» »

Divinity: Original Sin

Divinity: Original Sin

strani: « 1 2 3

Izi ::

Divinity: Original Sin


Single-player in cooperative multiplayer RPG. Bojevanje je, kot se za pravi RPG spodobi, potezno.
Indie RPG, ki je bil financiran s pomočjo Kickstarterja. Celoten budget je bil okoli 4 milijone $
Ker ne gre za visoko proračunsko igro je govor samo delno posnet, večina pa je v tekstovnem načinu in ga je potrebno prebirati. Pa kamera ni popolnoma prosta ampak jo lahko premikamo samo nekaj 10 stopinj sem in tja. Zoom pa seveda je.
V vsem ostalem pa močno presega vse dosedanje RPG igre.

Kljub odsotnosti govora je igre za blizu 10 GB. Igra je velikanska. Grafika je odlična, zgodba pa mojstrovina. Verjetno prvi RPG, kjer pogovorov vsaj malo ne preskakujem in resnično preberem ves tekst. Prav nič niso dolgovezili in pogovori so vedno zanimivi.
Kar se tiče zgodbe je le ta postavljena pred znani Divine Divinity.
Vodimo manjšo skupinico junakov. Sprava imamo dva glavna junaka, (skupino lahko razširimo na 4), ki sta poklicana da razrešita sumljiv umor v nekem obmorskem mestu. Zadeve se seveda kmalu zapletejo ne samo v svetovno razsežnost ampak je ogrožen kar obstoj celotnega vesolja.

Divinity: Original Sin je (po mojem mnenju :P) najboljši RPG v celotni zgodovini iger.

Tudi RPG legende kot so Ultima in Baldur’s Gatese lahko končno umaknejo na smetišče zgodovine, kajti Divinity: Original Sin jih posti daleč daleč zadaj. Da novejših Skyrimov, ki so bolj akcijske streljačine kot RPG, niti ne omenjam.

Divinity: Original Sin postavlja nove smernice v RPG žanru in bo brez dvoma veljal za mejnik še dolga leta.
Končno lahko prav vsak predmet v igri premaknemo, uporabimo, spreminjamo ali uničimo na najrazličnejše načine.
Na primer na začetku si lahko lesen čeber, ki navidez ne služi ničemur, nataknemo na glavo in ga uporabimo kot zasilno čelado. Poveča se nam zaščita, ker pa nas čeber ovira pri gledanju se nam zmanjša vidno polje.
Z navadnim kladivom lahko predmete drobimo ali preoblikujemo. S kovaškim popravljamo izrabljene predmete. Z lopato kopljemo po zemlji in iščemo zakopane zaklade. Kjerkoli. S krampom kopljemo rudo. S povečevalnim steklom identificiramo skrite lastnosti magičnih predmetov....

Bistvo pa so magični elementi, ki jih uporabljamo in se dopolnjujejo kot še nikoli do sedaj.
Imamo ognjeno, zemeljsko, vodno in zračno magijo.
Z ognjem zažigamo, z vodo gasimo ogenj, z ledom zamrznemo vodo, sovražniki padajo na ledu, z ognjem spremenimo vodo v paro, z elektriko naelektrimo vodno paro, strup eksplodira z ognjem, olje drsi in z ognjem zagori, ...

Skratka neomejena uporaba elementov, ki jim moramo precej strateško uporabljati v boju, da ne bomo z enim urokom sovražnika zažgali takoj nato pa z drugim pogasili.
Zemeljska in ognjena magija se v boju dopolnjujeta, prav tako zračna in vodna. Ostale kombinacije ne gredo ravno dobro skupaj, čeprav je dobro imeti na razpolago vse. Če med bojem zažgemo celotno bojno polje je na koncu pametno z urokom priklicati dež, ki vse skupaj pogasi, drugače bomo samo sebe sežgali, ko bomo poskušali pobrati robo sovražnikov po bojišču.
Elementi ne izbirajo koga bodo poškodovali. Čarovnik v ozadju mora zelo pametno uporabljati magijo, drugače bo mimogrede zažgal, zamrznil, zastrupil, upočasnil, ali celo spodnesel na tla, našega bojevnika v prvih vrstah boja.
Bojevanje je tako čista strategija polna razmišljanja in posamezen boj kakšnih 15 sodelujočih lahko traja tudi pol ure preden vsi sovražniki obležijo.

Moje osebno mnenje pa je, da ni pametno svoji druščino sestaviti iz nekaj borcev na blizu in nekaj borcev na daleč, ker morajo čarovniki preveč skrbeti za na poškodujejo bojevnikov.
Cela skupina bojevnikov na blizu se obnese precej bolje, ker ti kašne hude magije tako ali tako ne uporabljajo in se ne poškodujejo med seboj.
Ampak po mojem mnenju v to igro najbolj sodi skupina štirih čarovnikov, ki si potem od daleč lahko dajo duška in uporabijo ves svoj magični arzenal brez skrbi da bi se med seboj poškodovali. Sovražniki se jim skorajda ne morejo približati, če pa že, ima zračna magija urok, ki sovražnika dvigne od tal, ga odnese daleč nazaj in ga z vso silo trešči ob tla >:D

Ocene:
Velike komercialne igričarske strani še nimajo ocen, ker jim nihče ni plačal ;)
Neodvisne igričarske strani, pa so vse po vrsti navdušene in povečini gre za rekordne ocene, ki jih še nikoli do sedaj niso uporabili

GAMbIT Magazine - 5/5
Softpedia - 9,5/10
Mouse n joypad - 92%
AGR - 9,3/10
Multiplayer.it - 9/10
MMORPG - 8,2/10
APG - 8,0/100 (user score: 8,8/100)
Metacritic - User score: 9,3 (najvišja ocena v zgodovini metacritic)

def0r ::

Meni je bolj vazen storyline. Kako se kaj primerja z Dragon age(1!)?

Izi ::

def0r je izjavil:

Meni je bolj vazen storyline. Kako se kaj primerja z Dragon age(1!)?

V Dragon Age so zelo znane romance in ljubezen med liki. Če si mislil na to, tega aspekta tukaj nisem opazil. Drugače pa je zgodba in stranski questi precej v stilu prvega Dragon Age.
Noben quest ni v stilu pojdi tja in prinesi to. Še tako obskuren quest ima zadaj zanimivo zgodbico, več načinov reševanja in seveda odločitev na koncu. Vse skupaj pa je pisano v malo humornem stilu.
Pa seveda lahko napadeš prav vsakega NPC-ja v igri oziroma vsaj poskusiš lahko, kajti stražniki v mestu so divje močni in pomagajo si med seboj. Vsaka neumnost te bo hitro pripeljala v mestni zapor ali pa v celo v smrt če boš preveč pogumen.

Ukradeš lahko praktično vse, ampak te nihče ne sme opaziti. V načinu prihuljenega plazenja te NPC-ji opazijo samo če si v njihovem vidnem polju. Ker pa imamo skupino lahko NPC-je enostavno zamotiš s pogovorom. Zanimivo je, da se lahko en član tvoje druščine pogovarja z nekom, medtem pa ti prevzameš kontrolo nad drugim likom in mu za hrbtom pokradeš vse dragocenosti iz stanovanja. NPC-ji so namreč pri miru samo ko se pogovarjajo, drugače stalno hodijo na okoli in se nepričakovano obračajo.
Druščina je popolnoma neodvisna. Ne glede kaj kdo počne lahko začneš upravljati drugega. Avatarji naših junakov imajo med seboj verigo, ki jo lahko prekineš, kar pomeni, da ti nehajo slediti. Nekaj puzzlov celo zahteva ločeno sodelovanje skupine, da se reši nalogo.

vorantz ::

Izmed divinity sem igral samo divine divinity in mi je bla res res dobra...
Ta novejše pa mi ne uspe igrat zarad švoh mašine
Očitno bom še eno zamudu :(

def0r ::

Ne vem romance same me niso zanimale v Dragon Age. Grey warden lore mi je bil izjemno zanimiv in zgodba se je lepo razvijala :)

Nimam rad npr. Skyrim ki ima bolj ubogo razvijanje zgodbe.

Izi ::

Sedaj so tudi velike gamerske strani vzele igro v pogled in povsod padajo samo besede presežkov. Vsi se strinjajo da gre za GotY.

Eurogamer - 9/10
PC Gamer - 87/100
PCGamesN - 9/10
Hooked Gamers - 9,5/10

Sedaj sem že v drugi polovici igre in že lahko rečem, da po mojem mnenju "Divinity: Original Sin" poseka tako oba dosedanja Witcherja, kot prvi Dragon Age (moje 3 dosedaj najboljše RPG igre).

VaeVictis ::

Saj je dobra igra, spominja na Baldurs Gate, sam vse skupaj izpade, da ni še čisto končana igra.

Igri se vsaj IMHO vidi, da ji manjka še kakšna dva meseca poliranja detajlov...

Tr0n ::

Zelo cool RPG tole.

Izi ::

Skoraj vsakodnevno pride nov popravek, ki je kar precej obsežen. Čeprav moram reči, da jaz osebno nisem naletel na nobeno omembe vredno napako.
Igra se mi v dosedanjih približno 40 urah še ni sesula niti enkrat, posnete pozicije vedno delujejo brez problema tudi če shranjuješ pozicijo sredi boja. Vsi dosedanji questi (več kot 50) so se končali brez napake.

Po mojih izkušnjah ima manj napak kot običajne RPG igre, kjer je na začetku ponavadi nekaj stranskih questov nerešljivih, včasih se posnete pozicije ne da več včitati, ali pa se igra sesuje ob kakšnem bolj neobičajnem dejanju.
Nič od tega tukaj nisem opazil. Niti noben izmed mojih štirih likov se še nikoli ni nikamor zataknil v kakšno nevidno prepreko, kar se ponavadi vedno dogaja v RPG igrah.

Bi pa vsekakor priporočil, da se igra naloži na SSD. Ker ni govora in obsežnih video animacij je vsega skupaj za okoli 9 GB, kar ne bi smelo biti problem.
Gre namreč za zelo obsežno igro z velikimi zemljevidi s tisočerimi predmeti, ki jih lahko premikamo naokoli in včitavanje pozicije celo na zelo hitrem PC-ju z SSDjem traja med 5 in 10 sekund, kar lahko na počasnem PC-ju s počasnim trdim diskom hitro naraste na minuto do dve minuti.
Čeprav se igro lahko igra na najnižjih nastavitvah tudi na "pisarniškem" PC-ju bi to močno odsvetoval ker bodo predolgi snemalni in nalagalni časi pokvarili odlično izkušnjo. SSD je zato skoraj obvezen.

Pa tudi razlika med najnižjimi in Ultra grafičnimi nastavitvami je tukaj zelo močno opazna. Precej bolj kot običajno.
Sicer se tako igro igra vedno v bolj oddaljenem pogledu, da imamo pregled nad čim večjim ozemljem, ampak so grafične nastavitve kljub vsemu zelo pomembne saj je drugače v daljavi vse videti zamegljeno in podrobnosti so v tej igri zelo pomembne saj je v boju nujno treba izkoriščati teren sebi v prid. Tukaj niti mi niti sovražniki ne streljamo skozi ovire.
Edini lokostrelci lahko streljajo skozi grmičevje in skozi lastne vrste. Večina urokov ne gre skozi nič in zato imamo tudi različne formacije naše skupine. Vsi uroki, ki letijo v ravni linijo bodo pokosili tudi naše soborce, če so ravno na poti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

M-Power ::

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

dragonlord ::

Izy kje si pa nabavil igro?pa kaksen mas kaj character build?>:D

Tr0n ::

Izi ::

dragonlord je izjavil:

kaksen mas kaj character build?>:D

Še vedno igram, igra je precej dolga. Pravzaprav niti ne vem kako dolga je. Menda se prileze nekje do level 20.

Igram solo, s polnim partiyem štirih likov. Vsi štirje so čisti čarovniki na daljavo.
Vsi štirje obvladajo zračno magijo 5. stopnje zaradi skilla "Teleportation", ki se mi zdi najboljši skill iz cele igre, čeprav gre za level 2 skill. Z njim razmetavamo sovražnike po celem bojnem polju in nihče se nam ne more približati. Pa še enega sovražnika lahko vržeš na drugega in poškoduješ oba. Cooldown sedaj na 5. stopnji zračne magije in ob visoki inteligenci pa je samo še 2 obrata.
Potem pa je vsak specializiran še za en element poleg zraka (ogenj, voda, in zemlja), tako da obvladamo celotno področje magije, ker je kasneje marsikateri sovražnik imun na katerega izmed elementov.

Trenutno smo vsi level 14. Vlagam pa popolnoma vse točke v inteligenco. Ta se mi zdi najpomembnejša. Constitution, Speed in Perception so sicer tudi precej pomembni zaradi akcijskih točk ampak teh atributov je dovolj na opremi.

Lockpicking je popolnoma nepotreben, saj je za večino zaklenjenih zadev vedno ključ nekje blizu. Pa še polomiš lahko večino skrinj in vrat, če nimaš ključa.
Za kovanje tudi ni potrebe. Dovolj opreme dobivaš iz skrinj in sovražnikov.
Krasti pa je potrebno samo na začetku potem pa imaš bolj ali manj ves čas dovolj denarja. Kupovati je pravzaprav treba samo skillbooke.
Prednost čarovnika je še, da mu ni treba popravljati opreme. Oprema se uničuje samo ob fizičnih napadih in ker z orožjem ne tolčemo po sovražnikih je orožje ves čas ko novo, na blizu pa nam tudi noben ne pride, da bi nas lahko udaril.
V Loremaster je pametno investirati par točk, da lahko identificiraš magične predmete.
Pa Leadership se tudi kar precej pozna sploh kasneje v igri.

Sem pa še vedno v drugem poglavju (Luculla zemljevid).

Tr0n ::

neboben ::

Baje bo tud za Linux, a se kej bolj točno ve kdaj ? A kdo Coop špila ?

dragonlord ::

Izy hvala za odgovore.Bom nabavil!:)

detroit ::

Ne vem mogoče sm za v smeti tudi jst, ker tolk nepreglednosti nism videl že dolgo časa.

Izy kako sploh dobiš nov spell? Ker jst imel že nekaj scrollow pa piše da so samo consumable ne za naučit se...to je največja debilnost ever. No ja nikakor ne vidmi kako bi lahko ta igra premaknila bg serijo iz kjerkoli:P

p.s. sm spet instaliral bg2:P
Skero

Izi ::

LOL @ detroit :))

Magični zvitki so seveda samo za enkratno uporabo, ampak prednost je, da ga lahko uporabiš brez kakršnegakoli znanja. Spell pa se moraš najprej naučiti.
Nov spell dobiš tako da prebereš spellbook. Knjiga se ob tem uniči, ti pa se naučiš nov spell.
Ko pritisneš tipko "K" boš našel tisti nov spell, ki se si ga naučil in ga potem lahko potegneš dol v hotbar, kjer ga boš imel za uporabo med bojem.
Spellbooke pa lahko kupuješ pri trgovcih, včasih pa se tudi najdejo v skrinjah. Kot sem že zgoraj omenil, največ denarja v tej igri boš porabil ravno za kupovanje spellbookov, ki jih boš moral kupovati za celotno druščino.

Potem pa je treba še paziti, da imaš znanje (skill) da se sploh lahko naučiš določen spell. Vsaka šola ima 5 stopenj.
Pri 0 se ne moreš nič naučiti, na 1. stopnji se lahko naučiš 3 spelle, na drugi stopnji 5 spellov, ... , na 5, stopnji pa ni več omejitev in se lahko naučiš vse spelle iz tistega razreda.

Skratka popolnoma enostavno in intuitivno, ne vem kako imaš lahko s tem težave. Težak je na primer crafting, ker tam pa res samo ugibaš kaj gre skupaj, sicer se veliko receptov najde v knjigah samo kdo bi si jih zapomnil. Zato crafting ni ravno posrečen v tej igri in sem že zgoraj rekel, da se s craftingom nima smisla pretirano ukvarjati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

detroit ::

pa je sploh zadost levelov da se mi splača ubadat z iskanjem spellov:P
začel sem na easy potem sm pa šel iz tiste zmede od meste ven ko sm bil level 2 z dvema charoma pa bi skoraj zombije 3 x lvl5 fental ...but no cigar:)
Skero

Izi ::

detroit je izjavil:

pa je sploh zadost levelov da se mi splača ubadat z iskanjem spellov:P
začel sem na easy potem sm pa šel iz tiste zmede od meste ven ko sm bil level 2 z dvema charoma pa bi skoraj zombije 3 x lvl5 fental ...but no cigar:)

Menda prideš nekje do level 20.
Kolikor sem opazil število sovražnikov pravzaprav niti ni važno v boju, važen je njihov level. Bi rekel, da so tako uravnotežili, da imajo pri večjih skupinah sovražniki manj življenja in jih potem pobiješ v iste, številu potez kot če jih je manj z več življenja.
Na Easy težavnosti se da spedenati nekje do 4 levele višje sovražnike.
Na Normal se da spedenati nekje do 2 levele višje sovražnike.
Na Hard pa se da spedenati sovražnike nekje do svojega levela.
Pa težavnost se da spreminjati v glavnem meniju, tako da jo lahko spremeniš tudi kasneje.

Na prvi mapi okoli prvega mesta gredo sovražniki nekje do level 6. Je pa v mestu veliko questov tako da se da nabildati nekje do level 5 preden se sploh odpraviš iz mesta.
Ko sem končal prvo mapo sem ravno prilezel do level 10. Mogoče ni mišljeno, da narediš ravno vse stranske queste tako kot jaz, ko sedaj na drugi mapi večinoma pobijam sovražnike nižjega levela kot sem sam.

Pa 2 dodatna člana druščine lahko včlaniš že takoj na začetku. Eden (bojevnica) je v pritličju gostilne, eden (čarovnik) pa v knjižnici v 2. nadstropju županove hiše. Obe stavbi sta blizu središča mesta ob mestnem trgu, kje je cel kup trgovcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

detroit ::

oba sem že pobral samo v mestu se mi ni dalo neki pametnega delat razen krasti (prvič v lajfu kradem v igrah hehe), kot sm rekel mesto mi deluje kot zmeda nekako tko kot gui. Se bom že navadil nekoč:P

thanks za info
Skero

dragonlord ::

Izy tiste karakterje kot si napisal zgoraj torej bojevnica in čarovnik;njih si zlevelal po svoje če maš štiri mage?

Izi ::

dragonlord je izjavil:

Izy tiste karakterje kot si napisal zgoraj torej bojevnica in čarovnik;njih si zlevelal po svoje če maš štiri mage?

Malo kasneje v igri lahko najameš še cel kup spremljevalcev. Za enkratno plačilo te potem spremljajo celo igro.
Tisto bojevnico sem odslovil in me čaka v gostilni in sem najel še eno čarovnico.

In vedno sta tista prva 2 lika glavna ostala 2 pa samo pomožna. V boju so sicer vsi enakovredni ampak pogovarjanje v questih pa lahko opravljaš samo z enim izmed obeh glavnih likov.

Drugače pa liki niso omejeni na kakšne klase, šole in podobno. Vsakega lahko naučiš praktično vse. Omejitve ima edino oprema, ki pri kovinski opremi zahteva strength, pri usnjeni zahteva dexterity in pri opremi iz blaga je potrebno imeti inteligenco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

detroit ::

any super legendaries?:)
Skero

Izi ::

Ker dobivam kar precej vprašanj izgubljenih igralcev bom kar tukaj omenil da ta igra ni za vsakega. "Old school" pomeni, da je težka ko hudič in tu ne mislim bojevanja.
Igra vsebuje polno Puzzlov in miselnih orehov, sploh v drugi polovici igre je vsak drugi quest zaguljena uganka.
1. Kdor ne zna dobro angleščine naj se igre ne loteva saj besednih ugank kar mrgoli.
2. Kdor ne misli prebrati prav vsake knjižice, ki se najde naokoli in vsega tekst v pogovorih naj se igre ne loteva.

Test znanja angleščine:
Imamo 3 portale v 1. sobi
1. portal ima zadaj gomilo skal
2. portal ima zadaj vodni slap
3. portal ima zadaj cevi, kolesja, ventile, kot v neki strojnici

in 3 portale v drugi sobi
4. portal stoji v luži vode
5. portal ima zraven lavo
6. portal stoji v snegu

Vsi portali iz 1. sobe te prenesejo 2. sobo in vsi portali iz 2. sobe te prenesejo v 1. sobo.
V nekem kotu 1. sobe najdemo knjižico, v kateri piše, da portali vodijo do sobe z zakladom, ampak tatovi ga ne bodo nikoli uspeli najti.
Spodaj pa je namig lastnika samemu sebi:
Brr!, Mountain, *pant*, waterfall, mop, bronze.

Če rabiš več kot pol minute, da ugotoviš kako se teleportirati do zaklada se igre ne lotevaj, kajti to je ena lažjih ugank saj zahteva samo poznavanje angleščine in nič drugega.

Izi ::

Par namigov:
- ko elementarna zaščita pride na 100% si imun na tisti element, ko pride čez 100% te tisti element začne zdraviti namesto da bi ti delal škodo :O
Se pravi ko imaš na primer 120% fire resist lahko stojiš v lavi in si nesmrten saj te le ta zdravi z veliko hitrostjo.

- na začetku igre so čarovniki močnejši, od bojevnikov, proti koncu igre je ravno obratno. Večina sovražnikov je imuna na enega ali več elementov, skoraj noben pa nima fizične zaščite. Pa na primer velikanski dvoročni meči delajo več škode kot najhujša magija.

- najboljša oprema je tista, ki si jo sam scraftaš.

VaeVictis ::

Še par nasvetov:

- ne splača se dajati pointov v crafting in blacksmith (v blacksmith samo enega, da lahko popravljaš zadeve, pa še zato se raje najde pas, ki ti da blacksmith +1) ...

Bolj se izplača, da najameš enega pomagača samo za crafting in blacksmith in njemu dodaš vse pointe v ti dve kategoriji in ju potem uporabiš samo za ti dve kategoriji.

Repair hammer in klikneš na kos opreme ter popraviš opremo (oprema se kvari v boju).

Eden izmed boljših receptov je (crafting mora biti +5):

Boots + Nine inch nails = Immunity to slipping

dragonlord ::

hvala za namige:)Se pa marsikaj naučiš sam kot naprimer jaz ko sem prvič prišel v mesto do skrinje v pristanišču kjer je na pomolu vrv in ne moreš do nje.Seveda sem uporabil spell teleport in si teleportiral skrinjo na glavo..:|

Izi ::

Obvezna oprema:
- Lopata za odkopavanje zakopanih zakladov
- Kladivo za kovanje
- Kladivo za popravljanje opreme
- Kramp za kopanje rude
- Povečevalno steklo za identifikacijo magičnih predmetov
- Nož za rezanje raznoraznih predmetov
- "Mortar and Pestle" za izdelovanje napitkov vseh vrst

Tipka "SHIFT" razdruži združene predmete v inventarju !!!
Ko imaš na primer vse železne palice v isti skupini, jih moraš najprej razdrušiti s SHIFT, da lahko potem dve železni palici združiš v eno veliko železno palico s katero potem izdeluješ 2 ročna orožja.

- Ne prodajaj Rubinov !!!
Rubin ti da kar 25% elementarne zaščite proti VSEM štirim elementom ko ga vgradiš v opremo.


:))
- Če imaš v inventarju vedro in govoriš s kravo boš dobil mleko
- Če imaš v inventarju škarje (shear) in govoriš z ovco boš dobil volno


Tukaj je na kupu zbranih precej koristnih receptov

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Alamar ::

Špil je dober, ampak nič več, kot to. To pa zaradi hudega pomanjkanja podobnih špilov, kar pa se ima v bližnji prihodnosti spremeniti. Moti me hroščatost in neizpolnitev obljub pri stretch goalih. Ok, na patchih sicer zavzeto delajo, a se kljub temu počutim nategnjenega, saj sem prispeval precej $$$ za stretch goale. In po pregledu na forumih, še zdaleč nisem edini.

Tr0n ::

Se en podoben kickstarter RPG, ki bo kmalu zunaj.

Pillars of Eternity

Meizu ::

Meni je pa ravno ta potezni način igre ogaben. Nobene akcije, nič spretnosti, samo point click attack... Meh. Bom preskočil.

dragonlord ::

Meizu je izjavil:

Meni je pa ravno ta potezni način igre ogaben. Nobene akcije, nič spretnosti, samo point click attack... Meh. Bom preskočil.

Nekaterim je pa glih to všeč:)da lepo počasi razdelamo strategijo...Je pa res da to ni diablo..

Izi ::

Vsak pravi RPG mora imeti potezno bojevanje ali pa vsaj aktivno pavzo med katero lahko rotiraš kamero in določaš ukaze. Vse ostalo so akcijske streljačine z RPG elementi.

Mipe ::

Eni pač ne marajo razmišljat pri igri.

vorantz ::

Meizu je izjavil:

Meni je pa ravno ta potezni način igre ogaben. Nobene akcije, nič spretnosti, samo point click attack... Meh. Bom preskočil.


trololo much?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vorantz ()

opeter ::

Jaz imam tudi rajši akcijske rpg-je. Diablo, Torchlight ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Meizu ::

vorantz je izjavil:

Meizu je izjavil:

Meni je pa ravno ta potezni način igre ogaben. Nobene akcije, nič spretnosti, samo point click attack... Meh. Bom preskočil.


trololo much?



Poglej si že npr. bojni sistem v Tera online (pa je mmo recimo), kjer gotovo nucaš več spretnosti, kot pa pri pavziranju igre, kjer lahko narediš pavzo, prečitaš 10 vodičev kako nekaj premagati, katere skille uporabiti, zraven u izi spiješ še kavo in pogledaš film.

Vsak pravi RPG mora imeti potezno bojevanje ali pa vsaj aktivno pavzo med katero lahko rotiraš kamero in določaš ukaze. Vse ostalo so akcijske streljačine z RPG elementi.


Hm? A veš sploh, kaj RPG pomeni? To je kot bi rekel, da vsak FPS mora imeti obvezno COD interface in način bojevanja, drugače to sploh ni FPS.

RPG je zelo širok pojem. Esencialno pomeni to Role Playing Game.

Role-playing game @ Wikipedia

Kaj je pravi RPG? Samo to, kar tebi osebno paše. Osebno bom prej rekel, da je Skyrim zame veliko bolj pravi RPG kot pa recimo potezni bojni način. Jaz osebno se tam veliko bolj vživim v karakter, veliko večji survivability efekt doživim. V real life tudi ne morem sredi pretepa pri šanku pavzirat igre, premerim nasprotnika, pogruntam kaj bo naredil, odpavziram in blokiram levi kroše.

Komur paše ta špil super, meni pač ne. To ni niti dobro niti slabo, le subjektivno mnenje. Mi gre pa na živce, kako nekateri kar diktirate mnenja o tem, kaj je pravi RPG in kaj ne. I call this bullshit.

SL-500 ::

Špil je bomba.

Načeloma mi taki potezni RPG-ji ne sedejo, ampak tale me je pa čist potegnu notr. Zgodba je super (že sam začetek je zapleten, ko sto vragov).

zaenkrat 10/10

dragonlord ::

Špil je res bomba! Zanima me pa sledeče ali je kdo naletel na isti problem ko delaš quest v prvem delu in na sw mape najdeš dve podzemni sobi kjer pretikaš stikala po navodilih druge sobe. Če narediš pravilno se v drugi sobo odpre loputa kjer na dva oltarja položiš dva medaljona! Medaljona dobiš ko pravilno pritisneš stikala in se pojavita dva wizarda vsak v svoji sobi. Meni se na žalost pojavi samo eden katerega uničim in dobim medaljon. Drugi v drugi sobi pa se pa ne pojavi? Kolikor vem je pravilno zaporedje v obeh sobah saj dokler nisem pravilno uganil se tretja loputa ne pojavi? Pa še nekaj me zanima kaj delate z bloodstoni? Jih uporabite za full health ali šparate? Ma kaksno vezo če se uporabijo za zdravljenje ali ne?
Hvala za pomoč:)

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

Tr0n ::

Morda ze imas drugi medaljon nekje v inventoriju. Vsaj meni se je to zgodilo. :)

dragonlord ::

To glih da nimam..preveril v inventarju vseh likov pa ni nikjer..problem je da se mi drugi enemy sploh ne pojavi..verjetno je kaksen bug..Preveril sem tudi v jami sami z alt tipko pa nikjer nič...

Tr0n ::

Vrstni red elementov predvidevam da si prav naklikal?

dragonlord ::

Ja ker najprej ni bilo tiste tretje lopute da lahko gres eno nadstropje nizje..Šele nato se pojavi ali pa je bila prej pa nisem videl?mislim da se ne pojavi prej dokler pravilno ne odklikas elemntoc v obeh sobah?!

Izi ::

V obeh sobah je že vidna loputa ampak je povsod zaklenjena.
Najprej moraš pravilno odklikati elemente v OBEH sobah, potem moraš oditi ven in šele takrat se v obeh sobah zraven lopute pojavita ključna sovražnika.
Ko ga ubiješ odvrže medaljon in loputa se samodejno odklene. Greš dol in medaljon položiš na tisti podstavek. Nato pa greš spet ven in v drugo sobo kjer ponoviš zadevo.

Načeloma v eni sobi vidiš zaporedje za drugo sobo ampak jaz tega najprej sploh nisem vedel in sem samo poslušal kaj naš junak spregovori, ko klikneš na steber. Če klikneš na pravega vedno izgovori en določen stavek tako da veš, da si zadel pravega. V štirih poskusih tako zadeneš pravo zaporedje brez da bi sploh obiskal drugo sobo :P

To se je meni zgodilo, ko sem rešil pol uganke brez da bi sploh vedel, da obstaja še ena zrcalna soba. Potem pa sem bil kar malo izgubljen ker nisem vedel kaj naprej in šele ko sem govoril s podgano (Pet Pal talent) je omenila, da obstajata dve zrcalni sobi.
To znanje o podganah je pametno uporabiti tudi pri drugih questih, če se kje zatakneš. Podgane vedno dajejo izredno koristne namige ;)

Zmajc ::

Končno sem našel čas da probam Divinity: Original Sin in moram reči da že dolgo nisem tako užival v kakem FRPju.

Končno spet en pravi old school frp in celo z poteznim bojem.

Na začetku sem se sicer malo lovil ker več nisem bil navajen da pogovori nimajo voice over ampak ko se navadiš komaj vidiš kako so moderni voiced frpji omejeni. Prav uživam v tonah flavor teksta.

Tr0n ::

V blackcove je kdo pogruntal, kako vstopit v sobo z "duhcem", ki nastavi past in vse explodira takoj, ko se premaknes? :)

Aja, pa je nasel kdo tornado skill pri katerem NPCju?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tr0n ()

Izi ::

Tr0n je izjavil:

V blackcove je kdo pogruntal, kako vstopit v sobo z "duhcem", ki nastavi past in vse explodira takoj, ko se premaknes? :)

Na miru mora stati samo tisti lik, ki si ga kontroliral ko si vstopil v past. Ostali se lahko premikajo.

SPOILER:
Na tleh sobe išči majhno stikalo, ki deaktivira past ;)

Alamar ::

Prav silim se, da špil dokončam. V začetku je super potem pa vse bolj razvodeni. Sploh zgodba je slaba. Zadeva je old school , to ni dvoma, vendar bi v zlatih časih bil le eden od povprečnih RPGjev. Rešuje ga, da na trgu trenutno (še) ni podobnih špilov za stare mačke.

Izi ::

Alamar je izjavil:

Prav silim se, da špil dokončam. V začetku je super potem pa vse bolj razvodeni. Sploh zgodba je slaba. Zadeva je old school , to ni dvoma, vendar bi v zlatih časih bil le eden od povprečnih RPGjev. Rešuje ga, da na trgu trenutno (še) ni podobnih špilov za stare mačke.

Ravno zgodba je odlična in skozi igro ves čas drži zanimiv tempo. Ko že misliš, da boš počasi razvozlal zadevo se vse skupaj spet zaplete in to najmanj trikrat.
Zgodba in igra sodi ob bok legendam kot so Planescape: Torment, Baldur’s Gate 2 in Fallout 2. Ob teh treh mojih brezčasnih legendah sem sedaj dodal še Divinity: Original Sin.

Je pa igra zelo doooooolga. Sedaj igram že dober mesec in še vedno ni videti konca. Trenutno sem globoko v tretjem delu (Dark Forest) z druščino level 19, naredil sem že 76 questov in prav vsi so nepozabni.
In vsi questi do sedaj so bili lepo rešljivi, noben star quest iz prejšnjih ozemelj, razen glavnega, mi ni ostal nerešen, kar se mi redko zgodi v RPG-jih.
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13713123 (922) Ghenghiz
»

Wasteland 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
28027663 (4801) Ghenghiz
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
10110395 (5027) Twixz
»

Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
17514298 (7548) todman74
»

Inquisitor

Oddelek: Igre
342581 (1965) Alamar

Več podobnih tem