» »

Divinity: Original Sin

Divinity: Original Sin

strani: 1 2 3 »

Izi ::

yoco je izjavil:

Edino kar me moti pri tej igri je, da ko si v velikem fajtu in je en kup sovražnikov, jih težje vidiš, če je na "tleh" ogenj, itd. Pa še ko pritisneš ALT bi blo fajn da označi čisto vse stvari. Drgač pa za enkrat uživam v igri!
Včasih je pametno pogledati tja pod nastavitev tipke, da vidiš kaj imaš na razpolago :P

Če med bojem ne vidiš sovražnikov potem vklopi taktični pogled. Prijatelji se obarvajo modro, sovražniki pa rdeče in jih ne boš mogel zgrešiti. Tipka za taktični pogled je Tilda (tista levo od številke 1)

Zelo uporabna tipke med bojem je tudi "O", ki ti iz stranskega pogleda preklopi na pogled iz vrha. Tako bolj natančno vidiš pozicije.

Pa upam, da si ugotovil, da se kamero da vrteti naokoli in jo približevati in oddaljevati. Brez stalnega vrtenja kamere naokoli ne najdeš nič, ko raziskuješ naokoli.

Izi ::

Ogromna in odlična štorija. 50 ur sem porabil da sem raziskal in končal prvi zaporniški otoček. Prilezel sem skoraj do level 9 in v malho nakopičil 70.000 zlatnikov.
Z manj kot level 8 se je po moje samomor odpraviti proti celini. Ko prispeš na celino pa ti povedo, da je bilo tisto prej samo ogrevanje in da si sedaj šele na začetku zares dooolgega in epskega potovanja :))

Igram z Lohse (izgovori se Losa), ki ima po moje najbolj zanimivo in drugačno zgodbo od ostalih, ker jo proti njeni volji obseda nek super močan Demon, ki je očitno močnejši od Bogov, in občasno prevzame kontrolo nad njenim telesom in povzroči kakšen zločin. Ostali božji izbranci se srečujejo in dogovarjajo z Bogovi, Lohse pa z Demonom.

Sedaj že lahko rečem, da je bistvo igre v opremi, ki jo moraš posodabljati sproti, saj se njena moč in zdržljivost praktično podvoji na vsak level. Če imaš samo dva levela nižjo opremo od sovražnikov si mrzel.
Ker pri vandranju naokoli nikoli ne boš našel dovolj opreme za celo skupino je nujno kupovanje. Trgovci imajo kar precej odlične opreme, ampak je pa draga ko žafran. Bartering in Thievery sta zato dva glavna abilitija, ki ju je treba najprej nabildati kar se da, drugače boš ves čas revež s slabo opremo.

YesMan ::

Za konzolno različico se že kaj več ve? Bo prišla kmalu, al bo treba spet eno leto čakat? Drugače pa mi je že enka bila odlična, dvojka pa bo zgleda kar kandidat za igro leta zraven Zelde in Persone 5.

Izi ::

Za konzolno verzijo sicer pravijo, da bo, ampak še niso določili datuma. Vsekakor še ne bo prav kmalu.
Konzole jim tudi niso prioriteta, saj so za PC v prvem tednu prodali preko 500.000 kosov igre. Zato jim je trenutna prioriteta delanje popravkov, ker roko na srce je bugov trenutno še kar veliko, čeprav so v enem tednu izdali že 5 popravkov.

yxiz ::

kateri class oz build je najlažji za prvo igranje?

Sem včeraj samo probal izdelavo lika, ampak je blo ogromno opcij, sicer sem zbiral med origin karakterji, ampak potem jim lahko spremeniš tudi skille ipd

Izi ::

Origin liki so "origin" samo po svoji posebni zgodbi. Razen imena in zgodovine jih lahko popolnoma predelaš in prilagodiš. Tudi ko za soborca izbereš katerega izmed Originov te ta vedno vpraša kateri poklic naj opravlja.
Dobro je še vedeti, da potem ko enkrat zapustiš ta prvi zaporniški otoček in prideš na celino imaš ob obali vedno parkirano svojo veliko ladjo in v njej magično ogledalo, kjer lahko zastonj in kadarkoli povsem resetiraš sebe in svojo celotno druščino in vse točke nanovo sestaviš.

Kar se tiče nujnih skillov:
Pet Pal, ki omogoči pogovarjanje z živalmi je tako rekoč obvezen. V igri je precej živali in z vsemi se lahko pogovarjaš. Če ti že ne dajo kakšnega questa ti pa vsaj pomagajo s kakšnim koristnim nasvetom. Celo najbolj zanikrna podgana v kakšni zapuščeni kleti ima vedno kaj pametnega za povedat. Pet Pal skill rabi samo eden v druščini. Po moje je najbolje, da je to kar naš glavni lik.

Eden v skupini mora imeti visok Bartering. Vedno kupuj in prodajaj samo s tem likom. Trgovci se oskrbijo z novo robo in denarjem enkrat na uro. Trgovcu je pametno najprej nekaj pokloniti, lahko predmet ali kar denar in se mu bo dvignila naklonjenost do tebe. Naklonjenost gre od -45 pa do +100. Naklonjenost deluje isto kot Bartering, se pravi ceneje kupuješ in dražje prodajaš. Finančno se močno splača, da vse glavne trgovce spraviš do 100 naklonjenosti. Ko imaš Bartering 6 in naklonjenost 100 se cene izenačijo in lahko kupuješ in nazaj prodajaš po isti ceni.

Thievery pa priporočam vsaj na dveh od štirih, lahko pa tudi več. Vsak NPC lahko okradeš samo enkrat z istim likom. Se pravi če imaš štiri tatove boš lahko vsakega v igri okradel kar štirikrat. Sneaking za krajo skoraj ni potreben, saj je najbolje da žrtev najprej z enim svojim likom zamotiš s pogovorom z drugim likom pa ga od zadaj okradeš. Po vsaki kraji mora celotna druščina bežati kar jih nesejo noge, saj okradeni vedno dokaj hitro opazi krajo in potem naokoli nekaj časa išče tatove. Če te najde si mrzel. Izgubiš vse okradene predmete, tudi tiste od prej in greš v zapor, ali pa se boriš in moraš ubiti trgovca, kar je pa sploh slabo, ker izgubiš eno trgovino. Čez kakšnih 20 sekund se že lahko varno vrneš nazaj.

YesMan ::

Izi je izjavil:

Za konzolno verzijo sicer pravijo, da bo, ampak še niso določili datuma. Vsekakor še ne bo prav kmalu.
Konzole jim tudi niso prioriteta, saj so za PC v prvem tednu prodali preko 500.000 kosov igre. Zato jim je trenutna prioriteta delanje popravkov, ker roko na srce je bugov trenutno še kar veliko, čeprav so v enem tednu izdali že 5 popravkov.


A tako. Nič, potem pa bomo čakali. Samo po vsej logiki res ne bi smelo trajat tako dolgo kot pri prvem delu. Mislim, kotrolno shemo za gamepad itak že imajo ustanovljeno iz prvega dela (način igranja, UI-ja pa se res ni kaj dosti spremenil), grafični pogon pa je tudi bolj ali manj isti kot v prvem delu, kolko vem, oz. vsaj na isti 'osnovi'. Verjamem pa, da se res najprej hočejo lotit popravkov za buge dokler še je igra samo na eni platformi (saj jim to lahko precej olajša delo), potem pa spet verjetno izdat na konzolah kar neko 'enhanced edition' zadevo kot je bilo pri enki.

Drugače pa so tudi na PS4 in Xbox One prodali precejšnjo število izvodov koliko gledam, tak da je port po moje garantiran. Več kot milijon je bilo prodanih fizičnih kopij (tako vsaj pravi VGchartz.com), potem pa še se mora prištet ziher vsaj kakih 50% digitalnih k temu, če ne več.

VaeVictis ::

Izi hvala za opis in nasvete.

PetPal je tudi prov posrečen skill, posebaj, ko se s psi pogovarjaš in ga počohaš in ti pes reče: "I think I love you."

Sam trenutno igram kot Red Prince (lone wolf) trenutno skupaj z Ifan ben-Mezd.

yoco ::

@Izi, a se da nardit reset za vse like ne da bi začel igre od začetka?

connel ::

Jup, pa ti je to že napisal ;)

yoco ::

:D
Moram še enkrat vse prebrat!

Izi ::

Glede na to, da je bil Divinity: Original Sin 2 skoraj povsod izbran za igro leta 2017, ne samo med RPG igrami ampak na splošno, bi bilo dobro reči še par besed.
Igra je sedaj ne samo brez napak ampak izpiljena do popolnosti. Od izida so naredili že 18 popravkov. Samo popravkov je sedaj že preko 9 GB :D

Ob drugem igranju sem opazil, da je najmočnejša zadeva v igri talent imenovan Lone Wolf.
Lone Wolf provides +2 Max AP, +2 Recovery AP, +30% Vitality, +30% Physical Armour, +30% Magic Armour, and doubles invested points in attributes and combat abilities (except Polymorph ability)

Lone Wolf je tako močan, da se da igro preigrati povsem solo z enim samim likom, ampak deluje pa tudi če sta v skupini dva lika. En Lone Wolf junak zaleže praktično za 3 navadne junake.
Če torej igraš z dvema likoma, ki morata oba imeti telent Lone Wolf si približno tako močan kot da bi imel v skupini 6 bojevnikov. Ob tem pa je igranje bistveno hitrejše in cenejše, ker moraš skrbeti in opremljati samo dva lika.

YesMan ::

Izi je izjavil:

Glede na to, da je bil Divinity: Original Sin 2 skoraj povsod izbran za igro leta 2017


Divinity OS II skoraj nikjer ni bila izbrana za igro leta (ne da si ne bi zaslužila, samo povem kako je) :P Po veliki večini je to bila Zelda BotW ali pa Persona 5 tu pa tam.

Izi ::

YesMan je izjavil:

Divinity OS II skoraj nikjer ni bila izbrana za igro leta (ne da si ne bi zaslužila, samo povem kako je) :P Po veliki večini je to bila Zelda BotW ali pa Persona 5 tu pa tam.

Jaz govorim o pravih PC igrah, ne pa o Japonskih konzolnih igricah :P
Na konzolnih lestvicah so vedno v ospredju Japonske igrice, kot so Zelda, Persona 5 in Mario. Ampak teh iger se noben resen igričar ne dotakne niti z dolgo palico.

RPG Codex - 2017 GOTY - 1. Divinity: Original Sin 2

PC Gamer - Game of the Year 2017: Divinity: Original Sin 2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

sesobebo ::

Izi je izjavil:

RPG Codex

Tr0n ::

Izi je izjavil:

Na konzolnih lestvicah so vedno v ospredju Japonske igrice, kot so Zelda, Persona 5 in Mario. Ampak teh iger se noben resen igričar ne dotakne niti z dolgo palico.

Te Zelde in Mariji so v bistvu zacetniki gaming industrije. Ce ne bi blo Nintenda v starih casih, ne bi blo gaminga.

Ampak razumem, da je Mario zate pretezak, ker dejansko rabis hitre frame-perfect reflekse. :)

tikitoki ::

Tr0n je izjavil:

Izi je izjavil:

Na konzolnih lestvicah so vedno v ospredju Japonske igrice, kot so Zelda, Persona 5 in Mario. Ampak teh iger se noben resen igričar ne dotakne niti z dolgo palico.

Te Zelde in Mariji so v bistvu zacetniki gaming industrije. Ce ne bi blo Nintenda v starih casih, ne bi blo gaminga.

Ampak razumem, da je Mario zate pretezak, ker dejansko rabis hitre frame-perfect reflekse. :)


Yeah right, se kaj bolj kompliciranega se spomni vec ljudi. Gaming je bil samoumeven, cim je stronja oprema to omogocala.

Tr0n ::

tikitoki je izjavil:

Yeah right, se kaj bolj kompliciranega se spomni vec ljudi. Gaming je bil samoumeven, cim je stronja oprema to omogocala.

Malce branja za nepoucene. :))

Video game crash of 1983 @ Wikipedia
https://arstechnica.com/gaming/2013/07/...

tikitoki ::

Tr0n je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Yeah right, se kaj bolj kompliciranega se spomni vec ljudi. Gaming je bil samoumeven, cim je stronja oprema to omogocala.

Malce branja za nepoucene. :))

Video game crash of 1983 @ Wikipedia
https://arstechnica.com/gaming/2013/07/...


Ocitno nisi razumel. Nic hudega.

Tr0n ::

Heh, saj vem, kaj si mislil povedat, ampak govoris zgolj spekulativno, jaz pa o zgodovini gaminga in kaj se je dejansko zgodilo.

Vsem tako imenovanim "resnim igričarjem" pa priporocam, da si malce razsirijo svoja obzorja in sprobajo se kaj drugega, kot "ta prave hardcore" PC igre.

Boste prijetno preseneceni kako izvrstno dodelane in genialno zasnovane ter zabavne so te tako imenovane "igre za otroke". ;)

tikitoki ::

Napisal si da brez dolocene firme nebi bilo iger, s cemer se ne strinjam.

Izi ::

Včeraj je pa še RPGWatch skupaj spravil svojo GOTY 2017 lestvico.

RPGWatch - Game of the Year Awards 2017
1. Divinity: Original Sin II
2. ELEX
3. Torment: Tides of Numenera
4. Battle Brothers
5. Prey
...

mjolnir ::

ELEX na drugem mestu, lol no :8)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mjolnir ()

Izi ::

mjolnir je izjavil:

ELEX na drugem mestu, lol no :8)
Ja vem, ELEX bi moral biti na prvem mestu :P
RPGWatch so stari hardcore RPG-jevci in ELEX je že preveč na streljačino vlekel, da bi ga postavili na prvo mesto. Pa še en glavnih financerjev za Divinity: Original Sin II v Kickstarterju so bili, tako da je razumljivo da so ga postavili pred ELEX.

Moje mnenje, ko sem vsako od sledečih iger preigral po dvakrat:

Izijeva GOTY 2017 lestvica:
1. ELEX
2. Divinity: Original Sin II
3. Prey

YesMan ::

Izi je izjavil:

YesMan je izjavil:

Divinity OS II skoraj nikjer ni bila izbrana za igro leta (ne da si ne bi zaslužila, samo povem kako je) :P Po veliki večini je to bila Zelda BotW ali pa Persona 5 tu pa tam.

Jaz govorim o pravih PC igrah, ne pa o Japonskih konzolnih igricah :P
Na konzolnih lestvicah so vedno v ospredju Japonske igrice, kot so Zelda, Persona 5 in Mario. Ampak teh iger se noben resen igričar ne dotakne niti z dolgo palico.


Hahahah, pa ne me jebat... No, OK Mr. Elita :D Potem pa obilo užitkov še naprej v igričarski Valhalli s svojimi 'resnimi' izbranci. Mi neresni smrtniki, ki pa zraven CRPG-jev in FPS-jev lahko uživamo še v ostalih dobrih igrah vseh žanrov in tipov, pa smo pač prisiljeni ostati na zemlji... Vsaj dokler z ekstremno ozkoglednostjo ne doživimo razsvetljenstva :P

mjolnir ::

Aja ne, narobe si me razumel. Men je bil ELEX lesen polizdelek.

Meizu ::

YesMan je izjavil:

Izi je izjavil:

YesMan je izjavil:

Divinity OS II skoraj nikjer ni bila izbrana za igro leta (ne da si ne bi zaslužila, samo povem kako je) :P Po veliki večini je to bila Zelda BotW ali pa Persona 5 tu pa tam.

Jaz govorim o pravih PC igrah, ne pa o Japonskih konzolnih igricah :P
Na konzolnih lestvicah so vedno v ospredju Japonske igrice, kot so Zelda, Persona 5 in Mario. Ampak teh iger se noben resen igričar ne dotakne niti z dolgo palico.


Hahahah, pa ne me jebat... No, OK Mr. Elita :D Potem pa obilo užitkov še naprej v igričarski Valhalli s svojimi 'resnimi' izbranci. Mi neresni smrtniki, ki pa zraven CRPG-jev in FPS-jev lahko uživamo še v ostalih dobrih igrah vseh žanrov in tipov, pa smo pač prisiljeni ostati na zemlji... Vsaj dokler z ekstremno ozkoglednostjo ne doživimo razsvetljenstva :P


No, dajmo bit realni, zelda je dejansko res a piece of shit.
strani: 1 2 3 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elex (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23810634 (148) mjolnir
»

Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
15014487 (325) YesMan
»

Wasteland 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
28028444 (5582) Ghenghiz
»

Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
17514965 (8215) todman74
»

Inquisitor

Oddelek: Igre
342764 (2148) Alamar

Več podobnih tem