» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
56 / 64
»»

m0LN4r ::

Vseeno. Jaz bom temu verjel, ce to potrdi nekdo, ki se s testiranjem gum vsak dan ukvarja in bi jih stestiral v roku istega tedna vse 4 na istem vozilu pod istimi pogoji.
V obdobju enega leta lahko pomeni veliko diskrepanco med pogoji.

Prej bi moral opaziti razliko med razlicnimi proizvajalci, ampak ocitno je on tak profi, da opazi razliko med isto gumo. :|

Jaz prilagajam tlak v gumah glede na zunanjo temperaturo in stil voznje na vsakih 10 stopinj razlike. Khm.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

kriptobog ::

zobnik je izjavil:

Imam savske s3 te gume odsvetujem že zaradi obrabe, imam jih na cliotu 2005, avto ima 1000 kg in se prav vidi kako jih požira.


Naredi optiko na tej stari gajbi pa bos imel normalno obrabo...

koyotee ::

.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

DePalmo ::

darck je izjavil:

Danes mi je sodelavec povedal, da ima Continental gume narejene v Turčiji in sigurno so čisto drugačnih slabših lasnosti kot tiste katere je imel poprej Continental narejene v Franciji. Drugi sodelavec isto pravi za Goodyear celoletne gume,da tiste ki je imel poprej narejene na Češkem ali Poljskem so slabše kakor te k so narejene v Sloveniji. Kaj vi na to pravite??

Da nista edina ki imata take izkušnje. Sem imel Continental TS850 (žal ne vem točno iz kje ker takrat še nisem bil pozoren na to) in je bila najboljša zimska guma, šele peto sezono se je poznalo da ni več to to, je pa še vedno bila vrhunska (kar hočem reči je da se je poznalo da oprijem ni bil več pravi, ampak sem še vedno lahko prišel kamor sem hotel, tudi v hribe po zasneženi cesti). Takrat sem bil prepričal da me je Continental kupil do konca življenja ker me je guma res prepričala in navdušila in z veseljem plačam malce več, če vem da dobim kvaliteto in brezskrbno vožnjo.
Seveda sem za naslednjo vzel TS860 Made in Romunia (če me spomin ne vara) in je bila najslabša guma kar sem jih imel. In sem izgubil zaupanje v premium gume, sploh pa v Continental.
Od takrat dalje iščem prodajalca ki bi mi garantiral za Continental gume ki jih bom kupil pri njem, da bodo Made in Germany in ga še nisem našel. Vsi imajo samo izgovore, jaz pa vmes vozim Goodyear in vedno upam da bojo iz Slovenije. Letos jih imam iz Nemčije in se mi zdijo slabše kot slovenske, vsaj po suhi cesti. Je pa res da je bilo zelo toplo, tako da bomo videli kako bo na snegu oz. ko bodo nižje temperature.

m0LN4r je izjavil:

Ne verjamem.
Po mojem je isti stroj in isti postopek, tu nimas nekih spremenljivk, mocno dvomim da bi proizvajalci to zanalasc izvajali nekontrolirano. Profil pa bo verjetno enak. Mogoce bi verjel takim izjavam, ce bi montiral razlicne gume isti dan in sel po isti poti dvakrat. Ne pa tak na oko.

Tezko verjames takim izjavam, ker izkusnja je eno, test je drugo. Sodelavec je verjetno kupil gume v razmaku 3-4 let in verjetno povsem drug model in DOT in se vozil po povsem drugih temperaturan, cestah in pogojih. Po moznosti se drug avto z drugimi dimenzijami, tezo itn. Tak to zelo tezko primerjas. Testni pogoji morajo biti cimbolj podobni.

Bla, bla, bla. Ti jaz povem da je razlika pa sem laik. In kako sem prepričan v to brez testov? Ker se vozim po cesti. In takrat sem imel iste relacije z istim avtom v približno istih razmerah (suha, mokra zasnežena cesta, od +10 do -15 stopinj). Zgoraj omenjene TS850 so prijele vedno, povsod in brez izjeme, tudi po ledeneli cesti v hrib sem jih probaval in sem bil presenečen kako daleč sem prilezel. Nisem sicer prišel na vrh, sem pa vseeno naredil cca. 200m po živem ledu. V hrib! Z avtom na sprednji pogon.
Tudi zgoraj omenjene TS860 so drsele vedno in povsod in to tako, da sem se takrat bal voziti s svojim avtom! Še izpred hiše, kjer je bilo zelo malo naklona, sem imel konkreten izziv priti do glavne ceste s svojim avtom. Tako da ko je bil sneg, sva s punco šla na cesto z njenim avtom kjer je imela gor cca. 5 let stare Fulda. In so bile boljše od mojih novih TS860!
In potem pride en brihtnež ki pravi da nimam prav. OK lažem, si drugi, prvi je bil Continentalov zastopnik na forumu avtomobilizem.com.

Pa še tole bom dodal. Že večkrat se je govorilo da za različne trge delajo različno kvalitetne produkte, od čokolad, praškov, šamponov in hrane. A mi res hočeš prodat pravljico da tega ne počenjo tudi pri gumah?

darck ::

Saj je bilo že omenjeno tudi,če se ne motim za gume Kumho ali Hankook katere so kar solidne vendar edino,če so bile narejene v Koreji saj tiste narejene na Madžarskem so se izkazale kar slabše. Moje mnenje je,da vse tiste gume katere so narejene dol na jugu so slabše sploh neki Romuni.

energetik ::

DePalmo je izjavil:

darck je izjavil:

Danes mi je sodelavec povedal, da ima Continental gume narejene v Turčiji in sigurno so čisto drugačnih slabših lasnosti kot tiste katere je imel poprej Continental narejene v Franciji. Drugi sodelavec isto pravi za Goodyear celoletne gume,da tiste ki je imel poprej narejene na Češkem ali Poljskem so slabše kakor te k so narejene v Sloveniji. Kaj vi na to pravite??

Da nista edina ki imata take izkušnje. Sem imel Continental TS850 (žal ne vem točno iz kje ker takrat še nisem bil pozoren na to) in je bila najboljša zimska guma, šele peto sezono se je poznalo da ni več to to, je pa še vedno bila vrhunska (kar hočem reči je da se je poznalo da oprijem ni bil več pravi, ampak sem še vedno lahko prišel kamor sem hotel, tudi v hribe po zasneženi cesti). Takrat sem bil prepričal da me je Continental kupil do konca življenja ker me je guma res prepričala in navdušila in z veseljem plačam malce več, če vem da dobim kvaliteto in brezskrbno vožnjo.
Seveda sem za naslednjo vzel TS860 Made in Romunia (če me spomin ne vara) in je bila najslabša guma kar sem jih imel. In sem izgubil zaupanje v premium gume, sploh pa v Continental.
Od takrat dalje iščem prodajalca ki bi mi garantiral za Continental gume ki jih bom kupil pri njem, da bodo Made in Germany in ga še nisem našel. Vsi imajo samo izgovore, jaz pa vmes vozim Goodyear in vedno upam da bojo iz Slovenije. Letos jih imam iz Nemčije in se mi zdijo slabše kot slovenske, vsaj po suhi cesti. Je pa res da je bilo zelo toplo, tako da bomo videli kako bo na snegu oz. ko bodo nižje temperature.

m0LN4r je izjavil:

Ne verjamem.
Po mojem je isti stroj in isti postopek, tu nimas nekih spremenljivk, mocno dvomim da bi proizvajalci to zanalasc izvajali nekontrolirano. Profil pa bo verjetno enak. Mogoce bi verjel takim izjavam, ce bi montiral razlicne gume isti dan in sel po isti poti dvakrat. Ne pa tak na oko.

Tezko verjames takim izjavam, ker izkusnja je eno, test je drugo. Sodelavec je verjetno kupil gume v razmaku 3-4 let in verjetno povsem drug model in DOT in se vozil po povsem drugih temperaturan, cestah in pogojih. Po moznosti se drug avto z drugimi dimenzijami, tezo itn. Tak to zelo tezko primerjas. Testni pogoji morajo biti cimbolj podobni.

Bla, bla, bla. Ti jaz povem da je razlika pa sem laik. In kako sem prepričan v to brez testov? Ker se vozim po cesti. In takrat sem imel iste relacije z istim avtom v približno istih razmerah (suha, mokra zasnežena cesta, od +10 do -15 stopinj). Zgoraj omenjene TS850 so prijele vedno, povsod in brez izjeme, tudi po ledeneli cesti v hrib sem jih probaval in sem bil presenečen kako daleč sem prilezel. Nisem sicer prišel na vrh, sem pa vseeno naredil cca. 200m po živem ledu. V hrib! Z avtom na sprednji pogon.
Tudi zgoraj omenjene TS860 so drsele vedno in povsod in to tako, da sem se takrat bal voziti s svojim avtom! Še izpred hiše, kjer je bilo zelo malo naklona, sem imel konkreten izziv priti do glavne ceste s svojim avtom. Tako da ko je bil sneg, sva s punco šla na cesto z njenim avtom kjer je imela gor cca. 5 let stare Fulda. In so bile boljše od mojih novih TS860!
In potem pride en brihtnež ki pravi da nimam prav. OK lažem, si drugi, prvi je bil Continentalov zastopnik na forumu avtomobilizem.com.

Pa še tole bom dodal. Že večkrat se je govorilo da za različne trge delajo različno kvalitetne produkte, od čokolad, praškov, šamponov in hrane. A mi res hočeš prodat pravljico da tega ne počenjo tudi pri gumah?
Se ti ne zdi, da je to finta drugega modela gume, ne pa države proizvajalke?
Npr. jaz sem vozil 8 zim TS800, made in Romania, bile so do konca odlične, izmerjeno. Pa kaj ti res misliš, da bo Continental kar pustil, da v Romuniji mešajo neko svojo mešanico, pa uporabljajo druge temperature za vulkanizacijo? Ne bit smešen.
Glede praškov in čokolad so pa tudi same govorice in predsodki.
vires in numeris

perci ::

No, ne pravim za gume ampak za hrano je zveza potrošnikov delala analizo in ugotovila dejanske razlike.

m0LN4r ::

Subjektivno mnenje je lahko jeba. Tudi nemci vozijo kontinentalke made in romania, pa ni cel pol internet, da so katastrofalne... Takih ogromnih razlik kot jih ti opisujes niti med razlicnimi gumami ni, kaj sele med isto.
Ja ziher so v Romuniji samo za tebe naredili eno Conti gumo z mesanico kitajskih Sailun, da te malo potrolajo.

To, da si pa imel ti testne pogoje iste in si vozil na isti nacin kot robot pa drzi kot pribito. Se led je bil na milimeter enako debel in temperature zraka, tal in gum seveda tudi. Neverjetno.
https://www.reifendirekt.de/cgi-bin/rsh...
https://www.reifendirekt.de/cgi-bin/rsh...
https://www.reifendirekt.de/cgi-bin/rsh...
https://www.reifendirekt.de/cgi-bin/rsh...
https://www.reifendirekt.de/cgi-bin/rsh...
91T so made in germany ampak ostali pa ne.
Logicno je da bodo proizvajali vse dimenzije v vseh tovarnah, namesto le dolocene dimenzije/razrede v doloceni tovarni, ne v eni tovarni stancajo 20 razlicnih tipov in v drugi isto, ker imajo prevec tekocih trakov, pa zihr se jim splaca za vsako na novo stelat trak.
Najboljse kupiti Engineered in Germany z Made in Chech Republik kombinacijo. Romuni so res fuj. /s

energetik je izjavil:

DePalmo je izjavil:

darck je izjavil:

Danes mi je sodelavec povedal, da ima Continental gume narejene v Turčiji in sigurno so čisto drugačnih slabših lasnosti kot tiste katere je imel poprej Continental narejene v Franciji. Drugi sodelavec isto pravi za Goodyear celoletne gume,da tiste ki je imel poprej narejene na Češkem ali Poljskem so slabše kakor te k so narejene v Sloveniji. Kaj vi na to pravite??

Da nista edina ki imata take izkušnje. Sem imel Continental TS850 (žal ne vem točno iz kje ker takrat še nisem bil pozoren na to) in je bila najboljša zimska guma, šele peto sezono se je poznalo da ni več to to, je pa še vedno bila vrhunska (kar hočem reči je da se je poznalo da oprijem ni bil več pravi, ampak sem še vedno lahko prišel kamor sem hotel, tudi v hribe po zasneženi cesti). Takrat sem bil prepričal da me je Continental kupil do konca življenja ker me je guma res prepričala in navdušila in z veseljem plačam malce več, če vem da dobim kvaliteto in brezskrbno vožnjo.
Seveda sem za naslednjo vzel TS860 Made in Romunia (če me spomin ne vara) in je bila najslabša guma kar sem jih imel. In sem izgubil zaupanje v premium gume, sploh pa v Continental.
Od takrat dalje iščem prodajalca ki bi mi garantiral za Continental gume ki jih bom kupil pri njem, da bodo Made in Germany in ga še nisem našel. Vsi imajo samo izgovore, jaz pa vmes vozim Goodyear in vedno upam da bojo iz Slovenije. Letos jih imam iz Nemčije in se mi zdijo slabše kot slovenske, vsaj po suhi cesti. Je pa res da je bilo zelo toplo, tako da bomo videli kako bo na snegu oz. ko bodo nižje temperature.

m0LN4r je izjavil:

Ne verjamem.
Po mojem je isti stroj in isti postopek, tu nimas nekih spremenljivk, mocno dvomim da bi proizvajalci to zanalasc izvajali nekontrolirano. Profil pa bo verjetno enak. Mogoce bi verjel takim izjavam, ce bi montiral razlicne gume isti dan in sel po isti poti dvakrat. Ne pa tak na oko.

Tezko verjames takim izjavam, ker izkusnja je eno, test je drugo. Sodelavec je verjetno kupil gume v razmaku 3-4 let in verjetno povsem drug model in DOT in se vozil po povsem drugih temperaturan, cestah in pogojih. Po moznosti se drug avto z drugimi dimenzijami, tezo itn. Tak to zelo tezko primerjas. Testni pogoji morajo biti cimbolj podobni.

Bla, bla, bla. Ti jaz povem da je razlika pa sem laik. In kako sem prepričan v to brez testov? Ker se vozim po cesti. In takrat sem imel iste relacije z istim avtom v približno istih razmerah (suha, mokra zasnežena cesta, od +10 do -15 stopinj). Zgoraj omenjene TS850 so prijele vedno, povsod in brez izjeme, tudi po ledeneli cesti v hrib sem jih probaval in sem bil presenečen kako daleč sem prilezel. Nisem sicer prišel na vrh, sem pa vseeno naredil cca. 200m po živem ledu. V hrib! Z avtom na sprednji pogon.
Tudi zgoraj omenjene TS860 so drsele vedno in povsod in to tako, da sem se takrat bal voziti s svojim avtom! Še izpred hiše, kjer je bilo zelo malo naklona, sem imel konkreten izziv priti do glavne ceste s svojim avtom. Tako da ko je bil sneg, sva s punco šla na cesto z njenim avtom kjer je imela gor cca. 5 let stare Fulda. In so bile boljše od mojih novih TS860!
In potem pride en brihtnež ki pravi da nimam prav. OK lažem, si drugi, prvi je bil Continentalov zastopnik na forumu avtomobilizem.com.

Pa še tole bom dodal. Že večkrat se je govorilo da za različne trge delajo različno kvalitetne produkte, od čokolad, praškov, šamponov in hrane. A mi res hočeš prodat pravljico da tega ne počenjo tudi pri gumah?
Se ti ne zdi, da je to finta drugega modela gume, ne pa države proizvajalke?
Npr. jaz sem vozil 8 zim TS800, made in Romania, bile so do konca odlične, izmerjeno. Pa kaj ti res misliš, da bo Continental kar pustil, da v Romuniji mešajo neko svojo mešanico, pa uporabljajo druge temperature za vulkanizacijo? Ne bit smešen.
Glede praškov in čokolad so pa tudi same govorice in predsodki.

De Palmo je profi sofer, tester in sluzbeno razvijalec za gume pri eni znamki. Itak, da je 100% ziher.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

5 zimo kasneje je bil profil že bolj na koncu in sem pač kupil naslednjico, TS860.
- To je bila pa najslabša guma katero sem kdajkoli imel (vključeno s S3+). Pozimi nisem prišel izpred hiše, pa imamo čisto malo klanca.
- Za piko na i mi je pa še gumo obračalo na feltni, pa takrat nisem imel kakšen močan avto.
Ko smo se malo zadebatirali o gumah, smo hitro ugotovili da je bil problem ker so bile gume iz Romunije.
- Če bi bile nemške, bi jih kupoval še danes. Ali pa če bi dejansko iz vseh tovarn prihajala ista kvaliteta.
Od takrat dalje, čeprav me še vedno matrajo, Continental gum nisem več kupil, raje vzamem malenkost slabše a preverjene.

Po pet letih po zadebatiranju so "ugotovili" pa se obracala se je na felgi.
Preverjeno!

Sorry, ampak to spada v tole temo: Kdaj ste na zadnje nasmejali in zakaj?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

darck ::

Tudi to je bilo že dokazano,da isti izdelek Mehčalec kupljen v naših običajnih trgovinah ali trgovini MÜLLER ni ISTI tudi glede samega evrokrema Nutella je razlika. Pri sami avtomobilski gumi je pa po drugi strani tudi več dejavnikov kateri vplivajo na same lasnosti gume sploh,če ni že pravilno skladiščena itd..... Meni je bolj pomembno vedeti koliko dolgo bo guma ohranjala tiste dobre lasnosti na cesti,ker tukaj pa se delajo razlike med samimi proizvajalci in modeli. Jaz sam vem,da je pri moji Yokohama gumi drugo sezono se že občutilo malenkost manj oprijema kakor prvo leto pa lahko rečem,da je guma bila kot nova saj na zadnjih kolesih se ni sploh nič obnucala sploh pa,ker nisem naredil več kakor 3.000 kilometrov. Skoz pa že poslušam,da CONTINENTAL zdrži gladko po več kakor 5 -let z istimi lasnostmi,kar je res super in morda pa bom res enkrat tudi jaz moral probati Continental samo za zimsko gumo se mi pa res ne splača saj snega enostavno nimam in verjetno ga tudi več ne bo:D

m0LN4r ::

Vec naredi hitrostni razred (druga mesanica), teza avta, nacin voznje. Na zeninem so zdaj 5. leto pirelli gor, vsako leto rotiram, spredaj zadaj, pred skladiscenjem so zglancane, poberem ven kamencke, namazem z tyre zascito in grejo lepo na konstantno temperaturo z normalnim tlakom, da se ne izbocijo. Obraba prakticno ni omembe vredna. Za vsako, ko jih dam gor grem naredit nekaj krogov po kroznem, po tour de molnar, mostu, nekaj zaviranj, dovolj je 15 minut. Zaenkrat so se v top stanju.
Nevem kaj folk dela, ko ne pride v breg z gumo. Vcasih pomaga ze zamenjati soferja in ne gumo.
Seveda se jih da uniciti tudi v nekaj kilometrih, kot sem to storil na starih kontinentalkah z golfom, ko je blo prevroce, zraven pa se malo hitreje sel cez Pyhrnpass. Po tej eni akciji so bile samo se za voznjo naravnost.

Nevem kako je pri teb, ampak pri meni pa je tako, da guma pokaze svoje najboljse lastnosti sele drugo sezono oz. cez ene 5000-10.000km, ne glede na znamko ali letne zimske.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Jaz jih dam prostor s konstantno temperaturo 21°C. 1x na teden jih okoli obračam, da se enakomerno ulezijo, preverim tudi ce sem kaksen kamencek pozabil v profilu.

:))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

darck ::

Zame trenutno za zimsko gumo sploh ni pomembna kako se obnese v snegu ali na suhem pomembo mi je samo kako se obnese po mokrem,ledu vse ostalo je nepomembno kot glasnost,obraba saj glasnost me ne moti in obraba je pa zmeraj premajhna vsaj zame.

m0LN4r ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Jaz jih dam prostor s konstantno temperaturo 21°C. 1x na teden jih okoli obračam, da se enakomerno ulezijo, preverim tudi ce sem kaksen kamencek pozabil v profilu.

:))

Ne smes jih pozabiti kotalit ene dva tri kroge, da zmasiras oz. "razgibas" profil, da se ne strdi prevec.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Lukzii ::

Mogoče kakšen "znalac" tukaj gor za eno strokovno vprašanje ;)
Na avtu imam letne 19" gume; zimske pa 16" feltne s trenutno dimenzijo 205/60/16...ali je kakšna tehnična omejitev (razen homologacije), da dam za en razred višjo gumo, se pravi 205/65/16? al bo avto preveč wobbly?

Horas ::

https://www.wheel-size.com/calc/

tule si izračunaj pa primerjaj.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Lukzii ::

Ja, hvala, sem že sam pogledal; zanima me samo, če ima kdo kakšno izkušnjo, glede višje pnevmatike - bo avto kaj bolj nestabilen, se čudno obnašal, ipd..?

starfotr ::

Ne moreš tega naredit.

Lukzii ::

Zakaj? Nelegalno, nevarno,...? Me samo zanima...predvsem zaradi cene gume

starfotr ::

Proizvajalec tvojega vozila je določil katere dimenzije so mogoče. Če želiš homologirat kaj drugega mora to ustrezat specifikaciji vozila. Višja guma pomeni drugačne lastnosti.

Lahko imaš večjo feltno vendar potem mora biti guma nizkopresečna.

Ne gre kar malo po domače. Jaz imam isto. Pa kaj naj? Pač kupim gume, katere so predpisane za moje vozilo. In se ne skiram kaj dosti.

Lukzii ::

starfotr je izjavil:

Proizvajalec tvojega vozila je določil katere dimenzije so mogoče. Če želiš homologirat kaj drugega mora to ustrezat specifikaciji vozila. Višja guma pomeni drugačne lastnosti.

Lahko imaš večjo feltno vendar potem mora biti guma nizkopresečna.

Ne gre kar malo po domače. Jaz imam isto. Pa kaj naj? Pač kupim gume, katere so predpisane za moje vozilo. In se ne skiram kaj dosti.


ne se razburjat, samo sprašujem...;)

IL_DIAVOLO ::

Ti lahko računas koliko želiš, ampak ce dimenzije ni vpisane v homologaciji, avto ni tehnicno izpraven.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Lukzii je izjavil:

Mogoče kakšen "znalac" tukaj gor za eno strokovno vprašanje ;)
Na avtu imam letne 19" gume; zimske pa 16" feltne s trenutno dimenzijo 205/60/16...ali je kakšna tehnična omejitev (razen homologacije), da dam za en razred višjo gumo, se pravi 205/65/16? al bo avto preveč wobbly?

Seveda, stevec ti bo narobe kazal. Lahko da te bo rdks senzor z absom vred napako sprozil. Odvisno od avta. Drugace ne.
Aja seveda, lahko da ti bo kje vija guma drajsala ob blatnik od znotraj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Skyman ::

Kaksen predlog za 205/55/16 goodyear ug9+,conti 870,dunlop sport 5.Do sedaj sem imel continental 860,zdrzale lepe kilometre.

energetik ::

Predloge si si že sam napisal?

Drgač Eskimo HP2 so kar blizu p/p. Zdj sem jih dal gor za 2. zimo in drži kot je treba, na mokrem zaenkrat.
vires in numeris

darck ::

Kaj bolje vzeti SAVA ESKIMO HP2 205/55/R16 ali NEXEN Winguard Snow G3 WH21 205/55R16 ali kaj v rangu teh cen. Nexen se dobi že za 62 Eur Sava je 5 Eur dražja drugače pa kako so gume dobre za v sneg ni pomembno važno,,da so čim bolj varne na mokrem in morda na ledu,če bo kdaj tako mrzlo:)

energetik ::

Od teh bi rekel, da so HP2 malce boljše v snegu, na mokrem pa vprašanje oz. nekje podobno. Sicer imam v tej dimenziji HP2, v manjši dimenziji na drugem avtu pa predhodnico Nexen WH2, z obema sem zadovoljen na mokrem (snega pa itak skoraj niso še nobene občutile..)
vires in numeris

wcpapir ::

darck je izjavil:

Kaj bolje vzeti SAVA ESKIMO HP2 205/55/R16 ali NEXEN Winguard Snow G3 WH21 205/55R16 ali kaj v rangu teh cen. Nexen se dobi že za 62 Eur Sava je 5 Eur dražja drugače pa kako so gume dobre za v sneg ni pomembno važno,,da so čim bolj varne na mokrem in morda na ledu,če bo kdaj tako mrzlo:)

Nexen imam v dimenziji 235 45 17 en teden montiran na drugem avtu, zaenkrat kaže da je dober. Ne razumem kako eni hvalite savo HP2, meni na avtu z zadnjim pogonom v mokrem nikoli ni delovala dobro. V bistvu je bila vedno nevarna v mokrem tudi pri bremzanju.

darck ::

Danes sem šel na bencinsko natočit nafto in nato,ko sem prišel iz bencinske na cesto sem v drugi prestavi ob zavijanju v desno malo hitreje pritisnil na plin in gume so začele kar spodrsavati. Zdaj vidim,da moram res nabaviti nove čeprav so te naredile dobrih 10.000 Km in niso skoraj nič obrabljene sploh tiste od zadaj. Kako ti lahko pri avtu-kombi težak 2-toni kar gume zdrsujejo,ko je cesta mokra ali rosna? Gume sem kupil leta 2019 in gledal takrat teste kjer so bile na šestem mestu takoj za Continentalovimi kaj vem morda so se gume tudi poslabšale,ker jih imam celo leto gor in jih je zima naredila še bolj trde.Gre se pa za gume Maxxis Vansmart MCV3+ in kdo proizvajalcem dovoli,da limajo ocene na njihove gume,ko testi drugače pokažejo.
Sedaj imam na spisku 4-zimske gume Falken,Kleber,Nexen in Kumho. Še eno vprašanje a je mogoče res dobra izbira tudi CELOLETNE gume saj veliko mi to tudi priporoča sploh sedaj ko 3-leta že ni bilo snega in bog si ga vedi ali bo sploh še kdaj kaka zima. Nekako bi raje videl,da bi imel celoletne gume saj bi lahko jih vozil čez celo leto kar za zimske ni priporočljivo. Sedaj pa kaj mi predlagate????

Zimske gume::::::::::::::::::::::::::::TEST---TEST--TEST

 TEST zimskih gum za KOMBI

TEST zimskih gum za KOMBI




ZIMSKE GUME-------------

 Zimske gume

Zimske gume




Tukaj pa sem našel zaenkrat samo dve celoletni gumi po neki zmerni ceni.Sem šel malo poiskati za kakšne teste pa za Kumho nisem nikjer nič našel a za Falken sem pa našel vendar test ni nekako pokazal dobre lasnosti.
https://alltyretests.com/falken-euroall...
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Falken...
Nekaj je tudi komentarjev za gumo Falken in nekako so po večini vsi zadovoljni edino eden je omenil,da mu je že tretjič gumo razgnalo na avtocesti malo čudno vse skupaj to,da se mu je kar trikrat zgodilo.

 Celoletne gume za KOMBI

Celoletne gume za KOMBI

LeQuack ::

Po moje gume ratujejo vsako leto slabše, slabši materiali, namesto na zahodu so delane ne vzhodu, manj materiala, itd. Samo ker testi zmeraj primerjajo samo gume za trenutno leto se tega ne opazi.
Quack !

SambaShare ::

darck je izjavil:

Kaj bolje vzeti SAVA ESKIMO HP2 205/55/R16 ali NEXEN Winguard Snow G3 WH21 205/55R16 ali kaj v rangu teh cen. Nexen se dobi že za 62 Eur Sava je 5 Eur dražja drugače pa kako so gume dobre za v sneg ni pomembno važno,,da so čim bolj varne na mokrem in morda na ledu,če bo kdaj tako mrzlo:)


Nexen. Sem dobil zdaj že drugi set savskih gum, ki mi jih ne uspejo scentrirati. Oziroma scentirajo jih, ampak guma ni "homogeno trda" in avto rahlo poskakuje. Vulkanizer ob reklamaciji rekel, naj jih vrnem. Z drugimi rahlo dražjimi znamkami tega problema še nisem imel.

darck ::

Mater me drži,da bi nabavil za kombi kar celoletne gume sploh zato,ker ni snega pa tudi da ga mogoče vrže ga takoj že pospravijo iz ceste in gume bi lahko imel celo leto gor. Te letne katere imam sedaj gor niso nič več kaj prida pa narejenih imajo dobrih 10.000 kilometrov še poleti na suhi cesti v Ljubljani na Rudniku pred krožnim krožiščem so mi cvilile ko sem malo hitreje bremzal a gume na pogled zgledajo skoraj kot nove. Že lansko leto sem skoraj že kupil Falken gume in sedaj me spet vleče za Falken gume in celo tiste celoletne me zelo mikajo.

energetik ::

SambaShare je izjavil:

darck je izjavil:

Kaj bolje vzeti SAVA ESKIMO HP2 205/55/R16 ali NEXEN Winguard Snow G3 WH21 205/55R16 ali kaj v rangu teh cen. Nexen se dobi že za 62 Eur Sava je 5 Eur dražja drugače pa kako so gume dobre za v sneg ni pomembno važno,,da so čim bolj varne na mokrem in morda na ledu,če bo kdaj tako mrzlo:)


Nexen. Sem dobil zdaj že drugi set savskih gum, ki mi jih ne uspejo scentrirati. Oziroma scentirajo jih, ampak guma ni "homogeno trda" in avto rahlo poskakuje. Vulkanizer ob reklamaciji rekel, naj jih vrnem. Z drugimi rahlo dražjimi znamkami tega problema še nisem imel.

Moje HP2 nimajo teh težav, še na roke sm jih zavrtel, ko sem imel avto na dvigalki in profil ne mrdne ko ga gledaš od strani. Sem pa tudi presenečen, da so made in Đermani.
vires in numeris

m0LN4r ::

darck je izjavil:

Danes sem šel na bencinsko natočit nafto in nato,ko sem prišel iz bencinske na cesto sem v drugi prestavi ob zavijanju v desno malo hitreje pritisnil na plin in gume so začele kar spodrsavati. Zdaj vidim,da moram res nabaviti nove čeprav so te naredile dobrih 10.000 Km in niso skoraj nič obrabljene sploh tiste od zadaj. Kako ti lahko pri avtu-kombi težak 2-toni kar gume zdrsujejo,ko je cesta mokra ali rosna? Gume sem kupil leta 2019 in gledal takrat teste kjer so bile na šestem mestu takoj za Continentalovimi kaj vem morda so se gume tudi poslabšale,ker jih imam celo leto gor in jih je zima naredila še bolj trde.Gre se pa za gume Maxxis Vansmart MCV3+ in kdo proizvajalcem dovoli,da limajo ocene na njihove gume,ko testi drugače pokažejo.
Sedaj imam na spisku 4-zimske gume Falken,Kleber,Nexen in Kumho. Še eno vprašanje a je mogoče res dobra izbira tudi CELOLETNE gume saj veliko mi to tudi priporoča sploh sedaj ko 3-leta že ni bilo snega in bog si ga vedi ali bo sploh še kdaj kaka zima. Nekako bi raje videl,da bi imel celoletne gume saj bi lahko jih vozil čez celo leto kar za zimske ni priporočljivo. Sedaj pa kaj mi predlagate????

Zimske gume::::::::::::::::::::::::::::TEST---TEST--TEST

 TEST zimskih gum za KOMBI

TEST zimskih gum za KOMBI




ZIMSKE GUME-------------

 Zimske gume

Zimske gume




Tukaj pa sem našel zaenkrat samo dve celoletni gumi po neki zmerni ceni.Sem šel malo poiskati za kakšne teste pa za Kumho nisem nikjer nič našel a za Falken sem pa našel vendar test ni nekako pokazal dobre lasnosti.
https://alltyretests.com/falken-euroall...
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Falken...
Nekaj je tudi komentarjev za gumo Falken in nekako so po večini vsi zadovoljni edino eden je omenil,da mu je že tretjič gumo razgnalo na avtocesti malo čudno vse skupaj to,da se mu je kar trikrat zgodilo.

 Celoletne gume za KOMBI

Celoletne gume za KOMBI


Jaz sem danes zjutraj na rahlo vlaznem asfaltu pohodil plin pri vkljucevanju na AC, pa je pr 80km/h malce zavrtelo kolesa pri ca. 3700 obratih.
Tako, da pirelli pozimi odsvetujem ;)

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

darck je izjavil:

Mater me drži,da bi nabavil za kombi kar celoletne gume sploh zato,ker ni snega pa tudi da ga mogoče vrže ga takoj že pospravijo iz ceste in gume bi lahko imel celo leto gor. Te letne katere imam sedaj gor niso nič več kaj prida pa narejenih imajo dobrih 10.000 kilometrov še poleti na suhi cesti v Ljubljani na Rudniku pred krožnim krožiščem so mi cvilile ko sem malo hitreje bremzal a gume na pogled zgledajo skoraj kot nove. Že lansko leto sem skoraj že kupil Falken gume in sedaj me spet vleče za Falken gume in celo tiste celoletne me zelo mikajo.

Brez zajebancije, na avtu so zdaj 5. leto: https://www.reifendirekt.de/cgi-bin/rsh...

predhodnik teh gum. Prvo leto so ble se za navadit, zenkrat so se cist ok, profila imajo se tudi velik. Naredilo se je pa znjimi ca. 30.000km izkljucno pozimi, ker dokaj zgodaj menjam.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

On potrebuje gume za kombi, tam so pa čisto drugi modeli s čisto drugimi karakteristikami. V komercialnem segmentu je na prvem mestu obraba, zato jasno da oprijem trpi. Mislim da prvi ADAC test gum za kombije je pokazal točno to, te gume kar se oprijema tiče niso na nivoju gum za osebna vozila.

Sem imel na Hilux 3 različne komplete, vsi po vrst so drseli v mokrem. Na avtodomu (Ducato) je podobno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

darck ::

Najbrž bom kar celoletne gume vzel saj za kakih dobrih 5.000 kilometrov na leto in brez snega je to nekako najboljša varianta. Seveda jaz bi najraje videl ko bi bile gume zelo mehke saj obraba me sploh ne skrbi saj v 5-letih ne naredim toliko kilometrov kot nekdo v pol leta. Ampak cene gum se pa ves čas zdvigajo škoda da nisem jih že poprej nabavil.

J.McLane ::

Jaz bom za avtodom še zvozil zimske, ki sem jih dobil zraven, nato pa tudi celoletne, sporoči kaj boš kupil in kako se obnese.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

darck ::

Ma saj človek ne more verjeti,da danes so gume že dražje za 1,06 EUR pa kaj se kar vsak dan zdviga cena.

energetik ::

Predvsem zimske so trenutno noro drage. Spet je na delu ponudba-povpraševanje. Vidim da npr. CONTINENTAL TS870 205/55R16 91H pridejo 106EUR, ka si nor. Npr. za HP2 sem dal pred 1 letom 61EUR po komadu, letos so 75EUR.

Zato pa jaz nove gume ponavadi naročim konec sezone ali pa zelo zgodaj, npr. zimske v začetku septembra. Ker imam druge feltne, mi jih vulkanizer takrat tudi zmontira, ko se dolgočasi v praznih delavnicah in lepo v miru naredi.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

IL_DIAVOLO ::

Buhu, jaz sem dal 115 evrov za 18 colske.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Jaz pa gledam, pa ni nobenih pametnih zimskih gum pod 200€ - se jebena celoletna je manj.

Recimo dobra celoletna:
https://www.reifendirekt.de/cgi-bin/rsh...

Dobra zimska:
https://www.reifendirekt.de/cgi-bin/rsh...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

energetik ::

Verjamem, da imaš homologirane tudi gume za 17" feltne...
vires in numeris

m0LN4r ::

17 pa res ne
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

tonttu ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz pa gledam, pa ni nobenih pametnih zimskih gum pod 200€ - se jebena celoletna je manj.

Ce ti je 230eur/gumo prevec si pac kupis avto, ki ga lahko vzdrzujes. Clio recimo ima precej cenejse gume.

LeQuack ::

Ne moreš se v modernih časih s Cliotom vozit, rabiš vsaj cross-over, če ne SUV.
Quack !

m0LN4r ::

Za zimske mi je res prevec, priznam. Pa je se sploh zakon v veljavi, da je treba imeti obvezno zimske gume?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

Odvisno kje živiš, v Slo je razen primorske obvezno.

Zimska pa pri nas mislim da pomeni še vedno samo M+S oznako medtem ko Nemci zahtevajo že 3PMS (znakec gore in snežinke). S tem znakom so opremljene itak vse celoletne gume, samo m+s oznako imajo nekatere terenske gume.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

m0LN4r je izjavil:

Za zimske mi je res prevec, priznam. Pa je se sploh zakon v veljavi, da je treba imeti obvezno zimske gume?



J.McLane je izjavil:

Odvisno kje živiš, v Slo je razen primorske obvezno.

Zimska pa pri nas mislim da pomeni še vedno samo M+S oznako medtem ko Nemci zahtevajo že 3PMS (znakec gore in snežinke). S tem znakom so opremljene itak vse celoletne gume, samo m+s oznako imajo nekatere terenske gume.
Če se ne motim, je tud pri nas obvezna gora s snežinko.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

starfotr ::

Slovenski predpisi določajo, da so zimske pnevmatike vse, ki imajo oznako M+S. A prave zimske pnevmatike so tiste, ki imajo poleg oznake M+S tudi znak snežinke s triglavo goro. Ta znak zagotavlja, da pnevmatike izpolnjujejo predpisane zahteve glede oprijema zimskih pnevmatik in imajo vsaj 25 odstotkov boljši oprijem na snegu kot letne pnevmatike.


https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos...

btw, M+S pomeni Mud+Snow.
««
56 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45957994 (220) WizzardOfOZ
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712931 (10581) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28778096 (48878) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38298066 (70479) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623918 (19772) Domobrancek

Več podobnih tem