Forum » Na cesti » Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI)
Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI)
D3m0r4l1z3d ::
Za ženo nameravava kupiti nov avto. Zelo verjetno bo Golf (razlog je ta, da bo po preteku garancije zanj skrbel moj bratranec, ki je že 15 let mehanik pri pooblaščenem VW servisu). Ampak znamka avtomobila ni pomembna za moje vprašanje. Na koncu se lahko odločiva za kaj drugega.
Žena dela običajno zelo kratke fure - od doma do vrtca/šole in nazaj. Vsaj dvakrat dnevno, če ne večkrat. Osnovna šola je le 1300 metrov stran od doma, kar pomeni, da se motor absolutno ne more segreti. Seveda bi vsak, ki bi ga vprašal o tipu motorja, kot iz topa ustrelil, da turbodizla ne smeva kupiti. Sedaj pa me zanima, ali so današnji turbobencinarji (pri Volkswagnu je to TSI) sploh kaj bolj imuni na hladne zagone, kot turbodizlarjev? Se bojim da ne. Druge izbire kot turbina pa pri bencinarjih danes skoraj ni.
Kaj pravite vi? Kaj je sploh tisto, kar škoduje turbinam? Verjetno slabo mazanje v hladnem stanju ...
Do sedaj je imela Forda Focusa z atmosferskim bencinarjem - sicer je bolj klump od avta, ampak vsaj motor pa dela BP. Naj povem še, da poleg teh kratkih relacij naredimo še kar nekaj kilometrov letno (skupaj okoli 12.000).
Kakšne so alternative pri novih avtomobilih? Zaenkrat elektrika odpade.
A ne bi bil v tem primeru najboljši vir informacij prav bratranec?
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Superboyy ::
Utk ::
LordNacho ::
OP za 12k kilometrov na leto vzemi avto ki ti (oz. tvoji ženi) najbolj ustreza glede vožnje. V prvih 120000 kilometrih (in še verjetno veliko več) se ti noben avto, naj bo turbobencinc, turbodizel al pa atmosferc ne bo kvaril. Če gledaš rabljene, potem so atmosferci verjetno manj dovzetni za kvarjenje, ampak sam sem še vseeno mnenja da bi vsak avto ob normalni uporabi moral zdržat 200k brez problemov.
Se ti pa pri kateremkoli lahko zodi da boš naletel na slabo jajce.
Se ti pa pri kateremkoli lahko zodi da boš naletel na slabo jajce.
konspirator ::
Toyoto Priusa (ali kaj sorodnega) kupi, ne da zaganjaš motor za celih 1300 metrov vožnje.
Za tako razdaljo se niti navaden bencinar ne bo segrel, kaj šele tsi/tdi, da ne omenjam, kako to "blagodejno" vpliva na motor.
Za tako razdaljo se niti navaden bencinar ne bo segrel, kaj šele tsi/tdi, da ne omenjam, kako to "blagodejno" vpliva na motor.
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
Tilen ::
OP za 12k kilometrov na leto vzemi avto ki ti (oz. tvoji ženi) najbolj ustreza glede vožnje. V prvih 120000 kilometrih (in še verjetno veliko več) se ti noben avto, naj bo turbobencinc, turbodizel al pa atmosferc ne bo kvaril.
Kako si lahko tako prepričan? V bistvu je to super, če je res. Sam delam z 2.0 TDI pod 10k / leto in 120k še hitro ne bo. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Blinder ::
1.5 TSI that replaces the 1.4. It's got both a variable geometry turbo and cylinder deactivation, so Volkswagen must be hoping every customer wants one. The 150 PS version of the mill is said to achieve 4.9 l/100km on the combined cycle
VW, 10 let pred ostalimi, as usual. Je pa res da osnovnejsi motorji teh tehnologij ne bodo imeli.
VW, 10 let pred ostalimi, as usual. Je pa res da osnovnejsi motorji teh tehnologij ne bodo imeli.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
zunno ::
Lahko pogledaš še za Hyundaijem ix20. Ga imamo sami (1.4 bencinar - 90 konjev) in smo zelo zadovoljni z njim.
69charger ::
1.5 TSI that replaces the 1.4. It's got both a variable geometry turbo and cylinder deactivation, so Volkswagen must be hoping every customer wants one. The 150 PS version of the mill is said to achieve 4.9 l/100km on the combined cycle
VW, 10 let pred ostalimi, as usual. Je pa res da osnovnejsi motorji teh tehnologij ne bodo imeli.
Misliš VW 30 let za vsemi, ki so meli že te tehnologije v raznih oblikah?
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Sami ::
Klasični atmosferci so razpoložljivi praktično pri vseh proizvajalcih.
Si gledal za kakšno Toyoto Auris 1.33L 16V ali kakšno Opel Astro 1.4 ali še bolje 1.6L?
So mi pa smešni komentarji glede "Golfa"...moj Golf IV 1.9TDI Variant ima brez večjih težav trenutno 421.000km, solidna izdelava in odličen motor, v prtljažnik pa spravim skoraj avtomobil srednjega razreda....šala :-)
Smešni komentarji prihajajo verjetno od ljudi, ki še sedeli niso v Golfu ali pa si ga ne morejo privoščiti??? Hmmm....
Veliko vozim tudi Golfa VI 1.6TDI, lahko rečem da je odličen, so pa malo precenjeni.....če ti je Golf všeč...go for it...
Dosti se vozim tudi z Astro J, zdi se mi da za tale denar trenutno ponuja več kot "Golf", verjetno bo moj naslednji avto Astra J ali K 1.6CDTI ST.
Za opisano razdaljo ti torej priporočam nekega klasičnega atmosferca...neka super-duper zmogljivost za tako razdaljo niti ni pomembna.
Si gledal za kakšno Toyoto Auris 1.33L 16V ali kakšno Opel Astro 1.4 ali še bolje 1.6L?
So mi pa smešni komentarji glede "Golfa"...moj Golf IV 1.9TDI Variant ima brez večjih težav trenutno 421.000km, solidna izdelava in odličen motor, v prtljažnik pa spravim skoraj avtomobil srednjega razreda....šala :-)
Smešni komentarji prihajajo verjetno od ljudi, ki še sedeli niso v Golfu ali pa si ga ne morejo privoščiti??? Hmmm....
Veliko vozim tudi Golfa VI 1.6TDI, lahko rečem da je odličen, so pa malo precenjeni.....če ti je Golf všeč...go for it...
Dosti se vozim tudi z Astro J, zdi se mi da za tale denar trenutno ponuja več kot "Golf", verjetno bo moj naslednji avto Astra J ali K 1.6CDTI ST.
Za opisano razdaljo ti torej priporočam nekega klasičnega atmosferca...neka super-duper zmogljivost za tako razdaljo niti ni pomembna.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Oxford ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
A ne bi bil v tem primeru najboljši vir informacij prav bratranec?
Ja, ampak le za odgovor za motorje znotraj VAG skupine. Pa še to bo znal povedati le, kakšne težave so se preko daljšega obdobja pojavljale pri TDI in kakšne pri TSI motorjih. Iz tega pa se ne bo dalo sklepati kakšne relacije so delali vozniki teh avtomobilov. Okej, mogoče pri TDI-jih, kjer se zasvinjajo filtri trdih delcev in ERG-ji.
Kaj pa pri TSI-jih?
Klasični atmosferci so razpoložljivi praktično pri vseh proizvajalcih.
Si gledal za kakšno Toyoto Auris 1.33L 16V ali kakšno Opel Astro 1.4 ali še bolje 1.6L?
...
Za opisano razdaljo ti torej priporočam nekega klasičnega atmosferca...neka super-duper zmogljivost za tako razdaljo niti ni pomembna.
Hvala za nasvet. Kot sem že napisal nisem neki stručko in sem imel očitno napačno predstavo o tem, koliko ponudbe atmosferskih motorjev je pri novih avtomobilih.
Utk ::
Dosti se vozim tudi z Astro J, zdi se mi da za tale denar trenutno ponuja več kot "Golf", verjetno bo moj naslednji avto Astra J ali K 1.6CDTI ST.
Za opisano razdaljo ti torej priporočam nekega klasičnega atmosferca...neka super-duper zmogljivost za tako razdaljo niti ni pomembna.
No, nazadnje si vseeno potrdil, da je golf precenjen, karavan ga pa ne zanima. Res da imajo vsi kompakti bolj majhen prtljaznik, in res da cloveka to ne moti, je pa vseeno neumno dat 20 jurjev za tak avto v dizel varianti, sploh za 12000 km letno. Polno pametovanja, da si nazadnje povedal isto kot jaz.
videc ::
Mislim, da so pri teh kompaktih vsi večji od Golfa. In imajo več prostora v prtljažniku. Je pa res, da niso VW.
Sami ::
Dej prosim nehaj ponujat ta precenjena goljufiva smrdljiva jajca. Jaz in tudi nihče drug normalen ga že iz principa ne bi kupil. Hvala.
Ne ne, očitno ne štekaš...strinjava se, da je rahlo precenjen....bi pa guljufija jajca zdržala 420k km brez večjih problemov (na motorju se je obnovilo turbino, menjal se je tremostat in obnovil alternator)???
Ne pljuvaj po avtomobilu, ki ga verjetno še vozil nisi....ljudje z razlogom kupijo Golfa...moram rečt, da se je moj v teh letih pozlatil.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
...:TOMI:... ::
Ti ga kar še vozi, tja do 1 mio km, če želiš, nato ga boš pa peljal na odkup k zlatarju, ne na avto odpad :-)
Šele sedaj razumem, zakaj golfi tako držijo ceno :-) Z razlogom pravijo "bolji kao nov" :-) Z leti na trhleni, zlati se, haha.
Šele sedaj razumem, zakaj golfi tako držijo ceno :-) Z razlogom pravijo "bolji kao nov" :-) Z leti na trhleni, zlati se, haha.
Tomi
A. Smith ::
Ja, ampak le za odgovor za motorje znotraj VAG skupine. Pa še to bo znal povedati le, kakšne težave so se preko daljšega obdobja pojavljale pri TDI in kakšne pri TSI motorjih. Iz tega pa se ne bo dalo sklepati kakšne relacije so delali vozniki teh avtomobilov. Okej, mogoče pri TDI-jih, kjer se zasvinjajo filtri trdih delcev in ERG-ji.
Kaj pa pri TSI-jih?
V resnici je bilo v temi že vse povedano, ampak še enkrat:
- VSE turbine imajo problem z obrabo, kadar se vrtijo z visokimi vrtljaji pri mrzlem motorju. Tudi pri bencinarjih.
- Ker dizlaši to vedo, vozijo svoje avtomobile na kratke proge z nizkimi obrati.
- To pa ravno pri dizlih povzroča, da se zabašeta EGR ventil in DPF filter
- Pri bencinarjih se EGR in DPF ne moreta zabasat, ker ju ni, ampak pod 2000 obratov večina bencinarjev ni vozna.
- Izjema je Mazda Skyactiv (ga lahko kupiš v Mazdi 3), ki je bencinski agregat, ki ima karakteristiko, ki je po navoru pri nizkih vrtljajih še od vseh bencinarjev najbolj podobna dizlu. In je brez turbine.
Mimogrede, thread o TSI motorjih:
https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
Sami ::
...:TOMI:... je izjavil:
Ti ga kar še vozi, tja do 1 mio km, če želiš, nato ga boš pa peljal na odkup k zlatarju, ne na avto odpad :-)
Šele sedaj razumem, zakaj golfi tako držijo ceno :-) Z razlogom pravijo "bolji kao nov" :-) Z leti na trhleni, zlati se, haha.
Hehe...lepa :D Ne resno, za tole kilometrino se še super vozi (edino rja napada prtljažna vrata), drugi avtomobili pri tej kilometrini že počasi razpadajo :D
Od kolega Citroen Xsara ima 370k km, problemov pa tudi malo morje.
Sodelovčeva Laguna 2.0dci ima 240k km, vsake 2 meseca je pri mehaniku.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Oxford ::
Ja, ampak le za odgovor za motorje znotraj VAG skupine. Pa še to bo znal povedati le, kakšne težave so se preko daljšega obdobja pojavljale pri TDI in kakšne pri TSI motorjih. Iz tega pa se ne bo dalo sklepati kakšne relacije so delali vozniki teh avtomobilov. Okej, mogoče pri TDI-jih, kjer se zasvinjajo filtri trdih delcev in ERG-ji.
Kaj pa pri TSI-jih?
V resnici je bilo v temi že vse povedano, ampak še enkrat:
- VSE turbine imajo problem z obrabo, kadar se vrtijo z visokimi vrtljaji pri mrzlem motorju. Tudi pri bencinarjih.
- Ker dizlaši to vedo, vozijo svoje avtomobile na kratke proge z nizkimi obrati.
- To pa ravno pri dizlih povzroča, da se zabašeta EGR ventil in DPF filter
- Pri bencinarjih se EGR in DPF ne moreta zabasat, ker ju ni, ampak pod 2000 obratov večina bencinarjev ni vozna.
- Izjema je Mazda Skyactiv (ga lahko kupiš v Mazdi 3), ki je bencinski agregat, ki ima karakteristiko, ki je po navoru pri nizkih vrtljajih še od vseh bencinarjev najbolj podobna dizlu. In je brez turbine.
Mimogrede, thread o TSI motorjih:
https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...
Hvala za izčrpen rezime, A. Smith.
šernk ::
1.5 TSI that replaces the 1.4. It's got both a variable geometry turbo and cylinder deactivation, so Volkswagen must be hoping every customer wants one. The 150 PS version of the mill is said to achieve 4.9 l/100km on the combined cycle
VW, 10 let pred ostalimi, as usual. Je pa res da osnovnejsi motorji teh tehnologij ne bodo imeli.
ne vem na kaj meriš vendar:
The net effect of cylinder deactivation is an improvement in fuel economy and likewise a reduction in exhaust emissions. General Motors was the first to modify existing, production engines to enable cylinder deactivation, with the introduction of the Cadillac L62 "V8-6-4" in 1981.
izum, ki ga je po tvoje odkril VW je iz leta 1981. Še istega leta je sledila Alfa Romeo, leto zadaj Mitshubishi. Honda recimo to uporablja redno že 15 let v V6 motorjih. variabilna turbina ni pa nič posebnega že 10 let. so prednosti in slabosti.
VW je na področju motorjev precej švoh, rešuje ga izključno 1.4 TSI (ki je res odličen motor, tako glede porabe kot moči): International Engine of the Year @ Wikipedia
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
V resnici je bilo v temi že vse povedano, ampak še enkrat:
- VSE turbine imajo problem z obrabo, kadar se vrtijo z visokimi vrtljaji pri mrzlem motorju. Tudi pri bencinarjih.
- Ker dizlaši to vedo, vozijo svoje avtomobile na kratke proge z nizkimi obrati.
- To pa ravno pri dizlih povzroča, da se zabašeta EGR ventil in DPF filter
- Pri bencinarjih se EGR in DPF ne moreta zabasat, ker ju ni, ampak pod 2000 obratov večina bencinarjev ni vozna.
- Izjema je Mazda Skyactiv (ga lahko kupiš v Mazdi 3), ki je bencinski agregat, ki ima karakteristiko, ki je po navoru pri nizkih vrtljajih še od vseh bencinarjev najbolj podobna dizlu. In je brez turbine.
Mimogrede, thread o TSI motorjih:
https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...
Ja, naj gre se na tisto temo napisat, da njemu golf dela, jim bo ful pomagalo. Imas tudi dacie s pol mio km, danes ni to nic posebnega.
Sicer pa egr imajo ze dolgo tudi bencinarji. Kaj dost pod 2000 v resnici niso vozni niti dizli, ce je dovolj mocan bencinar, pa tudi brez turbine to ni problem. Do 3000 itak ni noben posebej glasen.
dzinks63 ::
OP je z dosedanjimi odgovori zadovoljen, tema pa gre vse bolj mimo v zdrahaste vode. V soglasju z željami avtorja teme po zaklepu teme, mu je to ugodeno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110080 (68962) | Berserker |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28859 (25064) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199880 (164893) | Spajky |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32912 (30267) | WarpedGone |
» | Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13555 (11966) | Mesar |