» »

Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity)

Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity)

1
2
3 4

MATiCEK ::

Igra za začetek super, sem že 3x začel ker se ne morem odločit kater klas bi igral :)

Sam sem tudi danes nabavil igro za dobrih 20€. Ampak ko berem zgoraj se mora nekdo najt, ko joče da igra ni vredu in je predraga ni vredno ... bla bla bla ... igre še sploh ni preigral ... kr nekaj ne. Rajši res idi v knjigarno, kot pa da tu jočeš.

SimplyMiha ::

Eni pa res ne prenesete divergentnih mnenj. Ja, pismo no, žal je tako, da boste v vsaki diskuciji naleteli tudi na nasprotujoča mnenja. Če vam to ne leži, potem je morda bolje, da greste ven kot pa da sodelujete na forumih.

Tr0n ::

SimplyMiha je izjavil:

Eni pa res ne prenesete divergentnih mnenj. Ja, pismo no, žal je tako, da boste v vsaki diskuciji naleteli tudi na nasprotujoča mnenja. Če vam to ne leži, potem je morda bolje, da greste ven kot pa da sodelujete na forumih.

Saj smo napisali, da je pac ne igraj oz. jo kupi kasneje, ce ti je predraga. Ne vem, kaj tocno te muci. :)

SimplyMiha ::

To, da se še zmerom mlati to crknjeno kljuse, ker bi prav vsak krščen matiček rad pristavil še svojo brco ali dve.

mgermo ::

Dej nehi trolat. Ljudje so podprli to igro, ker jim je všeč takšno kot je.

SimplyMiha ::

In za to jim tudi čestitam, vendar brez kritike pač ne gre, še posebej ne pri overhypani igri. No, kakorkoli že, zgleda da ima igra dobre ocene (Overwhelmingly Positive na Steamu), tako da sem že dodal na wishlist in bom na to igro pozabil, dokler me Steam ne opomni ob naslednji razprodaji.

Izi ::

Res super igra.
Lahko še omenimo, da na normal težavnost lahko nosiš s seboj maksimalno 6 kamp oprem, na easy 9 in na hard samo 3.

Sam sem tudi začel kar nekajkrat od začetka, da sem našel lik, ki mi ustreza.
Izbral sem precej nenavadno kombinacijo in sicer Rogue, borec na daljavo z vojaškim lokom.
Za borca na daljavo oziroma lovca je predviden Ranger, ampak meni se ni dopadel, ker moraš bolj skrbeti za svojo živalco kot zase, pa damage bonusa za napad iz zasede tudi nima. Rogue z lokom pa je ravno tisto kar sem iskal.

Melee orožja so prenevarna, magija je hudo omejena na samo nekajkrat na dan, pištole in puške so prepočasne, tudi samostrel je malo prepočasen edino lok je še kar uporaben in z dexterity 20, kar zadovoljivo hitro streljam.
Še Tank ali dva, pa Duhovnik za zdravljenje in še kakšen Wizard v ozadju pa smo kompletni :D

Tr0n ::

Jaz sem pa druida naredo, pa mi ni prevec vsec. Samo sem ze malce naprej, pa mi ni se enkrat it od zacetka. :)

Zmajc ::

Kot melee je proti vec kot 1 nasprotniku it solo praktično samomor. :P

Moraš hudo taktično igrat ter uporabljat razne charme, blind, stun, ipd.

Izi ::

Zmajc je izjavil:

Kot melee je proti vec kot 1 nasprotniku it solo praktično samomor. :P

Moraš hudo taktično igrat ter uporabljat razne charme, blind, stun, ipd.

Ja, pravzaprav velja, da če je sovražnikov enako ali več kot članov naše druščine boš izgubil ne glede na izbrano težavnost.
V slogi je moč, je nekako bistvo te igre. Čim prej je treba povečati našo druščino na 6 članov.

Strategija:
V prvem naselju, z velikim drevesom obešencev, ob drevesu vzameš v druščino Fighterja, takoj zraven ob vhodu v hotel vzameš v druščino Wizarda, potem pa v hotelu pri lastnici za šankom, za enkratno plačilo, najameš še dodatne 3 člane druščine, ki jih moraš sam skreirati.

Prvi pridruženi Fighter je že zelo dober Tank, rabiš še enega Tanka za kar je po moje odličen Paladin. Ta dva bosta vedno jurišala naprej v boju.
V ozadju imaš najetega Wizarda, ki je kar dober damage dealer. Za ozadje si je smiselno sestaviti še enega Prista za zdravljenje skupine.

Eden iz skupine mora biti dober mehanik. To je skill za odkrivanje pasti in odklepanje ključavnic.
Prav vsi iz skupine pa morajo biti dobri atleti. Če zanemariš atletski skill boš zelo hitro utrujen (Fatigue), kar ti skoraj v nulo zbije natančnost (Accuracy) in potem mahaš samo še v prazno, vsak udarec zgreši. Utrujenost je trajna, pomaga samo še spanje da se je znebiš. Zato jaz vsem najprej dvignem Atletiko.

Aja, pa v prejšnjem postu sem se zmotil, na Normalni težavnosti lahko s seboj tovoriš samo 4 opreme za kampiranje. Te so nujne, da lahko spiš zunaj na terenu in se ti ni treba vračati v hotelsko sobo.

Nasvet:
Kasneje ko spet najdeš nekoga, ki se ti bo hotel pridružiti ga je smiselno sprejeti v druščino, s tem da odpustiš nekoga od ročno skreiranih, ker ti vnaprej pripravljeni člani aktivno sodelujejo v pogovorih, imajo svojo zgodbo in najpomembneje skoraj vsak ima tudi kakšen osebni problem (quest), ki ga je treba razrešiti.

Pa ko raziskuješ nov teren se vedno prihuljeno plazi naokoli (tipka Alt), s povečano hitrostjo seveda, ker samo tako lahko odkriješ vse skrivnosti, kot so skrita stikala, ročice in seveda nastavljene pasti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Tr0n ::

V prvem naselju, z velikim drevesom obešencev, ob drevesu vzameš v druščino Fighterja, takoj zraven ob vhodu v hotel vzameš v druščino Wizarda, potem pa v hotelu pri lastnici za šankom, za enkratno plačilo, najameš še dodatne 3 člane druščine, ki jih moraš sam skreirati.

S tem da pazi, ker cisto malce kasneje dobis se priesta in chanterja. Sem se zajebal in si v tavernu skreiral priesta za cisto brezveze. :)

Izi ::

Tr0n je izjavil:

Sem se zajebal in si v tavernu skreiral priesta za cisto brezveze. :)

Boš videl, da bo še prišel prav ;)
Prebral sem, da kasneje ko imaš svoj "stronghold", lahko člane, ki nisi aktivno v druščini, pošiljaš na dodatne queste, ki ti prinesejo dodaten loot.

Vseh skupaj je menda 8 vnaprej pripravljenih likov, ki se jih da najeti in te čakajo po svetu, plus skreiraš lahko še 8 svojih likov.
Se pravi imaš lahko vseh skupaj 16 članov druščine :O Od tega jih je 6 aktivno v partiyu, 10 pa jih imaš na čakanju.
V vseh tavernah in Srongholdu lahko izmenjuješ like, v Strongholdu pa tiste čakajoče tudi lahko pošiljaš na dodatne stranske misije.

Pri tem izmenjavanju likov je potrebno paziti, da izkušnje dobivajo samo liki, ki so trenutno v partiyu. Če preveč izmenjavaš like bodo nekateri začeli zaostajati v levelih :D

Pomembno je tudi vedeti, da si dobljene izkušnje vedno enakomerno razdelijo vsi člani druščine. Če imaš torej druščino z manj člani bo le ta hitreje napredovala, ker si bo manj članov razdelilo izkušnje jih torej vsak dobi več.
Ampak po moje je na koncu bolje imeti 6 člansko level 10 druščino, kot pa tričlansko level 12 druščino. Opcij je pa seveda veliko. Menda je možno iti skozi igro tudi solo in si potem že na polovici igra level 12, ampak to je bolj za mazohiste.

Tr0n ::

En grd bug je. Ne double clickat za replace opreme, ampak drag and droppat, drugace izgubite passivne bonuse. Patch prihaja naslednji teden.

http://www.reddit.com/r/projecteternity...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

opeter ::

Tako. Vi samo lepo testirajte to igro, da se zadeve popravijo in porihtajo kot je treba, pol pa bom tudi jaz, čez kakšno leto ali dve, investiral v nakup.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Alamar ::

Tako dolgo ne bo treba čakati, razen če hočeš v igranje vključiti napovedan uraden dodatek. Prvi patch bo že drug teden, igro pa bodo porihtali v roku par mesecev.

opeter ::

Kak je že tista misel: potrpežljivost je vrlina ali nekaj takega. Skratka jaz bom še "malo" počakal.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

Ni hujšega, Kar se tiče zgodbe in questov vse teče brez najmanjšega problema.
Nekaj malega problemov je pri opremi naših junakov, ampak nič hujšega.

Še največji problem kot vidim na forumu je poganjanje igre na 32-bitnem sistemu. To je ena zadnjih iger, ki še deluje na 32-bitih in kljub temu, da je koda popolnoma 32-bitna se jasno pojavi problem pomanjkanja RAMA zaradi omejitev 32-bitnega sistema.
Tukaj ni rešitve in noben patch ne bo pomagal. Igro je tako rekoč nujno poganjati na 64-bitnem sistemu, da lahko izkoristi ves RAM. Pa tudi na 64-bitnem sistemu je 4 GB ravno na meji in za dolgotrajno in zanesljivo igranje je kar nujno 8 GB, če nočeš, da se ti igra na nekaterih območjih sesuje.

Alamar ::

Glede 2GB rama potrjeno s strani več uporabnikov pomaga tale tweak

http://windows7themes.net/en-us/32-bit-...

L1nK ::

jaz nimam cpuja niti blizu recommended zahtevam (i5) pa mi zlo dobro dela igra, 4gb rama in kar hitro nalaga. sem se bal, da bo strojno bolj zahtevna.

kar se tiče mehanike: a ima kdo tudi probleme s formacijami? sem opazil da se mi ze pri treh enotah ne postavi tko, kot bi se morala. pa recimo na mostu se mi ranger zatakne v fighterja in ne more mimo.tega res ne morem tolerirat pri moderni igri
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Tr0n ::

Vidim, da denar malce kasneje postane brezpredmeten, ker ga imas toliko, da ne ves kam z njim. Se posebaj, ko malce upgrejdas Stronhold. :)

Izi ::

Ti si pa že daleč :D
Jaz do Strongholda še nisem prišel, ves denar mi pa sproti pokuri Wizard, ko ga učim novih urokov iz čarovniških knjig, ki smo jih zaplenili premaganim čarovnikom.

Na vsakem območju je pametno iti do roba na vse štiri strani, ker če na primer na vzhodu izstopiš iz ozemlja se ti ne bo prikazalo novo ozemlje na zahodu in lahko hitro zgrešiš kakšno novo območje.
Na začetku sem tako skoraj zgrešil stransko pot na vzhod ki vodi v velikanski Raedericov grad, ki ga je treba zavzeti (na različne načine), da razrešiš zgodbo prvega naselja. Celoten grad ni nič povezan z glavno zgodbo in te na vzhod nihče ne usmeri, glavna zgodba pa vodi proti jugu.

Route66 ::

Naj mi nekdo pove, če se še komu pojavi tisti nadležen zvok med igro? Kako to izklopiti?

Izi ::

Route66 je izjavil:

Naj mi nekdo pove, če se še komu pojavi tisti nadležen zvok med igro? Kako to izklopiti?

Tisti ??? nadležen zvok. Saj nismo jasnovidci, da vemo kateri je tebi nadležen zvok.
Pri meni ni nič nadležnega.
Občasno igra muzika, ki se lepo prilagaja dogajanju. Govor je v redu kolikor ga je. Med bojevanjem pa se seveda slišijo vsi zvoki orožja in čarovnij in ničesar nadležnega nisem opazil.
Moram pa pohvaliti izrekanje urokov pri čarovnijah. Čarovniki s takim žarom izgovarjajo uroke, da ti zlovešče odmevajo čez celotno bojišče, preden potem iz neba začnejo švigati strele ali ognjene krogle.
Ko se spopade več čarovnikov hkrati čez celotno nebo globoko donijo kletve in uroki, vmes pa občasno rjovenje kakšnega divjega Barbara. Zvok je v tej igri presenetljivo dober.

Izi ::

Sicer se mi ne sanja kako daleč sem že prišel, ampak celotni glavni quest do sedaj je govorjen. Ključni liki za zgodbo imajo kot kaže vsak svojega igralca, ki ne samo prebirajo tekst ampak dejansko igrajo. Ves govor je pa še obdelan z raznoraznimi efekti.

Včeraj sem z mojo skupino (bili smo level 3 do 4) uspel premagati kralja Raederika. Epski boj 8-)
Kralj je imel 8 do zob oboroženih pomagačev in tudi sam se je boril kot lev, nas pa samo 6. Najtežje se je odločiti koga napasti najprej. Med sovražniki so bili trije Paladini, ki zdravijo svoje soborce in pa dva hudo močna čarovnika, ki hkrati napadata celotno skupino z AoE magijo.
Kogarkoli sem napadel so ga Paladini takoj pozdravili do polnega zdravja. Za edino možno pot se je izkazalo, da najprej vse sile usmerim v enega samega Paladina. Ključen za končni uspeh je bil pa Priest. Brez njegovega nenehnega AoE zdravljenja ne bi imeli najmanjše možnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

aerie ::

Na kateri težavnostni stopnji pa igraš?

Truga ::

Samo ena prava tezavnostna stopnja je

Izi ::

aerie je izjavil:

Na kateri težavnostni stopnji pa igraš?

To je vendar RPG. Ko igraš prvič se vedno igra na tisti stopnji za katero je bila igra narejena. To je vedno Normal. Tako je najboljša izkušnja.
Easy je za začetnike, kar je višje od Normal pa ne prinese nič k izkušnji, samo umetno podaljša igralni čas, kar je pri igrah, ki že tako rabijo 100 ur za končanje, popolnoma nesmiselno. Lahko te celo mine navdušenje in igre potem ne končaš.
Tudi izdelovalci RPG-jev vedno pravijo, da so višje težavnosti v igri samo za primer če igraš ponovno in poznaš že vse fore, takrat se seveda preklopi na težje, ker te zgodba ne zanima več.

To velja samo za RPG igre, kjer smo vsi precej enakovredni, pri strelskih igrah pa seveda izbereš težavnost, glede na tvoje reflekse, ki pa se močno razlikujejo od človeka do človeka.

aerie ::

Torej igraš na normal? Ker jaz tudi. Po Kolscu sem na oni svet poslala še Raedrica za malo malco. Tako da imajo v Gilded Valeu zdaj anarhijo. Vprašala sem le na kateri težavnostni stopnji igraš, da ti je uspelo tako epsko opisat ta boj z lordom. Ker jaz sem to opravila s par zamahi. Je pa res, da sem že prej na oni svet poslala dva paladina, ki sta paradirala tam na onem nadstropju kjer so duhovniki.

mgermo ::

aerie je izjavil:

Ker jaz sem to opravila s par zamahi.


Preklopi na višjo težavnost like yesterday.

Tr0n ::

Normal z quest NPCji je v bistvu tezje kot hard s svojim partijem. Just a note. :)

Izi ::

Največ pomeni level naših junakov. Vsak naslednji level je velikansko korak naprej.
Ampak če si z devetimi precej močnimi sovražniki hkrati opravila z nekaj zamahi je nekaj narobe s tvojo igro ali pa si že vsaj level 6. Prej se nobenega od njih ne da napasti, ker so prijateljski. Šele ko govoriš s kraljem in če izbereš da ga boš ubil se hkrati aktivira celotna kraljeva garda, ki stoji okoli prestola in te vsi hkrati napadejo.
V gradu je možna tudi mirna rešitev, ampak ker je kralj glavni krivec za vse gorje v prvi vasi sem se odločil da ga zamenjam z njegovim bratom. V vasi je sedaj mir in jas sem superjunak, ki ga vsi častijo.

Kako globoko gre pa tisti dungeon pod našim Strongholdom? Sedaj ga čistim in kar ni videti konca :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

yoco ::

Igra je super! :D Edino kar me malo moti, zdi se mi da je preveč spellov. Se kar zgubim ko ne vem katerega naj uporabim!

A je že kdo v tisti grobnici pod Strongholdom? Me zanima kok lvlov je!

Izi ::

yoco je izjavil:

A je že kdo v tisti grobnici pod Strongholdom? Me zanima kok lvlov je!

Izi je izjavil:

Kako globoko gre pa tisti dungeon pod našim Strongholdom? Sedaj ga čistim in kar ni videti konca :D

Ker ni bilo nobenega odgovora sem malo pobrskal. Kot kaže je naš Stronghold zgrajen nad starodavnim MEGA dungeonom, ki gre v globino vsaj 15 levelov :O
In menda je vsak level težji od prejšnjega, in vedno hujše pasti so spodaj, tako da je verjetno mišljeno, da se ta dungeon čisti počasi skozi celotno zgodbo, tako kot počasi nadgrajujemo naš Stronghold.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

mgermo ::

Še eden bug z težavnostjo. Sem začel new game na HARD ampak je dejansko na normal ali easy. Kako vem? Ker sem igral na hard z drugim charom in vem koliko nasprotnikov bi moralo biti v encounterjih.

Izi ::

Tako težavne igre pa še nisem igral 8-O
Na 5. levelu navzdol pod našim Strongholdom me napade velikanski Zmaj (boss) s kar 12 pomagači, ki se vsi medsebojno zdravijo in imajo ubijalse AoE spelle. Z mojo level 5 skupino ne morem ubiti enega samega sovražnika, kaj šele vseh 13. Pa imam vso nadgrajeno opremo s katero normalni sovražniki zgoraj padaj pod enim udarcem.
Z Bossi so tukaj resnično pretiravali. Na level 10 bo verjetno še petkrat močnejši boss, kaj hudiča se skriva na level 15 spodaj si pa niti predstavljati ne morem.

Bo treba najprej naprej po svetu, da se nabildamo vsaj do level 10 in najdemo kakšno legendarno opremo.
Tudi navadni sovražniki postajajo vedno bolj pametni in tanki v ospredju ne zadostujejo več saj se na primer duhovi teleportirajo naokoli in vedno najprej napadejo moje šibke čarovnike v ozadju, ki si jih ne upam obleči v preveč težke oklepe, ker potem postanejo neuporabno počasni pri metanju spellov. Potem so veliki hrošči, ki tudi ignorirajo tanke, se zakopljejo v zemljo in pod zemljo prekopljejo v moje zadnje linije. Sovražnim čarovnikom se ni treba premakniti nikamor, ker imajo ubijalske spelle, ki hkrati zadenejo mojo celotno druščino, pa še zdravijo lahko sebe in druge naokoli, da buffov sploh ne omenjam, saj imajo ponavadi že 3 sekunde po začetku boja vsi sovražniki na sebi tudi do 10 različnih zaščitnih buffov.

Tr0n ::

Cakam na patch, pa bomo takrat nadaljevali. Ce se bo mi se dalo. :)

Izi ::

Zdaj sta že dva znana buga. Ju je objavil sam Obsidian, ker gre za buga za katerega mora vedeti vsak igralec, ker lahko bistveno spremenita težavnost igranja.

1. Bonus statistika se pri najetih likih pomnoži ob vsaki shranjeni poziciji za vedno.
Če katerikoli najeti lik opremiš z opremo, ki mu poveča neko statistiko, se mu bo ta statistika za stalno povečala vsakič ko posnameš pozicijo na tistem ozemlju kjer si ga najel in to gre v neskončnost. Poudarek je da se to dogaja samo na tistem ozemlju kjer si lik najel, drugje pa ne več.
Zato ima mnogo igralcev že na začetku igre skoraj nesmrtnega fighterja Ederja, ker tega ponavadi prvega opremimo z najboljšo opremo kot na primer Ring of Deflection za +5 deflection, ki se ga vedno najde na začetku in Eder dobi dodatnih +5 deflection ob vsakem vnašanju shranjene pozicije in lahko hitro postane tako rekoč nesmrten. To se seveda zgodi vsem najetim likom na njihovih začetnih ozemljih.

2. Če svoje junake oblačiš tako da dvoklikneš na opremo v inventarju boš izgubil vse buffe za vedno.
To velja tako za začasne kot za permanentne buffe. Nikoli več jih ne dobiš nazaj. Se pa to zgodi samo če dvoklikaš za menjavo opreme, ko je tam že neka druga oprema. Če neke opreme še nimaš, potem ob dvokliku ne izgubiš ničesar.
Rešitev je, da vedno ko se preoblačiš opremo vlečeš iz inventarja in ne dvoklikaš. Če si kdaj dvokliknil in izgubil vse bonuse je rešitev nalaganje stare posnete pozicije preden si izgubil buffe. Ta zagotovo deluje.
Nekateri pa poročajo, da se da rešiti zadevo tudi če lik odpustiš iz skupine in ga potem spet najameš. Ni pa potrjeno.


Vsi bugi v vezi s statistikami naših junakov so menda že popravljeni vključno z obema omenjenima, v patchu, ki ga pričakujemo v naslednjih dneh. To so izdelovalci sporočili včeraj.

Nikjer sicer ne piše, ali bo potrebno začeti od začetka, če imaš vse statistike že zmešane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

L1nK ::

a sem jaz slep ali ni bližnjic za menjavo oborožitve in pa proženje abilitijev?
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Izi ::

L1nK je izjavil:

a sem jaz slep ali ni bližnjic za menjavo oborožitve in pa proženje abilitijev?
Menjavo orožja moraš izvesti z miško s klikom na posameznega junaka.
Za posamezne skille pa lahko določiš bližnjice prav za vsak skill posebej ampak samo na tiste tipke, ki še niso zasedene. To ne delaš v meniju ampak direkt. Pripelješ (ne klikneš) miško direkt na želeni skill in pritisleš želeno tipko na tipkovnici, naprimer F1. Tisti skill bo potem imel bližnjico F1.

Izi ::

Včeraj je prišel spisek vseh popravkov za prihajajočo novo verzijo: Patch Notes: 1.03
Gre za velikansko število popravkov, ki popravijo "vse" znane buge, kot tudi izboljšajo delovanje igre in zbalansirajo (nekaj malega buffov in zelo veliko nerfov) klase.
Predvsem, kot na hitro vidim, bo najbolj nerfan Wizard, ki je v prvi polovici igre že tako najbolj šibek od vseh, šele na level 9, je postal uporaben, ker je lahko neomejeno uporabljal level 1 skille in seveda so najbolj nerfali ravno level 1 skille in Wizarda naredili hudo šibkega tudi v najvišjih levelih.

Kot piše bodo popravki sami ponastavili nazaj vse zaradi bugov nepravilno pridobljene statistike in ne bo potrebno začenjati od začetka.
Verzija 1.03 trenutno še ni na voljo za download je pa v fazi intenzivnega testiranja. Točen datum pa še vedno niso dali.


Kot vidim na forumu večina igralcev ne ve niti najosnovnejših stvari kot na primer kaj pomenijo tisti različno obarvani krogi, ki se pojavijo na ozemlju preden sprožiš neko čarovnijo.
Torej:
Pri čarovnijah, ki poškodujejo vse, tako sovražnike kot našo druščino imamo notranji rdeč krog, ki pomeni, da na tem območju čarovnije ne dela razlik in enako poškoduje vse tako prijatelje kot sovražnike, in zunanji zeleni krog, ki pomeni da na tem območju čarovnija poškoduje samo sovražnike prijateljev pa ne več.
Jaz sem bil že eden takih, ki je na začetku s svojim Wizardom v težkih bojih sam pobil svoje tanke in se čudil kako težka je igra ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

L1nK ::

hvala Izi
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Izi ::

Patch 1.03 je že na voljo za download na Steamu, na GOG, kjer so vedno malo počasnejši s popravki, pa ga še pripravljajo in pravijo da bo kmalu.

L1nK ::

že spet so major težave, rogue ne odklepa ključavnic recimo. že čakamo na nove hotfixe. naj GoG kar počaka, da pride ven spedenan patch, ki ne bo povzročal drugih kapitalnih bugov
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Izi ::

L1nK je izjavil:

že spet so major težave, rogue ne odklepa ključavnic recimo. že čakamo na nove hotfixe. naj GoG kar počaka, da pride ven spedenan patch, ki ne bo povzročal drugih kapitalnih bugov

Hotfix za mehanični skill, ki odklepa ključavnice je prišel par ur po glavnem popravku. Pravijo da sedaj deluje v redu.

Kar se tiče retroaktivnega popravljanja statistik za nazaj pa ne gre pričakovati čudežev. Patch jih sicer nekaj popravi, nekaj pa jih ne more, ker se ne dajo spreminjati z zunanjimi ukazi.
Na primer Attribute, Defense in AoE se popravi medtem ko se Endurance in Health ne da spreminjati in če si jih imel napačne ni druge možnosti kot začeti od začetka, če te moti, da imaš nekaj preveč, premalo nima nihče :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Route66 ::

Meni še vedno nagaja tisti nadležni zvok. Ko se približaš pošasti in ti vrže na pavzo se pojavi nadležni zvok, ki potem ostane. Kot nekakšna ura ki tika taka z neverjetno hitrostjo in je nadležno za znort.

Drugače pa ne vem. Igrica bolj tako tako. Sicer nisem prišel daleč vendar me ni prepričalo. Bom poskušal nadaljevati.

Je nadaljevanje zanimivo?

Mavrik ::

Glede na to da je že začetek zanimiv, ja je. Če ti ni všeč pač brezveze da špilaš a ne?
The truth is rarely pure and never simple.

Mavrik ::

Izi je izjavil:

Kako globoko gre pa tisti dungeon pod našim Strongholdom? Sedaj ga čistim in kar ni videti konca :D


Dungeon pod strongholdom je ekvivalent Watcher's Keep v BG2: ToB - ni mišljen da ga boš na začetku igre splužil v enem kosu, ampak da se čez celo igro vračaš (for the record - šef v Watcher's Keep je bil bistveno težji od šefa v BG2: ToB) ko si dovolj močen za posamezne nivoje.
The truth is rarely pure and never simple.

L1nK ::

GoG je dal patch ven.
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: L1nK ()

L1nK ::

a so sploh kakšne čelade, ki imajo lastnosti al so samo za okras?
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

aerie ::

L1nK je izjavil:

a so sploh kakšne čelade, ki imajo lastnosti al so samo za okras?

So. Sicer sem bolj na začetku in sem našla tele: The Pilgrim's Lasting Vigil (Resolve +1, Perception +1), Stag Helm (Athletic +2, Dexterety +1), Kana's Turban (Intelect +1), Hermit's Hat (Might +1).
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Wasteland 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
8811976 (4887) drvo
»

Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13626118 (9883) Jerry000
»

Fallout: New Orleans

Oddelek: Igre
132123 (1341) ahac
»

Tyranny

Oddelek: Igre
313652 (2500) Izi

Pillars of Eternity

Oddelek: Igre
91578 (1317) ahac

Več podobnih tem