Prijavi se z GoogleID

» »

Toplotna črpalka katero izbrati

Toplotna črpalka katero izbrati

strani: 1 2 3 4 5 ... 16

energetik ::

Invictus je izjavil:

Nemci so naredili izračun (bil predstavljen tudi v Dnevnikovi prilogi Delo in Dom, žal ne vem katera cifra, fotr prekmalu vrgel stran), da se pri debelini zidu nad 30cm izolacija skoraj ne splača. Seveda z grafi in izračuni, ne samo nabijanje... Namreč toplotna izoliranost ni zvezna funkcija...

Preprosto so prihranki premajhni glede na investicijo.

Če bi kdo kdaj hodil po tujini, bi videl, da je obsedenost z izolacijo tipično slovenska. V smislu, treba je šparat, pa naj stane kolikor hoče.
Ne ga srat, da se pri zidu 30cm izolacija ne splača, kje si to pobral? Obsedenost z izolacijo? Morda zato, ker stane tisti stiropor pri izdelavi kompletne nove fasade le en manjši del! Če se že dela, ni večje razlike v investiciji, ali daš 10 ali 20cm izolacije.
Jasno pa da boš prekleto razmislil, ali se splača samo zaradi boljše izolacije nadgradit obstoječih 8 ali 10cm.

Magic1 ::

Ne štekaš Utk, ne gre se za tistih "50€". Gre se bolj za toplotne mostove, ki povzročajo nastanek plesni. To boš pa od babe veliko bolj slišal, kot od tistih €.
Magic

ProGo ::

Magic1 je izjavil:

Ne štekaš Utk, ne gre se za tistih "50€". Gre se bolj za toplotne mostove, ki povzročajo nastanek plesni. To boš pa od babe veliko bolj slišal, kot od tistih €.


Tebi pa res baba po glavi skače. Dej zamenjaj zmaja, no.

energetik ::

Tako je. Ko imaš enkrat IR termometer in greš merit temperature notranjih sten v vogalih itd, hitro vidiš, zakaj se kompliciranje okoli detajlov splača.
Hitro je temperatura stene pod oknom, v kotu itd nižja od temperature rosišča, pa imaš kondenz.

telexdell ::

Magic1 je izjavil:

Za veliko ljudi se izolacija itak ne splača, sploh za tiste ki šparajo. Za bit komot in komfortno je pa seveda zmaga, sploh če si v regiji kjer da ekosklad 3000EUR. Največji problem je seveda slaba izdelava izolacije, ki seveda pusti ogromno toplotnih mostov. Kot sem jaz videl, večina sploh ne da izolacije pod okenske police. Staro ven, novo na malo purpena, da prime in to je to. Prav tako dajo le centimeter izolacije okoli špalet, kar povzroči, da ima vsako okno toplotni. Da balkone sploh ne omenjam.

Primer iz prakse:

Menjava peči in energenta 3250 l kurilca.....2650 m3 plina (če upoštevam še kurilno vrednost 10:9,48 potem je razlika še večja)
Izdelava toplotne ozolacije ovoja stavbe (12 cm tervol) in plošče proti kleti (streha bila že prej) 2650...1450 m3 plina

Investicija v peč (tam 4500 €) se mi je povrnila v 8 letih (pa še to le zaradi tega, ker sem vmes izolira ovoj stavbe, drugače bi bile dovolj 4. leta).
Investicija v izolacijo fasade (sanacija in barvanje fasade je bilo itak nujno, zato to ni dodaten strošek) pa v 5. letih.

2000 m3 plina pa danes stane tam 1100 € (včasih je tudi 1500 €). Če se komu to ne splača pa gotovo ne služi denarja z lastnim delom.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Ja če startaš iz najdražjega možnega ogrevanja, se marsikaj splača. Če bi šel najprej na drva in pokuril za jurja drv namesto 3 jurje olja, bi bla pa računica drugačna. Ali pa za jurja pa pol sekancev, peletov, česarkoli.

Magic1 je izjavil:

Ne štekaš Utk, ne gre se za tistih "50€". Gre se bolj za toplotne mostove, ki povzročajo nastanek plesni. To boš pa od babe veliko bolj slišal, kot od tistih €.

Če bo plesen al ne, je odvisno še od marsičesa.

Invictus ::

energetik je izjavil:

Ne ga srat, da se pri zidu 30cm izolacija ne splača, kje si to pobral? Obsedenost z izolacijo? Morda zato, ker stane tisti stiropor pri izdelavi kompletne nove fasade le en manjši del! Če se že dela, ni večje razlike v investiciji, ali daš 10 ali 20cm izolacije.
Jasno pa da boš prekleto razmislil, ali se splača samo zaradi boljše izolacije nadgradit obstoječih 8 ali 10cm.

Pri nas doma ima bajta 40cm debelo steno. ne bomo šli niti v centimeter izolacije. Se ne splača. Tako ali tako največ stane delo, material je poceni.

Če delaš novo bajto, se pa spet lahko vprašaš ali je dodaten delovni proces (vgradnja izolacija) toliko boljši od bolj debele stene. Tudi zidaki so danes boljši kot 50 let nazaj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

Definiraj debelo steno. 40cm stena je lahko iz kamna, polne opeke, porotherma, siporeksa ali pa montažna, nafilana z volno. Prevodnosti razlike tko ene 22x med prvo in zadnjo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Invictus ::

Utk je izjavil:

Ja če startaš iz najdražjega možnega ogrevanja, se marsikaj splača. Če bi šel najprej na drva in pokuril za jurja drv namesto 3 jurje olja, bi bla pa računica drugačna. Ali pa za jurja pa pol sekancev, peletov, česarkoli.

Energenti imajo na svojo kalorično vrednost približno enako ceno. Drva tudi niso zastonj, če nimaš ravno svoje gmajne in veselja do sekanja.

Nekaj pa šteje tudi udobnost...

V starih hišaš so bolj problem stare peči in zanič dimniki, ki imajo slab izkoristek ter slabo vlečejo.

Kurjenje na drva bo tudi postalo dražje, ko bo enkrat država zahtevala filter trdnih delcev na teh kuriščih. Saj je lepo dokazano kako kurišla na trdo gorivo bistveno prispevajo k onesnaženosti zraka.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

Invictus je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja če startaš iz najdražjega možnega ogrevanja, se marsikaj splača. Če bi šel najprej na drva in pokuril za jurja drv namesto 3 jurje olja, bi bla pa računica drugačna. Ali pa za jurja pa pol sekancev, peletov, česarkoli.

Energenti imajo na svojo kalorično vrednost približno enako ceno.
Od kje jih ti pobiraš, take ideje?

Utk ::

Ne, drva so ene trikrat cenejša kot olje. Vse drugo je pa nekje vmes. Še sekanci so tu nekje kot drva.
Pa tudi pri drvih je udobje že zdavnaj rešena stvar. Peč za 2 jurja z lamda sondo plus večji ali manjši zalogovnik, pa si še zmeraj cenejše čez kot karkoli drugega avtomatskega, in še kuriš najceneje.

energetik ::

A res? Nizkotemperaturne TČ okoli 8kW pridejo tam okoli 4k€. S tem da imajo komplet regulacijo, pumpe, bojler in ventile že vsebovane. Samo priklopiš na dovod za radiatorje ali talno.
Uplinjak pa 2k€, zalogovnik 1,5k€ potem rabiš še bojler, vse povezave, ventile, pumpe in si na istem ali celo dražje. Cena 1kWh iz drva ali TČ pa je tam-tam.

Utk ::

Peč na drva lahko primerjaš s kakšno 16 kw HT toplotno črpalko, ne pa 8kw. Pa še tista bo počasi klecnla pri minus 20. Peč na drva za 2 jurja bi komot ogrevala še 2 soseda zraven, če imate vsi po 8kw TČ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

Sam potem bi šlo malo več drv...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

3 bi pa že nafutrali eno peč na drva.

telexdell ::

Utk je izjavil:

Ja če startaš iz najdražjega možnega ogrevanja, se marsikaj splača. Če bi šel najprej na drva in pokuril za jurja drv namesto 3 jurje olja, bi bla pa računica drugačna. Ali pa za jurja pa pol sekancev, peletov, česarkoli.

Magic1 je izjavil:

Ne štekaš Utk, ne gre se za tistih "50€". Gre se bolj za toplotne mostove, ki povzročajo nastanek plesni. To boš pa od babe veliko bolj slišal, kot od tistih €.

Če bo plesen al ne, je odvisno še od marsičesa.

A plin je najdražji energent? Ni poanta v olje- plin ampak prihranek med izolirana-neizolirana hiša.

Drugače pa nekako velja, da je udobje*cena= konstanta. Ogrevanje z drvmi je zares najcene a je daleč najmanj udobno. Primerno je za družine, kjer je eden od članov vedno doma. Če pa se uro voziš v službo, delaš 8 ur, se uro vračaš domov potem pa žena hiti kuhati kosilo ti pa hitiš kuriti v peč, da bo toplo šele zvečer, medtem familija zavita v dekah gundra in jamra... Po drugi strani pa je ogrevanje s TČ dražje a TČ lahko vključiš daljinsko (če jo sploh izklapljaš), z ženo v topli hiši hitro pripravita kosilo, družina vesela in nasmejana in potem prosti čas do večera porabiš kot sam želiš je pa neprecenljivo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

energetik ::

Tisto o konstanti verjetno približno velja. Ampak tudi z drvmi je lahko precej udobno, če imaš preračunan sistem z dobro pečjo in zalogovnikom. Še vedno moraš 1x/dan naložiti, je pa vseeno ves čas toplo.
Pri TČ pa tudi daljinskega upravljanja ne rabiš, ker laufa 24/7 na vremensko regulacijo in ne rabiš tikat nikoli.

Utk ::

Lahko pa tudi klima, ki ti drži neko temperaturo ko te ni doma in ponoči, in zakuriš na drva ko lahko, v tem primeru niti zalogovnik ni nujen. To je sploh najcenejše.

energetik ::

1 klima ti pri P+M bajti in vsaj 7 prostorih ne bo nardila kaj dosti... Držala ti bo v tistem prostoru, kjer je. Več klim pa stane že skoraj toliko kot TČ. Kaj šele več klim + peč na drva.

Utk ::

Meni cel stuk drzi na 23 do minus par stopinj. Za ponoci in cez dan, preko glave. Pa ni niti v sredini. Za vsak stuk ena, jasno. Z neko srednjo izolacijo.

telexdell ::

energetik je izjavil:

Tisto o konstanti verjetno približno velja. Ampak tudi z drvmi je lahko precej udobno, če imaš preračunan sistem z dobro pečjo in zalogovnikom. Še vedno moraš 1x/dan naložiti, je pa vseeno ves čas toplo.
Pri TČ pa tudi daljinskega upravljanja ne rabiš, ker laufa 24/7 na vremensko regulacijo in ne rabiš tikat nikoli.

Ustrezno izolirana hiša, usklajen sistem centralnega ogrevanja... zagotovo nudi maksimum udobja za več ali manj denarja.
Koliko gospodinjstev pa ima vse to rešeno, ko največkrat nimajo niti za pokrivanje osnovnih stroškov? Pol pa slišijo, kako je to oh in sploh, se zadolžijo in to nabavijo. Niso pa slišali, da oni nimajo tega, pa onega, pa tistega in torej sistem ni optimalen in še manj poceni.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Tocno tako. Pri novi hisi ni dost za razmisljat, dobra izolacija, talno in toplotna crpalka. Pri starih hisah je pa druga pesem in si res mora vsak sam preracunat kaj je smiselno in kaj ne.

konspirator ::

Ažurirana tabela cen energentov
http://www2.arnes.si/~mlicen3/html/cene...


BeerBelly
Daikin Altherma HT in Hitachi Yutaki S80 (od 11 kW dalje).
Tako čez palec.

Splača se ogledati krivulje cop in temperature.
V temi sem dal prej linka od dveh drugih, naj ti dasta svojo ponudbo.
--

Zgodovina sprememb…

konspirator ::

stran 3 spodaj desno je graf za daikina ht/lt
http://www.elter.si/pdf/DAIKIN_Altherma...
--

Truth ::

Toplotna črpalka doma zrak/voda se nam občasno samodejno izklopi zaradi prenizkega pritiska,

Imamo še eno v gostinskem lokalu, kjer pa kompresor te velike črpalke ob zagonu dvigne porabo elektrike na 8x vrednost obratovanja. Ker nam elektriko računajo glede na zgornje konice obratovanja sem v dvomih če je uporaba ekonomična in kako ublažiti porabo zagona da ne porabi naenkrat toliko moči.
Prosim za nasvet, lp

telexdell ::

konspirator je izjavil:

stran 3 spodaj desno je graf za daikina ht/lt
http://www.elter.si/pdf/DAIKIN_Altherma...

Propagirajo črpalko kot 11 kW, pa že pri 2°C zunanje temperature pri HT varianti pade moč na 9,7 kW in pri LT varianti na 8 kW. Pri -15°C, ko bi zares potreboval 11 8 kW je pa moč še zgolj 6 kW.
COP podajajo pri 7°C, ko novejša in dobro izolirana hiša mogoče sploh še ne potrebuje dodatnega ogrevanja, namesto da bi ga podajali pri 2°C, kjer je giba povprečna dnevna temperatura v kurilni sezoni. Celotno krivuljo COP (do npr. -15°C) pa bolj skrivajo kot kača noge.
Če to ni zavajanje potrošnikov potem ne vem, kaj sploh je.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

konspirator ::

Si mogoče videl krivulje toshibe estia (hi power), fujitsu waterstage hp, mistubishi zubadan ?

LT model je za dobro izolirane hiše brez toplotnih mostov, po možnosti s talnim gretjem, ki mora seveda delati 24/7, lt sem dal samo za primerjavo s ht modelom, ki drži praktično ravno črto moči do -15C, nato pade moč iz 9.7 na 9.2 kW pri -20C.
--

Zgodovina sprememb…

ProGo ::

konspirator je izjavil:

Si mogoče videl krivulje toshibe estia (hi power), fujitsu waterstage hp, mistubishi zubadan ?

LT model je za dobro izolirane hiše brez toplotnih mostov, po možnosti s talnim gretjem, ki mora seveda delati 24/7, lt sem dal samo za primerjavo s ht modelom, ki drži praktično ravno črto moči do -15C, nato pade moč iz 9.7 na 9.2 kW pri -20C.


Samo to je pa hec, da 11kW LT pri -20 postane 5kW, in pri -15C 6kW. Zna biti zabavno, ko kakšno mrzlo zimo ugotoviš da 11kW ni 11kW. Posebej, če imaš veliko hišo.

konspirator ::

Omenil bi še Panasonic tcap http://www.gaiss-udens.lv/upload/files/... , ki bi tudi bila primerna za uporabnika BeerBelly.
--

energetik ::

ProGo je izjavil:

konspirator je izjavil:

Si mogoče videl krivulje toshibe estia (hi power), fujitsu waterstage hp, mistubishi zubadan ?

LT model je za dobro izolirane hiše brez toplotnih mostov, po možnosti s talnim gretjem, ki mora seveda delati 24/7, lt sem dal samo za primerjavo s ht modelom, ki drži praktično ravno črto moči do -15C, nato pade moč iz 9.7 na 9.2 kW pri -20C.


Samo to je pa hec, da 11kW LT pri -20 postane 5kW, in pri -15C 6kW. Zna biti zabavno, ko kakšno mrzlo zimo ugotoviš da 11kW ni 11kW. Posebej, če imaš veliko hišo.
To jasno mora vedeti monter ogrevanja, če je kaj vreden!
Poračunati izgube bajte pri projektni temperaturi, upoštevati padec moči TČ in prišteti še porabo tople vode, ter izbrati ustrezno TČ.
Sicer pa se preveč bojite tako ekstremno nizkih temperatur. Projektne temperature za večino SLO so -16 do -13°C, take temp pa se pojavijo kvečjemu v par % obdobja zime! Če je pa še bolj mrzlo, pa za tistih par ur/dni poskrbijo vgrajeni el. grelci.

Recimo primer pri meni: poračunane imam izgube bajte 4kW pri zunanjih -20°C, kar je precej pod projektno temp. Prištejem še priporočena 2 kW za toplo vodo, torej rabim takrat konstantnih 6kW, kar naj bi moja 8kW TČ ravno še zmogla. Zraven pa imam še 6kW grelcev. Kdaj pa je bilo pri na -20°, ne pomnim. Še pod -10° gre redko, pa še to le zjutraj, čez dan je takoj -5 do 0°C.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

V 15-20 letih se zgodi marsikaj kar ne pomniš. Ampak ok, če imaš 4 kw izgube in za 6 grelcev, ne more bit problema, v skrajni sili bi pač plačal malo več elektrike.

energetik ::

Jasno se zgodi, ampak -20° ne bo več kot nekaj ur, ni šanse da je v naših krajih npr. par dni skupaj -20, 24h/dan. V nekaj urah se pa sobna temp. v izolirani bajti ne spremeni, tudi če izklopiš gretje.

Spajky ::

telexdell je izjavil:

... Celotno krivuljo COP (do npr. -15°C) pa bolj skrivajo kot kača noge. Če to ni zavajanje potrošnikov potem ne vem, kaj sploh je...
.. na vsako tehnično napravo bela nalepka s fluoroscento-oranžnim okvirjem (Achtung Minen!) : "Minister za tehnologijo opozarja: proizvajalčeve specifikacije so lahko hudo zavajajoče" :)) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

-valvoline- ::

Kok mocno TC rabim za ogrevanje cca 100m2? A bo 12kw zadostovala? Kak se obnesejo monoblok varijante?

Magic1 ::

-valvoline- je izjavil:

Kok mocno TC rabim za ogrevanje cca 100m2? A bo 12kw zadostovala? Kak se obnesejo monoblok varijante?

Lahko bo 5kW zadostovala, lahko pa tudi 20kW ne bo... Brez izgub bajte bo nemogoče karkoli povedat. Monoblok varjante???
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

konspirator ::

-valvoline-
Koliko kurilca, drv, pelet, si porabil sedaj v vsaki sezoni in kakšna je bila takrat temperatura v stanovanju/hiši ?
Sanitarno vodo bi tudi segreval ? Kako velik bojler ?
Imaš 3f ali 1f el. priključek ?
--

Zgodovina sprememb…

šernk ::

-valvoline- je izjavil:

Kok mocno TC rabim za ogrevanje cca 100m2? A bo 12kw zadostovala? Kak se obnesejo monoblok varijante?


pokliči dobrega monterja, vse ostalo je brezvrednosti. ker bom imel čez dober mesec vgrajeno toplotno črpalko verjemi da dober monter največ pomeni. Torej takšen, ki ti pove točno s katerimi ima probleme in s katerimi nima problemov, ter kakšne probleme. Glede moči ti bo pa tudi povedal. Ne sme pa monter hvalit in vztrajat točno na določeni.

meni je točno povedal: lahko ti dam 11kW bo najbrž dovolj, sam raje vzami 14kW in pozabiš da jo sploh imaš (razlika v ceni je manj kot 10% investicije, tako da nisem niti razmišljal). Pa točno je povedal:" lahko ti tudi to pa to vgradim če želiš sam mam skoz neke probleme, pri ta drugi pa vsake tolk sem pa tja kaj malega odpove to je pa to, večje okvare, ki je ne bi mogu zrihtat za malo denarja še nisem imel."
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

konspirator ::

Moč je odvisna od porabe hiše in navad stanujočih.
Vse ostalo je gostilniška debata ob šanku.11, 14 kW in tako dalje (kakšen kw več da bo ziher) so ocene čez palec, nevredne monterja.

2 soseda, eden hiša letnik 1992, druga 1970 obe približno enako veliki, oba imata fujitsu waterstage 11 kW, s tem da ima prvi hišo konkretno izolirano, drugi nevem če je 5 cm izolacije.

Velikost obeh je (200 m^2).

200 m^2 vsaka.
--

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Vse ostalo je gostilniška debata ob šanku.11, 14 kW in tako dalje (kakšen kw več da bo ziher) so ocene čez palec, nevredne monterja.


ne govorim o kakšnem kW več, ampak o tem da ti pove da bo recimo 11kW ob špicah v težavah. se res splača zajebavat da prišparaš 500eur?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Magic1 ::

Kaj pa je to "dober" monter? Nekdo, ki ima dobre komunikacijske sposobnosti? Se dobro spozna na foh? Je dobra oseba in ga boli zaslužek? Težko boš ocenil karkoli od tega, brez da se prej zelo dobro pozanimaš o kompletni investiciji.
Magic

šernk ::

v letu 2017 izbereš par imen firm in besedo izkušnje pa ni vrag da te bo google pripeljal do dobrih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

-valvoline- ::

konspirator je izjavil:

-valvoline-
Koliko kurilca, drv, pelet, si porabil sedaj v vsaki sezoni in kakšna je bila takrat temperatura v stanovanju/hiši ?
Sanitarno vodo bi tudi segreval ? Kako velik bojler ?
Imaš 3f ali 1f el. priključek ?

Hisa je cela cca 250 m2, drugo nadstropje je moje 100m2. Izolacija je. Ogrevamo celo hiso z radijatorji kurimo na lesnih briketou, gre ene 8-10 ton briketov na sezono kupim jih po 100 evrov tono. Se pravi pol tega cca 5 ton bi slo za mojih 100m2, sanitarna voda se tudi ogreva. Plan je da si jaz namontiram TC,starsem spodaj pa nabavil manjso pec ali kamin na drva oz brikete, kotlovnico preuredil in si tam podaljsal garazo.
Stari je mal skeptik kar se tice sodobnih in novih tehnoilogij, sej veste kako je :) hehe
Nameravam nabavit neko dokaj pocen kitajsko TC, meeting ali podobno. Ce je kdo kej tazga kupu pa je zadovoljen kak mu deluje, kar z linkom sem kje in kako.
Aja, monoblok je TC ki nima notrajne enote, je vse v enem, priklopis na centralno in to je to.
Kolega pravi da bo treba podvojit stevilo radijatorjev, baje je najboljse nastavit temp vode na 40c da bo TC delovala optimalno z najvisjim izkoristkom. A je res tako?

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Zakaj pa bi šel iz lesa na elektriko?
Magic

-valvoline- ::

Magic1 je izjavil:

Zakaj pa bi šel iz lesa na elektriko?

A se hecas :) Prevec dela in zajebancije, men pac ni. 10 ton briketov, lesa oz whatever je treba pripravit, primerno skladiscit, vsak dan pec zakurt, pucat dimnik, pa prah itn.. No,no.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

In v čem bo razlika če bo fotr kuril samo za 150m2? Ali ni kurjenje na brikete zelo avtomatizirano, pa brikete tudi ne delaš doma.
Magic

konspirator ::

800-1000 eur za kurjavo + toplo vodo je mala številka za tvojo kvadraturo, sploh če kurite 24/7.
Katero peč imaš, da imaš toliko dela z njo ?
Dozirnika nimaš, tako kot je v navadi pri peletih ?

Zakaj monoblock TČ ? Notranja enota zavzame toliko prostora kot 200l hladilnik.
Potem raje ogrevaj celotno hišo na TČ.
--

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Magic1 je izjavil:

In v čem bo razlika če bo fotr kuril samo za 150m2? Ali ni kurjenje na brikete zelo avtomatizirano, pa brikete tudi ne delaš doma.

Nic ni avtomatizirano, skakat mors do kotlovnico na vsako uro ali prej nalozit pec. Drva zdrzijo vec, ampak je tudi vec dela z njim. Ves da ni enako ce ti laufa 30kw kotel al pa majha pec/kamin za dnevno tudi z priklopom na ck. Pa se kotlovnico bom spucal da mam se dodatnih 20 m2 frej da si podajsam garazo.

Zgodovina sprememb…

konspirator ::

Zalogovnik je tudi opcija.
Seveda če ima peč veliko kurišče (vsaj 100l), drugače boš dolgo nalagal za segretje 2 m^3 vode.


http://www.podsvojostreho.net/forum/vie...
Tona briketov nadomesti tono drv oz. približno 2,5 m3 drv

Torej med 20 in 25 m^3 drv.Hiša je potemtakem dokaj slabo izolirana, tipična sfrj gradnja.
--

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

konspirator je izjavil:

Zalogovnik je tudi opcija.
Seveda če ima peč veliko kurišče (vsaj 100l), drugače boš dolgo nalagal za segretje 2 m^3 vode.


http://www.podsvojostreho.net/forum/vie...
Tona briketov nadomesti tono drv oz. približno 2,5 m3 drv

Torej med 20 in 25 m^3 drv.Hiša je potemtakem dokaj slabo izolirana, sfrj gradnja ?

Ja sfrj, fasada je ok, morda bo treba okna zamenjat. Tole da je 2.5 kubikov lesa enako 1t briketov je larifari, prej 1.5 kubikov je 1t briketov. K smo kuril na drve je slo ene 4 klaftre oz 15-16 kubikov na sezono pa je vedno kej ostalo. Je pa dela z njim johoho.

Zgodovina sprememb…

konspirator ::

Upam da veš, cene TČ se ne začnejo pri 2k eur.Tudi če gre za Kitajca.
Če je sfrj, potem je fasade ravno toliko, da je pokrit zaključni sloj.


Sosed je lani menjal peč za centralno (hiša podobna tvoji), centralomont 25kW + 1600l zalogovnik (2x800, zaradi nizke višine prostora), seltron regulacija, okoli 3800 eur ga je prišlo vse skupaj z delom vred.Zakuri 1x na polno vsakih 24 ur.
--
strani: 1 2 3 4 5 ... 16


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira toplotne črpalke

Oddelek: Loža
458241 (4900) Borut H
»

Katero ogrevanje za hiso (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
814133 (1838) TheBlueOne
»

Ogrevanje hiše s toplotno črpalko? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
38278956 (45780) Zvezdica27
»

Kolikšna je električna moč toplotne črpalke? (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7026362 (18781) Magic1
»

Toplotna črpalka zrak-voda TERMOTEHNIKA

Oddelek: Loža
2612178 (11633) clancy

Več podobnih tem