» »

Formula 1 2016

Formula 1 2016

««
11 / 40
»»

win64 ::

Saj siol televizija z dodatnimi programi pride ravno nekje 50 EUR, torej 50 funtov niti ni zelo drago. V ta paket je vklučenih okoli 300 programov.
Prvo leto dobiš tudi televizijo, tablico ali bon 100 funtov .
Nisem pa našel, če se da kupiti tudi samo online dostop.

Flea ::

Pozna kdo kakšno čtivo o bolj tehničnem delu F1. Od aerodinamike do motorjev, elektronike,... Lahko razni blogi/forumi na netu pa tudi kakšne knjige se ne bi branil.

Hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Flea ()

Jst ::

Flea: Uporabnik BT52 ti bo nalimal za cel ekran linkov. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

theBill ::

TribesMan je izjavil:

V Mercedezu trenutno lahko zmaguje kdorkoli.


"Kdorkoli", ki je sposoben premagati svojega moštvenega kolega.

Grem staviti, da bi zelo hiter krog odpeljal tudi moj škotski ovčar.


Grem stavit, da se noben od forumskih vseznalcev v Mercedesu nebi bil sposoben kvalificirati znotraj 107%.
Še več, grem stavit da noben ne bi premagal niti Carmen Jorda, ki bi vozila Manor.

Seveda, pod kdorkoli so mišljeni tudi slepi, tetraplegiki, in vsi tisti, ki nikoli niso vozili F1 ;((

Jasno je, da so mišljeni vozniki F1.


Edina "zunanja" težava, ki je resno vplivala na Hamiltonove performanse, je bila v kvalifikacijah na zadnji dirki.
Prvi dve dirki je izgubil zaradi lastnih napak na štartu.

Nisem vedel, da Hamilton upravlja tudi z dirkalnikom Bottasa, kateri ga je torpediral v prvem ovinku Bahraina :))

Iz pisanja je razvidno, da si: ali navijač Rosberga, ali (bolj verjetno) hejter Hamiltona, tretje ni. Tudi če ti Hamilton ni med najljubšimi dirkači, bi lahko na stvari gledal malo bolj objektivno.

Dr_M ::

Kaj je mulcek, a se kar gobcas? A ti je mal bad, ker tvoj rafaelo ne zmaguje?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

TribesMan ::

Jasno je, da so mišljeni vozniki F1.


Nisem vedel, da Hamilton upravlja tudi z dirkalnikom Bottasa, kateri ga je torpediral v prvem ovinku Bahraina :))


Če Hamko nebi štartal tako slabo in pustil na pol odprtih vrat v prvi ovinek, Bottas nebi imel nobene šanse...

Glede na to da praviš da z Mercedesom zmaga vsak ki zna vozit F1, zakaj potem Hamko dela take začetniške napake in ne zmaguje z lahkoto, glede na to da je top šit voznik?

Bodimo pošteni, brez napak na štartu, bi Hamko komot vodil prvenstvo trenutno.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

theBill ::

TribesMan je izjavil:

Jasno je, da so mišljeni vozniki F1.


Nisem vedel, da Hamilton upravlja tudi z dirkalnikom Bottasa, kateri ga je torpediral v prvem ovinku Bahraina :))


Če Hamko nebi štartal tako slabo in pustil na pol odprtih vrat v prvi ovinek, Bottas nebi imel nobene šanse...

Glede na to da praviš da z Mercedesom zmaga vsak ki zna vozit F1, zakaj potem Hamko dela take začetniške napake in ne zmaguje z lahkoto, glede na to da je top šit voznik?

Bodimo pošteni, brez napak na štartu, bi Hamko komot vodil prvenstvo trenutno.

Hamiltona jebe jet set, v primeru da bo še dolgo nadaljeval s tem namesto da bi se posvečal F1 mu bo Rosberg res ušel predaleč, smola gor ali pa dol.

Drugače pa je Hamilton v kvalifikacijah redno boljši, na dirki pa ima tudi boljši race pace. Tu sploh ni debate, o tem razpravljajo samo hejterji Hamiltona (ali fanboyi Rosberga, ampak teh je itak zelo malo).

Štarti od spremembe sklopke v letošnji sezoni vsaj po videnem niso njegova močnejša stran. Tukaj če-ji odpadejo, pač je dvakrat slabše štartal, njegova napaka, se zgodi tudi dvakrat zapored. Če bi bolje je povsem brezpredmetno razpravljat. Če bi imel McLaren boljši avto bi se tudi Alonso boril za zmage. Mimogrede Bottas že tako ni imel nobene šanse, pa je še kar rinil.

Zelo na hitro, prva dirka slabši štart in specifika steze, kjer je zelo težko prehitevat, druga dirka Bottas in poškodba na dirkalniku, katera ga je upočasnjevala celo dirko, tretja dirka zelo podobno, poškodba in celo dirko počasnejši dirkalnik. Niti ne vem, zakaj je to potrebno ponavljat, to jasno povejo na intervjujih ob prenosih ne ORF, tudi na F1 portalih, glede na to da se imate za neke poznavalce zelo po gostilniško sekate čez dirkače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

BT52 ::

Flea je izjavil:

Pozna kdo kakšno čtivo o bolj tehničnem delu F1. Od aerodinamike do motorjev, elektronike,... Lahko razni blogi/forumi na netu pa tudi kakšne knjige se ne bi branil.

Hvala.


F1tehnical
SomersBlog
scarbsF1
reddit sekcija z tehničnimi posnetki dirkalnikov iz zgodovine....
Racecar engeeniring

Odvisno kaj te zanima. Lahko PSaš, če te je sram. Drugače pa kar tukaj napiši mogoče je še kdo, ki ga tole mogoče zanima.

Recimo danes je prišlo ven, da Ferrari uporablja nekakško iteracijo Mahlejevega TJI vžiga (recimo pravila prepovedujejo dvojne šobe, pa postavitev svečk je omejena, cela kolobocija). Že lani se je govorilo o HCCI (aka otto disel način zgorevanja). Vse z namenom nadzorovati fronto vžiga goriva v valju, kar vodi v bolj lean verzijo mešanice in boljše izkoristke samega delovnega giba bata.
http://www.f1technical.net/news/20316

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Jst ::

Jaz sem bral o "Jet Fuel Ingnition" načinu in o tem, da se Jet fuel vžge večkrat, lahko se vžge brez svečke, samo da je dovolj pritiska in razlika temperature goriva pravšnja (nekako tako sem razumel). Lahko poveš kaj več o tem, ker jaz nimam pojma (ENG tehnični izrazi), a sliši se zelo zanimivo.

To naj bi bil razlog, da je Ferrari optimističen, in da naj bi s tem zmanjšali zaostanek na nekaj deset KM v primerjavi z Mercedesom.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BT52 ::

Jst je izjavil:

Jaz sem bral o "Jet Fuel Ingnition" načinu in o tem, da se Jet fuel vžge večkrat, lahko se vžge brez svečke, samo da je dovolj pritiska in razlika temperature goriva pravšnja (nekako tako sem razumel). Lahko poveš kaj več o tem, ker jaz nimam pojma (ENG tehnični izrazi), a sliši se zelo zanimivo.

To naj bi bil razlog, da je Ferrari optimističen, in da naj bi s tem zmanjšali zaostanek na nekaj deset KM v primerjavi z Mercedesom.


Hja jaz ne delam na tem področju, Čeprav me tolota in energetika zelo zelo fascinira. Prvazaprav delam na nekem topotnem stroju (inovativna patentna rešitev). Imam pa kolege pri Mariborskem oddelku AVL-a.

Motorje v lean torej revna mešanica najbolj zajebava knock, ki je nočna mora za vsakega konstrukterja zgorevalne komore. To je mantra sodobne F1 ICE tehnologije ti. zloglasni eko mode; čeprav v kombinaciji z ERSH tole postane še bolj komplicirano: nočeš izgub v hitrosti plinov oz. minilačne tolotne/temp izgube =če je vse manjše je delo turbine manjše...

Skratka gre pa za pojav nenadzorovanega širjenja fronte vžiga. Če je ta recimo prezgoden ali prenenaden (prenasilen = prehiter) povzroči usodni sunek/resonanco, ki podvroči kabooom v materialu. Pa naj si bo to bat, ojnica, ni materiala, ki bi vdržal mini silo TNT sunka v nepravem trenutku (bat se giblje koti se spreminjajo in s tem tudi optimiran dizajn nosilnosti skozi delovni hod bata; pač nočeš nekaj gramov mase za brezveze; še posebaj, če imaš bolane omejitve modernega dirkalnega motorja; bat se giblje v 40 mm tudi do 20 m/s). Ps. tej novi turbo eri imamo, kar nekaj okvar v tem področuju. Se k temu vrnem pozneje.

Namreč pzročitej za nastanek knoka je ta da je stena bata znatno hladnejša od recimo od jedra gorilnega procesa. Potem je še na stenah nekaj olja, kar vse vpliva na gorilnost zmesi. Potem toplotni odtisi na batni kroni (hlajenje pod batom z špricanjem z oljno šobo v karterju). Vse tole vpliva na zgorevalni proces, ter pogostost pojava knocka. Pač doseči idelizirano stohiometrično razmerje je kurba.

Zdaj multijet in direktni vbrizg definitvo ponujata natačno upravljanje con vžigov, saj lahko z curkom indirektno spreminjaš površino fronte vžiga in pa samo izgorevanje. Pravzarpav multijet dejansko simulira dizlov proces auto oz. samovžiga, ki je praktično kontroliran multi knock (ironija) heterogene mešanice.

Kaj točno pa je mehanizem vžiga in termodinamika v ozadnju pa ne vem. Pravzaprav je bolje malce prebrat kaki drug vir (sem pred časom imel v roki knjigo o ICE izgorevalnih procesih, pa sem obupal, ker menim, da je tole "deat-end" za energetiko prihodnosti, čeprav je rekuperacija energije konceptulno zelo zelo aplikativna, ter uporabljena tehnologija). Jaz vem, da sem zgolj popraskal površino. Zagotovo sem se kje zmotil, ker kopleksnejše in bolj bogate teme z veliko spremeljivkami in številnimi kompromisi, enostavno ne gre.

Več beri forum v članku: http://www.f1technical.net/forum/viewto... Uporabnika TommyCrokers in gruntguro imat preverjeno zelo zelo datjlno razumevanje zgorevalnih procesov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Mehanizem po predkomori:

The ingenious trick here is that the air-fuel mixture is pre-ignited in a pre-chamber around the spark plug. This results in the formation of plasma jets that reach the piston primarily at the outer edge and ignite the remainder of the mixture. While ignition normally takes place in the centre of the cylinder, with Mahle Jet Ignition it essentially takes place from the outside toward the inside. This allows significantly better combustion of the fuel mixture. The result: more power with considerably less residue.

UPS linkal napašen url: http://www.motorsportmagazine.com/f1/fe...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Jst ::

Tole sem bral:

motorsport.com: Analysis: How jet technology is shaping F1 engine battle

The MAHLE Jet Ignition system uses an ignition chamber, which fires compressed fuel into the cylinder to cause auto-ignition under certain conditions, whilst the normal fuel delivery and spark plug are used under other conditions.

Interestingly the regulations only permit five sparks per cycle, but the use of the jet ignitor means this can be extended, as the mixture within the cylinder can also have multiple auto ignitions, a neat way of improving the potency and efficiency of each cycle.

Therefore careful design of the injector, jet ignitor, spark plug, cylinder and piston crown can lead to a multi-modal fuel strategy, allowing the use of both stratified charging and homogeneous charging depending on the prevailing throttle demand. This can improve fuel efficiency as well as performance.


Če bi mi kdo razložil "like i'm five" po slovensko, bi bil zelo vesel, ker izgleda zelo zanimivo. In potencialno glavni faktor, da se Ferrari približa ali celo postavi ob bok Mercedesu. Seveda tudi z aero izboljšavami.


---

By the way: motorsport.com: Red Bull will run canopy system in Russian GP practice



Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

MaterVola ::

Ena zelo slaba slika Teda Kravitza.

 Aeroscreen

Aeroscreen



Tale bo boljša.

 Aeroscreen2

Aeroscreen2

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaterVola ()

broken/link ::

redbull jih je objavil na FBju (mogoče še kje)
https://www.facebook.com/redbullracing/...



PrimozR ::

BT52 je izjavil:

HCCI (aka otto disel način zgorevanja)

LOL ne.

Pa ne vem če je klenkanje povezano z revno mešanico, nekako imam občutek, da je bolj odvisno od kompresijskega razmerja oz. kombinacija obojega.

Kakor sem razumel po prebranem (nisem prebral še vsega) in po pogovoru s Tribesom, tistih 97 % goriva špricneš v valj, narediš ultra-lean mešanico (ki je ni mogoče vžgati s svečko), preostale 3 % pa špricneš v ločeno komoro s svečko, kjer je mešanica bogata in ki jo iskra enostavno vžge. Ker je ta komora na koncu zaprta s šobo, dobiš efektivno raketni motor, vžig pomeni en tak lep curek ognja iz komore ven (kot pri raketi), neposredno v valj, kjer ogenj lahko vžge tudi zelo revno mešanico.

Prednosti so ultra-lean tek, ki postaja še boljši z višjimi zračnimi tlaki (višji tlaki turbine), izgorevanje je centrirano v valju, kar pomeni manj izgub prek sten, itd. Skice patenta ter animacije kažejo, da 97 % goriva dovajaš prek injektorja v sesalni kolektor, 3 % pa prek ločenega DI injektorja, ampak po pravilih v F1 to ni mogoče. Obenem patent oz. komentarji govorijo, da lahko uporabljaš kombiniran način izgorevanja (torej jet in klasiko, z iskro), za kar bi po mojem mnenju skoraj potreboval še drugo svečko, a spet to v F1 ni dovoljeno, niti ni nujno za delovanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Jst ::

Zanimivo, da so letos relativno dobri (Red Bull), glede na to, kakšne kolobocije smo poslušali in brali lani. Če bi ostali skupaj z Renault-om, bi pomoje bili še boljši. Mogoče smo videli v treh dirkah splet (zelo) srečnih okoliščin, a če tako nadaljujejo, jim je tretje konstruktorsko mesto zagotovljeno in jih bomo večkrat videli na stopničkah letos. Samo zanima me, katere "Power Unit" bodo uporabljali naslednje leto, glede na to, da so se tako skregali z Renaultom...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

MaterVola ::

Sploh imajo kaj na voljo razen preimenovanega Renaulta?

TribesMan ::

Ne, nimajo, pa še to imajo pomojem zgolj zaradi posredovanja Ecclestonea...
Če bi pa imeli recimo letošnji Ferrarijev motor bi pa zelo verjetno deklasirali tudi Mercedes. Njihova šasija in aero sta spet tako kot v "tadobrih" časih en korak pred vsemi.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

MaterVola ::

V počasnih ovinkih so res pošastni. :)

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

BT52 je izjavil:

HCCI (aka otto disel način zgorevanja)

LOL ne.


Zakaj ne?
Homogeneous charge compression ignition @ Wikipedia
HCCI combines characteristics of conventional gasoline engine and diesel engines. Gasoline engines combine homogeneous charge (HC) with spark ignition (SI), abbreviated as HCSI. Diesel engines combine stratified charge (SC) with compression ignition (CI), abbreviated as SCCI.


Drugače pa je DI bencinar še bolj podoben SCSI-ju. Tako, da se v tem popravljam, ker ni čist klasični otto.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Prednosti so ultra-lean tek, ki postaja še boljši z višjimi zračnimi tlaki (višji tlaki turbine), izgorevanje je centrirano v valju, kar pomeni manj izgub prek sten, itd. Skice patenta ter animacije kažejo, da 97 % goriva dovajaš prek injektorja v sesalni kolektor, 3 % pa prek ločenega DI injektorja, ampak po pravilih v F1 to ni mogoče. Obenem patent oz. komentarji govorijo, da lahko uporabljaš kombiniran način izgorevanja (torej jet in klasiko, z iskro), za kar bi po mojem mnenju skoraj potreboval še drugo svečko, a spet to v F1 ni dovoljeno, niti ni nujno za delovanje.


Eni celo pravijo, da bi lahko homogeniziral mešanico veliko prej. Mogoče celo med sesalnim taktom (predvbrizg).

Je pa v pravilih napisano takole: 27 feb 2016

There may only be one direct injector per cylinder and no injectors are permitted upstream of
the intake valves or downstream of the exhaust valves.


a) Torej je lahko namestiš indirektno šobo. Torej tist "jet" mini izgorevalno komoro ugrezneš v cilinder, da zadostiš pravilom, potem pa glavni injektor (lahko iz skupnega voda) namestiš na drugo pozicijo oz. na enako, samo malce preurediš vode. Izhode po potrebi deliš na sesalno stran in jet komoro.

b) Lahko pa celo tole rešiš z perforacijo luknjic na injektorjem samem, pa ne delaš pizdarije z odvetniki, saj imaš en direktni injektor brez zagovarnjanja besede "indirektno".

Zanimivost kako se je ta člen razvijal:

iz leta 2011 je pisalo zraven še tole...
5.8.2 Over 80% of the maximum permitted fuel flow rate, at least 75% of the fuel flow must be
injected directly into the cylinders.
There may only be one direct injector per cylinder and no injectors are permitted downstream
of the exhaust valves.


Zgleda se je en izmed (Ferrari in Merc) trudil skrit uporabo "jet" sistema (kajti vsaka edicija od 2014 naprej je vsebovala enako vsebino, kot je danes v pravilniku). Ali pa se je pač konkurent trudil otežit delo tekmeca. Po mojem scenariju menim, da je šlo za Mercedesovo spotikanje, ker HCCI je boljda Cowel odločno zanikal. Čeprav njemu verjet je bolj tako tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

J.McLane ::

Kolikor jaz razumem zadevo je morda že Homogenous Charge (HC) ampak sigurno ni Compression Ignition (CI).

Sicer pa ni nobenega dokaza da v F1 uporabljajo ta komercialni sistem od MAHLE, to je verjetno prišlo na dan ker pač drugih javno dostopnih informacij o MAHLE-jovih sistemih vbrizga in vžiga enostavno pač ni. Sem pa 100% da danes v F1 ni tak kot ga je MAHLE predstavil že daljnega leta 2010

Kakorkoli, tak ali drugačen Lean burn je težaven za vžig, prinese pa bistveno prednost - višje kompresijsko razmerje = višja učinkovitost. Pri višanju kompresije veliko vlogo igra tudi hlajen EGR, ampak morda je benefit samo pri part-load tega je pa v F1 praktično ni.

Dvomim da pri posameznih ekipah gre za kaj dosti drugačne "mehanske" dele, razlike nastanejo v detajlih.

PrimozR ::

BT52 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

BT52 je izjavil:

HCCI (aka otto disel način zgorevanja)

LOL ne.


Zakaj ne?
Homogeneous charge compression ignition @ Wikipedia
HCCI combines characteristics of conventional gasoline engine and diesel engines. Gasoline engines combine homogeneous charge (HC) with spark ignition (SI), abbreviated as HCSI. Diesel engines combine stratified charge (SC) with compression ignition (CI), abbreviated as SCCI.


Drugače pa je DI bencinar še bolj podoben SCSI-ju. Tako, da se v tem popravljam, ker ni čist klasični otto.

Ker bencinarja vžigaš s svečko, dizla pa ne. Pri dizlu špricneš dizel, ko je zrak segret, pri HCCI pripraviš mešanico prej in računaš na kompresijo samo, da toliko segreje zrak, da se mešanica vžge. Podobnost HCCI in dizla si nalimal, oba imata compression ignition, torej s kompresijo segrejeta zrak dovolj, da se mešanica vžge. Priprava le-te je pa popolnoma drugačna.

Pri HCCI mi ne gre v račun ravno kontroliranje, da ti mešanico vžiga pri točno določeni točki (kar je prednost modernih elektronskih sistemov). Šlo bi, če bi imel zadaj še en aktuator, ki bi ti stisnil komoro, ko želiš, Porsche baje razvija nek sistem z variabilno dolžino ojnice, a nasplošno je to kar komplicirana zadeva. In ravno te težave so razlog za TJI, ki prinaša prednosti HCCI (Ultra-lean) in nima tolikšnih težav.

BT52 je izjavil:

Eni celo pravijo, da bi lahko homogeniziral mešanico veliko prej. Mogoče celo med sesalnim taktom (predvbrizg).

Ravno zato je verjetno port injection večinskega dela goriva v starejših konceptih, da se lepše premeša. Ravno to je problem DI, atomizacija goriva na čim manjše kapljice (zato višji tlaki, da lepše razpršijo curek) in mešanje le-tega v valju (za kar se dela znanost iz CFD-ja pri polnjenju, da se v valju naredi vrtinec, ki mešanico nato dobro premeša.

Tole z injektorji ni problem, so že kazali skice na F1 Technical, ki ta problem rešijo. Pre-chamber je tehnično gledano (po mojem mnenju) še vedno v cilindru. Če ni, tam injektorja ne sme biti.

J.McLane je izjavil:

Kolikor jaz razumem zadevo je morda že Homogenous Charge (HC) ampak sigurno ni Compression Ignition (CI).

Sicer pa ni nobenega dokaza da v F1 uporabljajo ta komercialni sistem od MAHLE, to je verjetno prišlo na dan ker pač drugih javno dostopnih informacij o MAHLE-jovih sistemih vbrizga in vžiga enostavno pač ni. Sem pa 100% da danes v F1 ni tak kot ga je MAHLE predstavil že daljnega leta 2010

Pomojem je rešitev močno podobna tisti iz tvojega linka, ki nadomesti svečko, le da je injektor samo en.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

broken/link ::

eden izmed komentarjev na redbullovo enačico zaščite glave dirkača iz reddita:


današnji trening - ferrari je še enkrat več pokazal, da imajo letos precej nezanesljiv dirkalnik. Vettel je dobil 5mest pribitka zaradi menjave menjalnika + izgubil je več kot 1uro na drugem petkovem treningu.

mihco ::

HD stream za ta vikend? Hvala.

connel ::

connel ::

Če še slučajni ni tukaj : 078e5de99a310e68f8a86b53d811a4ed43c62a42
Zaenkrat najboljši stream.

TribesMan ::

https://f1.tfeed.net/live

Odličen live timing!
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Skyman ::

Henno stream!
858f7079943f20ef293714763891af057f6bd157

TribesMan ::

Fuck... Lewis bo pokasiral vso smolo še za 3 leta naprej...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

z3ro ::

TribesMan je izjavil:

Fuck... Lewis bo pokasiral vso smolo še za 3 leta naprej...

Kaj je pa bilo sploh? Ne razumem teh nemcev...

TribesMan ::

Zgleda šla turbina oziroma MGU-H, ista napaka kot na prejšnji dirki v Kitajski.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

broken/link ::

enaka odpoved kot na prejšnji dirki na Kitajskem. S tem da so na skysports debatirali o tem, da obstaja možnost, da avto popravijo na tak način, da ne bo kazni in bo lahko štartal iz desete pozicije.

billy ::

TribesMan je izjavil:

Fuck... Lewis bo pokasiral vso smolo še za 3 leta naprej...


Prej bi rekel Karma. Sicer pa je 3x prvak, ne vem kaj še hoče? Glede na to, kako mu je bilo z rožicami postlano vse od prihoda in kako se obnaša je še to preveč.

Razmišljam pa...a je možno povezava med njegovim stilom vožnje in napakami? Letos namreč tako lewisu kot vettlu kr fajn crkuje material, sta pa oba bolj znana da vozita bolj agresivno kot moštvena tekmeca. In ker letos ferrari malo bolj pritiska na merca, mora slednji toliko bolj "našponat" material in morda zaradi tega zadeve bolj pogosto crkujejo?

Če ne drugo, bo vsaj zanimiva dirka, kar se tiče prebojev naprej. Če pa komu odleti krilce, pa toliko bolje :)

broken/link ::

http://www.skysports.com/f1/news/28856/...

Lewis Hamilton's 10th-place starting position for the Russian GP has been confirmed after repairs to his Mercedes engine fell inside the penalty-free remit.

Jst ::

Ace 3000kbps ID: 92860e9d44e8f46515d5e9063ca4b6c4848a2d04
Ace 6000kbps ID: d6d06d59936b55cf2de03cb0e712a366ec7e4244 (Please dont use if your upload is lower than 4mbps/4000kbps)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ttommy ::

Kdaj se pa vklopi ta stream, da ga lahko odpremo na Ace playerju?
Gamer

Skyman ::

Meni ne deluje ta ace..dela pa mi oni ko sm ga vceraj objavil! mogoce bom kasneje probal 6000kbps

TOP ::

Evo letos ima Rosberg izjemno šanso biti prvak,danes bo itak samo se sprehodu do prvega mesta.

ttommy ::

Aha, Skyman- meni tudi dela. Super zadeva. Upam le, da mi PC ne klecne, ker imam težave z osnovno ploščo. Sedaj si bom pa definitivno nabavil malo močnejši (rabljen) sistem. Sedaj imam Medionov 9 let star s Core2Duo E6300 procesorjem in 2 GB RAM, ter Geforce 6600GT. Povezava je pa Telemach 120/4. Da si bom kasneje to preko HDMI spravil na TV, pa res ne bom več žaloval za SLO prenosi. Hvala!
Gamer

Skyman ::

Ni problema! jz odkar gledam preko ace playerj in imam sky ne pogresam vec slo prenosov :)

Ja upam da rosbi zmaga se rajse bi videl kakega ferrarija na 1 mestu :) ampak je bolje da rosberg zmaga kot kak hamilton :)

v sepangu nov asfalt

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

MaterVola ::

078e5de99a310e68f8a86b53d811a4ed43c62a42

AvtoR ::

MaterVola je izjavil:

078e5de99a310e68f8a86b53d811a4ed43c62a42


Tudi ta šteka, ostali pa sploh ne delajo...

Skyman je izjavil:

Henno stream!
858f7079943f20ef293714763891af057f6bd157



Ta deluje, hvala!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AvtoR ()

TribesMan ::

McLaren ma resne šanse za 7. mesto...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

ttommy ::

Je.emti, PC se mi je dvakrat izklopil med dirko, sem pa imel kar na telefonu za rezervo D3GO z ORF1 na telefonu. Po tej izkušnji pa tudi, če bi kakšna SLO TV hiša predvajala F1, ne bi gledal tam, ampak acestream preko PC na TV.
Kimi je pa kot rock zvezda v Rusiji...
Gamer

pirlo ::

Kaj pa ta Kvyat dela 8-O. Mislim, da se bo moral hladit eno tekmo kot pred par leti Grosjean.

Malner ::

Kako da niso opazili da se je Perez celotno dirko vozil na rumenih gumah?

TribesMan ::

Perez je začel na Supersoft, in v prvem krogu menjal na soft, po tem ko je predrl gumo.

Much anger:

https://streamable.com/azte
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Kvyat mu je očitno vrnil, ker mu jih je vettel napel na zadnji dirki. Zelo namerna in očitna poteza pričakujem resno kazen FIE.

PS, je pa res da je kvyat rus in putin bo že posredoval pri berniju da bo vse ok...

connel ::

Kazen je že dobil, 10s postanek, move along.
««
11 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616168431 (102991)          
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272695 (168163) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130601 (89350) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177304 (140549) WarpedGone

Več podobnih tem