo (opraskan avto).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: b ()

darkolord ::

V vsakem primeru, za varno prehitevanje MORAŠ prekoračit hitrost.

Ampak je ne smeš :)

Zgodovina sprememb…

ttommy ::

Vse to je bullshit.Itak te bo policaj jebal,če boš nekoga prehitel s 120 na uro,pa čeprav oni spredaj vozi 70.
Slovenski vozniki so pa tak vsi bedaki.Enkrat sem vozil za enim oslom-pred ovinkom,ko ni bilo pregledno,je skakal na levi pas,da bi videl če lahko prehiti in še dvakrat tako,ko pa je bila pregledna ravnina,ni šel prehitevat,vozim za bedakom in je šel prehitevat pred desnim ovinkom v škarje..na srečo je šlo,samo tistemu bi vzel izpit brez možnosti da bi ga ponovno delal.
Al pa zadnjič,ko sem šel z morja-ponavadi vozim po omejitvah,malo pred ljubljano sem naletel(zvečer),da je bilo na voznem pasu par kamionov in avtobusov,pa grem na prehitevalni pas da jih prehitim-peljem 150km/h,tedaj se mi pa za rit prilepi en debil in mi blenda kot nor.Kaj si norec misli,da se mu bom umaknil(vrinil)na desno med tovornjake,da bo lahko norel naprej?Naslednjič bom zmanjšal na 130 pa naj se jebe
zadaj.
Gamer

jype ::

solatko> V vsakem primeru, za varno prehitevanje MORAŠ prekoračit hitrost.

Torej je prehitevanje nemogoče, saj varno ne moreš, prekoračiti omejitve pa ne smeš.

Ne prehitevat, pa je zadeva rešena.

Utk ::

To tudi jaz pravim. Zato vas pa prosim, da se vozite teh faking 90, kjer se da, sej ni tako težko. Že tako imamo dosti starčkov in stark, ki res ne zmorejo tolk, dejte vsaj vi potem. Če že pri manj kot 60 letih ne zmorete, pa res boljše, da ne vozite.

Invictus ::

Tukaj ste prav patroni.

Ko nekaj piše v zakonu, se sklicujete na to. Ko se ne morete sklicevati na zakon, se sklicujete na zdravo pamet.

Na kaj se boste sklicevali, ko še tega zmanjka ... ? dzinks63 ???

LP I.

St@jler ::

@b: nisem nikjer rekel, da mora počakati kolesarja iz leve. Res je verjetno, da se je zgodilo ravno to.
Tudi sam se ne umikam narobe vozečim na kolesarski, sem bil zato deležen že kar nekaj psovk mamc', ki se peljejo kontra, ko so se morale ustavljati v grmvoju.

KandazaR ::

Včeraj sem se vozil po zaloški in en pacient se vozi po cestišču (ob desni strani) ob cesti je pa kolesarska steza. Nerazumem kaj si model želi da ga povozi avto al kaj.

Dr_M ::

Prejsnji vikend sm videl zmagovalca. S kolesom po Ljubljanski obvoznici, med novimi jarsami in tomacevim.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Azrael ::

Danes dopoldne skupina biciklistov opleta po glavni cesti skozi Lesce. Veselo vozijo vštirc se malo prehitevajo med seboj in se jim žvižga za ves svet, cela cesta jih je polna.

Na koncu Lesc, ko se začne kolesarska steza za Bled, pa brez, da bi kdo od skupine vsaj pogledali levo desno, fiju čez cesto (izsilili tovornjak) in se spustijo proti Bledu...

Tisti zgoraj omenjen karambol v Šiški pa ni 2x za reci, da ga je zrihtal kak biciklista, saj v Lj niso nič boljši kot drugje. Se jim gladko j*be za ves svet in dogajanje okoli sebe.
Nekoč je bil Slo-tech.

solatko ::

jype - tam kjer je neprekinjena črta, v ovinek, pred klancem in če je nasproti vozilo itak ne prehitevam, vozil pa za debilom 70-80 sigurno ne bom, bom pač prekoračil hitrost in se potem pritoževal, če me bo policaj ustavu in napisal listek, do sedaj se mi še ni zgodilo, da bi plačal kakšno kazen, pa sem skozi na cesti, najmanj petkrat na dan mimo radarjev, se pač držim tistih omejitev +5 in ni problema. Kar se tiče zdrave pameti, je v prometu že dolgo ni več (zato sem pred leti tudi opustil vožnje z motorjem), najbolj pa jo pogrešam pri varnih - počasnih voznikih, ki se sploh ne zavedajo (ali pa to počno namerno), kako ogrožajo druge udeležence v prometu, s tem da ne sprostijo vozni tok, vsake toliko časa - garantirano vsaj 30% manj hudih nesreč. Poglejte si mal ADAC-ove raziskave obnašanja voznikov pri različnih načinih obnašanja voznih tokov (kolon). Raziskave so delali v devetdesetih letih. V voznem toku, ki vozi malenkost nad omejitvijo, prehitevanja praktično ni!!!!!; vsi v taki koloni upoštevajo varnostno razdaljo; pripelješ se iz točke a v točko b brez stresov, napetosti, sproščen in zadovoljen, ker si vozil v tako prijetni koloni.

BigFoot ::

^ Točno. Če bo nekdo pred mano vozil 90-95 (kjer je omejitev 90) ga ne bom šel prehitevat. Če bo pa vozil 60-70 bom šel pa valjda mimo. Pa po bolj praznih cestah to ni problem, po zelo prometnih pa je.
LG 77CX OLED TV; Marantz SR6010 7.2: 5x Focal Sib, 2x Focal Cub, 2x Focal
Little Bird; PS5, Xbox Series X, PS4 Pro, Xbox One, PS3, Vero 4K, Samsung
UBD K8500 4K UHD, Philips BDP2180/12

darkolord ::

V voznem toku, ki vozi malenkost nad omejitvijo, prehitevanja praktično ni!!!!!;

Torej je rešitev preprosta - znižat omejitve na 70 :)

Utk ::

Jaz sem za. Sploh za tista mesta, kjer večina ni sposobnih it več. Ampak spet se bi našli pametnjakoviči, ki bi se vozili 60, tako da s tem ne bi nič rešli.

solatko ::

Vsako omejitev, ki jo predpišeš, bo določen procent udeležencev kršil navzgor, še večji pa navzdol. Če je omejitev nekje 40 na uro, se najdejo modeli, ki zaradi varnosti vozijo 20 ali 30 (pa ne z biciklom). Zakon bi moral predpisati, da je vsaka vleka voznega toka pod omejitvijo - prometni prekršek, s sankcijo polovične višine, kot je to za prekoračitev. Če znajo policaji merit prehitre, bi morali, prav tako pre počasne.

St@jler ::

Saj je pravilo, da se mora počasnejši sam izločiti iz prometa, če se za njim nabere kolona. Pa se kdo? Ne. Vsi so prepotetni in prepomembni in oni že ne niso tisti, ki narobe kaj delajo.
Isti primer je na AC, kjer je še dodaten pas za počasna vozila. Pa vidiš potem 'pomembne' idiote, ki se komaj vlečejo 80 po voznem pasu, ko bi se komot lahko umaknili na počasnega. Ampak to bi bilo pa že preveč za njihov ego.

Da ne bom offtopic:

Včeraj na Lj-obvoznici, izvoz celovška.
Nek zagrebčan se je že prej ves čas vozil po prehitevalnem pasu, ne da bi se umaknil, potem pa je očitno prepozno opazil izvoz in gladko malo na polno zabremzal na prehitevalnem pasu, da se je nekako prebil čez vozni pas na izvoz. In takih debilov, ki zavirajo na prehitevalnem pasu, ker se niso uspeli pravočasno razvrstiti na izvoz je zeloooooooooo veliko.

Pyr0Beast ::

Vsako omejitev, ki jo predpišeš, bo določen procent udeležencev kršil navzgor, še večji pa navzdol.
Obrni, bo bolj prav.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

darkolord ::

Da večji odstotek krši omejitev navzdol (< 50% najvišje dovoljene hitrosti s kolono zadaj)? You got to be kidding.

Zgodovina sprememb…

A.J. ::

Vsako omejitev, ki jo predpišeš, bo določen procent udeležencev kršil navzgor, še večji pa navzdol.
Obrni, bo bolj prav.


Je kar prav povedal, več ljudi vozi pod omejitvami kot pa nad. Ali pa jih je v najboljšem (najslabšem?) primeru približno enako. Izven naselja, seveda.
Po naselju, kjer je omejitev 50, pa težko najdeš prepočasnega voznika.

darkolord ::

Pod omejitvami? Misliš znotraj omejitev?
««
13 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528124685 (101707) solatko
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38870710 (62430) BigWhale

Več podobnih tem