Forum » Na cesti » Starejši švohnejši avti na plin
Starejši švohnejši avti na plin
jalovec09 ::
Razmišljam o nakupu nekoliko starejšega avta l.2000 s plinsko naparavo. Moč motorja je 70km. Poraba je menda tam 7-8l plina /100km. Kar znese 4-5 evrov stroška na 100km.
Sedanji imam +8evrov stroškov/100km.
Razlika 3 evre na 10.000km / 300 evrov.
Ima kdo kakšne izkušnje...?
Sedanji imam +8evrov stroškov/100km.
Razlika 3 evre na 10.000km / 300 evrov.
Ima kdo kakšne izkušnje...?
negotiator ::
Razmišljam o nakupu nekoliko starejšega avta l.2000 s plinsko naparavo. Moč motorja je 70km. Poraba je menda tam 7-8l plina /100km. Kar znese 4-5 evrov stroška na 100km.
Sedanji imam +8evrov stroškov/100km.
Razlika 3 evre na 10.000km / 300 evrov.
Ima kdo kakšne izkušnje...?
Odvisno, koliko stane ta avto.
All easy problems have already been solved.
jalovec09 ::
Iščem nekoga ki je vozil star švohnejši motor, normalno po omejitvah kolk je realna poraba plina. Ker če je na koncu 9l poraba plina je res brezveze kupovat tak avto
Normalna poraba tega avta z bencinom je 5-6l.
Normalna poraba tega avta z bencinom je 5-6l.
69charger ::
Pa te švohne motorje potem plin še malo bolj poleni. Clio Storia 1.2 z plinom je prava uspavanka pri pospeševanju. Pri večjih motorjih se tist % upadca moči od plina ne opazi, pri manjših pa.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Vikking ::
Iščem nekoga ki je vozil star švohnejši motor, normalno po omejitvah kolk je realna poraba plina. Ker če je na koncu 9l poraba plina je res brezveze kupovat tak avto
Normalna poraba tega avta z bencinom je 5-6l.
poraba plina je cca 10%-15% več kot na bencin (lpg manjša kalorična vrednost napram bencinu), če je plinska naprava pravilno nastavljena. Glede na to da cena LPG-ja niha nekje med 50%-60% cene bencina, se vožnja na LPG splača.
V zakup pri starejših vozilih ko se odločiš za montažo je treba vzeti več stvari:
- kako dolgo bom še vozil ta avto
- koliko težav z motorjem je bilo do sedaj (enkrat zmontirana plinska naprava, je včasih problem določit težavo ali je napaka na LPG napeljavi/delih/računalniku ali težava ni povezana z plinsko napravo)
- kvaliteta sedežev ventilov, obvezno mazanje
- nekatera vozila imajo dosti težav z "check engine" lučko. Posledično je včasih z rač. težko določit kje je napaka, ali gre samo za problem senzorjev.
- kilometrina ki jo bom delal, da izplačam plinsko napravo. Eno so kilometri ki jih je treba prevoziti da jo izplačaš, potem pa kilometri ko začneš pravzaprav šparati.
- v zakup je treba vzeti še da še vedno moraš tankati bencin, da se avto zažene in igreje na bencin, preden priklopi na plinsko napravo. Kar pomeni da v zimskem času posledično potrošiš več bencina.
- ne pozabi da je veliko garažnih "kvazi" mojstrov ki sedaj vgrajujejo plinske naprave. Nekako bi se izogibal vsem, razen Prinsa (najboljši tako po kvaliteti kot po servisu in pomoči pri reševanju problemov če do tega pride) in plineksa (poskrbljen kvaliteten servis). Če je vozilo znamke Renault, potemimaš vgrajevalca plinske napeljave nekje na Dolejnskem, ki ima pogodbo z Renault, da garancija na motor (če jo še ima vozilo) pri vgradnji plinske napeljave ostane.
Jaz imam staro vozilo, sicer z močnejšim turbo motorjem, 140.000km prevoženih na plin. Par malenkosti ki so se zgodile na plinski napravi so bile odpravljene na njihovem servisu, ter zamenjali v sklopu garancije brez najmanjšega problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
broken/link ::
Pa te švohne motorje potem plin še malo bolj poleni. Clio Storia 1.2 z plinom je prava uspavanka pri pospeševanju. Pri večjih motorjih se tist % upadca moči od plina ne opazi, pri manjših pa.
točno tako. Si ga lastimo in lahko zgornje besede le potrdim. Sem pa vozil tudi škodo fabio, 90konjičev, 1.4 motor, pa je bila zadeva solidna oz veliko veliko boljša kot pri cliotu. Če bi še enkrat šel v nakup: avto na plin pod 90konji == no-go. In podobnih misli so vsi, ki so se usedi v podhranjenega cliota :)
Je pa res, in moram potrkat, da s cliotom in plinom (je tovarniško vgrajen) do sedaj še ni bilo nobenih težav, pa ima prevoženih 100000km+ in ga imamo v lasti že več kot 4leta. Povpračna poraba je pa okrog 7l/100km. Je pa vožnja primerna poskočnosti avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
jalovec09 ::
Kot zgleda se nam obeta vedno dražji bencin, trenutno je na svetovnem trgu nafta najcenejša, ko bo cena šla gor, bo pri nas bencin poskočil.
jalovec09 ::
Sm ga gledal l.2002, ampak avto v zelo slabem stanju, čeprav ima samo kao 150.000km, motor masten, plinska pa je bla vrjetno na Balkanu vgrajena.
Aston_11 ::
jalovec09 ::
Tale
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Ravno imel eno pot tja gor pa se oglasil. Avto je rjast po streh, spredaj in motor je masten. Vse kar sm prjel je razapdlo
Po 3 minutah odšel naprej po opravkih.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Ravno imel eno pot tja gor pa se oglasil. Avto je rjast po streh, spredaj in motor je masten. Vse kar sm prjel je razapdlo
Po 3 minutah odšel naprej po opravkih.
next3steps ::
jalovec09 ::
jalovec09 ::
Novejših sploh ne maram, se kvarjo za popi*dt. Mogoče prvih 150.000km dela top pol pa začne crkovat.
Zdej ma Hondo, staro 18 let s 160.000km, avto kot nov.
Zdej ma Hondo, staro 18 let s 160.000km, avto kot nov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 45073 (32465) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10032 (6839) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12421 (5795) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4388 (1159) | zobnik |