Forum » Na cesti » Vračajo se večji motorji
Vračajo se večji motorji
M-XXXX ::
M-xxxx: Za povprečnega uporabnika je pomembno, da se lahko vozi, tudi če ima avto 400 kkm. Vsi si ne morejo privoščiti novih avtomobilov.
Imam avto 7 let in prevoženih ~155 kkm. Torej, če se trend nadaljuje, bo imel avto po 14-ih letih 300 kkm. Kar je čisto realna možnost.
Povprečen uporabnik ima avto star cca 6-7 let in dela dobrih 10 000km letno. Pa tudi če rečemo, da ima povprečen uporabnik avto star 12 let (kar ga seveda nima) in dela 10 000km to nanese 120 000km!! Če ima povprečen uporabnik 12 let star avto in dela 20 000 km letno (vse dvojno pretirano) ima avto 240 000km.
Še enkrat rečem: karkoli nad 200 000km je za povprečnega uporabnika NEPOMEMBNO! Zato so kakršne koli skrbi, da bodo motorji crkovali NEPOMEMBNE!!
(PS: seveda obstajajo robne skupine, problematični motorji,... da se ne bo kdo v to zapel)
Wrop ::
Gleda se samo to, da se za čim manj pokrije kar se da največ zahtev. Zakaj bi nekdo naredil motor za 20 % dražji, če pa s tem pokriješ samo dodatnih par procentov.
Povprečen uporabnik v EU ima 9.5 leta star avto. Prevoženih pa ima okoli 100k km.
Povprečen uporabnik ima 10 do 12 let star avto z 250.000 kilometri prevoženimi.
Povprečen uporabnik v EU ima 9.5 leta star avto. Prevoženih pa ima okoli 100k km.
Utk ::
To pa je čudno. V temi o električnih avtih sem dobil občutek, da vsaj 70% ljudi dnevno dela po 500 km v kosu, enkrat tedensko pa 1000.
M-XXXX ::
krneki0001 je izjavil:
Povprečen uporabnik ima 10 do 12 let star avto z 250.000 kilometri prevoženimi.
Na vsak novi osebni avtomobil je bilo v letu 2014 registriranih približno 20 starih osebnih avtomobilov; v letu 2008 je bilo na vsak novi osebnih avtomobil registriranih približno 13 starih.
Konec leta 2014 je bilo okoli 26 % cestnih vozil starih največ 5 let, okoli 37 % pa jih je bilo starih najmanj 12 let ali skoraj 50 % več kot v letu 2008.
In povprečna starost osebnega avtomobila je 9.4 leta (no 2014), novejšega podatka nisem našel http://pxweb.stat.si/pxweb/Dialog/Saves...
Ker lahko skrepamo, da se ljudje s starejšimi avtomobili vozijo manj kot z novejšimi (aka: neki odltimer definitivno naredi veliko manj kilometrov kot novejši avtomobil), prav tako se starejši avtomobili manj uporabljajo na avtocestah, so bolj za krajše relacije, lahko iz tega sklepamo, da povprečni avtomobil nima niti približno 250 000 km.
Avto.net najde cca 2800 avtomobilov ki imajo več kot 250 000km (seštevki števila avtomobilov po letniku registracije)
Avto.net najde cca 22 000 avtomobilov, ki imajo med 5000 in 250 000km (da izvzamemo nove) (seštevki števila avtomobilov po letniku registracije)
Avto.net najde cca 12 000 avtomobilov, ki imajo med 5000 in 150 000km (da izvzamemo nove) (seštevki števila avtomobilov po letniku registracije)
In ne potem basat da ima povprečen avtomobil 200 000km.
In zato, nima za povprečnega uporabnika čisto nobene veze ali avto pelje 300 000km ali pa ne.
Utk ::
Hja, glej, se spomnem ko je šef pežoja enih 15 let nazaj rekel, da zelo majhen delež avtov v razredu 206 naredi več kot 160,000 km v svoji življenjski dobi...no, če veš to, in upoštevaš pri načrtovanju avta, dobiš ven pežo 206, ki jih danes več skoraj da ni na cesti, cliotov iz tistega časa pa še kolk češ. Pa čeprav eni in drugi verjetno res nimajo v večini primerov več kot 160,000 km.
puginho ::
Jest10: če se ne motim, so fordovi 1.0 motorji zunaj od 2012. Torej so v 4-h letih naredili veliko km. Je nekdo v tej temi prilepil link do oglasov, maks. km so bili okrog 175 kkm!. Tako da ne verjamem, da so zbijali km, navijali jih pa tudi niso.
M-xxxx: Za povprečnega uporabnika je pomembno, da se lahko vozi, tudi če ima avto 400 kkm. Vsi si ne morejo privoščiti novih avtomobilov.
Imam avto 7 let in prevoženih ~155 kkm. Torej, če se trend nadaljuje, bo imel avto po 14-ih letih 300 kkm. Kar je čisto realna možnost.
Fordi imajo 5-letno garancijo z neomejenim številom km, to ti vse pove.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Povprečen uporabnik ima 10 do 12 let star avto z 250.000 kilometri prevoženimi.
Na vsak novi osebni avtomobil je bilo v letu 2014 registriranih približno 20 starih osebnih avtomobilov; v letu 2008 je bilo na vsak novi osebnih avtomobil registriranih približno 13 starih.
Konec leta 2014 je bilo okoli 26 % cestnih vozil starih največ 5 let, okoli 37 % pa jih je bilo starih najmanj 12 let ali skoraj 50 % več kot v letu 2008.
In povprečna starost osebnega avtomobila je 9.4 leta (no 2014), novejšega podatka nisem našel http://pxweb.stat.si/pxweb/Dialog/Saves...
Ker lahko skrepamo, da se ljudje s starejšimi avtomobili vozijo manj kot z novejšimi (aka: neki odltimer definitivno naredi veliko manj kilometrov kot novejši avtomobil), prav tako se starejši avtomobili manj uporabljajo na avtocestah, so bolj za krajše relacije, lahko iz tega sklepamo, da povprečni avtomobil nima niti približno 250 000 km.
Avto.net najde cca 2800 avtomobilov ki imajo več kot 250 000km (seštevki števila avtomobilov po letniku registracije)
Avto.net najde cca 22 000 avtomobilov, ki imajo med 5000 in 250 000km (da izvzamemo nove) (seštevki števila avtomobilov po letniku registracije)
Avto.net najde cca 12 000 avtomobilov, ki imajo med 5000 in 150 000km (da izvzamemo nove) (seštevki števila avtomobilov po letniku registracije)
In ne potem basat da ima povprečen avtomobil 200 000km.
In zato, nima za povprečnega uporabnika čisto nobene veze ali avto pelje 300 000km ali pa ne.
90% avtomobilom se zbijejo kilometri na magično mejo med 130 in 180k kilometrov.
Ti pokažem kako to deluje v praksi.
Avto ko ga je prodajala lastnica:
http://www.bolha.com/avto-moto/avto-ogl...
Avto ko ga prodaja firma:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Isti avto, samo 120.000km manj in 2k evrov več.
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Povprečen uporabnik ima 10 do 12 let star avto z 250.000 kilometri prevoženimi.
Na vsak novi osebni avtomobil je bilo v letu 2014 registriranih približno 20 starih osebnih avtomobilov; v letu 2008 je bilo na vsak novi osebnih avtomobil registriranih približno 13 starih.
Konec leta 2014 je bilo okoli 26 % cestnih vozil starih največ 5 let, okoli 37 % pa jih je bilo starih najmanj 12 let ali skoraj 50 % več kot v letu 2008.
In povprečna starost osebnega avtomobila je 9.4 leta (no 2014), novejšega podatka nisem našel http://pxweb.stat.si/pxweb/Dialog/Saves...
Ker lahko skrepamo, da se ljudje s starejšimi avtomobili vozijo manj kot z novejšimi (aka: neki odltimer definitivno naredi veliko manj kilometrov kot novejši avtomobil), prav tako se starejši avtomobili manj uporabljajo na avtocestah, so bolj za krajše relacije, lahko iz tega sklepamo, da povprečni avtomobil nima niti približno 250 000 km.
Avto.net najde cca 2800 avtomobilov ki imajo več kot 250 000km (seštevki števila avtomobilov po letniku registracije)
Avto.net najde cca 22 000 avtomobilov, ki imajo med 5000 in 250 000km (da izvzamemo nove) (seštevki števila avtomobilov po letniku registracije)
Avto.net najde cca 12 000 avtomobilov, ki imajo med 5000 in 150 000km (da izvzamemo nove) (seštevki števila avtomobilov po letniku registracije)
In ne potem basat da ima povprečen avtomobil 200 000km.
In zato, nima za povprečnega uporabnika čisto nobene veze ali avto pelje 300 000km ali pa ne.
90% avtomobilom se zbijejo kilometri na magično mejo med 130 in 180k kilometrov.
Ti pokažem kako to deluje v praksi.
Avto ko ga je prodajala lastnica:
http://www.bolha.com/avto-moto/avto-ogl...
Avto ko ga prodaja firma:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Isti avto, samo 120.000km manj in 2k evrov več.
haha, nic novega.
Hm, zadnjic k sem registriral avto so kilometre vpisal v racunalnik, po novem je to ze standard. A se da potem preverit kilometre ce vprasas za podatke pri zadnjem opravljenem tehnicnem ali ne?
Aston_11 ::
noraguta ::
Ti pokažem kako to deluje v praksi.
Avto ko ga je prodajala lastnica:
http://www.bolha.com/avto-moto/avto-ogl...
Avto ko ga prodaja firma:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Isti avto, samo 120.000km manj in 2k evrov več.
Cortkan ???
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
krneki0001 ::
Sej tankaš ga tudi vedno enako - za 20 evrov, pa ti je potem vseeno, če se bencin podraži, ane.
Invictus ::
Fordi imajo 5-letno garancijo z neomejenim številom km, to ti vse pove.
Saj jo rabiš, ko začnejo rjaveti pri 2 letih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
smacker ::
Invictus ::
Očitno že vedo zakaj .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Blazz ::
garancija je pri vseh avtih samo na neobrabljive dele... in te se s kilometrino ne obrabljajo lih toliko, da bi Forda to stroškovno usekal....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
Heavy ::
PS: dizel hejterji, in your face
Zakaj že?
Ker so v eni drugi temi pisali kako smrdljivi so dizli, med tem ko njim iz 0,9 bencinarjev vijolice padajo ven.
#TeamFelix
windigo ::
Moje izkušnje z bencinskimi fordi:
atmosferski 1.6 zetec 16V v fokusu I: odličen motor, močan in zadosti prožen, z nizko porabo, nobenih problemov, poraba 7, dirkanje po nemških avtocestah 8.5
atmosferski 2.0i v S-Maxu 107kW: živa žalost in dolgčas, stisneš plin in potem čakaš, čez pol minute morda začne pospeševat, poraba med 8 in 10, (nemške avtoceste 10-11) res pa prevažaš celo kravo okrog tudi v praznem avtu
ecoboost 1.6 turbo v S-Maxu 110kW: dober motor, le ko stisneš na plin turbina takoj pozauga pol tanka, poraba v povprečju do 8, na nemških avtocestah nad 160 pa 10
Manjše je in je tudi že bilo boljše.
Bi si želel sprobati tudi ecobost 2.0 turbo z nekje 150 do 175kW, bi se verjetno hitro spreobrnil, samo je RVC med 1.6 in 2.0 le prevelika.
atmosferski 1.6 zetec 16V v fokusu I: odličen motor, močan in zadosti prožen, z nizko porabo, nobenih problemov, poraba 7, dirkanje po nemških avtocestah 8.5
atmosferski 2.0i v S-Maxu 107kW: živa žalost in dolgčas, stisneš plin in potem čakaš, čez pol minute morda začne pospeševat, poraba med 8 in 10, (nemške avtoceste 10-11) res pa prevažaš celo kravo okrog tudi v praznem avtu
ecoboost 1.6 turbo v S-Maxu 110kW: dober motor, le ko stisneš na plin turbina takoj pozauga pol tanka, poraba v povprečju do 8, na nemških avtocestah nad 160 pa 10
Manjše je in je tudi že bilo boljše.
Bi si želel sprobati tudi ecobost 2.0 turbo z nekje 150 do 175kW, bi se verjetno hitro spreobrnil, samo je RVC med 1.6 in 2.0 le prevelika.
Spajky ::
Proti prerjavenju maš ekstra, 7 ali celo 8 letNajprej morate razumeti, kaj je to prerjavenje (od znotraj na ven pod barvo na nepoškodovani pločevini) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
pegasus ::
Aston_11 ::
Superboyy ::
Poraba je lahko samo majhna, in ne nizka. Porabiš malo goriva ali nizko goriva?
Je pa relativno kaj je majhna poraba. Če ti mustang s 5.0 V8 žre 12 litrov je to majhna poraba. Če ti 2.0 dizel pije 7 je pa velika.
Je pa relativno kaj je majhna poraba. Če ti mustang s 5.0 V8 žre 12 litrov je to majhna poraba. Če ti 2.0 dizel pije 7 je pa velika.
GrimReaper ::
A to je nizka poraba?
7l je že zelo nizka (pomisli na vse 1.2 bencinarje, kateri na naših cestah najbolj prevladujejo, to imajo vsi 7l), nizka se začne, kot je rekel Aston, pod 10l. Če je zate kaj drugače, si pač finančno zelo pod povprečjem, ali pa delaš ogromne km.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
pegasus ::
1.6l boxer, rekord 5.19l/100km, normalno 6.2l/100km mešana vožnja, autobani tam nekje 7.5l/100km. Pa mi je to čist preveč in predrago ...
Heavy ::
1.6l boxer, rekord 5.19l/100km, normalno 6.2l/100km mešana vožnja, autobani tam nekje 7.5l/100km. Pa mi je to čist preveč in predrago ...
Subaru ali Alfa?
#TeamFelix
pegasus ::
Subaru ... so mi odsvetovali predelavo na LPG.
Gledam zdaj TGI golfe ... sam so nemci tu okrog mene mnenja, da boh ne daj kupit nemškega avta v nemčiji ... Da je bolje iti na izlet v US, kupit tam golfa in ga z ladjo prepeljat sem, pa bo še vedno pol cenejši :D
Gledam zdaj TGI golfe ... sam so nemci tu okrog mene mnenja, da boh ne daj kupit nemškega avta v nemčiji ... Da je bolje iti na izlet v US, kupit tam golfa in ga z ladjo prepeljat sem, pa bo še vedno pol cenejši :D
windigo ::
z nizko porabo, ..., poraba 7, dirkanje po nemških avtocestah 8.5A to je nizka poraba?
Jaz mam tako zdaj na autobanih pa se sekiram in iščem alternativo ...
Moja definicija nizke porabe se začne tam nekje pri 3l/100km.
Moja smola (ali pa sreča, da se mi ni treba vozit ure dolgo) je, da so običajne vožnje 5-10 km z mrzlim motorjem, delno po mestu, delno pa po avtocesti.
Porabo po Nemčiji pa sem meril na etapi 1000km, po cestah severno od Münchna, kjer lahko voziš precej nad 120, 130 in se ti ali mudi domov ali pa bi rad čimprej končal to muko (kar dolga vožnja po avtocesti je, tudi če voziš počasi).
Pri tem je avto solidna krava, cca. 3x težji od Citroena AX, ki sem ga vozil enkrat v mladosti in je imel odličen 1.1i motor, ki je žrl okrog 5l in imel solidne pospeške, le da ob kakšnem naletu od avta (in voznika in potnikov) ni ostalo kaj dosti. Lažje je primerjati jonagold in zlati delišes kot pa ananas in iPad, čeprav je vse to pač neke vrste apple.
loveJDM ::
ko bojo mel 400k jih bo folk zbil na 180k in prodal naprej.
pa sej je vedno ista zgodba. pridejo novi manjsi motorji in stara garda takoj v luft ker ma novi manj cc in vec HP... realno pa vsi vemo kako je. ni downsizing problem, ampak sparanje drugot (khm 2.0 tdi injektorji kmh)
Opa,vidim da še nekdo to opazi
krneki0001 ::
Subaru ... so mi odsvetovali predelavo na LPG.
Gledam zdaj TGI golfe ... sam so nemci tu okrog mene mnenja, da boh ne daj kupit nemškega avta v nemčiji ... Da je bolje iti na izlet v US, kupit tam golfa in ga z ladjo prepeljat sem, pa bo še vedno pol cenejši :D
Predelava tvojega avta na plin pride nekje 800 evrov. Ker je majhna mašina, je ventile komot štelat, brez da je treba mašino ven vzet, tako da to ni ne vem koliko dela, mazanje pa zraven dobiš.
Problem plinske napeljave pri subaruju je to, da bati v motorju ležijo. In brez mazanja ...
Sami ::
GrimReaper je izjavil:
A to je nizka poraba?
7l je že zelo nizka (pomisli na vse 1.2 bencinarje, kateri na naših cestah najbolj prevladujejo, to imajo vsi 7l), nizka se začne, kot je rekel Aston, pod 10l. Če je zate kaj drugače, si pač finančno zelo pod povprečjem, ali pa delaš ogromne km.
Res ne vem kje si pobral podatek o porabi 7L/100km na 1.2 bencinarjih (mogoče na 15-20let starih), moja Corsa D 1.2 16V ima povprečno tam 6.2-6.3, 30% mestne in 70% AC pri hitrosti 120-130km/h, če bi vozil samo relacije bi bila gladko pod 6L/100km, z nižjo hitrostjo še manj.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
hojnikb ::
res merodajen podatek, folk ne kupuje malih bencinarjov za relacije (kar 70% vožnje defenitivno je) tako da tut tvoj podatek ni merodajen. Većino mestne vožnje bo pa hiter 7l+
#brezpodpisa
Sami ::
res merodajen podatek, folk ne kupuje malih bencinarjov za relacije (kar 70% vožnje defenitivno je) tako da tut tvoj podatek ni merodajen. Većino mestne vožnje bo pa hiter 7l+
Mestna vožnja povprečno 6.5L/100km, z vklopljeno klimo in tremi potniki 6,9-7.1L/100km...100X preverjeno.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
hojnikb ::
seveda mu ne verjamem. sem se vozu kot sopotnik nekaj časa z corso d 1.2 16v (večina mestne voznje na šiht in nazaj) pa je blo lepo 8l+. tko da ne bullshitirat kok so novejsi motorji ful bol varcni
#brezpodpisa
Sami ::
seveda mu ne verjamem. sem se vozu kot sopotnik nekaj časa z corso d 1.2 16v (večina mestne voznje na šiht in nazaj) pa je blo lepo 8l+. tko da ne bullshitirat kok so novejsi motorji ful bol varcni
8L+, torej bi s tankom naredil slabih 500km (avto bi v tem primeru zapeljal v graben)...delam jih 650km+, s tem da so na avtomobilu 16" gume 195/55/16.
V kolikor bi bila želja po dokazu lahko slikam stanje goriva in števca po filanju polnega tanka in potem ko bo na rezervi.
Kolegova Blac&White 1.4 90hp pa je res žrla 8L, težja, 17" gume in drugačen način vožnje.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
SuperVeloce ::
seveda mu ne verjamem. sem se vozu kot sopotnik nekaj Äasa z corso d 1.2 16v (veÄina mestne voznje na ĹĄiht in nazaj) pa je blo lepo 8l+. tko da ne bullshitirat kok so novejsi motorji ful bol varcni
Seveda je posploševanje itak nekaj normalnega... njegova mestna vožnja != tvoja mestna vožnja. Že različne relacije po MB lahko precej vplivajo na porabo. Sploh, če se voziš še čez Ptujsko proti Miklavžu, imaš lahko občutno nižjo porabo, kot striktno po tržaška-center. Prav tako imam drugačno porabo po Velenju, LJ in prav tako po Celju. Malo je tudi odvisno, kako voziš med semaforji. Dokler ne sedita skupaj v koloni na rdeči luči, ne moreš predvidevati, da pod 8 litrov pri visokem povprečju te mestne relacije ne gre.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Sami ::
opelj glih ni sinonim za šparovčka...
prove it, i dare you..
Ni blema, danes zjutraj pred šihtom sem tankal, v avtu imam še račun, ko pridem do avta slikam računa ter stanje števca (od tankanja prevoženih okoli 20km)....pa se poigrajmo :D
Dobim vsaj pir, če bo moja trditev točna? :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
dj_uro ::
opelj glih ni sinonim za šparovčka...
prove it, i dare you..
Ni blema, danes zjutraj pred šihtom sem tankal, v avtu imam še račun, ko pridem do avta slikam računa ter stanje števca (od tankanja prevoženih okoli 20km)....pa se poigrajmo :D
Dobim vsaj pir, če bo moja trditev točna? :D
dobiš za pir!
vw-klub.si
Sami ::
opelj glih ni sinonim za šparovčka...
prove it, i dare you..
Ni blema, danes zjutraj pred šihtom sem tankal, v avtu imam še račun, ko pridem do avta slikam računa ter stanje števca (od tankanja prevoženih okoli 20km)....pa se poigrajmo :D
Dobim vsaj pir, če bo moja trditev točna? :D
dobiš za pir!
Rezervar je 45L (če se ne motim), ko tankam gre notri vedno od 38-41L, danes je šlo 39,5L pa sem ga posilil, da je šlo točno 40L, OMV 100 oktanov :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
hojnikb ::
izjema ne potrjuje pravila, to hočem povedat. Sj z jajčkanjem lahko prideš na nizko porabo.
Ampak nabijat o čisti mestni vožnji povprečnega slovenca in 6l na 1.2 16V je pač mal tko..
Ampak nabijat o čisti mestni vožnji povprečnega slovenca in 6l na 1.2 16V je pač mal tko..
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24537 (19333) | Assassub |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28770 (24572) | krneki0001 |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46682 (42390) | Mavrik |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28065 (23105) | spirit |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199752 (164765) | Spajky |