Forum » Na cesti » Vračajo se večji motorji
Vračajo se večji motorji
Utk ::
Problem je samo v tem, da fizika ostaja ista. Optimalna prostornina cilindra je 400-500 ccm, se pravi, najbolj učinkovit 4 cilindrski motor je treba iskat med 1,6 in 2,0. Seveda pa mora bit avto tudi glih prav težak, ne prelahek, da ne gre poraba v nič, niti pretežak, da se motor preveč ne muči. Ja, lahko imaš pa tudi 3 cilindre in manjše motorje, ampak to spet prinaša druge probleme.
krneki0001 ::
Jaz sem takoj za večje motorje.
5.0L V8 z 125KM in porabo med 15-20L je najboljša stvar ever!
To so bili dejanski US motorji konec 70-ih in začetek 80-ih.
Ja nekoč. Danes 6.2 V8 porabi v mestu celih 14 litrov, na relacijo pa 10. Če ga pa priganjaš na offroadu pa nekje do 20 prilezeš.
Sami ::
krneki0001 je izjavil:
Jaz sem takoj za večje motorje.
5.0L V8 z 125KM in porabo med 15-20L je najboljša stvar ever!
To so bili dejanski US motorji konec 70-ih in začetek 80-ih.
Ja nekoč. Danes 6.2 V8 porabi v mestu celih 14 litrov, na relacijo pa 10. Če ga pa priganjaš na offroadu pa nekje do 20 prilezeš.
Si se pa malo uštel....bratranec ima v Dubaju Grand Cherokee 5.7L V8 Hemi, povprečna poraba po mestu je 15-20L/100km...letos sem se vozil z njim in sem osebno videl, seveda avtomatik. Če ga pritisne je takoj na 25L.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
...:TOMI:... ::
Skratka, 2 literska bencinska masina, brez turbine ipd. in da ima tam ob 80 do 100 kW. To bi jaz dal kot minimum za na cesto.
Vozil 1.3 multijet, jajca od jajc. Ko dela klima tezko speljes, ni se varno vkljucevat v promet ipd.
Torej, za moje pojme, avto moram biti tako mocan, da ko dela klima, da ne pocepne ko kura. Ravno tako, da imas nekaj robe v avtu, da ni problema vozit.
Vsa ta jajca, ki jih danes prodajajo sploh ne vem komu so namenjena.
Vozil 1.3 multijet, jajca od jajc. Ko dela klima tezko speljes, ni se varno vkljucevat v promet ipd.
Torej, za moje pojme, avto moram biti tako mocan, da ko dela klima, da ne pocepne ko kura. Ravno tako, da imas nekaj robe v avtu, da ni problema vozit.
Vsa ta jajca, ki jih danes prodajajo sploh ne vem komu so namenjena.
Tomi
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Jaz sem takoj za večje motorje.
5.0L V8 z 125KM in porabo med 15-20L je najboljša stvar ever!
To so bili dejanski US motorji konec 70-ih in začetek 80-ih.
Ja nekoč. Danes 6.2 V8 porabi v mestu celih 14 litrov, na relacijo pa 10. Če ga pa priganjaš na offroadu pa nekje do 20 prilezeš.
Si se pa malo uštel....bratranec ima v Dubaju Grand Cherokee 5.7L V8 Hemi, povprečna poraba po mestu je 15-20L/100km...letos sem se vozil z njim in sem osebno videl, seveda avtomatik. Če ga pritisne je takoj na 25L.
5.7 HEMI je požrtija bencina. Noben 5.7 HEMI motor ne pije malo. Sicer tudi nekaj konjev da od sebe, ampak pijejo nenormalno veliko ti motorji. Od tega motorja pije edino še 5.2 več. Celo 5.9 v grand cherokeeju je bolj šparoven.
Samo za primerjavo, z grand cherokeejem 4.7 V8 sem naredil kr nekaj kilometrov. Poraba na relacijo (nekje 300km smo naredili na dan), je bila 8.3 litra bencina na 100km prevoženih.
Buggy ::
Samo za primerjavo, z grand cherokeejem 4.7 V8 sem naredil kr nekaj kilometrov. Poraba na relacijo (nekje 300km smo naredili na dan), je bila 8.3 litra bencina na 100km prevoženih.
tukaj podatki mocno odstopajo od tvoje trditve za ta avto/motor povprecje (16L/100kmh):
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
nikjer ni zaslediti dosti vnosov ki bi bili pod 10l/100kmh, pa sem preprican, da ga je kdo tudi "strudlal" po avtobahnu 80km/h ter da obstajajo napake v vnosih.
Sami ::
Samo za primerjavo, z grand cherokeejem 4.7 V8 sem naredil kr nekaj kilometrov. Poraba na relacijo (nekje 300km smo naredili na dan), je bila 8.3 litra bencina na 100km prevoženih.
To je praktično nemogoče....bratranec je imel pred tem starejšega Grand Cherokee 4.0 V6 (mislim da je 6I) Turbo in je žrl več, pa je manj požrešen kot 4.7 V8, 8,3L/100km relacije dosežeš možno da z 60km/h.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
M-XXXX ::
Samo za primerjavo, z grand cherokeejem 4.7 V8 sem naredil kr nekaj kilometrov. Poraba na relacijo (nekje 300km smo naredili na dan), je bila 8.3 litra bencina na 100km prevoženih.
tukaj podatki mocno odstopajo od tvoje trditve za ta avto/motor povprecje (16L/100kmh):
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
nikjer ni zaslediti dosti vnosov ki bi bili pod 10l/100kmh, pa sem preprican, da ga je kdo tudi "strudlal" po avtobahnu 80km/h ter da obstajajo napake v vnosih.
Ne samo to, to je skoraj 50% manjša poraba od NAJNIŽJE na sprintmonitorju.
Da ne omenjam 16L/100 povprečne porabe za dobrih 200 konju Pa to je smeh
negotiator ::
Eh, ta obsedenost z "večjim" je brezvezna.
Še 25 let nazaj je bil 1.8 atmosferc z ~100KM nekaj običajnega.
Danes je ~100KM običajno za 1.4 atmosferca.
Pač materiali so vedno boljši in razvoj tu gre naprej, to je tisto, kar najbolj vpliva na sposobnost manjšanja motorjev.
Niti ne toliko - bolj gre za šparanje pri materialu in navijanje vsega do meje. Tile novi ne zdržijo toliko časa, kot tisti izpred 15-20ih let.
All easy problems have already been solved.
negotiator ::
Po vsem napisanem bi rekel, da marsikdo tukaj sploh ne ve, kaj govori. Eni imajo 3l porabe z 2l mašino s 150KM, drugi pa za enako mašino 20l.
All easy problems have already been solved.
krneki0001 ::
Samo za primerjavo, z grand cherokeejem 4.7 V8 sem naredil kr nekaj kilometrov. Poraba na relacijo (nekje 300km smo naredili na dan), je bila 8.3 litra bencina na 100km prevoženih.
To je praktično nemogoče....bratranec je imel pred tem starejšega Grand Cherokee 4.0 V6 (mislim da je 6I) Turbo in je žrl več, pa je manj požrešen kot 4.7 V8, 8,3L/100km relacije dosežeš možno da z 60km/h.
4.0 V6 je stara mašina in požrešna ko hudič.
Vožnja je bila pa med 100 in 110km/h po števcu.
krneki0001 ::
Samo za primerjavo, z grand cherokeejem 4.7 V8 sem naredil kr nekaj kilometrov. Poraba na relacijo (nekje 300km smo naredili na dan), je bila 8.3 litra bencina na 100km prevoženih.
To je praktično nemogoče....bratranec je imel pred tem starejšega Grand Cherokee 4.0 V6 (mislim da je 6I) Turbo in je žrl več, pa je manj požrešen kot 4.7 V8, 8,3L/100km relacije dosežeš možno da z 60km/h.
Zanimivo da moje porabe na sedanjem avtu tudi odstopajo od normalnih. 2.5 boxer motor in avtomatski menjalnik ima porabo na relacijo 7.4 litra, po mestu 10.4, mešano pa 9.6 litrov, žena z enakim avtom samo ročni menjalnik pa 8.6 litra povprečno porabo. Res pa da imava oba poštimane motorje, redno servisirane in točiva kvalitetno avstrijsko gorivo.
Po netu na poraba.com, sprintmotor in povsod so povprečne porabe od 10 litrov naprej, za avtomatika pa od 11 litrov.
Rampage ::
negotiator je izjavil:
Eh, ta obsedenost z "večjim" je brezvezna.
Še 25 let nazaj je bil 1.8 atmosferc z ~100KM nekaj običajnega.
Danes je ~100KM običajno za 1.4 atmosferca.
Pač materiali so vedno boljši in razvoj tu gre naprej, to je tisto, kar najbolj vpliva na sposobnost manjšanja motorjev.
Niti ne toliko - bolj gre za šparanje pri materialu in navijanje vsega do meje. Tile novi ne zdržijo toliko časa, kot tisti izpred 15-20ih let.
Zato ker večina ima željo se vozit okoli v 20 let starih kantah? Če boš delal...
10kkm * 20 let = 200kkm
če boš po AC nažigal pa je lahko tudi
35kkm * 20 let = 700kkm
koliko pa misliš, da bodo avti šli? Da se števec trikrat okoli obrne? Prenekateri celo gredo tako daleč ampak povprečen lastnik (recimo 90%) svojega vozila ne vzdržuje primerno, da bi dočakalo takšne kilometre.
Tako, da ko potegneš črto je tako ali tako vseeno...
negotiator ::
negotiator je izjavil:
Eh, ta obsedenost z "večjim" je brezvezna.
Še 25 let nazaj je bil 1.8 atmosferc z ~100KM nekaj običajnega.
Danes je ~100KM običajno za 1.4 atmosferca.
Pač materiali so vedno boljši in razvoj tu gre naprej, to je tisto, kar najbolj vpliva na sposobnost manjšanja motorjev.
Niti ne toliko - bolj gre za šparanje pri materialu in navijanje vsega do meje. Tile novi ne zdržijo toliko časa, kot tisti izpred 15-20ih let.
Zato ker večina ima željo se vozit okoli v 20 let starih kantah? Če boš delal...
10kkm * 20 let = 200kkm
če boš po AC nažigal pa je lahko tudi
35kkm * 20 let = 700kkm
koliko pa misliš, da bodo avti šli? Da se števec trikrat okoli obrne? Prenekateri celo gredo tako daleč ampak povprečen lastnik (recimo 90%) svojega vozila ne vzdržuje primerno, da bi dočakalo takšne kilometre.
Tako, da ko potegneš črto je tako ali tako vseeno...
Ni vseeno, če pa bi se tisti, ki bi imeli dizajn starejših pokvarili težje (kljub nevzdrževanju, seveda). Saj ne mislim dobesedno starejših - pa čeprav se tudi taki najdejo, ki zdržijo dlje od teh, ki so bili pravkar narejeni.
All easy problems have already been solved.
Rampage ::
Welcome to capitalism! Adapt or...
Mislim, da statistično gledano so si vsi novi avti vedno bližje, vedno manj je zelo dobrih avtomobilov in vedno manj je zelo slabih avtomobilov. Pravilno vse kar boš odpeljal iz trgovine bo zdržalo tistih 10 let. Po tem pa boš počasi moral razmišljati o menjavi in verjetno bo tudi v tvojem interesu, ne glede na to kaj so včasih delali materiali dotrajajo, postavljajo se novi standardi (varnostni recimo, da ko ti pešec skoči pred avto bo samo imel kakšno buško namesto, da je mrtev, ker imajo novi avti plastične odbijače - pretiravam ampak ok) in še raznorazni drugi bombončki - meni recimo pač ni zanemarljivo če ima avto avtomatsko klimo ali pa moram okna spuščati.
Mislim, da statistično gledano so si vsi novi avti vedno bližje, vedno manj je zelo dobrih avtomobilov in vedno manj je zelo slabih avtomobilov. Pravilno vse kar boš odpeljal iz trgovine bo zdržalo tistih 10 let. Po tem pa boš počasi moral razmišljati o menjavi in verjetno bo tudi v tvojem interesu, ne glede na to kaj so včasih delali materiali dotrajajo, postavljajo se novi standardi (varnostni recimo, da ko ti pešec skoči pred avto bo samo imel kakšno buško namesto, da je mrtev, ker imajo novi avti plastične odbijače - pretiravam ampak ok) in še raznorazni drugi bombončki - meni recimo pač ni zanemarljivo če ima avto avtomatsko klimo ali pa moram okna spuščati.
negotiator ::
Welcome to capitalism! Adapt or...
Mislim, da statistično gledano so si vsi novi avti vedno bližje, vedno manj je zelo dobrih avtomobilov in vedno manj je zelo slabih avtomobilov. Pravilno vse kar boš odpeljal iz trgovine bo zdržalo tistih 10 let. Po tem pa boš počasi moral razmišljati o menjavi in verjetno bo tudi v tvojem interesu, ne glede na to kaj so včasih delali materiali dotrajajo, postavljajo se novi standardi (varnostni recimo, da ko ti pešec skoči pred avto bo samo imel kakšno buško namesto, da je mrtev, ker imajo novi avti plastične odbijače - pretiravam ampak ok) in še raznorazni drugi bombončki - meni recimo pač ni zanemarljivo če ima avto avtomatsko klimo ali pa moram okna spuščati.
Saj klimo imajo pa tudi že 15-20 let stari (ne vsi, ampak...)
Problem pri novih je tudi to, da so popravila draga - pa kakšne okvare računalnikov, pa je "treba" kar vse zamenjat.
Nedolgo nazaj sem govoril z enim mehanikom, pa mi je pokazal počeno ohišje zavorne črpalke, iz katerega je že iztekalo olje. Lastnik se je pritoževal, da mu bremze slabo primejo, vozil pa je nekega novejšega passata. Ohišje je bilo iz neke tanke plastike, poleg tega pa so za nov del hoteli mislim, da okoli 200eur, če ne več.
Evo, to so pa novi avti. Pa ne pravim, da je z vsemi tako ampak to je pač eden od primerov. Če voznik tega ne bi pravočasno opazil, bi se lahko usodno končalo. Sem bil kar šokiran, da pri nekem znanem nemškem proizvajalcu šparajo na tako pomembnih delih, kot je zavorni sistem. Ampak tako pač je. Bolj jih matra zaslužek, kot pa varnost voznikov. Pa naj omenim še, da je bilo kar veliko takih primerov pri tem modelu avtomobila.
All easy problems have already been solved.
...:TOMI:... ::
Vse se gleda skozi denar. Varnost tu nima nobene posebne veljave. Razervni deli za zavorni sistem so samo rezervni deli, kot so rezervni deli za podvozje, ki je ravno tako varnostno kriticen element ali pa rezerni deli za varnostno nepomembno zadevo. Okvara pomeni denar. Ob vsem avtu, ki je izracunan, da zdrzi x-ciklov, bi bilo nesmotrno vgraditi del, ki bi zdrzal dlje, kot ostalo. Temu se rece optimizirana proizvodnja do amena.
Kakor omenim rezervni del, to pomeni denar. Samo sledite toku denarja in to je to.
Kakor omenim rezervni del, to pomeni denar. Samo sledite toku denarja in to je to.
Tomi
negotiator ::
Ne rečem, da je turbina za zamenjat ampak pri takih stvareh se pa ne bi smelo šparat.
All easy problems have already been solved.
...:TOMI:... ::
Turbina-rezervni del.
Bremze-rezervni del.
Povedal sem dovolj.
In nic jim ne mores, oni so prihranili 6 centov pri tem kosu.
In dokler jim bomo dajali denar za to, toliko casa bodo to delali. Ali do prve tozbe, ker se je nekdo ubil. Zal je tako.
Bremze-rezervni del.
Povedal sem dovolj.
In nic jim ne mores, oni so prihranili 6 centov pri tem kosu.
In dokler jim bomo dajali denar za to, toliko casa bodo to delali. Ali do prve tozbe, ker se je nekdo ubil. Zal je tako.
Tomi
Superboyy ::
lovro535v2 ::
manjši bolj naviti motorji so bolj obremenjeni in zato prej crknejo pa 1.2 16V nima turbine, ki bi lahko crknila.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Superboyy ::
hojnikb ::
atmosferc jasno. saj tega 0.9tce nadomešča
ker je turbo edina stvar ki lahko crkne
lovro535v2 je izjavil:
manjši bolj naviti motorji so bolj obremenjeni in zato prej crknejo pa 1.2 16V nima turbine, ki bi lahko crknila.
ker je turbo edina stvar ki lahko crkne
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Formula 1 ::
no v čem je recimo slabši od 1.2 16V ?
Odvisno kaj misliš z 1.2 16V. Stari 1.2 atmosferc ali 1.2 TCe?
0.9 TCe (90KM, 135Nm) je od 1.2 TCe (120KM, 190Nm) je slabši v porabi, moči in navoru.
Super primerjava ja, dajmo primerjat motorje z razliko 30 KM. Na koncu bomo 0,9 Tce primerjali z 5.0 v8 iz mustanga in ker je boljši bi morali vsi imeti v8 motorje tako da bo treba začet kupovat tako velike kot so v Ameriki...
Je pa najbrž mislil na 1.2 16v, ker 1.2 Tce je še vedno zelo majhen motor za svoje konje, konj na liter je pri obeh motorjih isto ;)
JC Denton ::
S tremi cilindri ni nič narobe. Problem je samo zelo mala prostornina teh motorjev. Če bi bil 1,5-1,8 litra in 3 cilindri bi bilo čist ok.
Že nekaj časa poudarjam, Mazda je imela in še ima edino pravo strategijo razvoja modernih avtomobilov. 2.0 brez turbine in lahek avto. Zelo solidna poraba in užitek v vožnji.
Že nekaj časa poudarjam, Mazda je imela in še ima edino pravo strategijo razvoja modernih avtomobilov. 2.0 brez turbine in lahek avto. Zelo solidna poraba in užitek v vožnji.
Superboyy ::
no v čem je recimo slabši od 1.2 16V ?
Odvisno kaj misliš z 1.2 16V. Stari 1.2 atmosferc ali 1.2 TCe?
0.9 TCe (90KM, 135Nm) je od 1.2 TCe (120KM, 190Nm) je slabši v porabi, moči in navoru.
Super primerjava ja, dajmo primerjat motorje z razliko 30 KM. Na koncu bomo 0,9 Tce primerjali z 5.0 v8 iz mustanga in ker je boljši bi morali vsi imeti v8 motorje tako da bo treba začet kupovat tako velike kot so v Ameriki...
Je pa najbrž mislil na 1.2 16v, ker 1.2 Tce je še vedno zelo majhen motor za svoje konje, konj na liter je pri obeh motorjih isto ;)
Aja, zdej je že neumno primerjat motorje v ponudbi? Pa ne kvasi debilizmov o V8, če je govora o Cliu.
Če ti je 30KM razlike preveč potem sploh ne morš primerjat ničesar. A 15KM razlike med 0.9TCe in 20 let starim 1.2 atmosfercen pa ni preveč?
S tremi cilindri ni nič narobe. Problem je samo zelo mala prostornina teh motorjev. Če bi bil 1,5-1,8 litra in 3 cilindri bi bilo čist ok.
BMW ima 1.5 bencinski motor s tremi valji in se kr obnese. Zvok je mal smešn ob hitrejšem speljevanju :)
Glede mazde se pa strinjam, fajn motorji pa tud poraba je ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Superboyy ()
Formula 1 ::
Ja pa 0.9 tce in 1.2 tce spadata pod majhne motorje tko da ti primerjaš 2 motorja iste generacije samo v 2 močeh. 1.2 tce bi potem moral primerjati z 1.6 16v. ČEprav moram pa priznati da bi imel raje 1.6 16v, samo zaradi zanesljivosti, tudi 0.9 tce je boljši kot 1.2 tce
lovro535v2 ::
atmosferc jasno. saj tega 0.9tce nadomeščani edina samo je več možnosti, da kaj crkne kot pri atmosfercu pa še vseno je boljše poslušati 4 cilindre kot 3 cilindrski mlinček.
lovro535v2 je izjavil:
manjši bolj naviti motorji so bolj obremenjeni in zato prej crknejo pa 1.2 16V nima turbine, ki bi lahko crknila.
ker je turbo edina stvar ki lahko crkne
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Superboyy ::
Ja pa 0.9 tce in 1.2 tce spadata pod majhne motorje tko da ti primerjaš 2 motorja iste generacije samo v 2 močeh. 1.2 tce bi potem moral primerjati z 1.6 16v. ČEprav moram pa priznati da bi imel raje 1.6 16v, samo zaradi zanesljivosti, tudi 0.9 tce je boljši kot 1.2 tce
Kako veš, da je 0.9 tce bolj zanesljiv kot 1.2 tce?
MacGyver141 ::
lovro535v2 je izjavil:
atmosferc jasno. saj tega 0.9tce nadomeščani edina samo je več možnosti, da kaj crkne kot pri atmosfercu pa še vseno je boljše poslušati 4 cilindre kot 3 cilindrski mlinček.
lovro535v2 je izjavil:
manjši bolj naviti motorji so bolj obremenjeni in zato prej crknejo pa 1.2 16V nima turbine, ki bi lahko crknila.
ker je turbo edina stvar ki lahko crkne
3-je cilindri imajo boljši zvok .
hojnikb ::
lovro535v2 je izjavil:
atmosferc jasno. saj tega 0.9tce nadomeščani edina samo je več možnosti, da kaj crkne kot pri atmosfercu pa še vseno je boljše poslušati 4 cilindre kot 3 cilindrski mlinček.
lovro535v2 je izjavil:
manjši bolj naviti motorji so bolj obremenjeni in zato prej crknejo pa 1.2 16V nima turbine, ki bi lahko crknila.
ker je turbo edina stvar ki lahko crkne
yet je vecina dizlov zadnjih 15-20 let ravnotako z turbinami pa noben ne joka.
#brezpodpisa
smacker ::
Kupite si bicikel. Ta porabi 2L vode na 100km, ma 2 cilindra z ogromno prostornino in samo 1KM, tak da je super vzdžljiv. Pa turbina mu sigurno ne bo crknila.
Aston_11 ::
Vožnja z biciklom je glede vnosa goriva /hrana, pijača/ vsaj toliko draga kot vožnja z avtomobilom. Eno fajn pijačo, malo več pojest, pa takoj porabiš za tistih par litrov goriva. Po kilometrini je sicer čista zmaga, tile dcl motorčki so pa ena smešnica.
lovro535v2 ::
sej tudi tam dostikrat crknejo sploh ob ne pravilni vožnji saj ne pravim da vse turbine crknejo samo je pa vseno še ena stvar,ki lahko crkne.lovro535v2 je izjavil:
atmosferc jasno. saj tega 0.9tce nadomeščani edina samo je več možnosti, da kaj crkne kot pri atmosfercu pa še vseno je boljše poslušati 4 cilindre kot 3 cilindrski mlinček.
lovro535v2 je izjavil:
manjši bolj naviti motorji so bolj obremenjeni in zato prej crknejo pa 1.2 16V nima turbine, ki bi lahko crknila.
ker je turbo edina stvar ki lahko crkne
yet je vecina dizlov zadnjih 15-20 let ravnotako z turbinami pa noben ne joka.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
::
Vožnja z biciklom je glede vnosa goriva /hrana, pijača/ vsaj toliko draga kot vožnja z avtomobilom. Eno fajn pijačo, malo več pojest, pa takoj porabiš za tistih par litrov goriva. Po kilometrini je sicer čista zmaga, tile dcl motorčki so pa ena smešnica.
1 liter Evian vode je dražji od litra bencina ...
Drugače pa mama vozi nekaj let staro japopnsko limuzino z 2,5 literskim bencinarjem in 192 konji, poraba se ji giblje med 7-8 litri, na dolge ture tudi manj.
Modri dirkač ::
Dokler so cestnine in druge dajatve v SLO takšne kot so, več kot 1800cm3 pač ne kupim.
Everybody lies!
negotiator ::
je izjavil:
Vožnja z biciklom je glede vnosa goriva /hrana, pijača/ vsaj toliko draga kot vožnja z avtomobilom. Eno fajn pijačo, malo več pojest, pa takoj porabiš za tistih par litrov goriva. Po kilometrini je sicer čista zmaga, tile dcl motorčki so pa ena smešnica.
1 liter Evian vode je dražji od litra bencina ...
Drugače pa mama vozi nekaj let staro japopnsko limuzino z 2,5 literskim bencinarjem in 192 konji, poraba se ji giblje med 7-8 litri, na dolge ture tudi manj.
Seveda, ker je mama. Tebi sigurno ne bi uspelo priti na tako porabo
All easy problems have already been solved.
krneki0001 ::
Modri dirkač je izjavil:
Dokler so cestnine in druge dajatve v SLO takšne kot so, več kot 1800cm3 pač ne kupim.
1800 do 2500ccm je ista cestnina, razlika v zavarovanju pa par evrov.
hojnikb ::
v zavarovanju je točno tolk razlike, kok je konjev. en star 1.8 atmosferc bo mel precej manjšo zavarovanje kot kakšen 2.5 biturbo
#brezpodpisa
krneki0001 ::
Govorimo za primerljive motorje in 1.8 biturbo bo samo par evrov cenejše zavarovanje od 2.5 biturbo. 1.8 NA pa bo imel spet tistih par evrov manj zavarovanja kot 2.5 NA.
Mene za 2.5 motor s 165KM pride zavarovanje 223 evra, pa je poleg osnovnega zavarovanja in dodatno voznika še stekla, divjad, šibedah, ogledala in svetila. (55% popusta pa komercialni popust, pa nobene nesreče zadnjih 10 let, pa mlada družina,....)
Mene za 2.5 motor s 165KM pride zavarovanje 223 evra, pa je poleg osnovnega zavarovanja in dodatno voznika še stekla, divjad, šibedah, ogledala in svetila. (55% popusta pa komercialni popust, pa nobene nesreče zadnjih 10 let, pa mlada družina,....)
puginho ::
Ko bereš te srat pritisne kak je lahko folk na forumu tak nazadnjaški. Vozim fordovega 1.0 ecoboost, povprečna poraba od 6 - 6,5 , avto mi žere 2 litra majn od prejšnjega 1.6 atmosferca Bmw-Peugeot pa vozim isto, potegne boljše, v 6 se komot 60kmh pelješ, na avtocesti tišina pri 140 kmh ker gre na 3000 obratov, sem v najnižjem razredu za registracijo, tu so pa eni veseli da se ti motorji umikajo, ne moreš da verjameš
fikus_ ::
Sicer vsak svojega konja brani, ampak ti verjamem, da si zadovoljen.
Kako se pa obnesejo ti motorji, se bo pa videlo, ko bodo imeli 300 -400 kkm. Tako da dajmo počakat. V Germaniji se prodajajo avtomobili s temi motorji pod 200 kkm. Tak da, če oni niso naredili več km, jih drugi tudi verjetno niso.
Kako se pa obnesejo ti motorji, se bo pa videlo, ko bodo imeli 300 -400 kkm. Tako da dajmo počakat. V Germaniji se prodajajo avtomobili s temi motorji pod 200 kkm. Tak da, če oni niso naredili več km, jih drugi tudi verjetno niso.
smacker ::
Treba je ločit po načinu vožnje in preferencah voznika. Če delaš 20kkm/leto in avto menjaš na 5-7let, si lahko kupiš novega 1.0 ecoboosta in si brez skrbi. Do 150kkm bo prišel, pa prodat ga s takimi km tut ni problem.
Eni pa pač raje vozijo 15let stare avte z +300kkm. Taki kar lepo čakajte na lepše čase
Zanimivo mišljenje ljudi... telefon mora bit skoz nov/zadnji model, treba ga je čimprej po izidu kupit,... Avto pa vsaj 10 let stara tehnologija, da bo ja zdržal 500kkm.
Eni pa pač raje vozijo 15let stare avte z +300kkm. Taki kar lepo čakajte na lepše čase
Zanimivo mišljenje ljudi... telefon mora bit skoz nov/zadnji model, treba ga je čimprej po izidu kupit,... Avto pa vsaj 10 let stara tehnologija, da bo ja zdržal 500kkm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: smacker ()
Unknown_001 ::
Treba je ločit po načinu vožnje in preferencah voznika. Če delaš 20kkm/leto in avto menjaš na 5-7let, si lahko kupiš novega 1.0 ecoboosta in si brez skrbi. Do 150kkm bo prišel, pa prodat ga s takimi km tut ni problem.
Eni pa pač raje vozijo 15let stare avte z +300kkm. Taki kar lepo čakajte na lepše čase
Zanimivo mišljenje ljudi... telefon mora bit skoz nov/zadnji model, treba ga je čimprej po izidu kupit,... Avto pa vsaj 10 let stara tehnologija, da bo ja zdržal 500kkm.
Telefon menjam na 5 let... Avtomobil bom verjetno na 10. Juhej, ali sem izjema ali pa zgolj grdo posplošuješ z nekimi lastnimi domnevami.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jest10 ::
M-XXXX ::
Sicer vsak svojega konja brani, ampak ti verjamem, da si zadovoljen.
Kako se pa obnesejo ti motorji, se bo pa videlo, ko bodo imeli 300 -400 kkm. Tako da dajmo počakat. V Germaniji se prodajajo avtomobili s temi motorji pod 200 kkm. Tak da, če oni niso naredili več km, jih drugi tudi verjetno niso.
Za povprečnega uporabnika nepomembno. Tisti, ki bo naredil toliko več kilometrov (kar je zelo malo ljudi) tisti bo pozoren na to. Povprečen uporabnik pa ne. Ker toliko km ne bo NIKOLI videl.
fikus_ ::
Jest10: če se ne motim, so fordovi 1.0 motorji zunaj od 2012. Torej so v 4-h letih naredili veliko km. Je nekdo v tej temi prilepil link do oglasov, maks. km so bili okrog 175 kkm!. Tako da ne verjamem, da so zbijali km, navijali jih pa tudi niso.
M-xxxx: Za povprečnega uporabnika je pomembno, da se lahko vozi, tudi če ima avto 400 kkm. Vsi si ne morejo privoščiti novih avtomobilov.
Imam avto 7 let in prevoženih ~155 kkm. Torej, če se trend nadaljuje, bo imel avto po 14-ih letih 300 kkm. Kar je čisto realna možnost.
M-xxxx: Za povprečnega uporabnika je pomembno, da se lahko vozi, tudi če ima avto 400 kkm. Vsi si ne morejo privoščiti novih avtomobilov.
Imam avto 7 let in prevoženih ~155 kkm. Torej, če se trend nadaljuje, bo imel avto po 14-ih letih 300 kkm. Kar je čisto realna možnost.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24537 (19333) | Assassub |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28771 (24573) | krneki0001 |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46688 (42396) | Mavrik |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28067 (23107) | spirit |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199780 (164793) | Spajky |