Forum » Na cesti » Formula 1 2017
Formula 1 2017
BT52 ::
No pa je nova sezona pred vrati.
Tokrat je pred nami neka nova era. Verjetno prvič v zgodovini F1 se uveljavlja pravila, ki hočejo drastično pohitrit dirkalnike. Ne spomin se namenskega pravila v zadnjih 5ih desetletjih, kjer bi tole direktno spodbujali.
Ampak gremo po vrsti:
1. Potrjeni dirkači
Prazni sedeži so še 3 je. Manor in Merc.
Po zadnjih novicah je Bottas v pole position. Če se bosta Williams in Merc dogovorila (motorji popust ali kaj drugega) potem bi se še znala zadeva še zanimivo razplest, ker potem Williams več ne bo imel na voljo veliko izkušenih voznikov? Vrnitev DiReste? Druga priložnost mogoče? Bv ALO je bojda potrdil sodelovanje z Mclaren Hondo.
2. Koledar dirk
Hvala bogu tokrat vsaj ni križanja z LeMans dirko. Sem pa vesel, da je dirk nekaj manj, ker jih je 20 po moji oceni preveč. Pragmatični Nemci se pač niso dali FOM-u z oderuškim pristopom.
3. Tehnične spremembe
NOTE:Cilji pred spremembo: Narediti dirkalnike spet hitre in hkrati malce bolj zahtevne za voznike (vzdržljivost, natančnost ob višjih G-jih). Časi naj bi bili okoli 4-5s hitrejši od zdajšnjih. Gume naj bi bile bolj trpežne (saj morajo bit), da bi omogočile kaki napad več.
Aero in gume
-širše zadnje gume za 80 in sprednje za 60 mm
-širši dirkalniki
-večje dno
-krajša drsna plošča pz. eng "plank", ter posledično krajši splitter (večji rake)
-približno za 100mm višji in širši, ter tudi za par 100mm daljši difuzor (večji expansion ratio)
-nižje in širše zadnje krilce
-vrnitev nosilnega krilca eng ti. "beamwing"
-puščičaste strukture vhodov zabojev, zadnjega in prednjega krilca
-širše prednje krilce
-večje območje za eng ti. "bargeboarde" tj. so elementi pred ritju in ob kokpitu dirkača pred vhodi v stranice in dno dirkalnika
...
Pogon in športni pravilnik
-žetonov več ni, razvoj je prosto po prešernu
-iz razloga varčevanja so dodali par stvari glede geometrij, ter recimo omejitev kompresijskega razmerja na 20, skupni standardni senzorji ipd.
-potem uporaba raznih materialov, ki jih lahko uporabijo z premaze ma določenih mestih ipd
-generalno gledano je tale motorni v prejšnjih letih bil zelo lepo urejen (razen žetonov). Moči so impresiven izkoristki tudi (tja do 50% z 940 KM)
-zaradi dviga dviga količine downforca, ter posledično upora se je dvignil limit količine goriva v tanku na 105kg // resnega problema se v tehničnih krogih ne pričakuje. V 2016 je bila pod udarom porabe še samo Honda. Z novim letom pa se pričakuje še večje izboljšave. Torej še boljša učinkovitost = manj težav s tega kota.
-dovoljena uporaba 4 PU podsklopov na sezono. Sponimo se teh 6 podsklopov po 4 sestavlja ICE, MGUH, MGUK, TC, CE in ES
Dodatni viri:
Branje o spremembah in teh analiza:
http://www.motorsport.com/f1/news/tech-...
Dobre skice kaj hočejo pravila doseči.
https://twitter.com/Albrodpul/status/75...
Posnetek: Drugače je verjetno veliko bolj pametno pustiti besedo ali dve Aldo Costi*, da pove o teh pravilih:
*tisti ki ne ve kdo je Aldo, naj ne gleda te teme :D
4. Še malce za hec, pregled stavnic
Tokrat je pred nami neka nova era. Verjetno prvič v zgodovini F1 se uveljavlja pravila, ki hočejo drastično pohitrit dirkalnike. Ne spomin se namenskega pravila v zadnjih 5ih desetletjih, kjer bi tole direktno spodbujali.
Ampak gremo po vrsti:
1. Potrjeni dirkači
Prazni sedeži so še 3 je. Manor in Merc.
Po zadnjih novicah je Bottas v pole position. Če se bosta Williams in Merc dogovorila (motorji popust ali kaj drugega) potem bi se še znala zadeva še zanimivo razplest, ker potem Williams več ne bo imel na voljo veliko izkušenih voznikov? Vrnitev DiReste? Druga priložnost mogoče? Bv ALO je bojda potrdil sodelovanje z Mclaren Hondo.
2. Koledar dirk
Hvala bogu tokrat vsaj ni križanja z LeMans dirko. Sem pa vesel, da je dirk nekaj manj, ker jih je 20 po moji oceni preveč. Pragmatični Nemci se pač niso dali FOM-u z oderuškim pristopom.
3. Tehnične spremembe
NOTE:Cilji pred spremembo: Narediti dirkalnike spet hitre in hkrati malce bolj zahtevne za voznike (vzdržljivost, natančnost ob višjih G-jih). Časi naj bi bili okoli 4-5s hitrejši od zdajšnjih. Gume naj bi bile bolj trpežne (saj morajo bit), da bi omogočile kaki napad več.
Aero in gume
-širše zadnje gume za 80 in sprednje za 60 mm
-širši dirkalniki
-večje dno
-krajša drsna plošča pz. eng "plank", ter posledično krajši splitter (večji rake)
-približno za 100mm višji in širši, ter tudi za par 100mm daljši difuzor (večji expansion ratio)
-nižje in širše zadnje krilce
-vrnitev nosilnega krilca eng ti. "beamwing"
-puščičaste strukture vhodov zabojev, zadnjega in prednjega krilca
-širše prednje krilce
-večje območje za eng ti. "bargeboarde" tj. so elementi pred ritju in ob kokpitu dirkača pred vhodi v stranice in dno dirkalnika
...
Pogon in športni pravilnik
-žetonov več ni, razvoj je prosto po prešernu
-iz razloga varčevanja so dodali par stvari glede geometrij, ter recimo omejitev kompresijskega razmerja na 20, skupni standardni senzorji ipd.
-potem uporaba raznih materialov, ki jih lahko uporabijo z premaze ma določenih mestih ipd
-generalno gledano je tale motorni v prejšnjih letih bil zelo lepo urejen (razen žetonov). Moči so impresiven izkoristki tudi (tja do 50% z 940 KM)
-zaradi dviga dviga količine downforca, ter posledično upora se je dvignil limit količine goriva v tanku na 105kg // resnega problema se v tehničnih krogih ne pričakuje. V 2016 je bila pod udarom porabe še samo Honda. Z novim letom pa se pričakuje še večje izboljšave. Torej še boljša učinkovitost = manj težav s tega kota.
-dovoljena uporaba 4 PU podsklopov na sezono. Sponimo se teh 6 podsklopov po 4 sestavlja ICE, MGUH, MGUK, TC, CE in ES
Dodatni viri:
Branje o spremembah in teh analiza:
http://www.motorsport.com/f1/news/tech-...
Dobre skice kaj hočejo pravila doseči.
https://twitter.com/Albrodpul/status/75...
Posnetek: Drugače je verjetno veliko bolj pametno pustiti besedo ali dve Aldo Costi*, da pove o teh pravilih:
*tisti ki ne ve kdo je Aldo, naj ne gleda te teme :D
4. Še malce za hec, pregled stavnic
BT52 ::
Koristne povezave: https://www.reddit.com/r/formula1/
Are you new to F1 https://www.reddit.com/r/formula1/wiki/...
^Lepo zbrani dokumentarci in videji okoli tehnike, dirkačih, ostale F1 scene ipd.^
Še za majhno skledo smeha:
Meni je tisto Vet jokanje po radiju v Mehiki epsko. "Here is message for Charlie f###k off"
Are you new to F1 https://www.reddit.com/r/formula1/wiki/...
^Lepo zbrani dokumentarci in videji okoli tehnike, dirkačih, ostale F1 scene ipd.^
Še za majhno skledo smeha:
Meni je tisto Vet jokanje po radiju v Mehiki epsko. "Here is message for Charlie f###k off"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Nikec3 ::
Hitrejši časi na krog za od 4-5s, to so kar nore izboljšave.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Dr_M ::
Super, koncno enkrat spremembe na bolje. Upam, da bo to spet pritegnilo gledalce nazaj, ker je v zadnjih letih ogromno folka nehal gledat F1.
Ps. Nisem vedel, da gre Rosberg v penzijo. Skoda.
Ampak naj mu bo lepo v zivljenu in naj uziva po osvojenem prvenstvu.
Ps. Nisem vedel, da gre Rosberg v penzijo. Skoda.
Ampak naj mu bo lepo v zivljenu in naj uziva po osvojenem prvenstvu.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
cebelar123 ::
Hočeš rečt, da bom lahko pižamo pospravo v omaro? Močno dvomim v to ampak upam na najboljše.
Jst ::
Tule je tudi zanimiv kratek video:
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Že nekaj let.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Spajky ::
IMHO, če bojo avti hitrejši in širši, bo po zdravi logiki na istih pistah težje prehitevat in bo več bočnih trčenj med njimi, posebej dokler se ne navadijo ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
J.McLane ::
Glede na aero in gume spremembe lahko sklepamo, da bodo dosegali večje hitrosti skozi ovinke, ampak po drugi strani tudi več zračnega upora (nižji top speed).
Fuel flow ostaja na 100 kg/h, tako da motorji ne bodo pridobili praktično nič na moči, morda kakšen % na račun izkoristka.
V izjavo da naj bi bili časi okoli 4-5s hitrejši od zdajšnjih ne verjamem, dejstvo pa je da bodo časi na bolj zavitih progah hitrejši, na tistih z več ravninami (SPA) pa močno dvomim, da bo kaj razlike. Bomo videli.
Fuel flow ostaja na 100 kg/h, tako da motorji ne bodo pridobili praktično nič na moči, morda kakšen % na račun izkoristka.
V izjavo da naj bi bili časi okoli 4-5s hitrejši od zdajšnjih ne verjamem, dejstvo pa je da bodo časi na bolj zavitih progah hitrejši, na tistih z več ravninami (SPA) pa močno dvomim, da bo kaj razlike. Bomo videli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
globoko grlo ::
Sem pogledal ene par teh prispevkov na YT in vsi govorijo o 4-5s hitrejših krogih. Čez ovinke naj bi se pa vozil kr hitrej, v 2016 so šli čez en ovink, se ne spomnim kje, 105mph, v 2017 naj bi šli okrog 130 mph, kar je kr hitrej.
Pa 105 kg benza na dirko majo v 2017, ker naj bi bili afteki ene 22kg težji.
Pa 105 kg benza na dirko majo v 2017, ker naj bi bili afteki ene 22kg težji.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
BT52 ::
Note: Da se razumemo 4s hitrejše dirkalnike verjetno mislijo gain na dirki, ker je GP2 PREBLIZU. Vsaj tako jaz tole razumem.
Tudi na progah, kot sta Monza, ter Spa lahko pričakujemo izboljšanje. Še posebej pri Spaju, kjer se lahko igraš z low vs high paketom (kompromis med 1+3 sektor ali 2 sektor).
To pa zato, ker bodo lahko uporabili večji delež downforca, ki ga proizvaja dno. Znano namreč je, da ima Ground efect DF zelo ugoden L/D koefficient. Pravzaprav ni boljšega načina proizvajanja DF-a (razen, če še dodamo propeler). Torej na progah, kjer lahko daš prednost učinkoviti DF platformi bodo vseeno še spremembe na plus, navkljub "enaki moči" agregatov.
Seveda pa je vse odvisno od gum. Če bodo slabe oz. bodo imele degradacijsko krivuljo že opazno v enem kvali krogu potem seveda nebo nič iz moje optimistične trditve.
Sam se grem stavit, da bodo inženirji dosegli pričakovanja. Ena ekipa bo vsekakor dosegla 5 sec mark. Namreč območje splitterja je praktično neregulirano, diffuzor je volumetrično močno povečan. Beam wing v povezavi z nižjim krilcem, ter višjim difuzorjem deluje zelo zelo strah vzbujajoče. Namreč tukaj imaš trojno medsebojno interakcijo, praktično "multiplate" krilce.
Seveda bo setup težaven za večino ekip. Ker imamo več aero površin za nadzorovat. Kar pomeni več možnosti za nenadni stall (ali izgubljen/oslabljen vrtinec na kaki površini), ter posledično neenakomerno aero platformo. Nestabilnost pa seveda dirkača moti pri doseganju optimalnega kroga. Vseeno ekipe, kot Merc in RB bi vsekakor znale tole osvojit že na začetku sezone, ter doseči tudi do 5 s performansa.
Jaz vidim tale pravilnik zelo podoben območju ere 2004-2006. Seveda pravila so malce bolj omejena, niso pa tako daleč, kot bi kdo mislil. Ampak, če že primerjamo 2009-2013 dirkalnike, ko smo imeli drastično znižanje aero površin proti prejšnjim letom so inženirji dosegali podobne aero številke, kot pred 2007 (2009 celo najvišje v zgo).
Že samo letošnja uveljava pravila 3eh gum je bila velik približek časom. Plus je bil še ta, da je bila celotna kolekcija izbire na dirko vedno za nianso mehkejša, kot leta poprej.
Recimo če primerjamo čase Suzuke, ki velja za progo z dobro šasijo so se 2016 dirkalniki zelo približali 2006 eri. V kvali +1,040s zaostanka, na dirki pa +3,578s. V 2009 je bil zaostanek proti 2006 na kvali +1.284s.
Torej v kvalifikacijah vsekakor bo moral past kak rekord. Na dirkah pa bo odvisno od vzdržljivosti gum, ter oprijema 3 mehkejše gume skozi stint (zadovoljiva vdržljivost, da sploh omogoči napad na rekord steze). Torej če vzamemo vzorec od letos bi mogli z 4 sec gainom vsaj popraskat rekorde stez na dirki. Pač tisti, ki bo na agresivni taktiki bi lahko dosegel "refueling" čase v zadnjem stintu.
Amus je tudi objavil anonimne korigirane podatke od relativnem napredku ekip za potrebe Pirelija pri konstruiranju nove pnevmatike. Rezultat so bile cifre v stilu "mešano na žaru" tj. od 2s pa do 4 sekund napredka. Pat Symondsovim konzervativnim besedam (Williams) o možnosti neizpolnitvi ciljev strateške skupine pa ne verjamem. Po mojem gre za blef. Ekipe pa bodo itak dale podatke za katere menijo, da bodo sami največ pridobili. Seveda hočejo držat tesno ob sebi.
V izjavo da naj bi bili časi okoli 4-5s hitrejši od zdajšnjih ne verjamem, dejstvo pa je da bodo časi na bolj zavitih progah hitrejši, na tistih z več ravninami (SPA) pa močno dvomim, da bo kaj razlike. Bomo videli.
Tudi na progah, kot sta Monza, ter Spa lahko pričakujemo izboljšanje. Še posebej pri Spaju, kjer se lahko igraš z low vs high paketom (kompromis med 1+3 sektor ali 2 sektor).
To pa zato, ker bodo lahko uporabili večji delež downforca, ki ga proizvaja dno. Znano namreč je, da ima Ground efect DF zelo ugoden L/D koefficient. Pravzaprav ni boljšega načina proizvajanja DF-a (razen, če še dodamo propeler). Torej na progah, kjer lahko daš prednost učinkoviti DF platformi bodo vseeno še spremembe na plus, navkljub "enaki moči" agregatov.
Seveda pa je vse odvisno od gum. Če bodo slabe oz. bodo imele degradacijsko krivuljo že opazno v enem kvali krogu potem seveda nebo nič iz moje optimistične trditve.
Sam se grem stavit, da bodo inženirji dosegli pričakovanja. Ena ekipa bo vsekakor dosegla 5 sec mark. Namreč območje splitterja je praktično neregulirano, diffuzor je volumetrično močno povečan. Beam wing v povezavi z nižjim krilcem, ter višjim difuzorjem deluje zelo zelo strah vzbujajoče. Namreč tukaj imaš trojno medsebojno interakcijo, praktično "multiplate" krilce.
Seveda bo setup težaven za večino ekip. Ker imamo več aero površin za nadzorovat. Kar pomeni več možnosti za nenadni stall (ali izgubljen/oslabljen vrtinec na kaki površini), ter posledično neenakomerno aero platformo. Nestabilnost pa seveda dirkača moti pri doseganju optimalnega kroga. Vseeno ekipe, kot Merc in RB bi vsekakor znale tole osvojit že na začetku sezone, ter doseči tudi do 5 s performansa.
Jaz vidim tale pravilnik zelo podoben območju ere 2004-2006. Seveda pravila so malce bolj omejena, niso pa tako daleč, kot bi kdo mislil. Ampak, če že primerjamo 2009-2013 dirkalnike, ko smo imeli drastično znižanje aero površin proti prejšnjim letom so inženirji dosegali podobne aero številke, kot pred 2007 (2009 celo najvišje v zgo).
Že samo letošnja uveljava pravila 3eh gum je bila velik približek časom. Plus je bil še ta, da je bila celotna kolekcija izbire na dirko vedno za nianso mehkejša, kot leta poprej.
Recimo če primerjamo čase Suzuke, ki velja za progo z dobro šasijo so se 2016 dirkalniki zelo približali 2006 eri. V kvali +1,040s zaostanka, na dirki pa +3,578s. V 2009 je bil zaostanek proti 2006 na kvali +1.284s.
Torej v kvalifikacijah vsekakor bo moral past kak rekord. Na dirkah pa bo odvisno od vzdržljivosti gum, ter oprijema 3 mehkejše gume skozi stint (zadovoljiva vdržljivost, da sploh omogoči napad na rekord steze). Torej če vzamemo vzorec od letos bi mogli z 4 sec gainom vsaj popraskat rekorde stez na dirki. Pač tisti, ki bo na agresivni taktiki bi lahko dosegel "refueling" čase v zadnjem stintu.
Amus je tudi objavil anonimne korigirane podatke od relativnem napredku ekip za potrebe Pirelija pri konstruiranju nove pnevmatike. Rezultat so bile cifre v stilu "mešano na žaru" tj. od 2s pa do 4 sekund napredka. Pat Symondsovim konzervativnim besedam (Williams) o možnosti neizpolnitvi ciljev strateške skupine pa ne verjamem. Po mojem gre za blef. Ekipe pa bodo itak dale podatke za katere menijo, da bodo sami največ pridobili. Seveda hočejo držat tesno ob sebi.
BT52 ::
globoko grlo je izjavil:
Pa 105 kg benza na dirko majo v 2017, ker naj bi bili afteki ene 22kg težji.
Niti ne: 22kg je okoli 0.55s. Glavni razlog je iz tega, ker če povečaš nivo negativnega vzgona tj. eng downforce (jaz krajšam DF) pravtako povečaš upor. Zato povečanje za 5 kg.
Maso pa so dvignili zgolj zaradi gum.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
kosta ::
Ej, 4 sedeži so še frej. Nasr še nima potrjene pogodbe tko da se lahko v Sauberju še marsikaj zgodi...
ttommy ::
A se že ve, če bo katera naša televizijska hiša prenašala? Če rata ProPlus-u dobit 5€ na uporabnika, bi lahko oni prenašali F1.... RTV sem z veseljem plačeva vska mesec, ker so prenašali F1. Zdaj pa na SLO1,2 in 3 ne gledam čisto nič in moram vseeno plačevati.
Gamer
Scorpia ::
Sportklub(Srbija) na totalu, lahko spremljaš brez reklam. Prav tako motogp, isto brez reklam, pa še HD majo. Edino kakšnim jezik zna biti problem, čeprav kokr tolk razumejo.
////
kosta ::
Pri gledalcih F1 je problem, ker je (vsaj v moji okolici) velik delež upokojencev in starejših ljudi na splošno, ki zadeve spremljajo že iz časa črnobelih TV, podobno kot smučanje. Ker je bil šolski sistem včasih pač tak, kot je bil in so bike tujke bolj kot ne kletvice al pa žargonske besede so obtičali pri slovenskem in srbohrvaškem jeziku. Da o tem, da je polovica Trbovelj še vedno na krožnikih (pa ne tistih za juho) in lahko kakšne pametne programe samo sanjajo, ne govorim.
Slovenske prenose rabimo, pomoje se bo v 2017 splošna gledanlst precej dvignila tko da z optimizmom gledam naprej in v 2018 pričakujem Andrejko&Miheliča.
Slovenske prenose rabimo, pomoje se bo v 2017 splošna gledanlst precej dvignila tko da z optimizmom gledam naprej in v 2018 pričakujem Andrejko&Miheliča.
SavoS ::
Aaa ne verjamem da bo RTV SLO spet pranašala formulo, bolj verjetno bi lahko to bil Planet TV.. mislim, da na ProPlusu niso navdušeni nad F1, sicer pa pustimo se presenetiti...
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???
BT52 ::
Ej, 4 sedeži so še frej. Nasr še nima potrjene pogodbe tko da se lahko v Sauberju še marsikaj zgodi...
Res je. Sem pozabil na Naserja, da ga je zapustil sponzor. Pac realno cakajo na kakega placanca. Za Sauber bi verjetno bila dobra strateska poteza, ce bi v prihodnosti zdruzili moci z Hondo. Namrec slednja neuradno isce dodatne testne kilometri še v kaki drugi ekipi, kot Mcl.
Kaj pa se tiče Ros menjave se trenutno omenja Bottas. Mimogrede njegov manager je Toto W. Govorica je dobila se vecjo podlago, ker naj bi Frank ponujal 6mil za podaljsano Massinovo upokojitev. Vprasanje je kak deal bo Williams lahko potegnil iz tega. Cenejsi pogonski sklop? Zdaj so v težki situaciji, saj pred tako veliko spremembo pravil konstantna, ter predvsem izkusena dirkaska zasedba je zlata vredna. Po mojem vec, kot pa tistih 50% ali 12 mil popusta na PU dele...
Seveda z Massinim podpisom bi dobili preverjeno referenco. Samo težkih točk z njim ne bodo dobili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Kako sta se pa letos obnesla Massa in Bottas en proti drugemu?
Kaj mislis v smislu rezultatov? Seveda je Bottas pokazal vec. Tole ugotovimo brez statistike. Ce pa jo vkljucimo pa slplohploh ni debate. Upraviceno bi si ga zelel Merc.
Glede feedbacka pa kaj vem. Ne upam reci, da bi pragmaticni Symonds tvegal dva rookija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Vsekakor pa je Massa team player. Ze Smedly (al kak se Rob ze napise) je rekel, da se je v njem po tistem debaklu v "Alonso is faster than you" leta 2011 spremenilo.
Osebno nimam nic proti Massi, samo hocem Williamsu najbojlse dirkace. Massa pa vec ni na zalost. Ne vidim pa druge varne opcije, kot Massa? Predlogi? DiResta, Wehrlein, Vergne, Lotterer? Vse te opcije so majhno tveganje. Dolgorocno bi se mogoce izslo.
Osebno nimam nic proti Massi, samo hocem Williamsu najbojlse dirkace. Massa pa vec ni na zalost. Ne vidim pa druge varne opcije, kot Massa? Predlogi? DiResta, Wehrlein, Vergne, Lotterer? Vse te opcije so majhno tveganje. Dolgorocno bi se mogoce izslo.
BT52 ::
Evo se že meče polena pod noge. http://www.auto-motor-und-sport.de/form... He he klasika, kot je rekel Brawn v enem nedavnem intervjuju, kako je pomembno, da začneš pred velikimi spremembami pravil lobirat, ter iskat luknje v pravilniku.
No zdaj je pri Mclarnu odletel še Jost Capito. Očitno novi ljudje čistijo Ronove "ljudi". Zdaj ko jih še zapušča Exxon Mobile pa po drugem letu še Johnie Walker se očitno dogajajo neki premiki tudi na sponzorskem področju. So neke govorice glede Castrola, kot celo glavnega sponzorja.
Honda pa je v 2016 naredila ogromen napredek. Na žalost imajo ogrmone težave z ICE izgovevanjem. Saj po nekaterih prepričanjih niti se še niso dotaknili TJI vbrizga, kateri je ključ Mercovega in Ferrarijevega napredtka (predvsem v 2015). Hasegava je povedal, da so jih letos konkurenti presenetili, saj so naredili slednji večji skok od pričakovanj. Posledično je Honda zaostala z cilji, katerih pa pozneje v sezoni niso mogli doseč na podlagi pravilniika z tokeni.
Torej največja rakrana je bila slaba učinkovitost oz. poraba skozi dirko. Isajderske informacije pravtako dodajo, da je letos Mclaren imel ogromne težave z zadnjim vpetjem vzmetenja, ter posledično z zelo slabo trakcijo iz ovinkov. Kar je naredilo Hondo še toliko bolj neupravičeno na udaru. Spodbudno pa je dejstvo, da bojda kompresor in turbina delujeta dobro, kar je bil težava leto poprej.
Drugo leto se bodo tokeni ukinili, kar po indicih Hasegave daje priložnost za uvekjavitev recimo TJI tehnologije, ter vseh popravkov, ki jih zadnja leta zaradi pravilnika niso mogli implementirat v dizajn. Je pa recimo zelo smešno, da so zadnji token porabili zgolj zato, ker so ga lahko in ne da bi jim kaj prinesel. Torej vse v mislih na 2017.
No zdaj je pri Mclarnu odletel še Jost Capito. Očitno novi ljudje čistijo Ronove "ljudi". Zdaj ko jih še zapušča Exxon Mobile pa po drugem letu še Johnie Walker se očitno dogajajo neki premiki tudi na sponzorskem področju. So neke govorice glede Castrola, kot celo glavnega sponzorja.
Honda pa je v 2016 naredila ogromen napredek. Na žalost imajo ogrmone težave z ICE izgovevanjem. Saj po nekaterih prepričanjih niti se še niso dotaknili TJI vbrizga, kateri je ključ Mercovega in Ferrarijevega napredtka (predvsem v 2015). Hasegava je povedal, da so jih letos konkurenti presenetili, saj so naredili slednji večji skok od pričakovanj. Posledično je Honda zaostala z cilji, katerih pa pozneje v sezoni niso mogli doseč na podlagi pravilniika z tokeni.
Torej največja rakrana je bila slaba učinkovitost oz. poraba skozi dirko. Isajderske informacije pravtako dodajo, da je letos Mclaren imel ogromne težave z zadnjim vpetjem vzmetenja, ter posledično z zelo slabo trakcijo iz ovinkov. Kar je naredilo Hondo še toliko bolj neupravičeno na udaru. Spodbudno pa je dejstvo, da bojda kompresor in turbina delujeta dobro, kar je bil težava leto poprej.
Drugo leto se bodo tokeni ukinili, kar po indicih Hasegave daje priložnost za uvekjavitev recimo TJI tehnologije, ter vseh popravkov, ki jih zadnja leta zaradi pravilnika niso mogli implementirat v dizajn. Je pa recimo zelo smešno, da so zadnji token porabili zgolj zato, ker so ga lahko in ne da bi jim kaj prinesel. Torej vse v mislih na 2017.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
pirlo ::
Ferrari je tudi rekel, da bo čist na novo zdizajniral motor. Me zanima kaj bo to pomenilo za naslednje leto. Če so letos bili že tako blizu, lahko pričakujemo, da s tem prehitijo Mercedes?
PrimozR ::
Ali pa ostanejo zadaj.
EDIT: BT52, spellchecker...
EDIT: BT52, spellchecker...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Gambino ::
Ferrari je tudi rekel, da bo čist na novo zdizajniral motor. Me zanima kaj bo to pomenilo za naslednje leto. Če so letos bili že tako blizu, lahko pričakujemo, da s tem prehitijo Mercedes?
Lahko se jim zgodi tako kot se je Hondi, pontem pa v jok pa na drevo. V glavnem je to loterija.
no comment ::
Vsakič, ko Ferrari avgusta konča razvoj na dirkalniku (in se povsem posveti novemu), ko začnejo s popolnim redizajnom... veš, da bodo drugo leto še slabši.
Ferrari se skupaj sestavi na ca. vsakih 30 let. Seveda pa zgodovina ni nobena garancija. Mogoče se ne bodo nikoli več...
Ferrari se skupaj sestavi na ca. vsakih 30 let. Seveda pa zgodovina ni nobena garancija. Mogoče se ne bodo nikoli več...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
springfield ::
no comment je izjavil:
Ferrari se skupaj sestavi na ca. vsakih 30 let. Seveda pa zgodovina ni nobena garancija. Mogoče se ne bodo nikoli več...
Matematika pa ti ne gre najboljse, ne? Ferrari je bil 16x konstruktorski prvak, konsturktorski naslov so podarjali od leta 1958 naprej, torej jih je bilo podeljenih 59, kar pomeni, da so ga v povprecju osvojili na manj kot 4 leta.
Se pa strinjam, da zgodovina ni nobena garancija. To velja za vse ekipe.
no comment ::
springfield je izjavil:
no comment je izjavil:
Ferrari se skupaj sestavi na ca. vsakih 30 let. Seveda pa zgodovina ni nobena garancija. Mogoče se ne bodo nikoli več...
Matematika pa ti ne gre najboljse, ne? Ferrari je bil 16x konstruktorski prvak, konsturktorski naslov so podarjali od leta 1958 naprej, torej jih je bilo podeljenih 59, kar pomeni, da so ga v povprecju osvojili na manj kot 4 leta.
Ok. Vsakih 20 let. Sem samo naredil projekcijo trenda...
Scorpia ::
Vi pa ferrari... tukaj so Mclaren, Williams, ki so prav tako v krizi z osvajanjem prvenstva. Ceprav slednjega proracun heca.
Da bi bil Ferrari slab? Nasplosno 2-4 mesto, ko so osvajali ni spet tako slabo.
Ko so uvedli turbo motorje, ste tukaj vsi nakladali, da nimajo pojma narest turbo... v resnici pa turbake kupujejo pri x podjetju, ki razvijejo za njihov motor. Ze lani se ve, da niso imeli slab motor.
Pa se znamka se zelo dober trzi, torej ze vejo kako se stvarem streze.
Da bi bil Ferrari slab? Nasplosno 2-4 mesto, ko so osvajali ni spet tako slabo.
Ko so uvedli turbo motorje, ste tukaj vsi nakladali, da nimajo pojma narest turbo... v resnici pa turbake kupujejo pri x podjetju, ki razvijejo za njihov motor. Ze lani se ve, da niso imeli slab motor.
Pa se znamka se zelo dober trzi, torej ze vejo kako se stvarem streze.
////
Dr_M ::
Ce dobro prodajajo kape, majce in jopce, se ne pomeni, da zato znajo nardit dober F1 motor.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Scorpia ::
Ce dobro prodajajo kape, majce in jopce, se ne pomeni, da zato znajo nardit dober F1 motor.
Seveda s tem zasluzijo miljarde itn? Mislis da samo to pocnejo?
Kar se tice motorja, so ze prej dokazali, da znajo narest. Kar se tice nove tehnologije, ker takih hibridov se ni bilo, so vsi naredili "cudez", ker tolk moci in pospeske, zaviranje ni enostavno spraviti skupaj. Ceprav je ze nekaj casa na voljo hibridna tehnologija se ne more primerjat z f1, kjer je nonstop vse obremenjeno. Da vse to skupaj spravis, ki do zdaj ni obstajala, vsaj v taki moci ne, so vsi opravili odlicno delo.
////
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()
Jst ::
Kaj ni na začetku sezone glavnemu inženirju v Ferrariju umrla žena (ali kdo blizu familije), in so potem šli navzdol, čeprav so kazali na začetku 2016 sezone "championship material" bolid?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
Kaj ni na začetku sezone glavnemu inženirju v Ferrariju umrla žena (ali kdo blizu familije), in so potem šli navzdol, čeprav so kazali na začetku 2016 sezone "championship material" bolid?
Ja Allisonu je umrla žena Rebbeca. Na žalost je ona skrbela za 3 otroke v Britaniji. Tako, da se je James mogel odločit med otroki ali službo. Skratka osnova SF2016 je bila na njegovih plečih vključujoč z smernicami za posodobitve za sezono. Smernice v smislu potencialnih območij dirkalnika vrednih raziskav. Pa še vzporedno sestavljanje 2017 programa. Ne morem pa reči, da nebi bilo Ferrarijevega padca četudi bi bil James še vedno zraven. Pravzaprav se je navkljub na videz močnemu začetku že takrat risalo par točk, ki so jih lovile v drugi polovici sezone. Recimo vzdržljivost, slab potencial obremenjene trakcije (non grip limmited acceleration), ter slaba prilagodljivost z Pirelli materialom.
Pravzaprav je s tehničnega vidika njihov zaostanek na pram Rb in Mercu bil pričakovan. Namreč lanski dizajn so zelo agresivno nadgradili. Verjetno enih večjih preskokov v tej tubo eri. Tako, da je bil tole njihov neobičajen »hit and miss« poizkus ali pa po pokersko rečeno letošnji »ALL-IN-for the WIN«. Iz različnih razlogov so opustili resnejši razvoj koncepta že zgodaj v letu. Čeprav, če smo pošteni Ferrari ni še tako močen z nadgradnjami (predvsem) na AERO področju. Pogonski sklop je bil prav tako "glomazno" predelan (lahko pogledate f1 tehnical slike). Moč in učinkovitost je izjemno solidna. Bojda ima Ferrari v nekih robnih primerih še večjo "peak" moč na pram Mercedesu (govorice). Kakorkoli šli so na RB-ish dizajn aerodinamike, učinkovitega notranjega sistema radiatorjev, ter izjemno tesnega in predvsem vzdignjenega zadka. Na kratko koncept nadgradnje v stilu »anoreksičnost za noben kompromis pri moči« je pustil posledice.
Kot prvo imeli so težave z pregrevanjem turboja na začetku. To pa so povzročile previsoke hitrosti kompresorja, ki je kompenziral nastal lag zaradi daljšega pipeworka dvojnih sistemov intercoolerjev (Air-air + air-h2o=kompleksni sistem, edini na gridu, ki omogoča ožanje stranic za ceno dolžine PU-ja). Posledično so še dodatno porušili optimalno mazanje in hlajenje ležaja turboja. Spomnite se na enaki osi je še cirka 1kg rotor za 120kW elektromotor (točne moči ne vemo, teoretično pa je največja generacija iz izpuha okoli 80kW), kar pri 80 000 - 120 000 RPM pomeni ogromne sile. Zato so večino sezone vozili z manj obrati, italijani pravijo, da MAX samo okoli 100 000 RPM, kar zmanjša učinkovitost kompresorja, ker v večini primerov ni izdelan za te obrate. Iz Ita logov se je celo nekaj pravilo, da ima Ferrari operativno okno turboja od 50k pa do 80kRPM. ICE motor pa dobi "premalo" zraka. Lag je višji, poraba v nekaterih slabša. Nekaj lahko popravljaš z programiranjem ECUja in elektronike motornega obratovanja preko VLIM, dirkaškim slogom ipd. Tekom sezone so tole v Monzi skoraj popravili, čeprav njihov PR tega niti ne prizna (celo po zadnji dirki obračajo besede).
Drugič vzdignjen in tesen zadek je bil verjetno enih najbolj impresivnih na gridu letos. Verjetno najlepši zadek po Red Bullu RB6 sploh. Zato so šli v popolno rekonstrukcijo prestavnega sistema, katerega so prestavili višje, da so naredili prostor za difuzorski tok v osrednjem delu (eng. Coke bottle rear). Prav tako ni pomagala uvedba kartušnega sistema menjalnika, katerega je ponovno po 2004 iz Ferrarija pri Mercedesu v 2014 oživil Aldo Costa. Kartušni sistem omogoča zamenjavo karbonskega plašča menjalnika za namestitvene točke zadnjega vzmetenja brez, da bi prejel kazen štartnih mest. Če se spomnite je Ferrari letos (Sauber tudi) imel ogromno okvar na tem področju.
Za zadnje pa še, kot sem že omenjal, da so pri aerodinamiki in sami šasiji ubrali impresivno in za Ferrari zelo agresivno strategijo. S tem so na papirju ulovili domnevno najboljše AERO trende, ki jih v glavnem narekuje Merc , Red Bull, ter domnevno tudi Mclaren. Če se spomnimo še na predlanski dirkalnik RB-ja, ko so imeli v Španiji konceptualno podobni dirkalnik. Aero principi in težave so bile zelo podobne, kot jih je Ferrari imel letos. Nekonstatnost, nedelovanje z pnevmatikami, slaba neprilagodljivost balansa šasije. Težave, katere je RB reševal 5-6 dirk. Letos sta torej Merc in RB vozila na 3 letih progresivnega evolucijskega napredka šasij. S tem prednost poznavanja zbranih ogromnih količin podatkov in s tem obnašanja dirkalnika. Tukaj je nastala največja razlika. Od tod tudi manjko podtlaka, katerega je navajal Vettel in nekompatibilnost z (predvsem trših) pnevmatikami (ozko okno delovanja). Zato so navljub dobremu začetku, takoj po 3eh dirkah padli v razvoju, ker enostavno niso imeli enakih izkušenj in so naleteli na razvojni zid. Po domače povedano niso imeli pojma in časa, da bi pred tako veliko spremembo pravil resno ulovili leta leta razvoja nasprotnikov. Čeprav je v prototipnih okoljih možno presenečenje, ko se vse poklopi. Je pa iskreno povedano tale konceptualni poizkus Ferrarija letos pri meni dobil velik PLUS. Pač ne gre vse na hitro to se bodo mogli se sprijaznit, ter raje prisluhnit Brawnovim "šepetom". Verjamem, da je bolj problem pri vodilnih, kot pa pri Bimoti (motor + šef po Allisonu) in Simoneju (aero, šasija). Mojih 5 centov.
TribesMan ::
Vsi ki ste lani gledali Henno stream...
Its over, na 4chanu je nekdo objavil njegovo ime, naslov, FB...
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Its over, na 4chanu je nekdo objavil njegovo ime, naslov, FB...
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
ttommy ::
Kje bomo pa zdaj gledali? Telemach tudi nima opcije za doplačat za Sky Sports HD kanal. ORF mi pa ne diši, ker ne maram in razumem nemščine.
Gamer
roCkY ::
Če bo vreme na netu tako kot je trenutno ne bo sile staknit Sky F1. Ločljivost bo morda nekaj slabša kot je bila ta verzija.
Drugo pa je, če se bo kdo lotil kakšne akcije preganjanja stemaov s spleta. Nenazadnje je bil Henno le eden izmed mnogih a z najboljšo kakovostjo in smo s celga kamna popadli ID-je.
Drugo pa je, če se bo kdo lotil kakšne akcije preganjanja stemaov s spleta. Nenazadnje je bil Henno le eden izmed mnogih a z najboljšo kakovostjo in smo s celga kamna popadli ID-je.
SebaR ::
Upam da bo še vedno tisti ruski (?) SD ACE stream :)
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
BorutK-73 ::
Zakaj je postal osebne podatke henno-ta:
That guy has made clear that he did it because he
Profited from the streams
Put porn on during some of the breaks (some complaints about that here too, he was unrepentant)
Put messages on supporting Lewis Hamilton (!)
Adorned the feed with Maldonado faces
so wasn't just a random hack. Seems like Henno managed to let his Sky subscriber number show on the stream this week, so I'm not sure this leak made much change to his chances of getting busted.
Zgleda ni streamal samo F1?
That guy has made clear that he did it because he
Profited from the streams
Put porn on during some of the breaks (some complaints about that here too, he was unrepentant)
Put messages on supporting Lewis Hamilton (!)
Adorned the feed with Maldonado faces
so wasn't just a random hack. Seems like Henno managed to let his Sky subscriber number show on the stream this week, so I'm not sure this leak made much change to his chances of getting busted.
Zgleda ni streamal samo F1?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
globoko grlo ::
men je skysport 1500 kbps nekak zadost, pač gledam iz malo večje razdalje
ps. itak pa zaspim po ene 5tih krogih :)
ps. itak pa zaspim po ene 5tih krogih :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
BT52 ::
Zgleda je Italijanom nekja uspelo doseč:
Ferrari letter prompts row over 2017 Formula 1 suspension designs
Ferrari letter prompts row over 2017 Formula 1 suspension designs
@ScarbsTech FIA bans Mercedes trick 'energy recovery' suspension introduced mid 2016 as having primarily an aerodynamic influence
Jst ::
Kako je pa ta "energy recovery" suspension delal?
Mislim, logično mi je, da lahko kinetično energijo pretvoriš tudi v elektriko, ampak "Power Units" so sestavljeni iz "standardnih" delov in ne razumem, kako bi lahko to delalo...
Imaš kje kakšno razlago, BT52?
Mislim, logično mi je, da lahko kinetično energijo pretvoriš tudi v elektriko, ampak "Power Units" so sestavljeni iz "standardnih" delov in ne razumem, kako bi lahko to delalo...
Imaš kje kakšno razlago, BT52?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 184418 (118978) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 230850 (144777) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 379122 (234717) | BT52 |