» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
55 / 64
»»

kixs ::

m0LN4r je izjavil:


Na nasi traktorski prikolici so gume se od golfa 2001, bi blo zanimivo videt od znotraj.


Kaj ni noben pogledal videa, da govori na pamet?

Taksna je notranjost gume, ko je vozil cisto prazne gume 5 kilometrov. 10 let stara ima strukturne poskodbe. Ni nepricakovano. Vprasanje je tudi, ce sta stari in novi res enaki, razen letnice. Ker velikrat se vmes ista serija posodobi - izboljsa.

zobnik ::

Men je pred 12-13 leti razneslo gumo, tik pred domom. Avto kupil v avtohiši avtodelta, nisem bil pozoren na DOT gum, ampak sam da majo profil. Pomojem so ble fejst stare. Zadaj jo je razneslo pri 40km/h, nekaj sem imel naložen mogoče 100kg. Pol je pa še sprednja spuščala.
Od takrat če le max. 5 let stare gume. Kar je več me kar odbija.

kixs ::

Verjetno je bila poskodovana. Gume ne raznese kar tako.

lonewolf_ ::

Brat je kupil menda Goodyear delane na Poljskem. Sicer letne nove, ampak ko sem mu jih menjal in čistil tretje leto uporabe, sem videl, da je bila guma flikana, z tistim ki se skoz potegne z lepilom. On je ni flikal, na njegovem avtu tudi nihče. Razen, da bi mu vulkanizer podtaknil ob montaži na feltno, kar malo dvomim... Očitno je dobil obnovljene, za ceno novih. Drugih problemov na srečo ni imel z njimi, jih pa še vozi zdaj 5. leto, so ok. Kako je z refurbished pa pojma nimam.. če plačam za novo, tud hočem novo novo.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

m0LN4r ::

zobnik je izjavil:

Men je pred 12-13 leti razneslo gumo, tik pred domom. Avto kupil v avtohiši avtodelta, nisem bil pozoren na DOT gum, ampak sam da majo profil. Pomojem so ble fejst stare. Zadaj jo je razneslo pri 40km/h, nekaj sem imel naložen mogoče 100kg. Pol je pa še sprednja spuščala.
Od takrat če le max. 5 let stare gume. Kar je več me kar odbija.

Meni jo je tudi "razneslo" cez 50km gumo, po tistem ko sem se moral ognit traktoristu in sem moral dol z kolesom na bankino.
Eno drugo pa mi ni razneslo, pa sem se vozil z zebljem v gumi tri dni.
Tretjo pa mi je razrezal en sekanec na dirkaliscu v gaju.

Od takrat naprej imam samo se maks pol leta stare gume.


Edino kar je blo cudno, je blo da je vsak dan spustila. Od zunaj se ni vidlo nic.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DePalmo ::

PacificBlue je izjavil:

Continental pa Michelin sta imo najbolsi zimski pnevmatiki hands down. Res pa da se Michelin bolj izrabi.

Če nebi imel Continentalk, bi ti še verjel. Imel sem TS850, najboljša guma kar sem jih imel kdaj na avtu. 5 zimo kasneje je bil profil že bolj na koncu in sem pač kupil naslednjico, TS860. To je bila pa najslabša guma katero sem kdajkoli imel (vključeno s S3+). Pozimi nisem prišel izpred hiše, pa imamo čisto malo klanca. Za piko na i mi je pa še gumo obračalo na feltni, pa takrat nisem imel kakšen močan avto.
Ko smo se malo zadebatirali o gumah, smo hitro ugotovili da je bil problem ker so bile gume iz Romunije. Če bi bile nemške, bi jih kupoval še danes. Ali pa če bi dejansko iz vseh tovarn prihajala ista kvaliteta.
Od takrat dalje, čeprav me še vedno matrajo, Continental gum nisem več kupil, raje vzamem malenkost slabše a preverjene.

zobnik ::

kixs je izjavil:

Verjetno je bila poskodovana. Gume ne raznese kar tako.


Če je guma poškodovana potem trese in to fejst....sicer pa saj vidiš oz. sam večkrat pred vožnjo pregledam avto. Pa tud če sem zapeljal na rob asfalta ne sme naredit, niti pod razno.
Zadnja leta imam asistenco plus, ne najcenejšo, da mam mir, ker če grem 150km v eno smer mi res ni do tega da mi crkne avto.

Zakaj jo je razneslo nimam pojma

m0LN4r ::

DePalmo je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Continental pa Michelin sta imo najbolsi zimski pnevmatiki hands down. Res pa da se Michelin bolj izrabi.

Če nebi imel Continentalk, bi ti še verjel. Imel sem TS850, najboljša guma kar sem jih imel kdaj na avtu. 5 zimo kasneje je bil profil že bolj na koncu in sem pač kupil naslednjico, TS860. To je bila pa najslabša guma katero sem kdajkoli imel (vključeno s S3+). Pozimi nisem prišel izpred hiše, pa imamo čisto malo klanca. Za piko na i mi je pa še gumo obračalo na feltni, pa takrat nisem imel kakšen močan avto.
Ko smo se malo zadebatirali o gumah, smo hitro ugotovili da je bil problem ker so bile gume iz Romunije. Če bi bile nemške, bi jih kupoval še danes. Ali pa če bi dejansko iz vseh tovarn prihajala ista kvaliteta.
Od takrat dalje, čeprav me še vedno matrajo, Continental gum nisem več kupil, raje vzamem malenkost slabše a preverjene.

Jaz sem bil z TS860 super zadovoljen.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

energetik ::

m0LN4r je izjavil:

zobnik je izjavil:

Men je pred 12-13 leti razneslo gumo, tik pred domom. Avto kupil v avtohiši avtodelta, nisem bil pozoren na DOT gum, ampak sam da majo profil. Pomojem so ble fejst stare. Zadaj jo je razneslo pri 40km/h, nekaj sem imel naložen mogoče 100kg. Pol je pa še sprednja spuščala.
Od takrat če le max. 5 let stare gume. Kar je več me kar odbija.

Meni jo je tudi "razneslo" cez 50km gumo, po tistem ko sem se moral ognit traktoristu in sem moral dol z kolesom na bankino.
Eno drugo pa mi ni razneslo, pa sem se vozil z zebljem v gumi tri dni.
Tretjo pa mi je razrezal en sekanec na dirkaliscu v gaju.

Od takrat naprej imam samo se maks pol leta stare gume.


Edino kar je blo cudno, je blo da je vsak dan spustila. Od zunaj se ni vidlo nic.
Kaj to počnete... Od kar pomnim od otroštva, nam je samo 1x spustila guma, pa še to ker smo peljali smeti na odpad in povozili žebelj. Od kar imam izpit že skoraj 25 let, nisem imel niti 1 defekta, niti malo puščanja, nič. Pa sem vozil tudi po gozdnih cestah, 8 let stare gume itd. Vedno tlak na +-0,1 bar natančen. Kaj šele da bi kakšne gume razgnalo ali kaj podobnega.
vires in numeris

Motion ::

Guma če ni pod tlakom ter na soncu se bo starala zelo zelo počasi. Tako da tudi če kupiš nove gume ki so bile 2 leti v skaldišču nebo neke razlike v oprijemu.

spring ::

Kakšna je razlika med gumami z oznako 92H in 96H.

darck ::

spring je izjavil:

Kakšna je razlika med gumami z oznako 92H in 96H.



https://www.blackcircles.com/helpcentre...

Guma z napisom 92H je lahko obremenjena do 630 Kg a tista z napisom 96H je lahko obremenjena do 710 Kg in obe sta pa v hitrostnem razredu H kar pomeni do 210 Km/h

 Tabela obremenitev gum po razredih

Tabela obremenitev gum po razredih



 Hitrostni razred gum

Hitrostni razred gum

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

spring ::

Hvala

darck ::

Sedaj si delam spisek katere gume in sicer po posvetu s sodelavcem in še nekaterimi drugimi sem se odločil za izbiro celoletnih gum. Sodelavec pravi,da mu je zanimivo,da isti model gume Goodyear ene narejene na Poljskem druge v Sloveniji niso istih lasnosti in da so te iz Slovenije boljše. V glavnem jaz gledam za celoletne gume za kombi 195/65R16C se pravi dostavna vozila in nekako se tudi jaz oziram in nagibam proti Goodyear znamki saj gledam na to,da bo guma še po 5 letih dobra ne samo kake 3 sezone. Letno delam kakih 5.000-7.000 kilometrov tako,da guma mora biti dobra tudi po več sezonah kar težko verjamem za tiste najcenejše od 60 EUR pa do 100 EUR. Po nekaterih testih so se gume Goodyear Vector 4Seasons Cargo izkazale za kar najboljše za mokro in poledenelo cesto kar je trenutno meni najbolj pomembno saj snega nimam za po suhi cesti je že vsaka guma dobra tudi glede same obrabe in porabe goriva me sploh nič ne zanima. Sem poprej že nekaj časa nazaj gledal za gume NOKIAN WEATHERPROOF C in NOKIAN SEASONPROOF C pa so za v sneg dobre vendar veliko jih pravi,da z mokro cestišče pa niso prav super pa tudi ne vem kako se obnesejo na več sezonsko vožnjo ali sam material občutno popušča. Za Goodyear celoletne gume vem,da so sigurno nekako najbolj preizkušene saj so prvi kateri so začeli z proizvodnjo celoletnih gum vem ,da jih je kolega na Cryslerju imel 20 let že nazaj. Kot sem že omenil gledam na to,da bo guma z leti čim manj izgubljala dobre lasnosti in tukaj bi prednost dal Goodyear znamki saj so prvi kateri so začeli z celoletnim profilom gume in najbrž dobro vedo kako se taka guma izdeluje. Jaz v 5 letih bom naredil 30.000-40.000 kilometrov z gumami in zato rabim kvalitetno zmes gume katera je tako dolgo zmožna dobro delovati pa nekako Goodyear je še najcenejši,če zraven dam še Continental,Michelin ali Pirelli.

IL_DIAVOLO ::

Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Jaz nebi pretiraval. Strokovnjaki so rekli, da se je ozracje ze tako zelo segrelo, da zime sploh ne bo vec.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

darck ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz nebi pretiraval. Strokovnjaki so rekli, da se je ozracje ze tako zelo segrelo, da zime sploh ne bo vec.


Saj to je res ampak bodo prišli tudi tisti hladnejši dnevi pod ničlo in morda tudi kakšna poledica in takrat je dobro imeti solidno gumo in ne letno. Najslabša varianta je imeti zimske gume skoz na vozilu čez celo leto to je slabše kot,da imaš letne ves čas gor. Zimska guma je narejena čisto drugače sama zmes je drugačna in narejena za nizke temperature in ko taka guma je potem na vročih temeraturah se struktura gume spremeni in v mrzlih dneh sploh nima več pravih lasnostih rata preveč trda. Zato se pa jaz in tudi večina že preusmerjamo na celoletne gume katere so namenjene tako za mrzle in vroče dni.

energetik ::

Dej ne piši neumnosti. Vulkanizacija rabi kar 100-150°C, da trajno spremeni material. Tistih 40° par ur poleti ne more spreminjati strukture. Kvečjemu jih uniči UV, kar pa uniči tudi letno. Vse moje letne so po isto letih izgledale precej slabše kot moje zimske, malce napokane, suhe, trde. Zimske so tudi po 4-5 letih (samo vožnja pozimi) še vedno v boljši formi. UV uniči zadeve.

Vsekakor bi imel raje celo leto gor zimske, kot pa letne, in jih menjal na krajši čas. Je pa res, da jaz po ovinkih ne divjam, prav tako ne bremzam ko budala in ne delam burnoutov. Ko pride enkrat tista večtedenska ledena megla, nimam kaj praskat z letnimi.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

darck ::

energetik je izjavil:

Dej ne piši neumnosti. Vulkanizacija rabi kar 100-150°C, da trajno spremeni material. Tistih 40° par ur poleti ne more spreminjati strukture. Kvečjemu jih uniči UV, kar pa uniči tudi letno. Vse moje letne so po isto letih izgledale precej slabše kot moje zimske, malce napokane, suhe, trde. Zimske so tudi po 4-5 letih (samo vožnja pozimi) še vedno v boljši formi. UV uniči zadeve.

Vsekakor bi imel raje celo leto gor zimske, kot pa letne, in jih menjal na krajši čas. Je pa res, da jaz po ovinkih ne divjam, prav tako ne bremzam ko budala in ne delam burnoutov. Ko pride enkrat tista večtedenska ledena megla, nimam kaj praskat z letnimi.


Se vidi da potem še nisi imel nobenih pravih izkušenj z enimi in drugimi čez leto. Nimaš pravih argumentov kako je sploh guma sestavljena in katere zmesi so vstavljene v zimsko gumo,da je dobra pri nizkih temperaturah. Jaz iz svojih izkušenj povem,da vozim sedaj 3-sezono zimske gume Kleber na avtu celo leto in gume so na mokrem asfaltu že za po pameti za vozit in recimo v krožnem križišču lahko že driftam z njimi tudi na suhi cesti poleti,ko je vroče z gumami lepo driftaš in lepo cvili vse u tri pizde materne. Foter ima zimske gume na Renault Kanguju in ko sem moral avto peljati domov iz bolnišnice je asfalt bil moker in z normalno vožnjo normalno hitrostjo je avto v krožnem križišču začelo zanašati in potrebno ga je bilo že loviti tako,da ti in tvoje razlaganje si ti kar prišparaj za sebe. Brat se z zimskimi gumami vozi že sedmo leto zapored in vmes ga je tudi že nenormalno na mokrem asfaltu obrnilo v zavoju pa se vozi tako počasi kot po jajcih in ne ti nekaj bluziti pejt raje spat.

aborko ::

Jst imam tudi zimske Goodyear gor celo leto, delam tistih 6k km letno in gume menjam po 4ih letih Zaenkrat nobenih kriznih situacij, pa se včasih rad malo hitreje peljem. No mogoče sem zadnjič bil presenečen kako hitro sem se po mokrem pred krožiščem ustavil, ko je gospa že dala žmigovc, da bo izstopila iz krožišča, pa seveda ni. Je pa bila toliko, da se je v krožišču ustavila, ker zgleda tudi ona ni pričakovala, da se bom ustavil 2m pred njo. Sem pa na rabljenem avtu dobil zraven 3 leta stare zimske - neke noname kitajske, no tisto je pa res bilo zelo nevarno v mokrem. Nobenega opozorila, cviljenja, samo odnese zadek v ovinku.

darck ::

aborko je izjavil:

Jst imam tudi zimske Goodyear gor celo leto, delam tistih 6k km letno in gume menjam po 4ih letih Zaenkrat nobenih kriznih situacij, pa se včasih rad malo hitreje peljem. No mogoče sem zadnjič bil presenečen kako hitro sem se po mokrem pred krožiščem ustavil, ko je gospa že dala žmigovc, da bo izstopila iz krožišča, pa seveda ni. Je pa bila toliko, da se je v krožišču ustavila, ker zgleda tudi ona ni pričakovala, da se bom ustavil 2m pred njo. Sem pa na rabljenem avtu dobil zraven 3 leta stare zimske - neke noname kitajske, no tisto je pa res bilo zelo nevarno v mokrem. Nobenega opozorila, cviljenja, samo odnese zadek v ovinku.


Saj to tudi pravim,da kot prvo mora biti dobra guma od priznanih proizvajalcev saj tista verjetno bo dlje dobra kakor pa tista katera je narejena za kratek čas uporabe. Jaz,če letno naredim 5.000 kilometrov ne mislim gume menjavati na vsake par let in bi raje dal nekaj več za dobre gume sploh ko ti piše v homologaciji,da je potrebno imeti gume napumpane na SPREDAJ 3,4 bara in ZADAJ 3,7 bara vendar na servisu so mi povedali,da je to preveč to je mišljeno ob polni nosilnosti kombija tako,da prve lahko imam okrog 3,0 bara zadaj pa 3,2 bara a kombi je težak pa 2-toni.

Lonsarg ::

Celoletne se vedno izbere pred zimski če je namen za celo leto to je vendar jasno, so boljše ali enake 99% časa, slabše pa zgolj v snegu.

Tak da glede na to koliko je malo snega je res nespametno imeti zimske celo leto. Ajde izjemoma kaki hudi hribi, ampak takrat je potem tudi za razmislit o ločenih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

energetik ::

darck je izjavil:

energetik je izjavil:

Dej ne piši neumnosti. Vulkanizacija rabi kar 100-150°C, da trajno spremeni material. Tistih 40° par ur poleti ne more spreminjati strukture. Kvečjemu jih uniči UV, kar pa uniči tudi letno. Vse moje letne so po isto letih izgledale precej slabše kot moje zimske, malce napokane, suhe, trde. Zimske so tudi po 4-5 letih (samo vožnja pozimi) še vedno v boljši formi. UV uniči zadeve.

Vsekakor bi imel raje celo leto gor zimske, kot pa letne, in jih menjal na krajši čas. Je pa res, da jaz po ovinkih ne divjam, prav tako ne bremzam ko budala in ne delam burnoutov. Ko pride enkrat tista večtedenska ledena megla, nimam kaj praskat z letnimi.


Se vidi da potem še nisi imel nobenih pravih izkušenj z enimi in drugimi čez leto. Nimaš pravih argumentov kako je sploh guma sestavljena in katere zmesi so vstavljene v zimsko gumo,da je dobra pri nizkih temperaturah. Jaz iz svojih izkušenj povem,da vozim sedaj 3-sezono zimske gume Kleber na avtu celo leto in gume so na mokrem asfaltu že za po pameti za vozit in recimo v krožnem križišču lahko že driftam z njimi tudi na suhi cesti poleti,ko je vroče z gumami lepo driftaš in lepo cvili vse u tri pizde materne. Foter ima zimske gume na Renault Kanguju in ko sem moral avto peljati domov iz bolnišnice je asfalt bil moker in z normalno vožnjo normalno hitrostjo je avto v krožnem križišču začelo zanašati in potrebno ga je bilo že loviti tako,da ti in tvoje razlaganje si ti kar prišparaj za sebe. Brat se z zimskimi gumami vozi že sedmo leto zapored in vmes ga je tudi že nenormalno na mokrem asfaltu obrnilo v zavoju pa se vozi tako počasi kot po jajcih in ne ti nekaj bluziti pejt raje spat.
Bluziš ti, ko pišeš da vas odnaša s prastarimi zlizanimi zimskimi. Jaz zmogljivosti svoje letne in zimske gume redno merim, imaš grafe nekje na forumu, morda celo v tej temi. Tako da ne mi o tem, da nimam izkušenj. 6 let stare Wintercontact TS800 so bile na mokrem boljše od _novih_ letnih Rainexpert3. Isti asfalt, ista temperatura.
vires in numeris

feryz ::

Kako veste, da so boljše/slabše? Greste 160/km skozi ovinek, ki je planiran za 90 km/h? Ali enkrat pritisnete na gas in vam včasih celo zakoplje?
Res me zanimajo ti vaši testi. Ker ponavadi crkneš, ko ugotoviš, da guma ne drži.
Jaz točno vem, kdaj je guma slaba. Ko se v dežju peljem po AC 120 km/h. Ampak to ni odvisno od gume, temveč od globine profila.

energetik ::

Sem že večkrat opisal. Zaviranje iz ~80kmh do nule, merjenje/izračun zavorne poti.
vires in numeris

feryz ::

Dober si, če lahko izmeriš tiste stotinke.
Plus, kdaj si pritisnil na pedalo, s kakšno močjo, pri točno kateri hitrosti, enaki relativni zračni vlagi in še in še.
V realnosti, meriš čez prst. Lahko narediš primerjavo ene continentalke s kitajko, to je pa tudi vse.

darck ::

Ja ti to govoriš za Continental kar je čisto neka druga pesem jaz sem pa omenjal Kleber gume in pa Sava Eskimo S3 a ja pa fotr ima neke zelo po ceni gume. Pa recimo na kombiju imam pa po testih zelo dobro ocenjeno letno gumo celo najbolje ocenjena za suho pa lahko rečem da sem jo kupil poleti 2019 in letos mi je na suhi poleti v vročini v Ljubljani na Rudniku pred krožnim križiščem cvilila ko sem malenkost bolj zaviral.A ni to malo čudno,da je dajala zvoke iz sebe a najboljša ocenjena na suhem je pa tudi to,da na mokrem pa lahko tudi zdrsi, če speljuješ v klancu. Mislim,da je guma ratala trda in ti testi od AMZS so tud bolj čudni. Skupno najslabša ocenjena guma ima najboljšo oceno na ledu a najslabšo oceno na snegu to je vse čudno gre se pa za gumo Maxxis. Bo treba kupiti enkrat neko Premium znamko sem imel kot prvo Yokohama gume z dobro oceno na testu bila je na 3 mestu pa sem po 3 letih jo stran vrgel ni bila več tisto kar je bila prvo leto.

energetik ::

feryz je izjavil:

Dober si, če lahko izmeriš tiste stotinke.
Plus, kdaj si pritisnil na pedalo, s kakšno močjo, pri točno kateri hitrosti, enaki relativni zračni vlagi in še in še.
V realnosti, meriš čez prst. Lahko narediš primerjavo ene continentalke s kitajko, to je pa tudi vse.

Sem napisal, da merim zavorni pospešek, nima veze kdaj sem pritisnil na stopalko, moč pa tudi ne, moči je dovolj da ABS vedno drži gumo na meji zdrsa.
Zavorni pospešek se pa meri na par ms natančno. Temp. je enaka, RH pa tudi. Verjemi da vem, kaj merim, če sem imel fiziko na maturi, pa potem še par let na faksu.
vires in numeris

feryz ::

Saj sem ti rekel. Continentalka vs. kitajka, ni problem. TS850 vs TS860, zna pa biti.

A veš kako jaz naredim test? Pa še ta je odvisen od mojih živcev tisti dan. Včasih mi srce da, včasih ne.
Ko greš z Dunaja in prideš čez tisti 100 km/h klanec, se v prvi levi ovinek spodaj pod klancem (kurbež visi ven, vsaj po občutku) zakadiš s 190 - 200 km/h. Normalni ljudje gredo z zelo težkim srcem tam 130 km/h, ponavadi začnejo bremzati. Če guma drži je ok, če ne, bodo našim izplačali zavarovanje.
Zadnji tak test sem naredil s pol leta staro zimsko gumo TS850, profila še okrog 2 mm, temperatura zraka 33 stopinj, temperatura asfalta temu primerno višja. Drži praktično enako kot nova letna guma. Sredi poletne vročine.

Tok zgleda ta ovinek. Tudi vsi naslednji so zelo dober test za živce. Folk si sploh ne predstavlja, koliko so gume sposobne prenesti. Zelo, zelo veliko. Res pa je, da ena greška, en zdrs pri takih hitrostih pomeni krtovo deželo.

MrStein ::

Pol leta stara guma z le še 2 mm profila?

aborko je izjavil:

Sem pa na rabljenem avtu dobil zraven 3 leta stare zimske - neke noname kitajske, no tisto je pa res bilo zelo nevarno v mokrem. Nobenega opozorila, cviljenja, samo odnese zadek v ovinku.

Zadek lahko odnese tudi z novimi letnimi gumami. Been there..
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

darck ::

Pa kaj vsi samo Continental furate

dvihtelic ::

darck je izjavil:

Pa kaj vsi samo Continental furate


Na enem avtu Michelin na drugem pa prvič Conti… da vidim

Horas ::

jaz grem letos na gripmax status pro winter 17col zimske. vozikm celo leto zimske. do zdaj imel savine s3 4lete. profila je pa še 5mm. tolk o obrabi, letno delam 8-10kkm.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

darck ::

Jaz rabim nekaj za kombi in delam pa 5.000-7000 kilometrov na leto tako,da ne mislim gume vsake par let menjavati sploh,ker 3-leta ni bilo nobenega snega. Zdaj,da bi nabavil zimske in imel jih gor kake 5-let kaj vem kako se bodo obnesle po nekaj letih vožnje v vročini in poletnih UV žarkih. Večina mi že lep čas svetuje celoletne gume in sigurno ne mislim imeti pa zimskih in letnih ampak samo ene.

darck ::

Ma odloču sem se,da bom 2-leti še menjaval gume zimske in letne a potem letne vržem stran. Sedaj sem izbral dve zimski gumi KUMHO PorTran CW51 in pa NEXEN WinGuard WT1 kaj bi bilo potem bolje izbrati od teh dveh? Na avtomobilu imam Nexen zimsko gumo in sem nekako v redu zadovoljen boljša kakor Eskimo S3 in boljša kakor Kleber res pa,da nisem jih imel možnost probati po snegu itak pa za sam sneg me tudi ni nič strah saj ga sploh ni več že nekaj let. Recimo na testih je bila leta 2019 zimska guma KUMHO PorTran CW51 205/65R16C na 8-mestu od 15-gum a NEXEN gume pa ni nikjer na testih. Zanimivo je tudi,da je Kumho več kot 2-kilograma težja kaj je sedaj to a ima toliko več gume ali je taka razlika v zmesi gume.

 KUMHO 195/65R16

KUMHO 195/65R16



 KUMHO 195/65R16--podatki

KUMHO 195/65R16--podatki




 NEXEN 195/65R16

NEXEN 195/65R16




 NEXEN --podatki

NEXEN --podatki

darck ::

Tukaj je test zimskih gum za kombi iz leta 2019 ampak je pa malo širša dimenzija kot jaz imam

 TEST zimskih gum 205/65R16C

TEST zimskih gum 205/65R16C



Kumho je bil na 8-mestu z oceno PRIPOROČLJIVO Z OMEJITVAMI

Na ledu in snegu je kar v redu slabša je na suhem in potem še na mokrem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

Horas ::

ma na konc koncu je vse isto sranje. vzem cenejš. js sm vzel zimske gripmax 205/45 17 65EUR/kom. in so super, sice rjih mam šele par dni ampak od letnih continental (kao premium) k sm jih zravn avta dobu,in jih vozil čez poletje, ni razlike.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Horas ()

J.McLane ::

Jaz bi izbral tisto, ki ima boljše lastnosti na mokrem. Pa znotraj mokre ocene je splavenje meni manj pomembno, dokler je na avtu ožja guma in je masa avta dokaj velika.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

darck ::

Test je samo za Kumho gumo za Nexen ni testa nikjer pa ne nekako vleče bolj za Kumho sploh ker je 2-kograma še težja mogoče je bolj ojačana:D

Avto je težak 2.toni pa še dimenzijo vozim najmanjšo 195 saj lahko bi imel 205 ali 215.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

Excavator ::

Iščem 195/65/R15 zimske, večina vožnje izven mesta (občasno cesta ni splužena), do kakšnih smušišč ipd.
Zaenkrat sem fural Eskimo S3+, pa vidim da (več?) niso najbolj priporočane - sem bil pa zelo zadovoljen z njimi.

weasel ::

Če si zadovoljen, bi jaz na tvojem mestu ostal na teh gumah. Tudi jaz jih imam, pa nisem imel nobenih težav z njimi.

blaz5 ::

Excavator je izjavil:

Iščem 195/65/R15 zimske, večina vožnje izven mesta (občasno cesta ni splužena), do kakšnih smušišč ipd.
Zaenkrat sem fural Eskimo S3+, pa vidim da (več?) niso najbolj priporočane - sem bil pa zelo zadovoljen z njimi.


Jaz imam Eskimo HP2 pa sem zadovoljen. Morda lahko te poskusiš.

darck ::

Eskimo HP2 so kar nekaj boljša izbira kakor Eskimo S3+ tudi na testih se je nekako tako pokazalo.

zobnik ::

Imam savske s3 te gume odsvetujem že zaradi obrabe, imam jih na cliotu 2005, avto ima 1000 kg in se prav vidi kako jih požira.

Miha 333 ::

Zelo dobra za zmerno ceno je Hankook winter icept RS3, če pa se lahko še malo stegnete, pa Goodyear UG9+ ali Bridgestone LM005, oboje so vrhunske.

m0LN4r ::






Continental ContiVikingContact 7
Cooper Weathermaster S100
Federal Himalaya ICEO
Michelin X-Ice Snow
Nokian Hakkapeliitta R5
Pirelli Ice Zero FR
Yokohama Iceguard IG53
CE Continental WinterContact TS870 (Central European winter tire)
Nokian Hakkapeliitta 10 (Studded winter tire)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

profii ::

molnar, to so gume za 100% sneg / led, ne naše zimske.... Če si pogledal ta test, na začetku to lepo pove. Neprimerno za naše zime.

darck ::

Danes mi je sodelavec povedal, da ima Continental gume narejene v Turčiji in sigurno so čisto drugačnih slabših lasnosti kot tiste katere je imel poprej Continental narejene v Franciji. Drugi sodelavec isto pravi za Goodyear celoletne gume,da tiste ki je imel poprej narejene na Češkem ali Poljskem so slabše kakor te k so narejene v Sloveniji. Kaj vi na to pravite??

m0LN4r ::

Ne verjamem.
Po mojem je isti stroj in isti postopek, tu nimas nekih spremenljivk, mocno dvomim da bi proizvajalci to zanalasc izvajali nekontrolirano. Profil pa bo verjetno enak. Mogoce bi verjel takim izjavam, ce bi montiral razlicne gume isti dan in sel po isti poti dvakrat. Ne pa tak na oko.

Tezko verjames takim izjavam, ker izkusnja je eno, test je drugo. Sodelavec je verjetno kupil gume v razmaku 3-4 let in verjetno povsem drug model in DOT in se vozil po povsem drugih temperaturan, cestah in pogojih. Po moznosti se drug avto z drugimi dimenzijami, tezo itn. Tak to zelo tezko primerjas. Testni pogoji morajo biti cimbolj podobni.

Med tem pa ko tester vozi po isti progi, isti avto, pod istimi pogoji, pri istih temperaturah v roku enega tedna.

profii je izjavil:

molnar, to so gume za 100% sneg / led, ne naše zimske.... Če si pogledal ta test, na začetku to lepo pove. Neprimerno za naše zime.
Vem vem, sem nalimal kot zanimivost sneg in mokro.
Glede na nase zime, bom jaz zelo verjetno z naslednjim letom poskusil povsem nekaj novega.
Od jeseni do spomladi bom vzel neke UHP celoletne, ker se s tem avtom po snegu zanalasc vozil ne bom, snega pa prakticno zadnje tri leta na cesti za vec kot en dan ni.
Od pozne spomladi pa do jeseni, pa bom dal gor neke Semije za najlepse vroce in suhe dni, ce pa bodo tri tedne monsuni pa v 30 minutah vrzem nazaj gor UHP celoletne.
Zimske imam trenutno na drugem avtu, pa se znucajo prakticno od tega, ker ni snega. November je, zunaj pa se vedno 20+ stopinj. Lani nekega minusa niti ni bilo, snega pa tudi ne. Se to je bil samo parkrat zvecer in se je do jutra stopil. Cajti, ko ceste nebi bile spluzene in se vozis po snegu so preteklost.

Kdor pa rine pozimi na nespluzene stranske ceste, pa si naj kupi dobre zimske.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

darck ::

V obdobju enega leta je menjal gume istega proizvajalca isti model do potankosti edino razlika je bila ene narejene na Češkem druge v Sloveniji vozi pa avtomobil Renault Kadjar a ja pa menjal je samo prednje gume. GOODYEAR VECTOR 4SEASONS G3. Drugače pa sam pravi,da s temi Slovenskimi Goodyear gumami ima manjšo porabo vendar lahko,da je vzrok tudi kakšen drug ne samo guma a ne to sem mu tudi sam povedal.
««
55 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45958126 (352) WizzardOfOZ
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712935 (10585) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28778119 (48901) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38298112 (70525) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623924 (19778) Domobrancek

Več podobnih tem