» »

Nesreča na primorski avtocesti

Nesreča na primorski avtocesti

««
«
1 / 13
»»

Mare2 ::

SENOŽEČE, RAZDRTO – Okoli 14. ure se je na primorski avtocesti zaslišal grozovit pok. Med Senožečami in Razdrtim je prišlo do verižnega trčenja, ...
-------------

Bo treba ob vsaki megli določit koga, da bo mahal z lučko?

http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
  • zaklenil: dzinks63 ()

MasterTade ::

Ali pa raje prilagodit hitrost razmeram...sam da je 130 pa so lde zadovolni
Mors omnia aequat

Matthai ::

Sem šel tam mimo. Cela štala.

Megla je bila pa res zelo gosta. Je pa res, da se je megla zgostila zelo na hitro, zato je verjetno marsikoga presenetila. Problem pa so seveda tudi tovornjaki. Četudi zmanjšajo hitrost, je to vseeno masa...

Anyway, treba bo nabavit tole:
http://www.aliexpress.com/item/18000-Lu...
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

m0LN4r ::

Sigurn so mel vsi prizgane meglenke zadaj in se pelal 40kmh
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Mare2 ::

m0LN4r je izjavil:

Sigurn so mel vsi prizgane meglenke zadaj in se pelal 40kmh


So, ja. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Smurf ::

Matthai je izjavil:

Sem šel tam mimo. Cela štala.

Megla je bila pa res zelo gosta. Je pa res, da se je megla zgostila zelo na hitro, zato je verjetno marsikoga presenetila. Problem pa so seveda tudi tovornjaki. Četudi zmanjšajo hitrost, je to vseeno masa...

Anyway, treba bo nabavit tole:
http://www.aliexpress.com/item/18000-Lu...

Tole je se boljse:
http://velodynelidar.com/hdl-64e.html

Aston_11 ::

V megli nič ne vidiš in je najbrž vse, kar se naredi, narobe. Vedno bo vsaj vsak drugi padalec, ki mora noreti in bo norel in v primeru, da naleti na vozilo pred njim v megli, nima kaj na svetu storiti. Če bo vozil počasi, bo spet zadaj en padalec. Nimaš kaj kot bit doma. Je ni žarnice na tem svetu, ki bi rešila situacijo v megli, edino, da bi upravljanje prevzela avtocesta/avtonomno vozilo. Od tega smo pa še daleč.

Smurf je izjavil:

http://velodynelidar.com/hdl-64e.html
V megli lasar počepne. Se je skušal iti vw, pa še kakšen na to temo, vendar v megli je vse odpovedalo.

Aston_11 je izjavil:

V megli nič ne vidiš in je najbrž vse, kar se naredi, narobe. Vedno bo vsaj vsak drugi padalec, ki mora noreti in bo norel in v primeru, da naleti na vozilo pred njim v megli, nima kaj na svetu storiti. Če bo vozil počasi, bo spet zadaj en padalec. Nimaš kaj kot bit doma. Je ni žarnice na tem svetu, ki bi rešila situacijo v megli, edino, da bi upravljanje prevzela avtocesta/avtonomno vozilo. Od tega smo pa še daleč.

Smurf je izjavil:

http://velodynelidar.com/hdl-64e.html
V megli lasar počepne. Se je skušal iti vw, pa še kakšen na to temo, vendar v megli je vse odpovedalo. Edino radar, pol pa ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

HotBurek ::

In kdaj bo DARS na tem odseku postavil radar, ki bo meril varnostno razdaljo? 55 vozil, vsak drugi ni imel varnostne razdalje.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Aston_11 ::

HotBurek je izjavil:

In kdaj bo DARS na tem odseku postavil radar, ki bo meril varnostno razdaljo? 55 vozil, vsak drugi ni imel varnostne razdalje.

kaj ti pomaga radar, če ga v megli ne vidiš?

jype ::

Aston_11> V megli lasar počepne.

SWIR kamera se pa super obnese.

Aston_11 ::

No, evo, tole je napisal eden - objavljeno na 24ur:

"Slabih 30 minut po objavi Nininega zapisa smo v uredništvo prejeli še eno pismo. Tokrat od bralca Mihe. Njegov zapis objavljamo v celoti. "Tudi sam bi se rad zahvalil temu moškemu z lučko. Tudi meni je rešil življenje, saj sem ga v zadnjem hipu videl in zavrl. Drugače bi priletel v kolono z vsaj 130 km/h in še koga poškodoval. Res mu hvala," je sporočil."


130 je imel na lagerju, videl pa ni nič. Bravo, res bravo.

Matthai ::

Še enkrat - megla je zgostila zelo na hitro.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Lonsarg ::

Megla je hudič na avtocesti, tudi če ne vidiš nič namreč pod 80kmh ni varno voziti, v bistvu ni nič varno, sam na prvi izvoz pa počakat.

St235 ::

Matthai je izjavil:

Še enkrat - megla je zgostila zelo na hitro.


jap, tako hitro je letela sem in tja da niti na bremzo nisi imel časa stisnit...

WarpedGone ::

Nesrečo je povzročil pacient, ki je prvi skočil na bremzo.
Vsi pred njim, ki niso zavirali in so peljali z nezmanjšano hitrostjo naprej, se NISO razbili.

V razmislek o vaših varnostnih mantrah.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

WarpedOne> Nesrečo je povzročil pacient, ki je prvi skočil na bremzo.

To je tisti, ki je s 130 priletel v tovornjak, ki je vozil 100?

Nice try.

Gregor5816 ::

A nimajo ponekod na avtocestah narisane neke oznake, če v primeru megle vidiš samo eno oznako od zarisane točke, je omejitev 40 kmph, če vidiš obe pa 80 kmph? Če me spomin ne vara, sem to videl nekje v Avstriji.

Hm, sem se zdajle spomnil, ali je to mogoče za določanje varnostne razdalje?

jype ::

Oboje.

WarpedGone ::

To je tisti, ki je s 130 priletel v tovornjak, ki je vozil 100?

Delta 30, kar je POD 'varnih' 40kmh, ki velja v najhujši megli ergo tvoj izgovor propade.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Gregor5816 je izjavil:

vidiš samo eno oznako od zarisane točke, je omejitev 40 kmph, če vidiš obe pa 80 kmph?
To velja mogoče v državah, kjer se vozniki dejansko držijo predpisov, če je kakšna taka. Slovenija to ni. Sedaj nas bo warpi podučil, kakšen je algoritem, ko kolona vozil zapelje v meglo, skozi katero ni nič videti, kar se jasno ugotovi, šele, ko si globoko v njej, ker če pred tem ne vidiš skozi, to ni megla, skozi katero ni nič videti. Torej gas ob predpostvki, da vsi pred tabo vozijo hitreje, cesta je ravna, vozilo pa zna peljati v ravni črti. Mhm, sarc na delu.

WarpedGone je izjavil:

To je tisti, ki je s 130 priletel v tovornjak, ki je vozil 100?

Delta 30, kar je POD 'varnih' 40kmh, ki velja v najhujši megli ergo tvoj izgovor propade.
Delta je kar od 0 do 40, ne pa od x do x+40.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

WarpedGone ::

Funkcionalno nepismen pametuje o varnosti o prometu.

70 zveriženih vozil povsem paše v tako sliko.
Zbogom in hvala za vse ribe

Miha 333 ::

WarpedGone je izjavil:

Nesrečo je povzročil pacient, ki je prvi skočil na bremzo.
Vsi pred njim, ki niso zavirali in so peljali z nezmanjšano hitrostjo naprej, se NISO razbili.

V razmislek o vaših varnostnih mantrah.

Ja kje si pa ti hodil v avtošolo? Ker nas so učili, da je osnovno pravilo pri vožnji, da je potrebno voziti s takšno hitrostjo, da lahko ustaviš pred morebitno nepričakovano oviro na cesti. To velja tako za zmanjšano vidljivost kot tudi pri nepreglednih ovinkih.

ProGo ::

Gregor5816 je izjavil:

A nimajo ponekod na avtocestah narisane neke oznake, če v primeru megle vidiš samo eno oznako od zarisane točke, je omejitev 40 kmph, če vidiš obe pa 80 kmph? Če me spomin ne vara, sem to videl nekje v Avstriji.

Hm, sem se zdajle spomnil, ali je to mogoče za določanje varnostne razdalje?


DARS že kar nekaj časa (vsaj od lanskega poletja) izvaja "pilotno študijo" teh polkrogov na Štajerki, tam od Sneberja proti Domžalam. Hec pa je, da jaz ne vidim 3 polkroge tudi v lepem vremenu. Pač so narisali premajhne. Zakaj bi skopirali delujočo zadevo od Italijanov in Avstrijcev, če lahko sami izumljamo toplo vodo?

Še link: http://www.dars.si/Dokumenti/Napotki/Va...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

jype ::

WarpedOne> Delta 30, kar je POD 'varnih' 40kmh, ki velja v najhujši megli ergo tvoj izgovor propade.

Delta 30 ti čisto nič ne pomaga pri izgubi nadzora zaradi trka pri hitrosti nad 100km/h.

Če se je nekdo zaletel v šleparja s 30 se zagotovo ni vozil naprej.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: AC_DC ()

WarpedGone ::

Ne blodi. Delta 40 je "uradno varnih".
V tvojem iz riti potegnjenem primeru je delta manjši. Ergo uradno trka ni.
Vklopi tiste molekule med ušesi. Občasno jih znaš.


70 zveriženih vozil
To je 70 zaporednih naključnih voznikov, ki so šli en za drugim in NOBEN od njih ni uspel preprečit nesreče.

Kaj to pove o prometnih predpisih in avtošoli? Samo to, da jih je tule brezveze zram vleč, ker takšne situacije nobeno avtošolsko pravilo v realnem ne more preprečit.

Za vajo: kakšen delež 'nesposobnih' šoferjev je tm zunaj, da se jih povsem po naključju najde 70 en za drugim na kupu na isti cesti?
Hint: precej nad 90%

Da ne bo samo kritika, še jasna rešitev za večino teh AC problemov: linearna svetlobna signalizacija, i.e. en kandelaber na ~50m na katerem se vklopi oranžna luč ko je direkt pred tabo resna nevarnost. Ko to vidiš maš šanso VARNO upočasnit in spremljat tudi dogajanje za sabo, da ne zaviraš prehitro in fašeš v rit kamionđijo ki je ravno takrat pogledal na uro.

To pokrije voznike v kontra smer, nesrečo 500m pred tabo, meglo, strmoglavljen avion, whatever.

Slovensko avtocestno omrežje (tudi avtocestni križ) obsega pet avtocest in šest hitrih cest, ki v letu 2015 štejejo 612,0 km.


130km/h pomeni 36m/s, zadostoval bi tudi en kandelaber na 100m, oz 6000 svetlobnih signalov za KOMPLET slovenske AC in hitre ceste. 10 ljudi to zlahka pokriva in vklaplja lučke po potrebi, če jih ne znamo avtomatizirat.
Zbogom in hvala za vse ribe

St235 ::

WarpedGone je izjavil:

Ne blodi. Delta 40 je "uradno varnih".


Po kateri idiotski logiki je delta 40 enako max 40 km/h?

WarpedGone ::

Po tisti, da so omejitve postavljene tako, da še omogočajo varno vožnjo.
Ja, je idiotsko ampak ni to moja mantra.
Zbogom in hvala za vse ribe

darkolord ::

Da ne bo samo kritika, še jasna rešitev za večino teh AC problemov: linearna svetlobna signalizacija, i.e. en kandelaber na ~50m na katerem se vklopi oranžna luč ko je direkt pred tabo resna nevarnost. Ko to vidiš maš šanso VARNO upočasnit in spremljat tudi dogajanje za sabo, da ne zaviraš prehitro in fašeš v rit kamionđijo ki je ravno takrat pogledal na uro.
In si na istem ker folk ignorira oranžne luči.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

St235 ::

WarpedGone je izjavil:

Po tisti, da so omejitve postavljene tako, da še omogočajo varno vožnjo.
Ja, je idiotsko ampak ni to moja mantra.


prvo kot prvo omejitve so postavljene v obliki MAX XY km/h, tako da tale delta idiotizem je zrasel na tvojem zelniku.

In kot drugo kje piše, da je v izjemno gosti megli dovoljeno vozit 40km/h?

WarpedGone ::

Vpraši onega zgoraj, ki je to sm notr privleku.

In si na istem ker folk ignorira oranžne luči.

70 njih en za drugim?
Zbogom in hvala za vse ribe

ProGo ::

WarpedGone je izjavil:

To je 70 zaporednih naključnih voznikov, ki so šli en za drugim in NOBEN od njih ni uspel preprečit nesreče...

Logika ti ni močnejša stran. Lahko da je kdo pravočasno zavrl, ampak je dobil od zadaj. Ne moremo z gotovostjo trditi da je vseh 70 voznikov vozilo neprimerno.

Edit: Hitrost je treba prilagoditi razmeram. Če te preseneti megla in vidljivost nekaj metrov, se je temu treba prilagoditi. Jaz sem se vozil že 20km/h po IT AC proti Benetkam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

WarpedGone ::

Lahko da je kdo pravočasno zavrl, ampak je dobil od zadaj.

== Nepravilna vožnja.
Promet je tudi za teboj, ne le pred tabo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

WarpedGone je izjavil:

Vpraši onega zgoraj, ki je to sm notr privleku.

In si na istem ker folk ignorira oranžne luči.

70 njih en za drugim?
Če teh 70 ignorira tudi vsaj tri člene ZPrCP, ki bi nesrečo preprečili, bi tudi eno luč, ja.

WarpedGone je izjavil:

Lahko da je kdo pravočasno zavrl, ampak je dobil od zadaj.

== Nepravilna vožnja.
Promet je tudi za teboj, ne le pred tabo.
Če gre za zaviranje v sili, potem na tisto, kar se zgodi za teboj, nimaš vpliva.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

ProGo ::

WarpedGone je izjavil:

Lahko da je kdo pravočasno zavrl, ampak je dobil od zadaj.

== Ni pravilno reagiral.
Promet je tudi za teboj, ne le pred tabo.

Motiš se. Če vidiš pred tabo stoječe vozilo in zavreš do 0km/h = pravilno. In te eden nabije od zadaj= njegova nepravilnost. Si super voznik. Tisti zadaj pa ne.
Še vedno pa tvoja logika pade. Trdiš nelogične stvari. Jaz mislim, da jih je vsaj 10% pravočasno zavrlo do 0, ampak so jih vozniki zadaj zabili naprej. Poslušaj starejšega gospoda, da je tovornjak porival vozila pred sabo in da je pokalo = niso še bili zaleteni do takrat vsi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

WarpedGone ::

Je sicer precej odvisno kolk bi birokrati zlorabljal takšno luč in ljudi navajal da itak kr neki utripa za brezveze. Če bi se luč prižgala v situacijah, kjer bi ljudje jo lahko povezali z dogajanjem na cesti, bi jo upošteval, ker bi v njej videli smisel.

Če vsakdan gledaš table, ki samo ovirajo veter, se treniraš za njihovo ignoriranje, ker so itak kr neki.

Si super voznik. Tisti zadaj pa ne.

Takih je morda blo 70.
Ampak niso bili super, kvečjemu delno nesposobni.

Super voznik je bil tist 71. ki je zavrl tako da se tudi 72 za njim ni razbil.
Komot je panično skočit na bremzo.
Kar v največjem deležu pomeni,da boš nekoga fasal v rit.

Super vozniki ne skačejo panično na bremzo.

In prvi v tej razbiti koloni je bil pacient, ki je zaradi megle panično skoču na bremzo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jype ::

WarpedOne> In prvi v tej razbiti koloni je bil pacient, ki je zaradi megle panično skoču na bremzo.

Ne, prvi v tej razbiti koloni je bil pacient, ki tega _NI_ storil, ko je nenadoma pred seboj videl _nič_.

Ustavi se _pred_ meglo, ne _v_ njej.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: AC_DC ()

ProGo ::

Lepo se poskušaš izviti, a žal ne bo šlo. "To je 70 zaporednih naključnih voznikov, ki so šli en za drugim in NOBEN od njih ni uspel preprečit nesreče."
Trdiš nekaj, kar živ boh ne more dokazati.

"Super vozniki ne skačejo panično na bremzo." Ne vem kakšno paniko vpletaš, ampak če prileti megla, in vidiš 10m pred tabo, to pomeni da se moraš peljati ne vem 40km/h da lahko v teh 10m zavreš do 0km/h. To pomeni od 130 km/h na 40km/h naglega in močnega zaviranja(tako učijo v avtopošah, da je treba zavirati v sili).

Tisti zadaj, ki pa mislijo da lahko v gosti megli vozijo 100km/h, se bodo pa slej ali prej naučili drugače.

jype je izjavil:

WarpedOne> In prvi v tej razbiti koloni je bil pacient, ki je zaradi megle panično skoču na bremzo.

Ne, prvi v tej razbiti koloni je bil pacient, ki tega _NI_ storil, ko je nenadoma pred seboj videl _nič_.

Ustavi se _pred_ meglo, ne _v_ njej.


Začuda se strinjam s trolom. Ustaviti se je dejansko treba pred meglo. Daleč najboljša rešitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

darkolord ::

WarpedGone je izjavil:

Je sicer precej odvisno kolk bi birokrati zlorabljal takšno luč in ljudi navajal da itak kr neki utripa za brezveze. Če bi se luč prižgala v situacijah, kjer bi ljudje jo lahko povezali z dogajanjem na cesti, bi jo upošteval, ker bi v njej videli smisel.
Ne, žal ne gre to tako.

Za običajen folk velja: nič hudega se ni zgodilo = utripalo je za brezveze
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

ProGo ::

WarpedGone je izjavil:

Super voznik je bil tist 71. ki je zavrl tako da se tudi 72 za njim ni razbil.

Mislim drugače, da je 71 vozilo že bilo vsaj toliko proti robu pasu megle, da se je 72 nekaj posvetilo ven in je pravočasno zavrl. (na 0km/h PAZI!) In vsi ostali za njim tudi na 0km/h! (brez nadaljnjih nesreč)

Razen če je superman in ima radarski vid, in je dejansko videl nesreče skozi nepredirno meglo in zavrl. Tudi to je možno. Mogoče je imel radarsko zavorno asistenco. Eni luksuzni avtomobili to imajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

jype ::

ProGo> Začuda se strinjam s trolom. Ustaviti se je dejansko treba pred meglo. Daleč najboljša rešitev.

To se mi je pred nekaj leti zgodilo na dolenjski avtocesti pri Trebnjem: Šlepar 200m pred mano je nenadoma popolnoma izginil in jaz sem ustavil (no, 30km/h) z meglenko in varnostnimi utripalkami skrajno desno, a še na voznem pasu. Tako smo nadaljevali skozi slab kilometer goste megle v pasovih, potem se je pa spet videlo (tudi šlepar je zmanjšal hitrost, a šele v megli). Nobenih težav, razen nekoga, ki je v megli po prehitevalnem pasu priletel mimo z visoko hitrostjo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: AC_DC ()

SuperVeloce ::

Aston_11 je izjavil:

No, evo, tole je napisal eden - objavljeno na 24ur:

"Slabih 30 minut po objavi Nininega zapisa smo v uredništvo prejeli še eno pismo. Tokrat od bralca Mihe. Njegov zapis objavljamo v celoti. "Tudi sam bi se rad zahvalil temu moškemu z lučko. Tudi meni je rešil življenje, saj sem ga v zadnjem hipu videl in zavrl. Drugače bi priletel v kolono z vsaj 130 km/h in še koga poškodoval. Res mu hvala," je sporočil."


130 je imel na lagerju, videl pa ni nič. Bravo, res bravo.

Točno to, folk se pokne na svojo hitrost in sanjari. Se veliko vozim, relativno hitro vozim v vseh razmerah, sem že večkrat doživel takšne zavese megle in sploh dežja (kjer imaš takoj aquaplaning, če je cesta malo slabša), pa me začuda nikoli ne preseneti. Da se reagirati in pravilno varno zavirati, le malo koncentracije in zdrave pameti je potrebno. Se mi je že dogajalo, da sem lepo pravočasno upočasnil, folk mimo mene po prehitovalnem je pa plesal od aquaplaninga, ker jih je "presenetilo". Čista sreča, da ni kdo tako "priletel" vame, ker mu nisem z reflektorjem svetil, pa čeprav so imeli za menoj več "še čiste" ceste, kot jaz ob reakciji. Ekstremno nevarne situacije in ti nabije adrenalina vsaj toliko kot najbolj nora vožnja, ker ne veš kaj prihaja za teboj... Ko ga piči kolona ob gužvi, je pa nesreča praktično neizogibna, ker en ga bo zaj**** in peljal "na polno" v belino ali kaj podobnega. In točno to se dogaja dokaj pogosto, zagledaš avto z zelo močnimi meglenkami manj kot 100m pred seboj (kje so šele tisti s slabimi ali crkjenimi lučmi ali celo ugasnjenimi, ko jih zagledaš še precej kasneje). Folk mimo tebe pa 130kmh. Piči miško, polne batine.

Nesreče se dogajajo, večina verjetno tukaj ni veliko kriva, razen vožnje par kmh prehitro za razmere, ampak par jih je zagotovo močno pretiravalo. Tudi če se pelješ prehitrih 100kmh in je vidljivost 50m, ob pravilni reakciji in zaviranju takšnih hudih nesreč nebi smelo biti, le nekaj zvite pločevine. Če pa je bila vidljivost po celi dolini tako slaba, kot poročajo priče (torej je bila močna megla pričakovana), pa nimaš kaj 130... Koliko so jih nagazili tovornjakarji, je tudi dobro vprašanje.. verjetno 90kmh v meglo.
i7-4790, MSI 5700xt Gaming X, 4x8GB 1600CL8, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Vozniška kultura na Slovenskem: 71 voznikov v naletu, a le eden se spomni opozarjat druge zadaj...

mirator ::

Težko je opisati razmere na tem delu, če jih ne doživiš. Megla se dejansko tako hitro zgosti do vidljivosti skoraj manj kot 5 m, da nimaš časa reagirati. Jaz sem takšno situacijo že doživel, na srečo brez posledic. Hitrost sem dejansko zmanjšal na 5km/h in tvegal nalet od zadaj. To je kot, da bi nekdo pred tabo spustil zid.

SimplyMiha ::

Jaz sem se že vozil skozi meglo. Vedno, ampak res vedno je potrebno zmanjšati hitrost, ne pa leteti s 130 km/h samo zato ker še vidiš lučke na vozilih spredaj!

Lonsarg ::

Poleg norcem je seveda treba izpit vzet tudi tistim, ki gredo pod 50 v megli.

mirator ::

Vsi smo že vozili po bolj ali manj gosti megli. Ampak ta je super gosta megla, ki se za nameček pojavi kot odsekano. 50 km/h v takšni megli?
Pravzaprav si pred odločitvijo: ali hočeš postati potencialni morilec, ker boš naletel na vozilo pred sabo ali pa potencialni samomorilec, ker boš pri prevelikem zmanjšanju hitrosti tvegal nalet od zadaj?

SuperVeloce ::

seveda, zelo težko je, sploh ko si že v gosti megli in voziš vidljivosti primerno, recimo 50-60kmh, pa se megla naenkrat še zgosti da je težko to opaziti in pravilno reagirati, to je daleč najtežja meglena situacija... Ampak tudi če bi zmanjšal na 30kmh (5kmh je res malo pretvegano), kar prepreči, da ti povzročiš hujše poškodbe, ti bo zadaj nekdo priletel ker ima očitno radar v glavi. Težje se je zgovarjati, če je bil kratek odsek "dokaj čist", da je folk vozil celih 130, ker takrat pa vidiš belo zaveso pred seboj, tako podnevi kot ponoči. Sem doživel in nihče ne bo rekel da ni tako. Vozim hitro (in po regionalkah hitreje od marsikoga), ampak ko so takšne situacije, samo gledam, kako nor in neskoncentriran je folk okoli mene. Takrat vem, da le imam še nekaj pameti v glavi, nisem čisti norec.

btw. Zgleda, da je bila nesreča koncentrirana na 4 dele, torej dejansko so bile 4 ločene nesreče. Veliko ljudem je verjetno uspelo ustaviti pravočasno, pa so dobili od zadaj

Lonsarg je izjavil:

Poleg norcem je seveda treba izpit vzet tudi tistim, ki gredo pod 50 v megli.

To velja pri vidljivosti 50m. Zelo očitno vidljivost v tem delu ni bila niti toliko... Torej ne, izpit odvzeti tebi.
i7-4790, MSI 5700xt Gaming X, 4x8GB 1600CL8, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Takole eden pripoveduje:
O grozljivi izkušnji je za Nedelo spregovoril Miha Trefalt, ki se je znašel sredi kaosa. Povedal je, da je bila cesta spolzka, čemur je prilagodil hitrost vožnje. Nenadoma je na vrhu Golega vrha zagledal pred seboj ustavljen tovornjak, hitro je zavil na prehitevalni pas, se izognil trčenju in zaviral, pri tem pa upal, da bo tudi voznikom za njim uspelo zavreti.

"Trije avti pred mano so ustavili, čeprav nas je vse nekoliko zaneslo, in dva avta za mano tudi. Ostal sem v vozilu, na srečo, ker je tedaj med menoj in avtobusom pridivjal mlad fant, ki je oplazil nekaj vozil in raztreščil očetov avto. K sreči je prišel ven cel. V kolono stoječih vozil se je na moji desni zaletel tudi avtobus z romunskimi tablicami. Kasneje sem izvedel, da je za mano en voznik prepozno opazil stoječi tovornjak, se zaril podenj in umrl. Pogled na kup nagrmadenih avtov je bil res grozljiv."

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

Lep opis, kako različno reagirajo ljudje v isti situaciji.
i7-4790, MSI 5700xt Gaming X, 4x8GB 1600CL8, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

SimplyMiha ::

Ja. Žal ne pomaga, še voziš še tako previdno, dokler je vsaj en nepozoren prepotentnež v prometu.
««
«
1 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23821980 (16177) dzinks63
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12615967 (12116) Mare2
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8513096 (10165) terezijslo
»

Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29251355 (35793) Matako
»

Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8612244 (8814) timej98

Več podobnih tem