Forum » Igre » Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity)
Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity)
sesobebo ::
Obsidian Entertainment and our legendary game designers Chris Avellone, Tim Cain, and Josh Sawyer are excited to bring you a new role-playing game for the PC. Project Eternity (working title) pays homage to the great Infinity Engine games of years past: Baldur’s Gate, Icewind Dale, and Planescape: Torment.
Project Eternity aims to recapture the magic, imagination, depth, and nostalgia of classic RPGs that we enjoyed making - and playing. At Obsidian, we have the people responsible for many of those classic games and we want to bring those games back… and that’s why we’re here - we need your help to make it a reality!
Project Eternity will take the central hero, memorable companions and the epic exploration of Baldur’s Gate, add in the fun, intense combat and dungeon diving of Icewind Dale, and tie it all together with the emotional writing and mature thematic exploration of Planescape: Torment.
Combat uses a tactical real-time with pause system - positioning your party and coordinating attacks and abilities is one of the keys to success. The world map is dotted with unique locations and wilderness ripe for exploration and questing. You’ll create your own character and collect companions along the way – taking him or her not just through this story, but, with your continued support, through future adventures. You will engage in dialogues that are deep, and offer many choices to determine the fate of you and your party. …and you'll experience a story that explores mature themes and presents you with complex, difficult choices to shape how your story plays out.
-temnice Icewind Dalea?
-pestrost Baldur's Gatea?
-dialogi PlaneScape: Tormenta?
-vmesnik Infinity pogona?
-made by Obsidian?
brez dvoma GOTY 2014.
vec informacij se najde na Project Eternity Kickstarter strani.
- spremenil: ahac ()
ahac ::
brez dvoma GOTY 2014.
GOTY na Kickstarterju? Yea, right...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
sesobebo ::
sesobebo ::
se dobri stirje dnevi do konca kickstarterja, vmes pa se je nabralo kar nekaj informacij.
kljucno se mi zdi, da
bodo za zgodbo skrbeli Chris Avellone (glavni krivec za Planescape: Troment), Josh Sawyer (glavni krivec za Icewind Dale 2 in Fallout: New Vegas), ter George Ziets (glavni krivec za Mask of the Betrayer),
za raziskovalce temnic pripravljajo MegadungeonTM; trenutno ima 6 nivojev, vsakih 2500 novih podpornikov projekta pa prinese nov nivo (enega pa se 20000 lajkov na fejsbuku),
bo sistem bojev razvit popolnoma interno, bo pa precej podoben D&Dju - vsaj kar se classov, magije in podobnega tice,
bo igra na voljo na steamu, GoG-u, windowsih, OSX-u in linuxu,
ter da bo igra izgledala nekako takole:
kljucno se mi zdi, da
bodo za zgodbo skrbeli Chris Avellone (glavni krivec za Planescape: Troment), Josh Sawyer (glavni krivec za Icewind Dale 2 in Fallout: New Vegas), ter George Ziets (glavni krivec za Mask of the Betrayer),
za raziskovalce temnic pripravljajo MegadungeonTM; trenutno ima 6 nivojev, vsakih 2500 novih podpornikov projekta pa prinese nov nivo (enega pa se 20000 lajkov na fejsbuku),
bo sistem bojev razvit popolnoma interno, bo pa precej podoben D&Dju - vsaj kar se classov, magije in podobnega tice,
bo igra na voljo na steamu, GoG-u, windowsih, OSX-u in linuxu,
ter da bo igra izgledala nekako takole:
vorantz ::
chris avellone bo pa zaposlen zarad tega kickstarterja
tudi pri wasteland 2 bo sodeloval (tudi zalaufan prek kickstarter)
tudi pri wasteland 2 bo sodeloval (tudi zalaufan prek kickstarter)
sesobebo ::
jst nimam nic proti :P
naj bi pa bila vecina pisanja za wasteland 2 zakljucena do konca oktobra, tako da si bo ze lahko vzel cas. (:
naj bi pa bila vecina pisanja za wasteland 2 zakljucena do konca oktobra, tako da si bo ze lahko vzel cas. (:
ABX ::
Zbrali so denar za vse možne cilje ki so postavili.
All hail Kickstarter!!!!
All hail Kickstarter!!!!
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
sesobebo ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sesobebo ()
oo7 ::
You'll be able to try Pillars of Eternity next month - if you're a backer
http://www.vg247.com/2014/07/11/youll-b...
http://www.vg247.com/2014/07/11/youll-b...
Alamar ::
25 minut gameplaya. Zgleda kot čista kopija infinity špilov. Upam, da bo zunaj ob predvidenem času (dvomim)in predvsem, da bo bolj razhroščena od Original sina in, da bodo vključili vse strech goale. Ne, kot pri OS nategu.
http://www.giantbomb.com/videos/quick-l...
http://www.giantbomb.com/videos/quick-l...
Izi ::
Predlagam, da admin spremeni naslov teme v "Pillars of Eternity".
Project Eternity je bil delovni naslov, ki se je že decembra 2013 spremenil v Pillars of Eternity, ki je sedaj uraden naslov igre.
Igra naj bi izšla konec leta 2014
Izdelovalci so samo preko kickstarterja in Paypala zbrali za okoli 4,2 milijona dolarjev sredstev tako da bomo verjetno o igri še precej govorili v naslednjih mesecih. Zato bi bilo nujno da se spremni naslov.
Igra bo uporabljala isti motor (Unity) kot malo bolj znani Wasteland 2, ki bo menda končan par mesecev prej. Sta pa obe igri precej povezani. Pillars of Eternity se mora za svoj obstoj pravzaprav zahvaliti uspehu Wasteland 2 na kickstarterju. Zaradi njegovega velikega uspeha so se izdelovalci odločili za enak način financiranja in na koncu uspeli zbrati še več denarja kot ga je dobil Wasteland 2. Poleg tega da imata obe igri isti motor so podporniki Pillars of Eternity na kickstarterju sedaj dobili tudi kodo za dostop v beto za Wasteland 2 preko Steama.
Project Eternity je bil delovni naslov, ki se je že decembra 2013 spremenil v Pillars of Eternity, ki je sedaj uraden naslov igre.
Igra naj bi izšla konec leta 2014
Izdelovalci so samo preko kickstarterja in Paypala zbrali za okoli 4,2 milijona dolarjev sredstev tako da bomo verjetno o igri še precej govorili v naslednjih mesecih. Zato bi bilo nujno da se spremni naslov.
Igra bo uporabljala isti motor (Unity) kot malo bolj znani Wasteland 2, ki bo menda končan par mesecev prej. Sta pa obe igri precej povezani. Pillars of Eternity se mora za svoj obstoj pravzaprav zahvaliti uspehu Wasteland 2 na kickstarterju. Zaradi njegovega velikega uspeha so se izdelovalci odločili za enak način financiranja in na koncu uspeli zbrati še več denarja kot ga je dobil Wasteland 2. Poleg tega da imata obe igri isti motor so podporniki Pillars of Eternity na kickstarterju sedaj dobili tudi kodo za dostop v beto za Wasteland 2 preko Steama.
oo7 ::
The Back Beta for Obsidian Entertainment's classically-styled role-playing game Pillars of Eternity is now available on Windows PC via Steam for all Kickstarter backers.
http://www.ign.com/articles/2014/08/19/...
http://www.ign.com/articles/2014/08/19/...
sesobebo ::
yup. beta je zuni. kdor je pledgal, pa ne dovolj, da bi jo imel, jo lahko za $25 dokupi na backer portalu eternity.obsidian.net .
na voljo bo samo prek steama (ampak to ne pomeni, da ti kasneje zaklene kompleto igro na steam), in zaenkrat samo za windowse (linux in mac prideta bojda cez nekaj tednov).
btw, it's glorious.
na voljo bo samo prek steama (ampak to ne pomeni, da ti kasneje zaklene kompleto igro na steam), in zaenkrat samo za windowse (linux in mac prideta bojda cez nekaj tednov).
btw, it's glorious.
vostok_1 ::
3+ miljone za eno tako igro. Hell...saj ne rečem, zgleda super, old school. Ampak če so izračunali da rabijo 1 miljon gredo tista druga dva v čisti profit. To pa je biznis ja.
Sicer pa, da taka igra stane tolko, damn.
Ampak hvala bogu za KS. Končno nekaj, kar bo igre naredilo spet zanimive, napram obdobju 2005-2010.
Sicer pa, da taka igra stane tolko, damn.
Ampak hvala bogu za KS. Končno nekaj, kar bo igre naredilo spet zanimive, napram obdobju 2005-2010.
opeter ::
Ti youtube-nookuki naslovi ne delujejo ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Jarno ::
opeter ::
Hvala.
Sem pa medtem že ugotovil, da delujejo na način, da odprem video, če kliknem v spodnjem desnem kotu na Youtube logo, pol pa v brskalniku v naslovni vrstici izbrišem -nocookie del, torej, da ostane samo youtube.com in ostalo ...
Sem pa medtem že ugotovil, da delujejo na način, da odprem video, če kliknem v spodnjem desnem kotu na Youtube logo, pol pa v brskalniku v naslovni vrstici izbrišem -nocookie del, torej, da ostane samo youtube.com in ostalo ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Jarno ::
No, sicer pa upam, da bodo mobi dropali zanimive iteme, ki jih bo vredno kolektat (potioni in puščice so še OK, ognjene so znale bit "zdravilo" za trole).
Včasih se človek pač naveliča pobirat x*(short sword+leather armor).
Pa friendly fire je tudi nekaj, kar me je motilo pri fireballih, ker so mobi kar hitro uleteli v partijo.
Sicer pa bom kar prednaročil.
Včasih se človek pač naveliča pobirat x*(short sword+leather armor).
Pa friendly fire je tudi nekaj, kar me je motilo pri fireballih, ker so mobi kar hitro uleteli v partijo.
Sicer pa bom kar prednaročil.
Izi ::
Danes so sporočili, da je igra končana in pripravljena na izid, ki bo čez en teden.
Buy Pillars of Eternity
Na voljo so tri izdaje:
Hero Edition - 41,99 EUR
Champion Edition - 54,99 EUR
Royal Edition - 82,99 EUR
Na voljo pa je Steam key ali pa GOG DRM free verzija.
Buy Pillars of Eternity
Na voljo so tri izdaje:
Hero Edition - 41,99 EUR
Champion Edition - 54,99 EUR
Royal Edition - 82,99 EUR
Na voljo pa je Steam key ali pa GOG DRM free verzija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
sesobebo ::
Tako nahypan pa ze dolgo nisem bil za nobeno igro. Komaj cakam!
word.
sm se zeloooo dolgo upiral gledanju kakrsnih koli filmckov/trailerjev/screenshotov te igre, sam k sm pa pogledu tole predstavitev in prebral tale (odlicen) intervju je bil pa Hype Through The Roof TM!
Izi ::
Evo, tukaj je začetek igre, izdelava našega lika in prvih nekaj minut igre.
V bistvu ni kakšnega večjega spoilerja glede zgodbe, ker se video konča preden se začne razvijati glavna zgodba.
V bistvu ni kakšnega večjega spoilerja glede zgodbe, ker se video konča preden se začne razvijati glavna zgodba.
Zmajc ::
Če ti je igra "staromodba" potem ni namenjena tebi. Igra je financirana z strani old school Infinity engine RPG fanov in narejena primarno za njih.
SimplyMiha ::
Torej je zgodba edino, kar je drugače od Baldur's Gate, Planescape Torment itd.? Pa nekaj vizualnih efektov? Igralnost praktično ista?
Za 45EUR?
Se vidimo pri naslednjem Steam sale.
Za 45EUR?
Se vidimo pri naslednjem Steam sale.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
Zmajc ::
To je čisto nov IP v popolnoma drugem svetu. Stvari nisto "praktično iste" so podobne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
opeter ::
Ni to casual igra za nedeljske igralce. Porabil boš ogromno časa za napredovanje.
Za tiste, ki hočejo superduper grafiko, ta igra tudi ni namenjena, čeprav je tudi ta igra 3D, grafika vseeno bolj spominja na izometrično 2D. Primerna bo predvem za tiste, ki imajo radi ročno risana ozadja kot da bi gledal oz. bral stare fanzatijske knjige in slikanice.
Zanimiv video na to temo:
Sicer pa bom tudi jaz počakal, da cena pade na 1/4 sedanje.
Za tiste, ki hočejo superduper grafiko, ta igra tudi ni namenjena, čeprav je tudi ta igra 3D, grafika vseeno bolj spominja na izometrično 2D. Primerna bo predvem za tiste, ki imajo radi ročno risana ozadja kot da bi gledal oz. bral stare fanzatijske knjige in slikanice.
Zanimiv video na to temo:
Sicer pa bom tudi jaz počakal, da cena pade na 1/4 sedanje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
sesobebo ::
SimplyMiha je izjavil:
Torej je zgodba edino, kar je drugače od Baldur's Gate, Planescape Torment itd.? Pa nekaj vizualnih efektov? Igralnost praktično ista?
LOL#1 na namigovanje, da je zgodba nek zanemarljiv faktor.
LOLOLOL#2 na namigovanje, da je z igralnostjo baldur's gate-ov kaj narobe.
čeprav je tudi ta igra 3D, grafika vseeno bolj spominja na izometrično 2D.
igra je prav toliko 3D, kot je 3D tale slika:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sesobebo ()
Izi ::
Pravzaprav je samo na videz staromodna, ker so ozemlja v 2D. Vse ostalo je v 3D in visokoresolucijsko. Naši junaki so 3D in enako podrobni kot v najnovejših igrah, vse kar oblečemo se vidi na njih.
Na "pisarniških" računalnikih zadeva sploh ne deluje. Obvezna je DirectX 9 grafična kartica vsaj srednjega razreda, CPU od 2,5 GHz naprej in najmanj 4 GB RAMA (priporoča se 8 GB RAMA).
Razen tega, da je treba zadeve prebirati je vse zelo moderno. Igra ima "cutscene" ki se izkažejo za mnogo bolj uporabne kot tisti filmčki, ki so v vseh modernih igrah, kjer ne moremo delati nič samo gledamo. Tukaj tudi med "cutscenami" izbiramo dejanja in spreminjamo potek zgodbe. So pa seveda samo slike in tekst, nič filmov.
Bojevanje ni potezno, kot bi pričakoval za RPG stare šole, ampak popolnoma real-time akcijsko. S to razliko, da imamo tukaj pavzo, ki jo je praktično nujno uporabljati ves čas, drugače si mrtev v nekaj sekundah.
Umetno inteligenco imajo samo sovražniki. Naša komplet druščina je možgansko mrtva in je treba vsakega voditi vsak korak posebej.
Ker boj ni potezen tudi ne gre po tistih starinskih D&D pravil. Vse formule so modernizirane, še vedno pa se na videz poskušajo držati D&D pravil, kar seveda pomeni, da so prvih nekaj levelov vsi čarovniki popolnoma neuporabni.
Zato za glavni lik na začetku, ko še nimaš svoje stalne druščine, nikar ne izberite čarovniški lik, ker tisti vržejo 2 čarovnije in morajo potem spati preden spet lahko vrežejo naslednje 2 čarovnije. Spati pa seveda ne moreš kar kjerkoli, na začetku sploh ne moreš, ...
Skratka za glavni lik priporočam močan melee lik, ali pa kakšen lokostrelec s svojo živalco se tudi kar dobro obnese.
Ko sem gledal trailerje in tudi živo igranje sem bil še malo skeptičen, ker igra vizualno dejansko deluje precej starinsko, ampak ko začneš igrati takoj padeš v odlično zgodbo in občutek je že kmalu boljši kot v najmodernejši Dragon Age Inkviziciji.
Bojevanje je postranskega pomena, je samo nevšečnost, ki jo moraš nekako preživeti, da se prebiješ naprej, glavni so pogovori in zgodba.
Na "pisarniških" računalnikih zadeva sploh ne deluje. Obvezna je DirectX 9 grafična kartica vsaj srednjega razreda, CPU od 2,5 GHz naprej in najmanj 4 GB RAMA (priporoča se 8 GB RAMA).
Razen tega, da je treba zadeve prebirati je vse zelo moderno. Igra ima "cutscene" ki se izkažejo za mnogo bolj uporabne kot tisti filmčki, ki so v vseh modernih igrah, kjer ne moremo delati nič samo gledamo. Tukaj tudi med "cutscenami" izbiramo dejanja in spreminjamo potek zgodbe. So pa seveda samo slike in tekst, nič filmov.
Bojevanje ni potezno, kot bi pričakoval za RPG stare šole, ampak popolnoma real-time akcijsko. S to razliko, da imamo tukaj pavzo, ki jo je praktično nujno uporabljati ves čas, drugače si mrtev v nekaj sekundah.
Umetno inteligenco imajo samo sovražniki. Naša komplet druščina je možgansko mrtva in je treba vsakega voditi vsak korak posebej.
Ker boj ni potezen tudi ne gre po tistih starinskih D&D pravil. Vse formule so modernizirane, še vedno pa se na videz poskušajo držati D&D pravil, kar seveda pomeni, da so prvih nekaj levelov vsi čarovniki popolnoma neuporabni.
Zato za glavni lik na začetku, ko še nimaš svoje stalne druščine, nikar ne izberite čarovniški lik, ker tisti vržejo 2 čarovnije in morajo potem spati preden spet lahko vrežejo naslednje 2 čarovnije. Spati pa seveda ne moreš kar kjerkoli, na začetku sploh ne moreš, ...
Skratka za glavni lik priporočam močan melee lik, ali pa kakšen lokostrelec s svojo živalco se tudi kar dobro obnese.
Ko sem gledal trailerje in tudi živo igranje sem bil še malo skeptičen, ker igra vizualno dejansko deluje precej starinsko, ampak ko začneš igrati takoj padeš v odlično zgodbo in občutek je že kmalu boljši kot v najmodernejši Dragon Age Inkviziciji.
Bojevanje je postranskega pomena, je samo nevšečnost, ki jo moraš nekako preživeti, da se prebiješ naprej, glavni so pogovori in zgodba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Super bi blo, ce bi vse VOjali. Ne da se mi tolko brat. :)
Bereš vsaj trikrat hitreje kot če bi ves tekst nekdo na glas prebiral.
Sicer pa lahko vse počasi in glasno prebiraš, še glasove malo spreminjaš in bo učinek skoraj isti kot če bi ti tekst prebirali plačani igralci. To nekateri dejansko počnejo.
opeter ::
Jaz pa imam raje, če sam prebiraš tekste, ker je to dosti hitrejše. Se popolnoma stirnjam z Izijem v tem pogledu.
Do sedaj je npr. večina Nintendovih iger imel le pisano besedilo (recimo Zelda serija, Paper Mario ipd.) in tukaj lahko prišparaš ogromno časa, ko sam bereš namesto, da poslušaš neko brano besedilo. Razliko v času lahko ponucaš za igranje same igre.
Do sedaj je npr. večina Nintendovih iger imel le pisano besedilo (recimo Zelda serija, Paper Mario ipd.) in tukaj lahko prišparaš ogromno časa, ko sam bereš namesto, da poslušaš neko brano besedilo. Razliko v času lahko ponucaš za igranje same igre.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
SimplyMiha ::
SimplyMiha je izjavil:
Torej je zgodba edino, kar je drugače od Baldur's Gate, Planescape Torment itd.? Pa nekaj vizualnih efektov? Igralnost praktično ista?
LOL#1 na namigovanje, da je zgodba nek zanemarljiv faktor.
LOLOLOL#2 na namigovanje, da je z igralnostjo baldur's gate-ov kaj narobe.
Funkcionalna nepismenost na udaru?
Zgodba sama zagotovo ne odtehta teh 45€, Baldur's Gate igralnost pa je dobesedno prejšnje tisočletje.
Sicer pa za 45€ lahko kupim cel kup dobrih knjig ali celo filmov. Tale igra je močno precenjena za to, kar ponuja. Je bolj doza za nostalgike, kot je že nekdo prej pripomnil.
Igralnost se zgleda ni spremenila, torej je že vse videno - tisto vzdušje iz originalnega BG-ja, ko je bilo vzdušje fenomenalno. Zdaj pa PoE (Niso mogli izbrati drugega imena, da ne bi kratica tekmovala s popularno igro Path of Exile?) obeta predvsem občutek videnega kot pa originalno vzdušje. Sčasoma se bo igra izrodila v minmaxanje in pričkanje okrog cookie cutter buildov, kar že obdaja obstoječe serije.
Za to ceno raje grem v knjigarno.
L1nK ::
kdo ve morda, kako se pride do nastavitev za AA, AF, AO itd in kateri ukazi so za kaj (najbrž v konzoli ali pač)? v manualu nič ne piše
ti zgornji, kolikokrat si že preigral igro, da veš kaj in koliko ponuja? mislim, za frp v free worldu ne moreš vzet boljšega framea kot BG2, ker je to naj frp vseh časov, najbolj izpopolnjen in uravnotežen s skoraj nič pomanjkljivostmi. a knjige pa še bereš, saj so vedno iste črke, vedno platnice, strani, zgodba ima vedno začetek, uvod, zaplet, vrh razplet konec? kaj bi ti sploh rad? se mi zdi, da malo prazno slamo stepaš
ti zgornji, kolikokrat si že preigral igro, da veš kaj in koliko ponuja? mislim, za frp v free worldu ne moreš vzet boljšega framea kot BG2, ker je to naj frp vseh časov, najbolj izpopolnjen in uravnotežen s skoraj nič pomanjkljivostmi. a knjige pa še bereš, saj so vedno iste črke, vedno platnice, strani, zgodba ima vedno začetek, uvod, zaplet, vrh razplet konec? kaj bi ti sploh rad? se mi zdi, da malo prazno slamo stepaš
https://www.facebook.com/link.zhizhekian
Zgodovina sprememb…
- spremenil: L1nK ()
Tr0n ::
SimplyMiha je izjavil:
Zgodba sama zagotovo ne odtehta teh 45EUR, Baldur's Gate igralnost pa je dobesedno prejšnje tisočletje.
Aja, si ze prespilal? :)
Nekje 70-80 ur je folk rabil, da je dokoncal main story. 41 EUR ni nic za toliko kontenta. Potem je pa se modding support in expansioni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
SimplyMiha ::
Khm, tudi v BG je zgodba vedno ista. Ko enkrat preigraš vse kveste, je to isto, kot da bi prebral knjigo od začetka do konca. Včasih jo spet pobereš in spet prebereš, a dosti raje prebereš kakšno novo knjigo za novo zgodbo oz. vsebino.
Tako je pri teh igrah igralnost pomemben faktor. Če so zaspali pri njem, potem nima prav veliko preigralnosti potem, ko prežvečiš cel plot.
Tako je pri teh igrah igralnost pomemben faktor. Če so zaspali pri njem, potem nima prav veliko preigralnosti potem, ko prežvečiš cel plot.
Zmajc ::
Kaj se sekiraš, pač ni igra za tebe, move on. Glede na to da je igra skasirala okoli 4 miljone $ na kickstarterju je očitno dovolj igralcev ki so pripravljeni plačat polno ceno z atako igro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Alamar ::
Dobi se jo tudi za 20 EUR, malo pobrskaj. Sicer pa res najbolje počakat pri tovrstnih igrah, ker jo bodo še izboljšali. Lep primer sta nedavna Wasteland 2 in Original Sin, ki še čakata na izid definitivne verzije.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Wasteland 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13263 (6174) | drvo |
» | Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 27979 (11744) | Jerry000 |
» | Fallout: New OrleansOddelek: Igre | 2297 (1515) | ahac |
» | TyrannyOddelek: Igre | 3969 (2817) | Izi |
⊘ | Pillars of EternityOddelek: Igre | 1678 (1417) | ahac |