Forum » Na cesti » Formula 1 2016
Formula 1 2016
BT52 ::
globoko grlo je izjavil:
Ja in?
A nej po vsaki dirki na novo razvijajo gumo?
Nekaj je testiranje pred sezono, nekaj drugega pa "optimizacija" med sezono.
Pa za dežno gumo imajo itak premalo km skozi sezono, saj jih dirkači ne vozijo. :D Vendar če bi bil interes bi že z FIO nekaj izumili. Magari umetne teste z pršilniki. Podobno, kot tole počno z zdaj z temi novimi širokimi gumami.
Zastavitev šasije za prihodno leto v povezavi z zmesmi pa je skoraj loterija. Ne verjamem, da Pirelli že ima dokončno verzijo zmesi. Pirelli lahko ključno spremeni karakteristiko oprijema in ogrevanja jedra zmesi še malce po novem letu (3 mesečno okno nekje, če se ne motim). Razvoj dirkalnikov pa je že v zaključnih fazah (izdelava, krilc). In bo škoda že storjena. V trenutni eri je tole bolj, kot ne mit, saj ni dosegljiv. Ekipe so za letošnjo sezono gumo spoznale šele v zimskih testiranjih (spomnimo se Merca, ter Pirelli izjav). Bolj je tole odvisno od izkušenj, ter osnovnih naravnih načel pri oblikovanju dirkaču, ter gumam prijaznega stroja. Delanje dirkalnika na približkih je dvorezen meč.
Čeprav naj bi Pirelli neodvisno delil vse podatke z vsemi ekipami.
Razvoj naj bi potekal nekako tako. Sprva so delali teste v laboratorijih na "track" load mizah. Pripravili prve interacije konstrukcije carcasa, ter tekalnih zmesi. Poslali ekipam Ferrarija, Mercedesa in Red Bulla, potrebno dokumentacijo za prilagoditev na 2015 vpetje vzmetenja (pa skupaj še dogovorili o dvigu AERO številk za 25%).
Ko so opravili prve teste so imeli nadzor nad količino goriva, ter obremenitvami, brez direktnega vedenja moštev (seveda so znali tole izračunat). Potem so združili podatke vseh treh mul v enotni "gumarski" model, katerega so ponudili vsem ekipam, plus grobe podatke z vseh testov.
Potem so vso to solato podatkov ekipe pognale skozi lastne vozne simulatorje (vključujujoč takratne najnovejše AERO točke, ter meh nastavtev), ter podali relativno korelacijo zmogljivosti gum. Pireli pa je dobil oviren relativen podatek koliko zaostajajo/presegajo od prvotnih ciljev, ter postopek ponovili pred vsakim testom.
Malce sem tudi pogooglal, kaj počnejo z dežnimi gumami pa naj bi po JA blogu bilo rečeno, da jih že zdaj dodajajo v izdelavo (zimski testi). Torej v 4ih mesecih so mogli narediti popolni dizajn gume za 2017? Pa kdo me heca, da tole ne bo loterija. Good Luck Pirelli.
videc ::
Potem bodo pa spet sredi sezone spremenili omejitve pri nastavitvah "camberjev" in pritiska v gumah.
Brez veze.
Brez veze.
PrimozR ::
Ravno s pršilniki so razvijali tudi obstoječe dežne gume. Le tako lahko zagotoviš konsistentne pogoje, ki so nujni za testiranje.
Kaj ima zmes veze z aerodinamiko? Na gume večinoma vpliva šasija. Okej, tudi aerodinamika, ampak je le-ta tako kompleksna, da je itak verjetno smiselno, da jo razvijaš tekoče (brez velikih sprmeemb, ne glede na nova pravila, torej bolj evolucija kot revolucija), sicer boš vse podrl, potem pa glede na dobljene rezultate zadeve prilagajaš. Šasijo je precej lažje predelati.
Kaj ima zmes veze z aerodinamiko? Na gume večinoma vpliva šasija. Okej, tudi aerodinamika, ampak je le-ta tako kompleksna, da je itak verjetno smiselno, da jo razvijaš tekoče (brez velikih sprmeemb, ne glede na nova pravila, torej bolj evolucija kot revolucija), sicer boš vse podrl, potem pa glede na dobljene rezultate zadeve prilagajaš. Šasijo je precej lažje predelati.
BT52 ::
Ravno s pršilniki so razvijali tudi obstoječe dežne gume. Le tako lahko zagotoviš konsistentne pogoje, ki so nujni za testiranje.
Zgleda, da jim ni ravno uspelo, ane? Premalo časa, kilometrov, splošnega interesa. Jaz tudi nisem za gumarsko vojno. Toda takrat si vsaj imel produkt brez kompromisa. Če smo že pri dežnih gumah, ki so veliko veliko bolj zahtevne za izdelavo, Michelin je recimo v zgodnjih 2000ih prinesel na 1 "dežna" testiranja preko 60 modelov. Zato je metodična iniciativa razvoja z strani vodilnih organov v povezavi z dobaviteljem gum, ter sledenje trendom performance avtomobilov NUJNA!!! Seveda pa je prav tako nujna jasnost ciljev, ter vizije, ki bi jo rad dosegeli. Kratkoročnih (realno zdaj doseči gumo brez resnega pregrevanja za 2 postanke), ter dolgoročnih (nerealnih gum z heavy duty) ciljev.
Kaj ima zmes veze z aerodinamiko? Na gume večinoma vpliva šasija. Okej, tudi aerodinamika, ampak je le-ta tako kompleksna, da je itak verjetno smiselno, da jo razvijaš tekoče (brez velikih sprmeemb, ne glede na nova pravila, torej bolj evolucija kot revolucija), sicer boš vse podrl, potem pa glede na dobljene rezultate zadeve prilagajaš. Šasijo je precej lažje predelati.
Verjetno pod "šasijo" misliš osnovno dinamiko in kinematiko vozila? Kakorkoli zelo imaš prav, da se aero razvija kontinuirano. Trend zadnjih let je celo ta, da se za AERO gain slabša kinematiko vzmetenja (krilca na upright nosilcu), ter CofG z raznimi dvignjenimi menjalniki, hladilniki, pulrodi ipd.
Aero platforma je pa izjemno pomembna za celotno karakteristiko avtomobila. Recimo letos Ferrari je klasičen primer, ko so šli na agresiven nepoznan AERO paket. Nepoznan zato, ker so razvojno zelo močno preskočili lanski paket. Ni bilo običijnega postopnega evolucijskega razvoja. Rezultat tega je bil verjetno eden najslabši Ferrarijev zadnjih 6ih let na področju ravnanja z pnevmatikami (odštejmo 11 in 14).
Na drugi strani pa je Red Bull podoben koncept razvijal že 3 leto in se to tudi odraža na poznavanju, ter izjemne zbalansiranosti šasije. Konstantnost, ki jo je na hitro skozi več različnih pogojev in konfiguracij stez pa je je izjemno težko doseči. Ne samo to, da je fluidna dinamika težka sama po sebi...
Skratka od samih grobih številk je bolj pomembno obnašanje aero platforme, kot kaj drugega. Slednje pa hodi z roko v roki z zmesjo gume, ter z njenim obnašanjem. Povprečna obremenitev je skozi vseh 20 prog na koledarji drugačna. Zato se nekateri avti v določenih pogojih znajdejo v oknu delovanja, drugi spet ne. Ergo proizvajalec zmesi lahko diktira smernice razvoja F1 ali celo vrstni red. Guma je tisti zadnji člen v verigi, ki vso delo 500 ljudi prenese na štoparico ob koncu dirke.
BT52 ::
Se pa v zgodovini Mclarna obrača nov list.
http://www.mclaren.com/formula1/inside-...
Investitorji pobirajo priznane strokovnjake za cestni in dirkaški oddelek.
Škoda Rona, da je bil tako trmast in ni odšel na vrhuncu.
http://www.mclaren.com/formula1/inside-...
Investitorji pobirajo priznane strokovnjake za cestni in dirkaški oddelek.
Škoda Rona, da je bil tako trmast in ni odšel na vrhuncu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Seveda aero paket je pomemben, ampak ga boš težko prilagajal gumam na posameznih delih, ker deluje kot celota, to je bil moj point. Precej lažje boš po malem prilagajal šasijo z namenom, da bo bolj prijazna gumam. Camberji, koti vzmetenja pa to. Šasija je pač vse, kar je mehansko, togost povezave med sprednjo in zadnjo osjo, vzmetenje, navsezadnje tudi karakteristika motorja pride v račun, ker je od šasije odvisno, kako divji motor še lahko preživiš in obratno, itd.
Šasijo se že slabša, za par točk, bistveno več se pa zato dobi pri aerodinamiki, to je menda jasno.
Michelin je MORAL prinesti toliko modelov, ker so tekmovali z Bridgestoneom. Tam so pač morali biti boljši. Sicer je pa za dirkanje ena slaba guma za vse boljša, kot gumarska vojna z odličnimi gumami na obeh (vseh) straneh, če je vseeno med proizvajalci nekaj očitnega razmaka. Razen če bi lahko ekipe vsako dirko prosto izbirale opremljevalca gume. Ampak v takšno vojno se verjetno ne bi spustil noben gumar.
Sicer pa jasno da jim ni uspelo, če ekipe praktično nimajo testiranj, kjer bi lahko stestirala gume, torej tudi opremljevalec nima podatkov. V časih gumarske vojne so bila testiranja bistveno bolj prosta, torej so lahko vsem ekipam dali možnost testiranja. Danes to pač ni možno, v omejenem času morajo ekipe dobiti čim več podatkov o svojem avtu, nimajo časa testirati še gum. Imajo nekaj testnih dni samo za gume, ampak smo spet na področju, da to ni fer, ker tega ne dobijo vse ekipe v enakem obsegu. Prav tako ne bi bilo fer, če bi ena ekipa dala avto, da bi na njem Pirelli razvil gume. Na začetku so uporabljali Toyoto, ki pa je bila takrat vseeno že zastarela. Zdaj pa mislim da ta avto nekaj predelujejo, da pridejo blizu 2017 avtomobilom. Catch-22 torej. Če hočejo dobre gume, bodo morali odpreti testiranja. Za vse, ne samo za Pirelli, tudi za moštva.
Šasijo se že slabša, za par točk, bistveno več se pa zato dobi pri aerodinamiki, to je menda jasno.
Michelin je MORAL prinesti toliko modelov, ker so tekmovali z Bridgestoneom. Tam so pač morali biti boljši. Sicer je pa za dirkanje ena slaba guma za vse boljša, kot gumarska vojna z odličnimi gumami na obeh (vseh) straneh, če je vseeno med proizvajalci nekaj očitnega razmaka. Razen če bi lahko ekipe vsako dirko prosto izbirale opremljevalca gume. Ampak v takšno vojno se verjetno ne bi spustil noben gumar.
Sicer pa jasno da jim ni uspelo, če ekipe praktično nimajo testiranj, kjer bi lahko stestirala gume, torej tudi opremljevalec nima podatkov. V časih gumarske vojne so bila testiranja bistveno bolj prosta, torej so lahko vsem ekipam dali možnost testiranja. Danes to pač ni možno, v omejenem času morajo ekipe dobiti čim več podatkov o svojem avtu, nimajo časa testirati še gum. Imajo nekaj testnih dni samo za gume, ampak smo spet na področju, da to ni fer, ker tega ne dobijo vse ekipe v enakem obsegu. Prav tako ne bi bilo fer, če bi ena ekipa dala avto, da bi na njem Pirelli razvil gume. Na začetku so uporabljali Toyoto, ki pa je bila takrat vseeno že zastarela. Zdaj pa mislim da ta avto nekaj predelujejo, da pridejo blizu 2017 avtomobilom. Catch-22 torej. Če hočejo dobre gume, bodo morali odpreti testiranja. Za vse, ne samo za Pirelli, tudi za moštva.
kosta ::
Keri smeh časi treningov. Massa 9. in 10., Ericsson 10. na FP1. Hamilton je sicer dobil oba, je pa Rosberg na FP2 mal pokazal zobe, tako kot tudi Vettel ki sta ga na FP1 prehitela oba RB. Še bo zanimivo!
BorutK-73 ::
Acestream: 6b9bfd20e0d9ba41027355cb1b5b2964df3dc6aa
Zaenkrat je samo ta link
Zaenkrat je samo ta link
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
connel ::
Ace: 564450d3192979b1b479430c0143c025345a0370 (6000kbps)
Ace: 2d2fc52d060dbd3887889ae3fd55ffb614bf5701 (3000kbps)
Ace: 787514631967cd9e23785ef485508d23347d9cc4 (1200kbps)
Ace: 2d2fc52d060dbd3887889ae3fd55ffb614bf5701 (3000kbps)
Ace: 787514631967cd9e23785ef485508d23347d9cc4 (1200kbps)
connel ::
Mhm, enako pri meni, sem raje šel nazaj na "stari" stream, Henno gre zgleda po poti veveričke, upam da se motim :(
JC Denton ::
Keke je bil prvak z najmanj zmagami, Nico bi pa lahko bil poraženec z največ zmagami. No jutri definitivno navijam za Nicotov naslov, sem pa stavil na Lewisa. Tako da bo v vsakem primeru nekaj veselja.
roCkY ::
Mhm, enako pri meni, sem raje šel nazaj na "stari" stream, Henno gre zgleda po poti veveričke, upam da se motim :(
Je napisal nekje na sredini kvalifikacij, da je zaradi setupa. Jutri obljubjla OK stream.
Še vedno raje gledam kako kocko in nekaj sekund več zamude kot pa slabo sliko "krompirčka". Res pa sledni praktično vedno dela na istem ID-ju medtem ko heno pride prepozno in se pač kasneje preselim nanj. Kolikor je objavil donacij (če ni le reklama trik?) mislim, da bo preživel veveričko vkolikor se ga kdo ne "loti".
globoko grlo ::
kdaj se morm zbudit ya to stvar?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Blinder ::
Ob 1400 bo, ker je vecerna dirka.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
BorutK-73 ::
313316710d3b25cf1d863314eff08d1df53e31f2 - 6k ace
c2efc18547b8ba7cba278a80607914ffc3f2c23c - 3k ace
Upajmo da ne bo štekalo danes
c2efc18547b8ba7cba278a80607914ffc3f2c23c - 3k ace
Upajmo da ne bo štekalo danes
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
connel ::
Malo bom še počakal in sprobaval ampak zaenkrat je isto sranje kot včeraj, šteka nonstop, ni zvoka,...
Veverička še dela btw, samo za "paywallom" je, to sem mislil s primerjavo :)
Veverička še dela btw, samo za "paywallom" je, to sem mislil s primerjavo :)
globoko grlo ::
lol, tale henno je čist u pyzdy
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
TOP ::
Hahhah kateri komentar Rosberga,boril se bom za zmago ja pa kaj še.Danes se bodo uresničile Wolfove želje.Nemški dirkač,čeprav ni ,razen po državljanstvu in Nemški avto čeprav spet ni razem imena.Mater al se bosta objemala Wolf in Lauda,ki bo držal figo v žepu.
SebaR ::
73c3bdf299733a2e2070ea0d0d5bc7e4977bfc3c - NEW 6k ace
8b66ead4bdb601e826c6c1e773d7cd2f2948374af - (3000kbps) NEW
39a8dfc75ba7b382c12eb7a2295f5109cab82621 - LQ
https://www.twitch.tv/hennogarvie/chat
EDIT: Meni deluje stari 6k brez problemov :)
8b66ead4bdb601e826c6c1e773d7cd2f2948374af - (3000kbps) NEW
39a8dfc75ba7b382c12eb7a2295f5109cab82621 - LQ
https://www.twitch.tv/hennogarvie/chat
EDIT: Meni deluje stari 6k brez problemov :)
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SebaR ()
NemMy ::
Meni pa henno deluje brez problema. Gledam pa 6k stream 313316710d3b25cf1d863314eff08d1df53e31f2.
Jst ::
Crap.
Ste kje našli delujoč stream?
Ste kje našli delujoč stream?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
errhec ::
HennoGarvie : just had to re do the encoding server
HennoGarvie : acestream will be dead for a bit
HennoGarvie : acestream will be dead for a bit
dd
Riff ::
c2efc18547b8ba7cba278a80607914ffc3f2c23c 3k neki mele
al pa tud ne
super tale pa dela zakon si
al pa tud ne
2288397a21c4933d2359f19f54daa4101e297a48 za silo je
super tale pa dela zakon si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Riff ()
SebaR ::
790bf77b12744a25672003b0d299f42ddfe3bb59
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
NemMy ::
Jst ::
null
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
SebaR ::
A nobeden ne dela?
Ace: 790bf77b12744a25672003b0d299f42ddfe3bb59 (6000kbps)
Ace: 616538fa60675ac5c2a863627991f15e7f163a7b (3000kbps)
Ta dva delata =)
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
Matevz96 ::
A še kdo ne more v ace playerja prilepit/napisat IDja?? Prej mi je lepo delal sedaj pa sploh ne morem napisat ID
#hooldthedoor
kosta ::
Hecni ste mi s temi streami... predvidevam, da imate vsi doma TV z Avstrijo 1 in RTLom, vedno dela brez težav. Je pa res da se nehote še švabščino učim.
SebaR ::
A še kdo ne more v ace playerja prilepit/napisat IDja?? Prej mi je lepo delal sedaj pa sploh ne morem napisat ID
To je bug ACE playerja. Ne vem ali je dovolj restart programa in procesov (torrent ikonca pri uri) ali pa moraš restartat računalnik :)
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
NemMy ::
Hamiltonu bi znizal placo za 50%. To se ne spodobi za profesionalca. Cestitke pa Nicu, po vseh teh letih pri Mercedesu, mislim da mu pripada vsaj en naslov!
SavoS ::
Bravo NICO, Bravo tudi Verstapen, Lojza pa si zasluži grajo, ker je igral umazano danes...
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 187104 (121664) | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285240 (180708) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136293 (95042) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184808 (148053) | WarpedGone |