» »

Gume za zimo.

Gume za zimo.

1
2
3

Tilen ::

Ne vem. Na ADAC testu so zmagale TS850.

https://www.adac.de/infotestrat/tests/r...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

D3m ::

Jih bo treba preveriti, da niso slučajno goljufali in plačali test. :))
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Tilen ::

Saj niso zmagale v vseh dimenzijah, samo v tej specifični.

V 165/70R14 razredu so drugi zmagovalci.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

D3m ::

Tko mislim. Če so še kaj podmazali sodnike za boljše rezultate. ;)
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Tilen ::

Sem se malo pozanimal. Policija najverjetneje ob rednem pregledu ne bi komplicirala zaradi 205/55/16, namesto homologiranih 205/60/16, lahko pa zelo komplicira zavarovalnica ob uveljavljanju škodnega zahtevka, tako da to je no-go.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

dj_uro ::

V primeru nesreče podrobno pregledajo vse; tudi pnevmatike in homologacijo le-teh...

Je pa to včasih bullshit, ker včasih na pooblaščencu kar tako malo štemplajo dimenzije v homologacijski kartonček...
vw-klub.si

jalovec09 ::

l.09 so za v smeti.

harmony ::

Nokian WRD4 so tele za kej? Vsak proizvajalec trdi, da so njihove gume najboljse...tu kjer zivim je dosti snega, sicer se ga hitro pluzi, je pa cesta skoraj vedno mokra.

Se obnese? Cena za 195/65/15 je okrog 66€ v Avstriji.

Jaz mislim, da nimam kaj falit s to gumo, ali pac?

D3m ::

Seveda se obnese.

Imaš pa še boljše cene drugih znamk tukaj.

http://www.acstipic-sp.si/products.aspx...!filter=tires&vehicleType=1&width=195&profile=%2F65R&diameter=15&type=2&stock=true
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

fosil ::

Človek se dejansko vpraša kako kredibilni so ti testi gum.
Če prav razumem določena guma pomeni enak material, enak profil, itd.
Kako je lahko potem ena guma v eni dimenziji najboljša in super, malo manjša ali večja enaka guma, pa zgolj zadovoljiva?
Očitno gre pri teh testih precej tudi za subjektivno oceno testnih voznikov.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

subby ::

TS850 sem vozil to sezono(195/65/15) in so se zelo dobro obnesle. BMW brez zapore diffa po snegu prišel na gorjance bp. Če mi pravočasno ne uspe najti kakšnega Justya, si jih bom najbrž kupil tudi za to sezono.

D3m ::

Dunlop WinterSport 4D so tudi OK pri meni. Potlej bom pa videl kaj dobim za kakšno ceno.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

WarpedOne ::

Če prav razumem določena guma pomeni enak material, enak profil, itd.
Kako je lahko potem ena guma v eni dimenziji najboljša in super, malo manjša ali večja enaka guma, pa zgolj zadovoljiva?


Narobe razumeš.
Sprememba dimenzij zahteva najmanj spremembo profila.
Ker se spremeni površina stika gume in podlage, je treba spremenit še kemisko sestavo.
In določena guma je v drugi dimenziji drug material in drug profil.
Are you not tired of being wrong again and again?

Matej_K ::

Meni je pa zanimivo, kako da imajo vsi iste rezultate testiranj.
In ADAC in AMZS in ZPS...

Prejšna leta so bili malo različni. Letos pa dobesedno enaki.
... .. .

D3m ::

Cenejše in lažje je pač podati rezultate od enega testerja.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

fosil ::

WarpedOne je izjavil:

Če prav razumem določena guma pomeni enak material, enak profil, itd.
Kako je lahko potem ena guma v eni dimenziji najboljša in super, malo manjša ali večja enaka guma, pa zgolj zadovoljiva?


Narobe razumeš.
Sprememba dimenzij zahteva najmanj spremembo profila.
Ker se spremeni površina stika gume in podlage, je treba spremenit še kemisko sestavo.
In določena guma je v drugi dimenziji drug material in drug profil.

Potem so testi neuporabni, razen če kupuješ identičen model, kot je bil testiran.
Pa še to je vprašanje če je res enako, ker potem lahko variira tudi glede na lokacijo proizvodnje, serijo, itd.
Tako je!

kremenko1 ::

Zato pa testirajo različne dimenzije. Pa tudi vedno je pripisano, da so to dimenzije ,ki so najpogostejše.

perci ::

Zato je pa najbolj, da pač kupiš enega izmed priznanih proizvajalcev in se ne ukvarjaš preveč s testi. Ker nikoli v resnici ne veš, kaj si kupil, lahko samo zaupaš, da Continental generalno dela boljše gume kot Nexen.

Continental, Bridgestone, Michelin...težko rečt, kaj je boljše za neko random dimenzijo.

BlaY0 ::

Kakšne so dejansko sploh lahko realne razlike? Po moje so vse gume v prvih dveh tretjinah lestvice v bistvu tam-tam. Konec koncev recimo Goodyear gume dela Dunlop, Fulda, Debica in Sava, skratka drugi gumarji, ki še vedno izdelujejo/prodajajo tudi pod lastno blagovno znamko. Med drugim Debica recimo dela tudi za Savo (Eskimo brand).

Mogoče še vprašanje... je recimo Goodyear UG 9 narejen pri nas kaj slabši od nemškega ali poljskega? Cenovno je razlika kar precejšnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

D3m ::

perci je izjavil:

Zato je pa najbolj, da pač kupiš enega izmed priznanih proizvajalcev in se ne ukvarjaš preveč s testi. Ker nikoli v resnici ne veš, kaj si kupil, lahko samo zaupaš, da Continental generalno dela boljše gume kot Nexen.

Continental, Bridgestone, Michelin...težko rečt, kaj je boljše za neko random dimenzijo.


Se sliši, kot, da je oproščeno Volkswagnu vse. :)

Sicer pa. Na TyreReview spada,

Continental pod Premium Brand
Nexen pod Mid Range Brand
Sava pod Economy Brand

ostalo je pa pod Budget Brand.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

harmony ::

Nokian WR D4 195/65 R15 91T ali 195/65 R15 91H

Prva me pride v AT 54,20EUR, druga 65,20EUR

Razlika 11EUR v eni gumi. Kaksna bi lahko bila se razlika, razen to, da je ena do 190km/h, druga pa do 210km/h. Sam se vozim veliko po nemskih avtocestah, kjer razvijam hitrosti tudi do 210km/h s tem, da je to bolj izjema kot pravilo. Drugace normalno pa vozim tam 170km/h - 200km/h max.

Glede na to, da gre za zimsko gumo, kjer je treba razmere tako ali tako prilagoditi cesti, predvidevam, da bo 91T prava izbira zame? Zdej ce vozim 195km/h najbrz tud ne bo problem ali pac?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harmony ()

D3m ::

Nisem še videl civilista na avtocesti na snegu pri 200km/h. Tako, da kar 91T.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

harmony ::

D3m je izjavil:

Nisem še videl civilista na avtocesti na snegu pri 200km/h. Tako, da kar 91T.

Hehe. Zima ne pomeni samo sneg, pomeni tudi hladen asfalt, zato sprasujem. Ker ce 2 tedna ne snezi so nemske ceste popolnoma spluzene in ciste, kar pomeni, da lahko peljes 200km/h. Zdej koliko je to varno, ko je cesta mrzla, pa ne vem oziroma ne vem ali ima to na varnost sploh kaksen vpliv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harmony ()

perci ::

Se sliši, kot, da je oproščeno Volkswagnu vse

Ravno to je point, da se ne zanašaš preveč na te teste, ker so lahko zavajujoči.

VW na testih goljufa. Tako kot vsi ostali, ki jih niso dobili. To ne pomeni, da so njihovi avti zanič. Kr pejt pogleda v kakšno avtohišo, če so slučajno za 20% znižali ceno svojih avtomobilov. Niso, ker povpraševanje praktično ni padlo.

Tilen ::

The "H" Rating means that the tire is designed for sustained running at 129 MPH. That is not to say that the tire isn't capable of going faster, because it is. But it's performance and durability will suffer for it.

The tire is not going to blow apart at 130 MPH.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

teddy81 ::

WarpedOne je izjavil:

Nabavu ug performance gen1. Zaliman na asfalt, obujen spomin na originalno okretnost avtomobila.


A to imaš Goodyear UG performance G1 XL različico?
Namreč, dobil sem ponudbo za te gume za moje dimenzije, ki so rahlo malo zoprne 225/60R16... dobim letnik 2015, ker so najbrž to novi model za 115€/kos. Je to ok cena?

Drugač sem iskal Continental TS850, ampak jih ni v teh dimenzijah.
Nikjer pa ne najdem nobenih testov za GY UG Performance G1. A to zato ker so novi model in še jih niso stestirali ali so se na testih pokazale za bedne?
Thx.
My vlog: http://vlog.teddy.si
My web: http://www.teddy.si
Instagram: https://instagram.com/tadeypremusic

WarpedOne ::

A to imaš Goodyear UG performance G1 XL različico?

Da, dimenzija 225/45R18, hitrostni razred mi je pa ušel iz glave.
115 je glede na moj 167 super cena :)
Are you not tired of being wrong again and again?

teddy81 ::

WarpedOne je izjavil:


Da, dimenzija 225/45R18, hitrostni razred mi je pa ušel iz glave.
115 je glede na moj 167 super cena :)


Odločitev padla... jih naročim :) Torej praviš, da si zadovoljen z njimi? Saj te so v septembru prišle na trg, a ne? Koliko sem gledal nek grob opis testa: LINK
My vlog: http://vlog.teddy.si
My web: http://www.teddy.si
Instagram: https://instagram.com/tadeypremusic

SuperVeloce ::

fosil je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

Če prav razumem določena guma pomeni enak material, enak profil, itd.
Kako je lahko potem ena guma v eni dimenziji najboljša in super, malo manjša ali večja enaka guma, pa zgolj zadovoljiva?


Narobe razumeš.
Sprememba dimenzij zahteva najmanj spremembo profila.
Ker se spremeni površina stika gume in podlage, je treba spremenit še kemisko sestavo.
In določena guma je v drugi dimenziji drug material in drug profil.

Potem so testi neuporabni, razen če kupuješ identičen model, kot je bil testiran.
Pa še to je vprašanje če je res enako, ker potem lahko variira tudi glede na lokacijo proizvodnje, serijo, itd.

Ja na žalost so testi druge dimenzije (sploh če so v popolnoma drugem cenovnem razredu) bolj kot ne le za občutek, ne kot dejstvo.

Jaz sem to občutil na svoji koži pri recimo letnih bridgestone er300. Na 195/55/15 je bila vožnja super 5 sezon, hujšega slabšanja na mokrem ni bilo opaziti, dejansko sem jih lahko znucal skoraj do konca (2-3mm). Pri drugem avtu na 185/60/14 pa so 2 oz. sploh 3 sezono že sumljivo popuščale in smo jih sredi 3 sezone menjali (cca 4mm).
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

GrimReaper ::

S TS850 195/55/16 po 200km še nisem povsem zadovoljen. Prve 100km so bile sploh slabe, ne bi rekel da ravno nevarne, ampak tudi danes je prišlo do srednje velikega problema.
In sicer grem ven iz 180 ovinka, cesta vidno mokra, tako da sem že malo predvideval da moram pazit, ampak sem vseeno šel še kakšen kilometer na uro prehitro, recimo da 35 namesto 30. In sem izgubil oprijem.
Ne vem, s prejšnjimi TS830 sem imel samo enkrat problem, ampak je bil ovinek poledenel, res pa da sem tudi takrat dobro predvideval. Na mokrem pri taki temperaturi (okol 18°C) pa še nisem imel problemov.

Možno pa da res rabijo ene 500km, da se utečejo.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

vorantz ::

Pri meni so 205 55 16 ts850 grable nenormalno dobro takoj na zacetku...me je kar presenetilo, ker sem imel v glavi da je treba pazit teh prvih 500km

Domobrancek ::

Mene zanima, če ima morda kdo iskušnje z gumami lassa snoways 2 plus ? Dobil sem jih zraven avta in me zanimam kakšne so in na kaj moram paziti.

Assass1n ::

Jaz sm jih imel ampak 10 let nazaj pa še to polet tako, da se ne spomnim kakšne so že ble. Bil sm pa mulc 18let star pa sm šu enkrat v graben z njimi ker sem po mokrem pretiraval.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

m0LN4r ::

Jaz bi se pridružil in tudi nekaj vprašal.
Imam nove letne z 2x več profila, kot na lanskih zimskih.
Do 5C imajo letne veliko boljši oprijem.

A se mi splača devat že zdaj gor zimske ?
Lani sem imel zimske gor od novembra pa do konc marca in so se zelo znucale za brezveze. Po snegu sem se peljal 10dni, splužena cesta odšteto seveda.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

WarpedOne ::

Do 5C imajo letne veliko boljši oprijem.

To veš ker si meril na suhem in mokrem, grobem in zlizanem asfaltu? Pri 130 in pri 30 (ja, 8 kombinacij)?

so se zelo znucale za brezveze

Kakšne klump zadeve si pa mel to?
Are you not tired of being wrong again and again?

m0LN4r ::

To veš ker si meril na suhem in mokrem, grobem in zlizanem asfaltu? Pri 130 in pri 30 (ja, 8 kombinacij)?

Ja recimo nekako tako, sm naredu 100km v eno smer, zamenjal v garaži (pol ure dela) se vsedel in po isti poti nazaj 100km. Razultat očitno manj oprijema. V ovinkih sm moral zmanjšat hitrost za ene 10-15%
Asfalta je pa ene vsaj 30 vrst blo na poti. Tut moker. Aja in letne so direkt za dež.

To vem zato, ker se ne vozim počasi in vem, kdaj drsim in kdaj ne. Nimam jaz še teh fensi elektronskih funkcij pa radio do konca.

Kakšne klump zadeve si pa mel to?

Neke Falken.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz bi se pridružil in tudi nekaj vprašal.
Imam nove letne z 2x več profila, kot na lanskih zimskih.
Do 5C imajo letne veliko boljši oprijem.

A se mi splača devat že zdaj gor zimske ?
Lani sem imel zimske gor od novembra pa do konc marca in so se zelo znucale za brezveze. Po snegu sem se peljal 10dni, splužena cesta odšteto seveda.


Odvisno.

Lahko še izkoriščaš.
Če te pa dobijo pa seveda dobiš vzgojno.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

m0LN4r ::

Zimska oprema vozil do skupne mase 3,5t (kategorije M(1), N(1), L(5)e, L(6)e in L(7)e):
4 zimske pnevmatike z min. globino profila 3mm ali
4 letne pnevmatike z min. globino profila 3mm + snežne verige v priboru.

Tle piše da mam lahko letne. Glede na to, da me sneg ne more presenetit in si jih lahko še isti dan zmontiram gor v garaži se mi zdi butasto zle gulit zimske + še slabši oprijem imet. Na letnih mam nekje vsaj 1cm profila za wet road. Na zimskih pa okol 5-6mm. Če jih dam zle gor, bo drugo leto že samo 4 na robu 3mm pa jih lahk fuknem.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

theBill ::

D3m je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jaz bi se pridružil in tudi nekaj vprašal.
Imam nove letne z 2x več profila, kot na lanskih zimskih.
Do 5C imajo letne veliko boljši oprijem.

A se mi splača devat že zdaj gor zimske ?
Lani sem imel zimske gor od novembra pa do konc marca in so se zelo znucale za brezveze. Po snegu sem se peljal 10dni, splužena cesta odšteto seveda.


Odvisno.

Lahko še izkoriščaš.
Če te pa dobijo pa seveda dobiš vzgojno.

Ketne vržeš v prtljažnik in ne dobiš nobene vzgojne, spremljaš napoved vremena in pred prvim snegom do nižin menjaš na zimske.

Brezveze zimske gonit, zunaj pa temperature čez dan 20C+

m0LN4r ::

Ja saj točno to. Za tistih par dni, ko je sneg ostalo pa +10-20C se bi raje vozil z boljšimi. Zimske pa pršparam, če bo na cesti res +5cm snega.
Glede na zadnje tri zime bi lahko komot mel samo od 15.dec do 15.feb.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WarpedOne ::

20C in zimske je slaba kombinacija, še slabša je mokrih 2C in (ne-več-nova) letna.
Vožnji celo leto so namenjene celoletne, tam je zmes takšna da ne propade takoj pri 30 in ne zgubi tal pod nogami okrog nule in nižje.
Are you not tired of being wrong again and again?

m0LN4r ::

Jah lej, pred vstopom v MB se na hitri cesti pelem z zimskimi zdaj ene 100, z letnimi pa v dežju komot 120 v istem ovinku, predem zaznam sliding.
Sprobano na ISTI dan !
Približno 10 dni nazaj, če se ne motim sem imel to možnost opaziti. Isto sem opazil v krožnem pri Pesnici. Tut pri zaviranju lahko z letnimi stopim na bremzo bistveno močneje, kot pr zimskih.
In ravno te zimske sem kupil lani nove in vozil od začetka nov. do konc mar. mogoč še pol aprila, se ne spomnim. Ker sem čakal na naročilo letnih iz Nemčije.

Tko, da v mojem primeru se mi zdi, da dokler je +5-10C in vlažna cesta, sem z zimskimi na slabšem, kar se tiče varnosti.

WarpedOne je izjavil:

20C in zimske je slaba kombinacija, še slabša je mokrih 2C in (ne-več-nova) letna.
Vožnji celo leto so namenjene celoletne, tam je zmes takšna da ne propade takoj pri 30 in ne zgubi tal pod nogami okrog nule in nižje.

Nič od tega nisem vprašal.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

theBill ::

Ta vikend in naslednji teden naj bi bil po napovedih že minus zjutraj, v nedeljo celo možnost rahlega snega do nižin, sam grem konec tedna menjat na zimske.

Ponavadi sem po 15.11 potegnil s ketnami v prtljažniku vsaj 14 dni, letos bo pa zgleda bolj kratka.

m0LN4r ::

Jaz pa ne verjamem, dokler ne vidim na termometru. Lani je blo za prekmurje napovedan minus pa sneg 30x prevečkrat.
Si oblečem bundo, grem ven pa me švic zalije.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

N0t0ri0us ::

ti novinarji pretiravajo, da glava peče. Zaradi njih folk vozi 30km/h počasneje, kot bi sicer, čeprav so razmere na cesti nespremenjene.

SNEG DO NIŽIN!! SNEG DO NIŽIN!! SNEG DO NIŽIN!! SNEG DO NIŽIN!!
Ves zadovoljen grem spat in se zjutraj zbudim in zunaj dežuje na 700nmv, snega pa nikjer.. 24kur ipd.. Da o alarmih ipd ne razpravljam.. bedarije svetovne

on:
Do sedaj sem vozil dunlopke. Prvi dve sezoni winter response 3d, drugi dve sezoni 4d in lahko rečem, da sem v klanec prehitel 3 sosede drugo sezono. Potem se je ustavilo tudi meni :P Letos gredo zadaj dunlopke, spredaj pa nokian wr d4. Upam, da me ne razočarajo 8-)

Bi ostal na dunlopu ampak prejšnja leta je bila cena 52-55€ za 195/65 r15, letos jih ne dobiš pod 65€, razen winterresponse2..

SuperVeloce ::

poročaj za nokian wr d4, sploh mokro in spolzko, d3 mi niso ravno sedle. Bom pa ob priliki zagotovo d4 nabavil, če bodo kul
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Domobrancek ::

Očitno bom mogu tud js počasi gume menjat :( sem mislil da so zimske, ki sem jih dobil zraven avta še dobre, pa niso ravno. Trde so kot kamen -_- avto pa tudi ropota z njimi kot da bi tank vozil. Tud tip k mi jih je menu je reku, da so verjetno stare lih tok k avto (torej okrog 10 let). Kaj lahko pričakujem od njih? Bo treba zelo počasi vozit po snegu? Rad pa bi se prepričal glede ene stvari. Če imam homologirane gume 185/55/R15 potem nemorm dati na avto recimo 185/60/R15? dimenzija, ki jo imam gor trenutno je namreč nesramno draga (pride po 40EUR več na gumo od recimo 185/60/R15 -_-) in če je tako potem se mi verjetno bolj splača homologirat 185/60/R15 gume?

pozabil napisati: Če bodo te zimske gume, ki jih imam trenutno gor zelo slabe bom seveda kupil nove.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

p4976204Če bodo te zimske gume, ki jih imam trenutno gor zelo slabe bom seveda kupil nove.[/st.citat naj bi izjavil:

Iz tvojega opisa je razumeti, da so že slabe in če ne bo snega in dežja, bodo najbrž še kakšen
Iz tvojega opisa je razumeti, da so že slabe in če ne bo snega in dežja, bodo najbrž še kakšen dan dobre.

SuperVeloce ::

Kaj lahko pričakujem od njih? Bo treba zelo počasi vozit po snegu?

Eh kakšen sneg neki. Nesrečo boš imel na mokrem.

Če imam homologirane gume 185/55/R15 potem nemorm dati na avto recimo 185/60/R15?

Ne moreš dati nepredpisanih dimenzij. Te, ki jih omenjaš imajo večji obseg. Vprašanje, če bi ti jih pustili homologirat..
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Zgodovina sprememb…

Domobrancek ::

SuperVeloce je izjavil:

Kaj lahko pričakujem od njih? Bo treba zelo počasi vozit po snegu?

Eh kakšen sneg neki. Nesrečo boš imel na mokrem.

Če imam homologirane gume 185/55/R15 potem nemorm dati na avto recimo 185/60/R15?

Ne moreš dati nepredpisanih dimenzij. Te, ki jih omenjaš imajo večji obseg. Vprašanje, če bi ti jih pustili homologirat..

A ni to višina pnevmatike? usaj tuki tko piše:

http://www.amzs.si/si/959/Oznake_na_pne...

Glede na to da mam zdj 55 homologiru bi pa 60 bi bila razlika verjetno minimalna in nebi smelo biti problemov?
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38259589 (32002) gruntfürmich
»

Katera zimska guma z odličnim razmerjem cena/kvaliteta?

Oddelek: Pomoč in nasveti
81921 (1627) barossa45
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13713737 (11103) krneki0001
»

Katere zimske in katere letne gume?

Oddelek: Loža
3110330 (8137) Fizikalko

Več podobnih tem