» »

Divinity: Original Sin

Divinity: Original Sin

strani: 1 2 3 »

Izi ::

yoco je izjavil:

Edino kar me moti pri tej igri je, da ko si v velikem fajtu in je en kup sovražnikov, jih težje vidiš, če je na "tleh" ogenj, itd. Pa še ko pritisneš ALT bi blo fajn da označi čisto vse stvari. Drgač pa za enkrat uživam v igri!
Včasih je pametno pogledati tja pod nastavitev tipke, da vidiš kaj imaš na razpolago :P

Če med bojem ne vidiš sovražnikov potem vklopi taktični pogled. Prijatelji se obarvajo modro, sovražniki pa rdeče in jih ne boš mogel zgrešiti. Tipka za taktični pogled je Tilda (tista levo od številke 1)

Zelo uporabna tipke med bojem je tudi "O", ki ti iz stranskega pogleda preklopi na pogled iz vrha. Tako bolj natančno vidiš pozicije.

Pa upam, da si ugotovil, da se kamero da vrteti naokoli in jo približevati in oddaljevati. Brez stalnega vrtenja kamere naokoli ne najdeš nič, ko raziskuješ naokoli.

Izi ::

Ogromna in odlična štorija. 50 ur sem porabil da sem raziskal in končal prvi zaporniški otoček. Prilezel sem skoraj do level 9 in v malho nakopičil 70.000 zlatnikov.
Z manj kot level 8 se je po moje samomor odpraviti proti celini. Ko prispeš na celino pa ti povedo, da je bilo tisto prej samo ogrevanje in da si sedaj šele na začetku zares dooolgega in epskega potovanja :))

Igram z Lohse (izgovori se Losa), ki ima po moje najbolj zanimivo in drugačno zgodbo od ostalih, ker jo proti njeni volji obseda nek super močan Demon, ki je očitno močnejši od Bogov, in občasno prevzame kontrolo nad njenim telesom in povzroči kakšen zločin. Ostali božji izbranci se srečujejo in dogovarjajo z Bogovi, Lohse pa z Demonom.

Sedaj že lahko rečem, da je bistvo igre v opremi, ki jo moraš posodabljati sproti, saj se njena moč in zdržljivost praktično podvoji na vsak level. Če imaš samo dva levela nižjo opremo od sovražnikov si mrzel.
Ker pri vandranju naokoli nikoli ne boš našel dovolj opreme za celo skupino je nujno kupovanje. Trgovci imajo kar precej odlične opreme, ampak je pa draga ko žafran. Bartering in Thievery sta zato dva glavna abilitija, ki ju je treba najprej nabildati kar se da, drugače boš ves čas revež s slabo opremo.

YesMan ::

Za konzolno različico se že kaj več ve? Bo prišla kmalu, al bo treba spet eno leto čakat? Drugače pa mi je že enka bila odlična, dvojka pa bo zgleda kar kandidat za igro leta zraven Zelde in Persone 5.

Izi ::

Za konzolno verzijo sicer pravijo, da bo, ampak še niso določili datuma. Vsekakor še ne bo prav kmalu.
Konzole jim tudi niso prioriteta, saj so za PC v prvem tednu prodali preko 500.000 kosov igre. Zato jim je trenutna prioriteta delanje popravkov, ker roko na srce je bugov trenutno še kar veliko, čeprav so v enem tednu izdali že 5 popravkov.

yxiz ::

kateri class oz build je najlažji za prvo igranje?

Sem včeraj samo probal izdelavo lika, ampak je blo ogromno opcij, sicer sem zbiral med origin karakterji, ampak potem jim lahko spremeniš tudi skille ipd

Izi ::

Origin liki so "origin" samo po svoji posebni zgodbi. Razen imena in zgodovine jih lahko popolnoma predelaš in prilagodiš. Tudi ko za soborca izbereš katerega izmed Originov te ta vedno vpraša kateri poklic naj opravlja.
Dobro je še vedeti, da potem ko enkrat zapustiš ta prvi zaporniški otoček in prideš na celino imaš ob obali vedno parkirano svojo veliko ladjo in v njej magično ogledalo, kjer lahko zastonj in kadarkoli povsem resetiraš sebe in svojo celotno druščino in vse točke nanovo sestaviš.

Kar se tiče nujnih skillov:
Pet Pal, ki omogoči pogovarjanje z živalmi je tako rekoč obvezen. V igri je precej živali in z vsemi se lahko pogovarjaš. Če ti že ne dajo kakšnega questa ti pa vsaj pomagajo s kakšnim koristnim nasvetom. Celo najbolj zanikrna podgana v kakšni zapuščeni kleti ima vedno kaj pametnega za povedat. Pet Pal skill rabi samo eden v druščini. Po moje je najbolje, da je to kar naš glavni lik.

Eden v skupini mora imeti visok Bartering. Vedno kupuj in prodajaj samo s tem likom. Trgovci se oskrbijo z novo robo in denarjem enkrat na uro. Trgovcu je pametno najprej nekaj pokloniti, lahko predmet ali kar denar in se mu bo dvignila naklonjenost do tebe. Naklonjenost gre od -45 pa do +100. Naklonjenost deluje isto kot Bartering, se pravi ceneje kupuješ in dražje prodajaš. Finančno se močno splača, da vse glavne trgovce spraviš do 100 naklonjenosti. Ko imaš Bartering 6 in naklonjenost 100 se cene izenačijo in lahko kupuješ in nazaj prodajaš po isti ceni.

Thievery pa priporočam vsaj na dveh od štirih, lahko pa tudi več. Vsak NPC lahko okradeš samo enkrat z istim likom. Se pravi če imaš štiri tatove boš lahko vsakega v igri okradel kar štirikrat. Sneaking za krajo skoraj ni potreben, saj je najbolje da žrtev najprej z enim svojim likom zamotiš s pogovorom z drugim likom pa ga od zadaj okradeš. Po vsaki kraji mora celotna druščina bežati kar jih nesejo noge, saj okradeni vedno dokaj hitro opazi krajo in potem naokoli nekaj časa išče tatove. Če te najde si mrzel. Izgubiš vse okradene predmete, tudi tiste od prej in greš v zapor, ali pa se boriš in moraš ubiti trgovca, kar je pa sploh slabo, ker izgubiš eno trgovino. Čez kakšnih 20 sekund se že lahko varno vrneš nazaj.

YesMan ::

Izi je izjavil:

Za konzolno verzijo sicer pravijo, da bo, ampak še niso določili datuma. Vsekakor še ne bo prav kmalu.
Konzole jim tudi niso prioriteta, saj so za PC v prvem tednu prodali preko 500.000 kosov igre. Zato jim je trenutna prioriteta delanje popravkov, ker roko na srce je bugov trenutno še kar veliko, čeprav so v enem tednu izdali že 5 popravkov.


A tako. Nič, potem pa bomo čakali. Samo po vsej logiki res ne bi smelo trajat tako dolgo kot pri prvem delu. Mislim, kotrolno shemo za gamepad itak že imajo ustanovljeno iz prvega dela (način igranja, UI-ja pa se res ni kaj dosti spremenil), grafični pogon pa je tudi bolj ali manj isti kot v prvem delu, kolko vem, oz. vsaj na isti 'osnovi'. Verjamem pa, da se res najprej hočejo lotit popravkov za buge dokler še je igra samo na eni platformi (saj jim to lahko precej olajša delo), potem pa spet verjetno izdat na konzolah kar neko 'enhanced edition' zadevo kot je bilo pri enki.

Drugače pa so tudi na PS4 in Xbox One prodali precejšnjo število izvodov koliko gledam, tak da je port po moje garantiran. Več kot milijon je bilo prodanih fizičnih kopij (tako vsaj pravi VGchartz.com), potem pa še se mora prištet ziher vsaj kakih 50% digitalnih k temu, če ne več.

VaeVictis ::

Izi hvala za opis in nasvete.

PetPal je tudi prov posrečen skill, posebaj, ko se s psi pogovarjaš in ga počohaš in ti pes reče: "I think I love you."

Sam trenutno igram kot Red Prince (lone wolf) trenutno skupaj z Ifan ben-Mezd.

yoco ::

@Izi, a se da nardit reset za vse like ne da bi začel igre od začetka?

connel ::

Jup, pa ti je to že napisal ;)

yoco ::

:D
Moram še enkrat vse prebrat!
strani: 1 2 3 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13713121 (920) Ghenghiz
»

Wasteland 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
28027660 (4798) Ghenghiz
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
10110395 (5027) Twixz
»

Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
17514297 (7547) todman74
»

Inquisitor

Oddelek: Igre
342580 (1964) Alamar

Več podobnih tem