Forum » Na cesti » Formula 1 2017
Formula 1 2017
BT52 ::
Predstavljeni so bili 3 bolidi: Renault, ForceIndia in Sauber. Plus tudi kruti kao uradni render Williamsa.
Sauber že opravil filmski dan. Tj. je v bistvu 100km kroženja na posebnih Pirellijevih gumah za "promo" namene. Tako za info; ti kilometri se lahko opravijo na enkrat ali pa po delih v seštevku skozi sezono. Gre pa za stalno prakso ekip, ki te dodatne kilometre izkoriščajo, kot utekalne kroge pred velikimi predzimskimi testiranji.
Mimogrede meni so te plavuti od morskega psa zelo všečna še posebej tista zavita verzija Renaulta in Sauberja.
DANES pa pričakujemo Mercedes predstavitev:
https://www.facebook.com/MercedesAMGF1/...
Slika W09 z promo testa
https://pbs.twimg.com/media/C5WF1OgWEAA...
Sauber že opravil filmski dan. Tj. je v bistvu 100km kroženja na posebnih Pirellijevih gumah za "promo" namene. Tako za info; ti kilometri se lahko opravijo na enkrat ali pa po delih v seštevku skozi sezono. Gre pa za stalno prakso ekip, ki te dodatne kilometre izkoriščajo, kot utekalne kroge pred velikimi predzimskimi testiranji.
Mimogrede meni so te plavuti od morskega psa zelo všečna še posebej tista zavita verzija Renaulta in Sauberja.
DANES pa pričakujemo Mercedes predstavitev:
https://www.facebook.com/MercedesAMGF1/...
Slika W09 z promo testa
https://pbs.twimg.com/media/C5WF1OgWEAA...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Popravek Mercedes oznaka je w08 zgleda sem že v letu 2018.. he he
Za vse novince slike in predvsem tehniških debat glede dirkalnikov najdete na F1tehnical/podpoglavje F1carhardware: LINK
Za vse novince slike in predvsem tehniških debat glede dirkalnikov najdete na F1tehnical/podpoglavje F1carhardware: LINK
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Glede na te slike je Merc z detajli kar pohitel. Dejansko so presenetili z zelo zgodno objavo elegantne izvedbe 2008 bargeboardov:
Pravzaprav so že lani naredili podobno in razkrili Melbourne spec na predzadnjih (drugih) testiranjih. Zanimivo, kaj bo še prinesel zraven Melbourne spec. Verjetno še več korekcij in manjhnih delčkov.
Pravzaprav so že lani naredili podobno in razkrili Melbourne spec na predzadnjih (drugih) testiranjih. Zanimivo, kaj bo še prinesel zraven Melbourne spec. Verjetno še več korekcij in manjhnih delčkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Ufa, keri vortex generatorji na boku kokpita. More bit kar zanimivo zlezti iz tegale avta.
JC Denton ::
Najbolj zanimivo je to "Mercedes has made an "unprecedented step" with its 2017 Formula 1 engine, its customer team Force India has warned rivals...", žal nimam dostopa da bi prebral kaj več. Je pa na Autosport.com.
Če se Redbull ne potrudi bo to Hamiltonov sprehod do naslova letos.
Če se Redbull ne potrudi bo to Hamiltonov sprehod do naslova letos.
Gambino ::
Najbolj zanimivo je to "Mercedes has made an "unprecedented step" with its 2017 Formula 1 engine, its customer team Force India has warned rivals...", žal nimam dostopa da bi prebral kaj več. Je pa na Autosport.com.
Če se Redbull ne potrudi bo to Hamiltonov sprehod do naslova letos.
Bučke
BT52 ::
Wow Ferrari je kar radikalno zastavil par stvari. Zanimiv bo nadgradni paket za Aus. Nepricakovano se je pokazala luknja v 50 mm prostoru nad in pred zadnjim krilcem. Ferrari in Merc oba nakazala kam pes taco moli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Dr_M ::
Sprednja krilca pa vsako leto bolj grozno zgledajo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
ripmork ::
Nepricakovano se je pokazala luknja v 50 mm prostoru nad in pred zadnjim krilcem. Ferrari in Merc oba nakazala kam pes taco moli.
:)
zanimive rešitve, kaj še vse na testiranjih pride. Edino tale (ponovni) shark fin čisto popači dirkalnike (z izjemo Merc), dejansko ko da bi imeli jadra napeta. Potem pa še sponzorje gor limajo, bleh... brez bi precej bolj pristno formulaško izgledali dirkalniki. Pa mnogo predolgi so postali dirkalniki - na videz skoraj ne bi rekel, da so kaj v širino pridobili. Tudi na handling in odzivnost to verjetno precej vpliva, bi morda kdo drug znal več o tem povedat sicer. Imajo pa vsi dirkalniki konkreten "Rake", kolikor vidim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Ganon ::
Wow Ferrari je kar radikalno zastavil par stvari. Zanimiv bo nadgradni paket za Aus. Nepricakovano se je pokazala luknja v 50 mm prostoru nad in pred zadnjim krilcem. Ferrari in Merc oba nakazala kam pes taco moli.
Radikalno? Čisto nič vznemirljivega ni na Ferrariju. Ena velika žalost. Tudi strovnjaki pravijo, da je Mercedes po videnem svetlobna leta spredaj.
JC Denton ::
A je kje podatek, kako dolgi so dirkalniki? Zaenkrat se mi zdi, da izstopa samo Mercedes po dolžini, vsaj McLaren mi ne zgleda nič daljši kot lanski.
springfield ::
Wow Ferrari je kar radikalno zastavil par stvari. Zanimiv bo nadgradni paket za Aus. Nepricakovano se je pokazala luknja v 50 mm prostoru nad in pred zadnjim krilcem. Ferrari in Merc oba nakazala kam pes taco moli.
Radikalno? Čisto nič vznemirljivega ni na Ferrariju. Ena velika žalost. Tudi strovnjaki pravijo, da je Mercedes po videnem svetlobna leta spredaj.
Res? Še Gary Anderson, ki je velik nasprotnik Ferrarija in redko najde dobro besedo o njih, je dejal, da bi lahko imele ekipe velike težave s Ferrarijem, če jim koncept deluje. Kar bomo pa videli šele v Avstraliji. Med drugim tudi hvalijo Ferrarijev inovativen pristop, ki jim je manjkal zadnjih...hm...10-15 let?
Ampak ja, mogoče res ni nič radikalnega, da imajo povsem drugače rešene 'side podse' kot ostale ekipe... Radikalno je, kar ima večina
JC Denton ::
Res je da gre letos skoraj z nule, ampak Ferrariju ne dajem niti 10% možnosti, motor bo zagotovo slabši od Mercedesovega, aerodinamika in šasija pa od Redbulla, tako se bodo, odvisno od dirkališča, borili za mesta od 3 navzdol. Razen kake svetle izjeme.
Garyu Andersonu pa ne verjamam niti, če mi reče da je danes petek. Kako še sploh ta človek dobi šiht kot nek strokovni komentator oz. novinar, mi ni jasno.
Garyu Andersonu pa ne verjamam niti, če mi reče da je danes petek. Kako še sploh ta človek dobi šiht kot nek strokovni komentator oz. novinar, mi ni jasno.
ripmork ::
A je kje podatek, kako dolgi so dirkalniki? Zaenkrat se mi zdi, da izstopa samo Mercedes po dolžini, vsaj McLaren mi ne zgleda nič daljši kot lanski.
nisem iskal informacij, ampak samo za vizualno primerjavo (2009 vs 2010 Mclaren):
že nekaj let gledamo ladje, ki so zdaj spredaj še malce daljše. Bi rekel, da tudi to (negativno) vpliva na obnašanje dirkalnika ter dinamiko na dirkah.
Gotovo bi se dalo tudi v krajši obliki imet trenutno velikost tanka za gorivo (bottle coke shape pač ne bi bil tako izrazit).
Ravno danes sem bral komentar Alaina Prost-a, ki pravi, da so pri Ferrariju ob vsaki večji spremembi pravil v zadnjem obdobju (...2008, 2014) beležili padec forme in potem vsaj eno leto ugotavljali, kje so ga ustrelili mimo. Enake težave predvideva tudi za tokrat. Makes sense, čeprav bi rekel, da bodo šele zimska testiranja vsaj v grobem pokazala, kako kaj stojijo stvari. Vse bolj se mi zdi, da bo Mercedes še vedno prednjačil, Red Bull bo pomoje močan, za njim Ferrari in morebiti potem Force India ter Mclaren. Velikih sprememb v razmerju moči sam ne pričakujem (bi bilo pa lepo presenečenje).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
_koki_ ::
Jaz mislim da bo Ferrari letos kar močen, se mi zdi da so lani predčasno preusmerili vse v to sezono zaradi sprememb ter odprave žetonov tako da so imeli dovolj časa da zakrpajo luknjo tudi pri motorju, kar se je vidlo tudi na padcu forme od sredine lanske sezone dalje, ko jih je brez težav premagal tudi Red Bull, po slikah bolida pa mislim, da so tudi zelo agresivno zastavili pretok zraka... Res, da izgleda Mercedesov bolid ožji v zadnji tretjini ampak mi ferrarijev koncept deluje bolj v obliki kapljice, da pospešuje hitrost zraka iz zgornje ter spodnje strani ter ga usmerja hitreje proti difuzorju ter posledično zna ustvariti več podtlaka. Tudi Williamsov ter Renaultov bolid mi deluje dokaj agresivno, Mclaren malo preveč konzervativno, sem bi umestil tudi Sauber, Force Indio pa bi postavil na začelje vrste, če sodim samo po izgledu! Ker pa je tu veliko spremenljivk tudi kar se tiče zmogljivosti pod pokrovom, se zaradi tega zna tudi konkretno premešati zadeva. Na vrhu pa mislim da drastičnih sprememb ne bo.
Torej na vrhu vidim boj med ferrariju, mercedesu ter red bull-u potem sledijo williams, renault ter mclaren začelje pa torro rosso, force india ter sauber...
Torej na vrhu vidim boj med ferrariju, mercedesu ter red bull-u potem sledijo williams, renault ter mclaren začelje pa torro rosso, force india ter sauber...
šernk ::
Jaz mislim da bo Ferrari letos kar močen, se mi zdi da so lani predčasno preusmerili vse v to sezono
to pri ferrariju delajo že od leta 2009, pa razen kant, ki jih je Alonso bog ti ga vedi kako vozu niso naredili nekega preskoka.
ker se pa letos spet začenja vse iz ničle lahko tudi kdo od manjših preseneti v štartu. Če imaš dober koncept, ki ne deluje je pač neuporaben.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
pirlo ::
Na f1techical.net je ogromno slik. Ferrari je res naredil ogromno stvari, ki so s prva skrite. Čeprav je zadnji del precej širši od Mercedesa je dvignjen od tal, kar omogoča pretok zraka pod njim. Sidebox pa je daleč najožji. Če bo ta koncept deloval bodo zelo hitri.
PrimozR ::
Ne smeš gledati samo enega elementa v vakuumu, treba je gledati cel avto. Tako aerodinamično kot res cel avto, šasijo, pogon in aerodinamiko skupaj. Kjer en element nekomu deluje, lahko drugemu isti element podre koncept.
BT52 ::
Ferrari je definitivno drugačen od ostalih in zato kar radikalen. Vsebuje unikatno oblikovan undercut, ki pametno izkorišča standardne crash strukture v tem območju.
Mislim, da v zgodovini F1 še nismo videli podobnega undercutta. Smo imeli L pode (Mcl 2011), dvojna dna (tudi ona zloglasna Ferrarijeva polomija iz 90ih: F92A), Polkrožne pode (Lambo), deltoidne BT52...
Ampak radikalnost enega dela kvečjemu ne pove ničesar, ker kot tudi pravi @Primož aero koncept se začne spredaj in konča zadaj. Namreč Aero ravnotežje je amplitudo bolj pomemben od mehanskega. Recimo z večanjem medosne razdalje žrtvujejo nekaj dodatne inercije, ampak prdobijo pri lažji implementaciji "slipstream" oblike oz. lažje upravljanje tokovnic z raznimi deflektorji, krilci. Enostavno rečeno celotni (večinoma) turbolentni (v nekaterih območjih je zelo zaželjen) tokovni sistem se lažje nadzoruje. Recimo popolno nasprotje 70ih, kjer je Champmanu bila pomembna masa in majhen polarni moment.
Da se ne pogovarjamo o detajlih, ki bi se mogli med Mercom in Ferrarijem praviloma razlikovat, saj sta ekipi (vsaj na štartu) šli v vsak svoj koncept.
Pri Mercu je zelo zanimivo koliko idej od F2008 se pojavlja v delu bargeboardov pred sidepodi.
Url vir slike z F1tehnical
TESTIRANJA DAY1 live commentary
http://www.autosport.com/live/commentar...
Mislim, da v zgodovini F1 še nismo videli podobnega undercutta. Smo imeli L pode (Mcl 2011), dvojna dna (tudi ona zloglasna Ferrarijeva polomija iz 90ih: F92A), Polkrožne pode (Lambo), deltoidne BT52...
Ampak radikalnost enega dela kvečjemu ne pove ničesar, ker kot tudi pravi @Primož aero koncept se začne spredaj in konča zadaj. Namreč Aero ravnotežje je amplitudo bolj pomemben od mehanskega. Recimo z večanjem medosne razdalje žrtvujejo nekaj dodatne inercije, ampak prdobijo pri lažji implementaciji "slipstream" oblike oz. lažje upravljanje tokovnic z raznimi deflektorji, krilci. Enostavno rečeno celotni (večinoma) turbolentni (v nekaterih območjih je zelo zaželjen) tokovni sistem se lažje nadzoruje. Recimo popolno nasprotje 70ih, kjer je Champmanu bila pomembna masa in majhen polarni moment.
Da se ne pogovarjamo o detajlih, ki bi se mogli med Mercom in Ferrarijem praviloma razlikovat, saj sta ekipi (vsaj na štartu) šli v vsak svoj koncept.
Pri Mercu je zelo zanimivo koliko idej od F2008 se pojavlja v delu bargeboardov pred sidepodi.
Url vir slike z F1tehnical
TESTIRANJA DAY1 live commentary
http://www.autosport.com/live/commentar...
BT52 ::
Joj https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Mcl&Honda brez besed. Zgleda je Honda čist padla izven okvirov F1 delovanja. Če lahko Ferrari, ki še pred 4 leti ni delal turbakov s prve nabija kroge podobno kot Merc enostavno ni opravičila.
Škoda zgleda Japonec vs Anglež ne deluje zaenkrat najbolje.
Me zanima, kaj se bo vse razkrilo 10 let kasneje v kakih avtobiografijah, ker Honda ne more biti tako nesposobna. Tukaj mora biti kar velik pretres znotraj vodilnih struktur v Sakuri in Wokingu.
Ni pravilnega vodenja, da bi naslovili resne težave pri "šraufanju" Honde na Mclarna. Verjamem, da na testni mizo imajo zver, ki je ne znajo ukrotit v F1 okolju.
Kakorkoli šele 1 dan testov in upajmo, da bodo popravili gremline in bo vsaj paket konkurenčen. Dajmo Mclaren speči velikan potrebujemo te. Merc vs. Ferrari vs. Mclaren vs RB dream team :D
Mcl&Honda brez besed. Zgleda je Honda čist padla izven okvirov F1 delovanja. Če lahko Ferrari, ki še pred 4 leti ni delal turbakov s prve nabija kroge podobno kot Merc enostavno ni opravičila.
Škoda zgleda Japonec vs Anglež ne deluje zaenkrat najbolje.
Me zanima, kaj se bo vse razkrilo 10 let kasneje v kakih avtobiografijah, ker Honda ne more biti tako nesposobna. Tukaj mora biti kar velik pretres znotraj vodilnih struktur v Sakuri in Wokingu.
Ni pravilnega vodenja, da bi naslovili resne težave pri "šraufanju" Honde na Mclarna. Verjamem, da na testni mizo imajo zver, ki je ne znajo ukrotit v F1 okolju.
Kakorkoli šele 1 dan testov in upajmo, da bodo popravili gremline in bo vsaj paket konkurenčen. Dajmo Mclaren speči velikan potrebujemo te. Merc vs. Ferrari vs. Mclaren vs RB dream team :D
ripmork ::
En velik del težav so si pri Hondi sami skuhali že v samem štartu. Od tega, da so se prehitro z nepreverjenim motorjem vrgli v f1, do tega, da iz čiste trme niso hoteli sprejeti pomoči in nasvetov Mclarna (ker Honda je preponosna, da bi upoštevala nasvete, saj znajo sami vse najbolje naredit). Tudi komunikacija med japonci in angleži je bila problematična (morda še vedno je), kakorkoli že,... nimajo več izgovorov, res. Upam, da je tole danes le hiccup - kot pri Red Bullu, ker res potrebujemo vrnitev še enega Player-ja v ospredje.
pirlo ::
Mercedesov shark fin zgleda res kot dimnik
So pa časi že hitrejši za okrog sekundo kot lani najhitrejši na testiranju.
So pa časi že hitrejši za okrog sekundo kot lani najhitrejši na testiranju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()
BT52 ::
Dimnik ja. Slaba slika sem na tehnicalu videl. Res He he
Drugače časi bi mogli biti z lahkoto pod 20. Do kje pa je meja je vprašanje. Zmesi bodo trše torej lanskih Ultra. Če pa so dosegli 4 s izboljšanje na oprijemu z recimo 1 19 ne bi mogli biti težave. Na yt je že poln koš videjev
Drugače časi bi mogli biti z lahkoto pod 20. Do kje pa je meja je vprašanje. Zmesi bodo trše torej lanskih Ultra. Če pa so dosegli 4 s izboljšanje na oprijemu z recimo 1 19 ne bi mogli biti težave. Na yt je že poln koš videjev
_koki_ ::
Upam, da letos ta titanik premaga kdo, po možnosti ferrari, ki po prvem dnevu s tršimi gumami ne zaostaja veliko, seveda pa vprašanje kolko je kaj kdo gnal že prvi dan. Honda pa bo lahko srečna, če bojo prihajali v Q3.
Jst ::
Na moje laično oko, Merc tako "smooth" pelje ovinke, medtem ko je pri ostalih nekaj "nervoze".
Ferrari je že na 1km pogled izbral svojevrsten aero koncept, ki ima očitno potencial, če gledamo čase, število krogov in hassle free prvi testni dan.
Ferrari je že na 1km pogled izbral svojevrsten aero koncept, ki ima očitno potencial, če gledamo čase, število krogov in hassle free prvi testni dan.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
_koki_ ::
Mislim da so pri motorju tudi nadoknadili, če se ozremo na čase "sestrske" HAAS F1 - samo sekundo zadaj po prvem testnem dnevu, verjetno se bo red bull-u še kolcalo po njihovih motorjih, oćitno niti najboljši genij na področju aerodinamike ne more iztisnit več kot sekunde s tem motorjem...
JC Denton ::
Morda me je do sedaj najbolj presenetil "zadržan" koncept pri Redbullu. Upam da vsaj nekdo vrši pritisk na Mercedes letos, čeprav se mi zdi da so korak ali dva pred vsemi, razen če bo Redbull nametal boga in pol na avto na naslednjih testiranjih. Za Ferrari sem v zadnjih letih vedno bil malo negativno presenečen.
pirlo ::
I spent a lot of Bottas's race run watching from trackside, and it looked...messy. He had quite a bit of understeer early on when the car was heavy, and it was moving around on him in the corners. The contrast with watching Raikkonen in the Ferrari was huge, although of course Ferrari has been working on a different programme this afternoon. But the car was doing everything Raikkonen would want, and he can attack the apex really well.
Gary Anderson
_koki_ ::
Zanimivost, celo LH vidi Ferrari spredaj, potem pa malo za njimi Mercedes ter Red Bull v boju za stopničke:
http://www.autosport.com/news/report.ph...
http://www.autosport.com/news/report.ph...
kosta ::
Mam tut js občutek, da so tardeči dobro pripravljeni na sezono. Bo spet Kimi v Spaju lahko dominiral.
springfield ::
Hamilton se zopet gre neke miselne igrice. V Avstraliji bojo pa "čudežno" pol sekunde pred vsemi na kvalifikacijah.
Dr_M ::
springfield je izjavil:
Hamilton se zopet gre neke miselne igrice. V Avstraliji bojo pa "čudežno" pol sekunde pred vsemi na kvalifikacijah.
To je izgovor brezveznika, ce mu slucajno ne rata bit pol sekunde pred ostalimi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
AvtoR ::
Mah, Ferrari je bil tudi lani na testiranjih spredaj, pa vemo kje je koncal na koncu. Na zacetku so konkurencni, potem pa z razvojem zaspijo. Jaz upam, da jim letos uspe...
Ganon ::
Zanimivost, celo LH vidi Ferrari spredaj, potem pa malo za njimi Mercedes ter Red Bull v boju za stopničke:
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Ne bodi naiven, to so vse igrice.
BT52 ::
Mah, Ferrari je bil tudi lani na testiranjih spredaj, pa vemo kje je koncal na koncu. Na zacetku so konkurencni, potem pa z razvojem zaspijo. Jaz upam, da jim letos uspe...
Ne ni bil. Upoštevaj gume. Spomni se tistega Nicotovega kroga na SOFT gumah. Takrat smo vsi samo zavili z očmi...
Še po testi je takrat tip z @f1metrics iz simulacij delov dirke dokaj pravilno ugibal, da je Ferrari zadaj 2-3 desetinke na krog (na dirki).
Letos so indici podobni, če ne obratni od lani. Še največ bomo lahko razbrali iz več poizkusov daljših simulacij stintov na dirkah. Sicer je @f1metrics že objavljal prve vtise, kako se obnašajo nove pnevmatike, kjer je postalo jasno par stvari...
Najbolje, da si preberete, če še niste:
http://www.f1technical.net/forum/viewto...
Bilo je tudi objavljeno na redditu.
Osnova, nastavek dirkalnika bo že pomembna samo letos bo naslov dobila razvojna dirka. Nedvomno bodo tukaj ITA mogli pokazati, če so se kaj naučili iz zadnjih let. Začeli so z molkom in tihim delom. Celo Marchione je zavestno mrknil in priznal zmoto z velikimi napovedmi pred lansko sezono. Vprašanje kako dolgo lahko zdržijo vodilni pri tem? Bo imela ekipa dovolj prostora za delo in inovacije, da premaga neobrzdane bike in srebrne strupene puščice. Ekipi, ki delujeta kot dobro namazan stroj. Po potrebi čakanje par let 2-3? Mislim, da ne. Potem se začaran krog samo obrne in bodo lahko spet pri podaljšanju zgodbe iz 80ih pa do 90ih...
Zanimivost, celo LH vidi Ferrari spredaj, potem pa malo za njimi Mercedes ter Red Bull v boju za stopničke:
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Ne bodi naiven, to so vse igrice.
Bo kar pravilno. To je kar taktika Merca zadnja leta. Ko Lauda, Wolf delata pred dirko paniko, potem pa svuššš lagano brko... :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
pirlo ::
Lani je blo tako čudno leto pri Ferrariju. Osnova ni bila slaba ampak pol je razvoj "zaspal" predvsem zaradi Allisona in njegovih družinskih težav. Ko so se odločili, da prevzame Binotto pa so se takoj začeli indici, da ima drugo vizijo kot Allison in so se začeli osredotočat na 2017. Jaz glede na lansko sezono ne bi sklepal nič.
Scorpia ::
Malo sem primerjal posnetka. V S zavoju ni bilo toliko razlike in do naslednjega ovinka, je razlika bila minimalna v prid letošnjem. Ogromna razlika sledila v 2 sectorju, sploh v 3 sectorju, Bottas je dobesedno letel v primerjavi z Hamiltonom. Verjetno res nočejo vsega pokazati, ker ne moreš biti toliko hitrejši na ostalih zavojih, S zavoja pa skoraj isto k lani.
////
Jst ::
Mah,... meni se zdi, da Mercedes laufa tole na SAFE MODE; dirkača pa imata samo nalogo, da delajo čimveč kilometrov, da zberejo čimveč podatkov za gume. Res je, da so probavali tudi različne konfiguracije, ampak manj (in manjše) v primerjavi z konkurenco, ki so v vsakem postanku nekaj menjavali. In tega me je strah. Upam da se motim in da ne bo na prvi dirki Merc sekundo hitrejši oz. si naredil varno razdaljo na začetku v prvih desetih krogih z softer gumami, potem pa celo dirko samo nadzorovali pace. Res upam da se motim.
A ko vidiš, kako lepo, stabilno, brez hitrega sukanja volana, se pelje (predvsem Bottas) Merc v primerjavi z drugimi,...
Po drugi strani pa, tudi če bodo na prvi dirki malo hitrejši, je razvoj odprt in če ima kakšno drugo moštvo dober plan evolucije dirkalnika, lahko prehiti Merc. To bi po dolgem času bilo zanimivo za F1.
A ko vidiš, kako lepo, stabilno, brez hitrega sukanja volana, se pelje (predvsem Bottas) Merc v primerjavi z drugimi,...
Po drugi strani pa, tudi če bodo na prvi dirki malo hitrejši, je razvoj odprt in če ima kakšno drugo moštvo dober plan evolucije dirkalnika, lahko prehiti Merc. To bi po dolgem času bilo zanimivo za F1.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
Vettel z Ferrarijem dela očitne hitre kroge na SOFT in US gumah. Po ravninah spušča gas. Čas 1:18.5 je brez problemov dosegljiv. Vprašanje če lahko tile dirkalniki gredo celo pod 1 :18.0. Sodeč po Ferrariju, ki je danes na SOFT izenačil včerajšnji čas Bottasa, ja. Jap tole so zverine.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 184418 (118978) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 230851 (144778) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 379128 (234723) | BT52 |