Forum » Na cesti » Vračajo se večji motorji
Vračajo se večji motorji
Buggy ::
opelj glih ni sinonim za šparovčka...
prove it, i dare you..
...no, no to pa ne vem, ce bo ravno drzalo...oz. Opel nic ne izstopa po kaksni pretirani porabi celo nasprotno...
Insignia diesel 163KM od kolega porabi malo pod 6 litri nafte, pa je 1700kg tezka krava.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Tukaj imas pa povprecje 170 teh krav, kjer je poraba 6.2l/100km kar se mi kot sem rekel za tak avto zdi zelo spodobno.
Tudi nova Astra K 150KM 1.4 turbo bencin je bila glede na dinamiko voznje ko sem jo imel na testu presenetljivo skromna.
Moja bivsa Vectra c karavan 2.0T 210KM (1700kg) je imela tudi nenezne voznje povprecje 8.9l/100km...najmanjsa zabelezena na morje in nazaj cca 500km - 6.3 l/100km bencina...ker je bila predelana na plin je bil strosek temu primerno manjsi.
Zdejsna Insignia 2.0T 4x4 (1900kg) 285KM pa je res pozeruh saj je bilo povprecje 5ih bencin tankov cca 12l/100km...ker pa je sedaj predelana na plin se vozim ceneje kot tista Corsa zgoraj...dobrih 7EUR/100km kar znese slabe 6l/100km bencina
Tko da mislim da posplosevat ravno ni treba... za 1.4 NA motor pa sem tudi sam slisal, da je zejen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Sami ::
Ampak nabijat o čisti mestni vožnji povprečnega slovenca in 6l na 1.2 16V je pač mal tko..
Preberi kaj sem napisal za mestno vožnjo.
IN ?km s temi litri?
S polnim tankom naredim odvisno....če ga "teram" 550km, če vozim dinamično 600km, normalna vožnja (30% mesto, 70% AC 120-130km/h) naredim 650km.
za 1.4 NA motor pa sem tudi sam slisal, da je zejen.
res je 1.4 16V 90hp res več porabi kot recimo 1.2 16V, 1.4 90hp je še strari motor ki so ga daljnega leta 1999 vgrajevali v Astre, novi 1.4 101hp pa naj bi bil že bolj varčen.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
SuperVeloce ::
Zdejsna Insignia 2.0T 4x4 (1900kg) 285KM pa je res pozeruh saj je bilo povprecje 5ih bencin tankov cca 12l/100km...
insignia ima 1900kg? shiiiit, veliko dela še imajo pri nižanju teže... Recimo, da bi še razumel, da ima polno opremljeni A8 z V8 mašino tolko kilogramov...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Buggy ::
SuperVeloce je izjavil:
Zdejsna Insignia 2.0T 4x4 (1900kg) 285KM pa je res pozeruh saj je bilo povprecje 5ih bencin tankov cca 12l/100km...
insignia ima 1900kg? shiiiit, veliko dela še imajo pri nižanju teže... Recimo, da bi še razumel, da ima polno opremljeni A8 z V8 mašino tolko kilogramov...
Moji karvanki se 4x4 (haldex) nekaj pridoda, pa dodatna LPG posoda tudi ni kar tako. V prometni je 1865kg podatek. Je pa ta generacija Insignie in tudi Astre J res cist prevec tezka (se zal tudi cuti na cesti), cesar so se pri Oplu zaceli zavedati, zato je nova Astra K z istim motorjem in opremo od prejsnje cca 200kg lazja. Isto redukcijo naj bi naredili tudi z novo Insignio, ki naj bi prisla konec leta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Wrop ::
seveda mu ne verjamem. sem se vozu kot sopotnik nekaj časa z corso d 1.2 16v (večina mestne voznje na šiht in nazaj) pa je blo lepo 8l+. tko da ne bullshitirat kok so novejsi motorji ful bol varcni
Mestna vožnja z turbomlinčki ne preseže 7l/100km. Vsaj z mojim 0.9 tce ne. Bolj gre 6,5l.
Superboyy ::
Sami ::
opelj glih ni sinonim za šparovčka...
prove it, i dare you..
Evo, po šihtu sem slikal račun kjer se vidi, da sem danes natočil 40L goriva, od tega je bilo prevoženih že slabih 20km
V roku nekje dveh tednov (se vozim še z drugim avtom), ko bo tank prazen bom objavil sliko kilometrine in ga natankal, pa bomo izračunali povprečje.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
Buggy ::
dj_uro...neki si nas izzival glede Oplove porabe. Sem ti tako jaz in Sami nekak nakazala na tvoje zmote. Lahko zdej ti prosim podas svoje argumente, ki bojo nekako podkrepili tvoje teze?
-valvoline- ::
Corsa C 1.2 twinport (enak motor k ga ma corsa D) pije najmanj 8l v mestu in nikoli pod 6.5 na AC. 1.0 pa pije vsaj liter manj, ampak 1.0 v corsi D so ga nehal vgrajevat ce se ne motim, podhranjen je pa laufa k traktor, je pa res varcen trocilinderc.
Buggy ::
konspirator je izjavil:
na plin predelaj
In sicer CNG.
zal je pump za CNG tako malo, da je ti res nisna stvar...beri mestna voznja (LJ,MB)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
dj_uro ::
dj_uro...neki si nas izzival glede Oplove porabe. Sem ti tako jaz in Sami nekak nakazala na tvoje zmote. Lahko zdej ti prosim podas svoje argumente, ki bojo nekako podkrepili tvoje teze?
lahko Buggy, ni problema...
BTW, Samy ni nakazal ničesar, pokazal je le račun.
1.Opelj Astra letnik 2009 se mi zdi...
eden izmed opcij za nakup, ko sem kupoval novo vozilo...
180KM, turbo motor... Na papirju ŽIVAL!
-ga vzamem na testno vožnjo in... poden
2.Opelj Insignia (taprva) 1.8 bencinar, atmosferc... ga je imel bratranec na 16'kah, ne na 20', kjer avto vsaj nekak izgleda..
poraba okoli 10l (mešano)
3.Opelj Corsa, letnik 2000; avtomatik, 1.2 bencinar... ga je imel sošolec in dober kolega, tudi tu na slotechu sodeluje (ali pa je sodeloval)... Poraba okoli 10l (večinoma mesto)
4.Opelj Astra letnik 2011...
dobil sem ga kot nadomestno vozilo pri zavarovalnici... dizel...
poraba 6... kar je OK
---------------------------
več pa nisem imel izkušenj z Oplom, ker so se mi zamerli...
Pretežki, premočni na papirju in prešvoh v realnosti... Kako je v letu 2016 ne vem in me niti ne zanima.
Pa da ne bom samo pljuval po Oplu... Sam sem imel v letih 2007-2009 Cliota, 1.2 12V, 60KM... Tudi tam je bila poraba previsoka glede na konje in zmogljivosti...
Sedaj vozim in se prevažam v bolj ''premium'' znamkah, vseh možnih agregatih in se mi j.ebe za porabo...
Tudi sam imam 250KM turbaka v passatu, na mojo žalost ni 4motion, vendar tudi pije temu primernih 8,5l overall.
Zadnjič sem vozil 1.6TDI, 110KM, 5 stopenjski menjalnik... poraba LJ-MB-CE-LJ po AC, tempomat 150, šlo je tudi 180 na nekaterih mestih... poraba smešno idiotska 4,5l...
Sem pa ZMERAJ, ZMERAJ na voljo, da se testira te stvari v živo... maš muda za to? =)
...tisti, ki izgubi, poplača gorivo in pijačo...
vw-klub.si
Buggy ::
s svojim "stavam" in z "I dare you" se malo nazaj drzi, zgolj nasvet.
Kar me zmoti je tipicno gostilnisko posplosevanje, tako porabe (ki je odvisna od vsega moznega) do vehamentnega obkladanja s "premium" in "shit" znamkam, ki se jih "nebi niloli pritaknil".
Stvari niso tako enoznacne...jaz ti lahko konkretiziram mojo porabo s statistiko...pa verjemi da moje relacije ravno niso neka podlaga za iskanje minimuma porabe (20% mesto /10% AC/ 70% hribovita ovinkasta regionalka). Kot sem ze napisal, ce bi bil picajzel, bi lahko delal grozno nizke porabe, vendar mocnega avta nisem kupil za sparat na gorivu ampak za uzivat po ovinkih in prehitevat sparovcke, ki speljujejo po polzje in se drajsajo okoli kot cigumiji
Na istih relacijah:
Vectra 210KM...1700kg 225/45/17 kolesa
https://www.spritmonitor.de/en/detail/3...
Insignia 2.0T 285KM 4x4...1900kg 245/35/20 kolesa
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
Aja pa zlagal sem se...na dol proti morju ni bila poraba 6.3 ampak 5.8 na 210KM 1700kg karavanu...ce vozis po omejitvah kot bakica (4 osebe napokan prtljaznik pa stresni nosilci...da bomo natanci) :)
https://www.dropbox.com/s/e3iz3b8sfgniv...
Vse se da narest z avtom glede porabe, vazno je le kako ga vozis in kje predvsem pa s kakim namenom!
Zdej pa mislim da je dosti govora o tej subjektivni oceni porabe, smo ze hujsi kot tovarniski PR normativi
ce tole malo bolj konkretiziras sem pa takoj za stvar!
Kar me zmoti je tipicno gostilnisko posplosevanje, tako porabe (ki je odvisna od vsega moznega) do vehamentnega obkladanja s "premium" in "shit" znamkam, ki se jih "nebi niloli pritaknil".
Stvari niso tako enoznacne...jaz ti lahko konkretiziram mojo porabo s statistiko...pa verjemi da moje relacije ravno niso neka podlaga za iskanje minimuma porabe (20% mesto /10% AC/ 70% hribovita ovinkasta regionalka). Kot sem ze napisal, ce bi bil picajzel, bi lahko delal grozno nizke porabe, vendar mocnega avta nisem kupil za sparat na gorivu ampak za uzivat po ovinkih in prehitevat sparovcke, ki speljujejo po polzje in se drajsajo okoli kot cigumiji
Na istih relacijah:
Vectra 210KM...1700kg 225/45/17 kolesa
https://www.spritmonitor.de/en/detail/3...
Insignia 2.0T 285KM 4x4...1900kg 245/35/20 kolesa
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
Aja pa zlagal sem se...na dol proti morju ni bila poraba 6.3 ampak 5.8 na 210KM 1700kg karavanu...ce vozis po omejitvah kot bakica (4 osebe napokan prtljaznik pa stresni nosilci...da bomo natanci) :)
https://www.dropbox.com/s/e3iz3b8sfgniv...
Vse se da narest z avtom glede porabe, vazno je le kako ga vozis in kje predvsem pa s kakim namenom!
Zdej pa mislim da je dosti govora o tej subjektivni oceni porabe, smo ze hujsi kot tovarniski PR normativi
Sem pa ZMERAJ, ZMERAJ na voljo, da se testira te stvari v živo... maš muda za to? =)
...tisti, ki izgubi, poplača gorivo in pijačo...
ce tole malo bolj konkretiziras sem pa takoj za stvar!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
negotiator ::
Saj Sami gre lahko vmes še trikrat tankat, pa ne pokaže računa, dokler ne doseže tistih 650km :)
All easy problems have already been solved.
Buggy ::
1.Opelj Astra letnik 2009 se mi zdi...
eden izmed opcij za nakup, ko sem kupoval novo vozilo...
180KM, turbo motor... Na papirju ŽIVAL!
-ga vzamem na testno vožnjo in... poden
si lahko natancen (link pls), ker te kombinacije avta in motorja ne poznam
2.Opelj Insignia (taprva) 1.8 bencinar, atmosferc... ga je imel bratranec na 16'kah, ne na 20', kjer avto vsaj nekak izgleda..
poraba okoli 10l (mešano)
Insignia s svojo tezo je totalno presvoh za 140KM sploh pa NA ceprav je VVT. Bojda so v GB prodajali celo 1.6 atmosferce v teh avtih kar je za moje pojme kriminal. Zacetni vstopni podel 2009 1.8NA je zelo hitro nadomestil vstopni model 1.4T z isto konjusnico in celo tovarnisko predelavo na LPG..navora ima dosti vec kot 1.8 ki je res poraz.
3.Opelj Corsa, letnik 2000; avtomatik, 1.2 bencinar... ga je imel sošolec in dober kolega, tudi tu na slotechu sodeluje (ali pa je sodeloval)... Poraba okoli 10l (večinoma mesto)
Sodelavec ima ta jajca pa kar nocejo crknit. Ne menja olja samo tanka pa nic ne servisira pa pravi...ves da tole sploh ni tolk slab traktor..porabo ima cca 7l/100km Menges-LJ
4.Opelj Astra letnik 2011...
dobil sem ga kot nadomestno vozilo pri zavarovalnici... dizel...
poraba 6... kar je OK
Ne vem kerga dizla so to nabasal, dnevno izposojo, ko sem imel avto na servisu in sem dobil za cca 100km Astro K 1.6 CDTI je bilo manj kot 6l/100km samo tukaj ne morem podat zakljucka ker je nisem vozil na moji relaciji...je bila pa izredno poskocna in sparovna glede na to kaj sem ji delal, kot clovek ki ne mara smrdlivih in rakotvornih dizlasov!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Utk ::
Kaksne porabe pisete na razlicnih avtih...samo pomeni da niste dovolj dolgo vozili te avte, da bi se navadili kako se ga vozi, ali ste pa brez obcutka. Ce bos bencinarja vozil kot dizla, bo pac poraba visoka pa se sel ne bo. Obratno pa podobno.
Ob pravi voznji vsak porabi v mejah normale.
Ob pravi voznji vsak porabi v mejah normale.
bambam20 ::
Ce bos bencinarja vozil kot dizla, bo pac poraba visoka pa se sel ne bo.
Ker ga boš vozil v območju 2500- 3500 obratov bo poraba visoka? Ti pa se očitno spoznaš na bencinarje in vidim da veš v katerem območju vrtljajev imajo bencinraji visoko porabo.
In niso vsi bencinarji crknjene krave za boga svetega.
Buggy ::
Prejsnjega turbobencinarja sem skoraj vedno vozil pod 3K, ker je imel z low pressure turbino (0.7 bara) max navor ze pri 2K obraih pa tja do 5k. Trenutna krava pa ima turbino 1.4 bara max in je res se v privajanju, saj sem se (raz)navadil vozit v nizkih obratih in potegnit mimo ostalih z visoko prestavo. To pac zdej ne gre vec ker je prisotem dolocen lag :(
ehh...stari dobri (SAAB turbo) motorji...pogresam svoj star avto, ker se je vozil bolj umirjeno
ehh...stari dobri (SAAB turbo) motorji...pogresam svoj star avto, ker se je vozil bolj umirjeno
Sami ::
-valvoline- je izjavil:
Corsa C 1.2 twinport (enak motor k ga ma corsa D) pije najmanj 8l v mestu in nikoli pod 6.5 na AC. 1.0 pa pije vsaj liter manj, ampak 1.0 v corsi D so ga nehal vgrajevat ce se ne motim, podhranjen je pa laufa k traktor, je pa res varcen trocilinderc.
Corsa D ima updatean motor 1.2 in ni isti kot v Corsi C, vgrajevati so ga začeli maja leta 2006, leta 2010 pa je doživel še eno prenovo.
Lahko, da neizkušenemu vozniku pije 8L+ v mestu....se strinjam, treba je znati prilagoditi vožnjo okolišcinam.
Corsa D ima tudi 1.0 motorje, od leta 2006 1.0 12V 60hp, od leta 2010 65hp.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
konspirator ::
hojnikb ::
Lahko, da neizkušenemu vozniku pije 8L+ v mestu....se strinjam, treba je znati prilagoditi vožnjo okolišcinam.
granny driving oz. ovira na cesti :)
#brezpodpisa
negotiator ::
Lahko, da neizkušenemu vozniku pije 8L+ v mestu
Kaj imajo pa izkušnje veze tukaj? Razen, če ne voziš 50 v drugi ali "jahaš" sklopko, potem ne vidim razloga za višjo porabo. Razen, če se dinamični vozniki štejejo med neizkušene, "granny style" vozniki pa med izkušene.
All easy problems have already been solved.
GrimReaper ::
1.Opelj Astra letnik 2009 se mi zdi...
eden izmed opcij za nakup, ko sem kupoval novo vozilo...
180KM, turbo motor... Na papirju ŽIVAL!
-ga vzamem na testno vožnjo in... poden
si lahko natancen (link pls), ker te kombinacije avta in motorja ne poznam
Kako to misliš, saj to je precej znan motor, 1.6T 180.
http://www.zeperfs.com/en/fiche3321-ope...
Drugače avto ni nič počasen, gre pač normalno za 180KM, nekje 11-12s 40-140km/h. Primerja se recimo z BMW 320i F30 184KM in MB C200 W205 184KM. Res pa da sta tedva še 100kg težja, ampak pri teh konjih teža ne igra več take vloge, kar je bil velik problem Astre J.
Potem v istem rangu so še Golf VII GTD 184, Seat Leon/Audi A3 1.8 TSI 180, Grande Punto Abarth SS 1.4T 180, pa tudi P308 GT in Kia Ceed GT z 205KM nista dosti boljša. Tako da za 180KM gre sigurno.
Mislim da vsi, ki so vozili to Astro, pač še nikoli niso primerljivega avta. Saj fotr jo je tudi vozil in je rekel da ne gre, čeprav ima sam enako Astro, samo brez turbine s 115KM.
Kdor hoče da avto res potegne, mora gledat nekje nad 220KM.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Sami ::
negotiator je izjavil:
Lahko, da neizkušenemu vozniku pije 8L+ v mestu
Kaj imajo pa izkušnje veze tukaj? Razen, če ne voziš 50 v drugi ali "jahaš" sklopko, potem ne vidim razloga za višjo porabo. Razen, če se dinamični vozniki štejejo med neizkušene, "granny style" vozniki pa med izkušene.
Tiščati plin ob rdečem semaforju, da boš lahko eden avto prej v vrsti je racionalno???
Brez vezno pospeševanja od semaforja do semaforja je racionalno????
Speljevati z 2k rpm+ je racionalno???
Za sabo imam veliko kilometrov, tudi dosti jih delam....verjetno dosti več kot ti in glasni Hojko, res mi ne rabita govorot o pension vožnji, boste prej morala nabrati se par 100k km....prepotenten slog vožnje 18 letnika, ki je ravno opravil vozniški izpit pa me je že leta nazaj minil, takrat je bila poraba goriva seveda višja.
Moja recimo vozi enako oz. podobno hitro kot jaz, če se recimo usede v moj avto ima povprečno porabo vedno okoli 0,2L/100km višjo, ker ne ocenjuje okoliščin na cesti.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
hojnikb ::
Speljevati z 2k rpm+ je racionalno???
seveda, kuplonga ni pocen da bi jo drajsal pr 1200rpm
#brezpodpisa
negotiator ::
negotiator je izjavil:
Lahko, da neizkušenemu vozniku pije 8L+ v mestu
Kaj imajo pa izkušnje veze tukaj? Razen, če ne voziš 50 v drugi ali "jahaš" sklopko, potem ne vidim razloga za višjo porabo. Razen, če se dinamični vozniki štejejo med neizkušene, "granny style" vozniki pa med izkušene.
Tiščati plin ob rdečem semaforju, da boš lahko eden avto prej v vrsti je racionalno???
Brez vezno pospeševanja od semaforja do semaforja je racionalno????
Speljevati z 2k rpm+ je racionalno???
Za sabo imam veliko kilometrov, tudi dosti jih delam....verjetno dosti več kot ti in glasni Hojko, res mi ne rabita govorot o pension vožnji, boste prej morala nabrati se par 100k km....prepotenten slog vožnje 18 letnika, ki je ravno opravil vozniški izpit pa me je že leta nazaj minil, takrat je bila poraba goriva seveda višja.
Moja recimo vozi enako oz. podobno hitro kot jaz, če se recimo usede v moj avto ima povprečno porabo vedno okoli 0,2L/100km višjo, ker ne ocenjuje okoliščin na cesti.
Ne, tega ne delam. Če je rdeča, spustim gas in počasi, do semaforja zaviram z motorjem (skoraj ne rabim bremze, če pa je situacija taka, da je za mano gužva, pa od semaforja, do semaforja pospešim hitreje in zaviram kasneje, da lahko ostali, za mano pridejo skozi prejšnji semafor, kar zmanjša gnečo na cesti + ljudje so bolj umirjeni). Drugače pa ne vidim razloga, da bi trošil bencin zato, da bom lahko trenutek kasneje trošil še bremze. (in ja, ponavadi kakšni grannyji tako vozijo - na splošno se vleče, ko bi pa moral upočasnjevat, pa to naredi zadnji čas - tik pred semaforjem).
Speljevanje z 2k rpm? Čemu? Da lahko čimprej vržem denar za novo sklopko? Razen, če bi hotel doseči čim boljši čas od 0 do 100km/h (za kar bi uporabil recimo 3k rpm), mi to čisto nič ne koristi, pa še, če speljem z idle rpm (cca 650), se na slovenskih cestah gume (kljub temu, da so nove), obrnejo v prazno, če pohodiš plin., torej tistih 2-3k rpm sploh ne pride v poštev, razen mogoče, če si nek mulo, ki rad išče pozornost. Tako, da ja, speljujem z idle rpm - ko se sklopka stakne, jo hkrati popolnoma spustim in nežno, postopoma pritiskam na plin, da se motor ne ustavi. Me kar "srce zaboli", če pomislim, da bi speljeval z 2k rpm, sploh, ker mi to ne prinese ničesar, razen obrabljene sklopke.
Prav imaš, za sabo imaš veliko kilometrov (veliko več, kot jaz), ne vidim pa razloga, da bi rabil nabrati še več 100kkm, da bi se lahko s tabo pogovarjal o vožnji. Zakaj? Zato, ker ima lahko nekdo milijon km narejenih, pa če ne ve, kako stvari delujejo in kako vozit, da bo poraba nižja, mu vsi ti kilometri ne bodo čisto nič pomagali. S tem ne mislim tebe, ker vidim, da stvari razumeš ampak pravim pa, da ti dodatni kilometri ne bodo pomagali pri doseganju manjše porabe, razen tega, da se boš mogoče še dodatno navadil na nežnejše speljevanje in prestavljanje.
Ja, ženske ponavadi niso tako dobre voznice - zato se pozna na porabi. V tvojem primeru sicer ne vem ali žena tako dobro vozi ali pa ti slabše, kot tukaj opisuješ, ker 0.2l ni tako velika razlika.
All easy problems have already been solved.
hojnikb ::
2dcl je lahko kamot napaka racunalnika oz. kolicne benza (niso vse pumpe 100% natancne, niti stevc v avtu), temparatura zraka...
#brezpodpisa
negotiator ::
2dcl je lahko kamot napaka racunalnika oz. kolicne benza (niso vse pumpe 100% natancne, niti stevc v avtu), temparatura zraka...
Tako je.
All easy problems have already been solved.
Sami ::
negotiator je izjavil:
negotiator je izjavil:
Lahko, da neizkušenemu vozniku pije 8L+ v mestu
Kaj imajo pa izkušnje veze tukaj? Razen, če ne voziš 50 v drugi ali "jahaš" sklopko, potem ne vidim razloga za višjo porabo. Razen, če se dinamični vozniki štejejo med neizkušene, "granny style" vozniki pa med izkušene.
Tiščati plin ob rdečem semaforju, da boš lahko eden avto prej v vrsti je racionalno???
Brez vezno pospeševanja od semaforja do semaforja je racionalno????
Speljevati z 2k rpm+ je racionalno???
Za sabo imam veliko kilometrov, tudi dosti jih delam....verjetno dosti več kot ti in glasni Hojko, res mi ne rabita govorot o pension vožnji, boste prej morala nabrati se par 100k km....prepotenten slog vožnje 18 letnika, ki je ravno opravil vozniški izpit pa me je že leta nazaj minil, takrat je bila poraba goriva seveda višja.
Moja recimo vozi enako oz. podobno hitro kot jaz, če se recimo usede v moj avto ima povprečno porabo vedno okoli 0,2L/100km višjo, ker ne ocenjuje okoliščin na cesti.
Ne, tega ne delam. Če je rdeča, spustim gas in počasi, do semaforja zaviram z motorjem (skoraj ne rabim bremze, če pa je situacija taka, da je za mano gužva, pa od semaforja, do semaforja pospešim hitreje in zaviram kasneje, da lahko ostali, za mano pridejo skozi prejšnji semafor, kar zmanjša gnečo na cesti + ljudje so bolj umirjeni). Drugače pa ne vidim razloga, da bi trošil bencin zato, da bom lahko trenutek kasneje trošil še bremze. (in ja, ponavadi kakšni grannyji tako vozijo - na splošno se vleče, ko bi pa moral upočasnjevat, pa to naredi zadnji čas - tik pred semaforjem).
Speljevanje z 2k rpm? Čemu? Da lahko čimprej vržem denar za novo sklopko? Razen, če bi hotel doseči čim boljši čas od 0 do 100km/h (za kar bi uporabil recimo 3k rpm), mi to čisto nič ne koristi, pa še, če speljem z idle rpm (cca 650), se na slovenskih cestah gume (kljub temu, da so nove), obrnejo v prazno, če pohodiš plin., torej tistih 2-3k rpm sploh ne pride v poštev, razen mogoče, če si nek mulo, ki rad išče pozornost. Tako, da ja, speljujem z idle rpm - ko se sklopka stakne, jo hkrati popolnoma spustim in nežno, postopoma pritiskam na plin, da se motor ne ustavi. Me kar "srce zaboli", če pomislim, da bi speljeval z 2k rpm, sploh, ker mi to ne prinese ničesar, razen obrabljene sklopke.
Prav imaš, za sabo imaš veliko kilometrov (veliko več, kot jaz), ne vidim pa razloga, da bi rabil nabrati še več 100kkm, da bi se lahko s tabo pogovarjal o vožnji. Zakaj? Zato, ker ima lahko nekdo milijon km narejenih, pa če ne ve, kako stvari delujejo in kako vozit, da bo poraba nižja, mu vsi ti kilometri ne bodo čisto nič pomagali. S tem ne mislim tebe, ker vidim, da stvari razumeš ampak pravim pa, da ti dodatni kilometri ne bodo pomagali pri doseganju manjše porabe, razen tega, da se boš mogoče še dodatno navadil na nežnejše speljevanje in prestavljanje.
Ja, ženske ponavadi niso tako dobre voznice - zato se pozna na porabi. V tvojem primeru sicer ne vem ali žena tako dobro vozi ali pa ti slabše, kot tukaj opisuješ, ker 0.2l ni tako velika razlika.
Torej imava podoben stil vožnje....torej razumeš kaj sem hotel povedati. Še vedno pa ne razumem kako bi lahko po tvojem mnenju s Corso D 1.2 16V po mestu s takim načinom vožnje kot ga opisuješ zgoraj imel 8L+ porabo. Kot sem že napisal imam mestno 6.5L-7L(več potnikov, klima), deci gor ali dol.
Če res tako voziš ti rade volje za par km po mestu posodim avto, da se sam prepričaš o porabi....drugega ne morem reči, z očetovo Auris 1.33 16V imam porabo ob istem načinu vožnje podobno.
Glede porabe moje partnerice pa je ista zgodba tudi pri 1.9TDI-ju ima tudi malo višjo porabo, enostavno nima občutka...ne znam drugače povedati.
Na Yugu 45 sem imel v mestu 8L porabe oz. še manj če se pravilno spomnim.
Hojko ti pa raje kakšen pameten komentar napiši...logično da trenutna poraba po BCju ni točna, porabo vedno računam po prevoženih km in nalitem gorivu.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
hojnikb ::
prevoženih km in nalitem gorivu.
sj tudi to ni 100% natačno. Tudi števec pumpe laže, pravtako kilometri, ki ti jih pokaže odometer. Tako da tudi če so vse ostale spremenljivke enake, bodo odstopanja za kak deci na račun tega.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
negotiator ::
@Sami
Saj nisem rekel, koliko dejansko imaš porabe, samo hotel sem reči, da izkušenost še ne pomeni nujno manjše porabe.
Zakaj? Zato, ker sam vem, kako moram vozit, da bo poraba manjša ampak vozim malo drugače. Vse, kar sem ti prej napisal o mojem stilu vožnje drži, nisem ti pa omenil, da vozim dinamično. Speljujem nežno ampak obrate stisnem malo višje, kot bi jih, če bi vozil varčno, tako da tistih 50km/h dosežem po nekaj sekundah, za razliko od mnogih ostalih voznikov, ki rabijo pol minute ali več, da dosežejo 50km/h.
Opazujem okolico; semaforje, ovire pred sabo in temu prilagajam izhodno moč motorja, kot že omenjeno, tudi speljujem nežno, iz idle rpm, vozim pa bolj dinamično (do višjih obratov). Ampak kakor mi zapaše, včasih pa vozim tudi malo bolj varčno ampak nikakor pa z "granny" stilom, ker vem, kako je meni, kadar se pred mano kdo vleče, pa ima dolgo, prazno cesto pred sabo, pa še vedno traja leta, preden doseže omejitev hitrosti - kar se v večini primerov ne zgodi. Včasih bi najraje kar pohodil gas, pa tistemu spredaj dal pospešek, ko tako vozi.
Kakorkoli, sem daleč od nekoga, ki dirka po javnih cestah, me pa zelo moti, ko tisti pred mano vozi namesto 50; 40, ali namesto 90; 70. Razumel bi še, če gre za nek tovornjak ampak gre žal v večini primerov za navaden avto. Prav tako bi razumel, če bi bilo takih primerov manj (pač, nekdo prevaža nekaj občutljivega ali pa ima težave z avtom) ampak tega je vsak dan polno. Je čedalje težje uživat na cesti (s tem mislim na dinamično vožnjo). Upam, da si me ne bo zdaj kdo predstavljal kot nekega norca, saj to pač nisem. Ampak, če so razmere dobre, se brez težav hitreje pospeši do omejitve hitrosti in tako bi moral vsak normalen voznik razmišljati, ne pa, da, ko speljem na semaforju, vidim tistega, v vzvratnem ogledalu že daleč za sabo - pa ne speljujem z 2 ali 3k rpm, prestavljam pa, pri okoli 2.5-3k rpm. Ena stvar je pa tudi prestavljanje - tam se zgubi dosti časa, zato prestavljam hitro ampak ne agresivno, samo hitro in potem gladko ujamem obrate, da ni cukanja. Pri ostalih, s katerimi se vozim, pa opažam ravno to, da grobo spuščajo sklopko in počasi prestavljajo, pa imajo nekateri tudi že veliko več km za sabo.
PS: prestavljati poskušam čimbolj podobno avtomatskemu menjalniku; hitro in gladko. (pa pustimo zdaj tiste starejše avtomatske menjalnike)
Saj nisem rekel, koliko dejansko imaš porabe, samo hotel sem reči, da izkušenost še ne pomeni nujno manjše porabe.
Zakaj? Zato, ker sam vem, kako moram vozit, da bo poraba manjša ampak vozim malo drugače. Vse, kar sem ti prej napisal o mojem stilu vožnje drži, nisem ti pa omenil, da vozim dinamično. Speljujem nežno ampak obrate stisnem malo višje, kot bi jih, če bi vozil varčno, tako da tistih 50km/h dosežem po nekaj sekundah, za razliko od mnogih ostalih voznikov, ki rabijo pol minute ali več, da dosežejo 50km/h.
Opazujem okolico; semaforje, ovire pred sabo in temu prilagajam izhodno moč motorja, kot že omenjeno, tudi speljujem nežno, iz idle rpm, vozim pa bolj dinamično (do višjih obratov). Ampak kakor mi zapaše, včasih pa vozim tudi malo bolj varčno ampak nikakor pa z "granny" stilom, ker vem, kako je meni, kadar se pred mano kdo vleče, pa ima dolgo, prazno cesto pred sabo, pa še vedno traja leta, preden doseže omejitev hitrosti - kar se v večini primerov ne zgodi. Včasih bi najraje kar pohodil gas, pa tistemu spredaj dal pospešek, ko tako vozi.
Kakorkoli, sem daleč od nekoga, ki dirka po javnih cestah, me pa zelo moti, ko tisti pred mano vozi namesto 50; 40, ali namesto 90; 70. Razumel bi še, če gre za nek tovornjak ampak gre žal v večini primerov za navaden avto. Prav tako bi razumel, če bi bilo takih primerov manj (pač, nekdo prevaža nekaj občutljivega ali pa ima težave z avtom) ampak tega je vsak dan polno. Je čedalje težje uživat na cesti (s tem mislim na dinamično vožnjo). Upam, da si me ne bo zdaj kdo predstavljal kot nekega norca, saj to pač nisem. Ampak, če so razmere dobre, se brez težav hitreje pospeši do omejitve hitrosti in tako bi moral vsak normalen voznik razmišljati, ne pa, da, ko speljem na semaforju, vidim tistega, v vzvratnem ogledalu že daleč za sabo - pa ne speljujem z 2 ali 3k rpm, prestavljam pa, pri okoli 2.5-3k rpm. Ena stvar je pa tudi prestavljanje - tam se zgubi dosti časa, zato prestavljam hitro ampak ne agresivno, samo hitro in potem gladko ujamem obrate, da ni cukanja. Pri ostalih, s katerimi se vozim, pa opažam ravno to, da grobo spuščajo sklopko in počasi prestavljajo, pa imajo nekateri tudi že veliko več km za sabo.
PS: prestavljati poskušam čimbolj podobno avtomatskemu menjalniku; hitro in gladko. (pa pustimo zdaj tiste starejše avtomatske menjalnike)
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
GrimReaper ::
negotiator je izjavil:
za razliko od mnogih ostalih voznikov, ki rabijo pol minute ali več, da dosežejo 50km/h.
Ne vem več kaj se sploh dogaja na cesti, ker to ni normalno. In tudi ne vem kje je razlog za tako počasno speljevanje.
Danes speljujemo iz semaforja, nekdo pred mano je šel tako po polžje, da sem ga prehitel po pasu za zavijanje levo. Samo sploh nisem šel naravnost, ampak sem zavijal desno, tolk počas je šel (ne vem če 5km/h), da se mi še to ni dalo čakat. Pa ni bilo to neki na knap, sem bil pred njim za vsaj 2 dolžini avtomobila.
Škoda ker nisem imel časa pogledat kdo je bil v avtu, če 70+, potem je še sprejemljivo.
Samo to se dogaja samo po mestih, čez vasi marsikdo vozi raje čez 60 kot pa 50, tam pa še meni uidejo, čeprav sem med 0,01% najhitrejšimi vozniki. Zjutraj sem jih že vsaj 20x tudi spustil naprej.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Blinder ::
Mislijo, da bodo prihranli gorivo, ce bodo pospesevali z 10% gasa in max 2000 rpm. Svoje doda se prikaz trenutne porabe goriva.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
krneki0001 ::
Pred mano je bil zadnjič kreten, ki je vozil iz celovške na obvoznico. Vozil je nekje 35. Malo pred obvoznico je potegnil na 40km/h in se s 40km/h zapeljal pred kamion na vozni pas avtoceste.
Škoda, ker je kamion uspel ustavit.
Škoda, ker je kamion uspel ustavit.
Invictus ::
krneki0001 je izjavil:
Pred mano je bil zadnjič kreten, ki je vozil iz celovške na obvoznico. Vozil je nekje 35. Malo pred obvoznico je potegnil na 40km/h in se s 40km/h zapeljal pred kamion na vozni pas avtoceste.
Škoda, ker je kamion uspel ustavit.
Drugače bi pa nenapovedano pospešil na 70 km/h .
Takih kot ta, je cel kup na naših cestah. Jebeno šparanje goriva.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Zaradi takih bedakov sem naročil kljuko tudi za spredaj. Vse bo homologirano, ker bo uradno tam za spuščanje čolna v vodo, da imaš boljši pregled.
Sami ::
krneki0001 je izjavil:
Pred mano je bil zadnjič kreten, ki je vozil iz celovške na obvoznico. Vozil je nekje 35. Malo pred obvoznico je potegnil na 40km/h in se s 40km/h zapeljal pred kamion na vozni pas avtoceste.
Škoda, ker je kamion uspel ustavit.
Drugače bi pa nenapovedano pospešil na 70 km/h .
Takih kot ta, je cel kup na naših cestah. Jebeno šparanje goriva.
Nekateri na forumu ste res čudni....to ni šparanje goriva, to je nesposoben voznik.
Gorivo se spara tako kot je bilo zgoraj večkrat opisano in ne s cjazenjem po cesti, zapeljeti s 40km/h na vozni pas pred kamion je samomorilsko.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
andromedar ::
krneki0001 je izjavil:
Zaradi takih bedakov sem naročil kljuko tudi za spredaj. Vse bo homologirano, ker bo uradno tam za spuščanje čolna v vodo, da imaš boljši pregled.
A ni tako, da ne smeš montirane kljuke, če je v tistem trenutku ne uporabljaš. Sicer jo moraš snet...?Lahko da se motim,...ampak če se ne - kaj ti bo potem kljuka (razen za spuščanja čolna)?
Eh?
dj_uro ::
s svojim "stavam" in z "I dare you" se malo nazaj drzi, zgolj nasvet.
Kar me zmoti je tipicno gostilnisko posplosevanje, tako porabe (ki je odvisna od vsega moznega) do vehamentnega obkladanja s "premium" in "shit" znamkam, ki se jih "nebi niloli pritaknil".
Se opravičujem za pozen odgovor; sem bil malo na OFF...
Moje stave in ''i dare u'' so čisto na mestu, saj stojim za svojimi besedami, medtem ko večina ne;
Najlažje je neke imaginarne cifre napisati na forum ali izreči v gostilni; jaz pa pozivam, da se to preveri ''1 na 1'' =)... to je vse...
Večina ljudi v tistem efektu spremeni mnenje in pove cifre bližje resnici...
In ko rečem I dare you (namenjeno Sami-ju in vsakemu, ki po mojem mnenju butne cifro o porabi da te kap) to tudi mislim;
Drugače pa, za razliko večine na forumih, se jaz ukvarjam z avtomobilizmom, testiranji ipd... Ampak to sploh nima veze.
vw-klub.si
krneki0001 ::
andromedar je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Zaradi takih bedakov sem naročil kljuko tudi za spredaj. Vse bo homologirano, ker bo uradno tam za spuščanje čolna v vodo, da imaš boljši pregled.
A ni tako, da ne smeš montirane kljuke, če je v tistem trenutku ne uporabljaš. Sicer jo moraš snet...?Lahko da se motim,...ampak če se ne - kaj ti bo potem kljuka (razen za spuščanja čolna)?
Ne, tisti zakon je veljal 3 mesece. Lahko imaš kljuko non stop na vozilu.
smacker ::
Če prav vem, te zavarovalnice še vedno gulijo za kljuko - kao če je ne bi mel bi blo manj škode in morš delež škode pokrit iz žepa. Preveri, preden koga nabašeš
krneki0001 ::
Ne vem, nimam avta za zaletavat. Če se pa kdo meni na kljuko nasadi, se pa ponavadi odpeljem, ker nimam nobene škode.
cleanac ::
Če prav vem, te zavarovalnice še vedno gulijo za kljuko - kao če je ne bi mel bi blo manj škode in morš delež škode pokrit iz žepa. Preveri, preden koga nabašeš
Recimo, da je škode enako, vendar ni enako porazdeljena, kot bi bila brez kljuke. Glavni faktor je seveda vrednost obeh vozil.
Sami ::
Moje stave in ''i dare u'' so čisto na mestu, saj stojim za svojimi besedami, medtem ko večina ne;
Se strinjam...rade volje sem sprejel izziv, avto vozim že 8 leto in sem kupil novega, v tem času sem pa že spoznal povprečno porabo in bom tudi nalepil stanje števca in količino goriva, ki jo bom natočil ko bo avto na rezervi.
Če avtomobile testiraš pa bi moral dobro vedeti koliko v povprečju "popijejo", v kolikor bi mi povprečne porabe pila 7L+ bi jo že zdavnej menjal.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Sami ::
opelj glih ni sinonim za šparovčka...
prove it, i dare you..
Evo, po šihtu sem slikal račun kjer se vidi, da sem danes natočil 40L goriva, od tega je bilo prevoženih že slabih 20km
V roku nekje dveh tednov (se vozim še z drugim avtom), ko bo tank prazen bom objavil sliko kilometrine in ga natankal, pa bomo izračunali povprečje.
Kot sem obljubil prilagam dokazila o povprečni porabi mojega avtomobila Opel Corsa D 1.2 16V.
Avto je bil do fulla natankan 21.10., kot se vidi na zgorji sliki.
Sam sem avto vozil 320km, potem pa sem ga dal partnerki (njen Golf je bil na servisu) in vozil očetovo Toyoto Auris 1.33 16V in imel po BC-ju povprečno porabo 6,0L/100km.
Avto mi je vrnila v petek, danes sem prevozil še okoli 20km in šel na bencinsko črpalko, prilagam slike. Prevoženo je bilo 685,2km, notri pa je šlo okoli 39,7L, sem ga še mal posilil in je šlo vse skupaj 40,5L goriva. Torej povprečna poraba znaša 5,91L/100km, sem pričakoval da bo spila celo kakšen deci ali dva več :D
Avto je bil vožen 60% AC (90-130km/h, odvisno od okoliščin) in 40% mestno (ta mesec malo več zaradi partnerke).
@dj_uro: Kje je moj pir? :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Utk ::
Ja to je cisto normalna poraba. Malo celo visoka za ta motor, v starejsi corsi je trosil tudi manj, ampak D je ze malo vecja in tezja.
Ljudje pa primerjajo vse med sabo...tam en norc se vozi stalno nad 4000 in trdi da 1,2 bencinarji trosijo 10 litrov, drug dela zastoje z 2,0 dizlom in trdi da ima porabo 5. Skoda sploh kaj komentirat. Na spritmonitoru so podatki in to je to. Pa se tam ne smes primerjat razlicnih razredov med seboj, ker mali avti se vozijo vecinoma po mestih in imajo relativno visje porabe kot vecji.
Ljudje pa primerjajo vse med sabo...tam en norc se vozi stalno nad 4000 in trdi da 1,2 bencinarji trosijo 10 litrov, drug dela zastoje z 2,0 dizlom in trdi da ima porabo 5. Skoda sploh kaj komentirat. Na spritmonitoru so podatki in to je to. Pa se tam ne smes primerjat razlicnih razredov med seboj, ker mali avti se vozijo vecinoma po mestih in imajo relativno visje porabe kot vecji.
Sami ::
Ja to je cisto normalna poraba. Malo celo visoka za ta motor, v starejsi corsi je trosil tudi manj, ampak D je ze malo vecja in tezja.
Točno tako, kolegici je Corsa C pila celo kakšen deci manj. Ne razumem kako mi lahko ljudje trdijo, da ima lahko omenjen avto normalne vožnje 7L+.
Kot sem napisal sem cel teden vozil Aurisa 1.33 16V in je bila poraba podobna 6.0L/100km.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
m0LN4r ::
Nove gume in zadnje tankanje, prvic nad 6L:
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
Res je tudi, da sem se zadnjih 100km pelal z maximalno hitrotjo.
Aha pa vcasih tkole gledam tisti racunalnik in sem ugotovil, da v bistvu ne kaze to trenutno poprecno porabo, ampak v smislu, koliko bi bila poraba, ce bi se peljal tako naprej.
xD
Tlele pa sem se moral vozit skos z zaletom in ohranjati vecjo hitrost za cim manj pospesevanja: http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
Res je tudi, da sem se zadnjih 100km pelal z maximalno hitrotjo.
Aha pa vcasih tkole gledam tisti racunalnik in sem ugotovil, da v bistvu ne kaze to trenutno poprecno porabo, ampak v smislu, koliko bi bila poraba, ce bi se peljal tako naprej.
xD
Tlele pa sem se moral vozit skos z zaletom in ohranjati vecjo hitrost za cim manj pospesevanja: http://www.spritmonitor.de/de/detailans...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
dj_uro ::
@sami...
dobiš za pir, kot obljubljeno!! =) ...več na ZS
ampak ga dobiš samo zaradi tega, ker si prevozil 667km, torej res več kot 650km...
še vedno pa čakam mestno vožnjo 6.5L... :P
dobiš za pir, kot obljubljeno!! =) ...več na ZS
ampak ga dobiš samo zaradi tega, ker si prevozil 667km, torej res več kot 650km...
še vedno pa čakam mestno vožnjo 6.5L... :P
vw-klub.si
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24537 (19333) | Assassub |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28770 (24572) | krneki0001 |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46682 (42390) | Mavrik |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28065 (23105) | spirit |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199753 (164766) | Spajky |