Forum » Igre » Baldur's Gate 3
Baldur's Gate 3
BigWhale ::
Oh, lovely, en quest je koncan ampak zgleda, da zaradi buga ni izginil iz Journala. Amazing. :D Ta stvar je bla tri leta v early access, pa se to se vedno dogaja. Kristus ...
Izi ::
Noben quest ne izgine iz journala. Ko ga končaš na koncu dobi oklepaj (Complete).
Stranski questi se premaknejo dol v "Completed Quests". Glavni pa ostajajo tam kjer so samo z dodatno oznako Complete.
Na vrhu je tudi možnost da skriješ vse končane queste.
Jaz sem končal že okoli 50 questov in zaenkrat so se vsi lepo končali brez problemov.
Čarovniški klasi te bodo samo zmedli na začetku ker so kar komplicirani in tja nekje do level 5 so vsi hudo zanič.
Wizard je proti koncu en najmočnejših klasov ampak samo če ima par Tankov s seboj, drugače nima za burek.
Solo se tukaj ne opravi nič, bistven je uravnotežen Party.
Na začetku torej čim več Melee borcev, kasneje pa klasika, ki je 2 Tanka (Fighter, Barbar), en Healer (Cleric) in en Wizard, pa si zmagal
Stranski questi se premaknejo dol v "Completed Quests". Glavni pa ostajajo tam kjer so samo z dodatno oznako Complete.
Na vrhu je tudi možnost da skriješ vse končane queste.
Jaz sem končal že okoli 50 questov in zaenkrat so se vsi lepo končali brez problemov.
Urge, Gale ali Wyll za prvi playthrough?Edino važen je klass. Za začetnike je za svoj glavni lik pametno izbrati Melee klass. Fighter je najbolj enostaven in tudi najbolj močan na začetku.
Čarovniški klasi te bodo samo zmedli na začetku ker so kar komplicirani in tja nekje do level 5 so vsi hudo zanič.
Wizard je proti koncu en najmočnejših klasov ampak samo če ima par Tankov s seboj, drugače nima za burek.
Solo se tukaj ne opravi nič, bistven je uravnotežen Party.
Na začetku torej čim več Melee borcev, kasneje pa klasika, ki je 2 Tanka (Fighter, Barbar), en Healer (Cleric) in en Wizard, pa si zmagal
AtaŠtumf ::
TY Izi za nasvete.
Sem trmast, pa sem izbral Dark Urge na koncu.
Njegova predzgodba, ki jo govori, je izgledala najbolj zabvna.
Sem že igral Baldurje, Icewind Dale, Wasteland in Divinity Sin BTW, vse zakon igre.
Sicer pa verjetno določeni še končujejo Jagged Alliance 3, da je tako malo komentarjev.
ps: Pa Izi, prava grupa ima vedno Monka in Barda v ekipi, da je vzdušje bolj zabavno...
Sem trmast, pa sem izbral Dark Urge na koncu.
Njegova predzgodba, ki jo govori, je izgledala najbolj zabvna.
Sem že igral Baldurje, Icewind Dale, Wasteland in Divinity Sin BTW, vse zakon igre.
Sicer pa verjetno določeni še končujejo Jagged Alliance 3, da je tako malo komentarjev.
ps: Pa Izi, prava grupa ima vedno Monka in Barda v ekipi, da je vzdušje bolj zabavno...
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AtaŠtumf ()
BigWhale ::
Noben quest ne izgine iz journala. Ko ga končaš na koncu dobi oklepaj (Complete).
Stranski questi se premaknejo dol v "Completed Quests". Glavni pa ostajajo tam kjer so samo z dodatno oznako Complete.
Na vrhu je tudi možnost da skriješ vse končane queste.
Jaz sem končal že okoli 50 questov in zaenkrat so se vsi lepo končali brez problemov.
Torej, da bo bolj jasno, pa da ne bos spet nitpickal: Quest je koncan ampak ni oznacek kot complete. :) In tudi na zemljevidu je se vedno map marker, kje naj bi se quest nadaljeval, ampak se ne. :)
In nisem edini s tem problemom:
https://www.reddit.com/r/BaldursGate3/c...
BigWhale ::
Solo se tukaj ne opravi nič, bistven je uravnotežen Party.
Solo build je cist mozen in ljudje pravijo, da niti ni tezek za igrat.
Na začetku torej čim več Melee borcev, kasneje pa klasika, ki je 2 Tanka (Fighter, Barbar), en Healer (Cleric) in en Wizard, pa si zmagal
To je cist odvisno od stila igranja. Jaz preferiram Paladin + Ranger ali Assasin kombinacijo, plus Cleric, potem pa Wizard ali pa Sorcerer, tukaj mi je Sorcerer mogoce se mal boljsi kot Wizard.
Melee karakterji so sranje takoj, ko si v malo vecjem prostoru in te z dveh razlicnih koncev napadejo iz visine. Vcasih se do sovraznikov ne mores, ce nimas ranged orozij.
FireSnake ::
Oh, lovely, en quest je koncan ampak zgleda, da zaradi buga ni izginil iz Journala. Amazing. :D Ta stvar je bla tri leta v early access, pa se to se vedno dogaja. Kristus ...
Če je zadeva res tako obširna, kot pravijo jim ne gre zameriti.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Mato989 ::
Bom podprl špil... ker zgleda quality! Sploh ko vidim druge studie jokat...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
BigWhale ::
Igra je na nivoju Divinity original sin 2. Zacetek je precej podoben, drugace pa pisanje ni zanic.
tikitoki ::
Zacetek Divinity Sin 2 meni ni ravno vsec in bi si zelel, da pokazejo mal vec originalnosti.
Jarno ::
Zanimiv video o tem, da Baldur's Gate 3 živcira marsikaterega osebka iz AAA studiev.
V smislu, "dajte no, ne tako visoko postavljati letve."
V smislu, "dajte no, ne tako visoko postavljati letve."
#65W!
Master_Yoda ::
Čarovniški klasi te bodo samo zmedli na začetku ker so kar komplicirani in tja nekje do level 5 so vsi hudo zanič.
Yep, sem skoraj obupal nad svojim sorcererjem - lvl2 spell slote sem koristil samo za upcast magic missile ali pa shatter, in oba delata tolko dmga kot ga lahko warr/barb vsak turn brez resta. Ko sem probaval predlagane "Chromatic orb" ali pa "Scrorching rays" pa mi v 3/4 casih so zgresili ceprav imam po 75% chance to hit...
Sem pa pravkar dobil lvlup na 5 v goblin kampu ravno ko sem sel ven tja ko imajo party.
In res timing ... dobim lvl 5 in fireball ravno takrat ko naletim na enih 10 grupiranih goblinov. 1 fireball je vse popucal .
So pa eni questi cesko nareti, recimo quest kjer moram za Mol ukrasti idlo sem pustil za po tem ko resim halsina, zato ker sem pricakoval da bo tako ali tako skenslal tisti ritual in ga bom z lahko ukradel. Ampak je avtomatsko failan po tem ko pridem v grove, ceprav so se vsi tieflingi tam (sicer se pripravljajo na odhod ampak vseeno).
P.S. Druid mi je tudi vsec, se posebaj kot support za melee fighterje: Ritual casta lahko longstrider recimo in potem ima cel tvoj party povecano dolzino koliko lahko prehodijo v turnu.
Dovie'andi se tovya sagain.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Master_Yoda ()
oo7 ::
Baldur's Gate 3 is Currently the Highest-Rated PC Game to Date on Both Metacritic and Opencritic
BigWhale ::
Baldur's Gate 3 is Currently the Highest-Rated PC Game to Date on Both Metacritic and Opencritic
Men se zdi, da ga marsikdo mal prevec hvali. Ne vem. Saj je dobr, sam ni pa za dol past.
Zacetek Divinity Sin 2 meni ni ravno vsec in bi si zelel, da pokazejo mal vec originalnosti.
Zacetek v BG3 je prakticno identicen, samo repainted in postavljen v malenkost drugacno okolje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Izi ::
Začetek je pri RPG-ju precej nepomemben. Večina dobrih RPG-jev se začne enako. Nek izolirani prostor, zapor ali ladja sta najboljši izbiri. Pa seveda na takšen ali drugačen način izgubljeni spomin...
Važno je kaj se dogaja kasneje in predvsem število možnih izbir in poti. In tukaj je BG3 premaknil meje daleč naprej...
Važno je kaj se dogaja kasneje in predvsem število možnih izbir in poti. In tukaj je BG3 premaknil meje daleč naprej...
BigWhale ::
Začetek je pri RPG-ju precej nepomemben. Večina dobrih RPG-jev se začne enako. Nek izolirani prostor, zapor ali ladja sta najboljši izbiri. Pa seveda na takšen ali drugačen način izgubljeni spomin...
Važno je kaj se dogaja kasneje in predvsem število možnih izbir in poti. In tukaj je BG3 premaknil meje daleč naprej...
Prakticno vse kar si napisal si si enostavno izmislil, ker nic od tega ni res.
Zacetek je dejansko pomemben, ker moras ustvariti dobro in smiselno podlago za zgodbo in vecina dobrih RPGjev se ne zacne enako. :) "The chosen one" trope je prakticno vedno dolgocasen in butast.
Kar se tice moznosti izbir je pa BG3 mejo premaknil malo naprej od D:OS2. Ce bo pa premik pozitiven, bomo pa se videli. Stevilo moznih izbir in poti ni tako zelo pomembno, precej bolj pomembna je zgodba, ki je komot lahko linearna in se vedno bolje napisana in boljsa kot kup slabo napisanih nelinearnih zakljuckov. In imamo precej zelo dobrih RPGjev, ki v katerih so zgodbe linearne ampak se vedno zelo dobre. Recimo Baldurs Gate 1, Baldurs Gate 2, Icewind Dale 1, Icewind Dale 2, ... ne vem, ce jih poznas. :>
Dobro pisana zgodba, je bistveno bolj pommebna kot stevilo moznih izbir in poti.
Tidule ::
Začetek je pri RPG-ju precej nepomemben. Večina dobrih RPG-jev se začne enako. Nek izolirani prostor, zapor ali ladja sta najboljši izbiri. Pa seveda na takšen ali drugačen način izgubljeni spomin...
Važno je kaj se dogaja kasneje in predvsem število možnih izbir in poti. In tukaj je BG3 premaknil meje daleč naprej...
Prakticno vse kar si napisal si si enostavno izmislil, ker nic od tega ni res.
Zacetek je dejansko pomemben, ker moras ustvariti dobro in smiselno podlago za zgodbo in vecina dobrih RPGjev se ne zacne enako. :) "The chosen one" trope je prakticno vedno dolgocasen in butast.
Kar se tice moznosti izbir je pa BG3 mejo premaknil malo naprej od D:OS2. Ce bo pa premik pozitiven, bomo pa se videli. Stevilo moznih izbir in poti ni tako zelo pomembno, precej bolj pomembna je zgodba, ki je komot lahko linearna in se vedno bolje napisana in boljsa kot kup slabo napisanih nelinearnih zakljuckov. In imamo precej zelo dobrih RPGjev, ki v katerih so zgodbe linearne ampak se vedno zelo dobre. Recimo Baldurs Gate 1, Baldurs Gate 2, Icewind Dale 1, Icewind Dale 2, ... ne vem, ce jih poznas. :>
Dobro pisana zgodba, je bistveno bolj pommebna kot stevilo moznih izbir in poti.
Prvo kot prvo eno ne izkljucuje drugega. In drugic mislim, da je tvoja interpretacija linearnosti precej nenavadna. Namrec zgolj to da ima neka igra jasno zacrtano rdeco nit to ne pomeni, da tokom spremljanja zgodbe nimas moznosti vplivat na posamezne aspecte zgodbe. In tudi zgodba ni edina stvar, ki definira ali je igra linearna ali ne. Ravno BG1, ki ga omenjas niti pod rezno ne sodi med linearne igre, pa ceprac je glavna zgodba precej jasno zacrtana. Tako da v tej tvoji definiciji vidim predvsem conformation bias ker si se odlocil da je BG3 slabsi od DS2.
Zaenkrat je precej univerzalno mnenje, da je BG3 postavil nove mejnike v zanru.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
BigWhale ::
Prvo kot prvo eno ne izkljucuje drugega.
Kje sem pa to napisal? Pravim, da je zgodba bolj pomembna od tega koliko imas moznosti na izbiro in kako peljat zgodbo. Zanic zgodba bo naredila zanic igro, a sta zgodba in igra linearni niti ni pomembno.
In drugic mislim, da je tvoja interpretacija linearnosti precej nenavadna. Namrec zgolj to da ima neka igra jasno zacrtano rdeco nit to ne pomeni, da tokom spremljanja zgodbe nimas moznosti vplivat na posamezne aspecte zgodbe. In tudi zgodba ni edina stvar, ki definira ali je igra linearna ali ne. Ravno BG1, ki ga omenjas niti pod rezno ne sodi med linearne igre, pa ceprac je glavna zgodba precej jasno zacrtana.
Jaz sem govoril predvsem o zgodbi. Kot igralec nimas blazno veliko vpliva na samo zgodbo, potem je pa se a je igra bolj open world ali ne. BG1 je verjetno res bolj open world, to imas prav.
Tako da v tej tvoji definiciji vidim predvsem conformation bias ker si se odlocil da je BG3 slabsi od DS2.
Ugh, ne. :)) BG3 sem premalo preigral, da bi ga lahko kar sodil. Pravim samo, da je zacetek prakticno enak kot DS2 in da stevilcne izbire ne naredijo igre avtomatsko dobre. Sploh bullshit PR o 17.000 razlicnih koncih je neumnost.
Tidule ::
Ja, tukaj se strinjava, to da je flavour tekst v dveh besedah drugacen to seveda ne naredi drugacnega konca. Hkrati pa tudi taksne manjse sprembe dodajo k raznolikosti. Zame je kar se tega tice serija fallout merilo kvalitete. Po eni strani strani imas drasticno razlicne razplete, po drugi ze sama izbira karakterja vpliva na potek in opcije (igrat low intelligence lik je bilo posebno dozivetje), kot tretje pa tudi na videz benigne odlocitve vplivajo na koncno podobo sveta.
In BG3 po dosedaj videnem to ponuja. Je pa res da niti priblizno se nisem dovolj dalec da bi lahko to potrdil z lastno izkusnjo.
In BG3 po dosedaj videnem to ponuja. Je pa res da niti priblizno se nisem dovolj dalec da bi lahko to potrdil z lastno izkusnjo.
BigWhale ::
Joj, low intelligence in prvi/drugi Fallout, k se govorit nisi znal. :> Al pa Questi pri Moiri, ko je pisala knjigo o Wastelandu. Stvari, ki jih se niso uspeli preseci.
Ja, BG3 je men zaenkrat ok. Vsec mi je, da so liki dokaj raznoliki in ima vsak kup svojih problemov. :>
Ja, BG3 je men zaenkrat ok. Vsec mi je, da so liki dokaj raznoliki in ima vsak kup svojih problemov. :>
Master_Yoda ::
Se koga motijo temni deli spila ? Vedno moram imeti light cantrip prizgan da karkoli vidim ceprav ima trenutno izbrani char darkvision.
V drugih spilih vidis BP ce si v temi in ima char ki ga kontroliras darkvision - recimo pri NWN2 si videl "crno/belo" v temi z taksnim karaterjem kolikor se spomnim.
V drugih spilih vidis BP ce si v temi in ima char ki ga kontroliras darkvision - recimo pri NWN2 si videl "crno/belo" v temi z taksnim karaterjem kolikor se spomnim.
Dovie'andi se tovya sagain.
Jarno ::
Baldur's Gate 3 is Currently the Highest-Rated PC Game to Date on Both Metacritic and Opencritic
Men se zdi, da ga marsikdo mal prevec hvali. Ne vem. Saj je dobr, sam ni pa za dol past.
Poanta je v tem, da se studio s 450 razvijalci potrudi kot se spodobi in že letijo hvalospevi in denarčki.
PC gaming postaja dolgočasen zaradi raznih dobro plačanih Kottickov, lastniških struktur in poudarka na novih tehnikalijah namesto igrah kot takih.
#65W!
BigWhale ::
Poanta je v tem, da se studio s 450 razvijalci potrudi kot se spodobi in že letijo hvalospevi in denarčki.
Ja, tocno to. Stvar so naredili tako kot se spodobi za nek tak studio. In zato, ker nekdo stvar opravi spodobno se ne rabi medalje. :>
PC gaming postaja dolgočasen zaradi raznih dobro plačanih Kottickov, lastniških struktur in poudarka na novih tehnikalijah namesto igrah kot takih.
Ma ne vem, ce je to omejeno na PC, to je kr globalen problem.
Master_Yoda je izjavil:
Se koga motijo temni deli spila ? Vedno moram imeti light cantrip prizgan da karkoli vidim ceprav ima trenutno izbrani char darkvision.
V drugih spilih vidis BP ce si v temi in ima char ki ga kontroliras darkvision - recimo pri NWN2 si videl "crno/belo" v temi z taksnim karaterjem kolikor se spomnim.
Men je ok kot je. Ce je tema je tema in darkvision stvar mal izboljsa, ne nardi pa dneva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Master_Yoda ::
Finta je v tem da nic ne izboljsa darkvision razn % med bojem .
Dovie'andi se tovya sagain.
Izi ::
Master_Yoda je izjavil:
Finta je v tem da nic ne izboljsa darkvision razn % med bojem .
Darkvision preverjeno deluje med raziskovanjem. Seveda moraš imeti pravo raso, da imaš darkvision. Ljudje ga nimajo.
Če v kakšnem temnem prostoru preklopim iz mojega glavnega junaka, ki je človek na recimo Karlach ali Shadowheart, bo takoj začel delovati Darkvision. Darkvision je bolj borna osvetlitev in ne osvetli celotne okolice ampak deluje samo v smeri pogleda pa še to samo 12 metrov daleč.
Drugače pa je pri meni igra precej svetla in je zelo malo temnih prostorov. S seboj lahko nosiš tudi baklo, ki pa jo jaz sploh ne uporabljam, ker je vedno dovolj svetlo.
A si pravilno nastavil Gammo?
V nastavitvah je ta opcija pod "Video" in se imenuje "Gamma Correction". Nastaviti moraš tako, da vidiš vse 3 slike. Tudi tista na levi se mora malo videti.
jocoj ::
Igra je tehnično gledano vrhunska, ampak zame nima pravega BG vzdušja, kot je bilo 25 let nazaj. Kot bi igral Dragon Age v Original Sin pogonu.
Ajnstajn` ::
Bom podprl špil... ker zgleda quality! Sploh ko vidim druge studie jokat...
tudi jaz. če bom pa igral, pa verjetno v kakih zimskih dneh.
//
BigWhale ::
BigWhale ::
Master_Yoda je izjavil:
Finta je v tem da nic ne izboljsa darkvision razn % med bojem .
Darkvision preverjeno deluje med raziskovanjem. Seveda moraš imeti pravo raso, da imaš darkvision. Ljudje ga nimajo.
Če v kakšnem temnem prostoru preklopim iz mojega glavnega junaka, ki je človek na recimo Karlach ali Shadowheart, bo takoj začel delovati Darkvision. Darkvision je bolj borna osvetlitev in ne osvetli celotne okolice ampak deluje samo v smeri pogleda pa še to samo 12 metrov daleč.
Je pa treba pohvalit Larian, da so dodali resnicno obsezne razlage za vse pojme. Za vsak item imas vedno razlago za vse stvari, ki se ticejo igre in dobis res lep insight za celotno D&D terminologijo. Plus zlo lepo je implementiran D&D 5th edition.
svecka ::
Igra je tehnično gledano vrhunska, ampak zame nima pravega BG vzdušja, kot je bilo 25 let nazaj. Kot bi igral Dragon Age v Original Sin pogonu.
Jaz imam podoben obcutek, ja.
Ja tisti ki smo igrali BG1, sword Cost, BG2 in mogoče še Icewind Dale, je tale BG3 čisto drug svet oziroma igra. Že sama DnD edicija je druga, ki omogoča več svobode. Pa tudi celoten svet v BG3 je bolj odprt z "Original Sin opcijami" in "Dragons Age sex svetom".
JA tistega BG2 občutka verjetno nikoli več ne bomo dobili, ko smo komaj ubili zmaje, raziskovali svet s statičnim ozadjem,... Zame je se BG serija zaključila z BG2 igro. Preprosto je to bilo to. Tole je pač zame čisto nova igra.
BigWhale ::
Ajd, nekaj nardi tud nostalgija in nove stvari mal izgubijo na caru, ker smo pac boomerji. :>
Mene je trenutno v BG3 zmotilo napredovanje v naslednji act, ker sem pred izbiro, al se mal po mapi iskat stvari al pa zapustit vse skupaj in it naprej. Nisem pricakoval tega, sem mislil, da bo bolj open world.
Mene je trenutno v BG3 zmotilo napredovanje v naslednji act, ker sem pred izbiro, al se mal po mapi iskat stvari al pa zapustit vse skupaj in it naprej. Nisem pricakoval tega, sem mislil, da bo bolj open world.
FireSnake ::
Ena recenzija, na katero sem naletel:
https://www.polygon.com/reviews/2383701...
https://www.polygon.com/reviews/2383701...
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
BigWhale ::
Jaz imam ze dva broken questa. :|
Grymforge Gnomes in Auntie Ethel, oba narejena ampak se nista zakljucila.
Ja, to je precej dober opis kako poteka igranje. Sicer deluje mal jamrajoce, ker D&D je vedno veljal za precej "hack'n'slask" RPG, kjer je bolj pomemben leveling in nabijanje statsev, kot pa character development. Ampak v samem bistvu se pa strinjam. Metanje kocke sucks bigtime in ce so BG1/2 in IWD1/2 to metanje kocke dost uspesno zakrili, ga pa tukaj Larian se precej izpostavi in sem vcasih resnicno pissed off, ko nardim critical failure kjer je difficulty 2.
Grymforge Gnomes in Auntie Ethel, oba narejena ampak se nista zakljucila.
Ena recenzija, na katero sem naletel:
https://www.polygon.com/reviews/2383701...
Ja, to je precej dober opis kako poteka igranje. Sicer deluje mal jamrajoce, ker D&D je vedno veljal za precej "hack'n'slask" RPG, kjer je bolj pomemben leveling in nabijanje statsev, kot pa character development. Ampak v samem bistvu se pa strinjam. Metanje kocke sucks bigtime in ce so BG1/2 in IWD1/2 to metanje kocke dost uspesno zakrili, ga pa tukaj Larian se precej izpostavi in sem vcasih resnicno pissed off, ko nardim critical failure kjer je difficulty 2.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Master_Yoda ::
Grymforge Gnomes in Auntie Ethel, oba narejena ampak se nista zakljucila.
Ja pri Auntie Ethel majo slabo to narejeno. Na koncu moras povedat da imas tisto raise dead palico in jo ali zlomiti, ali pa narediti ghoula iz moza.
Po tem ko je deklina sprijaznjena s tem da ji je moz umrl in rece da bo OK po tem ko bo ga pokopala...
Ker me pa necompletan quest moti sem ji pa seveda raisal moza in sedaj se je odpravila v Baldurs gate z undead ghoulom heh.
Me zanima ce bo kaksna reakcija, glede na to da se goblini letajo okoli kot kure brez glave ce grem blizu z animate dead zombijem ...
P.S. Quasit ima fajn one linerje lol. Ko je njegov turn za kombat zna reci tudi "Its fisting time" :D
Dovie'andi se tovya sagain.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Master_Yoda ()
Izi ::
Master_Yoda je izjavil:
Grymforge Gnomes in Auntie Ethel, oba narejena ampak se nista zakljucila.
Ja pri Auntie Ethel majo slabo to narejeno. Na koncu moras povedat da imas tisto raise dead palico in jo ali zlomiti, ali pa narediti ghoula iz moza.
Po tem ko je deklina sprijaznjena s tem da ji je moz umrl in rece da bo OK po tem ko bo ga pokopala...
Ker me pa necompletan quest moti sem ji pa seveda raisal moza in sedaj se je odpravila v Baldurs gate z undead ghoulom heh.
Me zanima ce bo kaksna reakcija, glede na to da se goblini letajo okoli kot kure brez glave ce grem blizu z animate dead zombijem ...
P.S. Quasit ima fajn one linerje lol. Ko je njegov turn za kombat zna reci tudi "Its fisting time" :D
Sem probal kar nekaj variant s save/load in oživeti Zombija in dati Mayrini palico je daleč najboljši in smiseln konec.
To si Mayrina želi in ti ji samo ustrežeš, v vseh ostalih variantah je hudo jezna nate. Mogoče bo pa v Baldurs Gateu našla zdravilo ali čarovnijo za moža. Upanje ostaja, ampak to ni več naša skrb
BigWhale ::
Master_Yoda je izjavil:
Grymforge Gnomes in Auntie Ethel, oba narejena ampak se nista zakljucila.
Ja pri Auntie Ethel majo slabo to narejeno. Na koncu moras povedat da imas tisto raise dead palico in jo ali zlomiti, ali pa narediti ghoula iz moza.
Po tem ko je deklina sprijaznjena s tem da ji je moz umrl in rece da bo OK po tem ko bo ga pokopala...
Jaz sem sprobal vse mozne razplete in mi ni noben zaprl questa. Zato pravim, da je nek bug zgleda.
Master_Yoda ::
Aja, to pa je drugo ja.
PSA: Ce kdo spila High Elf sorcererja in je izbral Firebolt kot racial cantrip se je zajebal (tako kot jaz). Ker ta racial cantrip se skalira iz intelligenca in ne charisme. Vzamite raje kaksen drug nepomemben cantrip ki nikoli ne faila v tem slotu.
PSA: Ce kdo spila High Elf sorcererja in je izbral Firebolt kot racial cantrip se je zajebal (tako kot jaz). Ker ta racial cantrip se skalira iz intelligenca in ne charisme. Vzamite raje kaksen drug nepomemben cantrip ki nikoli ne faila v tem slotu.
Dovie'andi se tovya sagain.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Master_Yoda ()
Izi ::
Jaz sem se pa več dni čudil zakaj je moj glavni junak tako hitro preobtežen, kljub temo da sem vso kramo sproti prodajal in vso hrano pošiljal v Camp.
Danes pa opazim, da ima naš Gold oziroma denar kar konkretno težo. Jaz pa po stari navadi s seboj tovoril celotno premoženje in 100k Golda tehta kar 100 kg.
Sedaj v tošlu nosim samo še par tisočakov. Upam, da mi ne bo kdo okradel Golda iz skrinje ob vseh čudakih ki me čakajo v Campu
Danes pa opazim, da ima naš Gold oziroma denar kar konkretno težo. Jaz pa po stari navadi s seboj tovoril celotno premoženje in 100k Golda tehta kar 100 kg.
Sedaj v tošlu nosim samo še par tisočakov. Upam, da mi ne bo kdo okradel Golda iz skrinje ob vseh čudakih ki me čakajo v Campu
Izi ::
Držim se prvega pravila RPG. Poberi vse kar ni pribito
Pa že skoraj 100 ur raziskujem naokoli.
Pa že skoraj 100 ur raziskujem naokoli.
BigWhale ::
Ah, men se se pobirat ne ljubi, kaj sele, da bi potem se prodajal stvari ... To nima smisla.
Master_Yoda ::
Tisti prvi druid merchant je super ko je na samem in mu z Astarianom vse pokrades lahko :D.
Jah ze scrolli so dragi, kaj sele potem ucenje njih z mojim wizardom
Jah ze scrolli so dragi, kaj sele potem ucenje njih z mojim wizardom
Dovie'andi se tovya sagain.
yoco ::
Hm... ne vem a sem fasal kakšen bug. Sem prišel do skrivališča Orin. Vsi moji liki imajo HP čez 100, Kharlac skoraj 200. Pred fajtom sem respekal Astriona in zj se je čisto vsem HP zmanjašal za skoraj tretjino!
oo7 ::
Baldur's Gate 3 zna kmalu dobiti nov igralni način, kjer je smrt stalna
https://hop.si/2023/11/07/baldurs-gate-...
https://hop.si/2023/11/07/baldurs-gate-...
Jarno ::
Dejansko. Če se spomnimo Eye of the Beholder II, smo lahko oživljali okostja, najdena v temnicah in tako pridobivali člane za druščino.
(Poleg ostalih rab "raise dead" in "ressurection").
(Poleg ostalih rab "raise dead" in "ressurection").
#65W!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jarno ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Wasteland 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13028 (5939) | drvo |
» | Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 32107 (11685) | yoco |
» | Top singleplayer.Oddelek: Igre | 6816 (3694) | TheBlueOne |
» | Torment '2' (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 9783 (7067) | Ghenghiz |
» | Baldurs Gate (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 33687 (24377) | opeter |