Forum » Igre » Divinity: Original Sin
Divinity: Original Sin
Yohan del Sud ::
Tebi kaj plačajo za promocijo?
Se strinjam z Alamarjem, špil je je dober, ni pa strašen presežek in daleč od tega, da bi bil top shit. Poleg tega, da je razvlečen, se mi zdi tudi na splošno prerazdrobljen in neuravnotežen. Crafting je neuporaben (je preveč vsega in roba je poceni). Kvihtanje je čudaško (ni jasno, kdaj lahko kaj nadgradiš). Osnovna zgodba reševanja vesolja je prežvečena. Zaboga, raje vidim, da rešujem princeso iz stolpa.
So pa zato res izvirni kvesti, sijajni dialogi, miljavžent podrobnosti, skiti jajčki, (nerešljive) uganke, dovolj svobode in pa oko roseča grafika (ki mi pregreva računalo).
Ajd, dam 7/10. BG je bil boljši.
Se strinjam z Alamarjem, špil je je dober, ni pa strašen presežek in daleč od tega, da bi bil top shit. Poleg tega, da je razvlečen, se mi zdi tudi na splošno prerazdrobljen in neuravnotežen. Crafting je neuporaben (je preveč vsega in roba je poceni). Kvihtanje je čudaško (ni jasno, kdaj lahko kaj nadgradiš). Osnovna zgodba reševanja vesolja je prežvečena. Zaboga, raje vidim, da rešujem princeso iz stolpa.
So pa zato res izvirni kvesti, sijajni dialogi, miljavžent podrobnosti, skiti jajčki, (nerešljive) uganke, dovolj svobode in pa oko roseča grafika (ki mi pregreva računalo).
Ajd, dam 7/10. BG je bil boljši.
www.strancar.com
Izi ::
Yohan del Sud je izjavil:
Tebi kaj plačajo za promocijo?Kdo bi mi pa plačeval?
Kickstarter igra. Nima niti založnika, saj je izdelovalec in založnik ista mala firma. V reklamo ni bilo vloženega niti dolarja in zagotovo nikomur ne plačujejo za odlične ocene.
Gre se preprosto zato, da se jaz spoznam na RPG žanr iger. Sicer sem pa tokrat v velikanski večini.
Divinity: Original Sin je na splošno, če vzamemo povprečno oceno iz vseh opisov, najbolje ocenjena igra v zgodovini iger. Podkupljeno?
Povsod ji podeljujejo naziv igre leta 2014 (GOTY) in igre meseca. Podkupljeno?
Gamespot - Game of the Month: July 2014
In komaj dobro je izšla in je že na večini lestvic najboljših RPGjev VSEH ČASOV. Podkupljeno?
PCGamer - The best RPGs of all time
PCGamer jo je med 25 najboljših RPGjev v zgodovini postavil na 16. mesto. Ko bo malo starejša bo zagotovo prilezla precej višje. Kajti tisti RPGji na najvišjih mestih so tam predvsem zaradi nostalgije. Če si jih danes naložiš na PC boš razočaran ugotovil, da so za današnje standarde popolnoma neigralni s patetično klišejskimi zgodbami, ampak v naših glavah ostajajo legendarni, ker takrat boljšega nismo poznali. Divinity: Original Sin dejansko povozi večino iger na tej lestvici.
Kar se pa tiče Blacksmithinga in Craftinga pa sem se na začetku motil. Ko zaobvladaš zadevo je ta crafting sistem dejansko en najboljših in najbolj uporabnih do sedaj. Ne samo da sta tako Blacksmithing kot Crafting močno uporabna, ampak sta kasneje v igri praktično nujna. Ampak uporabna postaneta šele ko ko jih zlevelaš do 5. stopnje. Samo enega iz druščine moraš že na začetku določiti za dežurnega kovača in ga v tem duhu tudi trenirati. Najbolj primeren je Jahan.
Brez Craftinga boš igro zelo zelo težko končal.
Yohan del Sud kaj daleč verjetno ni prišel, če ne bi vedel, da v skrinjah in pri prodajalcih dobivaš samo osnovno robo, četudi je ta legendarna. Prava uporabna roba le ta postane šele ko jo nadgradiš z visoko elementarno zaščito proti vsem elementom, na primer z Rubinom. Brez visoke elementarne zaščite boš kasneje z level 16 in več sovražniki tenko piskal. Tam nekje ob level 18 moraš za večino elementov že imeti vsaj 100% zaščito (gre do 200%) to pa je možno samo s Craftingom 5. stopnje.
Crafting je torej nujen prav za vsakega, Blacksmithing pa vsaj za čarovnike ni nujen medtem ko je za bojevnike na blizu kar precej koristen, ker si lahko sami popravljajo opremo (čarovnikom se oprema praktično ne kvari) pa melee orožje bo dejansko podvojilo svojo moč, če ga boš prekoval, nadgradil in dobro nabrusil.
Tukaj je zelo enostavno in pregledno razloženo kaj in kako glede craftinga in kovanja. Komur se ne da prebirati vseh knjig v igri (vsi recepti so predstavljeni v knjigah), pregledaš recepte na te strani in ti je takoj jasno kaj se splača shranjevati in kaj lahko prodaš.
Crafting Recipes & Guide
Predvsem Rubin je najdragocenejša stvar v celi igri. Če ga slučajno vidiš pri prodajalcu ga obvezno kupi.
Essence različnih elementov so tudi nujni za shranjevanje in kupovanje.
Pa izdelovanje skillbookov in scrollov se je tudi pametno naučiti, ker nekaterih skillbookov zlepa ne najdeš pri prodajalcih.
Mnogo ključavnic v igri se ne da vlomiti niti razbiti, pa tudi ključ za njih ne obstaja. To so tiste ključavnice, ki imajo veliko sliko vijoličaste ključavnice na vratih ali skrinji. Te lahko odkleneš samo z Unlock scrollom.
Najbolj dragocena oprema v igri je tako dosegljiva samo z unlock scrollom. Iz tega scrolla se ne da izdelati skillbook. Zato jih je treba craftati sproti. Craftaš witchcraft scrolle, toliko časa, dokler se naključno ne pojavi unlock scroll (je zelene barve, čeprav je iz witchcraft šole).
mgermo ::
Ne bom pisal eseja. DD je dobra igra, ampak primerjati jo z BG2, Fallout2 in Tormentom je žaljivo za sledeče. Lahko, da ima najvišje ocene, ampak to bolj kaže na vedno nižje standarde kot karkoli drugega.
Izi ::
Ne bom pisal eseja. DD je dobra igra, ampak primerjati jo z BG2, Fallout2 in Tormentom je žaljivo za sledeče. Lahko, da ima najvišje ocene, ampak to bolj kaže na vedno nižje standarde kot karkoli drugega.Nostalgija in nič drugega. Kdaj si jih imel nazadnje naložene in jih preigral da lahko primerjaš?
Če si jih preigral v zadnjih par letih potem lahko sodiš in primerjaš, drugače pa je vse samo v tvoji glavi in z realnostjo nima nič.
BG2 je bila legendarna igra ko sem jo igral 14 let nazaj, ko sem BG2:EE preigral lansko leto pa nisem prav nič užival. Kljub izboljšani grafiki je igra grda ko smrt, močno lesena in zgodba prav nič posebnega. Prav vse kar je bilo takrat zanimivega je davno izginilo. Trenutno ji dam oceno nekje okoli 25/100.
Naložil sem še Fallout 2, ki sem jo z užitkom preigral kar dvakrat pred 15 ali 16. leti. Ugotovil sem, da je prav vsaka igra za par evrov ki jo imam danes naloženo na telefonu, tudi če odmislim patetično grafiko, ko naokoli premikaš par grdih kvadratkov, mnogo boljša, bolj kompleksna in z boljšo zgodbo. Trenutna ocena 15/100.
Preigral sem pa praktično vse RPGje zadnjih 20 let.
detroit ::
Mene moti in zaradi tega tudi ne igram, ker moram pravzaprav prebrat journal do jaja 100x premislit in potem bom šele zvedu kaj in koga moram fentat....nimam časa za to:)
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
djabi ::
Jah, RPG je pač specifičen žanr. Rabiš ogromno prostih ur in potrpežljivosti, če se želiš konkretno posvetiti igranju tega žanra, sploh resnejših iger, za katere lahko porabiš več sto ur. Tudi jaz žal nimam dosti prostega časa, da bi igral takšno igro, pa bi zelo rad. Mogoče nekoč.
Alamar ::
Lepo te prosim, preigral jih nisi polovico, kaj šele vse v zadnjih 20 letih. Tvoja objektivnost je smešna. Poleg tega se vidi, da nisi pravi RPG gamer, ker RPG sodit po grafiki, je kratko malo žalostno. BG2 je bila ob izidu legendarna igra in veliko boljša, kot Divinity Original Sin ob izidu letos. Dajat trenutne ocene igram za nazaj je kratko malo patetično. Pa četudi odmislim, da so BG saga ali Fallout 1&2 stari 15 let so celokupno veliko boljše igre kot Divinity Original Sin. Čez 15 let bo OS le eden od dobrih RPGjev. ŠE enkrat, OS dobiva visoke ocene, ker zadnjih par let ni bilo podobnih naslovov. Ima kar nekaj napak, ki jih v površnih reviewih ne boš zasledil. Če pa pogledaš dedicated forume, je pa precej pritoževanja.Ne bom pisal eseja. DD je dobra igra, ampak primerjati jo z BG2, Fallout2 in Tormentom je žaljivo za sledeče. Lahko, da ima najvišje ocene, ampak to bolj kaže na vedno nižje standarde kot karkoli drugega.Nostalgija in nič drugega. Kdaj si jih imel nazadnje naložene in jih preigral da lahko primerjaš?
Če si jih preigral v zadnjih par letih potem lahko sodiš in primerjaš, drugače pa je vse samo v tvoji glavi in z realnostjo nima nič.
BG2 je bila legendarna igra ko sem jo igral 14 let nazaj, ko sem BG2:EE preigral lansko leto pa nisem prav nič užival. Kljub izboljšani grafiki je igra grda ko smrt, močno lesena in zgodba prav nič posebnega. Prav vse kar je bilo takrat zanimivega je davno izginilo. Trenutno ji dam oceno nekje okoli 25/100.
Naložil sem še Fallout 2, ki sem jo z užitkom preigral kar dvakrat pred 15 ali 16. leti. Ugotovil sem, da je prav vsaka igra za par evrov ki jo imam danes naloženo na telefonu, tudi če odmislim patetično grafiko, ko naokoli premikaš par grdih kvadratkov, mnogo boljša, bolj kompleksna in z boljšo zgodbo. Trenutna ocena 15/100.
Preigral sem pa praktično vse RPGje zadnjih 20 let.
Alamar ::
Tudi tu se motiš. Kickstarter je bil le orodje za pridobivanje dodatnega denarja za izboljšavo same igre. S tem milijonom, ki so ga dobili, igre še zdaleč ne bi mogli izdati. Reklame je precej, predvsem po evropskih medijih. Tudi založnika imajo in sicer Daedalic Entertainment.Yohan del Sud je izjavil:
Tebi kaj plačajo za promocijo?Kdo bi mi pa plačeval?
Kickstarter igra. Nima niti založnika, saj je izdelovalec in založnik ista mala firma. V reklamo ni bilo vloženega niti dolarja in zagotovo nikomur ne plačujejo za odlične ocene.
Gre se preprosto zato, da se jaz spoznam na RPG žanr iger. Sicer sem pa tokrat v velikanski večini.
Izi ::
Končal
Brez dvoma en boljših, če ne kar najboljši RPG, ki sem ga kdajkoli igral.
Končal sem kot level 22, s štirimi "glass cannon" čarovniki, ki so na koncu mleli vse pred seboj in bili imuni praktično na vse. Mogoče sem celo malo pretiraval, kajti glavno zlo, ki ima preko 8000 HP in okoli 60% zaščito praktično na vse, je padlo že v drugem obratu.
Čarovniki so se izkazali za zelo učinkovite skozi celo igro. Loremaster 5 je obvezen, da vidiš na kateri element so sovražniki občutljivi. Vsaj na en element je vsak občutljiv.
Zgodba, ki pri večini iger proti koncu vedno bolj bledi, se tukaj ravno obratno vedno bolj širi, na začetku zgleda precej klasično detektivska, proti koncu pa preraste v epsko reševanje celega vesolja z bogovi vred.
Vse skupaj je nekako razdeljeno na tri poglavja. V journalu mi kaže opravljenih ravno 80 questov.
Uganke so ene težjih, ki sem jih do sedaj videl v igrah. Na dveh mestih, enkrat v drugem delu in enkrat v tretjem delu sem skoraj obtičal. Treba je kar precej razmišljati, ločeno uporabljati člane druščine, skozi razpoke metati teleporter piramide, preklapljati stikala in podobno.
Crafting sistem, ki na začetku zgleda zastrašujoče komplicirano se kmalu izkaže za zelo učinkovitega in precej enostavnega. Pravzaprav enega boljših do sedaj.
Denarja sem imel proti koncu toliko, da sem se utapljal v njemu. Ko pride Bartering do 7. stopnje lahko kupuješ in prodajaš po isti ceni.
Daleč najbolj epsko v tej igri je pa seveda bojevanje. Tako dodelanega bojevanja z domiselnim prepletanjem elementov do sedaj še nisem videl. Kar 9 različnih damageov, ki se odlično dopolnjujejo.
Pa izdelovalci so bili 14 dni na dopustu zato ta čas ni bilo popravkov, danes pa je že prišel nov velik popravek. Trenutna verzija je že 1.0.107. Ker ni kaj dosti več za popravljati sedaj dodajajo dodatne vsebine, nove spremljevalce, igralni vmesnik lahko po novem povečaš ali pomanjšaš neodvisno od resolucije, če se ti zdi tekst premajhen ali prevelik. Funkcija, ki manjka v večini iger, če igraš na največjih resolucijah.
Kamero, ki je po defaultu zaklenjena na precej ozek kot premikanja, se da v meniju odkleniti, da se vrti cel krog. Ta funkcija je sicer že od začetka, ampak vseeno omenjam, če kdo ni vedel, ker se splača odkleniti, še posebej pri miselnih ugankah precej pomaga.
Brez dvoma en boljših, če ne kar najboljši RPG, ki sem ga kdajkoli igral.
Končal sem kot level 22, s štirimi "glass cannon" čarovniki, ki so na koncu mleli vse pred seboj in bili imuni praktično na vse. Mogoče sem celo malo pretiraval, kajti glavno zlo, ki ima preko 8000 HP in okoli 60% zaščito praktično na vse, je padlo že v drugem obratu.
Čarovniki so se izkazali za zelo učinkovite skozi celo igro. Loremaster 5 je obvezen, da vidiš na kateri element so sovražniki občutljivi. Vsaj na en element je vsak občutljiv.
Zgodba, ki pri večini iger proti koncu vedno bolj bledi, se tukaj ravno obratno vedno bolj širi, na začetku zgleda precej klasično detektivska, proti koncu pa preraste v epsko reševanje celega vesolja z bogovi vred.
Vse skupaj je nekako razdeljeno na tri poglavja. V journalu mi kaže opravljenih ravno 80 questov.
Uganke so ene težjih, ki sem jih do sedaj videl v igrah. Na dveh mestih, enkrat v drugem delu in enkrat v tretjem delu sem skoraj obtičal. Treba je kar precej razmišljati, ločeno uporabljati člane druščine, skozi razpoke metati teleporter piramide, preklapljati stikala in podobno.
Crafting sistem, ki na začetku zgleda zastrašujoče komplicirano se kmalu izkaže za zelo učinkovitega in precej enostavnega. Pravzaprav enega boljših do sedaj.
Denarja sem imel proti koncu toliko, da sem se utapljal v njemu. Ko pride Bartering do 7. stopnje lahko kupuješ in prodajaš po isti ceni.
Daleč najbolj epsko v tej igri je pa seveda bojevanje. Tako dodelanega bojevanja z domiselnim prepletanjem elementov do sedaj še nisem videl. Kar 9 različnih damageov, ki se odlično dopolnjujejo.
Pa izdelovalci so bili 14 dni na dopustu zato ta čas ni bilo popravkov, danes pa je že prišel nov velik popravek. Trenutna verzija je že 1.0.107. Ker ni kaj dosti več za popravljati sedaj dodajajo dodatne vsebine, nove spremljevalce, igralni vmesnik lahko po novem povečaš ali pomanjšaš neodvisno od resolucije, če se ti zdi tekst premajhen ali prevelik. Funkcija, ki manjka v večini iger, če igraš na največjih resolucijah.
Kamero, ki je po defaultu zaklenjena na precej ozek kot premikanja, se da v meniju odkleniti, da se vrti cel krog. Ta funkcija je sicer že od začetka, ampak vseeno omenjam, če kdo ni vedel, ker se splača odkleniti, še posebej pri miselnih ugankah precej pomaga.
Alamar ::
Ti bi res moral it za piarovca k Larianu. V čisto vsakem elementu je precej boljših iger in tudi celokupno je veliko boljših RPGjev od OS. Edino, kar lahko rečem, je, da igro še dodelujejo in se imho vsem, ki še niso začeli igrat, ali so na začetku, splača počakat par mesecev, ker bodo očitno z neštetimi patchi popravili in dodali še precej manjkajočih stvari, ki so bile sicer obljubljene že v kickstarter kampanji. Že to govori, da je bila igra prezgodaj izdana, vendar jim je treba priznat, da so ekonomsko ujeli perfekten trenutek poletne suše, saj bi v primeru kasnejše izdaje v rokih, ki jih ima Wasteland 2 ali Pillars of Eternity jasno popušili.
Izi ::
Wasteland 2 se da že vsaj pol leta preigrati prvo polovico igre in ves čas jo posodabljajo. Na žalost je slabša kot DOS. In to ni samo moje mnenje ampak kar večinsko od tistih, ki so igrali oboje. Dvomim, da bodo do izida toliko poravili stvari, da bi bil resna konkurenca DOS.
Pillars of Eternity pa še nisem igral ampak spremljam zadevo že od začetka in po mojem mnenju zaenkrat kaže, da bo najslabša od trojice.
So pa seveda vse tri obvezno igranje za vsakega pravega RPG ljubitelja.
Pillars of Eternity pa še nisem igral ampak spremljam zadevo že od začetka in po mojem mnenju zaenkrat kaže, da bo najslabša od trojice.
So pa seveda vse tri obvezno igranje za vsakega pravega RPG ljubitelja.
neboben ::
Pillars of Eternity pa še nisem igral ampak spremljam zadevo že od začetka in po mojem mnenju zaenkrat kaže, da bo najslabša od trojice.Kak namig rabim zakaj se že zdaj vidi, da bo najslabša od trojice ? A ni do izida še cirka 5 mesecev.
Zmajc ::
BG2, fallout 2 , etc so bile res epske igre in sem jih vse preigral vsaj 4-5x ampak to je bilo 14 let nazaj. Če igre igraš danes niso čisto nič posebnega. Bg2 ima za današnje pojme tako klišejsko zgodbo da bog pomagaj.
Reči da so dosti bolj epske od recimo OS je čisti primer "rose tinted glasses" sindroma ne realna ocena.
Reči da so dosti bolj epske od recimo OS je čisti primer "rose tinted glasses" sindroma ne realna ocena.
detroit ::
zgodba bg2 je bila 15let dobra, sam sm bil star skor pol manj:) Zdaj igram ee unlocked cap remove in še vedno mi je casting en najboljših. Spellov ko boga ki so pravzaprav uporabni ne pa kot FUCK YOU skyrim - da opravičim rage...v skyrimu najmočnejši spell ki sem ga utegnil pričarat ko iz rok strelo pošiljaš ne vem kako se reče ne naredi skoraj nič škode....mislim wtf. Castaš ga full dolg in potem prdne....omg..../rage
Divinity pri spellih ne razočara mogoče jih je malo (ampak sem šele na začetku in očitno bom tam tudi ostal....:)
Divinity pri spellih ne razočara mogoče jih je malo (ampak sem šele na začetku in očitno bom tam tudi ostal....:)
Skero
opeter ::
BG2, fallout 2 , etc so bile res epske igre in sem jih vse preigral vsaj 4-5x ampak to je bilo 14 let nazaj. Če igre igraš danes niso čisto nič posebnega. Bg2 ima za današnje pojme tako klišejsko zgodbo da bog pomagaj.
Reči da so dosti bolj epske od recimo OS je čisti primer "rose tinted glasses" sindroma ne realna ocena.
To je zaradi nostalgičnih občutkov in staranja.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
todman74 ::
Alamar ::
Nisem rekel, da mi ni všeč, samo tako superiorna, kot jo hoče izi predstavit enostavno ni. In kje je tukaj bedarija, če napišem, da obstaja veliko boljših RPGjev od OS? Še enkrat, ne moreš primerjat 15-20 let starih iger po tehnični plati z novo igro? BG saga ali Torment ima veliko bolj epski občutek, kot OS.
BG2, fallout 2 , etc so bile res epske igre in sem jih vse preigral vsaj 4-5x ampak to je bilo 14 let nazaj. Če igre igraš danes niso čisto nič posebnega. Bg2 ima za današnje pojme tako klišejsko zgodbo da bog pomagaj.Ta izjava je smešna. Kako je bila lahko igra petnajst let nazaj epska, sedaj pa več ne? Jo mogoče zastarela grafika in UI naredi manj epsko? Ne, epsko jo naredi zgodba, karakterji, cel svet v katerem se dogaja itd. In tale generičen Rivellon pač ne more biti konkurence Forgotten Realms ali Planescapu recimo.
Reči da so dosti bolj epske od recimo OS je čisti primer "rose tinted glasses" sindroma ne realna ocena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alamar ()
todman74 ::
yoco ::
Zčel sem igrat, pa me samo neki zanima. Ko odpreš mapo, a res nikjer ni kakšne oznake kam te questi pošiljajo? Sem malo zgubljen ko ne vem kam je prava smer!
Izi ::
Zčel sem igrat, pa me samo neki zanima. Ko odpreš mapo, a res nikjer ni kakšne oznake kam te questi pošiljajo? Sem malo zgubljen ko ne vem kam je prava smer!
To je RPG stare šole. Nobenih puščic in klicajev na zemljevidu
Če še nisi igral nobene take igre gre nekako takole:
Govoriti moraš sproti z vsakim ki ga srečaš. Morda ti da quest.
Potem pa sistematično raziskuješ celotno ozemlje lepo po vrsti. Najprej bližnja področja in potem vedno bolj oddaljena, queste pa delaš pač takrat ko slučajno prideš tja kamor te pošilja quest.
Divjati nekam predaleč v neznano tako ali tako ne moreš, ker boš naletel na prehude sovražnike. Vedno najprej preišči vsa območja v bližini mesta in se vračaj v mesto prodajat in nabavljat novo opremo, potem pa čim močnejši postajaš dlje se lahko odpraviš.
Najprej pa poskušaj narediti vse queste v mestu. Pa v taki igri je vsaj na začetku nujno, da pobereš in pokradeš prav vse kar ni pribito in potem to prodaš trgovcem. Šele ko v mestu ni prav nič za početi in si opravil vse queste, ki se jih da tam narediti se odpraviš izvem mesta, najprej seveda v bližnjo okolico.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Zmajc ::
Iz mesta si šel po napačni poti, na drugi strani so nižji lvl. Drugače pa na začetku čim dlje ostani v mestu ker z questi lahko komot prides do lvl-a 3-5.
oo7 ::
Divinity: Original Sin 2 is coming to Kickstarter and you can vote on the reward tiers
http://www.vg247.com/2015/08/12/divinit...
Izi ::
Zakaj pa 2.del na kickstarter, če se je predhodnik tako dobro prodajal?
Ker so si za 2. del zastavili še veliko večje cilje kot za odlični 1. del. Ali jim bo uspelo narediti igro s katero se bodo zapisali v zgodovino ali pa bodo bankrotirali. Tokrat gredo na vse ali nič
Njihova izjava:
Divinity: Original Sin 2 will be our biggest and most ambitious RPG to date — one that will either sink us, or go on to be remembered as our best game ever!
oo7 ::
Divinity: Original Sin was funded in 12 days, but its sequel has shattered that record, reaching its goal of $500,000 in less than 12 hours.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
ahac ::
Kdo ve, če "Enhanced Edition" pride jutri tudi za PC?
Se mogoče splača kupit navaden edition zdaj in potem dobim free EE... ali je vseeno, če kasneje enkrat kupim direktno EE?
Se mogoče splača kupit navaden edition zdaj in potem dobim free EE... ali je vseeno, če kasneje enkrat kupim direktno EE?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Mavrik ::
Kdo ve, če "Enhanced Edition" pride jutri tudi za PC?
Se mogoče splača kupit navaden edition zdaj in potem dobim free EE... ali je vseeno, če kasneje enkrat kupim direktno EE?
Kolikor vem pride za Windows in za konzole, OS X in Linux sta delayed. Za nakup pa ne vem, sam verjetno ne boš čisto nič zamudil če kupiš direkt EE.
The truth is rarely pure and never simple.
sesobebo ::
kolkor vem, bo to samo ogormen patch za D:OS, in bo kot tak pac avtomatska nadgradnja za vse prejsnje verzije D:OS (e.g. kupis D:OS ali danes ali pa cez pet let, EE pride zraven avtomatsko - podobno kot je bilo z Witherji in Wasteland 2).
povdarek na kolkor vem :D
povdarek na kolkor vem :D
Ghenghiz ::
Divinity: Original Sin 2 preview and interview with Swen Vincke
Notri bo polno enih detajlov... to kar majo namen delat z glasbo nisem videl ze od Monkey Island 2 naprej.
Notri bo polno enih detajlov... to kar majo namen delat z glasbo nisem videl ze od Monkey Island 2 naprej.
Ghenghiz ::
Early access je sedaj no voljo tudi tistim, ki bi radi imeli GOG verzijo.
Na larianvault.com je potrebno izbrati GOG verzijo, kar generira key, s katerim potem na gog.com/redeem dodas kopijo na account.
Na larianvault.com je potrebno izbrati GOG verzijo, kar generira key, s katerim potem na gog.com/redeem dodas kopijo na account.
Izi ::
Izi ::
Igra je praktično tu, treba se bo pripraviti
Na začetku je treba izbrati svoj glavni lik, ki je lahko en izmed šestih likov z zgodbo in zgodovino, ali pa si sami konfiguriramo lik čisto iz nule.
Po moje je najbolje vzeti enega izmed šestih, saj lahko edino tako izkusiš njegovo osebno zgodbo popolnoma v celoti. Vsakega izmed teh šestih sicer lahko vzameš v svojo druščino, ki je vedno omejena na največ 4 člane, ampak samo pri osebnem questu za svoj glavni lik lahko v celoti vodiš in usmerjaš pogovor, ostali člani naše 4 članske druščine bodo pogovore svojih osebnih questov opravili po svoje, mi bomo lahko samo prisluškovali, odločitve pa ne bodo v naših rokah. Zato je treba pazljivo izbrati svoj glavni lik in svoje tri soborce.
Če boš sam kreiral svoj glavni lik in za soborce vzel najemnike, boš ostal brez vseh šestih osebnih zgodb.
Priporočam torej, da si za glavni lik izbereš enega izmed sledečih likov, za soborce pa potem vzameš še tri izmed teh šestih. Seveda ne bodo vsi dosegljivi že takoj na začetku, ampak jih srečuješ spotoma med vandranjem po svetu.
Verjetno ni treba posebej omenjati, da se Vilinci, Kuščarji, Ljudje, Škratje in Nemrtvi med seboj ne razumejo najbolje in bodo odnosi osebkov po celem svetu do nas popolnoma drugačni glede na to katere rase bomo sami in katerih ras bodo ostali v naši druščini.
Na primer Vilinko Sebille so imeli Kuščarji za sužnjo in jih sedaj žive ne more videti, če boš sam Kuščar ali kakšen Kuščar v tvoji druščini, potem jo bo zelo težko pripravit, da se pridruži tvoji druščini.
Da bo izbira lažja tule vsak izmed šesterice predstavi svoj quest, ki ga bo poskušal izpolniti skozi zgodbo:
Sebille - Vilinka, ženska
The Red Prince - Kuščar, moški
Ifan ben-Mezd - Človek, moški
Lohse - Človek, ženska
Beast - Škrat, moški
Fane - Nemrtvi, moški
Torej s katerim se boste tokrat podali na epsko popotovanje in reševanje sveta?
Na začetku je treba izbrati svoj glavni lik, ki je lahko en izmed šestih likov z zgodbo in zgodovino, ali pa si sami konfiguriramo lik čisto iz nule.
Po moje je najbolje vzeti enega izmed šestih, saj lahko edino tako izkusiš njegovo osebno zgodbo popolnoma v celoti. Vsakega izmed teh šestih sicer lahko vzameš v svojo druščino, ki je vedno omejena na največ 4 člane, ampak samo pri osebnem questu za svoj glavni lik lahko v celoti vodiš in usmerjaš pogovor, ostali člani naše 4 članske druščine bodo pogovore svojih osebnih questov opravili po svoje, mi bomo lahko samo prisluškovali, odločitve pa ne bodo v naših rokah. Zato je treba pazljivo izbrati svoj glavni lik in svoje tri soborce.
Če boš sam kreiral svoj glavni lik in za soborce vzel najemnike, boš ostal brez vseh šestih osebnih zgodb.
Priporočam torej, da si za glavni lik izbereš enega izmed sledečih likov, za soborce pa potem vzameš še tri izmed teh šestih. Seveda ne bodo vsi dosegljivi že takoj na začetku, ampak jih srečuješ spotoma med vandranjem po svetu.
Verjetno ni treba posebej omenjati, da se Vilinci, Kuščarji, Ljudje, Škratje in Nemrtvi med seboj ne razumejo najbolje in bodo odnosi osebkov po celem svetu do nas popolnoma drugačni glede na to katere rase bomo sami in katerih ras bodo ostali v naši druščini.
Na primer Vilinko Sebille so imeli Kuščarji za sužnjo in jih sedaj žive ne more videti, če boš sam Kuščar ali kakšen Kuščar v tvoji druščini, potem jo bo zelo težko pripravit, da se pridruži tvoji druščini.
Da bo izbira lažja tule vsak izmed šesterice predstavi svoj quest, ki ga bo poskušal izpolniti skozi zgodbo:
Sebille - Vilinka, ženska
The Red Prince - Kuščar, moški
Ifan ben-Mezd - Človek, moški
Lohse - Človek, ženska
Beast - Škrat, moški
Fane - Nemrtvi, moški
Torej s katerim se boste tokrat podali na epsko popotovanje in reševanje sveta?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
tikitoki ::
Ta igra je super, komaj cakam drug del.
O fuck, a moras pazt kaj delas? Zateje betezna, k lahko direkt na zmaja lavfas.
Prvi sovražnik ki sem ga srečal izven mesta je bil lvl 8 jz pa komi lvl 3
O fuck, a moras pazt kaj delas? Zateje betezna, k lahko direkt na zmaja lavfas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Izi ::
Dvojka je spet fantastična in še boljša od vrhunskega prvega dela.
Tokrat je vse v celoti govorjeno, pogovori pa so precej bolj kratki in jedrnati. Če odmislimo knjige, potem prebiranja oziroma poslušanja ni pretirano veliko.
Za začetnike v RPG-jih stare šole je spet treba omeniti, da je ta RPG po žanru v prvi vrsti strategija in šele potem vse ostalo. Da ne bo kdo začenjal na Normalni ali celo Taktični težavnosti in potem zafrustriran izgubil zanimanje ko bo prvi Boss istega levela kot druščina, igraje pometel z njegovo celotno druščino sam pa ostal praktično brez praske
Najlažja stopnja je tukaj približno primerljivo z najtežjimi težavnostmi pri običajnih RPG-jih. Normalna težavnost je pa že čista strategija, kjer pri vsaki potezi zavzeto študiraš in preračunavaš. Težja, taktična težavnost, pa je bolj podobna igranju šaha kot RPGja.
Je pa seveda vse močno odvisno od pravilne in dobro sestavljene druščine. Po moje se še vedno najbolje obnese: dva tankovska bojevnika v ospredju, en oklepljeni zdravilec (Cleric) v sredini in en čarovnik v ozadju.
Če hočeš poleg preživetja dobro opraviti tudi z zgodbo pa je za gornje klase pametno vzeti čimbolj različne rase. En Človek, ena Vilinka, en Kuščar in en Nemrtvi, znajo opraviti praktično z vsemi situacijami. Bradati Škrat je na žalost izpadel iz moje druščine, ker ni dovolj prostora.
Da bo detektivsko delo teklo kot je treba se mora eden znati pogovarjati z živalmi, vilinka ali vilinec je nujen da žveči ostanke trupel in iz njih skuša potegniti zadnje trenutke življenja žrtve, eden pa mora seveda dobo obvladati veščine vlamljanja in žeparjenja.
Pa namazan jezik in znanje prepričevanja znata preprečiti marsikateri nesporazum in nepotreben boj, ki mu sledi. Ubiti se da popolnoma vse, ne glede na pomembnost likov. Ker iz mrtvih ne moreš izvleči pomembnih informacij, se je zato nujno najprej potrpežljivo pogovarjati in šele kasneje poseči po meču in magiji. Pa še tu je treba biti pazljiv, ker se questi dosti prepletajo znaš koga potrebovati večkrat in masakri nikakor niso smiselni, čeprav gre za najhujše zločince. To omenjam zato, ker je očitno večina osebkov v igri na konci z živci in ena napačna beseda ali ene napačna poteza takoj vodi v boj na življenje in smrt. Če torej ne brzdaš svojih živcev boš ali mrtev ali pa sam v celi deželi
Tokrat je vse v celoti govorjeno, pogovori pa so precej bolj kratki in jedrnati. Če odmislimo knjige, potem prebiranja oziroma poslušanja ni pretirano veliko.
Za začetnike v RPG-jih stare šole je spet treba omeniti, da je ta RPG po žanru v prvi vrsti strategija in šele potem vse ostalo. Da ne bo kdo začenjal na Normalni ali celo Taktični težavnosti in potem zafrustriran izgubil zanimanje ko bo prvi Boss istega levela kot druščina, igraje pometel z njegovo celotno druščino sam pa ostal praktično brez praske
Najlažja stopnja je tukaj približno primerljivo z najtežjimi težavnostmi pri običajnih RPG-jih. Normalna težavnost je pa že čista strategija, kjer pri vsaki potezi zavzeto študiraš in preračunavaš. Težja, taktična težavnost, pa je bolj podobna igranju šaha kot RPGja.
Je pa seveda vse močno odvisno od pravilne in dobro sestavljene druščine. Po moje se še vedno najbolje obnese: dva tankovska bojevnika v ospredju, en oklepljeni zdravilec (Cleric) v sredini in en čarovnik v ozadju.
Če hočeš poleg preživetja dobro opraviti tudi z zgodbo pa je za gornje klase pametno vzeti čimbolj različne rase. En Človek, ena Vilinka, en Kuščar in en Nemrtvi, znajo opraviti praktično z vsemi situacijami. Bradati Škrat je na žalost izpadel iz moje druščine, ker ni dovolj prostora.
Da bo detektivsko delo teklo kot je treba se mora eden znati pogovarjati z živalmi, vilinka ali vilinec je nujen da žveči ostanke trupel in iz njih skuša potegniti zadnje trenutke življenja žrtve, eden pa mora seveda dobo obvladati veščine vlamljanja in žeparjenja.
Pa namazan jezik in znanje prepričevanja znata preprečiti marsikateri nesporazum in nepotreben boj, ki mu sledi. Ubiti se da popolnoma vse, ne glede na pomembnost likov. Ker iz mrtvih ne moreš izvleči pomembnih informacij, se je zato nujno najprej potrpežljivo pogovarjati in šele kasneje poseči po meču in magiji. Pa še tu je treba biti pazljiv, ker se questi dosti prepletajo znaš koga potrebovati večkrat in masakri nikakor niso smiselni, čeprav gre za najhujše zločince. To omenjam zato, ker je očitno večina osebkov v igri na konci z živci in ena napačna beseda ali ene napačna poteza takoj vodi v boj na življenje in smrt. Če torej ne brzdaš svojih živcev boš ali mrtev ali pa sam v celi deželi
opeter ::
Izi, ti si v pezniji, da imaš čas nabijat tako zahtevne RPG-je?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Izi ::
Dvojka ima nov sistem, kjer imajo vsi najprej fizični in magični armor, šele spodaj pod tem so življenjske točke. Glavno delo v bojevanju je torej sovražniku sesuti enega izmed teh armorjev. Dokler ima armor je imun na VSE Crowd Control napade. Fizični napadi uničujejo fizični armor, magični pa magičnega.
Zaradi tega sistema sem opazil, da se mešana druščina bojevnikov in čarovnikov ne obnese najbolje, ker si delajo dvojno delo, ker napadajo oba armorja. Bistveno bolje se obnese, če vsi štirje člani iz naše druščine uporabljajo samo fizične ali pa samo magične napade.
Po moje je najbolj koristen Spell v celi igri Teleport. Tako v boju kot tudi izven boja. Sebe sicer ne moreš nikakor teleportirati, lahko pa kakšnega nadležnega lokostrelca, ki od daleč povzroča precej škode naši druščini, teleportiraš do svojih bojevnikov v sredino boja. Če je boj težak, s preveč sovražniki, lahko kakšnega teleportiraš daleč stran, da bo rabil vsaj dva kroga da se vrne v boj. Pa tudi izven boja lahko kakšnega svojega spremljevalca teleportiraš na kakšno drugače nedostopno mesto.
Zaradi novega sistema armorjev, tudi ne potrebujemo namenskega zdravilca. Najbolje je, da za svoje zdravje skrbi vsak sam. Zdravljenje pravzaprav sploh ni pomembno, dokler imaš armor. Ko ga nimaš več pa je bolje da bežiš Med bojem so najpomembnejši skilli za obnavljanje svojih armorjev.
Pri Questih pa sem opazil spet precej nov in inovativen sistem. Veliko dogodkov, ki jih lahko prevzamemo kot quest, se izvrši samo od sebe če questa ne prevzamemo takoj ko se dogajanju približamo. Seveda se takrat vse konča brez našega vmešavanja in vedno na način, ki je slab za nas.
Na primer če nekje zagledamo nek prepir in gremo mimo, bo čez nekaj časa tam vse mirno samo nekdo bo mrtev ležal na tleh. Če pa se vmešamo lahko vplivamo na razplet in tisti, ki bi drugače obležal mrtev nam bo močno hvaležen in nas odpeljal na kakšen skriti kraj kjer bomo dobili novo verigo questov.
Igranje je torej vsakič precej drugačno. Celo pot po kateri gremo najprej skozi mesto bo spremenila potek dogajanja. Pa vsak pogovor teče drugače, glede na to s katerim likom ga začnemo. Poklic ni važen, zelo pomembna pa je rasa (vsi so rasisti) in ozadje (Nobel, Mystic, Soldier, Outlaw, Scholar...) lika s katerim začnemo pogovor. Ne začenjajte pogovorov vedno s svojim glavnim likom. Najprej je treba oceniti sogovornika in za pogovor izbrati najprimernejši lik iz naše druščine.
Zaradi tega sistema sem opazil, da se mešana druščina bojevnikov in čarovnikov ne obnese najbolje, ker si delajo dvojno delo, ker napadajo oba armorja. Bistveno bolje se obnese, če vsi štirje člani iz naše druščine uporabljajo samo fizične ali pa samo magične napade.
Po moje je najbolj koristen Spell v celi igri Teleport. Tako v boju kot tudi izven boja. Sebe sicer ne moreš nikakor teleportirati, lahko pa kakšnega nadležnega lokostrelca, ki od daleč povzroča precej škode naši druščini, teleportiraš do svojih bojevnikov v sredino boja. Če je boj težak, s preveč sovražniki, lahko kakšnega teleportiraš daleč stran, da bo rabil vsaj dva kroga da se vrne v boj. Pa tudi izven boja lahko kakšnega svojega spremljevalca teleportiraš na kakšno drugače nedostopno mesto.
Zaradi novega sistema armorjev, tudi ne potrebujemo namenskega zdravilca. Najbolje je, da za svoje zdravje skrbi vsak sam. Zdravljenje pravzaprav sploh ni pomembno, dokler imaš armor. Ko ga nimaš več pa je bolje da bežiš Med bojem so najpomembnejši skilli za obnavljanje svojih armorjev.
Pri Questih pa sem opazil spet precej nov in inovativen sistem. Veliko dogodkov, ki jih lahko prevzamemo kot quest, se izvrši samo od sebe če questa ne prevzamemo takoj ko se dogajanju približamo. Seveda se takrat vse konča brez našega vmešavanja in vedno na način, ki je slab za nas.
Na primer če nekje zagledamo nek prepir in gremo mimo, bo čez nekaj časa tam vse mirno samo nekdo bo mrtev ležal na tleh. Če pa se vmešamo lahko vplivamo na razplet in tisti, ki bi drugače obležal mrtev nam bo močno hvaležen in nas odpeljal na kakšen skriti kraj kjer bomo dobili novo verigo questov.
Igranje je torej vsakič precej drugačno. Celo pot po kateri gremo najprej skozi mesto bo spremenila potek dogajanja. Pa vsak pogovor teče drugače, glede na to s katerim likom ga začnemo. Poklic ni važen, zelo pomembna pa je rasa (vsi so rasisti) in ozadje (Nobel, Mystic, Soldier, Outlaw, Scholar...) lika s katerim začnemo pogovor. Ne začenjajte pogovorov vedno s svojim glavnim likom. Najprej je treba oceniti sogovornika in za pogovor izbrati najprimernejši lik iz naše druščine.
yoco ::
Tudi sam sem začel igrat in mi je za enkrat kar všeč.
@Izi, kako si povečaš, da imaš čim več AP?
@Izi, kako si povečaš, da imaš čim več AP?
Izi ::
@Izi, kako si povečaš, da imaš čim več AP?
Ne moreš To je ena izmed sprememb glede na prvi del. Maksimalno je 6 AP, ampak večinoma se skozi celo igro boriš z 4 AP, ki jih dobivaš na vsak krog. To zadostuje nekje za dva udarca, strela, uroka ali karkoli že počneš.
Meni je všeč saj je bojevanje bolj dinamično, vsak udari dvakrat in že je na vrsti naslednji. Tudi sovražnik te tako ne more sesuti v enem krogu, ker mu poleg premikanja in buffov ponavadi ostane en sam udarec na krog.
Imaš pa nekaj skillov, ki ti začasno povišajo AP za par točk. Lopovi imajo skill Adrenalin, ki ga aktivirajo ko so enkrat v dobri poziciji nekomu za hrbtom in tako dobijo dodatna 2 AP za še en dodatni udarec, ki naj bi bil po možnosti končni, ker drugače za kazen v naslednjem krog dobijo manj AP kot običajno. Flesh Sacrifice je podoben skill s razliko, da za kazen dobiš -1 konstitucije.
Pa še par talentov ti poviša AP, kot na primer Glass Cannon, One Man Army in Warlord. Warlord je namenjen bojevnikom in po vsakem zamahu s katerim pokončaš nasprotnika dobiš dodatna 2 AP, kar Warlord naredi za enega najboljših talentov v igri.
Talente je treba izbrati zelo pazljivo, ker talent točke so najbolj redka stvar v igri.
Po eno samo talent točko dobiš pri sledečih levelih: 1, 3, 9, 14, 18, 23, 28, 33. Vsaj tako piše na Wikiju, kar pomeni, da se bo verjetno dalo priti celo preko level 30, kar v prvem delu ni bilo mogoče, saj ga je večina končala malo nad level 20.
oo7 ::
Odlične ocene :)
Hardcore Gamer 5.0 / 5.0
Game Informer 9.8 / 10.0
IGN 9.6 / 10.0
PC Gamer 92 / 100
GameSkinny 90 / 100
Gameblog 9 / 10
GamingBolt 9.0 / 10.0
TrustedReviews 80 / 100
Hardcore Gamer 5.0 / 5.0
Game Informer 9.8 / 10.0
IGN 9.6 / 10.0
PC Gamer 92 / 100
GameSkinny 90 / 100
Gameblog 9 / 10
GamingBolt 9.0 / 10.0
TrustedReviews 80 / 100
yoco ::
Edino kar me moti pri tej igri je, da ko si v velikem fajtu in je en kup sovražnikov, jih težje vidiš, če je na "tleh" ogenj, itd. Pa še ko pritisneš ALT bi blo fajn da označi čisto vse stvari. Drgač pa za enkrat uživam v igri!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Baldur's Gate 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 36679 (7106) | oo7 |
» | Elex (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 77445 (8844) | oo7 |
» | Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 32430 (12008) | yoco |
» | Igre z dobro zgodbo?Oddelek: Igre | 2597 (1325) | markoxxx |
» | Wasteland 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 55467 (32605) | Ghenghiz |