» »

Izkušnje s trgovino computer universe

Izkušnje s trgovino computer universe

««
14 / 15
»»

mtosev ::

Preseliš se v Rusijo in naročiš pri cu in dobiš brez ddvja. Bo pa ti ruska carina obdelala paket in ga carinila.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

darkolord ::

Obssesen je izjavil:

Okej, hvala. Torej to ima smisel, višji kot ima tvoja država DDV, več se doda ceni. Kaj, če bi potencialno imela katera nižji (verjetno nima)?
Ja, pol se pa zniža, ane. Če kupiš ti, computeruniverse plača DDV naši državi, ti pa njim. Če kupi Nemec, plača computeruniverse MwSt. njihovi državi, kupec pa njim.

Oni na koncu zaslužijo isto.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

red star ::

Kaj pa to...imam s.p in nisem davčni zavezanec. Kako naj kupim na firmo preko computeruniverse...ker, če se prijavim kot firma mi zavtomatizira račun brez DDV-ja... jaz bi ga pa moral plačati.

mtosev ::

A ni nekje na vrhu gumb da preklopiš iz personal na business account?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

darkolord ::

Kupi kot fizična oseba pa daj pač "s.p." v ime.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

programercek ::

Zdravo,

vem da je moja napaka ker tega nisem storil že prej vendar sem PC potreboval.

Lani sem naročil pri njih grafično kartico in že od začetka riba ko se vklopi ventilator. Kot da bi nekam drsalo. Ventilator se pa upalja kukr mu zapaše. Tud če nič ne delam lahko se takoj odpre.

Kupil sem GIGABYTE GeForce RTX 2060 SUPER WINDFORCE OC skor 500€ in kot kaže bi bilo bolje če bi kupil eno za 100€ vsaj problemov ne bi bilo.

Koliko ima ta grafična garancije? Prebral sem da 3 leta.

Ima kdo izkušnje koliko časa potrebujejo za dostavo nove? Problem je ker PC rabim in upam da ne bom brez njega en mesec.

Lp

darkolord ::

Kartica ima 3 leta garancije.

Nemci so zelo počasni glede teh garancij. En mesec pri njih na žalost ni nič neobičajnega.

Na gigabyte strani piše, da moraš garancijo uveljavljati preko Computeruniverse, tako da ti drugega ne preostane, če želiš imeti popravljeno.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

programercek ::

Moram vam nekaj povedat.
Ne bi si mislil da obstaja tako nesposobna trgovina kot je tale v Nemčiji. Kako upajo sploh poslovat. Moja druga izkušnja je že slaba.
Kupil računalnik za 1200€, dal 500€ za grafično, ki ropota. Želel sem uveljavit garancijo. Možje se ne javijo.

V torek sem nabavil dodaten disk. Piše, da je na zalogi in da je dobava 4-6 dni ok. Nato v nemščini napišejo: Wareneingang in Kürze erwartet .
Torej niti ni na zalogi.

Ta trgovina ni vredna nič. Siguren sem da nisem edini, ki ima take probleme. Načeloma nisem nek nepotrpežljiv in počakam samo da mi ne znajo odgovarjati na mail,
ki ga imajo napisanega pa je tud grozno.

Prepričan sem da skoraj nič nimajo na zalogi, čeprav trdijo da imajo.

Moje mnenje ne kupujte v tej štacuni, ker boste izgubili živce in z njihovo podporo še najbolj.

mtosev ::

Nimam nobenih problemov pri njih. Pa kupujem od 2010 tam.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

programercek ::

mtosev je izjavil:

Nimam nobenih problemov pri njih. Pa kupujem od 2010 tam.



ja potem pa imam veliko nesrečo. Že prvi računalnik sem čakal skoraj mesec dni da so dobavili robo.

mtosev ::

Jaz sem julija naročil celi komp pri njih. Dobavni rok za cpu je bil 2+ tedna. Naročil 29.7, 13.8 UPS prevzel paket, 17.8 prispelo
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

darkolord ::

Nimaš samo nesreče, na žalost je to ta opevani nemški standard.

Res je vse, kar si napisal, ampak to se dogaja tudi pri ostalih nemških trgovinah.

Nemci so zelo učinkoviti, KO GRE VSE PO PLANU. Če je vsa roba na zalogi, naročiš, spakirajo, dobiš, vse bp.

ČE karkoli ne štima ali želiš kakršnokoli minorno spremembo ivzen njihovega običajnega procesa, potem so čisto zmedeni in je popolna polomija.

Vsi bi potrebovali en osnoven tečaj komuniciranja, ker je njihova komunikacija bolj kot ne neobstoječa.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

programercek ::

to štekam da je gužva samo potem vsaj da ne lažejo da imajo na zalogi da potem lahko naročim drugje. s cyberport recimo nisem imel nikol problemov.
piše da je na zalogi in pošljejo še isti dan ali najkasneje drugi.
samo da pišejo in spreminjajo cene glede na obisk strani. verjetno gledajo cookies in pol pride cena drugačna je tudi ne vem čemu podobno.
jaz sem naročil lani začetek avgusta, dobil sem skoraj konec avgusta pa so vse "imeli" na zalogi.

mlc60 ::

mi lahko kdo pomaga kako opraviti nakup na tej strani na s.p.? Pri registraciji sem izbral opcijo "company". Denarja še nisem nakazal, ker so mi poslali račun brez davka, zavezanec za ddv pa nisem, kako je sedaj s tem? naj račun plačam oz. kako je potem z davkom?

darkolord ::

Registriraj se kot fizična oseba in daj pač s.p. v ime.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

mlc60 ::

Pozdravljeni,
po opravljenem nakupu na tej strani so mi poslali pošiljko, vendar manjka ohišje.. klical sem na pošto slovenije, ki mi je paket dostavila (pri CU sem izbral opcijo DHL).. rekli so naj se obrnem na CU. Po klicu na CU so rekli, da bodo zadevo raziskali, zdaj pa so mi poslali mail naj škodo prijavim na svojo lokalno pošto in jim pošljem kopijo prijave.. Na pošti slovenije pravijo, da bi v tem primeru moral vrnit vse izdelke in izpolnit obrazec itd.. Je že kdo imel takšne težave in kako jih je rešil?

darkolord ::

Naj bi bilo ohišje v isti pošiljki? Preveri obvestilo o pošiljanju, ki si ga dobil na mail.

Meni ponavadi ohišje pošljejo v ločeni pošiljki ...
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

mtosev ::

Ja jaz sem dobil ohišje posebej. Tracking št je bila ena in tudi je pisalo, da sta del te pošiljke dva paketa.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

mlc60 ::

Nikjer ne piše, da naj bi prejel 2 pošilki.. tudi na pošti slovenije so mi rekli, da v primeru dveh pošiljk bi mi morali posredovati dve številki.. je pa res, da na samem paketu zraven številke (shipment ref.) naprej piše 2/2, predvidevam, da bi naj bila 2 paketa, ker v tem paketu niti ni bilo prostora za ohišje.. Ampak verjetno bi moral istočasno prejeti ta dva paketa.. ali mislite, da bo še naknadno prišel en paket?

darkolord ::

Če sta dva paketa bosta dve številki in bo drugi prišel posebej.

Kaj ti piše v mailu?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

mlc60 ::

En tracking number je, ni dveh..

v mailu je pisalo tole:

vielen Dank für Ihre Bestellung, Ihre Sendung wurde dem Versanddienstleister übergeben. Im Anhang dieser E-Mail finden Sie Ihre Rechnung im PDF-Format.

Aufgrund des hohen Versandaufkommens kann es beim Transporteur aktuell zu Verzögerungen kommen, wodurch es auch in der Sendungsverfolgung zu verzögerten Aktualisierungen kommen kann. Wir bitten hierfür um Ihr Verständnis.
In Ihrem Online-Kundenkonto können Sie Ihre Rechnungen auch jederzeit unter dem Menüpunkt Bestellverwaltung einsehen: www.computeruniverse.net/customer/info

nato naročeni artikli, cena, št. naročnika, št. računa, 1 št. paketa.. nato njihovi podatki in v priponki račun. Status na njihovi strani so spremenili v " paket je bil uspešno dostavljen", čeprav na dhl-ovi strani pod številko paketa še vedno piše, da se paket nahaja v nemčiji, čeprav sem ga danes prejel... sklepam, da drugega paketa ne bo?

mlc60 ::

mlc60 je izjavil:

En tracking number je, ni dveh..

v mailu je pisalo tole:

vielen Dank für Ihre Bestellung, Ihre Sendung wurde dem Versanddienstleister übergeben. Im Anhang dieser E-Mail finden Sie Ihre Rechnung im PDF-Format.

Aufgrund des hohen Versandaufkommens kann es beim Transporteur aktuell zu Verzögerungen kommen, wodurch es auch in der Sendungsverfolgung zu verzögerten Aktualisierungen kommen kann. Wir bitten hierfür um Ihr Verständnis.
In Ihrem Online-Kundenkonto können Sie Ihre Rechnungen auch jederzeit unter dem Menüpunkt Bestellverwaltung einsehen: www.computeruniverse.net/customer/info

nato naročeni artikli, cena, št. naročnika, št. računa, 1 št. paketa.. nato njihovi podatki in v priponki račun. Status na njihovi strani so spremenili v " paket je bil uspešno dostavljen", čeprav na dhl-ovi strani pod številko paketa še vedno piše, da se paket nahaja v nemčiji, čeprav sem ga danes prejel... sklepam, da drugega paketa ne bo?


Paket 1/2 oz. ohišje je danes prišlo po pošti :)

gusto ::

Razmišljam, da bi nekaj naročil v tej trgovini in imam vprašanje. Na izbiro za dostavo imam DHL in UPS. Če izberem recimo DHL (ker je cenejši), imam potem kakšno možnost, da prilagajam dostavo? Recimo po 18h ali kaj takega? Slučajno če kdo ve.
Have you tried turning it off and on again?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gusto ()

darkolord ::

Ne, to je navaden DHL in pride s Pošto Slovenije.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

mtosev ::

Jaz sem pred meseci naročil prek UPSa in mi je pošta Slovenije pripeljala paket.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

bajsibajsi ::

Svetujem izbiro DHL in ne UPS (pa ne ker je ceneje). Sam sem prejsnji teden iz CU narocil za 1k eur artikel. Po predhodnem posvetu z nekom, ki ima se vec izkusenj z narocanjem iz tujine, sem izbral DHL. Odposlali so ga v sredo in je bil v petek dopolne pri meni.

Aja, se to, v kosarici ti nekje v procesu ponudi moznost dodatne boljse embalaze/paketa oz. nekaj takega za dodatnih 5 eur. Tega nisem izbral in mislim, da niti nima smisla. Skrb za ustrezno dostavo mora biti na strani prodajalca. Vsak drazji nakup/paket je smotrno ob odpiranju snemati. V primeru, da je produkt poskodovan, ni pravi, te notri caka cigla namesto telefona itd. :)

Kot zanimivost, DHL Express je paket iz Japonske v Slovenijo dostavil v 2 dnevih.

protein ::

Že par dni čakam odgovor na mail, s strani computeruniverse in še vedno nič. Kakšne ste imeli vi izkušnje pri naročanju na podjetje kot davčni zavezanec?

Pri naročilu prenosnika, sem se vpisal kot podjetje, s.p., napisal tudi VAT (ddv številko) z ID. Kar me skrbi, je to, da v mailu s podatki za plačilo predračuna, je sicer ime mojega s.p. pravilno navedeno, ni pa nikjer zabeležena DDV številka. Zaradi knjižena in samoobdavčitve bi to potreboval na računu. Kakšne imate izkušnje, ali je to na računu kasneje navedeno?

Res bi si želel da dobim odgovor od njih, vendar so totalno neodzivni na mail.

mtosev ::

Piši jim na Facebook. Tam naj bi hitreje odgovorili.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Machete ::

CU je treba poklicat, rešiš takoj. Če še veste kaj je to telefon :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S10+

Amdforce ::

Jaz ze 10 dni cakam da mi odposljejo paket pa nic. Prav tako na firmo.
Aja, pa se na noben mail mi niso odgovorili, po telefonu pa pravijo da gre vse po planu.
Do zdaj se nisem nikoli imel tezav z njimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Amdforce ()

mtosev ::

Jaz sem čakal 2+ tedna, da so mi poslali, ker cpuja ni bilo na zalogi pa so čakali, da ga dobijo od dobavitelja.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Anney ::

Jaz sem za reklamacijo čakal skoraj 6 mesecev na odgovor preko maila, kakšen je postopek vračila. 12.11.20, sem paket poslal preko pošte nazaj gor (13€). Zdaj pa bomo videli kako se bo rešlo, paket so prejeli 17.11.20.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Amdforce ::

Jah moj artikel je bil in je se na zalogi. Bom se preko fejsa probal.

Anney ::

A je zdaj to to, dobim vrnjen denar na mastercard, nimam izkušenj s tem. Kako dolgo približno traja?

Rücksendung
Name Menge Status
MSI B450 TOMAHAWK MAX 1

Widerruf / Gutschrift
Rücknahme Gutschrift
Artikel gutgeschrieben





Tole mi ni jasno: Auszahlung per MastercardDie Ware bleibt bis zur vollständigen Bezahlung in unserem Eigentum!
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

MrStein ::

izplačilo preko MasterCard
Roba je njihova last, dokler se v celoti ne plača.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Anney ::

Ja in kaj naj bi to pomenlo?
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

mailer ::

Če bo kdo za črni petek kaj pri njih naročal preko firme oz brez davka bi vzel plato in procesor, še posebej če bo kakšna dobra ponudba. Ponudbe in približna lokacija na zs.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

Anney ::

MrStein je izjavil:

izplačilo preko MasterCard
Roba je njihova last, dokler se v celoti ne plača.


Kaj naj v celoti plačam, če sem robo dobil maja? Ne razumem tega. Če je kdo dovolj pameten naj me razjasni. :D
Plačano je bilo z mbills mastercardom.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Anney ()

MrStein ::

Prvo pomeni, da ti bodo denar izplačali preko Mastercard.
Drugo pa je standardno sporočilo, ki ga imajo vedno zraven.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

T0m1naToR ::

Eno vprašanje tudi iz moje strani. O tem da sem čakal na refund od septembra do novembra ne bom izgubljal besed. Refund naj bi bil na mojem uporabniškem računu. Vse sem pregledal ampak jaz tega hudiča ne najdem. Ima kdo izkušnje s tem?
Seveda sem jim poslal mail, ampak še rajši tu vprašam, ker tam itak ne bo odziva kak teden.

matobeli ::

CU ima zastarelo spletno stran, sem imel podobne težave. Na koncu sem jim poslal mejl kolk imam sploh točno refunda in so odgovorili s številko :)

luky ::

Tej trgovini sem se odrekel že leta 2019 ker so neresni pri pošiljanju določenih naročil. Slabe izkušnje za popi****.
Zavajajo včasih, da se kar vleče dim za njimi.
luky!

mtosev ::

Jaz z njimi nimam težav in vse je bilo vedno okay. Kupujem pri njih pa od 2010.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Amdforce ::

Jaz se kar cakam da mi posljejo 3060 ti, placana prejsnji cetrtek, ko je bila zaloga se. pa nasa posta je tudi....disk je v lj ze od cetrtka pa ga niso se uspeli dostaviti.
Nekatere artikle posljejo cez dan dva, druge pa cez teden ali dva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Amdforce ()

darkolord ::

ČE imajo vse na zalogi, potem je super.

Če nimajo (kar večinoma ni, ker s stanjem zaloge itak direkt LAŽEJO), potem je loterija. Lahko je en dan, lahko so trije tedni.

Nazadnje so mi poslali mail, da artikla ni na zalogi in če mi prekličejo ali zamenjajo izdelek. Imeli so drugo barvo, pa sem takoj odpisal, naj samo barvo zamenjajo. So vseeno preklicali naročilo. Potem sem napisal, naj mi vsaj vrnejo kupon (del je bil plačan z darilnim kuponom, del pa s kartico), pa me gladko ignorirajo.

To po tem, ko sem pri njih zapravil 40k+ EUR.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

frenky119 ::

No, saj so dosledni, da te ne pustijo na cedilu. Ne pozabijo. Po enem letu so mi vrnili popravljeno matično ploščo. Dela, prej ni!

Filip144 ::

Zanima me če imajo hiter shipping, ker bom jutri naročil monitor in ga rabim do božiča.
Hvala
Lp.

mtosev ::

Jaz sem monitor naročil 12/13 februarja in ga dobil 17.2. Glede na korono in božič bo ti trajalo več časa kot je pri meni.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

__Devil__ ::

@T0m1naToR:

Sam sem imel enak problem o refundu letos, ko sem naročil dele za PC v vrednosti 512€ konec januarja, po veliko klicih, čakanju, 30€ samo za klice v nemčijo sem tako potem 8. aprila dobil refund, vidi se tako, da če plačaš z visa mastercard kot odliv oz. -512€ v zelenem v aplikaciji od banke. Do te cifre ti potem ne bremenijo računa za spletne nakupe.

Sploh nevem zakaj še vedno toliko ljudi vstraja in čaka pri tej trgovini in kot vidite tudi ostali pišejo, da imajo težave. Veliko je odvisno od tega kakšno srečo imaš. Mi je žal, da nisem obdržal napačnega paketa, ki so mi ga poslali namesto pc-ja (Siemens indukcijska vredna 700€), pa sem jim pošteno poslal nazaj. Verjetno sploh nebi vedli nič o tem in bi se reklo, da se je paket izgubil na pošti kot se bi lahko ta pečica, jaz pa v profitu :) Žal je tako. Imajo dobre cene vendar še najbrž obstaja druga trgovina z PC izdelki z konkurenčnimi cenami? :) Bom se moral naučiti uporabljati mailboxe.de ali najbolje naročiti v Slo trgovini in daš par 10€ več pa si bolj siguren, da v primeru garancije lahko dejansko kaj urediš brez doktorata iz situacije.

matobeli ::

Ko sem jaz mel probleme z novim leptopom so vse rešili, povrnili stroške poštnine. Pa sem dobil dva nova z isto napako, šele tretji je bil OK. Je pa edin trajalo vse skupej skoraj dva meseca.

Bi bilo hitreje v BB, ampak niti nikjer niso imeli takega modela, podobni so bili pa skoraj 200€ več pa je bil leptop za 800€.
««
14 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 446 47 48 49 )

Oddelek: Kaj kupiti
2419319964 (398) Slayer69
!

Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
797290804 (296) PrimozR
»

hardwareversand.de (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Kaj kupiti
1912307327 (94442) integral15
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507236945 (71731) darkolord
»

computeruniverse.net - kako dolgo se čaka?

Oddelek: Kaj kupiti
424671 (2715) darkolord

Več podobnih tem