Forum » Na cesti » Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI)
Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI)
Oxford ::
Za ženo nameravava kupiti nov avto. Zelo verjetno bo Golf (razlog je ta, da bo po preteku garancije zanj skrbel moj bratranec, ki je že 15 let mehanik pri pooblaščenem VW servisu). Ampak znamka avtomobila ni pomembna za moje vprašanje. Na koncu se lahko odločiva za kaj drugega.
Žena dela običajno zelo kratke fure - od doma do vrtca/šole in nazaj. Vsaj dvakrat dnevno, če ne večkrat. Osnovna šola je le 1300 metrov stran od doma, kar pomeni, da se motor absolutno ne more segreti. Seveda bi vsak, ki bi ga vprašal o tipu motorja, kot iz topa ustrelil, da turbodizla ne smeva kupiti. Sedaj pa me zanima, ali so današnji turbobencinarji (pri Volkswagnu je to TSI) sploh kaj bolj imuni na hladne zagone, kot turbodizlarjev? Se bojim da ne. Druge izbire kot turbina pa pri bencinarjih danes skoraj ni.
Kaj pravite vi? Kaj je sploh tisto, kar škoduje turbinam? Verjetno slabo mazanje v hladnem stanju ...
Do sedaj je imela Forda Focusa z atmosferskim bencinarjem - sicer je bolj klump od avta, ampak vsaj motor pa dela BP. Naj povem še, da poleg teh kratkih relacij naredimo še kar nekaj kilometrov letno (skupaj okoli 12.000).
Kakšne so alternative pri novih avtomobilih? Zaenkrat elektrika odpade.
Žena dela običajno zelo kratke fure - od doma do vrtca/šole in nazaj. Vsaj dvakrat dnevno, če ne večkrat. Osnovna šola je le 1300 metrov stran od doma, kar pomeni, da se motor absolutno ne more segreti. Seveda bi vsak, ki bi ga vprašal o tipu motorja, kot iz topa ustrelil, da turbodizla ne smeva kupiti. Sedaj pa me zanima, ali so današnji turbobencinarji (pri Volkswagnu je to TSI) sploh kaj bolj imuni na hladne zagone, kot turbodizlarjev? Se bojim da ne. Druge izbire kot turbina pa pri bencinarjih danes skoraj ni.
Kaj pravite vi? Kaj je sploh tisto, kar škoduje turbinam? Verjetno slabo mazanje v hladnem stanju ...
Do sedaj je imela Forda Focusa z atmosferskim bencinarjem - sicer je bolj klump od avta, ampak vsaj motor pa dela BP. Naj povem še, da poleg teh kratkih relacij naredimo še kar nekaj kilometrov letno (skupaj okoli 12.000).
Kakšne so alternative pri novih avtomobilih? Zaenkrat elektrika odpade.
- zaklenil: dzinks63 ()
negot ::
vseeno, samo da je golf, več kot zadovoljen uporabnik in navdušenec z golfi že več kot 40 let,
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negot ()
dj_uro ::
Škoda, da nisi ujel akcij Golf 7 (pred prenovo), ko so trgovci za nizke denarce prodajali zalogo... novega g7, solidno opremljenega, bi lahko dobil za pičlih 18k eur...
Vzameš 1.2 Tsi, pa nisi z ničemer zgrešil...
Če te pa še kaj zanima...
Vzameš 1.2 Tsi, pa nisi z ničemer zgrešil...
Če te pa še kaj zanima...
vw-klub.si
Blinder ::
Turbini ne skodi hladen zagon, pac, itak tudi ce vozis na dolge razdalje ko prizges motor je hladen. Problem s kratkimi razdaljami se lahko pojavi pri dieslih in sicer z njegovimi anti-pollution zadevami.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Oxford ::
Pri dizlih ni toliko problem turbina, kot sta recimo DPF in EGR na kratkih furah.
Hvala za komentar. Ampak, ali je to edino?
Nisem strokovnjak, zato sprašujem. Nekako mi je v vseh teh letih uspelo po forumih ujeti, da moraš turbino po koncu uporabe shladiti. V obratni smeri pa je mazanje pri hladnem slabše (kar je nekako logično).
Za ostale komentatorje: zares iskrena hvala za nasvete glede nakupa avtomobila , vendar me ta trenutek zanima, ali je turbobencinar imun na 'hladno' vožnjo, ker kolikor opažam danes proizvajalci skoraj ne delajo več atmosferskih bencinarjev. Novi električni avtomobili pa so še predragi.
Turbini ne skodi hladen zagon, pac, itak tudi ce vozis na dolge razdalje ko prizges motor je hladen. Problem s kratkimi razdaljami se lahko pojavi pri dieslih in sicer z njegovimi anti-pollution zadevami.
Hvala, Blinder.
Ali je še kaj takšnega?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oxford ()
ziga1990 ::
Hladna vožnja ni problematična samo na začetku ko je motor še hladen ni priporočljivo terat motorja pa za turbino je pomembno da par minut pred ciljem začneš vozit umirjeno, da se turbina umiri.
Saj če bi dizla enkrat na teden peljal na avtocesto in ga prepihal naj nebi bilo težav z DPF in EGR
Saj če bi dizla enkrat na teden peljal na avtocesto in ga prepihal naj nebi bilo težav z DPF in EGR
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
WarpedGone ::
Za ženo nameravava kupiti nov avto.
Kakršni koli nasveti po taki napaki so povsem brez pomena.
Karkoli novega danes je totalna tombola.
Edina mašina katero upam priporočat je +2L bencinc, brez turbine, kompresorja, dvojnih svečk in podobne jajcarije. To bo delalo, ja bo tudi pilo, ampak bo delalo.
Če že veš da bo golf, kaj ti naj sploh še svetujemo, barvo? Kakšen osvežilec zraka dat not?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: A. Smith ()
Oxford ::
WarpedGone je izjavil:
Za ženo nameravava kupiti nov avto.
Kakršni koli nasveti po taki napaki so povsem brez pomena.
Karkoli novega danes je totalna tombola.
Edina mašina katero upam priporočat je +2L bencinc, brez turbine, kompresorja, dvojnih svečk in podobne jajcarije. To bo delalo, ja bo tudi pilo, ampak bo delalo.
Če že veš da bo golf, kaj ti naj sploh še svetujemo, barvo? Kakšen osvežilec zraka dat not?
Hehe, hvala za božični sarkazem. Good one!
Ampak, če bi dobro prebral, bi lahko videl, da VW ni zabetoniran in bolj kot nasveti me zanimajo argumenti proti turbobencinarjem. Diesla namreč zagotovo ne bova vzela.
tomy5 ::
Samo bencinarja brez turbine kupi, kvalitetne izbire je ogromno, samo zgleda si mahnjen na na vw.
Pa za nekaj tisoč km letno se kupi nekaj rabljenega, ni nobene računice za novega, razen če ti ne ostaja 50k€ viška na TRR.
Pa za nekaj tisoč km letno se kupi nekaj rabljenega, ni nobene računice za novega, razen če ti ne ostaja 50k€ viška na TRR.
cekr ::
WarpedGone je izjavil:
Za ženo nameravava kupiti nov avto.
Kakršni koli nasveti po taki napaki so povsem brez pomena.
Karkoli novega danes je totalna tombola.
Edina mašina katero upam priporočat je +2L bencinc, brez turbine, kompresorja, dvojnih svečk in podobne jajcarije. To bo delalo, ja bo tudi pilo, ampak bo delalo.
Če že veš da bo golf, kaj ti naj sploh še svetujemo, barvo? Kakšen osvežilec zraka dat not?
Hehe, hvala za božični sarkazem. Good one!
Ampak, če bi dobro prebral, bi lahko videl, da VW ni zabetoniran in bolj kot nasveti me zanimajo argumenti proti turbobencinarjem. Diesla namreč zagotovo ne bova vzela.
Ne delat problemov. Imam 1,4i motor pa je čisto OK. Žlahtnik ima 1,2i v Škodi pa tudi nima problemov. Celo pravi, da ima boljši občutek kot prej pri BMW-ju.
Za kratke relacije bo 1,2 čisto OK. Obstajal naj bi tudi novejši 1,0i s še boljšimi specifikacijami.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
šernk ::
Oprosti ampak 1300m se gre peš! Dobro dene tebi in tvojim otrokom.
sploh če hodiš 1km po 5m široki cesti, kjer gre 40 tonski tovornjak 30cm mimo tebe, po možnosti te seveda še zakadi. Osebno imam 2km do trgovine, pa čeprav sem redno na kolesu in večkrat naredim tudi par km dolge sprehode ni pogojev da bom šel peš v trgovino, prenevarno in vse prej kot zdravo. raje grem 5min po tistem ko pridem iz trgovine na 20km pohod po gozdnih poteh.
@OP: ne vem zakaj sprašuješ na tem forumu, če imaš bratranca za mehanika. ti on ne zna svetovati? ker tu boš dobil nasvet da ne vzami črne barve (vsi so mi svetovali naj ne vzamem črne barve in doma imamo 3 črne avte) prej kot pa kateri motor vzet.
uglavnem kratke relacije so izključno za bencinarje. ja TDI bo zdržal tudi 200.000km takih relacij, ampak življenska doba TDIja se meri v 600-800k km, potem se lahko začnemo menit o vzdržljivosti šele.
turbina pri mrzlem zagonu JE PROBLEM, saj takrat nastopi obraba, med delovanjem obrabe NI! turbina pri hitri zaustavitvi JE PROBLEM (večinoma start&stop avti imajo dodano el. črpalko za turbino). za kratke razdalje je tako še vedno najbolj primeren atmosferski motor, žal izbire teh praktično več ni. zato je naslednji primeren turbobencinar, s katerim je še vedno manj stroškov vzdrževanja in prej se ti bo segrel od dizla. kje bo delal avto na kratkih relacijah regeneracijo nimam ideje, tako da jo bo delal praktično na vseh dolgih relacijah. ne vidim enega plusa, da bi nabavil dizla za po 15km dolge relacije.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
Ampak, če bi dobro prebral, bi lahko videl, da VW ni zabetoniran
Takoj ko omeniš, da se nagibaš k Golfu, so stvari jasne in končane.
Razlogi za takšno nagibanje so povsem iracionalni, zato je kakršnokoli racionaliziranje za/proti brezeze. Če se nagibaš k Golfu, vzami Golfa in boš srečen. Ker če ne boš vzel Golfa boš nesrečene. No matter what. Ko bo prvič treba na pumpo tankat bo slaba volja, ker z golfom še nebi blo treba it, ker itak spije manj. Pa manj obrablja gume, pa olje dlje zdrži, pa svečke ne crkujejo, pa olje je cenej, pa ...
in bolj kot nasveti me zanimajo argumenti proti turbobencinarjem. Diesla namreč zagotovo ne bova vzela.
Argumenti proti turbobencinarjem so točno enaki kot argumenti proti turbodizlom.
Vsi problemi s turbodizli nimajo ničesar skupnega z dizlom, imajo pa vse skupno s turbino. Variacija je le v pritisku in kompleksnosti same turbine (fiksna, variabilna, dvojna, ...).
Ampak zopet, že veš da ne bo dizl, ampak te zanima zakaj ne bencin. Kakšen je smisel tega spraševanja. Tretje praktične šanse ni, torej bo bencin.
Mučijo te abileme.
Zbogom in hvala za vse ribe
Aston_11 ::
Oxford ::
WarpedGone je izjavil:
in bolj kot nasveti me zanimajo argumenti proti turbobencinarjem. Diesla namreč zagotovo ne bova vzela.
Argumenti proti turbobencinarjem so točno enaki kot argumenti proti turbodizlom.
Vsi problemi s turbodizli nimajo ničesar skupnega z dizlom, imajo pa vse skupno s turbino. Variacija je le v pritisku in kompleksnosti same turbine (fiksna, variabilna, dvojna, ...).
OK. Torej za kratke relacije so turbobencinarji enako slabi kot turbodizli? Pa prosim pozabi, da sem omenil Golfa in VW, ker ne sorašujem tega. Če zmoreš, te prosim odgovori na splošno. Hvala!
Hvala za vse komentarje glede koristnosti hoje do vrtca in šole, ampak naj še enkrat poudarim, da ne sprašujem tega. Bova sama najbolje vedela zakaj želiva nov avto za kratke relacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oxford ()
Formula 1 ::
Če je turbina res problem ali ne bodo drugi povedali bi pa opozoril na eno stvar. Filter trdih delcev bo od jeseni 2017 obvezen tudi v bencinskih avtomobilih tako, da boš skoraj na istem kot z dizlom, VW je sam rekel,da bo prostovoljno že nekaj prej začel jih vgrajevati zato priporočam pozanimanje pred nakupom, da ne bo potem neprijetnih presenečenj. Ker prenovljeni Golf prihaja ravno v pravem času in z novimi motorji da bi se lahko kaj takega vgrajevalo že od začetka. Sicer pa 1.0 TSI izgleda kar soliden motor, upam, da bo manj problemov kot jih je bilo z 1.2 TSI
TOP ::
Do sedaj si imel Ford Focusa in kaj je narobe znjim,zakaj ga še vedno ne voziš,za tako kratke dnevne razdalje,ki greš lahko ob lepem vremenu peš pa nov avto,dober tvoja odločitev.Lahko bi zvozu Forda do konca in potem nov avto.
WarpedGone ::
OK. Torej za kratke relacije so turbobencinarji enako slabi kot turbodizli? Pa prosim pozabi, da sem omenil Golfa in VW, ker ne sorašujem tega. Če zmoreš, te prosim odgovori na splošno. Hvala!
Na splošno velja da je verjetnost okvare sorazmerna s kompleksnostjo in 'našponanostjo' mašine. Zraven pa svoje zobe kažeta še občasni inženirski zaHebi in ekonomija, ko se špara še na dolžini šraufov.
Zato priporočilo po +2L atmosferskih bencinarjih. Dajo ven mizerno št. konjev na liter, spijejo sode bencina ampak za crknit je pa v splošnem precej kratka vrsta kandidatov za probleme. Seveda tudi ti trpijo za inženirskimi zaHebi in ekonomijo ampak je vsaj št. posameznih členov v markovovi verigi krajše in s tem relativno večja šansa po netežavnem motorju.
Rezultat tega je, da je edini način da se ugotavlja zanesljivost neke konkretne mašine ta, da se pogleda v ogledalo i.e. kako se konkreten motor obnaša zadnja leta in predvsem ali jih proizvajalec širi ali umika iz popularnih modelov vozil.
Sicer pa 1.0 TSI izgleda kar soliden motor, upam, da bo manj problemov kot jih je bilo z 1.2 TSI
Tudi 1.2TSI je na začetku zgledal zelo solidno in obetavno.
Pod črto: problemi bodo/so lahko povsod. Zato ne zbiraj med katere loto cifre imajo večjo/manjšo šanso dobitka ampak izberi avto ki se vsaj v principu pelje tako, kot je tebi všeč. Če ti je všeč rjovenje in razganjanje na visokih obratih, bo močan bencinar pravi, če so ti všeč znaki živlenja že takoj nad prostim tekom, pa bo treba vzet turbino, če ne kr supercharger.
V principu so vse te zadeve narejene z namenom, da bi delale. Le uspešnost je različna.
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Ok, alternativa seveda je, npr. Mazda. Le ta kot izjema zavestno ni šla v downsizing, obdržala je 2,0l motorje brez turbine, katere je nadgradila na svoj lasten moderen način. Poraba sploh ni visoka za tak motor, prej bi lahko rekli da je ugodna.
Cenovno okoli Golfa je npr.: Mazda CX3 in Mazda3, so pa tudi večji, močnejši in dražji modeli na voljo s podobno tehnologijo. Kaj je boljše, mali motor s turbino ali večji brez je seveda velika debata, toda če misliš avtomobil imeti deset let, kar v tvojem primeru znese cca 120000Km, je povsem vseeno za kaj se bi odločil.
Cenovno okoli Golfa je npr.: Mazda CX3 in Mazda3, so pa tudi večji, močnejši in dražji modeli na voljo s podobno tehnologijo. Kaj je boljše, mali motor s turbino ali večji brez je seveda velika debata, toda če misliš avtomobil imeti deset let, kar v tvojem primeru znese cca 120000Km, je povsem vseeno za kaj se bi odločil.
mrTwelveTrees ::
Mazda ima trenutno najboljše bencinske motorje brez turbine.
Če pa greldaš z turbino je pa moj favorit 1.0 od forda ki ima 125 konjev (recimo c-max) mislim da je tudi v drugih modelih.
Če pa greldaš z turbino je pa moj favorit 1.0 od forda ki ima 125 konjev (recimo c-max) mislim da je tudi v drugih modelih.
negot ::
http://www.volkswagen.si/novice/aktualn...
bil in ostal kralj razreda, da ne govorim o modelih R, GTI, GTD, tu omenjat mazdo (forda) je kar precej mimo, lp
bil in ostal kralj razreda, da ne govorim o modelih R, GTI, GTD, tu omenjat mazdo (forda) je kar precej mimo, lp
...:TOMI:... ::
OP, ne bodi mona, naj že novega servisira tvoj bratranec. Zakaj šele po garanciji? Če je bratranec kaj vreden, bo že uredil, da bo garancija veljala, ne glede na vse.
Tomi
Oxford ::
Ok, alternativa seveda je, npr. Mazda. Le ta kot izjema zavestno ni šla v downsizing, obdržala je 2,0l motorje brez turbine, katere je nadgradila na svoj lasten moderen način. Poraba sploh ni visoka za tak motor, prej bi lahko rekli da je ugodna.
Cenovno okoli Golfa je npr.: Mazda CX3 in Mazda3, so pa tudi večji, močnejši in dražji modeli na voljo s podobno tehnologijo. Kaj je boljše, mali motor s turbino ali večji brez je seveda velika debata, toda če misliš avtomobil imeti deset let, kar v tvojem primeru znese cca 120000Km, je povsem vseeno za kaj se bi odločil.
Hvala, končno eden, ki se je poglobil v moja vprašanja. Moram priznati, da nisem vedel, da še kateri proizvajalec dela nove bencinske avtomobile (v nižjem razredu) brez turbine. Prav tako nisem nikoli gledal Mazd. Bom preveril.
Če je turbina res problem ali ne bodo drugi povedali bi pa opozoril na eno stvar. Filter trdih delcev bo od jeseni 2017 obvezen tudi v bencinskih avtomobilih tako, da boš skoraj na istem kot z dizlom, VW je sam rekel,da bo prostovoljno že nekaj prej začel jih vgrajevati zato priporočam pozanimanje pred nakupom, da ne bo potem neprijetnih presenečenj. Ker prenovljeni Golf prihaja ravno v pravem času in z novimi motorji da bi se lahko kaj takega vgrajevalo že od začetka. Sicer pa 1.0 TSI izgleda kar soliden motor, upam, da bo manj problemov kot jih je bilo z 1.2 TSI
Torej, če bo filter trdih delcev tudi v turbobencinarjih, jih bo treba občasno malo 'preluftati' na avtocesti.
...:TOMI:... je izjavil:
OP, ne bodi mona, naj že novega servisira tvoj bratranec. Zakaj šele po garanciji? Če je bratranec kaj vreden, bo že uredil, da bo garancija veljala, ne glede na vse.
Upam, da ti to resno. Predlagaš, naj ga prosim, da na skrivaj šari po računalniku za spremljanje servisne zgodovine na avtoservisu? Če bo tekom garancije kaj crknilo, ni šans, da zadeva ne priplava na površje.
...:TOMI:... ::
Predobro poznam dogajanja na servisih. Ne rabi nič šarit po računalnikih. Dovolj so veze pri takih zadevah. Verjetnost, da nekaj crkne zaradi npr. slabih materialov in da ne popravijo je enaka nič. Če gredo v odpoklic, prideš itak na vrsto.
Tomi
l0g1t3ch ::
Npr. Zoe
https://www.cdn.renault.com/content/dam...
Ali pa če nisi še prodal fokusa, počakaj še pol leta ker v 2017 pride precej električnih na trg oz. posodobitve/nadgradnje obstoječih.
https://www.cdn.renault.com/content/dam...
Ali pa če nisi še prodal fokusa, počakaj še pol leta ker v 2017 pride precej električnih na trg oz. posodobitve/nadgradnje obstoječih.
Oxford ::
Kaj pa nekaj na elektriko ?
Za tisti 1 km v eno smer bo to najbol idelano.
Kot sem že napisal, mi cene električnih avtomobilov (trenutno) še 'ne ležijo'.
...:TOMI:... je izjavil:
Predobro poznam dogajanja na servisih. Ne rabi nič šarit po računalnikih. Dovolj so veze pri takih zadevah. Verjetnost, da nekaj crkne zaradi npr. slabih materialov in da ne popravijo je enaka nič. Če gredo v odpoklic, prideš itak na vrsto.
Hvala, ampak ne hvala. Ne bi ga želel spravljati v probleme.
TOP ::
Kje pa piše da moraš avto voziti na uradni servis,če se gre samo navaden servis nikjer.Ko kaj crkne in je u garaciji ti bo servis popravil ne glede kam ti voziš avto na servis.
l0g1t3ch ::
Kaj pa nekaj na elektriko ?
Za tisti 1 km v eno smer bo to najbol idelano.
Kot sem že napisal, mi cene električnih avtomobilov (trenutno) še 'ne ležijo'.
Ali pa kaj takega
http://siol.net/avtomoto/prva-voznja/hy...
Meni se zdi v tem momentu dajati 20k € za nov benz/dizel avto stran metanje denarja. v prihodnjem letu ali dveh prihaja kup novosti na področju elektrike in verjetno tudi hibridov.
Glede na napisanih 1300m do vrtca/šle mislim da si nekje iz mesta, trenutni trend je izgon avtomobilov iz mest in skoz bolj glasni so tisti ki bi prepovedali klasične dizel/benz avte v mestih.
Pa kljub temu da sam vozim turbo dizla imam zaradi izkušenj od žlahte/kolegov/sodelavcev precej odpora proti turbinam, sploh tisti ki vozijo sodobne turbo mlinčke na kratke razdalje imajo preveč peripetij za nove avte.
l0g1t3ch ::
P.S. Dizla sem vzel, ker sem dobil tako ugodno ponudbo, da sem rekel fuc** it, če bo kaj crknilo mam en konkretni servis pokrit. Sploh pa 65% sem na AC, 10% mesto, ostalo pa regionnalke itd...
...:TOMI:... ::
OP, torej si bolj papežki od papeža. Ko je pa treba utajit davke, si pa prvi v vrsti?
http://val202.rtvslo.si/2015/06/kje-pa-...
Če bi imel vse po predpiaih, bi moral tvoj bratranec imeti npr. s. p.,pa ne bi bilo nobenih težav, niti problemov ne bi imel v skužbi. Ker je pa fušar, boš pa prva leta preplačeval servis toliko, da bi lahko celotno živ. dobo vozila lahko vozil na servis k nekemu neuradnemu mehaniku, brez bojazni, da ti bo šla garancija po gobe.
http://val202.rtvslo.si/2015/06/kje-pa-...
Če bi imel vse po predpiaih, bi moral tvoj bratranec imeti npr. s. p.,pa ne bi bilo nobenih težav, niti problemov ne bi imel v skužbi. Ker je pa fušar, boš pa prva leta preplačeval servis toliko, da bi lahko celotno živ. dobo vozila lahko vozil na servis k nekemu neuradnemu mehaniku, brez bojazni, da ti bo šla garancija po gobe.
Tomi
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Z ženo sva letos kupila nov avto, tudi za bolj kratke razdalje in pretežno mestno vožnjo. Sva zelo resno cikala na Mazdo CX3, pa sva potem vzela tole:
http://www.hyundai.si/hyundai-i30/
Motor 1,4, bencinc, brez turbine. Od srede avgusta do danes prevoženo 5.500 km. Zaenkrat sva zelo zadovoljna...
LP
Jože
Z ženo sva letos kupila nov avto, tudi za bolj kratke razdalje in pretežno mestno vožnjo. Sva zelo resno cikala na Mazdo CX3, pa sva potem vzela tole:
http://www.hyundai.si/hyundai-i30/
Motor 1,4, bencinc, brez turbine. Od srede avgusta do danes prevoženo 5.500 km. Zaenkrat sva zelo zadovoljna...
LP
Jože
Isotropic ::
na kakšen način je focus bolj klump od avta? in o katerem letniku, motorju govorimo?
atmosferce imaš načeloma pri večini znamk, sam jih je treba naročit in čakat nanje.
atmosferce imaš načeloma pri večini znamk, sam jih je treba naročit in čakat nanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Oxford ::
na kakšen način je focus bolj klump od avta? in o katerem letniku, motorju govorimo?
atmosferce imaš načeloma pri večini znamk, sam jih je treba naročit in čakat nanje.
Letnik 2007, bencinar 1.6 Ti-VCT. Znotraj (armaturka itd.) je bil že ob nakupu (rabljen) leta 2008 kot bi pobegnil iz prejšnjega tisočletja. Nikoli ga nisem maral.
user1618 ::
Ne vzet dizla, ker boš vsak teden mogu pucat DPF...
"If we were supposed to talk more than listen
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain
Oxford ::
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Hvala. Izgleda, da sem se motil glede razpoložljivosti atmosfercev pri novih avtomobilih.
TOP ::
Ja in kaj misliš ,da bo pri Golfu bolša armaturka isto sranje ko je starejši vse škriplje in poka.kot pri novem Italjanu.Sepravi žena se je naveličala avta povej po pravici nič novega,za take razdalje definitivno bencinarja,razen če boš vsaj na 14 dni šel kaj na AC pa dalšo furo.
Blinder ::
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Hvala. Izgleda, da sem se motil glede razpoložljivosti atmosfercev pri novih avtomobilih.
Bos pa moral te navite atmosferce mrzle vrtet na obrate, da se bojo kam premaknili, medtem ko umirjene sodobne turbote lahko vozis kot diesle. Za vsak motor se najdejo slabosti, tej slotekovi sank-inzenirji pa niso relevanten vir informacij.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Superboyy ::
Za tako relacijo ti priporočam atmosferski motor. Mazda 3 recimo, pa še dosti bolš izgleda kot Golf.
Ampak seveda, večina pri takih vprašanjih išče potrditev svoje že narejene odločitve, ne dejanskega nasveta.
Ampak seveda, večina pri takih vprašanjih išče potrditev svoje že narejene odločitve, ne dejanskega nasveta.
Fizikalko ::
Ja, za do vrtca in nazaj je pa res treba obrate nabijat. Grow up. Lahko se vzame pa varianto z 1.8, če je 1.4 prešvoh...
negot ::
Utk ::
Dej prosim nehaj ponujat ta precenjena goljufiva smrdljiva jajca. Jaz in tudi nihče drug normalen ga že iz principa ne bi kupil. Hvala.
Fizikalko ::
Še dve varianti (jaz bi prvo):
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fizikalko ()
Aston_11 ::
Isotropic ::
mogoče še kia ceed, mislim da sploh nimajo turbo bencinarjev, so pa nove drage glede na to, kar ponujajo.
alpa kaj francoskega.
alpa kaj francoskega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110080 (68962) | Berserker |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28859 (25064) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199880 (164893) | Spajky |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32913 (30268) | WarpedGone |
» | Kater normalen avto, 05-06, do 6k, megane, c4, fokus, astra (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13558 (11969) | Mesar |