» »

Wasteland 2

Wasteland 2

matobeli ::

A tole bo šlo po načrtih glede izida? :)

Izi ::

matobeli je izjavil:

A tole bo šlo po načrtih glede izida? :)
Ja, izid je predviden v petek (19. september)

Izi ::

Wasteland 2 že deluje tako na Steam kot na GOG
Se že downloada 8-)

sesobebo ::

brb, cez par tednov. {:

oo7 ::

Prvi opis igre - http://www.eurogamer.net/articles/2014-...

Wasteland 2 na G2A slabih 20 eur

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Matej_K ::

Prvič vidim ta špil. Moram prvo odigrati prvi del, ali je bolj samostojen špil?
EDIT: že našel..vidim da je 1-ka 26 let star špil :O
... .. .

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matej_K ()

sesobebo ::

ja. ne rabis enke spilat, kar dvojko se spravi.

jst spilam dvojko z enko:

Izi ::

Wasteland 2 je odlična zadeva. Nisem si mislil, ampak mogoče je celo za odtenek boljša od legendarnega "Divinity: Original Sin" (DOS).

W2 je malenkost težji od DOS in lahko računaš, da po kakšnih 10 urah igranja ugotoviš, da druščina ni najbolje sestavljena in moraš začeti znova ;)
Obe igri popolnoma temeljita na Akcijskih točkah. S tem so "range" borci takoj v prednosti pred "melee" borci, ker se jim ni treba toliko premikati po bojišču in lahko takoj začno streljati. Tu je tudi bistvena razlika je med W2 in DOS.
Pri DOS so lahko melee junaki takoj "rushali" do sovražnika, pri W2 pa morajo najprej prehoditi pot do njega in šele potem lahko zamahnejo. In pri W2 se sovražniki vedno precej razkropijo po bojišču, in se vsak skriva v svojem zaklonu, tako da so melee junaki popolnoma neuporabni.
Najpomembnejše pri kreiranju junakov se tako izkaže število Akcijskih točk. Teh mora biti čim več, drugače še tako močan junak ne bo v boju opravil nič, ker bo ves čas na čakanju :P

Paziti je treba še, da po možnosti vsakemu junaku dodelimo orožje, ki uporablja drugi tip municije. Ker v W2 ni magije in črpanje skillov iz mane, je municija najpomembnejša zadeva v igri in seveda je le ta precej omejena.
Na "Heavy weapons" kar pozabi, vsaj v prvi polovici igre, ker so resda ubijalska, ampak municijo pa goltajo v enormnih količinah.
Najbolj varčna je pištola, kar pa še zdaleč ne pomeni, da je slaba. Ima največjo kritično možnost in tudi na blizu se obnese odlično. Precej orožij (sniper, assault rifle,...) je, ki na blizu ne naredijo skoraj nobene škode in moraš ti bežati stran od sovražnikov, da lahko potem streljaš nazaj.

Pa izbrati moraš prav vse uporabne skille (odklepanje, vlamljanje, hackanje, popravljanje, zdravljenje,...). Ker imaš 4 osnovne like + spremljevalce, ni kaj razmišljati o kakšnih specializacijah, ampak mora celotna druščina obvladati prav VSA možna opravila, če hočeš imeti učinkovito skupino.

Kar se tiče pa zgodbe je v W2 precej odločitev, ki imajo daljnosežne posledice. Že kmalu po začetku hkrati dobiš klic na pomoč iz dveh zelo pomembnih naselbin v puščavi. Vsaka je ključna za preživetje celotne regije ti pa lahko rešiš samo eno ;(( In medtem ko eno rešuješ po radiju medtem poslušaš obupane klice iz druge, kako jo sovražniki počasi in zanesljivo uničijo, ti pa lahko samo nemočno poslušaš. Ko kasneje prideš tja ni kaj več reševati...

mgermo ::

To da je melee neuporaben ne vem če drži. Do sovražnika se pride v enem turnu. Vsi partyi na netu imajo enga. Action pointi so seveda pomembni, a pomoje je pomembnejši initiative. Nič ti ne koristi 12 AP, če te bo prej en razbil z 6AP.

matobeli ::

Po "nekaj" uricah igranja: Najbolj je pomembno da lahko vedno odkleneš vse zaboje/trezorje/vrata in en dober gobec ki včasih reši kakšno rit.

Bi pa re najraje znova začel, bi že od začetka zbildal karakterje kot se gre :)

oo7 ::

Ste sami sestavili like ali ste vzeli že narejene?

Zmajc ::

Osebno pričakujem da bom znova štartal vsaj še enkrat ali dvakrat ter vsakič fine tunal party. :D

mgermo ::

Jst sem začel znova že pri uni žabi, ki mi je zbrisala pol skupine preden sem jo spravil na 50% (ranger težavnost).
Lahko pa napišete builde za svoj ultimate team.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mgermo ()

matobeli ::

Problem se je pojavil ko v igri dobiš dodatne karakterje npr. Rose, ki se je z mojim pokrivala v vsaj dveh specializacijah, samo da je bila že v startu precej boljša v vseh.

Bo treba prešpilat da se bodo pokazali vsi liki ki jih lahko dobiš v igri

Zmajc ::

matobeli je izjavil:

Problem se je pojavil ko v igri dobiš dodatne karakterje npr. Rose, ki se je z mojim pokrivala v vsaj dveh specializacijah, samo da je bila že v startu precej boljša v vseh.

Bo treba prešpilat da se bodo pokazali vsi liki ki jih lahko dobiš v igri


Ravno zato jaz na začetku nobenemu svojemu liku ne bildam sekundarne skile nad 1. Pač savaš pred skrinjo/vrati ter gemblaš dokler ne rata.

drvo ::

Zdravo!
Imam težavo, sem v Ag centru in sem dobil nalogo izklopiti napajanje namakalnega sistema na vzhodnem in zahodnem polju in sem skozi klet prišel na vzhodno polje in obračunal z "norim znanstvenikom" in izklopil namakanje. Ne vem pa kje se pride do zahodnega polja oziroma se mi dozdeva da isto skozi klet samo na drugi strani(ali se motim?) Problem pa je, da sem se nekaj igračkal pri tistih vratih in jih nepopravljivo zaklenil. Zanima me, če je ta pot prava in kako naj rešim težavo(z brute force ne gre ker imam samo do prve stopnje razvito) z vrati oziroma, kje se pride na zahodno polje, če to niso prava vrata?

Ni potrebno, sm jih že razstrelil z eksplozivom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: drvo ()

Izi ::

oo7 je izjavil:

Ste sami sestavili like ali ste vzeli že narejene?
Če hočeš učinkovito druščino jo moraš sam sestaviti.
Najprej sem igral do level 10, nato končal, računal, preizkušal in nato končno sestavil mojo pravo druščino.

1. Izi (AP:7, CI:8) - Vodja, zdravnik, govorec, odličen diplomat, slab borec, kar pa nima veze, ker zaradi CI samo 8 v boju praktično nikoli ne pride na vrsto ;)
_1 - Coordination
_1 - Luck
_1 - Awareness
_2 - Strength
_4 - Speed
10 - Intelligence
_9 - Charisma (+1 dobiš z ogrlico in je 10)
Orožje: Handguns, Shotguns
Skilli: Leadership, Hard Ass, Kiss Ass, Smart Ass, Field Medic, Surgeon, Barter, ...

2. Mechanic (AP:9, CI:15) - Mehanik in odličen borec za bližnje sovražnike
_4 - Coordination
_1 - Luck
_6 - Awareness
_4 - Strength
_8 - Speed
_4 - Intelligence
_1 - Charisma
Orožje: SMG, Heavy weapons
Skilli: Weaponsmithing, Demolition, Mechanical Repair, Toaster Repair, ...

3. Hacker (AP:9, CI:15) - Vlomilec in odličen borec za sovražnike z veliko armorja
_4 - Coordination
_1 - Luck
_6 - Awareness
_4 - Strength
_8 - Speed
_4 - Intelligence
_1 - Charisma
Orožje: Energy Weapons
Skilli: Alarm Disarming, Computer Science, Lockpicking, Safecracking, ...

4. Scout (AP:9, CI:16) - Odličen borec za oddaljene sovražnike
_6 - Coordination
_1 - Luck
_8 - Awareness
_2 - Strength
_6 - Speed
_4 - Intelligence
_1 - Charisma
Orožje: Assault Rifles, Sniper Rifles
Skilli: Perception. Outdoorsman, Animal Whisperer, ...

Samozadostna druščina. Skille sproti usklajuješ z dodatnimi tremi najetimi liki.
Nejemniki kot kaže niso stalni in te lahko mimogrede zapustijo, zato se na njih ne zanašaj preveč. Dethova Angelca, ki ti nepogrešljivo pomaga na začetku že kmalu zapusti tvojo druščino.

Celotna druščina lahko šteje 4 stalne like + 3 najemnike + 3 živali
Najemnikov je skozi zgodbo kar dosti in za nekatere rabiš zelo visoko Charismo, da se ti sploh hočejo pridružiti.
Nov Atribut pa dobiš na vsakih 10 levelov.

Če se kdo sprašuje zakaj ima moj glavni lik Karizmo in Inteligenco 10. To je nujno za zgodbo, če jo hočeš izkusiti v celoti.
Z nizko karizmo te ljudje začno ignorirati. V pogovorih izpuščajo pomembne stvari. Kar nekaj questov in eno celotno področje je menda nedostopno, če nimaš dovolj visoke karizme in kot že omenjeno se nekaj najemnikov noče pridružiti tvoji skupini.

Moj vodja je resda bolj slab v boju ampak vse to več kot nadoknadi s precej višjim levelom od ostalih, saj zaradi Karizme dobiva za polovico več izkušenj. Zaradi inteligence pa ima dvakrat več skillov kot vsi ostali in uporabljal bo lahko knjige najvišjega levela, ki so kot kaže omejene z inteligenco. Pa višina Surgeon skilla je menda tudi omejena z inteligenco, vsaj v beti je bilo tako.

matobeli ::

Kar lep build, podoben mojemu prejšnemu, sem si ga malo sposodil in začel znova.

Sem pa dobil prvega živalskega spremljevalca -koza pred citadelo.

mgermo ::

Ne vem če je res, ampak v enem vodiču sem prebral, da je karizma vezana na celotno skupino tako da če imaš 3 člane po 1 in enga na max imaš overall nizko karizmo. Karizma prav tako ne vpliva na kick ass/kiss ass/... Edino vpliva na leadership.

oo7 ::

@Izi hvala bom naredil isto kot si ti.
Samo še boj moram malo bolj naštudirat pa bo super:)

Izi ::

oo7 je izjavil:

Samo še boj moram malo bolj naštudirat pa bo super:)

Predvsem je treba naštudirati orožja, ker se vse precej razlikujejo.

Najbolj pomembna je razdalja.
Sicer vidiš na sovražnikih koliko procentov možnosti imaš da ga boš zadel, amapak najpomembneje je gledati spodaj nad sliko orožja tisto zeleno-rdečo črto, ki predstavlja razdaljo in ti pove ali si predaleč ali preblizu. Pred streljanjem mora biti vedno v zelenem območju.
Dostikrat se je pametno pred streljanjem premakniti, da dobiš boljšo pozicijo. Pa zelo pomembno je, da če se le da se pred strelom premakneš v zaklon ali počepneš. Tako si močno povečaš zaščito in možnost zadetka.

Najbolj od vsega so različna Energijska orožja. Ta delujejo ravno obratno kot vsa ostala orožje. Pri ostalih orožjih je normalno pričakovati, da če ima sovražnik več armorja, manj škode boš naredil.
Z Energiskim orožjem pa narediš več damage čim višji armor ima sovražnik !!!
Pri teh orožjih je, poleg damage, ki ga delajo, najpomembnejši podatek njihov "Armor Treshold". Če streljaš na sovražnike, ki imajo armor pod tem tresholdom boš naredil zelo malo ali nič škode. Čim pa je armor višji kot je treshold se damage več kot podvoji.

In izgleda, da so v opisu na orožja to zamešali in piše ravno obratno, čeprav v opisu za energijska orožja lepo piše, da so namenjena ravno za močno zaščitene sovražnike.
Sem testiral, da ne bo zmede in dejansko sovražnikom brez armorja skoraj ne narediš nič škode, tiste s hudim oklepom pa takoj scvreš in za njimi ostane samo lužica na tleh.
Še en problem je tukaj. Namreč tista energijska orožja, ki imajo NIŽJI armor treshold so logično boljša. Skozi igro pa dobivamo nova energijska orožja, ki imajo sicer več osnovnega damagea ampak tudi vedno višji armor treshold, Zato je treba biti tukaj precej previden ko menjaš orožje za "boljšega", da po pomoti ne izbereš slabšega.


Pa ne vem ali smo sploh omenili, ampak od ostalih poteznih iger se Wasteland 2 najbolj razlikuje po precej samosvojem "Combat Initiative" (CI).
Običajno pri poteznem bojevanju je da CI določi vrstni red bojevanja, ampak vsi pridejo na vrsto. Vprašanje je bilo samo prej ali kasneje.
Tukaj pa so zadeve spet postavili povsem po svoje. CI ne določa samo vrstnega reda ampak določi celo ali boš sploh prišel na vrsto. Liki z nizkim CI v boju sploh ne morejo sodelovati, ker nikoli ne pridejo na vrsto.
Tisti z zelo visokim CI pa imajo tolikšno prednost, da se včasih zgodi, da celo sovražnik ne pride na vrsto.
Kot kaže imajo sovražniki ponavadi CI med 10 in 15. Z manj kot 10 boš torej boj samo opazoval, z več kot 15 pa se boš praktično ves čas boril, medtem ko te bodo soborci brezdelno opazovali.
Pri sestavi druščine je treba to zelo upoštevati. Če bodo vsi tvoji junaki imeli CI 10, eden pa CI 16 se boš praktično ves čas boril smo z enim likom, kar ni praktično, ker mu bo zmanjkovalo municije, pa še orožja se precej zatikajo.

Morda lahko še omenimo, da bodo naši junaki v igri verjetno prilezli minimalno do level 40, tisti z visoko Karizmo pa minimalno do level 50. To pomeni še vsaj 4 ali 5 dodatnih atributnih točk, ki bodo precej spremenile našega junaka, da ne omenjam več kot 100 skill točk pri manj inteligentnih junakih pa celo čez 300 skill točk pri najbolj inteligentnih junakih.
In menda ni nobenih omejitev pri levelih. Tista naključna srečanja s sovražniki na glavni mapi lahko farmamo v neskončnost in zato tudi leveli čez 100 verjetno ne bodo nič neobičajnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

AndreAS ::

Tnx Izi, zelo zanimivo branje. Nekje sem sicer prebral da je smiselno ustvarjati PARNE atribute, ker ob neparnih ne pridobiš nič ( 1, 3 ,5, 7... )

Je to res ali bullsh...? Je pa to spet igra ki me je potegnila not v smislu zahtevnosti / prilagajanja...

Lp ,Andrej

Izi ::

Naj še omenim, da ker sem igral dvakrat, da sem prvič rešil mesto Highpool, drugič pa AG center.
Kakšne daljnosežne posledice bo imela ena ali druga rešitev se mi ne sanja, ampak Highpool je bistveno bolj enostaven in precej krajši.
Highpool ima precej manjši zemljevid, pa še boriš se proti ljudem, ki odmetavajo municijo. AG center pa ima velika obsežna območja, desetkrat več sovražnikov, strupena območja, trezorje višjega levela in čudne sovražnike, ki ne odmetavajo nič uporabnega.
Oba imata nalogo, kjer moraš druščino razdeliti da uspešno opravijo nalogo, pa v obeh lahko svoji druščini priključiš najemnika.
V Highpoolu dobiš Indijanko z izvidniškimi skili in Sniperjem, v AG centru pa staro doktorico s pištolo in dobrim znanjem kirurgije in elektronike.

Sedaj sem torej rešil AG center in upam, da bo ta rešitev dolgoročno prinesla kakšne večje koristi, ker si predstavljam, da je neomejena količina hrane za celotno puščavo vseeno bolj pomembna kot pa samo velika zaloga vode ;)


AndreAS je izjavil:

Tnx Izi, zelo zanimivo branje. Nekje sem sicer prebral da je smiselno ustvarjati PARNE atribute, ker ob neparnih ne pridobiš nič ( 1, 3 ,5, 7... )

Je to res ali bullsh...?

To drži. Saj vidiš ko dodajaš točke, ti sproti piše kaj ti prinesejo. Sicer je pomembna vsaka točka ampak večje koristi prinese vsaka druga oziroma nekje vsaka četrta točka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

dragonlord ::

Karizma se gleda skupno od cele druscine!Odvisno ce hoces menjavati dosti npcjev jo je dobro pozneje imeti tam okoli 12 plus.Ce pa mislis harati z zacetnimi liki in zacetnimi npcji pa ni toliko vazna.Vpliva tudi na to koliko xp tock dobis kar lahko delno grindas po puscavi.Je pa zelo vazna intiligenca kot je povedal Izy!Sam imam vse stiri like ze od zacetka na 10!Pa dobivam po pet skilov na level plus kipi ko jih najdem tako da sem na levelu sest pa mam vecino pomembnih skilov ze na level stiri ali pet:)Sem pa opazil eno zanimivost...Najprej sem probal igrati z pripravljenimi liki pa ni slo...Ko prides na zacetku do radio towera ce imas karizmo 2 ali vec lahko raiderje prepricas da grejo sami do generala vargasa in ti se povejo lokacijo na mapi kjer je xp kip.Ko sem drugic igral sem imel karizmo na ena pa sem jih isto pregovoril po mirni poti vendar mi ni pokazalo tega mesta na mapi.Pozneje sem potoval tam mimo in ga odkril na podlago outdoor skilla..Je mozno da se skilli dopolnjujejo med sabo in da ce nimas enega zadosti visoko lahko odkrijes kaj z drugim?

Truga ::

Kar se tega tice...



:D

Izi ::

Tole je optimalni build:

_2 - Coordination
_1 - Luck
_6 - Awareness
_4 - Strength
_4 - Speed
10 - Intelligence
_1 - Charisma

Action Points: 8
Combat Initiative: 13

Najbolje se obnese kar isti build za celotno druščino. Če eden preveč izstopa kvari celotno moč druščine.
V mojem drugem igranju se je izkazalo, da Karizma le ni tako pomembna kot sem najprej predvideval, Strength pa se je izkazal za mnogo bolj pomembnega kot sem predvideval tudi če se vedno boriš samo od daleč.

Coordination (Minimum 2) - Ena (druga) vložena točka pomeni diodaten AP, za vsak naslednji AP pa potrebuješ že po 2 točki. Kombinacija Strength, Speed in Inteligenca, prinese več AP skupaj z drugimi pomembnimi zadevami zato tukaj samo 2 točki in prav nič več. Tistih nekaj procentov Bonus Range hit chance, ki jih izgubimo pa se več ko prinese not z orožarskim skillom, ki ga bomo zaradi visoke Inteligence hitro napolnili. Kljub nizkemu Coordinationu tale build doseže 8 AP, kar je po mojih izkušnjah dovolj za uporabo prav vseh orožij.

Luck - Prvi atribut, ki ga lahko popolnoma ignoriraš. Je mnogo bolj pomembnih zadev kot pa malenkost višji kritični zadetki in izogibanje udarcem.

Awareness - (Minimum 6) - Zelo pomemben skil, zaradi Combat Initiative, ampak tega prinese tudi Speed, zato ga je pametno kombinirati z njim. Z Combat Initiative pa spet ni pametno pretiravati. Po moje je minimum nekje na 12. Jaz sem šel na 13, da bo sigurno.

Strength - (Minimum 4) - Čim bolj napreduješ v igri težji postajajo oklepi in orožja in preobtežen postaneš že če se samo oblečeš in oborožiš z najboljšo opremo brez da bi sploh kaj loota nosil naokoli. Morda bo kasneje skozi igro pametno vložiti še 2 dodatna atributa da bo Strength na 6.

Speed - (Minimum 4) - Prinaša tako Action Points kot Combat Initiative, pa še med bojem določa koliko tistih kvadratkov boš lahko prehodil. Vsi kasnejši "odvečni" atributi bodo najbolj pametno porabljeni tukaj.

Intelligence - (Minimum 10) - Najpomembnejši atribut v igri, pravzaprav overpower. Skilli so tisto kar naredi to igro. Morda se zdi 8 dovolj, ampak potem sta samo še 2 točki in dobimo še peto skill točko na level, tako da kar brez razmišljanja do 10.

Charisma - Precej kontroverzni skill o katerem poteka precej debat. Prinese dodatne izkušnje, ampak samo v questih, pri boju pa ne, zato pri tistih naključnih bojih na mapi ne pomaga prav nič. Še najpomembneje je, da poveča radij za Leadership skill. Med pogovori bodo ljudje občasno nekaj malenkosti zamolčali, ampak kot sem opazil nič pomembnega, morda izgubiš kakšen stranski quest, pa nekaj spremljevalcev se ti ne bo hotelo pridružiti, ampak to šele precej kasneje v igri, ko imaš že tako ali tako izoblikovano druščino. Jaz sem se odločil, da grem lahko brez njega saj so ostale stvari bolj pomembne.

matobeli ::

Zanimiva stran z razdelanim pomenov skillov je tudi tole:
http://wasteland.wikia.com/wiki/Wastela...

Zmajc ::

Še dobro da si opozoril za Strength izi. Osebno sem ravno restartal z party kjer imam isti party kot ti s tem da sem strength dal na 2 in razliko vložil v speed. Bom nardil še enkrat z 4 ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

oo7 ::

Wasteland 2 has earned over $1.5 million in sales revenue on Steam in just four days.
http://www.ign.com/articles/2014/09/24/...

matobeli ::

Kaj je sedaj z karizmo? Kje je uporabna/kolko visoka bi morala bit za jo izkoristit?

Ker sem itak začel znova, brez karizme, pa mejčken berem po forumih da naj nekatera območja/karakterji ne bi bila dostopna brez dovolj visoke karme (skupinske).

Nisem 100% bojno naravnan in bi raje trejdal nekaj bojne učinkovitosti za morebitni dostop do karizma pogojenih goodijev.

Izi ::

Za karizmo si omisli Psa.

Na začetku imaš na voljo kozo, pse in kokoši.
Kozo (+1 Awareness) ne moreš zgrešiti, saj je takoj na začetku igre.
Psa (+1 Charisma) najdeš na istem mesti kot kozo ko se prvič vrneš od oddajnika. Je že kar visok rang in se ga komajda še da udomačiti z Animal Whisperer 1. stopnje. Pes te ne samo spremlja ampak tudi napada sovražnike, kar ga dostikrat stane življenja, ker je precej pogumen in se ponavadi spravi na najmočnejšega sovražnika.
Kokoši (+1 Luck) pa je cel kup v Highpoolu. Nič kaj uporabna živalca za spremljanje, hitro umre če se znajde sredi boja, pa še kokodaka ves čas :D

Pes je najbolj uporaben in precej bolj kulski za spremljavo kot pa koza ali kokoš :P Mislim, da sem videl celo 2 psa tam na začetni lokaciji.
Kasneje se da udomačiti precej hude zverine, kot na primer volkovi in medvedi. Seveda bo potreben Animal Whisperer višje stopnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

jjanez110 ::

Izi na keri težavnostni stopnji igras? Jst igram na drugi pa se mi CI samo 10 ni zdel problem, vsaj zdej bol na začetku, za kasnej pa nevem.

Zmajc ::

Steel plate armor (+4 armor, -1.2 combat speed) rabi 6 strength.

Bullet Proof shirt (+3 armor) nima nobenih zahtev niti negativnih učinkov.

To so max armorji ki sem jih našel zaenkrat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

matobeli ::

To prodaja tip v citadeli, zih je še kaj močnejšega, brez gledanja bi rekel da bi bilo čudno da si po prvi misiji lahko privoščiš najbolšo opremo.

Izi ::

Wasteland 2 armor
Armorji gredo kot kaže do 10. Za najtežjega rabiš Strength 7.
Jih je pa precej lažjih, ki ne rabijo nič Strengtha.

Combat Armor z zaščito 5, ki rabi Strength 4, ima spremljevalec Takayuki, ki ga lahko najameš že precej na začetku ko rešiš skupino ljudi iz rudnika tam spodaj blizu AG Centra. Ko prideš v bližino dobiš obvestilo po radiju. So pa v rudniku precej trdožive živalce z Armorjem 4 in 250 HP in sem porabil celo zalogo municije da sem jih počistil. Verjetno sem bil tam malo prezgodaj, ker ko se mi je Takayuki pridružil se je izkazalo, da je level 14. Jaz sem bil pa level 7.
Njegov Armor lahko vzameš zase, njega pa potem vržeš iz druščine :P Ampak če kdo rabi melee bojevnika je kar dober spremljevalec, ki ima Strength 9 in ga lahko uporabiš tudi za dežurnega nosača. Pa nekaj uporabnih skillov ima tudi.

Zmajc ::

matobeli je izjavil:

To prodaja tip v citadeli, zih je še kaj močnejšega, brez gledanja bi rekel da bi bilo čudno da si po prvi misiji lahko privoščiš najbolšo opremo.


Jaz sem to našel v Rail Nomads Camp.

Če greš tja takoj po prvem stolpu lahko greš v Ag center ali Highpool z druščino 7ih junakov.

Tezaab ::

Ko sem prisel v Ag Center, sem v sefu (ce gres po tracnicah na desno, mimo tovornjaka) nasel:
-nahrbtnik (-1.0 combat speed, +20 max water, +20lb max carry)
-ranger badge (+1 hard ass)
-neka ovratnica (-1 kiss ass, +1 charisma)
-underbarrel flashlight (+4% to hit)
-sturdy mag (vsaj mislim, da je ta, -3 ali -4% to jam)

Katero zadevo od teh bi vi obdrzali? Trenutno me mika nahrbtnik, ker so vsi moji liki malcek svohotne sorte.

dragonlord ::

Jaz osebno sem obdrzal nahrbtnik:)ostale zadeve pa porazdelil med ostale like!Izy to je moj build:)Vsi karakterji isto in res je da enakomerno pridobivajo levele!
Izy kje si ti našel ta rudnik?jaz sem trenutno končal Ag pa imam na mapi odprto bazo red skorpionov ,ki sem jo počistil po highpoolu,zdaj pa hočem iti v rail nomads camp!Misije v rudniku pa še nisem dobil?Pride to pozneje?
lp

Tezaab ::

Ce govori o rudniku, jugozahodno od Ag Centra (Leve L'Upe Mine, hehe), prides do njega tako, da gres npr. iz Ranger Citadel zahodno, nato pa sledis dolini proti jugu. Lahko gres tudi po dolini, kjer je Ranger Citadel proti jugu, nato pa v enem prehodu zavijes zahodno (in prides v isto dolino, kot po prvi poti). Vsaj, ce se prav spomnim. Ko sem srecal tiste honey badgerje sem po hitrem postopku nalozil savegame pred raziskovanjem :D

Za tisto kramo se pa opravicujem - nasel sem po eno od stvari na savegame (plus nekaj municije in smeti). Zato sprasujem, kaj bi obdrzal. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tezaab ()

Izi ::

dragonlord je izjavil:

Misije v rudniku pa še nisem dobil?Pride to pozneje?

Vrstni red nalog ni važen. Jaz mislim, da moraš biti v bližini rudnika, da dobiš radijsko obvestilo o nesreči in se začne ta stranska naloga, če se seveda odzoveš in jo sprejmeš.
Na splošno se vse lokacije na glavnem zemljevidu pojavijo šele takrat ko dobiš misijo. Pred tem na tistem mestu ne boš našel nič.


SPOILER


- Jaz sem se po "Radio Tower" odpravil reševati "Highpool", ker mi je Indijanka s sniperjem bolj koristna kot zdravnica, ki jo imam že v osnovni ekipi.
- Po rešenem "Highpool" sem seveda odšel do AG centra, kjer pa ni bilo kaj več reševati. Vse je bilo v ruševinah in popolnoma preraščeno z mutantskimi rastlinami. Spopadeš se samo z napol robotskim doktorjem, ki je povzročil to katastrofo samo zato, da bi spravil našo druščino v past. Ko odideš imaš novo nalogo, da na glavnem zemljevidu pregledaš okolico AG centra in preprečiš širjenje mutacije naprej. Od tukaj naprej že rabiš Antiradiacijsko opremo saj je ena lokacija sredi radioaktivega oblaka.
- Ko sem torej vandral po Arizoni okoli AG centra sem po radiju dobil 3 lokacije okužbe vmes pa še panični klic iz rudnika v bližini, ker se je sesula stena in so rudarji ostali ujeti v notranjosti.
Počistil sem torej "Infected Village", "Infected Farm" in "Infected Pump Station" v vsaki sem v vodni rezervoar vlil zdravilo in širjenej okužbe naprej je bilo preprečeno.
- Potem sem se pa odpravil še v rudnik "Leve L'Upe Mine", ki je čisto blizu "Infected Farm". Pravzaprav je to najbolj spodnja leva lokacija na zemljevidu. Najprej je bilo treba počistiti kakšnih 10 nekih čudnih živali, ki pa so bile hudo visok level in sem moral težavnost znižati na najnižjo, da mi je sploh uspelo. Ko sem počistil rudnik sem lahko rekrutiral novega spremljevalca in še izvedel sem za eno skrivno lokacijo "Shrine", nekje blizu v puščavi, kjer je ena relikvija, ki vsem članom druščine prinese +1 skill točko.
Od tukaj je možno iti v "The Prison" tam daleč na vzhodu, ampak jaz sem se najprej odpravil čisto na sever v "Rail Nomads Camp", ker tista lokacije je bila v zgodbi že skoraj od začetka zraven prvega Robota, in se mi je zdelo, da bo bolj prioritetna.
- V "Rail Nomads Camp" se pojavi prva naloga, ki je časovno omejena. Neka punca te obvesti, da se fant utaplja v jezeru in če hitro ne reagiraš bo utonil. Na obali sta 2 totema in podreti (rabiš skill) moraš manjšega, da ga rešiš. Večji se namreč podre točno na fanta in ga ubije. Če ne narediš nič bo seveda tudi utonil. Tega fanta lahko kasneje rekrutiraš v druščino, če si ga seveda uspel rešiti .....


Na zemljevidu Arizone je kolikor mi je znano nekaj čez 30 lokacij. Potem pa je še cela Kalifornija. Igra nikakor ni kratka.

dragonlord ::

aha hvala za info:)Kateri skill pa rabiš za podret totem?

Izi ::

dragonlord je izjavil:

aha hvala za info:)Kateri skill pa rabiš za podret totem?

"Brute Force" je za podiranje in razbijanje. Skill kar dostikrat pride prav in na začetku ni treba skrbeti zanj saj ga ima Angelca natreniranega na 5. stopnjo.

Zmajc ::

Za podret totem rabiš samo lopato ;)

matobeli ::

Na katerih težavnostih pa kaj igrate?
Sem poizkusil na 2/4 pa se mi je zdelo kar precej (pre)lahko. Ko sem zagnal ponovno sem šel 3/4. (začuda kar naenkrat dobivam slabša orožja,...) Pa je težavnost OK, samo municije je še vedno preveč povsod.

Je mogoče kdo na 4/4 (aka Supreme Jerk)?

edit: pa na 2/4 sem veliko hitreje napredoval v levelih, vsaj tako se mi zdi

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

dragonlord ::

Jaz igrem na drugi stopnji pa se mi zdi še kar normalno.Se pa baje pozneje ko začneš srečevati mehanske stvari zadeve precej zakomplicirajo...Mogoče bo Izy kaj več vedel:)

Izi ::

Težavnost ne vpliva na nič, samo več časa in več municije porabiš za boj. Če imaš torej preveč časa kar dvigni težavnost ;)
Loot je popolnoma naključen ne glede na težavnost. V isti skrinji lahko dobiš par $ vreden junk ali pa 500$ vredno orožje. Če ti loot ni všeč lahko naložiš posneto pozicijo in skrinjo odpreš še enkrat pa bodo notri popolnoma druge stvari.
Ne glede na težavnost so vse statistike enake. Vse odločilne zadeve so enake. Vsi imajo isto AP, isto CI, isto možnost za zadetek, isto življenjskih točk, isto armorja in za kill dobiš isto izkušenj.
Tudi na videz se ne spremeni popolnoma nič vse številke (damage, HP, %) ostanejo iste tako na Rookie kot na Supreme Jerk.

Spremeni se samo delovanje v ozadju. Med Rookie in Supreme Jerk se bo tvoj damage v boju prepolovil, od sovražnika pa podvojil, ampak kot sem rekel vse številke bodo še vedno ostale enake saj so te fiksne in temeljijo na statistikah.
Na višji težavnosti torej igraš, bolj igra "goljufa" in naskrivaj tvoj dejanski damage v ozadju reducira, sovražnikovega pa veča. Ti pa vidiš "napačne" številke, ko piše da tvoje orožje dela toliko damage v resnici pa ga igra ob vsakem strelu prepolovi.
To je vse kar se zgodi, poleg še nekaj malenkosti kot na primer, da se ti zdravje manj obnovi ko dosežeš nov level.

Skratka igranje na višji težavnosti je praktično isto kot da si slabo sestavil svojo druščino. Z drugimi besedami igranje z mojo trenutno močno dodelano druščino na Supreme Jerk je enako težko kot če bi s prvotno druščino igral na Rookie težavnosti.

Najbolj me vedno nasmeje ko nekdo ure in ure porabi za optimizacijo druščine, da bo ja čim boljši, potem pa dvigne težavnost in je vse popolnoma enako kot da bi igral s popolnoma neoptimizirano druščino samo tiste ure za optimizacijo je vrgel stran :P

Kar se tiče pa dejanske težavnosti skozi igro pa še ne vem iz prve roke. Pravijo pa da kasneje pridejo precej hudi sovražniki. Živalce in ljudje so bolj za ogrevanje, vedno boljši in močnejši roboti bi znali proti koncu povzročati težave.
Ampak izkušnje mi govorijo, da je pri RPG proti koncu igre vedno lažje. Saj tako tudi mora biti, razen če nisi zavozil svojega junaka ali druščine. Pri RPG-ju so namreč vse napake vedno bolj vidne čim bolj napreduješ skozi igro in šele na koncu veš kaj si naredil narobe.
Višje težavnosti so v RPG-jih pravzaprav samo zaradi ponovnega igranja. Ko končaš in že vse obvladaš se potem prestavi na višjo težavnost, da je tudi igranje v drugo enak izziv. Za prvič je pa vedno namenjena normalna težavnost.

AndreAS ::

Sem sicer še na začetku, že bil pri prvem TOWERJU, na poti k drugima dvema. Tam sta bla klica na pomoč ki sem ju ignoriral. Kaj pa VI se odzovete klicu ali jih pustite da ....

Lp ;Andrej

dragonlord ::

Hm enemu klicu se moraš odzvati oziroma se odločiti komu boš pomagal!Obojim ne moreš..Se mi pa zdi da če ignoriraš oba klica predolgo sta obe lokaciji uničeni!
p.s.lahko ignoriraš oba klica in so na obeh lokacijah uničeni...vprašanje pa je kako se igra potem razvija naprej..Pa še izkušenj ne dobiš kaj dosti..

Zgodovina sprememb…

Izi ::

Mislim, da so tisti klici namenjeni samo poslušanju. Ko nas pokliče Vargas iz centra, nam da nalogo in na zemljevidu se označita obe lokaciji. Potem pa je še cel kup klicev iz vseh strani. Še posebej tragično je poslušati drugo naselje, ko poročajo o tem kako počasi umirajo. Na tiste klice se nimaš kaj odzvati.

Se pa da dejansko uničiti obe bazi. Sem probal v Highpoolu vklopiti oddajnik preden sem dokončno zmanjšal pritisk vode v celotnem sistemu in začel je tuliti alarm, nastala je vsesplošna panika, čez nekaj časa pa je vse skupaj razneslo in poplavilo. Ali pa če v AG centru v vsesplošnem streljanju po pomoti razstreliš kakšnega znanstvenika te tudi naženejo iz centra in vse skupaj gre potem k vragu.

Se mi pa vse bolj dozdeva, da vse te začetne odločitve pri reševanju obeh baz nimajo kasneje popolnoma nobenih posledic. Se ne spomnim, da bi kasneje sploh kdo omenil kaj sem rešil in kaj ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

matobeli ::

Samo tist tip v citadeli ki riše zemljevide ima stalno ene pripombe :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Fallout 4 (strani: 1 2 3 456 57 58 59 )

Oddelek: Igre
2942487965 (12) oo7
»

Wasteland 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
8812030 (4941) drvo
»

Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13626181 (9946) Jerry000
»

Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
16830495 (10073) yoco
»

Igre podobne Fallout 3 (New vegas)

Oddelek: Igre
206743 (6459) yayo

Več podobnih tem