Forum » Na cesti » Vprašanje glede dizla
Vprašanje glede dizla
Superboyy ::
... in sedaj dizle ponekod po hitrem postopku mečejo s cest
Prvič slišim. Source?
Dva izmed linkov:
http://www.autocar.co.uk/car-news/indus...
http://www.telegraph.co.uk/motoring/new...
In kako je to hiter postopek metanja z dizlov iz cest?
Kot prvo gre samo za mal večji davek, kot drugo pa ne velja za euro 6 motorje.
Če bi res hotl kej spremenit, bi za 30 centov zvišal ceno dizla in za 30 zmanjšal ceno bencina.
user-pass ::
V Sloveniji je dizel na bencinskih crpalkah tako zanic, da je bolje kupiti bencinarja. Biodizel, ki ga v Sloveniji mesajo v dizel, krepko presega dovoljene kolicine (nekateri pravijo, da tudi vec kot dvakrat), ki naj bi bile mislim da okoli 7% in zato zasluzi vse injecirne poti, ponavadi EGR ventil pa se katere druge. Nekatere znamke oz. masine prizadane bolj, nekatere pa manj, zdej se pa pejt...
WarpedGone ::
Takšne objave kot je zgoraj me veselijo.
Ko bom kupoval avto, ga bom dobil ceneje ker bo več ljudi verjelo v zgornje pravljice.
Ko bom kupoval avto, ga bom dobil ceneje ker bo več ljudi verjelo v zgornje pravljice.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Na avtomobilizmu nekdo kupuje dizle, čeprav ga ne rabi, ker so bencinarji istih letnikov baje dražji in z več kilometri. Oboje je smešno, ampak po drugi strani logično.
facepalm ::
obstaja kak clanek o analizi goriv pri nas?
osebno me nebi cudilo, ce bi se na nasih crpalkah nahajalo gorivo slabse kakovosti kot v razvitem svetu.
nek agent ladjarja mi je nekoc dopovedoval, da naj bi bilo v slo na vseh pumpah ISTO gorivo. razlog za to je navajal, da pride iz iste ladje v isto skladisce (na srminu) in iz tega skladisca tankajo tako omw kot petrol itd. in naj bi te cisterne sle direkt na crpalke.
ampak zaradi lastnih izkusenj sem skepticen glede tega..
imel sem bencinca zelo obcutljivega na gorivo zaradi katalizatorja (je bil skoraj fuc).
ce sem tankal na omwju ni bilo nikoli problemov. ko sem tankal na petrolu, se mi je vedno prizgala lucka od sonde. to sem veckrat preveril, ker sem se hotel prepricati, da ni le placebo efekt. enkrat se je prizgala rezerva na avtocesti in sem skocu tankat na prvi omw. takrat se mi je po par km prizgala lucka za sondo (takrat je bilo prvic da sem sploh tankal na servisu na AC). po tistem, lucke nisem vec zagledal do prodaje avta (vedno tankal na lokalnem omwju).
zato sumim, da je razlika od pumpe do pumpe. bi znalo bit, da nekateri mesajo kake "dodatke" v gorivo.
lahko da se motim, vendar dvomim, da je bilo nakljucje.
osebno me nebi cudilo, ce bi se na nasih crpalkah nahajalo gorivo slabse kakovosti kot v razvitem svetu.
nek agent ladjarja mi je nekoc dopovedoval, da naj bi bilo v slo na vseh pumpah ISTO gorivo. razlog za to je navajal, da pride iz iste ladje v isto skladisce (na srminu) in iz tega skladisca tankajo tako omw kot petrol itd. in naj bi te cisterne sle direkt na crpalke.
ampak zaradi lastnih izkusenj sem skepticen glede tega..
imel sem bencinca zelo obcutljivega na gorivo zaradi katalizatorja (je bil skoraj fuc).
ce sem tankal na omwju ni bilo nikoli problemov. ko sem tankal na petrolu, se mi je vedno prizgala lucka od sonde. to sem veckrat preveril, ker sem se hotel prepricati, da ni le placebo efekt. enkrat se je prizgala rezerva na avtocesti in sem skocu tankat na prvi omw. takrat se mi je po par km prizgala lucka za sondo (takrat je bilo prvic da sem sploh tankal na servisu na AC). po tistem, lucke nisem vec zagledal do prodaje avta (vedno tankal na lokalnem omwju).
zato sumim, da je razlika od pumpe do pumpe. bi znalo bit, da nekateri mesajo kake "dodatke" v gorivo.
lahko da se motim, vendar dvomim, da je bilo nakljucje.
TheJack ::
V Sloveniji je dizel na bencinskih crpalkah tako zanic, da je bolje kupiti bencinarja. Biodizel, ki ga v Sloveniji mesajo v dizel, krepko presega dovoljene kolicine (nekateri pravijo, da tudi vec kot dvakrat), ki naj bi bile mislim da okoli 7% in zato zasluzi vse injecirne poti, ponavadi EGR ventil pa se katere druge. Nekatere znamke oz. masine prizadane bolj, nekatere pa manj, zdej se pa pejt...
Citation needed? Imaš kakšne konkretne podatke o dizlu, ki se prodaja pri nas, ali je to še ena tistih famoznih "zna se" resnic?
Skratka, rad bi, da dokažeš svoje trditve.
Bonis nocet, qui malis parcit.
user-pass ::
Ce bi bili kje dokazi, bi potem lahko z lahkoto in gotovostjo tozil vse ponudnike goriv pri nas. Oziroma bi ti naekrat zaceli gledati malo na kolicino biodizla v nafti.
Slovenski avomobilski forumi, ponavadi loceni po znamki, so polni porocanj o avtih, ki cukajo, crno kadijo, se naenkrat ustavijo, itd. Ce te zanima, poisci, ce te ne potem ne. Je pa vecinoma vzrok biodizel. So pa nekatere znamke bolj dovzetne za okvare, nekatere manj.
Lahko gladko ignoriras neke "blodnje" o nekaksnih nenadzorovanih kolicinah biodizla pri nas, bos pa vedel, ce imas dizla in bos imel z njim probleme. Bos potem verjel svojemu avtomehaniku, ce so fer, ti bojo povedali, zakaj pride to tega, ce pa ne, se pa spet vidita cez dva meseca :-)
https://www.dieselnet.com/tech/fuel_bio...
Slovenski avomobilski forumi, ponavadi loceni po znamki, so polni porocanj o avtih, ki cukajo, crno kadijo, se naenkrat ustavijo, itd. Ce te zanima, poisci, ce te ne potem ne. Je pa vecinoma vzrok biodizel. So pa nekatere znamke bolj dovzetne za okvare, nekatere manj.
Lahko gladko ignoriras neke "blodnje" o nekaksnih nenadzorovanih kolicinah biodizla pri nas, bos pa vedel, ce imas dizla in bos imel z njim probleme. Bos potem verjel svojemu avtomehaniku, ce so fer, ti bojo povedali, zakaj pride to tega, ce pa ne, se pa spet vidita cez dva meseca :-)
https://www.dieselnet.com/tech/fuel_bio...
trololo2 ::
Za "zapacanost" dizlov so bolj krivi kar uporabniki sami, ko lovijo tovarniško porabo. Ves čas voziti na 1.5k rpm, da je ja poraba 4.5l, potem pa kritizirati xy znamko avtomobila, ker so z DPF non stop problemi, je recimo tak primer. Pa ni malo takih pacientov.
TheJack ::
Ce bi bili kje dokazi, bi potem lahko z lahkoto in gotovostjo tozil vse ponudnike goriv pri nas. Oziroma bi ti naekrat zaceli gledati malo na kolicino biodizla v nafti.
Slovenski avomobilski forumi, ponavadi loceni po znamki, so polni porocanj o avtih, ki cukajo, crno kadijo, se naenkrat ustavijo, itd. Ce te zanima, poisci, ce te ne potem ne. Je pa vecinoma vzrok biodizel. So pa nekatere znamke bolj dovzetne za okvare, nekatere manj.
Lahko gladko ignoriras neke "blodnje" o nekaksnih nenadzorovanih kolicinah biodizla pri nas, bos pa vedel, ce imas dizla in bos imel z njim probleme. Bos potem verjel svojemu avtomehaniku, ce so fer, ti bojo povedali, zakaj pride to tega, ce pa ne, se pa spet vidita cez dva meseca :-)
https://www.dieselnet.com/tech/fuel_bio...
Jaz imam dizla. Nobenih problemov do sedaj, vsaj z mašino ne. V Sloveniji je avtov z dizelsko mašino precej, tako kot v ostalih evropskih državah. Natančneje, v Sloveniji je bilo konec leta 2013 registriranih 444.875 avtomobilov z dizelskim motorjem (http://www.motorevija.si/si/356/1751/St... ). Torej nekaj manj kot 450k. Če so slovenski forumi "polni porocanj o avtih, ki cukajo, crno kadijo, se naenkrat ustavijo, itd.", to ne pomeni absolutno nič. Če greš vse "pritoževalce" prešteti, jih bo po mojem težko več kot par sto (še raje pa par deset). Par promilov, torej.
Skratka, da po postih na internetnih forumih sklepaš, da je količina biodizla v dizlu previsoka, je precejšnji nesmisel, da ne uporabim kakšne druge besede.
Nedolgo nazaj je bila v hrvaških avtorevijah objavljena raziskava o kakovosti dizla pri njih. Ugotovljeno je bilo, da kakovost ustreza predpisom. To sicer o kakovosti dizla pri nas formalno ne pove ničesar, ampak težko si predstavljam, da bi bila kakovost dizla na Hrvaškem kaj dosti drugačna kot pri nas.
Bonis nocet, qui malis parcit.
WarpedGone ::
Ta bajka z biodizlom je bajka. Ko se je stvar uvajala so bile porodne težave, ki pa so že zdavnaj popedenane.
Glede "vsi so isti" - niso. Petrol in OMV imata istega dobavitelja preko terminala v kopru. Mol ima svojo lastno nafto.
Veliko je hrupa ko se papige derejo to kar so slišale, mal več truda je potrebnega da ugotoviš kaj in kje točno gori.
Glede "vsi so isti" - niso. Petrol in OMV imata istega dobavitelja preko terminala v kopru. Mol ima svojo lastno nafto.
Veliko je hrupa ko se papige derejo to kar so slišale, mal več truda je potrebnega da ugotoviš kaj in kje točno gori.
Zbogom in hvala za vse ribe
user-pass ::
Na osnovi te bajke so v Nemciji zakonsko omejili kolicino biodizla v dizlu - na 7%. Mislim, kaksni kreteni ;-)
"In the initial period of biodiesel commercialization, from the 1990s to the early 2000s, neat biodiesel was available at the pump in some geographical areas, for example in Germany. Due to the fuel compatibility issues, the trend is to limit the usage of biodiesel to low level blends. B5 blends have been generally accepted by fuel injection and engine manufacturers worldwide. European car manufacturers have reached a consensus to allow B7 as the maximum blend level."
"In the initial period of biodiesel commercialization, from the 1990s to the early 2000s, neat biodiesel was available at the pump in some geographical areas, for example in Germany. Due to the fuel compatibility issues, the trend is to limit the usage of biodiesel to low level blends. B5 blends have been generally accepted by fuel injection and engine manufacturers worldwide. European car manufacturers have reached a consensus to allow B7 as the maximum blend level."
Olórin ::
Letno bom nekje delal 10-15k km pribižno tako da se po tem nebi glih splašal dizel, samo problem je da mi je zelo všeč avto, no problem pa je da so vse verzije z bencinskim motorjem dokaj šibke, jaz pa bi rad vsaj spodobn pospešek pri avtu.
tukaj ni toliko vprašanje koliko se "splača". je bolj vprašanje ali ti bolj ustreza moč dizla ali način vožnje bencinarja (vžiganje in ugašanje motorja z vožnjo na kratkih razdaljah, recimo samo po mestu).
Če greš gledat računanje, se glede na majhno porabo modernih bencinarjev dizla praktično ne splača več kupit. Ampak če pa v račun dodaš še precej večji navor dizla, pa se tehtnica hitro spremeni, če voziš težke stvari ali pa potuješ po klancih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
BlaY0 ::
potem imam samo jaz srečo? dnevno sem seznanjen s turbinami in njihovo obnovo ter vzdržljivostjo slednjih, pa lahko povem samo da bi bilo bolje če ne bi vedel nič o tem. Ker bi ti lahko verjel. Ampak spet govoriš za turbino ki ima trenutno dobrih 45.000km in hvališ turbino, ki je zdržala 350k km. Če delaš pravilno z njo ne bi smela odletet. Sedaj pa poglejmo nabavna cena dizla je cca 10% višja od bencinarja, pri 20.000€ vrednem avtu je to 2000€. Poraba je tist liter razlike na 100km (ne ne verjamem pravljicam da dizli pijejo 4,5 litra, razen ob točno določeni vožnji kjer pa tudi benciran ne bo pil več kot 5,5 litra). Torej 10.000km za 100 litrov prihranka, kar znese cca 150€, danes celo manj ampak ok. Pri 100.000km imaš notri 1500€, kar ni niti pokrita višja nabavna cena avta. Torej rabiš prevozit 140.000km da pokriješ razliko v nabavni ceni avta. Pri 20.000km letno, pomeni da se boš 7 let vozil z avtom da boš lahko rekel, sedaj se mi je pa dizel splačal. Nova turbina (o obnovljenih se ne pogovarjam, z menjavo vred hitro stanejo 1000€+). za prihranit 1000€ na gorivu moraš spet narediti 70.000 novih kilometrov in ima avto 210.000 km. Sedaj pa lahko začneš razmišljat da imaš turbino prinešeno not. Torej pri 20.000 km letno boš pri 10 let stari škatli imel prihranjeno za menjavo turbine. če do 300.000km odpove še bosch pumpa, se boš pri 15 let stari škatli še vedno vozil z istimi skupnimi stroški kot so pri bencinarju. Če do 400.000km odpove še DPF filter (je že kateri sploh zdržal do 200.000km pri avtih v 100% delovanju?) imaš 20 let staro škatlo, kateri nič od zgoraj naštetega ne sme več crknit naslednjih 100.000km. Od tu so te številke, da se pogojno pri 25k km letno dizel izplača. Ker takrat ti dejansko pač pokrije pričakovane stroške na dolgi rok.
Se kar strinjam z vsem napisanim z eno manjšo razliko. Razlika v nabavni ceni niti ni tako pomembna. Zakaj? Zato, ker si jo plačal samo 1x (to je prvič). Ta avto itak potem tudi "dražje" prodaš in se zadeva izravna. Isto velja pri kupovanju novih ali rabljenih avtov... če vedno kupuješ nove avtomobile, si samo prvič plačal več kot oni, ki vedno kupuje rabljene (govorim o rabljenih starih od 2 do 4 leta). Če se osredotočimo na nam ljubega Golfa boš lahko celo več doplačeval, če boš kupoval starega dve leti in ga prodajal ko bo star 6 let, kot če bi kupoval novega in ga prodajal po štirih letih. Namenoma sem tukaj vzel starost avta max. 6 let, da se izognem riziku po preteku garancije/jamstva.
Skratka glede na to, da je avto itak vreča brez dna in v momentu ko ga zapelješ iz ausloga izgubi 10% vrednosti, so kalkulacije z amortizacijo in preračunavanjem koliko časa ga boš vozil oziroma po koliko letih ga boš prodajal, popolnoma brezpredmetne. Važen je kompleten TCO in do razlik pri tem prihaja samo pri ceni vzdrževanja - torej pri ceni rednih/izrednih servisov, dostopnostjo rezervnih delov, hitrostjo/kakovost servisov, ceno registracije/cestnine/zavarovanja, gum/brisalcev/žarnic, stopnji generičnosti.
Torej če ti veš, da je tvoj cilj prevažati se ter v katerem razredu avtomobila bi se rad prevažal naslednjih 20 let (če menjaš razred se ti te kalkulacije podrejo), in veš koliko kilometrov na leto približno boš delal, potem v obzir vzameš prejšnji odstavek in je to to. Z ostalim je brez veze zapravljati svoj čas (razen če si brezposeln).
Po mojih dosedanjih izračunih in ob dejstvu, da je redno vzdrževanje dizlov praviloma vsaj 30% dražje od bencinarjev, se bi meni dizel splačal ob predpostavki, da prevozim vsaj 25k km/leto, dejansko pa bi se za to odločil vejetno pri 30k km/leto.
Kar se tiče recimo moči/navora in podobnih neumnosti... jaz sem se že zdavnaj sprijaznil s tem, da stoječe kolone ne bom mogel preskočiti tudi če imam nevem kako močen motor z nevem kako visokim navorom.
Ampak če pa v račun dodaš še precej večji navor dizla, pa se tehtnica hitro spremeni, če voziš težke stvari ali pa potuješ po klancih.
S tem se ne strinjam. Zato imamo prestave, da se prestavlja. Če ne znaš prestaviti en ali dva ganga nižje, potem pač jokaš da ima avto premalo navora...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Aston_11 ::
BlaY0 ::
da je redno vzdrževanje dizlov praviloma vsaj 30% dražje od bencinarjevKje ste to pobrali? Pri mojih dizlih ni posebnosti. Olje kot olje. Aja, olje je 30% več. To pa morda res.
Redni servis ni samo prvo leto, ampak je vsako leto, tudi če prevoziš 1000 km/leto. Če prevoziš 40k km/leto, je servis 2x letno. Po parih leti prideš do velikega servisa... dodajanja aditiva za DPF... menjava jermenov/ketn/pump...
Skratka v 6ih letih prideš na 30% hitro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Aston_11 ::
Po parih leti prideš do velikega servisa... dodajanja aditiva za DPF... jernenov/ketn...Na kilometre, ki jih delam, se bo to zgodilo pri enem v kratkem, pri drugem pa čez hm. 7 let. Menjava ketne na 250 kkm. Strošek jermena in ostalega je 350 EUR z menjavo olja, če imam še prav v spominu, ker je to bilo enih, hm. 90 kkm nazaj, za kar sem rabil enih hm. 5 ali 6 let. 50 EUR na leto ali pa še to ne. Menjavo olja opravil sam za 35 EUR. Res je faktor teh 30%.
Skratka v 6ih letih prideš na 30% hitro.
Olórin ::
S tem se ne strinjam. Zato imamo prestave, da se prestavlja. Če ne znaš prestaviti en ali dva ganga nižje, potem pač jokaš da ima avto premalo navora...
daj, pridi na naš klanec z bencinarjem in potegni (spelji z mesta) 1 tono težko prikolico.
sam se ne pogovarjam o ničemer pod 2800 ccm turbodizlom, ker je absolutno prešibko. Reduktor je seveda izjemno zaželjena lastnost.
hint.: nove sklopke ti seveda ne bom kupil.
hint2 .: tudi če iz 1. prestave dam v vzratno (si rekel 2 ranga nižje), problem ni rešen. Vožnja 1 tone težke priklopice vzratno v klanec je namreč nemogoča.
smartass.
Kot sem rekel. primerjava dizel vs bencin glede stroškov je zelo neumna. Gleda se uporabnost motorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
BlaY0 ::
S tem se ne strinjam. Zato imamo prestave, da se prestavlja. Če ne znaš prestaviti en ali dva ganga nižje, potem pač jokaš da ima avto premalo navora...
daj, pridi na naš klanec z bencinarjem in potegni (spelji z mesta) 1 tono težko prikolico.
hint.: nove sklopke ti seveda ne bom kupil.
Kolikokrat na dan premikaš eno tono težko prikolico po tem klancu???
Dajmo se osredotočitt na tisto kar avto večino časa počne...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Olórin ::
vedno ko gliser peljem na morje.
ali pa prikolico drv domov, ki je težka 750 kg. to je pred sezono približno 20x. ne, jih ne kupim ker jih je ceneje narediti z lastno močjo. Se je lepše malo potrudit, ostane denar za igračke.
Moderni bencinarji s 105 konji porabijo okoli 6.5 litrov goriva na 100 km. Dizli okoli 5.5. Ni razloga, da bi kupil dizla zaradi "porabe".
ali pa prikolico drv domov, ki je težka 750 kg. to je pred sezono približno 20x. ne, jih ne kupim ker jih je ceneje narediti z lastno močjo. Se je lepše malo potrudit, ostane denar za igračke.
Moderni bencinarji s 105 konji porabijo okoli 6.5 litrov goriva na 100 km. Dizli okoli 5.5. Ni razloga, da bi kupil dizla zaradi "porabe".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
BlaY0 ::
vedno ko gliser peljem na morje.
ali pa prikolico drv domov, ki je težka 750 kg. to je pred sezono približno 20x.
Lej ti si se pač odločil da boš za tistih par krat na leto kupil avto ki ga boš moral vzdrževati tudi takrat ko ne boš vozil gliserja ali drv. Jaz bi se odločil, da mi raje nekdo pripelje drva za gliser bi si pa izposodil avto 2x na leto. Ampak to smo zdaj že zašli...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Olórin ::
pač sem ti dal primer uporabe, ko se pokaže potreba po dizlu. vseh razlogov ti ne mislim razlagat, se te ne tičejo.
Za vse drugo je bencinar več kot dovolj, ostalo je sprenevedanje. Dizla ne kupiš zaradi "varčevanja" ker skupaj z višjo nabavno ceno dizla,
menjavo: dpf filtra, šob, turbine, injektorjev, bosch pumpe in nevem še čim prideš na isto ceno kot če bi vozil bencinarja od začetka.
Za vse drugo je bencinar več kot dovolj, ostalo je sprenevedanje. Dizla ne kupiš zaradi "varčevanja" ker skupaj z višjo nabavno ceno dizla,
menjavo: dpf filtra, šob, turbine, injektorjev, bosch pumpe in nevem še čim prideš na isto ceno kot če bi vozil bencinarja od začetka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Aston_11 ::
Olórin ::
ne znaš brat? jaz imam dizla.
ampak ne iz "varčevanja". ampak potrebe po navoru.
ampak ne iz "varčevanja". ampak potrebe po navoru.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Aston_11 ::
menjavo: dpf filtra, šob, turbine, injektorjev, bosch pumpe in nevem še čim prideš na isto ceno kot če bi vozil bencinarja od začetka.To so neki miti. Jaz nič od tega še nisem zamenjal, pa imam tretjega dizla in z vsemi tremi narejih vsaj 500 kkm. Prvega sem prodal pri 315 kkm, pri njem pa menjal samo neke preperele cevke in sklopko, ki pa ni posebnost dizlov.
ne znaš brat? jaz imam dizla.Sem odgovarjal na post od kolega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Olórin ::
kater avto.
seriously me zanima, bom moral kmalu menjati. Moj je že malo v letih.
seriously me zanima, bom moral kmalu menjati. Moj je že malo v letih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
facepalm ::
pri nas je pac dosti ljudi, ki kupijo dizla zato da "prisparajo" in se ne zavedajo da ni ravno tako.
poznam dosti ljudi, ki vozijo dizla in lahko prestejem na prste tiste, ki ga dejansko upravicijo:)
thats all..
v bistvu vsak kupi kar mu pase. marsikdo ima tudi 2.0 turbo bencinca pa ga ne potrebuje in ga niti ne izkoristi. so what?:)
poznam dosti ljudi, ki vozijo dizla in lahko prestejem na prste tiste, ki ga dejansko upravicijo:)
thats all..
v bistvu vsak kupi kar mu pase. marsikdo ima tudi 2.0 turbo bencinca pa ga ne potrebuje in ga niti ne izkoristi. so what?:)
Olórin ::
kater avto.1,2,3?
tisti s katerim si bil najbolj zadovoljen, recimo.
pri nas je pac dosti ljudi, ki kupijo dizla zato da "prisparajo" in se ne zavedajo da ni ravno tako.
poznam dosti ljudi, ki vozijo dizla in lahko prestejem na prste tiste, ki ga dejansko upravicijo:)
thats all..
v bistvu vsak kupi kar mu pase. marsikdo ima tudi 2.0 turbo bencinca pa ga ne potrebuje in ga niti ne izkoristi. so what?:)
ja, je povsem res. ampak ta tema govori o dizlu vs bencinarju. prednosti in slabosti.
Prednost bencinarja je da se dosti hitreje ogreje in je zato mnogo primernejši za kratke zimske relacije (recimo po mestu).
Prednost dizla je velik navor, zaradi česar avto lahko lepo obremeniš in se mu "performance" ne bo občutno spremenil.
Prednost dizla je tudi dosti lepši zvok na avtocesti. S šesto prestavo dizli ponavadi začnejo zelo lepo brundat in so zato za potovanja veliko primernejši od visokih obratov bencinarjev. Recimo.
Ena velika prednost je tudi ta, da ponavadi z dizlom lahko narediš okoli 1200 km na tank goriva... kar primernost za dolga potovanja samo še izboljša.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
facepalm ::
ja, je povsem res. ampak ta tema govori o dizlu vs bencinarju. prednosti in slabosti.
prednost bencinarja je da se dosti hitreje ogreje in je zato mnogo primernejši za kratke zimske relacije po mestu.
Prednost dizla je velik navor, zaradi česar avto lahko lepo obremeniš in se mu "performance" ne bo občutno spremenil.
sicer tudi turbo bencinci ne zaostajajo dosti glede navora... ga imajo dovolj za vsakodnevne potrebe (vleka prikolice, plovila...) le poraba je visja kot pri dizlu:)
naprimer povprecen diesel (1.6 do 2.0) ima cca 300Nm navora, turbo bencinc pa okoli 250Nm. povprecen Janez ne potrebuje vec :)
glede zvoka na avtocesti... clio 0.9 tce je neslisen v primerjavi z mojim bivsim volvom 1.9 dci. oba imata 3k rpm pri 130.
tukaj je plus za bencinca!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Olórin ::
se ne strinjam. Recimo motor razvit iz strani peugeot-ford koncerna (gre za motorje uporabljane v mnogih avtih različnih znamk)
2.0 16V bencin ima navor 185 nm pri 4500 rpm...se dere torej kot sraka da da kaj moči od sebe.
2.0 TDCi dizel ima navor 320 nm pri 2000 rpm. Mirna, uglajena vožnja z nizkimi obrati.
2.0 16V bencin ima navor 185 nm pri 4500 rpm...se dere torej kot sraka da da kaj moči od sebe.
2.0 TDCi dizel ima navor 320 nm pri 2000 rpm. Mirna, uglajena vožnja z nizkimi obrati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Aston_11 ::
Olórin ::
tisti s katerim si bil najbolj zadovoljen, recimo.Golf III, passat 2000, golf VI. Vsi so (bili) ok, III. je najmanj porabil, passat je najbolj udoben.
res je. Samo passata 2006 z 2.0, 140 konjskim dizlom bi se na široko izognil. kako je z novejšimi passati moram še raziskati. Sem se malce distanciral od VW odkar je imel tiste težave s šobami leta 2006.
audi 1.4 turbo 250nm, audi 2.0tdi 300nm letnik 2014
audi z 1.4 motorjem? smatram da gledava torej malčka A3?
verjetno misliš ta motor kot ga ima tudi q3?
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&...
2.0 audijev dizel zmore 380 nm navora. kar je _mnogo_ več od 250. recimo.
Res pa je, da je 250 nm več kot dovolj za vsakršno rabo, bi se ga splačalo vzeti. In tu se vrnemo na mojo začetno trditev, da se motor izbere izkjlučno samo glede na namen uporabe. ostalo je sprenevedanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
bambam20 ::
Ker se v kratkem odločam za nakup avtomobila me zanima glede dizla in bencinarja.
Kakšne so osnovne razlike? prednosti slabosti?
Baje bi naj dizel bil zelo občuljiv in bi naj avto vozil zelo previdno kakih 10km da se ogreje dizel, če ne lahko pokvariš motor ( nekaj takega sem slišal), je to res?
če misliš kupovat relativno mlad avto ( 3 leta star ) in z max. 80.000 km potem vzem dizla. Pri starem dizlu pričakuj, da boš menjal sklopko in vzrtajnik pa bo spet šlo jurčka. Pa za turbino jurčka :). vse za 6 litrsko porabo a ne :).
Aston_11 ::
Olórin ::
Pri starem dizlu pričakuj, da boš menjal sklopko in vzrtajnik pa bo spet šlo jurčka. Pa za turbino jurčka :). vse za 6 litrsko porabo a ne :).Pri starem dizlu pričakuj, da te bodo prepričevali, da bo vztrajnik spregel in turbina šla. Sami pametnjakoviči na kupu.
imajo večinoma prav. računaj da mnogo dizlov vozijo ljudje, ki jih ne znajo voziti. Dobiš avte z uničeno turbino in tako naprej.
Če imaš avto od novega in ga znaš vozit pa je druga debata.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
facepalm ::
audi z 1.4 motorjem? smatram da gledava torej malčka A3?
verjetno misliš ta motor kot ga ima tudi q3?
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&...
2.0 audijev dizel zmore 380 nm navora. kar je _mnogo_ več od 250. recimo.
Res pa je, da je 250 nm več kot dovolj za vsakršno rabo, bi se ga splačalo vzeti. In tu se vrnemo na mojo začetno trditev, da se motor izbere izkjlučno samo glede na namen uporabe. ostalo je sprenevedanje.
a3 sem gledal ja.
2.0 tdi-jev je dosti in razpon navora je od 280nm do skoraj 400nm.
povprecen janez bo kupil tistega z okoli 350nm. sparoven janez pa tistega z 280nm in cca 120hp. da ostanemo v istem cenovnem razredu lahko primerjamo z audijevim 2.0 tfsi ali 1.8 tfsi.
najslabsi 1.8 ima malo pod 250nm, najmocnejsi nekaj nad 300 in zraven se 170hp. 2.0 pa ima 350nm in cca 220hp.
poraba ob zmerni voznji bi bila verjetno za cca 2l visja kot pri dizlu. cena vzdrzevanja? nimam pojma :D
bambam20 ::
Pri starem dizlu pričakuj, da boš menjal sklopko in vzrtajnik pa bo spet šlo jurčka. Pa za turbino jurčka :). vse za 6 litrsko porabo a ne :).Pri starem dizlu pričakuj, da te bodo prepričevali, da bo vztrajnik spregel in turbina šla. Sami pametnjakoviči na kupu.
to je tvoje mnenje. osebno za 10k do 15k km na leto ne bi kupoval dizla. Niti rabljenega bencinarja s turbino. Je dovolj atmosferskih bencinarjev s porabo mec 6 in 8 litrov, ki imajo dovolj navora in se lepo peljejo.
Komu je pa užitek, da si dela abonmaje pri mehaniku pa naj izvoli.
facepalm ::
Pri starem dizlu pričakuj, da boš menjal sklopko in vzrtajnik pa bo spet šlo jurčka. Pa za turbino jurčka :). vse za 6 litrsko porabo a ne :).Pri starem dizlu pričakuj, da te bodo prepričevali, da bo vztrajnik spregel in turbina šla. Sami pametnjakoviči na kupu.
to je tvoje mnenje. osebno za 10k do 15k km na leto ne bi kupoval dizla. Niti rabljenega bencinarja s turbino. Je dovolj atmosferskih bencinarjev s porabo mec 6 in 8 litrov, ki imajo dovolj navora in se lepo peljejo.
Komu je pa užitek, da si dela abonmaje pri mehaniku pa naj izvoli.
lahko pa kupis turbo bencinca in novo turbino za 1k eur, nato staro prodas kot delujoco za 300eur. in imas za 700eur vec avto ki vlece kot je treba z zmerno porabo:)
menjalnik ::
bambam20 ::
lahko pa kupis turbo bencinca in novo turbino za 1k eur, nato staro prodas kot delujoco za 300eur. in imas za 700eur vec avto ki vlece kot je treba z zmerno porabo:)
Imaš 700€ minusa v denarnici. pri prodaji teh 700€ ne boš dobil nazaj.
Dizl se splača pri težkih in močnih limuzinah tipa BMW 2.5d, 3.0d, kjer je poraba med 7 in 9 litri ali pa pri SUV-ih.
Ne pa pri mlinčkih. Na koncu nekdo, ki kupi 1.4dizla varčuje tudi na vzdrževanju in išče najbolj poceni rezervne dele.
Redni servis ni samo prvo leto, ampak je vsako leto, tudi če prevoziš 1000 km/leto.
Bedarija je menjat olje, če narediš manj kot 5000 kilometrov letno.
Bedarija je sploh menjavat olje, če narediš manj kot 15.000 km na leto. To ne pomeni, da ti ga ni potrebno menjat ampak v primeru, da nekdo dela samo 5000 do 10.000 km ga lahko menja na 2 leti.
Tukaj ven so odvzeti predvsem določeni športni avtomobili, kjer je menjava olja predpisana na recimo 7000 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
šernk ::
Pri starem dizlu pričakuj, da te bodo prepričevali, da bo vztrajnik spregel in turbina šla. Sami pametnjakoviči na kupu.
zame je sklopka fuč, ko ne odvaja pravilno (za nekoga je bila pa fuč, ko avto skoraj speljati ni uspel več zaradi zdrsavanja sklopke)
zame je turbina fuč takoj ko pokaže prve znake, da svojega dela ne opravlja pravilno, ker se ne mislim igrati z njo
DPF je pa spet fuč takoj ko ne opravlja svoje naloge 100%.
eno je ali se voziš okoli s podrtijo, drugo pa če se želiš vozit okoli s tehnično izpravnim avtom. Ne mislim pač čakat, da me bo na tehničnem vrgel. Dizli namreč črno ne bi smeli kaditi, ko ga pohodiš, pa mi najdite teh nekaj, ki ne naredijo teme za seboj. Kar vidim več kot 90% dizlov, ki imajo 5 let ali več ima fuč vsaj eno od pomembnih stvari (turbina, EGR, DPF)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Dejan_007 ::
Moj kolega dela v zalogu, kjer se nafta in biodizel meša plus razvaža. Pravi, da vsake toliko časa pride pravo sranje od biodizla. Tako, da moraš sam naletet na ta pravo črpalko, kjer je ta dizel shranjen in lahko pričakuješ probleme. Da ne govorim o vodi v dizlu, ki je tudi problem. In iz zaloga furajo tako za istrabenz kot za petrol ter tudi za nekatere druge, agip itd. Tako, da v sloveniji dizla met je sr... Fotru je na ML bila voda v nafti. Sreča je edino bila, da ima MB en senzor kjer ti blokira motor, da ne pride do škode.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dejan_007 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109881 (68763) | Berserker |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199720 (164733) | Spajky |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28928 (26011) | Buggy |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32858 (30213) | WarpedGone |
» | Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26910 (24578) | amigo_no1 |