Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avta
Nakup rabljenega avta
Temo vidijo: vsi
Meizu ::
Ok, menjujem avto.
Dam do 10k€. Pogoj je, da ima dosti prostora, torej karavan/enoprostorec varijanta.
Obvezno dizel, pa izpod 150km nimamo kej razmisljat. Letnik naj ne bo manj kot 2010. Masina mora bit zanesljiva in dobro zascitena proti rjavenju in ostalim neumnostim.
Kaj naj sploh gledam? Sem gledal Citroena C5 164km in je baje obupen avto, vsaj po reviewih sodec. Mislim, mocen, udoben ampak vprasljiva zanesljivost.
Sem gledal Peugeota 508sw, podobni problemi.
Audi, BMW, VW, Mercedes,to so vse precenjena jajca, folk prodaja zgonjene masine z 200k+km, letniki 2008,2009, se vedno za 9,10k... Jao.
Renault laguna zgleda na prvi pogled zanimiva, ampak je spet francoz.
Japonska jajcka si delijo podoben sindrom kot zgoraj omenjene nemske firme, vsi bi radi prodali 10 let star avto za vec, kot so ga sami kupili.
Dalje, Ford Cmax? Mondeo? Focus karavan? A so to kej vredne stvari?
Volvo zgleda kul, sam me je strah servisov.
Alfa, topshit avto, my dream car, ampak me je strah problemov z elektroniko.
Potem gledam Ople, natancneje Insignia ter Astra Sports Tourer karavan, fini avtki na prvi pogled, a je kej vredno?
Kaj potem sploh se ostane? Bolj kot gledam, bolj imam obcutek, da nimam neke velike izbire.
Iscem uglavnem nekaj mocnega, zanesljivega. Tisti liter vec na 100km bom komot pozrl, ce to pomeni, da dolgorocno nimam nekih skrbi s servisnimi stroski.
Zaenkrat sem razpet med Fordom in Oplom. Imate vi se kaksno mnenje ali konkreten predlog?
Veliko odstavkov, ma je pa rec vsaj pregledna :)
Dam do 10k€. Pogoj je, da ima dosti prostora, torej karavan/enoprostorec varijanta.
Obvezno dizel, pa izpod 150km nimamo kej razmisljat. Letnik naj ne bo manj kot 2010. Masina mora bit zanesljiva in dobro zascitena proti rjavenju in ostalim neumnostim.
Kaj naj sploh gledam? Sem gledal Citroena C5 164km in je baje obupen avto, vsaj po reviewih sodec. Mislim, mocen, udoben ampak vprasljiva zanesljivost.
Sem gledal Peugeota 508sw, podobni problemi.
Audi, BMW, VW, Mercedes,to so vse precenjena jajca, folk prodaja zgonjene masine z 200k+km, letniki 2008,2009, se vedno za 9,10k... Jao.
Renault laguna zgleda na prvi pogled zanimiva, ampak je spet francoz.
Japonska jajcka si delijo podoben sindrom kot zgoraj omenjene nemske firme, vsi bi radi prodali 10 let star avto za vec, kot so ga sami kupili.
Dalje, Ford Cmax? Mondeo? Focus karavan? A so to kej vredne stvari?
Volvo zgleda kul, sam me je strah servisov.
Alfa, topshit avto, my dream car, ampak me je strah problemov z elektroniko.
Potem gledam Ople, natancneje Insignia ter Astra Sports Tourer karavan, fini avtki na prvi pogled, a je kej vredno?
Kaj potem sploh se ostane? Bolj kot gledam, bolj imam obcutek, da nimam neke velike izbire.
Iscem uglavnem nekaj mocnega, zanesljivega. Tisti liter vec na 100km bom komot pozrl, ce to pomeni, da dolgorocno nimam nekih skrbi s servisnimi stroski.
Zaenkrat sem razpet med Fordom in Oplom. Imate vi se kaksno mnenje ali konkreten predlog?
Veliko odstavkov, ma je pa rec vsaj pregledna :)
cekr ::
10k€ daj zraven in si kupi novega.
Boš vsaj vedel, kaj se dogaja z njim pa še dlje ga boš lahko imel.
Boš vsaj vedel, kaj se dogaja z njim pa še dlje ga boš lahko imel.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
krneki0001 ::
Kupi bencinarja pa japonca. Recimo mazdo 6. Boš imel vse rešeno. Odličen, lep in udoben avto, poraba ni velika, pokvari se lahko sicer vsak avto, ampak mazda je na vrhu vseh lestvic po zanesljivosti.
Poleg tega bodo v prihodnjih letih vsa mesta prepovedala dizle, ker svinjajo okolje bolj kot bencinarji.
Opel je za na smetišče, ford se še nekaj trudi, ampak so servisi kr dost dragi, nemški avto so orenk precenjeni, sploh dizli, francozi so pa preveč pokvarljivi. Ostanejo ti korejci, ki jih sam tudi pogledam ne in japonci, ki so zanesljivi zelo, vendar je cena za najbolj zanesljive zelo visoka.
Volva zanalašč nisem dal zraven, ker kitajskega avta po dvakratnih evropskih cenah nebi kupil za noben denar.
Poleg tega bodo v prihodnjih letih vsa mesta prepovedala dizle, ker svinjajo okolje bolj kot bencinarji.
Opel je za na smetišče, ford se še nekaj trudi, ampak so servisi kr dost dragi, nemški avto so orenk precenjeni, sploh dizli, francozi so pa preveč pokvarljivi. Ostanejo ti korejci, ki jih sam tudi pogledam ne in japonci, ki so zanesljivi zelo, vendar je cena za najbolj zanesljive zelo visoka.
Volva zanalašč nisem dal zraven, ker kitajskega avta po dvakratnih evropskih cenah nebi kupil za noben denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
hator ::
Čudi me, da nisi pogledal Škod. Češki, poceni avto z nemško tehnologijo. Samo rabljene Škode malo cene zgubijo. Če se ne motim dobiš za okrog 10.000 eur novo Škodo Rapid. Poglej jo.
Aston_11 ::
Audi, BMW, VW, Mercedes,to so vse precenjena jajca, folk prodaja zgonjene masine z 200k+km, letniki 2008,2009, se vedno za 9,10k... Jao.Pri 200 kkm nima biti kaj zgonjeno. Zgonjeno je, če ne vzdržujo, to je pa lahko že pri 30 kkm. Če so ti edini kriterij kilometri, ga boš najebal.
novo Škodo Rapid. Poglej jo.Omenja karavana ranga C5, passat itd., ne moreš mu vturjati nekaj, kar je skoraj velikosti Golfa, no.
Skratka hoče rabljenega, ki je kot nov, za manj kot ceno rabljenega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Utk ::
Proračuna ni niti za pošteno dacio, hoče pa passata. Le kaj bi šlo lahko tu narobe...
Jasno, kupil bo opla ali forda s 150 konji in glih tako 200 jurji km, namesto da bi takoj 10 jurjev nakazal Karitasu, da bi bila vsaj neka korist od tega, tudi če 5%.
In tisti mercedesi z 200 jurji in za 10 jurjev nimajo 200 jurjev, ker če bi res imeli, bi bili dražji.
Jasno, kupil bo opla ali forda s 150 konji in glih tako 200 jurji km, namesto da bi takoj 10 jurjev nakazal Karitasu, da bi bila vsaj neka korist od tega, tudi če 5%.
In tisti mercedesi z 200 jurji in za 10 jurjev nimajo 200 jurjev, ker če bi res imeli, bi bili dražji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
borisk ::
iso2000 ::
Sem izvajal podoben podvig pred ca. pol leta. Sicer sem gledal bolj enoprostorce, pa kombije. Na koncu me je minilo iskanje rabljenega avtomobila (predvsem z ukvarjanjem z vsemi možnimi poizkusi nateg) in sem kupil novega. Z namenom, da ga bom imel naslednjih 10+ let sem prišel do zaključka, da mi to najbolj ustreza. Sem pa na koncu vzel Berlinga - mi je bil bolj všeč kot C4 GP. Zakaj Citroen? - ker sem za ceno rabljenega nemca s 150+kkm dobil nov avto z vsem kar potrebujem v avtomobilu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iso2000 ()
Aston_11 ::
Zakaj Citroen? - ker sem za ceno rabljenega nemca s 150+kkm dobil nov avto z vsem kar potrebujem v avtomobilu.Po drugi strani pa je sosed kupil novega Berlingota II, mi pa leto za tem novega Golfa. Imata enako kkm. Moj je kot nov, njegov ruševinina, pa je kar pedanten možakar. Za popravilo neumnosti je zmetal že kar nekaj soldkov, jaz pa za en ležaj in en senzor. Upajmo, da so sedaj bolj kvalitetni, zlasti pa da so porihtali, da lahko daš kam noge, ker tisto je pa bilo katastrofa.
Aja, OP, passata za tvoj budget imam. 200+ kkm, zgonjen ni. Proti kripam, ki si jih naštel, je profesor.
Heavy ::
Dizel + velik avto + malo km. Jaz bi tudi
Boš lažje prišel skozi če najdeš bencinarja, ki ustreza tvojim željam in ga na plin predelaš. V večini imajo bencinarji manj prevoženih kilometrov.
Boš lažje prišel skozi če najdeš bencinarja, ki ustreza tvojim željam in ga na plin predelaš. V večini imajo bencinarji manj prevoženih kilometrov.
#TeamFelix
Veron ::
mam občutek, da boš čez 2 meseca odprl temo "Nategnilo so me, kilometri so prevrteni" (sklepam, glede na iskane kriterije)
Aston_11 ::
3.500 za dizla, passata, ne bi dal? Toliko ponujajo preprodajalci, torej je dober dil. Pokvarjen je ravno toliko kot tisti, ki si jih naštel, s tem, da tam za 10 jurjev trdijo, da je kot nov.
Anney ::
Sam sem pred enim letom kupil rabljen avto star 3 leta za podoben denar s tovarniško garancijo še dveh let (prodajalec tega ni vedel, sem zvedel na servisu), po enem letu dela kot urca nobenih težav, je pa res da se lahko opečeš. Na prvem servisu, sem zahteva, da mi ga temeljito pregledajo (bil sem poleg) in je bilo vse ok. Tudi po računalniku je bilo enako kilometrov kot po števcu. Avto je bil sicer uvožen (belgija), sem pa tudi pri vseh pooblaščencih v slo preverjal zgodovino avta in so mi vsi enako povedali. (po števili šasije). Malo se je treba dati poleg in lahko najdeš vredu avtomobil z malo prevoženimi in dobro zgodovino. Avto je R Megane 1.6dCi Grandtour Bose Edition (z veliko dodatne opreme). Sam sem do zdaj zadovoljen, me je pa po pravici povedano bilo strah kupovati rabljen uvožen avtomobil.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Anney ()
krneki0001 ::
Prvi servis je že prepozno. Takrat lahko ugotovijo, da so te "nategnili" in ti ne moreš nič več.
Sam recimo avto ob nakupu peljem na brezplačni tehnični pregled (techno v Tržiču). Do tja imam 45km, tako da se avto dobro ogreje in tudi vidiš, kako se obnaša na avtocesti. Potem pa na tehničnem prosim, da ga res pregleda in si možakar vzame čas za pregled, pa vse na podvozju preveri. Pa ker dovoli, da sem zraven, si še sam ogledam stanje na podvozju. In tam se zelo hitro vidi, če ima več kilometrov, kot na števcu. Znucane gumice na podvozju znajo veliko povedat.
Sam recimo avto ob nakupu peljem na brezplačni tehnični pregled (techno v Tržiču). Do tja imam 45km, tako da se avto dobro ogreje in tudi vidiš, kako se obnaša na avtocesti. Potem pa na tehničnem prosim, da ga res pregleda in si možakar vzame čas za pregled, pa vse na podvozju preveri. Pa ker dovoli, da sem zraven, si še sam ogledam stanje na podvozju. In tam se zelo hitro vidi, če ima več kilometrov, kot na števcu. Znucane gumice na podvozju znajo veliko povedat.
MisterR ::
Nimaš kaj študirat, Ford Mondeo in je to to. Nizka poraba, dobri motorji, pleh je ok. Oprema not pa pa je odvisna od tega kaj pač dobiš. Sedeži so tak tak ampak ostalo je pa vredu, navi,bluetooth... več ne rabiš. Glej takega ki ima sanke.
Anney ::
krneki0001 je izjavil:
Prvi servis je že prepozno. Takrat lahko ugotovijo, da so te "nategnili" in ti ne moreš nič več.
Sam recimo avto ob nakupu peljem na brezplačni tehnični pregled (techno v Tržiču). Do tja imam 45km, tako da se avto dobro ogreje in tudi vidiš, kako se obnaša na avtocesti. Potem pa na tehničnem prosim, da ga res pregleda in si možakar vzame čas za pregled, pa vse na podvozju preveri. Pa ker dovoli, da sem zraven, si še sam ogledam stanje na podvozju. In tam se zelo hitro vidi, če ima več kilometrov, kot na števcu. Znucane gumice na podvozju znajo veliko povedat.
V enem mesecu imaš pravico do vračila na skrite napake. (garancija prodajalca) ;)
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
krneki0001 ::
Anney, od fizične osebe ne. Samo od firme, pa še to, če ti da garancijo na star rabljen avto.
Fizični osebi moraš pa dokazat, da je vedela za skrite napake.
Fizični osebi moraš pa dokazat, da je vedela za skrite napake.
harmony ::
@op
Noces nemskega, francoskega, korejskega, japonskega, ameriskega...avtomobila.
Ti povem nekaj. Ti nimas pojma o avtomobilih.
Kupi turskega, baje je dober.
Imas en drobiz in bi rad ferarija za ta denar. Najbrz bi tudi cez ferarija imel kaj za povedati.
Noces nemskega, francoskega, korejskega, japonskega, ameriskega...avtomobila.
Ti povem nekaj. Ti nimas pojma o avtomobilih.
Kupi turskega, baje je dober.
Imas en drobiz in bi rad ferarija za ta denar. Najbrz bi tudi cez ferarija imel kaj za povedati.
Anney ::
Večina uvoza je tako preko firm, pa mislim, da tudi pametni kupci kupijo od firm, so le malo bolje zavarovani, pri fizičnih pa samo, če osebno poznaš prodajalca (moje mnenje), če ne se ogni, saj je ponavadi nateg, kjer želi prodajalec hiter zaslužek. :)
http://www.informiran.si/portal.aspx?co...
http://www.informiran.si/portal.aspx?co...
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
-valvoline- ::
Rabljen avto se kupuje do max 5k. Za 10k je neumnost kupovat karkol rabljenega.
ps.
ce kupujes rabljenega dizla obvezno poglej kasen cr sistem je noter. Obvezno bosch. Ce je ecu bosch so tudi sobe in pumpa bosch, ce je ecu siemens so sobe in pumpa siemens itn. Bejz stran ce preberes delphi.
ps.
ce kupujes rabljenega dizla obvezno poglej kasen cr sistem je noter. Obvezno bosch. Ce je ecu bosch so tudi sobe in pumpa bosch, ce je ecu siemens so sobe in pumpa siemens itn. Bejz stran ce preberes delphi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
valvoline - zanimivo da delphi ne dela problemov japonskim dizlom.
anney - tudi fizične osebe lahko prodajajo dober avto. Ampak so v manjšini.
anney - tudi fizične osebe lahko prodajajo dober avto. Ampak so v manjšini.
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
valvoline - zanimivo da delphi ne dela problemov japonskim dizlom.
anney - tudi fizične osebe lahko prodajajo dober avto. Ampak so v manjšini.
Ker jih ni, oz lahko na prste prestejes. Japanar in dizel ne gresta skupaj.
Excalibrus ::
-valvoline- je izjavil:
Rabljen avto se kupuje do max 5k. Za 10k je neumnost kupovat karkol rabljenega.
ps.
ce kupujes rabljenega dizla obvezno poglej kasen cr sistem je noter. Obvezno bosch. Ce je ecu bosch so tudi sobe in pumpa bosch, ce je ecu siemens so sobe in pumpa siemens itn. Bejz stran ce preberes delphi.
In kaj priporočaš do 5k? Recimo kak 08 C5 se včasih dobi za okoli 5k, je še kaj drugega normalno prostornega in udobnega? :)
krneki0001 ::
valvoline,tTi pa ne poznaš dost japonskih firm, ane? Največ dizelskih mašin naredi isuzu (tudi za kr nekaj evropskih avtomobilov), potem sta tukaj še Toyota in mitsubishi (samo D1D, ker ostalo nemci delajo) od večjih.
codeMonkey ::
Jaz bi ti priporočil Berlinga. Najbolje ustreza vsem parametrom. Sam bi ga kupil, pa sem sem se odločil za nov ter malo bolj kvaliteten avto. Saj je super, ampak je pa stran vrženih 10k napram dobremu rabljenemu Berlingu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
-valvoline- ::
Evo kar men kaze autodata za japonce. honda civic 2.2d. Noter je bosch cr sistem. Na hitro precekiral par tojot so tudi vse z bosch cr sistemi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
stjan ::
Ko že nekdo omenja BOŠ pumpo v dizlu :)
Imel sem Hyundai Santa fe, 2.0 ki ima Boš pumpo in uganite kateri del se v tem korejskem avtomobilu najprej pokvari?
Kupil sem 3 leta starega, recimo z 80.000 km?, 5 let sem ga vozil brez problemov, menjal sem končnike ca. 40 Eur, pa flaša viskija kolegu, ker ni nič računal, drugega ni bilo nič.
Sem pa opazil napako na Boševi črpalki, ki zaradi pod dimenzioniranosti začne spuščati.
Slaba serija, s katero imajo tudi druge avtomobilske firme probleme, recimo Mercedes v enem modelu uporablja isto.
Če boš kupoval dizla malo potipaj okoli pumpe, ni preveč poceni :(
Imel sem Hyundai Santa fe, 2.0 ki ima Boš pumpo in uganite kateri del se v tem korejskem avtomobilu najprej pokvari?
Kupil sem 3 leta starega, recimo z 80.000 km?, 5 let sem ga vozil brez problemov, menjal sem končnike ca. 40 Eur, pa flaša viskija kolegu, ker ni nič računal, drugega ni bilo nič.
Sem pa opazil napako na Boševi črpalki, ki zaradi pod dimenzioniranosti začne spuščati.
Slaba serija, s katero imajo tudi druge avtomobilske firme probleme, recimo Mercedes v enem modelu uporablja isto.
Če boš kupoval dizla malo potipaj okoli pumpe, ni preveč poceni :(
krneki0001 ::
valvoline, Honda nima svojih dizlov, toyota ima pa vse od delphi do bosch, pa še nekaj svojega. Preveri isuzu.
Stipex ::
Dam do 10k€. Pogoj je, da ima dosti prostora, torej karavan/enoprostorec varijanta.
Obvezno dizel, pa izpod 150km nimamo kej razmisljat. Letnik naj ne bo manj kot 2010.
Kriterije imaš kr hude za ta budget. Očitno pa niti ne veš kakšen avto bi rad če v istem postu omenjaš Insignio in C-Maxa. To je noč in dan pri vožnji po AC (v prid Insignije seveda).
Kakšen avto sploh kupuješ?
Audi, BMW, VW, Mercedes,to so vse precenjena jajca, folk prodaja zgonjene masine z 200k+km, letniki 2008,2009, se vedno za 9,10k... Jao.
Mogoče zato ker so novi bili 50+ jurjev, nova Octavija ali pa kak Pežo pa stane 20k eur. Samo za 10 jurjev ne boš dobil nič od BMW/MB/Audi pod 250kkm (realnih) in v mint kondiciji. Sploh pa ne kupuj takih avtov na kakem avtonetu, prevelik riziko.
Moj nasvet, počakaj na kakega lepo ohranjenga Passata ali pa Mondeota karavan 2.0d okol 2010-2011. Oba sta dober price/performance. Narediš en večji preventivni servis + redne servise in furaš do 450kkm. Placa boš imel zadosti, vožnja bo pa tudi neprimerno boljša kot v kakem klumpu od enoprostorca.
Ko že nekdo omenja BOŠ pumpo v dizlu :)
....
Če boš kupoval dizla malo potipaj okoli pumpe, ni preveč poceni :(
Spet krivo blatenje dizlov. Na bavarcu R6 dizlu mi je šla prejšnji mesec Bosch pumpa (po 310kkm). Obnova z garancijo je prišla 190 eur + par deset eur za montažo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stipex ()
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
valvoline, Honda nima svojih dizlov, toyota ima pa vse od delphi do bosch, pa še nekaj svojega. Preveri isuzu.
Oplovi isuzu 1.7cdti dizli majo vsi bosch cr sistem.
-valvoline- ::
Ko že nekdo omenja BOŠ pumpo v dizlu :)
Imel sem Hyundai Santa fe, 2.0 ki ima Boš pumpo in uganite kateri del se v tem korejskem avtomobilu najprej pokvari?
Kupil sem 3 leta starega, recimo z 80.000 km?, 5 let sem ga vozil brez problemov, menjal sem končnike ca. 40 Eur, pa flaša viskija kolegu, ker ni nič računal, drugega ni bilo nič.
Sem pa opazil napako na Boševi črpalki, ki zaradi pod dimenzioniranosti začne spuščati.
Slaba serija, s katero imajo tudi druge avtomobilske firme probleme, recimo Mercedes v enem modelu uporablja isto.
Če boš kupoval dizla malo potipaj okoli pumpe, ni preveč poceni :(
Eh, to ti je slo neko navadno tesnilo. Nic kaj takega. Je pa jeba pr teh masinah ker so na ketno in je draga montaza/demontaza.
stjan ::
Ni bilo tesnilo, ker se je zamenjalo in je še vedno spuščal.
Pač konstrukcijska napaka določenega tipa črpalke.
Mogoče še danes spušča :)
Pač konstrukcijska napaka določenega tipa črpalke.
Mogoče še danes spušča :)
Stipex ::
Tudi če gre samo tesnilo na pumpi je priporočljivo Bosch pumpo komplet obnoviti pa maš mir spet 200kkm, ni tako drago, tako ali tako jo je treba sneti in se z njo ukvarjati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stipex ()
-valvoline- ::
Excalibrus je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Rabljen avto se kupuje do max 5k. Za 10k je neumnost kupovat karkol rabljenega.
ps.
ce kupujes rabljenega dizla obvezno poglej kasen cr sistem je noter. Obvezno bosch. Ce je ecu bosch so tudi sobe in pumpa bosch, ce je ecu siemens so sobe in pumpa siemens itn. Bejz stran ce preberes delphi.
In kaj priporočaš do 5k? Recimo kak 08 C5 se včasih dobi za okoli 5k, je še kaj drugega normalno prostornega in udobnega? :)
astra,vectra,zafira izkljucno z fiatovim 1.9cdti in boschovim cr. Al pa pasat 1.9tdi pd 105km ce dobis za pametzno ceno.
-valvoline- ::
Kaj je pa z 1.7cdti narobe?
Baje majo tezav z pregrevanjem,pokanjem glav in porabo olja. 1.9cdti(1.9jtd) je preverjeno top masina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
iso2000 ::
Zakaj Citroen? - ker sem za ceno rabljenega nemca s 150+kkm dobil nov avto z vsem kar potrebujem v avtomobilu.Po drugi strani pa je sosed kupil novega Berlingota II, mi pa leto za tem novega Golfa. Imata enako kkm. Moj je kot nov, njegov ruševinina, pa je kar pedanten možakar. Za popravilo neumnosti je zmetal že kar nekaj soldkov, jaz pa za en ležaj in en senzor. Upajmo, da so sedaj bolj kvalitetni, zlasti pa da so porihtali, da lahko daš kam noge, ker tisto je pa bilo katastrofa.
Aja, OP, passata za tvoj budget imam. 200+ kkm, zgonjen ni. Proti kripam, ki si jih naštel, je profesor.
Hja, ampak cena novega VW, ki bi bil primerljiv z Berlingom je pa? Bi moral gledati Tourana ali pa Caddy-ja, se mi zdi. Ne poznam prav dobro VW... Predvidevam, da bi moral dodati še kakšnih 5+ tisočakov? No, nekje sem pač moral potegniti črto in za sedaj sem zadovoljen z nakupom. Sem imel pa prej C5 2007, pa je tudi lepo deloval, pa ni bilo nekih ekstremnih težav.
Meizu ::
Dam do 10kEUR. Pogoj je, da ima dosti prostora, torej karavan/enoprostorec varijanta.
Obvezno dizel, pa izpod 150km nimamo kej razmisljat. Letnik naj ne bo manj kot 2010.
Kriterije imaš kr hude za ta budget. Očitno pa niti ne veš kakšen avto bi rad če v istem postu omenjaš Insignio in C-Maxa. To je noč in dan pri vožnji po AC (v prid Insignije seveda).
Kakšen avto sploh kupuješ?
Audi, BMW, VW, Mercedes,to so vse precenjena jajca, folk prodaja zgonjene masine z 200k+km, letniki 2008,2009, se vedno za 9,10k... Jao.
Mogoče zato ker so novi bili 50+ jurjev, nova Octavija ali pa kak Pežo pa stane 20k eur. Samo za 10 jurjev ne boš dobil nič od BMW/MB/Audi pod 250kkm (realnih) in v mint kondiciji. Sploh pa ne kupuj takih avtov na kakem avtonetu, prevelik riziko.
Moj nasvet, počakaj na kakega lepo ohranjenga Passata ali pa Mondeota karavan 2.0d okol 2010-2011. Oba sta dober price/performance. Narediš en večji preventivni servis + redne servise in furaš do 450kkm. Placa boš imel zadosti, vožnja bo pa tudi neprimerno boljša kot v kakem klumpu od enoprostorca.
Ko že nekdo omenja BOŠ pumpo v dizlu :)
....
Če boš kupoval dizla malo potipaj okoli pumpe, ni preveč poceni :(
Spet krivo blatenje dizlov. Na bavarcu R6 dizlu mi je šla prejšnji mesec Bosch pumpa (po 310kkm). Obnova z garancijo je prišla 190 eur + par deset eur za montažo.
Hude kriterije za budget? Mislim, da je kar realna rec. Za ta denar se realno dobi nekaj v rangu Opel Insignie, 160km, tam okrog 120-130kkm, letnik 2011 recimo. Ali pa nazadnje (ampak je bil zal prodan preden sem uspel poklicat) Ford C-Max 2011 164km 116kkm.
Kaj zelim? Zelim avto, ki ima veliko prostora (treba je furat glasbeno opremo, kontrabase, vse po spisku), torej je to prva prioriteta (ceprav je recimo prostornina KIA Ceed SW 2009 cisto dovolj za moje potrebe. Torej spet neka ladja prioritetno ne rabi bit.
Ford Mondeo me precej zanima, ja. Ponudbe je kar nekaj. Si pa v osnovi zelim neko preverjeno zanesljivo masino, ne pa nekaj, kar bom kasneje obzaloval na servisu. Seveda je odvisno od tega, kaj trefis, me pa vseeno bolj pri nakupu tolazi statisticna zanesljivost, kot pa gamble.
Edit: In ja, nekaj zivljenja mora bit v avtu. Pri taki velikosti avta z 90km masino raje hodim pes kot pa da poslusam mucenje motorja po avtocestah. Mimogrede, delam tam okrog 45kkm letno od prilike ajde.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
kixs ::
-valvoline- je izjavil:
Kaj je pa z 1.7cdti narobe?
Baje majo tezav z pregrevanjem,pokanjem glav in porabo olja. 1.9cdti(1.9jtd) je preverjeno top masina.
Sem ze mislil, da je kaj resnega. Namrec imam enega takega letnik 2005, v moji lasti zadnjih 6 let in dela BP.
Meizu ::
-valvoline- je izjavil:
Kaj je pa z 1.7cdti narobe?
Baje majo tezav z pregrevanjem,pokanjem glav in porabo olja. 1.9cdti(1.9jtd) je preverjeno top masina.
Sem ze mislil, da je kaj resnega. Namrec imam enega takega letnik 2005, v moji lasti zadnjih 6 let in dela BP.
Jo imam tudi jaz, letnik 2004 pa razen senzorja za tlak goriva ni slo nic drugega narobe.
-valvoline- ::
Kie z 1.5 in 1.6 crdi so tudi odlicen nakup. Prav presenecen sem biv k sem vidu da majo boschov cr sistem (verjetno ne vsi, pred-pri nakupom je najboljse tole ugotovit. Motorji so neunicivi in so vsi na ketno. Hyundai ma iste motorje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Meizu ::
Čudi me, da nisi pogledal Škod. Češki, poceni avto z nemško tehnologijo. Samo rabljene Škode malo cene zgubijo. Če se ne motim dobiš za okrog 10.000 eur novo Škodo Rapid. Poglej jo.
Skode sem gledal, ampak ne najdem nic pametnega. Rabim masino za dolge relacije z dovolj prostora. Najbolj primerna se mi zdi Skoda Octavia, ampak ne najdem trenutno nic pametnega. Vse nekam leze proti 200kkm. Ali pa cez.
Za Octavio glede na tezo mi je pa 105km za dolge relacije premalo. 130km/h mora masina ruknit na AC brez matranja, nizki obrati, s tempomatom. Klanec gor ali dol.
Sem tudi ze razmisljal o nakupu bencinarja, ki bi imel normalno porabo, ampak se stevilke takoj, ko kupis bencinarja z vec kot 1.6 masino zacnejo noro dvigati. Sem pa preprican, da bi prisparal pri stroskih servisa. Ne vem, no.
-valvoline- je izjavil:
Kie z 1.5 in 1.6 crdi so tudi odlicen nakup. Prav presenecen sem biv k sem vidu da majo boschov cr sistem (verjetno ne vsi, pred-pri nakupom je najboljse tole ugotovit. Motorji so neunicivi in so vsi na ketno. Hyundai ma iste motorje.
Kot lastnik KIA Ceed SW 2009 1.6crdi 116km sem se ravnokar odlocil, da avto prodam in kupim drugega. 150kkm, fuc oba zadnja stabilizatorja, fuc zavore (menjane v zadnjih 40kkm 3x in ne, ne zaradi divjanja :)), fuc celjusti (blokada na cilindrih ocitno), gnilo podvozje, cveti na vratih, prtljaznih vratih, masina cuka, pusca menjalnik, fuc semeringi, fuc sklopka komplet, turbo serje, pa se bi lahko nasteval.
Ja, potrosni materiali. Ampak ko te avto pri 150kkm stane okrog 1000 eur za popravilo brez vkljucene sanacije rje ter cukanja masine je pa malce smesna zadeva.
Mogoce sem trefil slabo masino. Mogoce.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Invictus ::
Za Octavio glede na tezo mi je pa 105km za dolge relacije premalo. 130km/h mora masina ruknit na AC brez matranja, nizki obrati, s tempomatom. Klanec gor ali dol.
Komot se pelješ 160 km/h, brez matranja, pa še vedno potegne, če se je treba umaknit ali malo pospešit pri prehitevanju...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kixs ::
Za Octavio glede na tezo mi je pa 105km za dolge relacije premalo. 130km/h mora masina ruknit na AC brez matranja, nizki obrati, s tempomatom. Klanec gor ali dol.
Komot se pelješ 160 km/h, brez matranja, pa še vedno potegne, če se je treba umaknit ali malo pospešit pri prehitevanju...
Govoris o 105 in ne o 210 konjicih
Heavy ::
Sem tudi ze razmisljal o nakupu bencinarja, ki bi imel normalno porabo, ampak se stevilke takoj, ko kupis bencinarja z vec kot 1.6 masino zacnejo noro dvigati. Sem pa preprican, da bi prisparal pri stroskih servisa. Ne vem, no.
LPG inštalacija. Prideš cenovno na nivo vožnje dizla.
#TeamFelix
Invictus ::
Za Octavio glede na tezo mi je pa 105km za dolge relacije premalo. 130km/h mora masina ruknit na AC brez matranja, nizki obrati, s tempomatom. Klanec gor ali dol.
Komot se pelješ 160 km/h, brez matranja, pa še vedno potegne, če se je treba umaknit ali malo pospešit pri prehitevanju...
Govoris o 105 in ne o 210 konjicih
Seveda, o 105km...
Poraba tam okoli 6l/100km...
Zdaj imam 100km bencinarja, Octavio. Čisto lepo peljal 180km/h iz Zadra do Slovenije...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
codeMonkey ::
Pa je res moč ključna za dolge relacije? Praktično vsak avto pride do 150 km/h, na klancu navzgor pa pač potrpiš. Za dolge relacijo bi jaz stavil na 6. prestavo. Bolj pomembno je, da avto pri 120-130 km/h lepo prede.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27885 (5389) | KTr1sk |
» | Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20675 (15452) | zobnik |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19612 (16466) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25698 (20123) | KAVINSKY |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31123 (26350) | Heavy |