» »

Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity)

Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity)

1 2
3
4

Izi ::

L1nK je izjavil:

a so sploh kakšne čelade, ki imajo lastnosti al so samo za okras?

Nimajo armor točk, imajo pa magične lastnosti in dodatne statistike. Že Kana (chanter), ki jo dobiš pred svojim bodočim Strongholdom ima na glavi kapo s +1 inteligenco, če se ne motim. Vsaj pri meni jo je imela.

L1nK ::

te sem opazil, sem že tudi tako daleč, ampak so jih imeli liki že na sebi, na tone pokrival, ki sem jih napaberkoval, pa nimajo. armor točke sem mislil v bistvu, ponavadi je pokrivalo v rpg-jih del oklepa. tolk da vem, hvala obema

na kateri težavnosti pa kaj igrate? jaz na hard + expert mode, vidim, da bi moral že spočetka na path of the damned, ker zdej koljem na tone sovražnikov k niso noben izziv, recimo v redricovi utrdbi, mi je kar malo zamorilo. samo zdaj je že prepozno, ne morem pa dvignit med gameom
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: L1nK ()

Tr0n ::

1.0.4 patch notes so ze up, delajo pa ze na 1.0.5, jaz pa se vedno nisem nic spilal. :)

http://www.reddit.com/r/projecteternity...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Izi ::

Jaz počasi napredujem, ampak sem prestavil na easy težavnost ;) in je mnogo boljša izkušnja. Pozneje sem opazil, da so tako avtorji in ker nekaj opisovalcev omenili, da je pravzaprav easy tista prava težavnost če hočeš v igri uživati, vse ostale težavnosti povzročajo samo nepotrebne frustracije in umetno podaljšujejo čas igranja.
Bojevanje je tako ali tako postransko opravilo, ki v tej igri ne prinaša nobenih izkušenj, sovražniki pa so enako močni na vseh težavnostih.

Igra se mi je nadgradila trikrat do sedaj in mi kaže verzijo 1.0.3.0530. Moram reči, da vsaj pri meni sedaj popolnoma brez vseh napak in ne rabim nobenih popravkov več. Pravzaprav je to že od začetka ena najmanj bugastih iger, ki sem jih igral v zadnjem desetletju in igral sem jih res veliko.

Tr0n ::

Ah, to moras na hard + iron spilat. Nisi ti pravi CRPGjer. :)

Izi ::

Tr0n je izjavil:

Nisi ti pravi CRPGjer. :)

Bistvo teh starošolskih RPGjev so vedno pogovori in pomembne odločitve, ki potem usmerjajo zgodbo glede na odločitve.
Jaz bom igro končal v celoti z vsemi stranskimi zgodbami, ti pa na hard + iron verjetno ne boš prišel niti do konca glavne zgodbe, če pa že, pa boš komaj vedel za kaj se je šlo, ker se preveč posvečaš nepomembnemu bojevanju :P

L1nK ::

jaz sem kolebal med iron pa se potem nisem odločil, za prvič se mi zdi malce mazohistično

PS. jaz igram ravno zaradi loota raziskovanja in bojevalne mehanike, zgodba mi je res tazadnje, marsikdo tako meni

sicer moram priznat, da malo goljufam, ker če je močna skupina nasprotnikov, jih zvabim v kak ožji prehod, pod dveri ali most ali kaj takega, nastavim tanka in se tam zabijejo vanj (AI ni preveč dobra), zadaj pa s čarodejem, rangerjem in priestom podpiram zadevo
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: L1nK ()

ABX ::

Tr0n je izjavil:

Ah, to moras na hard + iron spilat. Nisi ti pravi CRPGjer. :)


Po 2 dneh normal, nisem imel več izziva. Zdaj igram na Path of The Damned in Trial of iron.
Včeraj sem bil 2 uri v prvem dungeonu in z Alt-F4 preprečeval da bi mi zbrisalo save.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tr0n ::

Ja, po levelu 6-7, postane baje kr izi. Jaz sem sicer sele pri 4. :)

ABX ::

Klasični problem RPG-jev. Če veš kaj delaš postaneš OP in ni variante da uspejo uravnovesit težavnost za toliko različnih možnosti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tr0n ::

L1nK ::

tele path buge jaz spridoma uporabljam pri tamanjenju sovražnikov, včasih se cela skupina zatakne za kom in potem neumno strmijo v zrak in idlajo

a je bil zbrisan račun? (user not found)
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: L1nK ()

BlueKnight ::

ABX je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Ah, to moras na hard + iron spilat. Nisi ti pravi CRPGjer. :)


Po 2 dneh normal, nisem imel več izziva. Zdaj igram na Path of The Damned in Trial of iron.
Včeraj sem bil 2 uri v prvem dungeonu in z Alt-F4 preprečeval da bi mi zbrisalo save.


pro... kje je poanta da zberes trial of iron in potem uporabljaš alt+f4 (katerega edina poanta je to da ti zbrise save in je zato bolj adrenalinsko)

prvega mojega cypher-ja je ubil medved v jami (one shot), rangerja je ubil Skudr King po krvavi bitki, obe varjanti na hard tof. Sedaj igram spet rangerja na normal toi izredno previdno, na momente čisto preveč enostavno, vendar če ne paziš lahko prideš v čudne situacije zelo hitro. Ko začneš igrat na toi je skoraj brezveze igrat brez, premalo adrenalina :)
Assumption is the mother of all fuckups!
"Under Siege 2:Dark Territory"

Zgodovina sprememb…

L1nK ::

se pravi v TOI delajo samo AUTOSAVE-i al kako to deluje?
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

BlueKnight ::

da, vendar se vedno shrani, ko greš ven iz igre. Če te ubijejo, se zbriše save. Lahko slepariš z end procces pa ti ne shrani ob izhodu iz igre.
Assumption is the mother of all fuckups!
"Under Siege 2:Dark Territory"

sesobebo ::

ABX je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Ah, to moras na hard + iron spilat. Nisi ti pravi CRPGjer. :)


Po 2 dneh normal, nisem imel več izziva. Zdaj igram na Path of The Damned in Trial of iron.
Včeraj sem bil 2 uri v prvem dungeonu in z Alt-F4 preprečeval da bi mi zbrisalo save.


taprav dec!

Truga ::

Jah, tko se to dela. Kak pa mislis da diablo igrajo "hardcore". In v GW1 se je isto tko delal survivor achievement. En prst si mel skos na knofu za mapo, in ce ti je sel helt pod polovico si teleportu v mesto.

L1nK ::

pri sebi še vedno veš, da si nesposoben, kot bi sam sebe vede prevaral. ne vidim smisla v tem. izbereš težavnost, na kateri si sposoben napredovati in potencialno končati igro, s tem je tudi zagotovljen užitek ob igranju. meni se že to zdi goljufija, da zlorabljam path bug od enemijev
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: L1nK ()

ABX ::

BlueKnight je izjavil:

ABX je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Ah, to moras na hard + iron spilat. Nisi ti pravi CRPGjer. :)


Po 2 dneh normal, nisem imel več izziva. Zdaj igram na Path of The Damned in Trial of iron.
Včeraj sem bil 2 uri v prvem dungeonu in z Alt-F4 preprečeval da bi mi zbrisalo save.


pro... kje je poanta da zberes trial of iron in potem uporabljaš alt+f4 (katerega edina poanta je to da ti zbrise save in je zato bolj adrenalinsko)

prvega mojega cypher-ja je ubil medved v jami (one shot), rangerja je ubil Skudr King po krvavi bitki, obe varjanti na hard tof. Sedaj igram spet rangerja na normal toi izredno previdno, na momente čisto preveč enostavno, vendar če ne paziš lahko prideš v čudne situacije zelo hitro. Ko začneš igrat na toi je skoraj brezveze igrat brez, premalo adrenalina :)


Problem je težavna stopnja, igra je težja na začetku kot na sredini (nisem še končal) in random spike v težavnosti. Če nisi prej končal igre nimaš pojma kaj te čaka za vogalom.
PoTD run (Path of the Damn) ni o fer igranju, je en velik exploit mehanike igre. S časom najdeš neko kombinacijo ki te pripelje čez 90% encounterjev, tisti scripted pa ni druge kot umret parkrat in najdet nek način ki dela.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Izi ::

Patch 1.04 je končan in že na serverjih
Kljub temu, da jaz nisem opazil nobene napake več je število popravkov v 1.04 ogromno.
Delajo pa že na popravku 1.05

Tr0n ::

Patch 1.05 (The Big One). :)

http://forums.obsidian.net/blog/7/entry...

miteq ::

Sranje, nerfali so mojega Cipherja. :|

Izi ::

1.05 uradno še ni na voljo, je še globoko v beta testiranju.
Ampak če si se prijavil v beta program ga lahko že nekaj tednov testiraš. Pa potrebno je omeniti, da ko greš enkrat na 1.05 ni več poti nazaj, ker je igra od 1.05 nekompatibilna za nazaj.
Se pravi stare shranjene pozicije ne delujejo, ampak ni panike, igra jih ob prehodu na 1.05 konvertira v nov format.

Mavrik ::

Izi je izjavil:

1.05 uradno še ni na voljo, je še globoko v beta testiranju.


To pač ni res, 1.05 je bil na Steam poslan predvčeraj skupaj z vsemi najavami - glej https://steamcommunity.com/games/291650... .
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Izi ::

Ja, imaš prav. Tudi na Obsidian strani piše, da so včeraj končali 1.05.
Nisem vedel. Jaz imam GOG verzijo, brez DRM. Pri GOG pa vedno traja nekaj dni da testirajo in izdelajo svoj popravek. Steam ne testira nič in ven dajejo kar direktne nekompresirane popravke brez inštalacijskih programčkov zato so tako hitri. So pa zato Steamovi popravki vedno vsaj desetkrat daljši od enakih GOG popravkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

Tudi na GOG je že popravek. Sedaj bo pa že čas, da končno dokončam to igro :D

Tr0n ::

miteq ::

Je kupil kdo dodatek The White March? Kako se mu zdi? Kako je z dodatkom, če sem PoE že dokončal?

Ghenghiz ::

miteq je izjavil:

Je kupil kdo dodatek The White March? Kako se mu zdi? Kako je z dodatkom, če sem PoE že dokončal?


Dodatek se vgnezdi v kampanjo kot 2 dodatna obsezna questa (glavni questi dodatka imajo svojo kategorijo v journalu). Vecina dodatka se dogaja na svojem novem globalnem zemljevidu *white march), en del dodatka (nova high level area) pa na starem (dyrwood).

Ko nalozis dodatek bos takoj ko nalozis primeren savegame (Caed Nua mora biti v tvoji lasti) dobil obvestilo, da je v Caed nua prisel sel s sporocilom iz [spoilertown]. Nove queste, ki predstavljajo ta dodatek, se tako starta s pogovorom v veliki dvorani Caed Nua.

Ce si PoE ze koncal ni panike. Originalna kampanja ti avtomatsko naredi savegame tik pred "point of no return" dogodkom (mislim, da je dejansko tako tudi poimenovan savegame) - ce hoces odigrat dodatek z obstojeco ekipo tako samo nalozis ta savegame in se vrnes v Caed Nua. Ob tranziciji v white march igra tudi preveri, katerega levela je tvoja skupina. Ce je dovolj visokega, potem ti ponudi moznost, da naredi spopade tezje - jih priredi tvojemu visokemu levelu. Ce se odlocis da ne, potem bos pac mlatil golazen z Alothovo levo roko.

Meni dodatek po strukturi zgleda podobno kot mesanica med Tales of the Sword Coast in IWD: Heart of Winter, encounter design pa mi je podoben IWD2. Vmes je tudi kar nekaj ugank v stilu IWD2, kjer resitev ni na dlani, ampak je treba malo okoli iskat in tuhtat.

oo7 ::

Pillars of Eternity: The White March Part 2 - Story Teaser

Ghenghiz ::

The White March Part 2 je tukaj.
Ze vem, kaj bom pocel danes :)

Trailer:


Pregled sprememb:

Ghenghiz ::

Balance patchi za zmaje so bli pa kr konkretni. Vsi imuni na vrsto CC efektov, Resistance: Prone, ...


In kot da ni bilo dovolj, da si se prej tepel samo z enim...

Ghenghiz ::

Vceraj je startala crowdfunding kampanja za Pillars of Eternity II:
https://www.fig.co/campaigns/deadfire



Podprte platforme bodo windows, linux in mac, tako kot pri prvem delu.

Tokrat bo notri tudi multiclassing!

oo7 ::

Pillars of Eternity 2 Gameplay Walkthrough - IGN Live: E3 2017

oo7 ::

Pillars of Eternity II: Deadfire - Backer Update 38 - Exploring Neketaka


.

Ghenghiz ::

Nisem navdusen nad omejitvami pri craftanju. V prvem delu je bilo na visjih tezavnostih kar pomembno si naredit pravo orodje za tezje spopade (vsi zmaji & lichbitch).

Vse ostalo sm pa totes typed!

Zmajc ::

Upam da user interface povzamejo po Tyranny ker se mi zdi dosti boljši kot ta v prvem delu Pillarsov

Ghenghiz ::

Kot je sklepat iz posnetkov igranja, bo veliko podoben tyranny (npr. inventory screen, ki je bil itak eden od tistih, ki so se med obema igrama najbolj razlikovali).

Izi ::

Nekdo pri PCGamerju je že imel možnost igrati eno najbolj pričakovanih RPG iger 2018
PCGamer - Pillars of Eternity 2: Deadfire
Zaenkrat kaže odlično. Igra izide enkrat Marca, če ne bodo tik pred zdajci še kaj prestavili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

yoco ::

Verjamem, da bo igra super. Sam, če bo vsak pogovor "wall of text" me bo hitro minilo tako kot pri prejšnji. Če bi vsaj imel voiceover kot Divinity bi blo super! :P

Zmajc ::

Upam da se bojo malo bolj zgledovali po Tyranny in Divinity 2 ter malo posodobili celo zadevo.

Izi ::

Zmajc je izjavil:

Upam da se bojo malo bolj zgledovali po Tyranny in Divinity 2 ter malo posodobili celo zadevo.

Tyranny se je meni zdel manj sodoben kot Pillars of Eternity 1. Vsekakor je imel manj govorjenega teksta (voiceover).
Divinity 2 je pa čisto drug level in glede na budget vsekakor ne pričakuj Divinity 2, da ne boš preveč razočaran ;)

Pillars of Eternity 1 je imel že skoraj četrtino vsega teksta govorjenega. Najprej so za 2. del načrtovali nekaj podobnega, ampak glede na to, da je bila ena od doseženih Kickstarter mej, podvojitev količine vioceover teksta, bi znal PoE2 imeti že okoli polovico teksta govorjenega.

Kickstarter je bil kar uspešen. Za 2. del so rabili $1.100.000, nabrali so pa kar $4.407.598. Bomo videli kaj so uspeli skupaj spraviti s 4-kratno količino denarja. Glede na to, da niso iz balkanskih držav bi znal denar dejansko končati v igri in ne na njihovih privat računih :))

Bistvena razlika od prejšnjega dela je, da bomo tokrat naokoli potovali z ladjo. Pluli bomo med različnimi otoki in celinami.

Zmajc ::

Ja, Divinity 2 je res liga za sebe, se mi pa je Tyrany čeprav se vidi da je narejen z dosti manjšim budgetom, grafičnimi asseti ki se ponavljajo ter večinoma ne govorjenim tekstom zdel zelo posrečen, čeprav malo prekratek. Vmestnik se mi je zdel bolj spoliran ter enostavnejši za uporabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

sesobebo ::

zmajc, ja, precej izboljsav vmesnika, ki olajsajo zivljenje igralcu se obeta.

tule so zbrani vec ali manj vsi updejti v kratkih in lahko-prebavljivih postih/videih: https://forums.obsidian.net/forum/123-p...

Izi ::

Pillars of Eternity II: Deadfire, ki ga izdeluje Obsidian Entertainment ima za to igro že založnika Versus Evil. Sedaj pa so sklenili partnerstvo še z THQ Nordic, ki bo skrbel za distribucijo igre v fizični obliki.

THQ Nordic and Versus Evil sign exclusive distribution deal for Obsidian Entertainment’s Pillars of Eternity II: Deadfire

Obsidian Entertainment, je kar resno zastavil tale posel s PoE2. Točnega datuma izida pa še vedno ni.

sesobebo ::

Izi je izjavil:

Točnega datuma izida pa še vedno ni.


evo, pa ga mamo: http://www.gamebanshee.com/news/120245-...

3. 4. !

Izi ::

Pillars of Eternity II: Deadfire - Backer Update 44 - Making Pillars II Gorgeous

Grafiko so MOČNO izboljšali glede na 1. del.
Čeprav vsak hardcore RPG-jevec nikoli ne pozabi omeniti, da grafika v teh igrah ne pomeni nič, bo tole prava paša za oči. Upam, da se bodo tudi z zgodbo tako potrudili.

Izi ::

Pillars of Eternity 2 Hands On Preview
It May Be Obsidian's Best RPG Yet

yoco ::

Upajmo, da bo res top :D

Ghenghiz ::

@yoco, malo pozno, ampak:

  • Spomnim se iz obsidianovih forumov, da bodo pri pogovorih uporabljali sisteme iz tyranny (mouseover na pobravanih pojmih), kar bi moralo konkretno zmanjsati nepotrebna ponavljanja ekspozicij videna v PoE1. To je bilo receno prakticno na zacetku fig kampanje in od takrat glede tega se nisem slisal nic novega - sklepam, da je to notri.

  • Na enem od intervjujev so povedal, da so konkretno povecal voice acting budget. Kaj to pomeni, ne vem, ampak za glavno storijo trdijo, da bi morala biti v celoti sinhronizirana.



Virov za svoje trditve pa nisem sel iskat...
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Wasteland 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
887644 (555) drvo
»

Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13618820 (2585) Jerry000
»

Fallout: New Orleans

Oddelek: Igre
131627 (845) ahac
»

Tyranny

Oddelek: Igre
312696 (1544) Izi

Pillars of Eternity

Oddelek: Igre
91172 (911) ahac

Več podobnih tem