» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
60 / 66
»»

darck ::

Baje da tudi bakrena mast bi bila dobra za namazat vijake ampak to je potrebno samo malenkost ne pa celi navoj na polno.

m0LN4r ::

Pri meni to vcasih traja, ker grem res vse spucat z zelezno krtaco, da se sveti.
Tudi sraufe pospricam z wdjem in pokrtacim, nic ne zrjavi skup. Niti na 20 let starem avtu ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

darck ::

m0LN4r je izjavil:

Pri meni to vcasih traja, ker grem res vse spucat z zelezno krtaco, da se sveti.
Tudi sraufe pospricam z wdjem in pokrtacim, nic ne zrjavi skup. Niti na 20 let starem avtu ni.


BRAVO,pravilno tako se dela.

stara mama ::

m0LN4r je izjavil:

Kdo govori o vijakih?

Govoril si o momentih zategovanja, vprašanje pa je bilo o orodju za odvijačenje.

akrama ::

Zdravo vsem,. Jaz bi tudi potreboval za drugi avto (Clio) zimske gume 165/65/15. V zimskem času bi se naredilo cca 5-7k km. Teren je pa hribovit in razmigan, tako da letno/zimske ne bi dajal gor.

Gledam za
- Sava 165/65R15 81T ESKIMO S3+ MS
- Fulda 165/65R15 81T KRI MONTERO 3 MS
- UNIROYAL 165/65R15 81T 3PMSF WINTEREXPERT M+S
- Kumho WinterCraft WP51 165/65 R15 81T 4PR

Je to Ok, ali raje kaj drugega?
LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: akrama ()

m0LN4r ::



Stare premium vs. nove chungalunga
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

feryz ::

Jaz uporabljam vedno nove premium in nimam teh dilem.

darck ::

danes bom zamenjal gume iz zadnjih koles Nexen na prve in dosedajne Kleber bom dal na zadnja kolesa,da vidimo razliko saj zjutraj sem jedva skobacal iz dvorišča po cesti z Kleber gumami čeprav imajo več kot 6mm še profila. Samo mislim in verjamem,da bodo Nexen boljša sigurno bodo pa v mokrem boljša saj s tei Kleber se da prav lepo driftati:))

rosomah ::

akrama je izjavil:

Zdravo vsem,. Jaz bi tudi potreboval za drugi avto (Clio) zimske gume 165/65/15. V zimskem času bi se naredilo cca 5-7k km. Teren je pa hribovit in razmigan, tako da letno/zimske ne bi dajal gor.

Gledam za
- Sava 165/65R15 81T ESKIMO S3+ MS
- Fulda 165/65R15 81T KRI MONTERO 3 MS
- UNIROYAL 165/65R15 81T 3PMSF WINTEREXPERT M+S
- Kumho WinterCraft WP51 165/65 R15 81T 4PR

Je to Ok, ali raje kaj drugega?



imel kumho wintercraft wp71 sicer dim. 215/55r17: sneg in v suhem čist ok sploh klanec.... po 3 sezonah pa na mokrem nisem bil več 100%... zamenjal za hankook winter i'cept rs3 (imamo jih tudi na službenih - električnih- (155/60(65?)r15 pa so čisto ok...tudi na mokrem v krožnih dosti oprijema... za klanec prejšnji pon. 215..... čist ok - za tamale pa ne vem....

Blinder ::

m0LN4r je izjavil:



Stare premium vs. nove chungalunga


Zdaj pa vsi kupit Michelin crossclimate 2 :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

starfotr ::

akrama je izjavil:

Zdravo vsem,. Jaz bi tudi potreboval za drugi avto (Clio) zimske gume 165/65/15. V zimskem času bi se naredilo cca 5-7k km. Teren je pa hribovit in razmigan, tako da letno/zimske ne bi dajal gor.

Gledam za
- Sava 165/65R15 81T ESKIMO S3+ MS
- Fulda 165/65R15 81T KRI MONTERO 3 MS
- UNIROYAL 165/65R15 81T 3PMSF WINTEREXPERT M+S
- Kumho WinterCraft WP51 165/65 R15 81T 4PR

Je to Ok, ali raje kaj drugega?


Gume za ta avto oz. tq dimenzija so res poceni. Kupi najdražje možne.

mancini ::

m0LN4r je izjavil:

Prevec zategujes in slabo spucas.

https://www.amazon.de/Set-pieces-1-27-T...

Naceloma je toto, sicer lahk das tut duplo za premium, ce mislis z 200NM zategovat.

Za navaden avto z alu felgami je dovolj 100NM, za sportno mogoce 110-120 recimo.

Spuci rjo konkretno, namazi z keramicno pasto pa ne bos nic zvil.

Razen, ce mas zelezno felgo na zrjavelem zelezu prisraufano + prevec zategnes, ja pol se zvije marsikaj.


Z moment ključem se samo in izključno zateguje vijake, za odvijanje uporabiš navaden ključ. Ker so sile pri odvijanju lahko precej večje od zategovalnih.

Tudi 100 Nm je mogoče premalo, bolj priporočam 120Nm oz 12 kg. Za večje in težje avte pa seveda primerno več

Strojniki bodo znali povedat da obstajajo tabele, kjer je točno določena zatezna sila glede na material in velikost vijaka

darck ::

Samo za vednost,da v tovarni kjer izdelujemo Renault Clio in Twingo se zateguje z 100Nm kolesa to je določeno iz strani Renaulta.

koyotee ::

Clio k ma 900 kil ni panike. Jaz jih tudi na 12kil, 17", avto ima 1750kg.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

darck ::

Moj kombi trafic ima preko 2000 kilogramov pa se ne zateguje nič kaj več kot 110-120Nm. Mogoče je pri avtomobilih za dirkanje kaj drugače ampak za običajno vožnjo pa najbrž je 110-120Nm tista mera .

Najbolje da se nekateri še pozanimajo kako močno zategujejo na kakih delovnih strojih saj tisti so krepko težji kakor avtomobili, če ze6tsko pravijo da teža ima tako vlogo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

beta1 ::

akrama je izjavil:

Zdravo vsem,. Jaz bi tudi potreboval za drugi avto (Clio) zimske gume 165/65/15. V zimskem času bi se naredilo cca 5-7k km. Teren je pa hribovit in razmigan, tako da letno/zimske ne bi dajal gor.

Gledam za
- Sava 165/65R15 81T ESKIMO S3+ MS
- Fulda 165/65R15 81T KRI MONTERO 3 MS
- UNIROYAL 165/65R15 81T 3PMSF WINTEREXPERT M+S
- Kumho WinterCraft WP51 165/65 R15 81T 4PR

Je to Ok, ali raje kaj drugega?


Mocno dsvetujem Fuldo krisalo montero 3.

Izjemno slaba na mokri cesti. Vsi testi enako potrdijo.

Imam Fuldo tudi sam in na mokrem je katastrofa. Sneg je Ok.

Kupi ostale tri.
Huawei LTE CPE master.

Neon87 ::

Ali ma kdo izkušnje z zimsko gumo znamke Sebring SNOW, so precej cenejše kot kakšne uveljavljene znamke, narejene v Avstriji? Se počutite varno z njimi?

MrStein ::

Sem opazil eno poceni znamko: Imperial

A je to kaka "nova" znamka? Kitajska?
Po testih sodeč je bolj na dnu.

Pozna kdo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Denis24 ::

Pozdrav vsem,

tudi sam moram letos kupiti nove zimske gume in sicer dimenzije 215/55/R17. Gledal sem Hankook icept evo3, vendar jih za to dimenzijo nisem nasel.

Katere gume predlagate? Iscem nekaj price/performance in ne ravno gume za 200€/kos.

Kaksnd so kaj Hankook i cept evo2 v primerjavi z evo3?

Hvala

darck ::

Jaz moram tudi letos kupiti dve gumi pa prvo sem mislil kar Dunlop ali Goodyear saj na ocenah sta Dunlop kot prva Goodyear kot tretja pa potem študiram,da mogoče je brez veze kupiti saj gume vozim čez celo leto in bodo čez dve,tri leta že slabe. Zdaj razmišljam da bi vzel pa neke Kumho,Sava in potem jih vozim do drugega leta jeseni in nato zamenjam vse štiri gume saj tiste dve Nexen gume imam tudi že od leta 2020. Drugače sta ti dve Nexen gumi še take kot nove saj povprečno na leto naredim okrog 7.tisoč kilometrov. Kaj je potem bolje,da drugo leto kupim celoletne gume Goodyear ali ostanem na zimskah katere vozim čez celo leto? Sam sem že opazil,da zimska guma že po polnih dveh sezonah vožnje čez celo leto izgubi na kakovosti saj te Kleber katere imam sedaj gor so na mokrem že slabe pa čeprav imajo po sredini še 5. milimetrov profila. Drugače pa snega pri meni ni že 4.leta in več zato bi morda vzel celoletne.

lonewolf_ ::

Jaz se orientiram po Tyrereviews, poleg pogledam še nekaj drugih testov in na koncu kupim najbolj varno za neko pametno ceno. https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnev... z te strani sem naročil 3x, tudi felne pa je bilo vse ok. Dobil sem nekaj tednov stare pnevmatike. Vozim pa že 12. leto Fuldo Kristal Montero3 (prej corsa, zdaj astra 5let) in še nisem imel problemov s snegom/ledom ali dežjem.

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Hankoo... se je dokaj dobro odrezala z 225/45/18

Denis24 je izjavil:

Pozdrav vsem,

tudi sam moram letos kupiti nove zimske gume in sicer dimenzije 215/55/R17. Gledal sem Hankook icept evo3, vendar jih za to dimenzijo nisem nasel.

Katere gume predlagate? Iscem nekaj price/performance in ne ravno gume za 200EUR/kos.

Kaksnd so kaj Hankook i cept evo2 v primerjavi z evo3?

Hvala
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lonewolf_ ()

denabiker ::

A so SAVA HP2 gume še vedno tako slabe v mokrem kot nekoč? A je že boljša mešanica? Eskimo HP2 sem pred parimi leti moral dol dat, pa so imele profila med 6.5-7 in stare komaj 1 leto, ker so bile grozne po mokrem...

bajsibajsi ::

So Goodyear ultragrip performance 3 alternativa za Goodyear ultragrip 9?
195/65/15

stara mama ::

denabiker je izjavil:

A so SAVA HP2 gume še vedno tako slabe v mokrem kot nekoč? A je že boljša mešanica? Eskimo HP2 sem pred parimi leti moral dol dat, pa so imele profila med 6.5-7 in stare komaj 1 leto, ker so bile grozne po mokrem...

Ne samo HP2, tud Eskimo S3 ter veliko ostalih nizkocenovnih gum ima enako težavo - hitro se postara (otrdi).
Niso pa po snegu nič slabše.
Je pa cena dosti bolj prijazna, lažje si privoščiš pogostejšo menjavo.
Torej imaš lahko pogosteje svež in globok profil za sneg, namesto da 5-10 let guliš eno premium gumo.
(tu so izvzete razne linglong, wanli in ostale kitajske gume - te so posebna kategorija)

Npr. v moji dimenziji je LM005 - 100EUR, HP2 in večina nekitajskih nizkocenovnic ~80EUR.
Namesto LM005 za 5 let lahko vozim HP2 4 leta, da je strošek podoben.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Ja, samo LM005 ima boljše lastnosti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

denabiker ::

Enemu so prodali 4 leta stare gume...samo možakar niti ni gledal, njegov sin je pa pogledal datum in šok. Sin je videl, da ni niti profil takšen kot v reklami...tako da čuvajte se, preverite datume, da ne boste se nasankali.

mugen999 ::

denabiker je izjavil:

Enemu so prodali 4 leta stare gume...samo možakar niti ni gledal, njegov sin je pa pogledal datum in šok. Sin je videl, da ni niti profil takšen kot v reklami...tako da čuvajte se, preverite datume, da ne boste se nasankali.

Ja lahko je reči. Danes se gume v glavnem kupujejo preko interneta, pomeni da najprej plačaš, potem pa dobiš, samo ko dobiš je že malo pozno za javkanje sploh če dobiš s tuje trgovine. Baje da je celo tako da se kot nova guma šteje stara do 4 leta, se pravi če je nekje v skladišču čepela 4 leta, pa tako dobiš, ni nujno da ti jo zamenjajo z drugimi ali da ti povrnejo denar. Če so to manjše gume slabše kakovosti za tam do 60eur niti ni tak bavbav če je starejši datum gor, samo če pa nekdo kupi drage športne gume, da po gumi 150eur+, pa ma da gume nimajo starej datuma od 1,5 do 2 leti max.

stara mama ::

Normalen trgovec ti napiše v ponudbi DOT gume, in v primeru da je starejši, doda ustrezen popust.
Sem imel celo primer, da so me poklicali za gumo, ki je bila starejša a nenavadno poceni (seveda sem vedel zakaj je poceni že prej)
Vse ostalo je iz strani trgovca laganje in zavajanje, iz strani kupca (če je dodana opomba) pa samo sprenevedanje in iskanje težav kjer ni potrebno.

denabiker ::

Drugače ta primer je bil pri pooblaščenem serviserju, tja je šel možakar gume kupit in montirat, seveda po dosti višji ceni kot na netu ali pa pri vulkanizerju. Dvojni nateg po mojem.

mugen999 ::

Ja to je pol vsaj dvojni nateg ja. Stara mama gor pravi da ti normalnen trgovec v ponudbi doda dot zraven, no jaz sem kupil pri takem "normalnem" trgovcu, preko neta, ko pa pridem tja po gume je bil pa ene pol leta starejši datum gor, pa sem jih vseeno vzel ker sem jih že prej plačal, pa tudi niso bile tako drage. No tok da boste vedeli, najbol ziher je da predno daste denar pogledate datum izdelave.

darck ::

Saj kakor je rečeno niso sploh frišne gume dobre in so tiste stare po DOTu pol leta najboljše. Nikakor niso tiste stare kakšen mesec ali dva najboljše.

Ales ::

darck je izjavil:

Saj kakor je rečeno niso sploh frišne gume dobre in so tiste stare po DOTu pol leta najboljše. Nikakor niso tiste stare kakšen mesec ali dva najboljše.

Me je skoraj strah vprašat, ampak od kod ti te ideje? Kak vir..?

darck ::

Saj je tudi tukaj na tem forumu bilo,če se ne motim zapisano,da je najboljše da nova guma je pol leta skladiščena in potem nameščena na vozilo.

m0LN4r ::

In zakaj? Kaj je razlika ce so gume v foliji v skladiscu ali pa na avtu v garazi?

To je kot sir? Mora zoret?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

darck ::

To vpraš tistega,ko je to omenil drugače pa za gumo tud ni dobro ,da stoji na enem mestu dlje časa to je mišljeno,ko se z avtom ne voziš.

m0LN4r ::

Naceloma "sommerauto" dvignes v luft za cez zimo ja, vsak ki ga poznam tako dela. Za en mesec pa se ne rabi nihce sekirat. Lahk se kupi tudi taksne podstavke za krajsa obdobja:
https://www.amazon.de/dp/B08CKSGD8M?ref...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

PacificBlue ::

Po koliko pa racunajo vasi vulkanizerji skladiscenje gum čez sezono?
I’m out.
:3

m0LN4r ::

Nebi vedel, ne poznam nikogar, ki da skladiscit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Hatchback678 ::

Ponavadiš daš v klet.

PacificBlue ::

Kolega ima ev cupro borna, pa ga zato bolj skrbi za kolesa. Mislim, da nekje 50eurov, ce se ne motim.
I’m out.
:3

GrimReaper3 ::

denabiker je izjavil:

A so SAVA HP2 gume še vedno tako slabe v mokrem kot nekoč? A je že boljša mešanica? Eskimo HP2 sem pred parimi leti moral dol dat, pa so imele profila med 6.5-7 in stare komaj 1 leto, ker so bile grozne po mokrem...

Ne vem, jaz sem se po 6 zimskih sezonah in 1 letni sezoni zdaj še vedno vozil 160 po mokri AC. Pa vem kaj pomeni slaba guma, ker sem tudi že dobil na avtu 6 let stare S3, tisto ni šlo niti čez suha krožna.
S 6 let starimi HP2 se da še komot normalno voziti, pa imam avto z 200KM. V bistvu je to že hitro voziti, normalno je zame 120 po AC in 80 po regionalki, to pa itak da se da, tako bi se jaz upal še naslednjih 6 sezon.

stara mama pravi da hitro otrdijo, moje so bile mehke 3 sezone. Ampak tudi ko so trde niso nekaj nepredvidljive ali karkoli nevarnega. Samo med pospeševanjem v prvih 3 prestavah moraš dati blag plin, ne pa do podna, to je vse kar sem jaz opazil slabosti. Edino če voziš res športno po ovinkih, to se pa seveda menja takoj ko postanejo trde. Jaz razen vstopa na AC nimam neki veliko ovinkov, tistega če grem v suhem lahko 100, grem v mokrem raje 80.

Bom videl zdaj ko sem dal povsem nove HP2, če je sploh opazna razlika med vožnjo. Ampak tisto 4+4+4 kar se govori večkrat po forumih lahko že potrdim da je en bullshit, 6+4+4 je več kot dovolj dobro.

Zgodovina sprememb…

Ales ::

GrimReaper3 je izjavil:

denabiker je izjavil:

A so SAVA HP2 gume še vedno tako slabe v mokrem kot nekoč? A je že boljša mešanica? Eskimo HP2 sem pred parimi leti moral dol dat, pa so imele profila med 6.5-7 in stare komaj 1 leto, ker so bile grozne po mokrem...

Ne vem, jaz sem se po 6 zimskih sezonah in 1 letni sezoni zdaj še vedno vozil 160 po mokri AC. Pa vem kaj pomeni slaba guma, ker sem tudi že dobil na avtu 6 let stare S3, tisto ni šlo niti čez suha krožna.
S 6 let starimi HP2 se da še komot normalno voziti, pa imam avto z 200KM. V bistvu je to že hitro voziti, normalno je zame 120 po AC in 80 po regionalki, to pa itak da se da, tako bi se jaz upal še naslednjih 6 sezon.

stara mama pravi da hitro otrdijo, moje so bile mehke 3 sezone. Ampak tudi ko so trde niso nekaj nepredvidljive ali karkoli nevarnega. Samo med pospeševanjem v prvih 3 prestavah moraš dati blag plin, ne pa do podna, to je vse kar sem jaz opazil slabosti. Edino če voziš res športno po ovinkih, to se pa seveda menja takoj ko postanejo trde. Jaz razen vstopa na AC nimam neki veliko ovinkov, tistega če grem v suhem lahko 100, grem v mokrem raje 80.

Bom videl zdaj ko sem dal povsem nove HP2, če je sploh opazna razlika med vožnjo. Ampak tisto 4+4+4 kar se govori večkrat po forumih lahko že potrdim da je en bullshit, 6+4+4 je več kot dovolj dobro.

To bi se lahko interpretiralo kot "gume so mogoče tudi zanič ampak za to, kakor vozim, so OK".

Saj v bistvu se tudi z najslabšo gumo lahko vozi 160 po avtocesti. Tudi ustavljanje bo hipno...

...pod prikolico preklopnika.

Moja osebna izkušnja je nova za eno mokro vožnjo v kolegovi BMW 5-ki, po razmeroma vijugasti planinski magistralki, ne preveč čisti. Bilo je razmeroma hitro po začetku dežja, pa tam ga nekaj časa prej ni bilo. Spolzka cesta, skratka.

Bog ne dej nikomur.

Po prvih ovinkih sem začel voziti kot stara mama (no pun inteded) in še je dvakrat zdrsnil cel avto v ovinku. Gume za v kanto.

Sem pogledal kaj je to za eno (samo)morilsko orodje in so bile Sava Eskimo HP2, Made in Germany, menda stare 4 leta. Profila čez glavo.

Ampak vse to so zgolj osebne izkušnje, še marsikaj tu vpliva, od hrambe gum, do uporabe v teh preteklih letih. Ni to nobena statistika, zgolj anekdote...

darck ::

Vozi zimske gume čez celo leto tudi poleti in to recimo 2-3 leti in potem boš pa videl kaj je guma na mokrem,ko v tem času da skozi vročino in hladnočo takrat se bo pa izkazala sama zmes gume. Jaz sam vidim,da so Nexen boljše kakor Kleber in tudi boljše kakor Sava Eskimo katere sem tudi imel. Seveda voziti se pa da z vsemi še normalno,če se vozi po predpisih ali nekaj pod njimi kot kake stare mamce.

Ahim ::

PacificBlue je izjavil:

Po koliko pa racunajo vasi vulkanizerji skladiscenje gum čez sezono?

10 EUR "na vasi", slabih 35 EUR v Ljubljani (Emil Frey).

perci ::

Meni so jih enkrat na hrambi poskusili ukrasti...zamenjati z drugimi, slabšimi, drugega proizvajalca. Dobro, da sem se hranil račun.

Potem sem govoril s parimi ljudmi in baje je tega ogromno, večina ljudi pa pač ne opazi.

Plus nategovanje v stilu: "gospa, poglejte tukaj na robu, ta guma je zanič, priporočam menjavo."

Stare seveda shrani in proda na bolhi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Leko ::

GrimReaper3 je izjavil:

Ampak tisto 4+4+4 kar se govori večkrat po forumih lahko že potrdim da je en bullshit, 6+4+4 je več kot dovolj dobro.

Sicer ne vem kje si dobil 6, ker prva je vse 4 gume, 4mm profila, 4 leta.
Kakorkoli pa ne vem kako vi to vozite, ker če tudi delate samo 10k na leto jaz na 4 leta menjam avto, ne samo gume.

mugen999 ::

Ja vcasih je bil pomemben del kruha vulkanizerjev tudi prodaja gum. Danes je tega po mojem mnenju samo se kakih 10 procentov. Zato probavajo eni vsesorte fore. Ker so gume na netu cenejse, plus tega na netu kupis taksne ki jih hoces, ne taksne ki jih ima vulkanizer glih na zalogi, al pa se jih hoce znebit ker so starega datuma izdelave. Ampak kaj pa en penzjonist al pa penzjonistka ve kaj so stare gume ce pa zgledajo kot nove.

Ganon ::

Letne sem kupil Hankook. Moram zamenjati še zimske. Vsak dan sem na avtocesti. Naj ostanem pri Dunlopu? Nekaj vzdržljivega bi kupil.

mugen999 ::

kupi kar je dobro v price performance

aborko ::

Vsi ti testi so večinoma za nove gume, kaj pa recimo 3 leta stare polovicno obrabljene? Ker iz izkušenj vem, da so pri rabljenih kr razlike, ene hitro postanejo trde, plastične. Sem na rabljenem avu dobil neke Goodride 3 leta stare, brez cviljenja ali opozorila odneslo zadek v ovinku na praktično suhi cesti, da sem ga komaj ulovil (tudi po nasprotnem pasu) in samo sreča in hitro reagiranje nasproti vozečih me je rešilo pred nesrečo. Ok možno da je bilo kakšno olje na cesti, ampak tiste gume sem takoj zamenjal, pa tudi spodnje hlače.
««
60 / 66
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46368052 (8302) Vuli
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5713880 (11530) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28783135 (53917) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382104344 (76757) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10625449 (21303) Domobrancek

Več podobnih tem